abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker donderdag 30 november 2017 @ 00:18:46 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175395457
Corry Konings (66) zou graag een vervolg maken op haar monsterhit "Huilen is voor jou te laat"". Dat vertelde de zangeres woensdagavond op Radio 5. Zij was daar te gast vanwege haar hoge notering in de Evergreen Top 1000.


Als Corry en de Rekels maakte Corry de smartlap in 1970 samen met Pierre Kartner. Het lied was met 41 weken tot 2014, toen het werd ingehaald door Happy van Pharrell Williams, de langst genoteerde song in de Nederlandse hitparades ooit.
„Ik bedacht laatst dat ik Pierre weer eens moest bellen”, bekende de Brabantse zangeres. „Het zou heel mooi zijn weer eens samen te werken. Misschien kunnen we een soort mooi vervolg maken.”

Feestje

Corry zit in 2019 vijftig jaar in het vak. Zij is van plan dit groots te vieren. „Soms denk ik: laat het maar aan mij voorbij gaan. Maar dat kan toch niet, na vijftig jaar in het vak. Dat zou zonde zijn na alles wat ik heb gedaan en heb meegemaakt.”

Toen ze haar eerste hit had, dacht de artieste nooit dat zij het zo lang uit zou houden. „Ik was al blij dat ik een keertje met een echte band mocht zingen en een echt plaatje mocht maken.”

[tong80] Ik hoop dat ze het gaat halen ..... [/tong80]

bron
pi_175395667
Hoeren neuken, nooit meer werken
  donderdag 30 november 2017 @ 09:08:19 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175397668
Zoals Henk Jan Smits ooit profetisch sprak: "laat die droom varen.."
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 30 november 2017 @ 09:11:03 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175397704
Ik zou hem meteen kopen. Al was het maar om eens tegengeluid te geven tegen dat straatgestotter met berbermelodieën.
And so is the past
pi_175400292
quote:
14s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik zou hem meteen kopen. Al was het maar om eens tegengeluid te geven tegen dat straatgestotter met berbermelodieën.
Hou op schei uit. Ik heb een buuv die dat soort teringgeluid helemaal het einde vindt. En de hele buurt mag het weten..
Maar goed, Corrie dus...neuh, laat ook maar zitten :{w dan luister ik nog liever naar het nieuwe lied van Samson en Gert; Samson is a DJ _O_
´
pi_175402907
Doe vooral wat je niet laten kan. Ik wed dat Kartner ook staat te trappelen, kan hij weer een of andere megalomane quote over zichzelf de wereld inslingeren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')