abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 november 2017 @ 10:23:03 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175398711
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en


Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.


Las Vegas na 9 minuten "mayhem":


:)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175398842
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:21 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En voor het gemak laat je de context natuurlijk weer lekker weg. Jij stelde dat dit MOEST gebeuren, bij opeenvolgende kogels.
Het is ook nooit goed hé.

Ik link nota bene nog naar de context.
pi_175399074
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed hé.

Ik link nota bene nog naar de context.
De foto haalt meerdere beweringen van je onderuit, wellicht dat het daarom richting Tuinhek probeerde te draaien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175399101
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

De foto haalt meerdere beweringen van je onderuit, wellicht dat het daarom richting Tuinhek probeerde te draaien...
kan die nog een keer geplaatst worden in dit nieuwe topic?
pi_175399112
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan die nog een keer geplaatst worden in dit nieuwe topic?
Ga je gang
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175399115
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

De foto haalt meerdere beweringen van je onderuit, wellicht dat het daarom richting Tuinhek probeerde te draaien...
Die foto haalt niets onderuit. Als je een beetje nadenkt dan begrijp je ook wel dat die foto onmogelijk als bewijs kan dienen.

Verder wil ik niet te veel op die foto ingaan, want mijn mening zal stuitend worden gezien en voor je het weet ben ik weer bloeddorstig en geil ik op dode mensen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 10:48:11 ]
pi_175399147
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die foto haalt niets onderuit. Als je een beetje nadenkt dan begrijp je ook wel dat die foto onmogelijk als bewijs kan dienen.
He, je eist bewijs
Dat is tegen de regels...

Anyway, de foto toont slachtoffers, bloed, meerdere slachtoffers bij elkaar en het veld is een zootje.

3 beweringen onderuit in 1 foto.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175399167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]
.

Verder wil ik niet te veel op die foto ingaan, want mijn mening zal stuitend worden gezien en voor je het weet ben ik weer bloeddorstig en geil ik op dode mensen.
Als je bij voorbaat weet dat je mening dat opwekt, dan kun je bij jezelf ook te rade gaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175399191
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

He, je eist bewijs
Dat is tegen de regels...

Anyway, de foto toont slachtoffers, bloed, meerdere slachtoffers bij elkaar en het veld is een zootje.

3 beweringen onderuit in 1 foto.
Lekker woorden verdraaien. Ik eis niets.

Jij claimt dat het bewijs is, ik trek die claim in twijfel.

Dus tja.....
  donderdag 30 november 2017 @ 10:53:02 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_175399195
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed hé.

Ik link nota bene nog naar de context.
Nee als je mijn woorden uit context trekt en de betekenis gaat verdraaien is het niet goed nee, en kan je een weerwoord verwachten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_175399277
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker woorden verdraaien. Ik eis niets.

Jij claimt dat het bewijs is, ik trek die claim in twijfel.

Dus tja.....
Citeer eens waar ik claim dat dat bewijs is.

Iedereen kan lezen dat jij roept dat die foto niet als bewijs kan dienen.
Zie jezelf daar maar eens uit te draaien...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175399428
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Die foto haalt niets onderuit. Als je een beetje nadenkt dan begrijp je ook wel dat die foto onmogelijk als bewijs kan dienen.
Serieus: hoezo?
pi_175399530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Serieus: hoezo?
Omdat je niet aan die personen kunt zien of ze echt dood zijn of acteren dat ze dood zijn. Het is slechts een foto, meer niet. Je ziet geen details. Je ziet iets dat bloed zou kunnen zijn, maar dat kan ook nep zijn. Je ziet geen daadwerkelijke verwondingen.

Wij worden geacht dit te geloven zonder toetsing en daar heb ik dus problemen mee.

Ga je echter naar de beelden die er zijn kijken, dan kun je concluderen dat er helemaal niemand is neergeschoten. Onder meer vanwege de argumenten in deze lijst die ik nu voor de zoveelste keer post:

1.) We do not see CPR being conducted on anyone that I am aware of. This would be extremely unusual for a massive shooting. Surely someone would have captured it on their cell phone. Even if it took a while for the EMT’s to arrive, it would be reasonable for non-medical personnel in the audience who have taken a basic CPR course to have started it. (Alleen CPR op een dummy hebben we kunnen aanschouwen)

2.) Given the alleged number of victims, we should have seen some evidence of arterial bleeding, no doubt at least several instances of massive hemorrhage (arterial bleeding is often associated with blood being ejected from the site of injury, a so-called arterial “pumper”). What is the probability that no one captured an example of it?

3.) If some of the rounds were from a fully automatic high caliber rifle or machine-gun like weapon(s), some of the victims should have had obvious massive and visible trauma to the head, neck and extremities. So far, I have seen no evidence of it.

4.) There is a complete absence of the kind of urgency one would expect from the professionals who allegedly responded on display in the videos available. Where are the EMT’s with their stretchers rushing to the victims? We see pictures of people in the audience crouching down, laying down, crawling, walking and running away but no evidence that any of them have sustained a gun shot wound(s).

5.) If hundreds of people were actually injured (not counting those who allegedly died at the scene) and taken to local emergency rooms, someone should have captured evidence on their cell phones of severely injured victims being wheeled into ER trauma rooms and being taken to surgery. I have not seen any videos from emergency rooms in which victims with actual wounds are displayed. Surely some of the local media would have arrived at the local hospital ER’s to take pictures and to interview the uninjured persons accompanying their friends/relatives. No interviews have appeared in which surgeons who attended the victims have been carefully questioned for the extent of injuries sustained. Similarly, no pathologists have been interviewed about their necropsy findings.

6.) Where are the death certificates of those who died at the scene? Where are the autopsy reports which would have been mandatory? I have seen pictures of alleged deceased persons but not actual proof of death(s). Moreover, why have there been no news conferences from the hospital(s) reporting on the progress or subsequent deaths of injured patients? Surely, someone with critical injuries must have died by now if the event was not staged. The only videos I have seen depict alleged shooting victims who do not appear to have sustained a GSW.

7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it. That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.

8.) It has been reported that a mass casualty drill was taking place in LV either at or prior to the alleged mass casualty event. Many false flag events have been preceded by a drill that “went live.” It has also been reported that citizen researchers who have called the closest local hospitals have been told that they had no record of gunshot victims. These claims need to be substantiated.

9.) The fact that advertisements/requests were placed asking for “Crisis Actors” in the LV area strongly suggests that the event was either partially or totally staged.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 11:14:42 ]
pi_175399591
Maar toch claim jij aan diezelfde beelden te zien dat mensen kalm zijn, dat mensen liegen etc.

Waarom is dat dan ineens wel geloofwaardig?
pi_175399647
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:18 schreef ChrisCarter het volgende:
Waarom is dat dan ineens wel geloofwaardig?
Dat zijn toch de beelden van de bewuste avond, of zie ik dat nou verkeerd? :?

Er wordt geclaimd dat er 59 doden en 500+ gewonden zijn gevallen. Er is veel beeldmateriaal van de bewuste avond. Er is zelfs ook erg veel beeldmateriaal waarop duidelijk vele vele schoten te horen zijn. Geen van deze beelden matcht op haast alle fronten met de extreme claim.
pi_175399677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat je niet aan die personen kunt zien of ze echt dood zijn of acteren dat ze dood zijn. Het is slechts een foto, meer niet. Je ziet geen details. Je ziet iets dat bloed zou kunnen zijn, maar dat kan ook nep zijn. Je ziet geen daadwerkelijke verwondingen.

Wij worden geacht dit te geloven zonder toetsing en daar heb ik dus problemen mee.
Kijk, nu eis je dus zelf toetsbaar bewijs.

Terwijl je dat zelf ook niet levert en er bovendien nu al een week wordt geklaagd dat er op bnw naar bewijs wordt gevraagd terwijl bnw daar niet voor is bedoeld...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175399704
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zijn toch de beelden van de bewuste avond, of zie ik dat nou verkeerd? :?

Kun je dat hard maken dan?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175399853
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zijn toch de beelden van de bewuste avond, of zie ik dat nou verkeerd? :?

Er wordt geclaimd dat er 59 doden en 500+ gewonden zijn gevallen. Er is veel beeldmateriaal van de bewuste avond. Er is zelfs ook erg veel beeldmateriaal waarop duidelijk vele vele schoten te horen zijn. Geen van deze beelden matcht op haast alle fronten met de extreme claim.
Maar 600 betrokken personen op een publiek van 20.000 man, wat verwacht je dan te zien? Verspreid.over een groot terrein ook nog.

Maar ik heb het over aan beelden "zien" dat iemand liegt. Waarom is die observatie per se juist maar wordt bloed in twijfel getrokken?
  donderdag 30 november 2017 @ 11:36:19 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_175399927
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Omdat je niet aan die personen kunt zien of ze echt dood zijn of acteren dat ze dood zijn. Het is slechts een foto, meer niet. Je ziet geen details. Je ziet iets dat bloed zou kunnen zijn, maar dat kan ook nep zijn. Je ziet geen daadwerkelijke verwondingen.

Wij worden geacht dit te geloven zonder toetsing en daar heb ik dus problemen mee.

Ga je echter naar de beelden die er zijn kijken, dan kun je concluderen dat er helemaal niemand is neergeschoten. Onder meer vanwege de argumenten in deze lijst die ik nu voor de zoveelste keer post:

1.) We do not see CPR being conducted on anyone that I am aware of. This would be extremely unusual for a massive shooting. Surely someone would have captured it on their cell phone. Even if it took a while for the EMT’s to arrive, it would be reasonable for non-medical personnel in the audience who have taken a basic CPR course to have started it. (Alleen CPR op een dummy hebben we kunnen aanschouwen)

2.) Given the alleged number of victims, we should have seen some evidence of arterial bleeding, no doubt at least several instances of massive hemorrhage (arterial bleeding is often associated with blood being ejected from the site of injury, a so-called arterial “pumper”). What is the probability that no one captured an example of it?

3.) If some of the rounds were from a fully automatic high caliber rifle or machine-gun like weapon(s), some of the victims should have had obvious massive and visible trauma to the head, neck and extremities. So far, I have seen no evidence of it.

4.) There is a complete absence of the kind of urgency one would expect from the professionals who allegedly responded on display in the videos available. Where are the EMT’s with their stretchers rushing to the victims? We see pictures of people in the audience crouching down, laying down, crawling, walking and running away but no evidence that any of them have sustained a gun shot wound(s).

5.) If hundreds of people were actually injured (not counting those who allegedly died at the scene) and taken to local emergency rooms, someone should have captured evidence on their cell phones of severely injured victims being wheeled into ER trauma rooms and being taken to surgery. I have not seen any videos from emergency rooms in which victims with actual wounds are displayed. Surely some of the local media would have arrived at the local hospital ER’s to take pictures and to interview the uninjured persons accompanying their friends/relatives. No interviews have appeared in which surgeons who attended the victims have been carefully questioned for the extent of injuries sustained. Similarly, no pathologists have been interviewed about their necropsy findings.

6.) Where are the death certificates of those who died at the scene? Where are the autopsy reports which would have been mandatory? I have seen pictures of alleged deceased persons but not actual proof of death(s). Moreover, why have there been no news conferences from the hospital(s) reporting on the progress or subsequent deaths of injured patients? Surely, someone with critical injuries must have died by now if the event was not staged. The only videos I have seen depict alleged shooting victims who do not appear to have sustained a GSW.

7.) If hundreds of injuries/deaths occurred, the video evidence should have been overwhelmingly in support of it given that almost everyone has a smart phone with camera capability. Yet, we have clearly been shown videos which do not support it. That is very strange and suggests that better video evidence is lacking, as would be expected if much or all of the scene was staged.

8.) It has been reported that a mass casualty drill was taking place in LV either at or prior to the alleged mass casualty event. Many false flag events have been preceded by a drill that “went live.” It has also been reported that citizen researchers who have called the closest local hospitals have been told that they had no record of gunshot victims. These claims need to be substantiated.

9.) The fact that advertisements/requests were placed asking for “Crisis Actors” in the LV area strongly suggests that the event was either partially or totally staged.
Opnieuw een gestaged drama, net zoals al die voorafgaande drama's.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_175400343
Gestaged internetdrama door zweterige knaapjes wiens leugens gretig worden geslikt door de gebruikelijke slachtoffers, indeed.
Conscience do cost.
  donderdag 30 november 2017 @ 11:58:44 #21
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_175400363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 03:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

zie post 283
Zie post hier exact boven.

Opnieuw een gestaged drama, net zoals al die voorafgaande drama's.
deze zin is geeen mening of een theorie!

Hierboven word het neergezet als een bewezen feit.

En wat ik post is zolang men hamert dat het een FEIT is en niet een mening of een theorie, vraag Ik om Bewijs, het liefst zelfs bewijs wat je bij een rechter kan voorleggen!
Dan krijg je als antwoord ik heb dat onderzocht.
En als je vraagt hoe of wat krijg je het hele forum op je dak.

BNW draait om theorie dat iets een hoax kan zijn!
Prima dat zie ik graag, maar ga niet iets neer plempen als een feit zonder enige vorm van onderbouwingen en alleen puur op gevoel!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_175400421
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 11:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie post hier exact boven.

Opnieuw een gestaged drama, net zoals al die voorafgaande drama's.
deze zin is geeen mening of een theorie!

Hierboven word het neergezet als een bewezen feit.

En wat ik post is zolang men hamert dat het een FEIT is en niet een mening of een theorie, vraag Ik om Bewijs, het liefst zelfs bewijs wat je bij een rechter kan voorleggen!
Dan krijg je als antwoord ik heb dat onderzocht.
En als je vraagt hoe of wat krijg je het hele forum op je dak.

BNW draait om theorie dat iets een hoax kan zijn!
Prima dat zie ik graag, maar ga niet iets neer plempen als een feit zonder enige vorm van onderbouwingen en alleen puur op gevoel!

Dat schijnen een paar users te vergeten. Helaas.
  donderdag 30 november 2017 @ 12:08:22 #23
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175400660
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat schijnen een paar users te vergeten. Helaas.
Zolang mensen vergeten dat de msm claim ook maar een verhaal is die wel of niet waar kan zijn na nader onderzoek kan niemand met een vinger naar een ander wijzen want die moet dan zijn eigen regels een keer gaan volgen . Alleen wanneer de mensen die een hoax niet zien hun eigen regels volgen zullen ze het pas gaan inzien . Dat ligt dus bij het individu zelf en die heeft alles zelf in de hand ..
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175400789
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Zolang mensen vergeten dat de msm claim ook maar een verhaal is die wel of niet waar kan zijn na nader onderzoek kan niemand met een vinger naar een ander wijzen want die moet dan zijn eigen regels een keer gaan volgen .
Daarom zitten we met zijn allen in BNW en niet in NWS. Ik denk niet dat er iemand hier is die 100% blind de MSM volgt. Die komen hier niet.

Maar volgens mij vallen we in herhaling
pi_175400814
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Zolang mensen vergeten dat de msm claim ook maar een verhaal is die wel of niet waar kan zijn na nader onderzoek kan niemand met een vinger naar een ander wijzen want die moet dan zijn eigen regels een keer gaan volgen .
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')