abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175444398
registreer om deze reclame te verbergen
Zo’n sushitent waar ze in rondes je bestelling opnemen is tenzij tijdslot vaak nog best ok. Zo’n wok waar de halve tent de frikandellen naast de bami in gehaktballen in tomatensaus stapelt heb ik alleen gezien bij familie-aangelegenheden.
pi_175444479
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Ziet er okay uit, gebookmarked.
Deze Japanse all You van eat zit daar in de buurt. Ook goed te doen. Soms even wachten op je bestelling, want ze maken het vers voor je.

http://www.takumi-ya.nl/

Sla restaurant Vandaag aub over. Dat is zo massaal.
Make my day!
pi_175444583
Overigens zijn de ‘betere’ all You can eats niet eens zo goedkoop: 35 tot 50 euro ben je zo kwijt.
Make my day!
pi_175451049
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:53 schreef MCH het volgende:
Ook wel eens geniet van een ayce restaurant/vreetschuur/onbeperkt eten restaurant? Normaal worden ze hier verguisd maar ze zitten toch vaak vol dus er moeten Fokkers zijn die het ook kunnen appreciren. Kom maar op met de bekentenissen en wat je dan graag eet in zo'n tent.
Ik kom er vrijwel nooit (ik ben de afgelopen 10 jaar welgeteld 2x in een dergelijk etablissement geweest en dat was omdat ik min of meer moest.)

Ik moet wel toegeven dat ik 1 2 keer per jaar een uitstapje maak naar de lokale Chin. Ind. Rest. , omdat ik zin heb in ouderwets Hollands-Chinees met Ve-tsin, mierzoete babi pangang en Chinese tomatensoep
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_175456357
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 01:56 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb echt heel lang gezocht, maar het niet gevonden. Afgelopen week verscheen op mijn fb timeline een All You Can Eat Pie Restaurant :D Alleen maar toetjes! En het was maar 9 dollar. Helaas (nog?) niet in Nederland dus :+
Kwam ineens het linkje weer tegen 8-) https://www.thedailymeal.(...)-you-can-eat-pie-bar

Overigens zit er nogal veel verschil tussen de ene en de andere all-you-can-eat. En sommigen zijn zelfs best duur. En het is niet eens de kwaliteit van het eten wat me meestal tegen staat aan dergelijke restaurants. Rond rennende/gillende kinderen en luidruchtige (te veel 'gratis' drank?) volwassenen vind ik erger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 3 december 2017 @ 15:42:03 #56
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_175471475
ABC restaurant in Velp al genoemd?
Man man wat een treurnis, vol met kampers en Tokkies.

Maar toch heeft het iets he, eten wat je kunt. Van de Chinees naar de Italiaan. _O-
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')