abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175399954
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja en? Zoals het tussen je ex en jou gaat is de standaard?
Jullie hadden ook gewoon 50/50 co-ouderschap?
Ik spreek niet alleen uit eigen ervaring, ik ken veel gescheiden ouders en daar zijn dat soort dingen toch wel een hotitem. Als je kijkt wat hier op R&P gepost wordt daarover zou je ook beter moeten weten. Ga anders eens snuffelen op ouderalleen.nl.. Uitgebreid zoeken op internet is tenslotte je hobby.

Vaak is het trouwens de vader die de kinderen tot op het bot verwend omdat hij ze toch al zo weinig ziet.

Welke omgangsregeling ik en mijn ex hebben doet hier totaal niet ter zake dus daar ga je geen antwoord op krijgen.
  donderdag 30 november 2017 @ 11:38:34 #27
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175399972
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
Bijna iedereen kent wel zo iemand denk ik.. Een man
Nee.. ik ken wel een vrouw die drie huizen verderop om de hoek bij haar ex is gaan wonen..
Die vrouw is namelijk ook mijn ex.. Leuk voor de kinderen.. maar het is in een heel klein dorp.. dus iedere date werd feilloos geregistreerd en in de buurtsuper besproken..
Om nog maar te zwijgen van mevrouw die echt niet over haar ex heen kwam.. (dat is normaliter al een drama omdat je door de kinderen tot elkaar veroordeeld bent, maar in dit geval wist ze van iedere zucht en scheet die ie liet..)

Dus nee ik ken geen enkele man die dat doet.. ik ken wel enorm jaloerse vrouwen... en die praten net zo als jij TS... ;)
pi_175400032
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik spreek niet alleen uit eigen ervaring, ik ken veel gescheiden ouders en daar zijn dat soort dingen toch wel een hotitem. Als je kijkt wat hier op R&P gepost wordt daarover zou je ook beter moeten weten. Ga anders eens snuffelen op ouderalleen.nl.. Uitgebreid zoeken op internet is tenslotte je hobby.

Vaak is het trouwens de vader die de kinderen tot op het bot verwend omdat hij ze toch al zo weinig ziet.

Welke omgangsregeling ik en mijn ex hebben doet hier totaal niet ter zake dus daar ga je geen antwoord op krijgen.
Nee, als je een omgangsregeling hebt zoals nu de gewenste standaard is (50/50 co-ouderschap) dan valt er weinig te verwennen, want daar ga je als ouder zelf ook nat mee.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175400108
quote:
14s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee.. ik ken wel een vrouw die naast drie huizen verderop om de hoek bij haar ex is gaan wonen..
Die vrouw is namelijk mijn ex.. Leuk voor de kinderen.. maar het is in een heel klein dorp.. dus iedere date werd feilloos geregistreerd en in de buurtsuper besproken..
Om nog maar te zwijgen van mevrouw die echt niet over haar ex heen kwam.. (dat is normaliter al een drama omdat je door de kinderen tot elkaar veroordeeld bent, maar in dit geval wist ze van iedere zucht en scheet die ie liet..)
Dat bedoel ik dus.

quote:
Dus nee ik ken geen enkele man die dat doet..
Man die wat doet? Steeds verhuizen en veel opeenvolgende relaties en er een handje van heeft om vreemd te gaan?

quote:
ik ken wel enorm jaloerse vrouwen... en die praten net zo als jij TS... ;)
Hoezo ben ik jaloers? Waarop dan en op wie? Ik ben bezorgd om die kennis en vooral ook om die kinderen omdat ik de bui al zie hangen. Het is mijn ex niet.
  donderdag 30 november 2017 @ 11:45:12 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175400125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Van goed gezamenlijk overleggen is maar zelden sprake tussen exen als het gaat om de kinderen.

[..]

"Mama, mag ik een gevulde koek?"
"Nee, we gaan zo eten."
"Papa, mag ik een tosti bakken? Wij eten laat."
"Prima, doe maar."

Gaat toch lastig als je niet naast elkaar woont.
Om nog maar te zwijgen over een kind dat gewoon naar de ouder next door gaat als die niet thuis is en daar doet wat ze wil.

Ik denk dat je aardig naef bent als het gaat om gescheiden ouders en pubers.
Dat gebeurt toch maar 1 keer? Daarna overleg je even en is het klaar met dat soort onzin.
En als het kind in de ander zijn huis gaat zitten als hij er niet is om daar lekker te doen wat hij/zij wil dan zwaait er wat, van papa en mama.

Naef ben ik niet als het gaat om pubers, ik zie alleen niet in waarom het ineens zo anders zou werken als je niet in hetzelfde huis woont. Dat ligt namelijk niet aan die puber, maar aan hoe je met elkaar omgaat mbt de opvoeding als ouders zijnde.
Dit soort probeersels zie je ook bij pubers waarvan de ouders wel in hetzelfde huis wonen. Ken er een aantal die daar zeer succesvol in zijn, maar geen gescheiden ouders hebben.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175400146
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Van goed gezamenlijk overleggen is maar zelden sprake tussen exen als het gaat om de kinderen.

[..]

"Mama, mag ik een gevulde koek?"
"Nee, we gaan zo eten."
"Papa, mag ik een tosti bakken? Wij eten laat."
"Prima, doe maar."

Gaat toch lastig als je niet naast elkaar woont.
Om nog maar te zwijgen over een kind dat gewoon naar de ouder next door gaat als die niet thuis is en daar doet wat ze wil.

Ik denk dat je aardig naef bent als het gaat om gescheiden ouders en pubers.
Of kind wordt standaard doorverwezen naar de ouder waar hij/zij die dag eet en slaapt. Als kind bij moeders eet en bij jou komt binnenlopen om een tosti te bakken moet er toch wel een lampje gaan branden. :')
Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef 8777 het volgende:
De vrouwelijke fokkers zijn halve mannen. Vooral Chai.
  donderdag 30 november 2017 @ 11:48:33 #32
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_175400182
Vriend van me kocht expres een huis zowat naast het huis van zijn ex. Zodat ze samen het co-ouderschap voor hun twee, toen nog prepuberale, kinderen zo goed mogelijk konden invullen. Dat werkte voor hun prima. Ook met nieuwe partners, voor kortere en langere tijd, in het spel. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je verhouding tot elkaar is.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 30 november 2017 @ 11:50:30 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175400212
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Daarom dus dichter bij elkaar gaan wonen, kan de vader zijn kroost vaker zien.
Snap best dat een elke 14 dagen weekendvader wat meer richt op leuke dingen doen dan op opvoeden. Die arme man mist zijn kroost, heeft maar zo weinig tijd met ze.

Maar zelfs in het zeer onwenselijke geval dat de vader zijn kroost maar weinig ziet zijn er best afspraken te maken om het tegen elkaar uit spelen om de eigen zin te krijgen in te dammen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175401616
Ligt eraan welke ex.
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 13:43:21 #35
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175402875
Ligt er inderdaad voornamelijk aan hoe je uit elkaar gaat als koppel. Als vrienden? Allebei geen gevoelens meer voor elkaar, maar wel een kind? Dan lijkt het me wel makkelijk. Maar zodra een van de twee nog steeds gevoelens heeft voor de ander/jaloers wordt als hij/zij de ander met een nieuwe partner ziet......nee, dan kan het alleen maar uit de hand lopen imo. Helemaal als je uit elkaar bent gegaan met fikse ruzie.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_175403035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
Ik hoorde pas dat een kennis van mij een appartement heeft gekocht naast zijn ex.

Bijna iedereen kent wel zo iemand denk ik.. Een man met meerdere langere relaties achter de rug, nooit echt lang single, kinderen bij diverse vrouwen en zo'n plek in je adresboekje waar veel in gekrast is, dikke lagen typex en uiteindelijk maar etiketten overheen zijn geplakt om het laatste adres leesbaar te houden.

Ik ken er dus ook zo n. En al zijn relaties zijn beindigd omdat hij vreemd ging.
Met de moeder van zijn eerste kind had hij een huisje gekocht in een arbeiderswijkje. Na de scheiding verkocht, ergens op een kamer gezeten en al snel met de moeder van zijn tweede kind een mooie woning gekocht. Zoals te verwachten viel hield ook deze relatie geen stand, dit keer gelukkig geen huwelijk dus na enkele tijdelijke relatiebreuken definitief uit elkaar. Huis weer verkocht. Huren is zo gemakkelijk niet meer dus woonde hij een aantal maanden in een tent. Nu hoorde ik dat hij een appartement heeft gekocht. Naast de moeder van zijn eerste kind. Zo'n flat van 3 verdiepingen met trappenhuizen met op iedere verdieping een voordeur linksen een voordeur rechts. Zijn voordeur zit dus tegenover die van zijn ex.

Voor hun gezamenlijke kind wel gemakkelijk natuurlijk... even het trappenhuis oversteken en ze zit bij de andere ouder.. Maar mij lijkt dit rampzalig. Op dit moment zijn ze beide single... maar daar gaat uiteraard gedate worden. Zij mannen over de vloer, hij vrouwen. Voor de neus van je ex.. en je kind die bij de andere ouder zit.

Controle op van alles. Hoe laat je thuis komt, welke boodschappen je naar binnensleept (denk gezeik over alimentatie) en met pech kan je elkaar nog letterlijk verstaan ook als je met iemand zit te praten op je balkon. Om maar te zwijgen over meningsverschillen in de opvoeding...

Zouden jullie dit willen?

P.s.: Hoe zijn ex hierover denkt vertelt het verhaal niet.
Je bedoelt denk ik een maisonnette woning :)
pi_175403065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:03 schreef hugecooll het volgende:
lijkt me een beetje raar en ongemakkelijk
Dat dus. Vooral ook als je hoort dat je ex uit elkaar getrokken wordt door iemand met een grotere piemel dan jij had. :'( :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175403068
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:51 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Shoot, dat is precies het woord wat ik daarnet in een DM zocht maar niet op kon komen :o
Om een of andere reden noemde ik het een duplexwoning :X
Wullie bin KOEL Soneal
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 13:53:26 #39
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175403074
quote:
11s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat dus. Vooral ook als je hoort dat je ex uit elkaar getrokken wordt door iemand met een grotere piemel dan jij had. :'( :')
Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk maar ik begrijp wat je bedoelt
pi_175403084
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk maar ik begrijp wat je bedoelt
_O-
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175403304
Wat een topic, dit.
TS vraagt aan het forum of users dit zouden willen, en users die hier bevestigend op antwoorden worden doodgegooid met argumenten waarom het bij TS en bij het voorbeeld in de OP (waar ze helemaal niet achter de voordeuren kan kijken) mis zal gaan en het dus echt niet wenselijk of zelfs maar haalbaar is.

Vraag dan niet wat andere users ervan vinden.. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 30 november 2017 @ 14:21:29 #42
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175403696
quote:
11s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Of je bent gewoon volwassen en begrijpt dat er voor jou en na jou ook anderen overheen zullen gaan. Ligt dan niet in een hoekje van de douche te huilen, maar zit er niet mee en bent zelf ook doorgegaan met je leven.
pi_175404243
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:51 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Jij kent hem? Ik hoorde toch echt appartement.
pi_175407512
Hell no!
Dat zou een hel voor me worden.
Mijn ex zou me echt in de gaten gaan houden....neen bedankt.
pi_175407820
Ik heb coole exen en zou daar geen probleem mee hebben. Ik had zelfs bijna bij een ex op kamers gewoond.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_175435653
Als je allebei single bent, kan je mooi bij elkaar in bed kruipen.
En misschien krijg je dan wel weer een relatie.
5 Ferrari's op videoband!
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 06:17:48 #47
20849 crew  FredvZ
Beroepschagrijn
pi_175482600
Ik...moet...er...niet...aan...denken!

Dan heb ik die gozer waar ze er mee vandoor is gegaan ook als buurman. Tis al erg genoeg dat ik per ongeluk te weten ben gekomen waar ze nu woont.
So we just called him Fred
Op vrijdag 4 augustus 2017 23:12 schreef Anne het volgende:
Luister gewoon even naar FredvZ. Dan komt alles goed 8-).
  maandag 4 december 2017 @ 08:57:15 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175483675
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 06:17 schreef FredvZ het volgende:
Ik...moet...er...niet...aan...denken!

Dan heb ik die gozer waar ze er mee vandoor is gegaan ook als buurman. Tis al erg genoeg dat ik per ongeluk te weten ben gekomen waar ze nu woont.
Is misschien maar goed ook dat je dat per ongeluk te weten bent gekomen, anders had je in alle onwetendheid het huis naast hen kunnen kopen :X
Wullie bin KOEL Soneal
  maandag 4 december 2017 @ 10:21:23 #49
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_175484911
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is misschien maar goed ook dat je dat per ongeluk te weten bent gekomen, anders had je in alle onwetendheid het huis naast hen kunnen kopen :X
Zal je gebeuren :')

Toen ik nog single was, of hooguit scharrelde, had het wel gekund. Nu ik een vaste relatie heb zou het niet meer kunnen :N
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:23:20 #50
20849 crew  FredvZ
Beroepschagrijn
pi_175485847
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of hun huis :+ Het was dat ik bepaalde items herkende die tot enkele jaren geleden bij mij in huis stonden.
So we just called him Fred
Op vrijdag 4 augustus 2017 23:12 schreef Anne het volgende:
Luister gewoon even naar FredvZ. Dan komt alles goed 8-).
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')