abonnement Unibet Coolblue
pi_175433111
quote:
Feyenoord - Vitesse (zaterdag 20.45 uur)
Feyenoord is zonder overwinning in de laatste vier thuiswedstrijden in de Eredivisie (G2, V2), de laatste keer dat de Rotterdammers vijf keer op rij niet wisten te winnen in eigen huis was in het seizoen 1990/91 (toen 7 wedstrijden op rij). Alleen Feyenoord (43) kreeg dit seizoen tot nu toe minder schoten op doel tegen dan Vitesse (49).
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175433211
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:27 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat ik hem nu al 1,5 jaar elke week aan het werk zie en hij gewoon te weinig laat zien met het beschikbare materiaal. Hij speelt met Vitesse net zoals hij met ADO deed, en dat is totaal onnodig. Vitesse is geen degradatiekandidaat/lage middenmoter die puur op de verdediging punten moet sprokkelen. Daarnaast heeft hij maar 1 tactisch plan en als dat niet werkt weet hij niet hoe dat op te lossen. Verder heeft hij in die 1,5 jaar nog geen enkele keer met een wissel de wedstrijd omgedraaid in ons voordeel. Dan mag jij mij eens zeggen waarom hij volgens jou zo'n goede coach is?
Vorig jaar in de beker tegen ons.
#12 is not for sale!
pi_175433219
quote:
Volksclub dit dat jwz
#12 is not for sale!
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:33:15 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175434162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

bosz heeft nog nooit een prijs gewonnen als trainer

mening heb over een andere club.....jij heb toch ook een mening over feyenoord.

Misschien had bosz toen wel betere spelers......

Fraser>>>>>> bosz
bosz heeft alleen maar een hoop praatjes in de media....bosz roept na een slechte gespeelde wedstrijd nog dat er goed gespeeld is....

je kent die trainers toch wel?
Dat klopt, al had hij zo maar de titel kunnen pakken vorig jaar met ajax als ze niet Europees zo ver gekomen waren...

En zeker heb ik een mening over andere clubs, ik breng echter niet als een feit dat een trainer van een andere club die ik vrijwel niet volg enorm goed is, en de beste nieuwe trainer voor mijn club zou zijn als een fan van diens huidige club onderbouwd uitlegt waarom die trainer toch niet zo goed is.

Overigens, jij heb? Is dat Rotterdams?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:48:50 #130
198365 Morendo
The Real Deal
pi_175434603
Klaas typt rechtstreeks vanuit Blijdorp.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_175435067
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:33 schreef yats het volgende:

[..]

Dat klopt, al had hij zo maar de titel kunnen pakken vorig jaar met ajax als ze niet Europees zo ver gekomen waren...

En zeker heb ik een mening over andere clubs, ik breng echter niet als een feit dat een trainer van een andere club die ik vrijwel niet volg enorm goed is, en de beste nieuwe trainer voor mijn club zou zijn als een fan van diens huidige club onderbouwd uitlegt waarom die trainer toch niet zo goed is.

Overigens, jij heb? Is dat Rotterdams?
Wat denk je nou zelf dat fraser een onbekende is voor Feyenoorders?

Alsof vitesse supporters nou zo goed weten wat voor hun club een geschikte trainer zou moeten zijn...

Fraser is niet zomaar binnengehaald bij vitesse. Vitesse staat bekend als een club die alleen maar
grote namen wil hebben als trainer....in dat plaatje valt fraser dus helemaal niet. Dus dan zal hij toch wel goede prestaties neergezet hebben?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:11:03 #132
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_175435210
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:22 schreef yats het volgende:

[..]

En nee, wij verwachten geen titel, maar zeg nou zelf, puur op de verdediging gaan spelen thuis tegen ADO, VVV etc is nou niet echt wat je van dit materiaal verwacht. Dit Vitesse is kwalitatief echt niet minder dan Utrecht of AZ, en toch laten die clubs een stuk meer zien...
Ik schat Utrecht en AZ inderdaad wel wat hoger in dan Vitesse qua selectie.

Ik ben het met je eens dat Fräser een verdedigende trainer is, maar ik vind wel dat hij er het maximale uithaalt qua prestaties.
  zaterdag 2 december 2017 @ 00:45:24 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175440632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf dat fraser een onbekende is voor Feyenoorders?

Alsof vitesse supporters nou zo goed weten wat voor hun club een geschikte trainer zou moeten zijn...

Fraser is niet zomaar binnengehaald bij vitesse. Vitesse staat bekend als een club die alleen maar
grote namen wil hebben als trainer....in dat plaatje valt fraser dus helemaal niet. Dus dan zal hij toch wel goede prestaties neergezet hebben?
De persoon Fraser is in Rotterdam natuurlijk bekend en voor velen een held. Echter, om alleen op basis daarvan hem naar Rotterdam te halen als hoofdtrainer zou niet getuigen van goed beleid. Immers, Fraser is een zeer verdedigend ingestelde coach met te weinig tactisch inzicht om zowel vooraf als tijdens een wedstrijd altijd de juiste keus te maken. Jullie mogen hem best halen, maar sta dan niet na een paar maanden verbaasd te kijken dat het spel geen zak aan is en hij toch niet zo'n goede trainer blijkt te zijn...

Overigens is het onzin dat Vitesse alleen grote namen wil als trainer. De trainers van de afgelopen jaren tonen dat wel aan. Wat had Bosz al elders laten zien toen hij naar Arnhem kwam? Of Van de Brom? Of nog erger, de slechtste trainer die ik ooit gezien heb, Rob Maas?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 2 december 2017 @ 00:47:49 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175440675
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:11 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik schat Utrecht en AZ inderdaad wel wat hoger in dan Vitesse qua selectie.

Ik ben het met je eens dat Fräser een verdedigende trainer is, maar ik vind wel dat hij er het maximale uithaalt qua prestaties.
Op grond waarvan? Ik heb Utrecht een paar keer aan het werk gezien en vind het eerlijk gezegd geen bijzonder team. Ze creeerdern tegen ons welgeteld 1 kans in 90 minuten. Idem met AZ. Beide wel beter dan clubs als Heerenveen en Groningen, maar net als Vitesse een echte subtopper die gewoon om plek 3 tm 7 strijden...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 2 december 2017 @ 08:28:42 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175442799
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:45 schreef yats het volgende:

[..]

De persoon Fraser is in Rotterdam natuurlijk bekend en voor velen een held. Echter, om alleen op basis daarvan hem naar Rotterdam te halen als hoofdtrainer zou niet getuigen van goed beleid. Immers, Fraser is een zeer verdedigend ingestelde coach met te weinig tactisch inzicht om zowel vooraf als tijdens een wedstrijd altijd de juiste keus te maken. Jullie mogen hem best halen, maar sta dan niet na een paar maanden verbaasd te kijken dat het spel geen zak aan is en hij toch niet zo'n goede trainer blijkt te zijn...

Overigens is het onzin dat Vitesse alleen grote namen wil als trainer. De trainers van de afgelopen jaren tonen dat wel aan. Wat had Bosz al elders laten zien toen hij naar Arnhem kwam? Of Van de Brom? Of nog erger, de slechtste trainer die ik ooit gezien heb, Rob Maas?
Je hebt het tegen Klaas.

Fraser is inderdaad een held in Rotterdam maar ik ken maar weinig (lees: geen) mensen die hem als trainer zouden willen zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 december 2017 @ 08:35:55 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175442884
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:45 schreef yats het volgende:

[..]

De persoon Fraser is in Rotterdam natuurlijk bekend en voor velen een held. Echter, om alleen op basis daarvan hem naar Rotterdam te halen als hoofdtrainer zou niet getuigen van goed beleid. Immers, Fraser is een zeer verdedigend ingestelde coach met te weinig tactisch inzicht om zowel vooraf als tijdens een wedstrijd altijd de juiste keus te maken.
Kopie van Gio dus? Die is weliswaar niet verdedigend ingesteld, maar dat wist ook niemand toen hij naar Feyenoord werd gehaald. Die kwam ook puur op zijn heldenstatus als speler.

En heeft later aangetoond geen enkele vorm van tactisch inzicht te hebben en dat is nooit een bezwaar geweest voor de directie.
  zaterdag 2 december 2017 @ 08:46:18 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175442978
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kopie van Gio dus? Die is weliswaar niet verdedigend ingesteld, maar dat wist ook niemand toen hij naar Feyenoord werd gehaald. Die kwam ook puur op zijn heldenstatus als speler.

En heeft later aangetoond geen enkele vorm van tactisch inzicht te hebben en dat is nooit een bezwaar geweest voor de directie.
Hij werd niet gehaald, Gio en Van Gastel waren er simpelweg al.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 december 2017 @ 08:46:51 #138
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175442990
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij werd niet gehaald, Gio en Van Gastel waren er simpelweg al.
Aangesteld als hoofdcoach, bedoel ik natuurlijk.
pi_175443022
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 00:45 schreef yats het volgende:

[..]

De persoon Fraser is in Rotterdam natuurlijk bekend en voor velen een held. Echter, om alleen op basis daarvan hem naar Rotterdam te halen als hoofdtrainer zou niet getuigen van goed beleid. Immers, Fraser is een zeer verdedigend ingestelde coach met te weinig tactisch inzicht om zowel vooraf als tijdens een wedstrijd altijd de juiste keus te maken. Jullie mogen hem best halen, maar sta dan niet na een paar maanden verbaasd te kijken dat het spel geen zak aan is en hij toch niet zo'n goede trainer blijkt te zijn...

Overigens is het onzin dat Vitesse alleen grote namen wil als trainer. De trainers van de afgelopen jaren tonen dat wel aan. Wat had Bosz al elders laten zien toen hij naar Arnhem kwam? Of Van de Brom? Of nog erger, de slechtste trainer die ik ooit gezien heb, Rob Maas?
Jezus man waar heb je het over....Fraser is al jaren lang trainer geweest bij de jeugd van Feyenoord en als hij toen niet weggegaan was naar het betaalde voetbal was hij denk ik allang hoofdtrainer van Feyenoord geweest.

Fraser is de opvolger van GIO, dat weet iedereen al in de kuip behalve Caland,
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175443038
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kopie van Gio dus? Die is weliswaar niet verdedigend ingesteld, maar dat wist ook niemand toen hij naar Feyenoord werd gehaald. Die kwam ook puur op zijn heldenstatus als speler.

En heeft later aangetoond geen enkele vorm van tactisch inzicht te hebben en dat is nooit een bezwaar geweest voor de directie.
ja en vorig seizoen zaten jij en 99% van de gloeilampen fabriek van psv en philips op de tribune met spandoek en al te schreeeuwen dat Cocu moest oprotten omdat hij gaan tactische inzicht zou hebben

pleur lekker op naar je visbak gek *O*

keizer gio en cocu snappen er allemaal geen kut van ^O^
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 2 december 2017 @ 08:53:09 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175443055
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja en vorig seizoen zaten jij en 99% van de gloeilampen fabriek van psv en philips op de tribune met spandoek en al te schreeeuwen dat Cocu moest oprotten omdat hij gaan tactische inzicht zou hebben

pleur lekker op naar je visbak gek *O*
dat ontbreken van tactisch inzicht is helaas niet voor maar 1 persoon weggelegd
pi_175443068
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat ontbreken van tactisch inzicht is helaas niet voor maar 1 persoon weggelegd
klopt keizer gio en cocu snappen er geen fuck van

de nederlandse topclubs worden geleid door tactische onbenullen

frank kon er ook geen fuk van als ik de ajax aanhang hoor

ja hoor ...op dit forum snappen ze veel van tactische inzicht _O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 2 december 2017 @ 09:01:41 #143
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175443116
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

klopt keizer gio en cocu snappen er geen fuck van

de nederlandse topclubs worden geleid door tactische onbenullen

frank kon er ook geen fuk van als ik de ajax aanhang hoor

ja hoor ...op dit forum snappen ze veel van tactische inzicht _O-
je kan wel al vaststellen dat geen van die trainers de top gaat halen
pi_175443168
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 09:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

je kan wel al vaststellen dat geen van die trainers de top gaat halen
Op grond waarvan heeft bosz dan de top gehaald ...want dortmund is een europese topclub. op dom geluk van een paar europese wedstrijdjes....

Er zitten zat trainers in de europese top die tactische minder zijn dan gio of cocu.

Ik vind gio en cocu aardige goede tactische trainers.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175443661
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja en vorig seizoen zaten jij en 99% van de gloeilampen fabriek van psv en philips op de tribune met spandoek en al te schreeeuwen dat Cocu moest oprotten omdat hij gaan tactische inzicht zou hebben

pleur lekker op naar je visbak gek *O*

:D
Klaas _O_
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:08:05 #146
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_175444048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf dat fraser een onbekende is voor Feyenoorders?

Alsof vitesse supporters nou zo goed weten wat voor hun club een geschikte trainer zou moeten zijn...

Fraser is niet zomaar binnengehaald bij vitesse. Vitesse staat bekend als een club die alleen maar
grote namen wil hebben als trainer....in dat plaatje valt fraser dus helemaal niet. Dus dan zal hij toch wel goede prestaties neergezet hebben?
Wint de knvb beker met vitesse, is het nog niet goed genoeg. Want frazer speelt meer verdedigend dan normaal mallotenclubs doen in de eredivisie met ajax voorop. Maargoed ajax heeft er ook wel een budget naar, dus die kan dat wel verantwoorden met een kwaliteitsverschil qua spelersmateriaal. Ik ben juist blij dat er een aantal jonge nederlandse trainers zijn die niet automatisch 433 spelen omdat ze dat als enige gewend zijn. Die ex-ajax spelers hebben daar echt allemaal last van alsook dat ze te snel te graag jonge spelers zonder enige feitelijke onderbouwing selecteren voor een nederlands elftal. Nog zoiets waar ik van walg, vaak komt dit toch neer op ajaxspelers uit het vangaal tijdperk. Vangaal maakt meer kapot dan je lief is, uiteindelijk dan he. :s)
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_175444499
Leuk, eindelijk weer een wedstrijd die ergens om gaat. Gaat het lukken om die felbegeerde 5e plaats te veroveren? We gaan het zien.
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:32:08 #148
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175444587
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 08:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja en vorig seizoen zaten jij en 99% van de gloeilampen fabriek van psv en philips op de tribune met spandoek en al te schreeeuwen dat Cocu moest oprotten omdat hij gaan tactische inzicht zou hebben

pleur lekker op naar je visbak gek *O*

keizer gio en cocu snappen er allemaal geen kut van ^O^
Ik vind nog steeds dat Cocu er tactisch weinig van bakt. Ben het dan ook volledig eens met je stelling dat hij van het niveau Gio is.
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:53:05 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175445032
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat Cocu er tactisch weinig van bakt. Ben het dan ook volledig eens met je stelling dat hij van het niveau Gio is.
Dit dus.

Al vind ik Gio niet zo matig als men op dit moment doet voorkomen en niet zo goed als men vorig seizoen deed voorkomen

Dat geldt ook een beetje voor Cocu maar dan andersom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175446181
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 10:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat Cocu er tactisch weinig van bakt. Ben het dan ook volledig eens met je stelling dat hij van het niveau Gio is.
Ik zie Gio rond zijn 50ste wel een club als Barcelona trainen.
Zou ook nog voor Cocu kunnen gelden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')