abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175378366
Ik had kort de gedachte dat banken in de problemen zouden kunnen komen als iedereen zijn geld in bitcoins stopt. Echter als je Bitcoins koopt met geld van je bankrekening dan is het enige wat gebeurt dat je geld transfereert van de ene bankrekening naar de andere bankrekening, per saldo zou het voor geen enkele Nederlandse grootbank dus uit maken en zouden ze dus niet in de problemen komen. Dat is in principe jammer want grote problemen bij banken zouden de zoveelste boost zijn voor bitcoin. Mee eens of denken jullie dat als morgen iedereen zijn geld in bitcoins omzet banken wel in de problemen kunnen komen?
pi_175378384
quote:
3s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Elliot waves kloppen wel aardig, Philakone is er echt een meester in en zijn voorspellingen zitten erg dichtbij.

Maargoed hij short ook een heleboel coins en hoe dat shorten werkt snap ik niet genoeg van. Sowieso brand ik mijn vingers niet meer aan daytrading :X
Ja maar kijk nou eens naar de bitcoin grafiek van de laatste 1,5 jaar. Iedere keer als je denkt dat de 5e wave geweest is komt er toch weer een nieuwe wave en dus iedere keer kan je je count weer aanpassen omdat je het eigenlijk zelf ook niet meer precies weet
  woensdag 29 november 2017 @ 11:24:50 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175378393
Ja echt een goed idee een volgende bankencrisis. Die vorige ging ook zo lekker ^O^.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 november 2017 @ 11:26:45 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175378437
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:23 schreef KromBuiten het volgende:
Ik had kort de gedachte dat banken in de problemen zouden kunnen komen als iedereen zijn geld in bitcoins stopt. Echter als je Bitcoins koopt met geld van je bankrekening dan is het enige wat gebeurt dat je geld transfereert van de ene bankrekening naar de andere bankrekening, per saldo zou het voor geen enkele Nederlandse grootbank dus uit maken en zouden ze dus niet in de problemen komen. Dat is in principe jammer want grote problemen bij banken zouden de zoveelste boost zijn voor bitcoin. Mee eens of denken jullie dat als morgen iedereen zijn geld in bitcoins omzet banken wel in de problemen kunnen komen?
Mensen kopen bitcoins bijvoorbeeld bij een bedrijf als bitonic. Bitonic zal zijn euro's toch ook ergens op een bank hebben staan.
pi_175378447
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:23 schreef fathank het volgende:
Mooi toch voor Edje dat hij er geld mee kan verdienen. Je bent wel een idioot als je zo'n iemand geld gaat geven zodat ie jou kan vertellen hoe je een liniaal moet gebruiken :').
Sowieso :')

Je hebt nu ook van die bitcoin cursussen toch. Dat je even een paar honderd euro mag aftikken en alleen de basis over bitcoin, minen, aankopen etc. te weten komt. :')

En mensen betalen dat gewoon
pi_175378461
Zit/zat die edje hier ook?
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 29 november 2017 @ 11:27:57 #32
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175378468
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:27 schreef Patroon het volgende:
ja
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 29 november 2017 @ 11:28:00 #33
35768 descon
Music is the answer
pi_175378472
quote:
Zolang je hypotheek en boodschappen nog met euros moet betalen zal dit wel mee vallen. Hoogstens dat mensen wat spaargeld over zetten naar bitcoins ipv aandelen, maar voor de bank is dit geneuzel in de marge.

Op lange termijn zal blockchain wel zijn intrede gaan doen vermoed ik (vooral in internationaal bankverkeer). Betalen met bitcoins zie ik nog niet zo snel gebeuren voor offline aankopen, duurt te lang voordat je een bevestiging hebt dat het verwerkt is.

Bij online zal je deze marge opzich nog wel kunnen hebben, alleen momenteel wil niemand met BTC betalen omdat je wil voorkomen dat je pizza 2 jaar later duizenden euros kost ;)
Mixing for a living
pi_175378473
quote:
Ja, jammer dattie weg is.
The Dark One
  woensdag 29 november 2017 @ 11:28:08 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175378474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:24 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja maar kijk nou eens naar de bitcoin grafiek van de laatste 1,5 jaar. Iedere keer als je denkt dat de 5e wave geweest is komt er toch weer een nieuwe wave en dus iedere keer kan je je count weer aanpassen omdat je het eigenlijk zelf ook niet meer precies weet
Ik denk dat het bij BTC niet opgaat omdat alle alts gekoppeld zitten aan BTC. Elliot waves kloppen ook alleen bij alts als de koers van BTC redelijk stabiel blijft
pi_175378574
quote:
Mensen moeten nog steeds hypotheken hebben... Banken doen veel meer dan alleen geld van je salaris opvangen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175378580
quote:
3s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij BTC niet opgaat omdat alle alts gekoppeld zitten aan BTC. Elliot waves kloppen ook alleen bij alts als de koers van BTC redelijk stabiel blijft
Maar goed het is wel handig om de kennis iig te hebben. Want vaak genoeg herken ik toch de 5-wave structuur zoals afgelopen nacht bijvoorbeeld.

Fbx2eTyw
pi_175378584
quote:
http://forum.fok.nl/user/history/134132
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_175378613
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:27 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Sowieso :')

Je hebt nu ook van die bitcoin cursussen toch. Dat je even een paar honderd euro mag aftikken en alleen de basis over bitcoin, minen, aankopen etc. te weten komt. :')

En mensen betalen dat gewoon
We hadden de OP van het Beginnerstopic achter een pay wall moeten zetten!

_O-
pi_175378647
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:33 schreef Zith het volgende:

[..]

Mensen moeten nog steeds hypotheken hebben... Banken doen veel meer dan alleen geld van je salaris opvangen.
Weet je wat cool zou zijn? Peer to peer hypotheken!
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
pi_175378658
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:35 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
Denk dat er serieus mensen zijn die er geld voor geven _O-

Mensen zijn raar
pi_175378711
Even snel een scenario uitschrijven:
Ik wil een hypotheek via de BTC blockchain regelen.
Gebruiker A, B en C hebben beide 1/3e van het bedrag beschikbaar om uit te lenen als hypotheek.
Op de blockchain staat ook het 'bezittingsbewijs' van het huis.
Ik koop met het geleende geld van gebruiker A, B en C het bezttingsbewijs en ik mag nu dus in dat huis wonen.
Ik betaal netjes mijn rente en aflossing aan A, B en C.
Als ik dat niet doe, wordt het bezittingsbewijs opgesplits naar de drie schuldeisers. :o

ŠTypisch bv
“When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.”
  woensdag 29 november 2017 @ 11:40:05 #43
157922 fathank
pi_175378727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:33 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Maar goed het is wel handig om de kennis iig te hebben. Want vaak genoeg herken ik toch de 5-wave structuur zoals afgelopen nacht bijvoorbeeld.

[ afbeelding ]
wat is de achterliggende theorie van de 5 waves ( *) )?
pi_175378752
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:35 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-
:D

*site registreert...
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  woensdag 29 november 2017 @ 11:41:26 #45
157922 fathank
pi_175378757
quote:
6s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:39 schreef Typisch het volgende:
Even snel een scenario uitschrijven:
Ik wil een hypotheek via de BTC blockchain regelen.
Gebruiker A, B en C hebben beide 1/3e van het bedrag beschikbaar om uit te lenen als hypotheek.
Op de blockchain staat ook het 'bezittingsbewijs' van het huis.
Ik koop met het geleende geld van gebruiker A, B en C het bezttingsbewijs en ik mag nu dus in dat huis wonen.
Ik betaal netjes mijn rente en aflossing aan A, B en C.
Als ik dat niet doe, wordt het bezittingsbewijs opgesplits naar de drie schuldeisers. :o

ŠTypisch bv
Het complete kadaster in de blockchain, smartcontract eroverheen en klaar is Henk. Hoef je ook niet meer langs de notaris.
pi_175378768
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Het complete kadaster in de blockchain, smartcontract eroverheen en klaar is Henk. Hoef je ook niet meer langs de notaris.
Gvd
wat zijn blockchains toch mooi
pi_175378798
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:40 schreef fathank het volgende:

[..]

wat is de achterliggende theorie van de 5 waves ( *) )?
Lees dit maar even. Dan snap je de basis :)

https://www.investopedia.com/articles/technical/111401.asp
pi_175378826
Bitstamp nieuwe ath :)
pi_175378840
quote:
14s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:41 schreef fathank het volgende:

[..]

_O_
pi_175378871
Delta heeft er zojuist een update uitgegooid voor meerdere portfolio's. Enkel in hun pro versie, die kost echter wel 75 ¤ per jaar momenteel.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')