abonnement Unibet Coolblue
pi_175400467
Uitgerekende data:

2017
9 december: Krisvc (jongen)
13 december: elliebell (jongen)
15 december: Pannenkoekenmix (jongen)
30 december: vencodark (meisje)

2018
1 januari: minilot (jongen)

6 februari: BellaaElisa (meisje)
11 februari: OliviaIsTaken (meisje)
13 februari: ***LuDann***
19 februari: EDMAN- [vader] (jongen)

2 maart: Kimpossible (meisje)
5 maart: Songeur (meisje)
11 maart: D.U.M.A.N. (jongen)
15 maart: Little Miss Naughty
19 maart: Aventura (meisje)
30 maart: DonnaRush (meisje)
31 maart: Mabawa. (meisje)

03 april: Karstman
29 april: Malteser
29 april: Sethiwe
29 april: annegirly27

2 mei: Elleska
7 mei: Philomijn
9 mei: L0t..
11 mei: DorothyGale
13 mei: ***VitaBella*** (meisje)
17 mei: Jagartrut

3 juni: DagenNachtdromer
10 juni: Aure

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :+

[ Bericht 1% gewijzigd door VitaBella op 02-12-2017 09:08:54 ]
pi_175400503
GH, ik had in het begin ook best last van steken. Bleek achteraf wat bandenpijn te zijn geweest gokt de VK.
pi_175400573
Zet hem op rena! *O* de ontmoeting is dichtbij.
  donderdag 30 november 2017 @ 12:06:11 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175400575
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:04 schreef VitaBella het volgende:
GH, ik had in het begin ook best last van steken. Bleek achteraf wat bandenpijn te zijn geweest gokt de VK.
Ik had het ook en nu nog af en toe.
Mijn VK zei ook bandenpijn of groei van de baarmoeder.
Hoe slapper de spieren hoe meer kramp/steek gevoel.
pi_175400834
Nu dus thuis afwachten of de weeën nog op gang komen Rena? Spannend. Je meisje is er bijna. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175400882
Dank jullie wel, ik vind het nu wel echt spannend worden *O*

Ik ga nog even lekker thuis douchen, in het ziekenhuis moet ik gelijk aan de monitor als het nu echt doorzet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175400898
ik had dat bij T ook sterk in het begin. Leek erg op menstruatiekrampen. Nu helemaal geen last van gehad...
pi_175400908
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:06 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik had het ook en nu nog af en toe.
Mijn VK zei ook bandenpijn of groei van de baarmoeder.
Hoe slapper de spieren hoe meer kramp/steek gevoel.
Dat geeft wel aan hoe slap mijn buikspieren zijn dan, ik had behoorlijke steken toen _O- :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175401022
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:14 schreef rena het volgende:
Dank jullie wel, ik vind het nu wel echt spannend worden *O*

Ik ga nog even lekker thuis douchen, in het ziekenhuis moet ik gelijk aan de monitor als het nu echt doorzet.
Dus bevalling is nu sowieso medisch?

Heel veel succes, ben benieuwd of het toch zelf op gang komt. Maar jij gaat je baby heeeeel snel zien *O*
pi_175401444
Ja, ben nu medisch geworden door de gebroken vliezen.

Ben nu zo benieuwd en zenuwachtig, maar tegelijkertijd ook nog heel kalm :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175401672
Ik herhaal mezelf nog maar een keer :P

Spannend Rena! O+ Kan me je gevoel voorstellen ja, enerzijds hartstikke benieuwd en nieuwsgierig waarschijnlijk, maar tegelijkertijd kun je niks anders dan rustig afwachten nu.

Alvast heel veel succes voor als het echt losbarst, je kunt dit! ^O^
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175401753
Zet ‘m op rena! :% Leuke soap maak je ervan. :P
Dit, dat, alles.
pi_175401793
Aah Rena, uren tellen! O+ Zet ‘m op. :* Ben benieuwd of het uit zichzelf een novemberkindje wordt of toch december. 😊
Protčge moi de mes désirs.
  donderdag 30 november 2017 @ 12:53:54 #14
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_175401805
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:15 schreef rena het volgende:

[..]

Dat geeft wel aan hoe slap mijn buikspieren zijn dan, ik had behoorlijke steken toen _O- :o
Ja, ik ben ook zo slap als het maar kan :P

Ik heb net nog een verzorgingtas besteld.
Dan heb ik straks keus en ik had nog geen rugtas variant :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175402011
Sidenote: ik hoop niet dat die buikbaby's zich serieus tegen laten houden door de kou, want hier valt momenteel natte sneeuw :{w
Ik installeer me lekker op de bank en doe niks meer vandaag ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175402336
Gefeliciteerd KC! Ik hoop dat N ook snel met jullie mee naar huis mag.

Bella wat vervelend dat je zo’n pijn hebt gehad.

Wat lief Duman!

Spannend Rena! Hopelijk wordt vandaag dan toch de grote dag. Wel fijn om te weten waar je aan toe bent denk ik?

Voor jou ook spannend Twist, zet de verwarming lekker hoog dan merkt de baby niet dat het koud is buiten. ;)

GH1602 probeer je nog niet zo’n zorgen te maken. En niet op internet te lezen als dat alleen maar meer zorgen oproept.
Ik had ook flinke krampen aan het begin maar het is allemaal nog goed gekomen.

Hier gisteren de allereerste krampjes gehad. Ik verwacht al de hele zwangerschap dat ik langer dan veertig weken zal doorlopen maar moet toch maar eens mijn kop uit het zand trekken dat het best eens eerder kan zijn.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175402453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:03 schreef twist02 het volgende:
Sidenote: ik hoop niet dat die buikbaby's zich serieus tegen laten houden door de kou, want hier valt momenteel natte sneeuw :{w
Ik installeer me lekker op de bank en doe niks meer vandaag ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh voor jou ook spannend! Fijn dat het strippen geholpen heeft!

Pannenkoekenmix maakt het ook spannend :o
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175403646
Oehhh wordt het november of toch december, Rena? Spannend. Succes iig!

Fijn dat je goed te strippen viel Twist, hopelijk doet het iets.

Na een zeer brakke nacht ( mn standaard gedoe + vriend die midden in de nacht vertrok om voor anderhalve week z'n familie in het buitenland te bezoeken) en 6 uur in het ziekenhuis zitten voor M. (provovatietest, alles goed jeeej!)
lig ik nu lekker op de bank.

Kind kijkt een filmpje, ik mag nu best een tukkie doen van mezelf.

Ik probeerde van het weekend eens zonder emesafene, maar dat resulteerde in spuugs en een natte broek }:| dus voorlopig blijf ik gewoon slikken. Mét tabletjes voel ik me wel stukken beter dan voorheen, vandaar dat ik het wel aandurfte.
pi_175406960
Mabawa, wat balen dat jij ook nog steeds aan de emesafene zit zeg, valt me op dat we veel dames in het topic hebben die het nu slikken :{ Hopelijk gauw verbetering! Wel fijn dat alles goed was met M.

Ik denk dat we een december kindje krijgen of het moet nu heel hard opschieten, maar ik heb vanmiddag 2 hele venijnige weeën gehad en daarna eigenlijk niet meer. Ik weet nu wel het verschil tussen voorwerk en een echte wee :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175407626
Ik zie een novemberbaby hier ook niet meer gebeuren nee...verder dan een zeurend gevoel kom ik voorlopig niet.

Mabawa, poeh wat een nacht + dag zeg...hoop dat je nog wat uit hebt kunnen rusten. Balen dat je nog steeds zo misselijk bent, maar fijn dat de emesafene goed werkt!

Pannenkoek, lastig is dat hč? Dat besef dat het elk moment kán, maar ook nog weken kan duren. Dat vind ik serieus het lastigst aan die laatste loodjes :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175407865
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:20 schreef twist02 het volgende:
Pannenkoek, lastig is dat hč? Dat besef dat het elk moment kán, maar ook nog weken kan duren. Dat vind ik serieus het lastigst aan die laatste loodjes :')
Dat vind ik nu ook het meest irritant. Als je nou gewoon zeker weet dat het nog even duurt, maar het kan vandaag, maar ook pas over 3 weken (bij mij).

Hier alles rustig. Vandaag weer bij vk geweest. Alles prima, baby is al goed ingedaald. Ik voel 'm wel echt een stuk minder goed dan voorheen, ik denk dat hij te weinig ruimte krijgt zo langzaam aan om nog goed te bewegen. Of stilte voor de storm :7
pi_175407964
Als we nou gezellig met alle LLM tegelijk gaan bevallen O+ ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175408025
Elliebell, ja echt hč? Ik vind het zo'n mindfuck, dat hele zwanger zijn :{w
Als ik vooraf wist dat ik tot 42 weken zou lopen: prima! Maar dat onzekere vind ik echt irritant!

Fijn dat je controle goed was en de kleine al ingedaald is! :)

Rena, haha zou wel mooi zijn ja! :D
Voorlopig maken we het nog steeds spannend wie er eerder is, maar ik zet m'n geld op jou denk! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175408151
Heft iedereen al pannenkoeken gebakken dan? :P

Rena, 1 december is ook heel mooi toch? Ik hoop dat je vannacht nog wat rust kan pakken mocht het niet vanzelf beginnen.

Twist, ik hoop dat het zeurende gevoel een rustig begin is. :Y

Elliebel, raar dat er nog zo lang tussen zou kunnen zitten he? Wachten is stom.

Pannenkoekenmix ook steekjes. Spannend.

Mabawa, heb je nog even kunnen slapen?

Ik zet overigens nog steeds in op bevallen op 7 december. Gaat zo tegenvallen als het niet die datum is. Als het te vroeg komt verwacht ik het nog niet en te laat is gewoon geen opinie vind ik.

Hier is alles na de voorweeën weer rustig. Op wat krampen aan de andere zijde na zeg maar. Stom virusje ofzo.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175408236
Mijn man gaat zo een frietje halen, stimuleert vast ook de darmen voor een bevalling _O-

Kris, ik vind 1 december een mooie datum :Y

Hopen voor jou dat de kleine zich netjes op tijd meld :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 30 november 2017 @ 17:58:25 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175408365
Hele dag gewerkt, dan verwacht je minimaal een baby, maar nee hoor! Nog even afzien dames!

Hier toch wel heel moe. Je leest altijd over dat fijne en energieke tweede trimester, nou dat is hier niet echt het geval. Ben sinds een paar dagen toch wel erg vermoeid. Vind een werkweek toch wat zwaar worden, vooral het reizen met het ov. Maar dan vind ik me weer zo'n aansteller, want nog maar 24.5 weken zwanger! Ik probeer elke dag even op de bank te liggen zodra ik thuiskom, gelukkig wordt dit ten volle gefaciliteerd door man en zoon :)
  donderdag 30 november 2017 @ 17:59:21 #27
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175408382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:39 schreef rena het volgende:
Als we nou gezellig met alle LLM tegelijk gaan bevallen O+ ?
Bevallingsmeet, met z'n allen op een verloskamer :D
pi_175408628
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 17:59 schreef Aventura het volgende:

[..]

Bevallingsmeet, met z'n allen op een verloskamer :D
Dat beeld kreeg ik toen ik midden in de nacht wakker werd en dacht aan Minilot’s cursus: ‘samen bevallen’. :')
pi_175408725
En veel succes aan rena en krisv! *O*

Oh en even teruggekomen op mijn ‘duizelig-bij-vk-verhaal’.
Ja, ik heb een te lage bloeddruk en ondanks de staaltabletten is die hb niet echt gestegen.
Moet bloed laten prikken bij een bloedpost, die is secuurder dan een prikje in de vinger bij de vk.
En eigenlijk wat gezonder eten dus. :@
Laatste dienst vanavond, om 22:00 uur heb ik VERLOF! *O*
  donderdag 30 november 2017 @ 18:22:52 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175408775
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat beeld kreeg ik toen ik midden in de nacht wakker werd en dacht aan Minilot’s cursus: ‘samen bevallen’. :')
Ja een soort Centering Pregnancy, en dan helemaal door tot aan het gaatje. Letterlijk.
  donderdag 30 november 2017 @ 18:23:51 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175408796
Ow Venco wat fijn! Hopelijk kan er nog wat gedaan worden aan je bloeddruk.
pi_175408799
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:22 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja een soort Centering Pregnancy, en dan helemaal door tot aan het gaatje. Letterlijk.
In een kring ook hč.
De gillende keukenmeiden. :P
pi_175408909
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:23 schreef Aventura het volgende:
Ow Venco wat fijn! Hopelijk kan er nog wat gedaan worden aan je bloeddruk.
Ja, ben er nu ook echt aan toe. Ben zo traag op werk soms. Ik kan gewoon niet meer op mijn normale tempo werken. :')
pi_175409999
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat beeld kreeg ik toen ik midden in de nacht wakker werd en dacht aan Minilot’s cursus: ‘samen bevallen’. :')
Super gezellig, synchroon persen O+ _O-
pi_175410099
"Jongens, íemand puft uit de maat. Kom op nou. :( :% "
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175410200
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:21 schreef elliebell het volgende:

[..]

Super gezellig, synchroon persen O+ _O-
Niets bindt vrouwen zoveel als samen uitscheuren en gehecht worden. *;
pi_175410204
Ik zou het wel solidair vinden van jullie :Y O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175410246
'blood sisters' *;
pi_175410449
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:32 schreef rena het volgende:
Ik zou het wel solidair vinden van jullie :Y O+
Beetje vroeg voor deze ronde. :P
pi_175410614
Zo! Deze moeder heeft haar kind achter 2 films gezet en van beide alleen het begin en eind gezien. Toch nog bij elkaar een goed zo'n anderhalf uur kunnen pakken O-)
En nu ligt kind op bed en zit ik zelf op de bank even tv te kijken.
Zo lekker douchen en naar bed.

Jeeej voor verlof van Venco! *O*

Samen bevallen, ultieme binding :D

Aventura, hier ook nog steeds wachtende op die energieboost. Ben altijd zo blij als de werkweek er weer op zit. En grijp ook bijna elke mogelijkheid aan om een tukkie te doen.
pi_175410801
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:53 schreef Mabawa. het volgende:
Zo! Deze moeder heeft haar kind achter 2 films gezet en van beide alleen het begin en eind gezien. Toch nog bij elkaar een goed zo'n anderhalf uur kunnen pakken O-)
En nu ligt kind op bed en zit ik zelf op de bank even tv te kijken.
Zo lekker douchen en naar bed.

Jeeej voor verlof van Venco! *O*

Samen bevallen, ultieme binding :D

Aventura, hier ook nog steeds wachtende op die energieboost. Ben altijd zo blij als de werkweek er weer op zit. En grijp ook bijna elke mogelijkheid aan om een tukkie te doen.
Die leeftijd dat je je kind echt vrijwel ongestoord voor de tv kan planten. O+
Vooral tijdens het koken of zelf dutjes doen vind ik dat ideaal eigenlijk. Al was het inderdaad maar een uurtje, dan heb je net even rust.
  donderdag 30 november 2017 @ 20:02:05 #42
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175410810
Herkenbaar mabawa. Ik liet zoonlief gister net iets te lang op de ipad (hij was op mijn enige vrije ochtend thuis want ziek) en ging zelf ff plat. Voel me dan schuldig maar dat is misschien ook gewoon misplaatst :)
pi_175410848
Zet 'm op dames *O* Hoop dat jullie niet te lang meer hoeven te wachten :) Lijkt me ook waardeloos als je van te voren niet weet hoe lang het gaat duren,..

Fijn dat je verlof hebt Venco *O*

Ook ik ben nog steeds moe en zit in het tweede trimester. Ik werk nu voornamelijk thuis en ik weet niet of dat het juist erger maakt. Ik dommel soms achter mijn computer in slaap :@
pi_175410869
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:26 schreef Krisvc het volgende:
"Jongens, íemand puft uit de maat. Kom op nou. :( :% "
Dat ben ik, gegarandeerd :Y heb nog nooit maat kunnen houden :')

Mabawa, klinkt als een topmiddag! ^O^

Venco wat heerlijk, bijna verlof! O+ Werk ze nog even!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175410877
Ik heb me daar ook weleens schuldig om gevoeld inderdaad. Maar ik neem mezelf nu voor dat hij zich toch wel vermaakt.
En indd heerlijk dat dat op deze leeftijd kan gewoon, dat scheelt een hoop!
pi_175413370
Dat synchroon bevallen klinkt wel als een hel hahah.

En in het kader van kind voor tv of ipad plaatsen. Ik kan me daar absoluut niet schuldig om voelen. Aan het einde van de dag als ik kook zet ik ze standaard half uurtje voor de tv. Ik kan dan in alle rust koken. Ook ‘s ochtends voordat de jongste naar bed gaat kijkt ie half uurtje tv. Ik denk niet dat ze daar slechter van worden. Uiteindelijk ben ik een betere moeder als ik aan mijn rust toekom. Mits het natuurlijk geen uuuuuuuuuuuren elke dag is.

Oh venco wat irritant van je bloeddruk. Hier is mn bloeddruk ook ietsjes laag 90/60. Merk wel dat heel veel water drinken, regelmatig eten en afentoe een bouillonetje helpen!

Ik ben zo benieuwd of rena al flink aan het puffen is!
pi_175413928
Verlof. 8-) :7 O+ *O* w/ c_/ *) _O_
pi_175414117
Mabawa, klinkt goed hoor zo'n middag en je kind loopt er niks van op om een keer lekker filmpjes te kijken. En blije mama is ook blij kind toch, even opladen is fijn af en toe (Y)

Venco, wat lekker dat je verlof hebt! Geniet er maar lekker van *O*

Ik zit op inmiddels om de 20 minuten beste weeën, dus er zit inmiddels beweging in. Ze beginnen ook pijnlijker te worden :X
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175414163
Jaaaaaa verlof *O*

En spannend rena! Wanneer moet je bellen?
pi_175414393
Spannend Rena, gaat nu wel echt beginnen dus! Hopelijk morgenochtend hier baby nieuws O+
pi_175414410
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:30 schreef vencodark het volgende:
Verlof. 8-) :7 O+ *O* w/ c_/ *) _O_
Jeeee! *O*
pi_175414524
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:39 schreef Songeur het volgende:
Jaaaaaa verlof *O*

En spannend rena! Wanneer moet je bellen?
Heb nog contact gehad met het ziekenhuis en die gaven aan dat als het om de 10 minuten zit ik weer kan bellen. Ga nu proberen te slapen voor zover dat nog lukt :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175414687
quote:
7s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:55 schreef rena het volgende:

[..]

Heb nog contact gehad met het ziekenhuis en die gaven aan dat als het om de 10 minuten zit ik weer kan bellen. Ga nu proberen te slapen voor zover dat nog lukt :)
Nou, succes met slapen. En succes met de komende nacht/dag etc. :) Dat alles maar goed mag verlopen!
pi_175415156
Rena hopelijk zet het nu echt door, heel veel succes!

Twist ik hoop dat het strippen wat gaat opleveren en een inleiding niet nodig blijkt.

Venco heerlijk verlof geniet ervan

Ik sluit mij aan bij de energieloze tweede trimester dames. Bah en dan helpt flinke verkoudheid, die blijft hangen niet mee.
pi_175415234
Ja dat veel energie (en zin in seks) in je tweede trimester is ook hier ver te zoeken.... Wanneer begint het tweede trimester ook alweer? Ik ben nu 25 weken dus over een week of 3?

ik vind ‘t helemaal spannend als er vrouwen van hier gaan bevallen. Morgen verse baby voor rena! En misschien ook wel voor twist :Y
pi_175417523
Verse baby in aantocht, zet hem op rena! *O*
pi_175417705
Rena :% O+
pi_175417883
Jaaa toch nog actie. Zet 'm op Rena! *O* *O* *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 07:19:42 #59
382129 crew  Donna
pi_175418034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 23:28 schreef Songeur het volgende:
Ja dat veel energie (en zin in seks) in je tweede trimester is ook hier ver te zoeken.... Wanneer begint het tweede trimester ook alweer? Ik ben nu 25 weken dus over een week of 3?

ik vind ‘t helemaal spannend als er vrouwen van hier gaan bevallen. Morgen verse baby voor rena! En misschien ook wel voor twist :Y
Het derde idd tussen 27 en 28 weken. Mijn derde trimester begint met kerst ong.
Maar zin in seks is hier ook ver te zoeken in trimester 2. :')
pi_175418045
Beroerde nacht gehad, wel weeën tussen ee 10 tot 20 minuten elke keer en sommige echt venijnig. Ik word agressief als ik straks geen centimeters heb denk ik :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175418054
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:20 schreef rena het volgende:
Beroerde nacht gehad, wel weeën tussen ee 10 tot 20 minuten elke keer en sommige echt venijnig. Ik word agressief als ik straks geen centimeters heb denk ik :')
Ik duim gewoon voor acht cm zodadelijk! ^O^
Knuffel en succes joh!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175418212
Nog steeds melden zo in het ziekenhuis dus. Ik hoop dat je al wat cm's hebt. Zet 'm op dame, je meisje komt er aan. O+

Ik word er zelf een beetje emo van. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  vrijdag 1 december 2017 @ 08:07:40 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_175418471
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:19 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Het derde idd tussen 27 en 28 weken. Mijn derde trimester begint met kerst ong.
Maar zin in seks is hier ook ver te zoeken in trimester 2. :')
biologisch gezien is dat ook heel normaal, ik zou me er niet te veel druk om maken ;)
Rena, succes!
disclaimer
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 08:14:46 #64
382129 crew  Donna
pi_175418536
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 08:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

biologisch gezien is dat ook heel normaal, ik zou me er niet te veel druk om maken ;)
Rena, succes!
Ik maak me er zeker niet druk om, alleen m'n vriend had iets te veel positieve verhalen gelezen haha!

Succes rena!! ^O^
pi_175418538
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:20 schreef rena het volgende:
Beroerde nacht gehad, wel weeën tussen ee 10 tot 20 minuten elke keer en sommige echt venijnig. Ik word agressief als ik straks geen centimeters heb denk ik :')
*O* Go Rena *O* Nog heel even en dan is ze er. Succes :% :% :%
pi_175418545
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 07:20 schreef rena het volgende:
Beroerde nacht gehad, wel weeën tussen ee 10 tot 20 minuten elke keer en sommige echt venijnig. Ik word agressief als ik straks geen centimeters heb denk ik :')
O+ O+ O+
Nog even!
Protčge moi de mes désirs.
pi_175418600
Zet 'm op, Rena! ^O^ Ik duim voor een vlotte ontmoeting met jullie meisje! O+

Baby hier zit nog lekker warm binnen
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175418630
Rena *O* :% Succes en een prachtige ontmoeting gewenst!
pi_175418895
Good luck rena! *O* We leven massaal met je mee haha.

Inmiddels is mijn man na beide kinderen en ik ook slachtoffer geworden van dat heerlijke spuugvirus. Gezellig dit :P
pi_175419092
Oh, Songeur. :( Beterschap voor je man.
Hoe gaat het met jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 01-12-2017 09:19:43 ]
Protčge moi de mes désirs.
pi_175419136
Rena succes O+

Songeur, beterschap!!
pi_175419239
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Oh, Songeur. :( Beterschap voor je man.
Hoe gaat het met jou?
Lief dat je ‘t vraagt! Ik voel me ietsje beter. Kan wel wat eten, dus na ‘t weekend ben ik er vast weer. :Y
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:27:39 #73
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175419283
Rena, spannend! :% Ben benieuwd of de weeën van vannacht iets opgeleverd hebben!
Go go go! *O* :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:29:05 #74
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175419301
En beterschap, songeur! Lijkt me idd gezellig nu bij jou :P
Sterkte ;)

En nu ga ik weer lurken :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175419326
Bedankt voor de sterktewensen! De weeën hebben wat gedaan, ik zit op 3 centimeter *O* ; maar krijg alsnog wel weeopwekkers straks. Denk dat ze haar niet te lang meer willen laten zitten nu.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175419329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 08:49 schreef Songeur het volgende:
Good luck rena! *O* We leven massaal met je mee haha.

Inmiddels is mijn man na beide kinderen en ik ook slachtoffer geworden van dat heerlijke spuugvirus. Gezellig dit :P
Beterschap! Wat een hardnekkig virus zeg!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:35:49 #77
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175419384
Oooh 3 cm al *O* wat fijn! En met die weeënopwekkers kan het nooit superlang meer duren, lijkt me! Ik zet in op 16.00 :P
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175419487
Rena succes! *O* 3 cm al! *O*

Beterschap Songeur!
pi_175419605
Succes Rena! Bijna je kleine meisje ontmoeten. O+ Fijn dat je weeën ook echt wat opgeleverd hebben. Doe je best!

Songeur en Donna een kleine geruststelling, ik voel me wat energieker in het derde trimester. Het kan dus nog steeds. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175423545
Succes allemaal!

Hier was het twee dagen rustig, maar vanochtend weer bruinverlies, en nog. Denk dat we voor drie op een rij gaan ;(
pi_175423641
Go Rena!

IMA, volgens mij was dit mijn vorige reactie ook al, maar wat zenuwslopend! Je voorgevoel zegt dat het niet goed zit? Ik blijf toch duimen draaien voor je :*
pi_175423741
Oh IMA, ik hoop zo voor jullie dat het niet zo is en dat het 'gewoon' goed is. Verlies je veel bloed? En heb je er ook krampen bij?
pi_175423870
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:20 schreef Malteser het volgende:
Oh IMA, ik hoop zo voor jullie dat het niet zo is en dat het 'gewoon' goed is. Verlies je veel bloed? En heb je er ook krampen bij?
Het is steeds wat bruin slijm, en geen krampen. Maar dat was de andere twee keer ook zo. Pas na 2,5 week bruin slijm ging het dan echt mis.
pi_175424151
Wat vervelend ima, en dat het vorige keer ook zo ging geeft al helemaal geen vertrouwen. Toch hoeft het natuurlijk niks te betekenen.
pi_175425044
Ach IMA, wat vervelend steeds zeg, ik hoop dat het niks ergs betekent :*

Voor de dames die de nipt uitslag per post hebben binnen gekregen, kreeg je de brief dan vanuit het ziekenhuis? Er ligt hier een brief van Erasmus voor mij in de brievenbus, maar de enige brievenbussleutel zit bij mijn vriend aan zijn bos en die zit op zijn werk :') ik had niet moeten spieken :') het lijkt wel een vrij dikke brief te zijn...
pi_175425140
Wat een spanning IMA, wat de anderen zeggen: het hoeft niks te betekenen. Maar kan me absoluut voorstellen dat het je niet lekker zit.

Aure, dat verschilt per praktijk! Ik kreeg bijv een mail van de vk met goed nieuws en zou gebeld worden bij slecht. Sommigen worden altijd gebeld of krijgen bij goed nieuws een brief.
pi_175425568
Hoever ben je IMA?


Ben heel benieuwd hoe het met rena gaat!
pi_175425661
Ik vermoed zo ongeveer 5w2/5w3. Maar heb afgelopen maand niet precies bijgehouden. Maar veel meer kan niet en veel minder ook niet.
pi_175425981
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:21 schreef VitaBella het volgende:

Aure, dat verschilt per praktijk! Ik kreeg bijv een mail van de vk met goed nieuws en zou gebeld worden bij slecht. Sommigen worden altijd gebeld of krijgen bij goed nieuws een brief.
Ah dan is het gewoon afwachten tot vriendlief thuis komt }:|
pi_175426030
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik vermoed zo ongeveer 5w2/5w3. Maar heb afgelopen maand niet precies bijgehouden. Maar veel meer kan niet en veel minder ook niet.
Ik blijf voor jullie duimen! :*
pi_175426035
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Aure het volgende:

[..]

Ah dan is het gewoon afwachten tot vriendlief thuis komt }:|
Succes met wachten.
pi_175426059
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:53 schreef Aure het volgende:

[..]

Ah dan is het gewoon afwachten tot vriendlief thuis komt }:|
Dattie even opschiet!! :D
pi_175426151
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:56 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Dattie even opschiet!! :D
Hij zou eigenlijk meteen uit eten gaan, maar komt nu toch eerst langs huis :P ik zou in theorie ook best langs zijn werk kunnen fietsen, maar ik ben best wel een beetje moe :@ dus dan maar gewoon netflix aan en op de bank onder een dekentje, dan gaat de tijd ook best snel :D
pi_175427251
Ik kreeg idd een brief vanuit het ziekenhuis Aure! Ik dacht eerst: wat moeten die nou weer? :') Hopelijk komt ie snel thuis!

IMA wat een achtbaan ;( Ik duim heel hard voor je dat het niets hoeft te betekenen maar ik kan me voorstellen dat je er geen hoop bij hebt.

Ben erg benieuwd hoe het met rena is!

Beterschap voor alle zieken :* Volgens mij heerst het!

Hier een goed groeiende buik. Geen “heeft ze teveel pepernoten?”-buik meer :D
Maandag voor iets anders bij de gynaecoloog geweest en ze zei: “Ohhh maar ik kan het echoapparaat wel even aanzetten hoor.”
Ik: “Oohh ik hoopte het al!” O+
De baby duidelijk in beeld met kloppend hart O+ O+
Zegt ze: “En hier kruizen de beentjes zich.”
Ik: “Niet zeggen wat het is hoor” :o :o :o
Ik dacht: straks zegt ze het zonder dat man erbij is :') _O-
Nog twee lange, lange weken wachten. Mochten we een tweede krijgen ga ik denk ik voor een pretecho tussendoor :')

Gisteren eerste bijeenkomst van Centering Pregnancy gehad. Ik vond het leuk. :) Ben benieuwd naar de volgende bijeenkomsten.
Dit, dat, alles.
pi_175429156
Ben ook benieuwd hoe het met Rena is!

Al denk ik dat ik stiekem voorgekropen ben :P

Na een droombevalling-uit-het-boekje is vanmiddag om 13u onze zoon geboren! O+
Alles gaat goed, later meer! ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175429258
whuuut!!!! Sneaky twist :D Gefeliciteerd!!! O+ *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_175429360
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:53 schreef twist02 het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het met Rena is!

Al denk ik dat ik stiekem voorgekropen ben :P

Na een droombevalling-uit-het-boekje is vanmiddag om 13u onze zoon geboren! O+
Alles gaat goed, later meer! ;)
:D :o Vanmorgen zat de beeb nog warm en knus binnenin je!

Wat goed dat het zo te lezen zo goed is gegaan! O+ Hartstikke gefeliciteerd en benieuwd naar de 'later meer'! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175429366
Oh wow, gefeliciteerd Twist *O*
pi_175429439
Wow twist :D gefeliciteerd!! *O*
pi_175429455
Tussen het terechte gejompel voor Twist ( O+ O+ O+ ) even een crosspostje uit mijn vaste SC..
Wisten jullie nog van toen ik een koperglans baan op de muur van het babykamertje had geschilderd en dat daarna de witte muurverf er samen met het afplakband in grote brokken vanaf kwam lazeren en we toen ALLE WITTE MUURVERF van de vorige bewoners met een plamuurmesje van ALLE MUREN hebben gekrabd, en daarna primer en daarna weer drie lagen wit erop?

Door noeste arbeid van mij de afgelopen dagen zijn we inmiddels zowaar iets verder dan we een ruime maand geleden al waren. :')

Slechte telefoonfoto van vanmorgen (die koperlaag is in het echt veel toffer):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog dit weekend eindelijk dat bazen-octopusbehang (maar dan in de kleur van de turquoise muurstrepen) eens op het muurtje waar de deur in zit plakken en dan begint het ergens op te lijken :)

Zo tegen 2019 is het vast wel af allemaal. :7

Verder sinds gisterenochtend een paar keer per dag officiële voorweeën! *) Wat voelt dat bijzonder. Niet per se heel pijnlijk, maar wel dusdanig impacthebbend dat als ze komen terwijl ik loop, ik wel even stil moet blijven staan.
Gisteren reguliere liggingsecho gehad bij de verloskundige: zoonlief ligt stevig en diep ingedaald. Maar goed, zegt allemaal niks natuurlijk, kan gerust nog weken duren. Alles was goed verder! Bij de groei-echo een paar weken geleden was -ie nog een piepklein beetje kleiner dan gemiddeld, nu een tikkie groter dan gemiddeld. We zullen zien. :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:04:41 #101
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_175429514
Gefeliciteerd Twist *O* *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_175429667
Twist!! *G* Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn!
pi_175429728
Jaaaaaaaa, Twist, niet eindeloos overtijd lopen! Hij is er! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.

Oh my, ik word er helemaal emo van. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175429891
Gefeliciteerd :)
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:22:49 #105
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175429945
Gefeliciteerd Twist! *O* *O*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175429949
Twist, gefeliciteerd! :*
pi_175430010
Die brief in de brievenbus is dus waarschijnlijk wel de niptuitslag, want ik krijg hem ook zojuist in mijn mail van de vk :D normale uitslag! Fijn O+
pi_175430025
Twist O+ Proficiat met jullie zoon! Een droombevalling klinkt top! Ben benieuwd naar je verhaal en naar zijn naam.

Geniet met zn vieren!
pi_175430072
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:53 schreef twist02 het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het met Rena is!

Al denk ik dat ik stiekem voorgekropen ben :P

Na een droombevalling-uit-het-boekje is vanmiddag om 13u onze zoon geboren! O+
Alles gaat goed, later meer! ;)
Oh twist, wat goed!! Gefeliciteerd!

Hier vlot het helaas nog niet zo erg, na het toedienen van de oxycotine kreeg ik inderdaad goede weeën, om een uur of 12 had ik 4 centimeter ontsluiting. Daarna vanaf een uur of 2 werden de weeën extreem intens, rond een uur of 4 kreeg ik gewoon geen rust meer tussen de weeën dus heb ik om een ruggenprik gevraagd, ik had denk ik gewoon een weeënstorm hoewel de verpleegster zei dat op de CTG er 2 tot 3 minuten tussenzaten (mijn buik vertelde me echt wat anders :+ ).

Ik begon al zo moe te worden, ook doordat ik thuis al de hele nacht amper geslapen had, dat ik toch zei dat ik echt die ruggenprik wilde. Arts heeft er voor nog even getoucheerd en toen had ik ook net aan 5 cm. Dus 3 kwartier geleden de ruggenprik gehad en ik moest gewoon huilen van blijdschap gewoon omdat ik nu weer even wat ademruimte heb :') Dus ik vrees dat ik hier nog wel even ben..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175430126
Wat fijn Renault, even ademruimte. Wat een uitputting zeg. Zet hem op!

Twist, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het verhaal! *O*
pi_175430231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:02 schreef minilot het volgende:


Slechte telefoonfoto van vanmorgen (die koperlaag is in het echt veel toffer):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nog dit weekend eindelijk dat bazen-octopusbehang (maar dan in de kleur van de turquoise muurstrepen) eens op het muurtje waar de deur in zit plakken en dan begint het ergens op te lijken :)

Zo tegen 2019 is het vast wel af allemaal.
Dat wordt mooi mini! En wat een prachtig behang O+
pi_175430285
Gefeliciteerd twist! *O*
Ben benieuwd naar je verhaal :*
pi_175430338
Twist wat doe je nu *O* gefeliciteerd met je zoon, ik ben erg benieuwd naar je verhaal enz. Geniet O+

rena wat fijn dat je door de ruggenprik even rust krijgt. Daardoor kan het ook ineens snel gaan heb ik wel eens gehoord. Heel heel veel succes en de ontmoeting met je kleine kan nu nooit meer lang duren en je doet het hartstikke goed :*

Oh en mini, streep ziet er al supertof uit! Zo schiet je toch ineens heel erg op :)
pi_175430357
Rena, wat een uitputtingsslag. Kom maar even goed bij met de ruggenprik. Ik hoop dat het nu sneller gaat en je snel je meisje vast mag houden. :*

Mini, vooruitgang en voorweeën! *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 17:42:30 #115
382129 crew  Donna
pi_175430383
Gefeliciteerd twist!! *O* *O* *O*

En Aure een goede NIPT super!
pi_175430385
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:41 schreef Krisvc het volgende:
Rena, wat een uitputtingsslag. Kom maar even goed bij met de ruggenprik. Ik hoop dat het nu sneller gaat en je snel je meisje vast mag houden. :*

Mini, vooruitgang en voorweeën! *O*
En jij staat nu bijna bovenaan! Spannend *O*
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 17:53:49 #117
382129 crew  Donna
pi_175430613
God even spuwen hoor.
Zie ik bij m'n zorgverzekering dat de termijnecho niet vergoed is.
Dus ik contact opgenomen, ze zouden het uitzoeken en contact opnemen binnen 2 werkdagen.
Krijg ik super snel vanmiddag al een email.

Ja mevrouw DonnaRush. Er wordt 1x per zwangerschap een termijnecho vergoed en er is op 17 maart al een termijnecho vergoed, daarom is die van 11 sept niet betaald.

HOE WIL JE IN GODESNAAM VOOR DEZELFDE ZWANGERSCHAP 2X EEN TERMIJNECHO HEBBEN GEHAD MET EEN HALF JAAR ERTUSSEN???
Ik ben zo emo van boosheid nu. Hoe dom zijn ze daar?? :'(
pi_175430720
Jemig wat een sukkels daar zeg Donna. Snap dat je daar een beetje emo van wordt, hopelijk lossen ze het snel op en gaan ze niet nog dommer doen :*
pi_175430818
Neeeee Twist wat doe je nou?!!! :D

Geweldig zeg! Gefeliciteerd met jullie zoon! *G*

Ooh lieve Rena wat een lange aanloop. Succes nog even :*

Donna serieus :') ik zou ook even heel boos worden. :*
pi_175430914
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:29 schreef rena het volgende:

[..]

Hier vlot het helaas nog niet zo erg, na het toedienen van de oxycotine kreeg ik inderdaad goede weeën, om een uur of 12 had ik 4 centimeter ontsluiting. Daarna vanaf een uur of 2 werden de weeën extreem intens, rond een uur of 4 kreeg ik gewoon geen rust meer tussen de weeën dus heb ik om een ruggenprik gevraagd, ik had denk ik gewoon een weeënstorm hoewel de verpleegster zei dat op de CTG er 2 tot 3 minuten tussenzaten (mijn buik vertelde me echt wat anders :+ ).

Ik begon al zo moe te worden, ook doordat ik thuis al de hele nacht amper geslapen had, dat ik toch zei dat ik echt die ruggenprik wilde. Arts heeft er voor nog even getoucheerd en toen had ik ook net aan 5 cm. Dus 3 kwartier geleden de ruggenprik gehad en ik moest gewoon huilen van blijdschap gewoon omdat ik nu weer even wat ademruimte heb :') Dus ik vrees dat ik hier nog wel even ben..
Poehee, dat is allemaal niet niks! Succes joh! :* :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175431082
Succes Rena!
pi_175431712
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:53 schreef twist02 het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het met Rena is!

Al denk ik dat ik stiekem voorgekropen ben :P

Na een droombevalling-uit-het-boekje is vanmiddag om 13u onze zoon geboren! O+
Alles gaat goed, later meer! ;)
Stiekemerd! :D gefeliciteerd! O+
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:50:42 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_175431815
Twist! Wat een plottwist!! EN binnen de week overtijd, EN supervlot! Wat fijn! Gefeliciteerd!
disclaimer
pi_175431832
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:26 schreef Aure het volgende:
Die brief in de brievenbus is dus waarschijnlijk wel de niptuitslag, want ik krijg hem ook zojuist in mijn mail van de vk :D normale uitslag! Fijn O+
Ah wat fijn! Gefeliciteerd!

Ziet er al mooi uit Mini! Tof behang ook :Y

Rena, fijn van de ruggenprik! Nog eventjes en dan heb je gewoon een verse baby :*

Donna wat ongelofelijk stom zeg :( ik kan om minder al flink pissig worden :@ :{
pi_175431839
Ik duim voor je IMA! Zou graag meer doen.

Twist wat heb je nou gedaan! Wat lekker zo'n bevalling volgens he5 boekje, en mooi op tijd.

Rena jammer dat het nog niet zo soepel gaat. Ik hoop dat die ruggenprik je even de nodige rust geeft zodat je er weer tegen kunt.

Donna wat stom, daar zou ik ook (heel) boos van worden.

Positieve Nipt voor Aure!

Minilot nou al voorweeen, dat is al snel!

Vandaag het huis nog een heerlijke poetsbeurt gegeven. Op het moment word ik echt blij van schoonmaken. Het is er ook wel echt van opgeknapt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:00:08 #126
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175432016
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:53 schreef twist02 het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het met Rena is!

Al denk ik dat ik stiekem voorgekropen ben :P

Na een droombevalling-uit-het-boekje is vanmiddag om 13u onze zoon geboren! O+
Alles gaat goed, later meer! ;)
wat een gave twist Twist!
Gefeliciteerd!
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:01:59 #127
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175432047
Twist, stiekemerd :o
Gefeliciteerd *O*

Rena, ik hoop dat er door de ruggeprik toch wat meer vaart inkomt. Fijn dat je nu wat op adem kan komen :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175432258
:o
Ik kwam voor Rena, maar ik zie opeens Twist! Gefeliciteeeerd! O+ Ben benieuwd naar je verhaal!
Protčge moi de mes désirs.
pi_175432278
Gefeliciteerd Twist! *O* Alweer zo'n snelle tweede bevalling, en toch juist ingesteld op een decemberkindje. :D

Rena, ik krijg kippenvel van je post, exact zo ging mijn eerste bevalling en dat was zo heftig. :* Succes nog en veel plezier met de ontmoeting. O+
pi_175432424
Gefeliciteerd Twist!!
pi_175432455
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:42 schreef Songeur het volgende:

[..]

En jij staat nu bijna bovenaan! Spannend *O*
Sssst. Dat is veel te confronterend.

Ik ben doodmoe vandaag. Dus ik heb zo'n maandag-gevoel op het werk. Je weet dat het er aan komt en dat je daar niks aan doet, maar je hebt gewoon geen zin. Zo denk ik vandaag over de bevalling. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:12 schreef Selvaria het volgende:
Gefeliciteerd Twist! *O* Alweer zo'n snelle tweede bevalling, en toch juist ingesteld op een decemberkindje. :D

Rena, ik krijg kippenvel van je post, exact zo ging mijn eerste bevalling en dat was zo heftig. :* Succes nog en veel plezier met de ontmoeting. O+
Moge de snelle tweede bevallingen traditie zich nog minstens een paar bevallingen voortzetten. :Y
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175432703
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:19 schreef Krisvc het volgende:
Moge de snelle tweede bevallingen traditie zich nog minstens een paar bevallingen voortzetten. :Y
Een broertje voor L. in drie keer niezen. O+
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:33:43 #133
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175432809
Gefeliciteerd Twist! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175432931
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:19 schreef Krisvc het volgende:

[..]


[..]

Moge de snelle tweede bevallingen traditie zich nog minstens een paar bevallingen voortzetten. :Y
Zooo dit!
pi_175433025
Gefeliciteerd Twist *O* eerst genieten en daarna snel hier de details komen posten ;)

Rena, nog even en je hebt je meisje :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175433086
Van harte gefeliciteerd Twist!!!
pi_175433145
Gefeliciteerd Twist! *G*
pi_175433290
Twist van harte gefeliciteerd met jullie zoon! O+ Een heerlijke kraamtijd gewenst en veel geluk samen!

Ohh Rena wat duurt dat lang zo.. Heel veel succes nog, zet 'm op!! :*
pi_175433327
Gefeliciteerd Twist! *O*
pi_175433939
Las ik zo over de goede nipt van Aure heen! Wat fijn, toch altijd prettig om te weten.

Lekker nestelen pannekoekenmix. Kan je dan zo rustig van worden he :Y

Donna over je zorgverzekering heb ik geen goed woord. Wat een sukkels en wat pijnlijk. Bah, ik zou ook even boos zijn!
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:25:04 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_175433962
Gefeliciteerd Twist! *G*

En Rena succes, linksom of rechtsom, je baby is er nu echt bijna :*
pi_175434261
Twist. Gefeliciteerd met je zoontje *O*
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:05:37 #143
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_175435042
Gefeliciteerd twist!!! O+ *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_175435598
Gefeliciteerd Twist *O*

En Rena sterkte met deze superzware laatste loodjes, je kunt bijna babyknuffelen, maar wat een zware weg ernaartoe is het zo zeg.

Donna wat een horken, ik zou ook heel kwaad worden zeg :r

Goeie nipt voor Aure *O*

En de rest is in een van de zwarte gaten in mijn hersenen verdwenen ;(
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175436517
Aure, wat fijn van de goede nipt!

Het plopt in mn buik! O+
pi_175436944
Twist02 gefeliciteerd met jullie zoon *G* geniet ervan. Fijn dat zo mooie snelle bevalling hebt gehad :Y
pi_175436949
Twist gefeliciteerd met jullie zoon *O*
Wat fijn dat het een bevalling uit het boekje was. Heel veel geluk met z'n vieren!

Rena zet hem op, wat zal jij gesloopt zijn met zo'n lange aanloop, ik hoop dat je al kan babyknuffelen.

Aure fijn dat nipt goed was en sorry nog iemand toch met een goede nipt.

Jagärtrut wat leuk dat je al plopjes voelt.
pi_175437024
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:29 schreef rena het volgende:

[..]

Oh twist, wat goed!! Gefeliciteerd!

Hier vlot het helaas nog niet zo erg, na het toedienen van de oxycotine kreeg ik inderdaad goede weeën, om een uur of 12 had ik 4 centimeter ontsluiting. Daarna vanaf een uur of 2 werden de weeën extreem intens, rond een uur of 4 kreeg ik gewoon geen rust meer tussen de weeën dus heb ik om een ruggenprik gevraagd, ik had denk ik gewoon een weeënstorm hoewel de verpleegster zei dat op de CTG er 2 tot 3 minuten tussenzaten (mijn buik vertelde me echt wat anders :+ ).

Ik begon al zo moe te worden, ook doordat ik thuis al de hele nacht amper geslapen had, dat ik toch zei dat ik echt die ruggenprik wilde. Arts heeft er voor nog even getoucheerd en toen had ik ook net aan 5 cm. Dus 3 kwartier geleden de ruggenprik gehad en ik moest gewoon huilen van blijdschap gewoon omdat ik nu weer even wat ademruimte heb :') Dus ik vrees dat ik hier nog wel even ben..
He meid het zit je ook niet mee hé :*
Hoop dat het vanaf nu vlot gaat en dat je supersnel je meisje kan knuffelen. :Y
pi_175437120
Aw jagar wat tof! Ik wil dat ook zo graag, maar zal nog wat weken moeten wachten ..

Rena sterkte met de laatste loodjes :*

Is hier iemand die met 26-29 weken ver op vakantie is geweest? We willen 2 weken weg, ongeveer 12 uur vliegen. Is dat een beetje te doen?
pi_175437163
Zondag ben ik 26 weken, maar ik zou niet moeten denken aan 12 uur vliegen. :X Kan me nu al geen houding vinden als ik gewoon zit.
Wel zin in vakantie. :9

Rena, how are you? O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_175437421
Gefeliciteerd met je zoon Twist *O*
pi_175438581
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef Aure het volgende:
Aw jagar wat tof! Ik wil dat ook zo graag, maar zal nog wat weken moeten wachten ..

Rena sterkte met de laatste loodjes :*

Is hier iemand die met 26-29 weken ver op vakantie is geweest? We willen 2 weken weg, ongeveer 12 uur vliegen. Is dat een beetje te doen?
Ik ben met 35 weken naar Hongarije geweest met de auto, prima te doen :s) heerlijk om even eruit te zijn nog. Het enige waar ik rekening mee zou houden zijn de activiteiten die je wilt ondernemen. Wij hebben echt weinig gedaan en dat was fijn, maar een actieve vakantie was me vast niet meer gelukt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175438941
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef Aure het volgende:
Is hier iemand die met 26-29 weken ver op vakantie is geweest? We willen 2 weken weg, ongeveer 12 uur vliegen. Is dat een beetje te doen?
Ik ben rond die termijn nog op vakantie geweest, zo'n 4 uur vliegen. Vliegen had ik langer ook prima vol gehouden, vond ik niet anders dan anders. Maar hangt er misschien ook een beetje van af of je gewend bent om ver te vliegen. Op basis van mijn ervaring had ik het ook prima gevonden om langer te vliegen (ook vaak gedaan pre-zwangerschap, wilde deze keer echter wat dichter bij huis blijven en in westers land, mocht er toch iets mis gaan met de zwangerschap).
Qua dingen doen op vakantie vond ik het wel wat aanpassen. Iets lager tempo, wat minder intensieve dingen. Warmte trok ik prima, maar dat is niet voor iedereen zo.
pi_175440701
Gefeliciteerd met jullie zoon Twist! *O*

Succes met de echt allerlaatste loodjes Rena! Maar hopelijk ben je allang naar je dochter aan het staren!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 01:06:33 #155
269689 crew  Viv
pi_175440934
Twist gefeliciteerd!! *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:15 schreef Aure het volgende:
Is hier iemand die met 26-29 weken ver op vakantie is geweest? We willen 2 weken weg, ongeveer 12 uur vliegen. Is dat een beetje te doen?
Dat is heel verschillend per persoon/zwangerschap denk ik. Ik ben bij ongeveer 26 weken teruggevlogen vanuit Seattle en had echt nergens last van. :Y) Ik had expres een stoel aan het gangpad gekozen zodat ik eventueel wat vaker naar de wc kon of wat kon rondlopen om mijn benen te strekken / bekken te ontzien zonder dat iemand hoefde op te staan voor mij, maar dat was achteraf gezien niet nodig.
pi_175441564
Dat lijkt me voor iedereen zo anders. Soms een beetje te voorspellen maar volledig nooit, zwangerschap is nieuw enzo. Ik had het niet gekund maar lees ook positieve verhalen. Hoe ver ben je nu?
pi_175441864
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtig O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175441879
Jaaa, daar is ze! Gefeliciteerd *O*
pi_175441880
Wauw daar is ze dan Rena! Wat een uitputtingsslag is het voor jou geweest. Laat je lekker verwennen in de kraamweek, gefeliciteerd en wat een mooie naam :* O+
pi_175441948
Jaaaaa, Rena, je meisje is er eindelijk! *O* Gefeliciteerd mamma. Nu welverdiend bijkomen en knuffelen. Ze is er. O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175442025
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 05:36 schreef rena het volgende:
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtig O+
Naam! O+ Schitterend, één van mijn favoriete meisjesnamen. O+

En wat een prestatie van jou zeg, poeh! :* :*
Van harte! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 2 december 2017 @ 07:03:15 #162
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175442044
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 05:36 schreef rena het volgende:
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtig O+
Jaaaa *O* Eindelijk!
Gefeliciteerd :*

Nu lekker bijkomen van die lange bevalling en lekker genieten van je meisje! O+ :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175442053
Gefeliciteerd Rena en Twist! *O*
2 totaal verschillende bevallingen zo te lezen.
Rena, wat een uitputtingsslag. Hopelijk herstel je snel een beetje. :*
  Moderator zaterdag 2 december 2017 @ 07:10:18 #164
382129 crew  Donna
pi_175442075
Jaaaa rena, daar is ze! Gefeliciteerd! O+
pi_175442082
Daar is ze dan rena!! Hopelijk kom je snel weer een beetje bij :* En wat een prachtig klassieke naam heeft je dochter O+ Veel geluk samen!!
Dit, dat, alles.
pi_175442099
Die naam is echt _O_
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 2 december 2017 @ 07:18:35 #167
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_175442119
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:53 schreef twist02 het volgende:
Ben ook benieuwd hoe het met Rena is!

Al denk ik dat ik stiekem voorgekropen ben :P

Na een droombevalling-uit-het-boekje is vanmiddag om 13u onze zoon geboren! O+
Alles gaat goed, later meer! ;)
Ooohhh dus toch nog een november baby :D
Gefeliciteerd!! *G*
  zaterdag 2 december 2017 @ 07:19:25 #168
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_175442122
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 05:36 schreef rena het volgende:
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtig O+
Gefeliciteerd!! *O*
Wat een uitputtingsslag zeg... Probeer lekker bij te komen in de kraamweek. Mooie naam trouwens!
pi_175442179
Gefeliciteerd Rena en Twist!!
  zaterdag 2 december 2017 @ 07:33:27 #170
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175442248
Van harte, prachtige naam :)
  zaterdag 2 december 2017 @ 07:34:07 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_175442257
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 07:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ooohhh dus toch nog een november baby :D
Gefeliciteerd!! *G*
zullen we het nog maar op zwangerschapsdementie houden? :D O+

Rena, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
disclaimer
pi_175442289
Gefeliciteerd Rena !!
pi_175442317
Ooh Rena daar is ze eindelijk! Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven O+ ik hoop dat je nu lekker kan bijkomen en geweldig lan genieten.
pi_175442414
Jaa rena je meisje is er!! Gefeliciteerd, lekker genieten nu met zijn 4tjes O+ en wat een prachtige naam!
pi_175442425
Daar is ze dan! Gefeliciteerd rena en wat een prachtige naam! *O* O+
pi_175442569
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 december 2017 05:36 schreef rena het volgende:
Na een hele heftige bevalling is om 04.28 onze dochter
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ter wereld gekomen. Ik zal later meer vertellen, ik ben uitgeput. Ben wel smoorverliefd; ze is prachtig O+
Rena gefeliciteerd met je dochter *O* *O* Daar is ze dan en wat een mooie naam :Y :Y Doe het rustig aan en neem je tijd om te herstellen. Je hebt net als ik een heftige bevalling achter de rug. De naam voor een meisje was bij mij ook die naam, die had ik al net na het moment dat mijn zwangerschapstest droog was.
pi_175442597
Rena, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
pi_175442599
Ooh twist en rena, van harte gefeliciteerd met jullie baby's! O+. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen, maar nu eerst bijkomen en genieten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175442613
Jaaa Rena, eindelijk! O+
Geniet van je mooie meid en van deze mooie tijd. :*
Protčge moi de mes désirs.
pi_175442619
Oh kapitein Cupcake nog gefeliciteerd met de geboorte van de tweeling *O* *O* Geniet ervan
pi_175442754
En dat maakt mij alweer 4e op de lijst der zwangerschappen :P
Al zou het mij niets verbazen als Minilot voor kruipt met dr lekkende borsten (toch?) en voorweeën.
Maar ze moeten nog wel even blijven zitten hoor!
Minilot, jij hebt nu ook verlof hč? *O*
pi_175442800
Twist en rena! Gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O*
pi_175442832
Twist en Rena gefeliciteerd *O*

IMA: mijn duimen draaien voor je :*
pi_175442951
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:25 schreef vencodark het volgende:
En dat maakt mij alweer 4e op de lijst der zwangerschappen :P
Al zou het mij niets verbazen als Minilot voor kruipt met dr lekkende borsten (toch?) en voorweeën.
Maar ze moeten nog wel even blijven zitten hoor!
Minilot, jij hebt nu ook verlof hč? *O*
Per vandaag ja! :) *O* Jij al aan het idee gewend? Ik nog voor geen meter, steeds het gevoel dat ik vanmiddag naar kantoor moet (ik werk bijna altijd op zaterdag). :')

En ja, kind diep ingedaald, druppelboobs, voorweeën, maar mijn verloskundigen beweren dat het echt geen reet zegt en het gerust tweede week januari kan worden! Daar hopen we dan maar op! *)

Benieuwd wie van ons twee de eerste zal zijn! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_175443004
Verlof voor Mini en Venco *O*

En dan sta je ineens bovenaan de lijst. :o 39 weken alweer. Wij vieren vandaag Sinterklaas. De hele familie en schoonfamilie komt hier langs. Mijn taak is op de bank zitten en naar m'n kind kijken die cadeautjes uitpakt. Beste dag lijkt me.

Ik had gisteravond wel een beetje paniek. Ik snapte ineens echt niet meer hoe ik een bevalling zou moeten gaan doen. En ik zou dat helemaal niet kunnen. Ik had het koud en mijn lijf deed pijn, dus ik wist niet hoe ik ooit door de kou bij het ziekenhuis zou moeten komen, want ik wilde niet naar buiten en ik kon niet bewegen. :') En ik vond het ineens mega eng allemaal. Man heeft me op m'n klote gegeven en een nachtje slapen heeft het beter gemaakt.
Maar het besef dat het echt ieder moment kan gebeuren is achter gebleven. En dat is stiekem nog wel een beetje eng.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175443086
Rena *O* gefeliciteerd met je dochter O+ Mooie naam heeft ze gekregen! Laat je nu maar lekker verwennen door de kraamhulp :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175443201
Gefeliciteerd Rena *O*
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175443506
Lieve rena gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter met prachtige naam O+ Hopelijk kom je snel een beetje bij. Mag je al naar huis?
pi_175443635
Rena jaaah daar is ze dan, jullie meisje! O+ Gefeliciteerd mama! *O*
Jeetje wat heb je er hard voor moeten knokken meid! Hoop dat je nu lekker bij kunt komen en kunt genieten :*

Dank voor alle felicitaties! :)
Ons verhaal in het kort: donderdagochtend gestript, maar er gebeurde niks. 's Nachts om 2u nog gaan plassen, zwaar balen dat het weer niks deed. Om half 4 dacht ik iets van terugkerende krampen te ontdekken, om de 10 minuten.
Ik geloofde er geen bal van, maar toch man thuis laten blijven, onze Minion weg laten brengen en de vk gebeld "om te overleggen". Die was er om 10.30u en constateerde hele milde weeën maar wel 6-7cm ontsluiting :o
Spullen gepakt en om 11.30u richting ziekenhuis. Daar vliezen gebroken en binnen no time volledige ontsluiting. 4 persweeën* later was onze prachtige zoon er O+
*Wel iets van persdrang maar helaas nog steeds niet die oerkracht waar iedereen het over heeft
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175443793
Wow, dat klinkt inderdaad als een droombevalling Twist! Jullie zijn ook weer lekker thuis neem ik aan? Ben jij er verder zonder kleerscheuren vanaf gekomen? Ik ben benieuwd naar de naam van jullie tweede Minion. :D
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175443843
Rens gefeliciteerd! Daar is ze dan eindelijk. Wat heb je moeten afzien, nou lekker uitrusten.

Twist dat klinkt als de ideale bevalling. Is er een trucje die je ons kunt leren?

Kris het is ook wel een beetje eng. Fijn dat je nacht slaap geholpen heeft, zo kun je er weer lekker tegenaan!
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175443940
Ik vergeet door de moeheid ook helemaal te vertellen dat het geëindigd is in een keizersnede, wat het vooral heftig maakte. Ze was een sterrenkijker en lag ook net niet helemaal goed voor de uitgang, wat ik al voelde want ik had gigantische steken in mijn rug en lies bij elke wee. Ik raakte daarvan echt in paniek, ik zei ook al dat het niet lukte tegen ze de hele tijd. :X

Bedankt voor de felicitaties!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175444051
@Kris: klinkt als een prima bevalling zonder al teveel gedoe.
Die oerkracht heb je blijkbaar niet zo nodig gehad.
Geniet van je knul!
pi_175444148
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Per vandaag ja! :) *O* Jij al aan het idee gewend? Ik nog voor geen meter, steeds het gevoel dat ik vanmiddag naar kantoor moet (ik werk bijna altijd op zaterdag). :')

En ja, kind diep ingedaald, druppelboobs, voorweeën, maar mijn verloskundigen beweren dat het echt geen reet zegt en het gerust tweede week januari kan worden! Daar hopen we dan maar op! *)

Benieuwd wie van ons twee de eerste zal zijn! :Y
Beetje gek idee is het wel ja. Man vertelde gisteren dat hij komende week andere diensten gaat draaien dan normaal.
In een flits dacht ik toen ook: hoe moet dat dan met mijn werk!? :o
En dat ik dus elke avond thuis ben, dat is echt heerlijk. :)

Vandaag de maxi cosi een poetsbeurt gegeven en hoes in de was. We vinken steeds meer kleine dingen af. *O*
pi_175444652
Gefeliciteerd rena en twist!! En wat een uitersten van bevallingen!
Nu allebei lekker bijkomen en genieten *O*
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:53:30 #196
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175445047
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:03 schreef rena het volgende:
Ik vergeet door de moeheid ook helemaal te vertellen dat het geëindigd is in een keizersnede, wat het vooral heftig maakte. Ze was een sterrenkijker en lag ook net niet helemaal goed voor de uitgang, wat ik al voelde want ik had gigantische steken in mijn rug en lies bij elke wee. Ik raakte daarvan echt in paniek, ik zei ook al dat het niet lukte tegen ze de hele tijd. :X

Bedankt voor de felicitaties!
Dat is wel een tegenvaller :{ Maar het is in ieder geval achter de rug O+
Het klinkt een beetje zoals de bevalling van mijn eerste ging... sterkte met het herstel :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175445361
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175445707
Nohhhhhh O+ O+ O+
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175446163
Ohhhh O+ O+
*rammel*
pi_175446198
Rena O+ Wow! Van harte gefeliciteerd. Neem lekker de tijd om bij te komen en om elkaar te ontmoeten O+

En ook twist van harte gefeliciteerd *O* Geen eindeloos wachten, maar gewoon al lekker samen.

Verlof en bevallen, ik schuif het allemaal nog even een eind voor me uit ;)
Make your own kind of music.
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:12:36 #201
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_175446613
rena O+ van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid! *O*

Twist, ook van harte gefeliciteerd! *O* Klinkt als een heerlijke bevalling!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:20:09 #202
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175446775
Baby’s *O* *O*

Van harte twist en rena, geniet van de bijzondere kraamtijd O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:22:01 #203
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_175446806
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 07:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zullen we het nog maar op zwangerschapsdementie houden? :D O+

Rena, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
Oh shit _O- _O-
pi_175447506
Daar zijn ze dan!
Twist en Rena, van harte gefeliciteerd! *O* *O*
pi_175448000
Gefeliciteerd *O*
pi_175448683
Rena gefeliciteerd, daar is ze eindelijk, jullie mooie meisje *O*
pi_175448872
Aaah Rena, wat een popje! O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_175449171
Twist en Rena gefeliciteerd O+ *O* *O*

Rena heftig dat je zo'n nare bevalling achter de rug hebt, maar ze is er! Eindelijk! Je lang verwachte meisje O+
pi_175449256
Rena O+ Wat mooi die foto! Ik zou er alweer bijna van gaan rammelen. Bijna.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175452855
Rena wat een mooi meisje! O+
Meteen maar uithuwelijken? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We mochten gisteren 2u nadat-ie geboren was al naar huis, zo fijn! En ik ben er inderdaad schadevrij vanaf gekomen ;)
Wat een verschil: geen 18u durende bevalling, geen infuus met weeënopwekkers, geen ruggenprik, geen fluxus, geen knip en geen hechtingen. Zo'n bevalling gun ik iedereen ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door twist02 op 03-12-2017 08:50:03 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175452885
Twist wat een mooierd! Wat fijn dat je gelijk naar huis mocht O+ lekker genieten van je newborn :*
pi_175452979
Wat een leukerd twist! O+ Geniet van je kraamtijd!
Het beroemde pakje :D volgens mij heeft heel Fok hem, helaas past hij V niet meer :'(
pi_175453037
Rena en Twist gefeliciteerd *O*
pi_175453040
Aaah wat een lekkerding. O+ FOK!babyhuwelijk. O+ *O*
Protčge moi de mes désirs.
  zaterdag 2 december 2017 @ 18:00:01 #215
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175453060
Oh jongens die foto’s O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_175453096
Rena & Twist, wat een prachtige baby's hebben jullie gemaakt O+

Rena, ik hoop dat je er snel weer een beetje bovenop bent. Klinkt als een heftige bevalling zeg :*

Geniet beiden van jullie heerlijke baby's!

En diverse dames nog bedankt voor jullie ervaringen mbt vliegen tijdens het tweede trimester. Ik leg het nog even voor bij de gynaecoloog als ik daar ben over twee weken, als ze er daar geen problemen in zien denk ik dat ik toch wel ga boeken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 02:33 schreef Unihipili het volgende:
Dat lijkt me voor iedereen zo anders. Soms een beetje te voorspellen maar volledig nooit, zwangerschap is nieuw enzo. Ik had het niet gekund maar lees ook positieve verhalen. Hoe ver ben je nu?
Nu ben ik nog maar 13 weken (morgen), dus ik heb ook echt geen idee hoe ik mij over 13-16 weken voel :')
pi_175453243
Ohhh, Twist, wat een lekker ding. En wat een goede feiten deze keer. O+ Was z'n geboortegewicht nog mooi?

Hier vanmiddag Sinterklaas gevierd. Te druk voor mij. Ben compleet overprikkeld. Wel heel raar om iedereen die weg gaat gedag te zeggen en niet te weten wanneer ik ze weer zie. Kan morgen zijn, kan over 3 weken pas zijn. Spannend.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175453663
Ooh dames wat een heerlijke babykoppies. Zo gaaf en mooi O+
pi_175454983
Wat een prachtige mini’s O+

Aure je gyn zal er vast geen problemen inzien. Er zijn genoeg vrouwen die het doen en het goed te doen vinden maar lastige is dat het nu nog zo lastig te voorspellen is hoe je je dan voelt. Met mijn bekken vind ik langer dan een uur zitten al echt heel pijnlijk. Dat had ik aan het begin van mijn zwangerschap nooit gedacht! Misschien een idee om last minute wat te boeken?

Kris lekker naar bed zo! Kan me voorstellen dat je kapot bent nu. Drukte en prikkels zijn ook heftiger ofzo tijdens zwangerschap (en vooral aan het einde).

Hier een wat rustigere kotsloze dag *O*
pi_175455354
Gefeliciteerd Twist en rena!!
pi_175457364
En sluit een annuleringsverzekering Aure! (Deed ik normaal nooit, maar tijdens zwangerschap wel gedaan)
pi_175464026
Twist, van harte gefeliciteerd met je heerlijke mooie kleine menneke (en wat een goeie naam *) )

Rena, gefeliciteerd! *O* *O* *O* Dat was me het dagje wel! (Keizerlijke Sterrenkijkers zijn de allerleukstemooistegoeisteknapste baby's toevallig, jij bofkont!)

Geniet ervan, en ik hoop dat je snel herstelt. Doe rustig aan.
pi_175464285
Morning :W Hier op wat voorweeën na alles rustig.

Luie zondag voor iedereen of gaan we Sinterklaas vieren?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 3 december 2017 @ 08:45:20 #224
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175464487
Ik zou niet meer ver op vakantie willen, ben nu bijna 25 weken. Vandaag voel ik me topfit, maar de afgelopen week niet, moe en slap. Ik kan bij lange na niet meer allemaal doen wat ik normaal doe en dat is op vakantie denk ik ook zo. En dan ben ik nog een zwangere zonder bekkenklachten en aanverwante problemen dus kan je nagaan. Maar het is voor iedereen anders.
  zondag 3 december 2017 @ 08:45:52 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175464488
Hier een Sinterklaasmiddag met rijmpjes. Superleuk, wel twee uur rijden in totaal.
pi_175464563
Ja, zeker. Het maakt denk ik ook wel verschil of je zwanger bent van je eerste kind of dat je al een kind hebt. Hier tenminste wel. Bij nr 1 ging ik vrolijk naar ZO-Azië met 25-29 weken. Vlucht ging prima, daar wel een lager tempo aangehouden dan ik normaal zou doen. Ik hoefde ook niet zoveel te doen, dat vond ik het grootste verschil met niet-zwanger, die andere mindset opeens. Sinds ik kinderen heb heb ik geen verre reizen meer gemaakt, dus zwanger van nr 2 was lang vliegen geen serieuze vraag. Maar dat lag niet aan mijn zwangere staat maar aan het feit dat we al een kind hadden en daarmee niet lang wilden vliegen.

Annuleringsverzekering is een goeie tip! Check wel van tevoren even wanneer die precies uitkeert. En is het nog een optie om pas kort van tevoren je tickets te boeken?
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 09:03:16 #227
382129 crew  Donna
pi_175464604
Wij hebben vanmiddag ook Sinterklaas viering met m'n broers gezinnen en m'n moeder. Iedereen heeft al zitten hinten dat er ook cadeautjes voor de baby in zitten. Het is het eerste meisje binnen ons gezin, mijn broers hebben allemaal zoons.
pi_175464614
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 08:45 schreef Aventura het volgende:
Ik zou niet meer ver op vakantie willen, ben nu bijna 25 weken. Vandaag voel ik me topfit, maar de afgelopen week niet, moe en slap. Ik kan bij lange na niet meer allemaal doen wat ik normaal doe en dat is op vakantie denk ik ook zo. En dan ben ik nog een zwangere zonder bekkenklachten en aanverwante problemen dus kan je nagaan. Maar het is voor iedereen anders.
Inderdaad. Zo voel ik me ook, eerste zwangerschap. Zegt dus echt niks. :P

Hier gaan we vandaag naar de Kerstmarkt in Essen en daarna lekker uiteten. :)
Protčge moi de mes désirs.
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 09:05:36 #229
382129 crew  Donna
pi_175464625
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 09:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo voel ik me ook, eerste zwangerschap. Zegt dus echt niks. :P

Hier gaan we vandaag naar de Kerstmarkt in Essen en daarna lekker uiteten. :)
Zo voel ik me ook, ook eerste zwangerschap.

Maar ik zou ook best naar een echte kerstmarkt willen, tikje jaloers!
pi_175464664
Ben nog nooit bij een echte Kerstmarkt geweest, dus ben benieuwd! O+

Ik zag dat het sneeuwt in Essen! Manlief heeft het nog nooit zien sneeuwen (waar wij vandaan komen is het nu nog 23 graden en zonnig 😂), dus dat is ook bijzonder. O+
Protčge moi de mes désirs.
  Moderator zondag 3 december 2017 @ 09:36:16 #231
382129 crew  Donna
pi_175465010
Ohjaaa, super romantisch zeg! Fijne dag!
pi_175465056
Thanks! O+

En jij met het vieren van Sinterklaas! Wat leuk, een meisje tussen verder alleen maar jongens. O+
Wel jammer dat wij nooit meer cadeautjes krijgen, tegenwoordig is alles voor de baby. :D ;(
Protčge moi de mes désirs.
pi_175465195
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 17:45 schreef twist02 het volgende:
Rena wat een mooi meisje! O+
Meteen maar uithuwelijken? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We mochten gisteren 2u nadat-ie geboren was al naar huis, zo fijn! En ik ben er inderdaad schadevrij vanaf gekomen ;)
Wat een verschil: geen 18u durende bevalling, geen infuus met weeënopwekkers, geen ruggenprik, geen fluxus, geen knip en geen hechtingen. Zo'n bevalling gun ik iedereen ^O^
Oh, wat een mooi kereltje zeg O+ Hoeveel woog hij en qua lengte? Ons meisje is 3570 gram en 52cm. Gaat alles goed bij jullie?

Ik vind het bijkomen van de KS wel echt pittig, moet het denk ik echt nog even een plekje gaan geven hoe het allemaal verlopen is, ik was wel echt een beetje teleurgesteld in mijn lichaam. Vannacht een redelijke nacht gehad met de kleine, ze heeft aan de linkerborst al 40 minuten goed gedronken en rechts lukt het nog niet zo goed en dan raakt ze gefrustreerd. Vanmorgen geprobeerd de rechterborst wat te kolven en daar kwam maar een klein beetje uit, maar dat zal hopelijk nog wel meer worden.

Sara, goed om te horen dat die kindjes de leukste zijn, bij ons is het ook zo O+

Baby doet het heel goed verder, ze is heel zoet O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175465235
Veel plezier bij de kerstmarkt Duman!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175465326
Leuk Duman en een kerstmarkt! Hopelijk blijft de sneeuw voor jullie liggen.

Rena wat jammer dat je wat teleurgesteld bent in je lichaam
Je hebt juist zo'n enorme prestatie geleverd, die aanloop naar de keizersnede was zwaar zat!

Gisteren de berging opgeruimd en manlief de garage. Als bonus mochten we helpen uitpakken bij een van mijn verhuizende zwagers. Mijn lijf was niet blij maar mijn hormonen waren dik tevreden! Vandaag een lekker rustig dagje gepland zonder verplichtingen, heerlijk!
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zondag 3 december 2017 @ 10:29:45 #236
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175465586
Leuk van jullie te horen Twist en Rena! Rena, neem de tijd. Het belangrijkste is dat je kindje er is, gezond en wel! Twist, wat een verschil met je eerste bevalling. Die lijkt wel wat op de mijne. Ingeleid, sterrenkijker, knip, heel veel hechtingen met nog veel napijn daarvan. Ik teken nu voor een spontane, knip- en scheurloze bevalling. Liefst ook sneller dan 16 uur. :D
  zondag 3 december 2017 @ 10:31:50 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175465613
Donna, hier ook het eerste meisje in de familie. Hiervoor twee jonkies. Toch wel heel leuk dan!

Veel plezier op de kerstmarkt duman! Wel grappig - het lijkt mij juist het minst leuke om nu te gaan doen :P Mensenmassa's vind ik nooit fijn en nu al helemaal niet. Maar goed, de sfeer zal veel goedmaken lijkt me!
pi_175466130
Rena, dat gevoel is pijnlijk herkenbaar. Geef jezelf en je lijf de tijd :* Zoals Pannekoek al zegt: je hebt een enorme prestatie geleverd! En doet dat nu nog. Wat fijn dat je al wat melk hebt O+

Leuk DUMAN, veel plezier O+
Pannenkoek, geniet van je rustige dagje en Donna, veel plezier met Sinterklaas!

Ik ben vandaag ondanks dat het koopzondag is verplicht vrij! Mama doet de winkel. Inmiddels ben ik bijna dertig weken zwanger :o Tijd om ons wat te gaan voorbereiden, haha! Gisteren hebben we de wolletjes van mini gepakt om even te inventariseren en vandaag gaan we een lijstje maken met dingen die we nog moeten of willen aanschaffen O+

Twee jaar geleden ging ik op deze dag het ziekenhuis in vanwege minder leven voelen. Na twee dagen hel werd mini geboren O+ Dat maakt vandaag toch wel een beetje een vreemde memory-lane-dag. Zeker nu, zwanger, hormonaal en moe. Zit al de hele dag een beetje te snikken :'( M'n grote kleine.
Make your own kind of music.
pi_175466299
Kort van tevoren boeken vindt vriendlief geen optie, ik denk dat we het er op gaan wagen met een annuleringsverzekering als ik een goede kan vinden.

Duman, veel plezier op de kerstmarkt! Tof!

En Donna, het eerste meisje in de familie, lief!

Rena, ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven, maar je hebt inderdaad een topprestatie geleverd, vergeet dat niet :*

Ach CE, ik snap dat je daar emotioneel van wordt :* Lekker knuffelen met je grote kleine en van je vrije dag genieten O+

Iedereen die Sinterklaas viert vandaag, heel veel plezier! Wij gaan het ook vieren (en Het Grote Geheim bekend maken via een gedicht aan vriendliefs broer+zusje, ik vind het wel spannend).

Tevens vandaag precies 13 weken zwanger O+
pi_175467807
Oh en mini nog bedankt voor de leuke rompertjes site.

Mijn hormonen hebben deze besteld :') (even onder spoiler want de afbeeldingen zijn nogal groot)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 december 2017 @ 12:51:21 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175467827
Lurkermodus even uit:

Die rompertjes _O_ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175467990
En ze hebben nog zoveel meer leuke O+ Maar mijn vriend vindt niet alles net zo leuk, dus voor nu zijn het alleen deze O-)
pi_175473766
Aure die rompertjes! O+
pi_175474345
Hele leuke rompertjes Aure!

Bedankt voor de lieve woorden dames, ik ga me straks maar eens in het babytopic melden. Mijn lichaam herstelt gelukkig al aardig snel van de KS, ben vandaag al 3 keer uit bed geweest en de laatste keer voelde ik me alweer een stuk beter. Merk dat ik daardoor ook geestelijk alweer meer tot mezelf kom :) Waarschijnlijk mogen we morgen naar huis toe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175475490
Fijn dat het herstel vandaag iets beter gaat Rena. En kiek dat kleine tevreden meisje nou, met d'r kleine vingertjes en nageltjes. O+

Ik wil mijnes ook. *;
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175475853
Wat een moppie rena O+ O+ O+ O+ Heerlijk tevreden. Kan me voorstellen dat je baalt van het pittige herstel. One step at time :*

DUMAN kerstmarkt O+ I O+ Kerst. Ik zou je man lekker meesleuren :D

Geinige rompers Aure! Ik wilde gisteren dat pakje van Jip en Janneke kopen (m’n eerste babyaankoop!) maar Hema had ‘m niet meer. Ik dacht: ach boeiend. Man zei: ga je spijt van krijgen. Nu denk ik dat ik ‘m maar online bestel. :')

Hier geen Sint maar een chillzondag. Hier zo in het tweede trimester wel een beetje energie van een omaatje. Maar ach. Ik houd wel van een beetje cocoonen met dit weer.
Dit, dat, alles.
  zondag 3 december 2017 @ 20:24:33 #247
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175476600
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 12:57 schreef Aure het volgende:
En ze hebben nog zoveel meer leuke O+ Maar mijn vriend vindt niet alles net zo leuk, dus voor nu zijn het alleen deze O-)
welke winkel, ik kan 't net niet lezen met m'n soepogen!
Ik wil, nee moet die met die unicorns :)
pi_175476617
Het zijn narwals toch?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zondag 3 december 2017 @ 20:28:13 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175476685
Ja, ik wilde nog corrigeren, maar... Ach. Nota bene gister nog een natuurdocu zitten kijken met narwals, en nog aan zoon uitgelegd dat die dus wél echt bestaan en eenhoorns niet!
pi_175476716
Ik zat te zoeken naar het rompertje met de unicorns die ik niet kon vinden. :')
Narwals zijn overigens niet minder tof. O+

www.sleep-no-more.com staat er btw in de rompertjes.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175476887
Aaah, op de site is er ook eentje met flamingo's.
Die. Moet. Ik. Hebben. _O_ O+
pi_175478684
Hier vandaag sint gevierd.
Vandaag precies 19 weken en woensdag om 11.00 de guo ......
pi_175479832
Nou. De Kerstmarkt was stom en er was geen sneeuw. ;( Maar goed, was weer eens wat anders.

Hoe waren de Sinterklaasavonden? :)

Hier zijn we vandaag 26 weken zwanger! Lees de laatste tijd zoveel verhalen van baby’s die te vroeg geboren worden, dat ik nu opeens het gevoel heb dat baby ieder moment kan komen. Echt een stom gevoel.
Protčge moi de mes désirs.
pi_175480359
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 22:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nou. De Kerstmarkt was stom en er was geen sneeuw. ;( Maar goed, was weer eens wat anders.

Hoe waren de Sinterklaasavonden? :)

Hier zijn we vandaag 26 weken zwanger! Lees de laatste tijd zoveel verhalen van baby’s die te vroeg geboren worden, dat ik nu opeens het gevoel heb dat baby ieder moment kan komen. Echt een stom gevoel.
Wat vond je man van de kerstmarkt?

Je gaat hard he :D ik heb dat gevoel ook opeens, en gister werd ik emotioneel tegen man "ik ben bang dat ik geen goede moeder ga zijn! :'( ". Pff hormones :X
pi_175482554
Die huilbui heb ik gisteravond ook nog gehad Bella, en dan is dit nummer 2. :')

Dochter vond het een mooie dag om om 4:45 wakker te worden. Baby zit nog veilig binnenboord. Strakjes naar de vk, kijken of we weer een sticker kunnen scoren.
Ik zou graag een extra bak koffie drinken, maar de afgelopen weken smaakt koffie me ineens niet meer. Sad.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175486099
@ Bella: koud. Maar wel gezellig, haha.

3 januari komt kraamzorg. :o
Protčge moi de mes désirs.
pi_175488999
Spannend Duman!

Stil hier vandaag. :o

Weer een sticker gehad bij de vk. Niks bijzonders, volgende week terug. Al hoop ik die afspraak niet nodig te hebben.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175489520
Autsj Krisvc, 4.45 is wel heel vroeg ;(

Hier afspraak voor volgende week gemaakt. Behoorlijk labiel weekend gehad ;( misschien met werk iets meer afleiding de komende dagen.
pi_175489586
ik hoop het voor je, IMA. Hoe is het nu met bloedverlies?

Ai, kris. Dat is inderdaad erg vroeg. T werd toen ook wakker omdat z'n neus vies was :') , maar ging gelukkig weer slapen.
pi_175489888
Gisterochtend nog een golfje bruine afscheiding, vandaag nog niks. T is een beetje om de dag tot nu toe.
pi_175490182
Ik duim voor je IMA!

Hier is t redelijk rustig. Niet echt iets te melden. Geen gekkigheden of pijntjes. Alleen een beetje sneller moe.
pi_175490255
Heb je in de zwangerschap van M. helemaal geen bloedverlies gehad IMA?

Ik hoop in ieder geval op het beste. :*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175490347
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 15:28 schreef Krisvc het volgende:
Heb je in de zwangerschap van M. helemaal geen bloedverlies gehad IMA?

Ik hoop in ieder geval op het beste. :*
Bij M heb ik helemaal in het begin 1x wat bruinverlies gehad. Maar dat was echt 1 dag en daarna niets meer. En was toen wel te verklaren door wat obstipatie geloof ik.

De keer voor M was een MA met helemaal 0 bloedverlies, de laatste twee keer dus heel veel bruin, vanaf heel vroeg al. Zat net wat terug te kijken in appjes, de laatste keer ook met rood zie ik, keer in januari kan ik me dat niet zo van herinneren.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 16:11:43 #264
382129 crew  Donna
pi_175490973
Even ego; de zorgverzekering gate gaat verder.
Nadat ik er dus heen gebeld heb hoe ze denken dat je met een half jaar ertussen 2 termijnecho's kunt hebben voor dezelfde zwangerschap, moest ik ze even mailen hoe de vork in de steel zat en dan kwam het helemaal goed.
En nu moet dus m'n verloskundige ze een e-mail sturen dat de eerste zwangerschap in een miskraam geëindigd is en dan zullen ze de termijnecho vergoeden. Wat een gedonder zeg.
pi_175491004
IMA, spannend hoor. En je schrijft over een labiel weekend, echt herkenbaar. Duimen bkijven hier draaien!

Kris, fijn dat de controle goed was. Met welke termijn begon de bevalling bij L?

Hier een verkouden en daardoor benauwde Twix. Dus die sliep na twee keer paniek in zijn eigen bedje het grootste gedeelte van de nacht bij ons. En dat vond ik eigenlijk wel fijn want ik had een rotdroom over de baby en kon daarna fijn naar mijn lieve, slapende mannen kijken. En die twee lijken zo op elkaar O+ .
pi_175491023
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:11 schreef DonnaRush het volgende:
Even ego; de zorgverzekering gate gaat verder.
Nadat ik er dus heen gebeld heb hoe ze denken dat je met een half jaar ertussen 2 termijnecho's kunt hebben voor dezelfde zwangerschap, moest ik ze even mailen hoe de vork in de steel zat en dan kwam het helemaal goed.
En nu moet dus m'n verloskundige ze een e-mail sturen dat de eerste zwangerschap in een miskraam geëindigd is en dan zullen ze de termijnecho vergoeden. Wat een gedonder zeg.
Wat een lef :o. Dat wordt overstappen.
pi_175491309
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:11 schreef DonnaRush het volgende:
Even ego; de zorgverzekering gate gaat verder.
Nadat ik er dus heen gebeld heb hoe ze denken dat je met een half jaar ertussen 2 termijnecho's kunt hebben voor dezelfde zwangerschap, moest ik ze even mailen hoe de vork in de steel zat en dan kwam het helemaal goed.
En nu moet dus m'n verloskundige ze een e-mail sturen dat de eerste zwangerschap in een miskraam geëindigd is en dan zullen ze de termijnecho vergoeden. Wat een gedonder zeg.
Dat is wmb ongehoord. Ze vragen om medische gegevens.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 16:29:33 #268
382129 crew  Donna
pi_175491324
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 16:14 schreef Malteser het volgende:

[..]

Wat een lef :o. Dat wordt overstappen.
Ik wil niet overstappen, maar ik ga ze nog wel goed duidelijk maken dat ze heel wat goed te maken hebben. Er zit ook weinig menselijkheid in hun e-mails en in 1 maken ze zelfs nog reclame voor volgend jaar.
Als iemand op m'n werk opzegt n.a.v. een overlijden ga ik ze toch ook niet een abonnement of een fotoboek aansmeren ofzo, kom op zeg. Kijk even waar je mee bezig bent en bepaal dan wat je de klant stuurt.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 16:31:49 #269
382129 crew  Donna
pi_175491369
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 16:28 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat is wmb ongehoord. Ze vragen om medische gegevens.
Die ze al hebben. Ze hebben immers de rekening van '1 of 2 poliklinische bezoeken afdeling gynaecologie n.a.v. een miskraam of vroeggeboorte' ook vergoed. :X
pi_175491423
Nou precies! Dus is het van de zotte dat ze van een zorgverlener verlangen inhoudelijke gegevens uit een patiëntendossier te delen. Over de, overigens niet-beveiligde, mail.
pi_175491430
Wauw, dit kan echt niet..
Is vast een nieuwe medewerker. :X
Protčge moi de mes désirs.
pi_175491460
Wat een gedoe Donna. Medische gegevens mag je toch niet delen via de mail?
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 16:46:28 #273
382129 crew  Donna
pi_175491623
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 16:36 schreef BellaaElisa het volgende:
Wat een gedoe Donna. Medische gegevens mag je toch niet delen via de mail?
Ik heb geen idee, maar ik ben echt woedend. Ze zoeken het zelf maar mooi uit met de VK, die heeft ze een rekening gestuurd, ik niet. Waar ze het dan onderling over hebben zal mij een worst wezen, maar ik hoef hier niet tussen te zitten.
Mijn laatste e-mailbericht zonet aan de zorgverzekering is dan ook alles behalve aardig. Heb ze ook even gevraagd naar welk social media kanaal ik moet uitwijken voordat ze een beetje menselijk gaan doen.
pi_175491828
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 16:46 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar ik ben echt woedend. Ze zoeken het zelf maar mooi uit met de VK, die heeft ze een rekening gestuurd, ik niet. Waar ze het dan onderling over hebben zal mij een worst wezen, maar ik hoef hier niet tussen te zitten.
Mijn laatste e-mailbericht zonet aan de zorgverzekering is dan ook alles behalve aardig. Heb ze ook even gevraagd naar welk social media kanaal ik moet uitwijken voordat ze een beetje menselijk gaan doen.
Logisch dat je woedend bent! Hun werken je aardig in de kosten zo. Hopelijk wordt het snel opgelost want dit kan gewoon niet. Bij welke zorgverzekeraar zit je?
  maandag 4 december 2017 @ 20:02:55 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175495457
Geen energie meer in steken Donna. Is het niet waard.

Moest net even een gilletje doen van schrik. Ik weet niet wát dot kind aan het doen is, maar ik weet wel dat ik er enorm van schrik!het voelt alsof er een vinger met nagel heel hard langs mijn buikwand krabt. Helemaal over de lengte van links naar rechts. Weetje.. Misschien is dat ook wel precies wat ze doet!! Omg. Dit herken ik van de eerste niet hoor!
pi_175495952
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:02 schreef Aventura het volgende:
Geen energie meer in steken Donna. Is het niet waard.

Moest net even een gilletje doen van schrik. Ik weet niet wát dot kind aan het doen is, maar ik weet wel dat ik er enorm van schrik!het voelt alsof er een vinger met nagel heel hard langs mijn buikwand krabt. Helemaal over de lengte van links naar rechts. Weetje.. Misschien is dat ook wel precies wat ze doet!! Omg. Dit herken ik van de eerste niet hoor!
Dat klinkt gek zeg!

Donna, wat een sukkels zeg. Zou er verder ook geen energie in stoppen...

Vanmiddag zat peuter bij me op schoot,en ik voelde de baby ploppen. Dus ik vertelde peuter dat de baby in mijn buik schopte. Vervolgens schopt peuter me ook }:|
pi_175496091
Ik was door Donna’s verhaal ook nieuwsgierig, maar mijn zorgverzekeraar heeft dit jaar ook maar 1 van de twee nota’s voor zorg van de VK vergoed.
pi_175496318
Peuters O+ 8)7 o|O

die van ons is, als het goed is, nog helemaal niet op de hoogte van de aankomende indringer ;)

Vandaag weer goedgekeurd bij de verloskundige. Hartje niet te vinden met de doptone... hoorde wel mijn hartslag omhoog gaan. Maar snel met de echo gekeken en hij deed het nog! Ben zo gezond als een vis en het gaat goed. Ik begin te vertrouwen en er zin in te krijgen!

En ik ben er op de een of andere manier van overtuigd dat het een jongen word.
pi_175496857
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Vanmiddag zat peuter bij me op schoot,en ik voelde de baby ploppen. Dus ik vertelde peuter dat de baby in mijn buik schopte. Vervolgens schopt peuter me ook }:|
:D :@
Protčge moi de mes désirs.
pi_175497128
Donna wat een gedoe zeg! Ongehoord dat ze via de mail een verklaring willen terwijl ze inderdaad gewoon kunnen zien aan de andere declaraties hoe het is afgelopen.

Jagar, mooie reactie, arme jij :D

En verder hier schoonouders die nu nog een keer beginnen over samen kerst vieren bij ons, met etentje, cadeaus en gedichten, terwijl ik 13 december uitgerekend ben... Is wel een traditie, maar dacht dat het duidelijk was dat het dit jaar niet praktisch was. Koste man echter nog redelijk wat moeite om het uit te leggen en toch wel veel teleurstelling dat we dat niet echt zien zitten... :N
pi_175497571
Jagär, je peuter :D

Donna, wat een nare situatie zeg. Stom!

Ellie, dat je dat nog moest uitleggen! Ik ben pas 11 februari uitgerekend maar gebruik mijn zwangerschap nu al als excuus om onder de verplichte kerstbezojkjes uit te komen :D

LuDann, hoe is het nu met jullie en je schoonouders? Je zou aanvankelijk 5 december met hen vieren, toch?
pi_175497825
Morgen 2e echo...9+3 dan normaal gesproken.

Als die goed is kunnen we er dan vanuit gaan dat het goed komt? Dan zouden er 2 goede echo's zijn.

Of blijft het dan toch nog spannend/kritisch tot 12 weken? (En erna ook nog natuurlijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2017 21:46:11 ]
pi_175502523
Belachelijk van de verzekering. :{ Mocht je er echt niet uitkomen met ze kan je je altijd wenden tot de SKGZ. Maar wat vervelend dat je er überhaupt energie in moet steken.

Bleu, succes met de echo. Als je nu een goede echo hebt, wordt de kans steeds kleiner dat het mis gaat. Helaas is het nog steeds geen garantie.

Ellie, zijn ze ook lekker op tijd mee, met kinder dan twee weken voor je uitgerekende datum. :') Opbokken met verplichtingen, ze mogen op kraamvisite komen.

Rustige nacht gehad hier. Kleine krampjes, niks bijzonders. Dinsdag is mijn dag met peuter, maar er komen alweer hulptroepen. Ze heeft gewoon te veel energie om voor mij mee om te gaan op het moment. En dat ze zich dan de hele dag aan mij aan moet passen vind ik ook zo sneu.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:25:24 #284
409579 LuDann
All the way
pi_175502687
Ik loop echt onwijs achter, sorry. :@ Ik wilde zowel Rena als Twist nog even hartelijk feliciteren. O+

Rena, wat een strijd heb je geleverd zeg, jeetje. Ik begrijp je gevoel helemaal hoor, mijn eerste werd ook een spoed ks. Maar je mag echt trots zijn op je presentatie.

Twist, wat fijn dat je bevalling zo van een leien dakje ging. Zoiets wens je iedereen toe. Geniet van de kraamperiode!

Ik heb verder niet zo bijgelezen maar Donna, wat een gedoe met je verzekeraar. :o Je zou toch denken dat ze (veel?) vaker met zo'n situatie te maken krijgen, echt ongelooflijk, wat een horken.
pi_175502743
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]


Vanmiddag zat peuter bij me op schoot,en ik voelde de baby ploppen. Dus ik vertelde peuter dat de baby in mijn buik schopte. Vervolgens schopt peuter me ook }:|
Dat gaat straks vrolijk verder...
Hier laat mr T nu geregeld zijn drinken uit zijn mond lopen. "T ook 'pugen!" }:|
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:43:07 #286
409579 LuDann
All the way
pi_175502897
Hier gaat alles goed, maar ben beetje begraven in werk. Ik had dus geregeld dat ik over 2 weken met verlof zou gaan (dan ben ik 32 weken) maar onverwachts blijkt dat van 1 van de 2 artikelen waar ik mee bezig ben de analyse deels opnieuw moet. Dus ja. Nu over 4 weken met verlof. Wel heb ik gisteren het voorzitterschap van twee verenigingen tijdelijk overgedragen.

Oh en afgelopen zaterdag zijn we een geweldig eind gekomen met klussen. O+ Lunapuella en Gevalletje hebben even flink de handen uit de mouwen gestoken en we hebben geschilderd, plinten verwijderd en tapijt eruit gesloopt. *O* De eerste verdieping is nu leeg en in afwachting van iemand die het laminaat gaat leggen. De zolder wordt dan volgende week door een aannemer gedaan, de kosten vielen namelijk mee. Ik ben echt heel blij en opgelucht dat het allemaal op tijd af gaat zijn nu.

Schoonoudergate:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door LuDann op 05-12-2017 08:50:20 ]
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 09:04:27 #287
382129 crew  Donna
pi_175503153
Ik ga er inderdaad geen energie meer in steken. Heb ze gemaild dat ze het kunnen uitzoeken met de VK en heb de VK gemaild dat ze wel een bericht van FBTO kunnen verwachten hierover. Ik heb alleen de fout maar opgemerkt en hoef daar niet tussen te zitten. Hou op zeg.
*Edit- Meteen reactie van de VK, die vindt dat ze zich de ogen uit de kop moeten schamen daar. Lieve VK. O+

En leuk nieuws! Mijn vriend heeft gisteren een schopje gevoeld aan de buitenkant! Heel lichtjes, maar heb het idee dat ze wat harder gaat schoppen sinds 2-3 dagen! *O*

[ Bericht 16% gewijzigd door Donna op 05-12-2017 09:55:03 ]
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:17:31 #288
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175503263
Jee Elliebel, dat ze zelf niet snappen dat dat te druk is!
Zie zelf ook een beetje op tegen de komende periode. Ik heb vanaf de 20ste tot en met de 26 ste elke dag een verplichting. Kerstdiner basisschool, kerstfeest werk, verjaardagsfeest oma die 90 jaar wordt, gasten voor een kerstavonddiner, eerste kerstdag naar ouders, tweede kerstdag schoonvader hele dag te gast. Pfff ff. Ik denk dat je me kan opvegen daarna. Lastige vind ik dat ik tussendoor steeds weg moet waardoor ik weinig tijd heb om m'n eigen etentjes voor te bereiden.
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:19:31 #289
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175503282
LuDann, deze mensen proberen jullie als een soort figuranten in te passen in hun beperkte wereldbeeld. Goed om daar niet aan mee te doen, jammer dat het jullie nu zo veel energie kost. Hen tot andere gedachten brengen zal denk ik niet lukken, gezien dus die beperkte visie. Probeer je energie dus te sparen en misschien echt die time out proberen?
pi_175503769
Ludann, wat een gedoe zeg! Ik denk dat voor even een time out ook goed is voor jou! Je bent zwanger, je hebt stress aan je hoofd van de verbouwing, genoeg is genoeg! :N
Wel fijn dat je niet bij het gesprek bent vanmiddag. :Y
pi_175503790
Wil ik iets bestellen is de webshop van Prenatal uit de lucht, fijn dit 8)7
pi_175504517
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:30 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Dat gaat straks vrolijk verder...
Hier laat mr T nu geregeld zijn drinken uit zijn mond lopen. "T ook 'pugen!" }:|
O+

Dat zie ik mijn t inderdaad ook wel doen!
pi_175504614
Ach Ludann.wat een horken, zeg. Ik zou het proberen naast me te laten liggen. Maar, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben nog steeds pissig op schoonmoeder omdat ik laatst voor m'n verjaardag cadeaubonnen van ikea kreeg. Ten eerste, leuk,een cadeautje voor mij. Iets voor in ons huis. Ten tweede, hallo,over een maand verhuizen we. Deze bonnen zijn voor ikea Duitsland. We verhuizen naar België. Fijn meegedacht....
pi_175505172
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:30 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Dat gaat straks vrolijk verder...
Hier laat mr T nu geregeld zijn drinken uit zijn mond lopen. "T ook 'pugen!" }:|
S. wil ook graag hetzelfde als zijn broertje. Dus dit gebeurde afgelopen week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175505523
Duman soms kun je beter niet van alles lezen over vroeggeboorten. Het is al lastig zat om je zonder die verhalen geen zorgen te maken, toch?

Donna wat een gedoe zo met je verzekering en vreselijk onsympathiek. Maar schopjes aan de buitenkant. O+

Aventura dat klinkt heel pijnlijk met die nagel. Was het eenmalig? En wat een drukke tijd heb je voor je!

Jagar. :D :@ Hopelijk ben je niet hard geschopt?

DagenNachtDromer fijn dat het hartje toch weer gevonden is en je er wat vertrouwen in krijgt. :)

Ellie mijn schoonzusje wou weten of we kerst nog komen vieren dit jaar. Heb het er maar op gehouden dat als de baby er nog in zit we misschien wel even langskomen. Met wat geluk drukt de gourmetmaag de baby er dan wel uit. :D Maar dat we er niet zijn als de baby er wel uit is, dat is blijkbaar maar raar. :')

Blue succes met de echo!

Wat een stress nog steeds LuDann. Hopelijk lost het gesprek tussen je man en zijn ouders wat op maar ik zou er ook een hard hoofd in hebben. -O-

LeSage die foto! :D

Hier ook wel wat zorgen, zaterdag en zondag vroeg ik me af hoe ik een baby eruit moet persen, omdat ik flink moe was. Zorgen dat ik geen goede mama wordt heb ik maar laten gaan, als die gedachte opkomt dan accepteer ik maar dat het misschien zo is. Als het me niet lukt om een goede mama te zijn ga ik wel hulp zoeken maar ik wil mezelf nu niet gek maken. :{

Gisteren goedgekeurd door de verloskundige. Nog maar een keertje en dan komt ze bij ons langs. Nog niet een afspraak daar is op tijd geweest dus huisbezoekjes zie ik wel zitten. :D
Het rommelde vannacht wel flink in mijn buik, steeds krampjes als ik even wakker werd. :{
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175505982
Wij gaan met 1e kerstdag naar mijn zusje en broer en 2e kerstdag naar mijn schoonvader en vriendin....

Met oud en nieuw gaan we naar een vriendin toe..
pi_175507259
Duman, vervelend gevoel, maar die baby van jullie blijft vast nog wel even zitten! Ik herken het trouwens wel, ik schrijf soms ook mee op een forum voor ouders die een kindje zijn verloren en opnieuw zwanger zijn. Soms fijn om wat herkenning te vinden, maar ik lees dan ook heel veel verhalen over zwangerschappen die mis zijn gegaan op een hele andere manier dan de mijne, en dat ik bang werd voor dat scenario. Terwijl dat nergens op gebaseerd is. Ik schrijf nu nog nauwelijks mee, ik wil gewoon uitgaan van het beste. Misschien is het naīef, maar het geeft mij een hoop rust!

LuDann
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel heel fijn van de klushulp, wat lief!

Jagär, goed over nagedacht, die cadeaubonnen :')

LeSage, je S O+

Pannenkoek, ik hoop dat je het vertrouwen krijgt dat je nu al een goede mama bent en dat ook zal blijven. Het feit dat je het graag goed wilt doen zegt al genoeg, denk ik. Spannend van de krampjes!
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:08:03 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175507746
Wat grappig trouwens, oudsten die terugschoppen en zich in maxi cosi 's draperen! Hier is grote broer nog niet veel met kleine zus bezig. Wel merk ik dat hij aanhankelijker is. Wil vaker bij mij knuffelen. Graag. Hij is zes, en voor je het weet wil hij niet meer. Ik pak elk moment :)
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 14:27:56 #299
382129 crew  Donna
pi_175508061
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 20:32 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik was door Donna’s verhaal ook nieuwsgierig, maar mijn zorgverzekeraar heeft dit jaar ook maar 1 van de twee nota’s voor zorg van de VK vergoed.
Nou het blijkt hier uiteindelijk om een groot misverstand te gaan. Het is inderdaad 'normaal' dat ze een tweede (of derde, vierde) termijnecho in eerste instantie niet altijd uitbetalen aan de VK. Alleen wordt dat allemaal achter de schermen met de VK geregeld en zie je daar in principe niets van (tenzij je dus inlogt op je omgeving).
En dat was mijn eerste vraag aan hun, omdat ik het zag staan in m'n overzicht. Krijg ik zelf dan een rekening of regelen jullie dit met de VK? Ze zouden dit doorzetten aan de afdeling declaraties, maar mijn hele vraag is dus nooit goed doorgezet, waardoor ik er ineens tussen zat en dat had nooit mogen gebeuren.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 14:31:30 #300
382129 crew  Donna
pi_175508115
Ludann wat een onzin zeg. Succes met het gesprek!
pi_175508298
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:27 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nou het blijkt hier uiteindelijk om een groot misverstand te gaan. Het is inderdaad 'normaal' dat ze een tweede (of derde, vierde) termijnecho in eerste instantie niet altijd uitbetalen aan de VK. Alleen wordt dat allemaal achter de schermen met de VK geregeld en zie je daar in principe niets van (tenzij je dus inlogt op je omgeving).
En dat was mijn eerste vraag aan hun, omdat ik het zag staan in m'n overzicht. Krijg ik zelf dan een rekening of regelen jullie dit met de VK? Ze zouden dit doorzetten aan de afdeling declaraties, maar mijn hele vraag is dus nooit goed doorgezet, waardoor ik er ineens tussen zat en dat had nooit mogen gebeuren.
Begreep dat inmiddels ook van mijn VK. Het is een automatisch systeem, dat twee keer diezelfde code in een jaar niet goedkeurt. En dan moeten ze erachteraan om het alsnog te krijgen. Af en toe gaat ze weer eens zitten voor de afgewezen nota’s. Maar het was wel een beetje een tekortkoming van het systeem, dat die dat gewoon niet pakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')