abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175442569
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 05:36 schreef rena het volgende:
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtig O+
Rena gefeliciteerd met je dochter *O* *O* Daar is ze dan en wat een mooie naam :Y :Y Doe het rustig aan en neem je tijd om te herstellen. Je hebt net als ik een heftige bevalling achter de rug. De naam voor een meisje was bij mij ook die naam, die had ik al net na het moment dat mijn zwangerschapstest droog was.
pi_175442597
Rena, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
pi_175442599
Ooh twist en rena, van harte gefeliciteerd met jullie baby's! O+. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen, maar nu eerst bijkomen en genieten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175442613
Jaaa Rena, eindelijk! O+
Geniet van je mooie meid en van deze mooie tijd. :*
pi_175442619
Oh kapitein Cupcake nog gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling *O* *O* Geniet ervan
pi_175442754
En dat maakt mij alweer 4e op de lijst der zwangerschappen :P
Al zou het mij niets verbazen als Minilot voor kruipt met dr lekkende borsten (toch?) en voorweeŽn.
Maar ze moeten nog wel even blijven zitten hoor!
Minilot, jij hebt nu ook verlof hŤ? *O*
pi_175442800
Twist en rena! Gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O*
pi_175442832
Twist en Rena gefeliciteerd *O*

IMA: mijn duimen draaien voor je :*
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 08:43:25 #184
221912 crew  minilot
Puer aeternus
pi_175442951
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:25 schreef vencodark het volgende:
En dat maakt mij alweer 4e op de lijst der zwangerschappen :P
Al zou het mij niets verbazen als Minilot voor kruipt met dr lekkende borsten (toch?) en voorweeŽn.
Maar ze moeten nog wel even blijven zitten hoor!
Minilot, jij hebt nu ook verlof hŤ? *O*
Per vandaag ja! :) *O* Jij al aan het idee gewend? Ik nog voor geen meter, steeds het gevoel dat ik vanmiddag naar kantoor moet (ik werk bijna altijd op zaterdag). :')

En ja, kind diep ingedaald, druppelboobs, voorweeŽn, maar mijn verloskundigen beweren dat het echt geen reet zegt en het gerust tweede week januari kan worden! Daar hopen we dan maar op! *)

Benieuwd wie van ons twee de eerste zal zijn! :Y
Wo ist der FŁhrer, der mich fŁhrt?
pi_175443004
Verlof voor Mini en Venco *O*

En dan sta je ineens bovenaan de lijst. :o 39 weken alweer. Wij vieren vandaag Sinterklaas. De hele familie en schoonfamilie komt hier langs. Mijn taak is op de bank zitten en naar m'n kind kijken die cadeautjes uitpakt. Beste dag lijkt me.

Ik had gisteravond wel een beetje paniek. Ik snapte ineens echt niet meer hoe ik een bevalling zou moeten gaan doen. En ik zou dat helemaal niet kunnen. Ik had het koud en mijn lijf deed pijn, dus ik wist niet hoe ik ooit door de kou bij het ziekenhuis zou moeten komen, want ik wilde niet naar buiten en ik kon niet bewegen. :') En ik vond het ineens mega eng allemaal. Man heeft me op m'n klote gegeven en een nachtje slapen heeft het beter gemaakt.
Maar het besef dat het echt ieder moment kan gebeuren is achter gebleven. En dat is stiekem nog wel een beetje eng.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175443086
Rena *O* gefeliciteerd met je dochter O+ Mooie naam heeft ze gekregen! Laat je nu maar lekker verwennen door de kraamhulp :*
pi_175443201
Gefeliciteerd Rena *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175443506
Lieve rena gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter met prachtige naam O+ Hopelijk kom je snel een beetje bij. Mag je al naar huis?
pi_175443635
Rena jaaah daar is ze dan, jullie meisje! O+ Gefeliciteerd mama! *O*
Jeetje wat heb je er hard voor moeten knokken meid! Hoop dat je nu lekker bij kunt komen en kunt genieten :*

Dank voor alle felicitaties! :)
Ons verhaal in het kort: donderdagochtend gestript, maar er gebeurde niks. 's Nachts om 2u nog gaan plassen, zwaar balen dat het weer niks deed. Om half 4 dacht ik iets van terugkerende krampen te ontdekken, om de 10 minuten.
Ik geloofde er geen bal van, maar toch man thuis laten blijven, onze Minion weg laten brengen en de vk gebeld "om te overleggen". Die was er om 10.30u en constateerde hele milde weeŽn maar wel 6-7cm ontsluiting :o
Spullen gepakt en om 11.30u richting ziekenhuis. Daar vliezen gebroken en binnen no time volledige ontsluiting. 4 persweeŽn* later was onze prachtige zoon er O+
*Wel iets van persdrang maar helaas nog steeds niet die oerkracht waar iedereen het over heeft
Minion!
Pitbull!
pi_175443793
Wow, dat klinkt inderdaad als een droombevalling Twist! Jullie zijn ook weer lekker thuis neem ik aan? Ben jij er verder zonder kleerscheuren vanaf gekomen? Ik ben benieuwd naar de naam van jullie tweede Minion. :D
pi_175443843
Rens gefeliciteerd! Daar is ze dan eindelijk. Wat heb je moeten afzien, nou lekker uitrusten.

Twist dat klinkt als de ideale bevalling. Is er een trucje die je ons kunt leren?

Kris het is ook wel een beetje eng. Fijn dat je nacht slaap geholpen heeft, zo kun je er weer lekker tegenaan!
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_175443940
Ik vergeet door de moeheid ook helemaal te vertellen dat het geŽindigd is in een keizersnede, wat het vooral heftig maakte. Ze was een sterrenkijker en lag ook net niet helemaal goed voor de uitgang, wat ik al voelde want ik had gigantische steken in mijn rug en lies bij elke wee. Ik raakte daarvan echt in paniek, ik zei ook al dat het niet lukte tegen ze de hele tijd. :X

Bedankt voor de felicitaties!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175444051
@Kris: klinkt als een prima bevalling zonder al teveel gedoe.
Die oerkracht heb je blijkbaar niet zo nodig gehad.
Geniet van je knul!
pi_175444148
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Per vandaag ja! :) *O* Jij al aan het idee gewend? Ik nog voor geen meter, steeds het gevoel dat ik vanmiddag naar kantoor moet (ik werk bijna altijd op zaterdag). :')

En ja, kind diep ingedaald, druppelboobs, voorweeŽn, maar mijn verloskundigen beweren dat het echt geen reet zegt en het gerust tweede week januari kan worden! Daar hopen we dan maar op! *)

Benieuwd wie van ons twee de eerste zal zijn! :Y
Beetje gek idee is het wel ja. Man vertelde gisteren dat hij komende week andere diensten gaat draaien dan normaal.
In een flits dacht ik toen ook: hoe moet dat dan met mijn werk!? :o
En dat ik dus elke avond thuis ben, dat is echt heerlijk. :)

Vandaag de maxi cosi een poetsbeurt gegeven en hoes in de was. We vinken steeds meer kleine dingen af. *O*
pi_175444652
Gefeliciteerd rena en twist!! En wat een uitersten van bevallingen!
Nu allebei lekker bijkomen en genieten *O*
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:53:30 #196
19376 LadyS
Truus en Miep
pi_175445047
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:03 schreef rena het volgende:
Ik vergeet door de moeheid ook helemaal te vertellen dat het geŽindigd is in een keizersnede, wat het vooral heftig maakte. Ze was een sterrenkijker en lag ook net niet helemaal goed voor de uitgang, wat ik al voelde want ik had gigantische steken in mijn rug en lies bij elke wee. Ik raakte daarvan echt in paniek, ik zei ook al dat het niet lukte tegen ze de hele tijd. :X

Bedankt voor de felicitaties!
Dat is wel een tegenvaller :{ Maar het is in ieder geval achter de rug O+
Het klinkt een beetje zoals de bevalling van mijn eerste ging... sterkte met het herstel :*
Remember: No man is worth your tears and the one who is, won't make you cry!!
pi_175445361
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175445707
Nohhhhhh O+ O+ O+
pi_175446163
Ohhhh O+ O+
*rammel*
pi_175446198
Rena O+ Wow! Van harte gefeliciteerd. Neem lekker de tijd om bij te komen en om elkaar te ontmoeten O+

En ook twist van harte gefeliciteerd *O* Geen eindeloos wachten, maar gewoon al lekker samen.

Verlof en bevallen, ik schuif het allemaal nog even een eind voor me uit ;)
Make your own kind of music.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')