abonnement Unibet Coolblue
pi_175396113
quote:
hahahahaha! Me with my big mouth :)

Echter, ik heb een Bloomfield. Draait tegenwoordig op 4,15 Ghz.
Kan daar geen vergelijking over vinden. En al helemaal niet over overklokken naar 4,15 Ghz. Dus, blijft 'questionable' :9
pi_175396148
Misschien een zwaar misbruikt showmodel die steeds weer naar fabrieksinstellingen is gereset.
  donderdag 30 november 2017 @ 08:03:32 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175397022
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 22:51 schreef mschol het volgende:

[..]

vertel dan wat je budget is?

Feit is bij deze oude systemen dat ze zonder ssd niet snel aan zullen voelen, zelfs niet als er een gloednieuwe hdd ingezet is, die ssd is cruciaal

voor een ssd met 240GB opslagruimte ben je ¤90 voor kwijt

https://tweakers.net/pric(...)now-uv400-240gb.html


moet uiteraard windows opnieuw geïnstalleerd worden
Ik hoef geen snelheid zoals nodig voor gamen of zo. Dat weer niet, mijn oude desktop zonder SSD deed het prima.
  donderdag 30 november 2017 @ 08:05:50 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175397035
quote:
10s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:39 schreef racerdkb het volgende:
volgens mij heb je nu een pc staan die qua specs prima voldoet aan jouw eisen, een beetje surfen.

alleen staat het gewoon vol met software die continu draait, opstart bij het opstarten van windows, volgebaggert register, adware, spyware, meuk.

Verse Windows en een SSD er in en je kan weer tijden draaien.
Hij zou ‘refurbished’ moeten zijn. Of dat werkelijk zo is, kan ik niet beoordelen.
  donderdag 30 november 2017 @ 08:13:18 #55
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175397064
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 01:54 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom koop je niet gewoon hetzelfde systeem opnieuw wat je al had?
Als je vond dat ie snel is dan is het al opgelost.
Nee, beetje upgraden moet toch echt wel; hij was 12 jaar oud!
quote:
Gewoon op marktplaats jou componenten of eventueel een pc met die specificaties zoeken en je bent klaar.
Ben je ook nog eens goedkoop uit.
Jij doet dat ongetwijfeld in een handomdraai maar ik ben er al trots op dat ik ‘m aan kan sluiten, verder kom ik niet :D
  donderdag 30 november 2017 @ 08:16:56 #56
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_175397075
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 08:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee, beetje upgraden moet toch echt wel; hij was 12 jaar oud!

[..]

Jij doet dat ongetwijfeld in een handomdraai maar ik ben er al trots op dat ik ‘m aan kan sluiten, verder kom ik niet :D
Enige wat je kan proberen, zonder iets aan te schaffen, is je systeem opnieuw te installeren op de huidige harde schijf en kijken hoe dat werkt. Dan raad ik wel aan iemand uit je omgeving erbij te roepen die iets meer er van af weet dan jij :+
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  donderdag 30 november 2017 @ 09:52:52 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175398279
quote:
99s.gif Op donderdag 30 november 2017 08:16 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Enige wat je kan proberen, zonder iets aan te schaffen, is je systeem opnieuw te installeren op de huidige harde schijf en kijken hoe dat werkt. Dan raad ik wel aan iemand uit je omgeving erbij te roepen die iets meer er van af weet dan jij :+
Nee Frits, daar heb niet genoeg aandacht voor. Ik heb nu die DT gekozen.

Overigens: man van de shop gebeld over de schildpad-desktop. Hij vroeg of ik een virusscanner had geïnstalleerd. Ja dus. ‘Oh’, ‘Vandaar dat ie zo langzaam is.’

Het zal best of het zal niet, maar retour gaat ie. Het is goed met ‘m.

Nog bedankt Frits en allemaal voor adviezen ^O^
pi_175400860
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 23:15 schreef Fer het volgende:

[..]

i7 vs Apple A7 kom maar op.
Nee; wie een appel heeft doet niet meer mee. en is af; moet in de hoek staan voor straf :P
pi_175401682
Als je alleen maar surft en mailt, waarom geen chromebook nemen? Zuinig, goedkoop en nul onderhoud nodig.
  maandag 4 december 2017 @ 17:18:40 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175492151
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 19:06 schreef Adames het volgende:

[..]

dit is zo te zien een tweedehands zakelijk ding. Die harde schijf kan zomaar 40 draaiuren per week hebben gehad, jarenlang.
Dat gaat na een tijd slijten
Ik hoorde de harde schijf ook. Ik heb 'm teruggestuurd. Nu een andere bij een andere webshop besteld en hij staat. Doet het als een zonnetje. Belt net die boterletter van de eerste machine op, wat er mis mee was (hij was mijn telefoontje vergeten, óf zogenaamd, óf echt). Hhahaahahaha. 'Ja, we hebben hier zóveel machines'. Is volgens mij gewoon een éénmanszaak. Maar goed.

Eerst mijn geld terug en dan eens kijken of ik ergens een review kan achterlaten want zo'n aftandse machine, dat kun je niet maken. Ik had die man voor het bestellen gebeld om o.a. te vragen wat ik precies nodig had aan de hand van mijn eigen machine. Volgens mij dacht ie met een volstrekte nitwit te maken te hebben. Nou, op digitaal gebied wel, maar verder ben ik aardig in orde.
pi_175494175
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik hoorde de harde schijf ook. Ik heb 'm teruggestuurd. Nu een andere bij een andere webshop besteld en hij staat. Doet het als een zonnetje. Belt net die boterletter van de eerste machine op, wat er mis mee was (hij was mijn telefoontje vergeten, óf zogenaamd, óf echt). Hhahaahahaha. 'Ja, we hebben hier zóveel machines'. Is volgens mij gewoon een éénmanszaak. Maar goed.

Eerst mijn geld terug en dan eens kijken of ik ergens een review kan achterlaten want zo'n aftandse machine, dat kun je niet maken. Ik had die man voor het bestellen gebeld om o.a. te vragen wat ik precies nodig had aan de hand van mijn eigen machine. Volgens mij dacht ie met een volstrekte nitwit te maken te hebben. Nou, op digitaal gebied wel, maar verder ben ik aardig in orde.
Als een beetje verantwoorde verkoper kan je het inderdaad niet maken. Het mag best iets trager zijn dan toen die nieuw was, maar niet dit.
Fijn dat je nu wel een goede hebt.
pi_175512672
quote:
Op woensdag 29 november 2017 19:54 schreef FritsFlits het volgende:
Een i3, 8GB RAM en een SSD. Een videokaart zit tegenwoordig standaard op een moederbord. Alleen mensen die zware spellen willen spelen, hebben een losse nodig.

Nu heb jij ook een i3 staan, maar ten eerste is dat een CPU/processor van 6 jaar oud. Een moderne i3 is veel sneller dan die Dell Optiplex 790. Ten tweede merk je een grote snelheidswinst met een SSD.

Mocht je voor een moderne computer/laptop willen gaan, kijk dan ook of er USB3 op zit. Dat is fijn voor externe harde schijf.

[..]

Geweldig! We hebben pas 11 maanden achter de rug :+ Staat er nergens een maand bij?
Mwoah; ik vind op drie beeldschermen willen werken toch ook wel een dingetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 19:25:32 ]
pi_175515845
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:25 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Mwoah; ik vind op drie beeldschermen willen werken toch ook wel een dingetje.
mijn kaby lake processor/moederbord combo kan gewoon 3 schermen onboard aansturen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')