abonnement Unibet Coolblue
pi_175393835
quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:53 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik volg d’r ook niet, maar het feit dat ze voor Joop schrijft zegt wel genoeg
Achja, je hebt ook nog wel wat redelijke schrijvers op Joop. Soms zit er nog best wel eens een aardig stukje tussen.
pi_175393845
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
Heerlijkste vond ik altijd als de volgende leerling mij naar het station moest brengen en ik achterin een beetje chill zat te kijken hoe diegene het deed.

Sommigen was ik echt jaloers op hoe goed ze waren, anderen was ik oprecht blij als ik weer met 2 voeten op de grond stond
Had vorige keer iemand die veel minder soepel reed dan ik en al veel langer bezig was hihihihi
pi_175393859
quote:
6s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Poch is vrijgesproken, aldus mijn NOS-alert.
Wat een aangenaam nieuws. _O_
pi_175393867
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Had vorige keer iemand die veel minder soepel reed dan ik en al veel langer bezig was hihihihi
Voelt lekker he :P
pi_175393875
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:56 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Wat een aangenaam nieuws. _O_
Thuis met kerst, dat is toch prettig.
pi_175393882
Waarom is het zo'n goed nieuws dat Poch is vrijgesproken, jullie weten hoe de vork in de steel zit of?
pi_175393902
City heeft het kampioensgeluk ook nog eens, net als vorige week maken ze de winnende in de laatste minuut.
pi_175393909
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
Heerlijkste vond ik altijd als de volgende leerling mij naar het station moest brengen en ik achterin een beetje chill zat te kijken hoe diegene het deed.

Sommigen was ik echt jaloers op hoe goed ze waren, anderen was ik oprecht blij als ik weer met 2 voeten op de grond stond
In mijn derde les moest ik opeens een ander brengen naar de andere kant van de stad. Doodseng natuurlijk, want ik reed daarvoor alleen op afgelegen gebieden. En dan heb je opeens te maken met auto’s van alle kanten
pi_175393918
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:56 schreef skysherrif het volgende:
Waarom is het zo'n goed nieuws dat Poch is vrijgesproken, jullie weten hoe de vork in de steel zit of?
Korte samenvatting uit het vorige deel:

quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:15 schreef Tchock het volgende:
Zometeen rond een uur of 6 vonnis voor Julio Poch, die al acht jaar vast zit in Argentinië op verdenking van betrokkenheid bij de dodenvluchten onder de junta van Videla. Heb de zaak een beetje gevolgd de afgelopen tijd en zou toch wel ernstig zijn als hij veroordeeld wordt. Het proces heeft een hoog politiek gehalte en weinig feitelijk bewijs.

Flink er bij genaaid door zijn medevliegers bij Transavia trouwens. Van je collegae moet je het hebben.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je als piloot aangifte zou doen tegen een collega omdat die drie jaar daarvoor 'We threw them in the sea' heeft gezegd op een feestje :') Dat is echt het enige. En de piloot die aangifte deed was daar niet eens bij.

Moet toch meer spelen zou je zeggen. Concurrentie of jaloezie of zo.

Was laatst een groot interview met Poch bij radio 1. Echt een sneu verhaal is het geworden. Hij heeft bewijs dat hij er niet bij was en wordt nu dertig keer moord in de schoenen geschoven. En hij zit al acht jaar vast, heeft de geboorte van al zijn kleinkinderen gemist en mag niet meer vliegen. En ze hebben hem alleen maar kunnen oppakken omdat zijn laatste vlucht met Transavia expres werd gepland naar Spanje, een land dat wel een uitleveringsverdrag met Argentinië heeft (in tegenstelling tot Nederland).

Hij was er wel vrij kalm onder. Ik zou razend zijn :')
  woensdag 29 november 2017 @ 22:59:51 #135
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_175393958
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
Heerlijkste vond ik altijd als de volgende leerling mij naar het station moest brengen en ik achterin een beetje chill zat te kijken hoe diegene het deed.

Sommigen was ik echt jaloers op hoe goed ze waren, anderen was ik oprecht blij als ik weer met 2 voeten op de grond stond
Over dat station in Goes gesproken, waarom is het daar toch zo koud? Heb er de afgelopen weken al een paar keer flink staan koukleumen :(
pi_175393967
quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:39 schreef Tchock het volgende:
Kom je zo'n militaire colonne wel eens tegen in het wild?
Hier, woon vlakbij diverse kazernes in Amersfoort en Soesterberg, willen ze nog wel eens met pantserwagens en tanks over de weg rijden. Een aantal wegen is hier zelfs breder dan normaal zodat ze er gemakkelijk overheen kunnen rijden. Steevast rijden er dan twee marechaussees voorop op de motor, nog twee achter de colonne en nog een begeleidingsvoertuig van de marechaussee.
pi_175393970
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Achja, je hebt ook nog wel wat redelijke schrijvers op Joop. Soms zit er nog best wel eens een aardig stukje tussen.
Joop vind ik net zo erg als GeenStijl, schreeuwerig. Al moet ik zeggen dat GS een aantal jaar geleden beter was dan nu
pi_175393983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Korte samenvatting uit het vorige deel:

[..]

[..]

Jeetje, krijgt hij nog een schadevergoeding oid?
pi_175394010
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Over dat station in Goes gesproken, waarom is het daar toch zo koud? Heb er de afgelopen weken al een paar keer flink staan koukleumen :(
Vind het vooral op campus van EUR koud, die tocht daar ook altijd, vreselijk.

Wat doe je op station Goes dan, kom je vandaan?
pi_175394029
quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Joop vind ik net zo erg als GeenStijl, schreeuwerig. Al moet ik zeggen dat GS een aantal jaar geleden beter was dan nu
Kom op beide nooit eigenlijk, behalve als ik een linkje zie er naar toe.

Staat nooit heel veel interessants.
pi_175394048
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jeetje, krijgt hij nog een schadevergoeding oid?
Geen idee hoe zoiets in Argentinië werkt wat die acht jaar onterechte celstraf betreft. Hij heeft al wel aangekondigd dat hij in het geval van een vrijspraak de Nederlandse staat en de piloten die hem verlinkt hebben gaat aanklagen voor de schade die hij geleden heeft.
pi_175394051
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:00 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jeetje, krijgt hij nog een schadevergoeding oid?
Ik weet niet hoe het in Argentinië zit, maar voor een (achteraf) onterechte hechtenis krijg je in NL wel schadevergoeding.
  woensdag 29 november 2017 @ 23:02:37 #143
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_175394055
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vind het vooral op campus van EUR koud, die tocht daar ook altijd, vreselijk.

Wat doe je op station Goes dan, kom je vandaan?
Heb vrienden in Terneuzen wonen en dan moet ik 's avonds weer terug naar Tilburg :P
pi_175394089
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vind het vooral op campus van EUR koud, die tocht daar ook altijd, vreselijk.

[..]
Welkom in Rotterdam, zo is het in de hele stad. :P
pi_175394112
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:02 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Heb vrienden in Terneuzen wonen en dan moet ik 's avonds weer terug naar Tilburg :P
Pfff, zoek nieuwe vrienden ofzo. Ze zijn vast aardig, maar nooit zo aardig dat ze die klote reis waard zijn.

Overigens, nieuw acc, eerste keer in sc, tijdje weggeweest en nu weer terug?
pi_175394147
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:02 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Kom op beide nooit eigenlijk, behalve als ik een linkje zie er naar toe.

Staat nooit heel veel interessants.
Ik geef je groot gelijk
pi_175394152
quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:00 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Joop vind ik net zo erg als GeenStijl, schreeuwerig. Al moet ik zeggen dat GS een aantal jaar geleden beter was dan nu
Frans de Waal heeft nog wel een paar aardige artikelen geschreven op Joop, maar dat is alweer een paar jaar geleden en verder is het niet veel. GS is nog steeds een schoolkrantje waarvan de gimmick al jaren is uitgewerkt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175394170
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Frans de Waal heeft nog wel een paar aardige artikelen geschreven op Joop, maar dat is alweer een paar jaar geleden en verder is het niet veel. GS is nog steeds een schoolkrantje waarvan de gimmick al jaren is uitgewerkt.
Ik heb wel het idee (ik kom er niet zo vaak) dat GS steeds suggestiever en groffer wordt. Of ligt dat aan mij?
pi_175394175
Ik ga slapen. Morgen geen school, wel werken van 16:00-21:00.

Welterusten
  woensdag 29 november 2017 @ 23:07:20 #150
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_175394190
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee (ik kom er niet zo vaak) dat GS steeds suggestiever en groffer wordt. Of ligt dat aan mij?
Ik hou me best in.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')