abonnement Unibet Coolblue
pi_175382375
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daarvan zou ik de geur liever niet meekrijgen. :')
Je zal als zo'n model maar niet van de lucht van een visafslag houden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175382669
Toen ik vandaag zei dat Friezen er om bekend staan om anderen continu te verbeteren, geloofden mijn klasgenoten mij niet. Terwijl dit volgens mij bekend is
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 15:06:44 #128
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175383262
quote:
10s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:02 schreef Ryon het volgende:
Een betoog in de trend van: "Iedereen wappert hier altijd maar met onderzoeken, maar die onderzoeken, die moeten wij eens onderzoeken"

Nice.
Daar krijgen de PP toch subsidie voor? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175383275
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:40 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Toen ik vandaag zei dat Friezen er om bekend staan om anderen continu te verbeteren, geloofden mijn klasgenoten mij niet. Terwijl dit volgens mij bekend is
Nog nooit een Fries gezien. Komen die wel langs de checkpoints rond de Randstad?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175383299
De man die tijdens de uitspraak van het Joegoslaviëtribunaal een slok van een onbekende vloeistof nam is overleden, volgens nog onbevestigde berichten. Dat zou echt een totale afgang zijn voor het Tribunaal als een oorlogsmisdadiger vergif langs de beveiliging kan krijgen.

https://nos.nl/artikel/22(...)slavietribunaal.html
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 15:43:01 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175384016
quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:08 schreef Tchock het volgende:
De man die tijdens de uitspraak van het Joegoslaviëtribunaal een slok van een onbekende vloeistof nam is overleden, volgens nog onbevestigde berichten. Dat zou echt een totale afgang zijn voor het Tribunaal als een oorlogsmisdadiger vergif langs de beveiliging kan krijgen.

https://nos.nl/artikel/22(...)slavietribunaal.html
Wel goedkoop.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175384042
quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:08 schreef Tchock het volgende:
De man die tijdens de uitspraak van het Joegoslaviëtribunaal een slok van een onbekende vloeistof nam is overleden, volgens nog onbevestigde berichten. Dat zou echt een totale afgang zijn voor het Tribunaal als een oorlogsmisdadiger vergif langs de beveiliging kan krijgen.

https://nos.nl/artikel/22(...)slavietribunaal.html
Waarom is dat een 'afgang' voor het tribunaal?

Die doen gewoon goed werk en hebben verschrikkelijk veel gedaan de misdaden in voormalig Joegoslavië te onderzoeken, documenteren en uiteindelijk hierover ook recht te spreken...


Als aangeklaagden zelfmoord willen plegen, is dat nooit geheel te voorkomen, ook niet als die ervan ook een media-show willen maken (iig kan niemand beweren dat deze man vermoord is).

Ook bv de RAF-terroristen pleegden zelfmoord, evenals bepaalde nazi's als Göring en Rost van Tonningen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175384205
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wel goedkoop.
:o
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175384216
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Waarom is dat een 'afgang' voor het tribunaal?

Die doen gewoon goed werk en hebben verschrikkelijk veel gedaan de misdaden in voormalig Joegoslavië te onderzoeken, documenteren en uiteindelijk hierover ook recht te spreken...

Als aangeklaagden zelfmoord willen plegen, is dat nooit geheel te voorkomen, ook niet als die ervan ook een media-show willen maken (iig kan niemand beweren dat deze man vermoord is).

Ook bv de RAF-terroristen pleegden zelfmoord, evenals bepaalde nazi's als Göring en Rost van Tonningen.
Man man. Dit behoeft toch geen uitleg? Een oorlogsmisdadiger heeft een flesje gif in het Joegoslaviëtribunaal. Dat is een van de best beveiligde plekken van Den Haag. Je komt nu aan met zaken van zeventig jaar geleden. Göring heeft een gifpil naar binnen gesmokkeld wat ook toen al schokkend was en tot uitgebreid onderzoek leidde. Van Tonningen sprong van een ballustrade.

En de RAF-leden zijn volgens velen gewoon vermoord. Lekker vergelijk weer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tchock op 29-11-2017 16:00:16 ]
  woensdag 29 november 2017 @ 15:56:27 #135
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175384266
Overste Karremans staat in voor de beveiliging, naar verluidt.
pi_175384336
quote:
2s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:56 schreef Reya het volgende:
Overste Karremans staat in voor de beveiliging, naar verluidt.
Arme man. Heeft als schild gediend voor de Westerse politici in 1995.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175384365
quote:
9s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:00 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Arme man. Heeft als schild gediend voor de Westerse politici in 1995.
Zijn naam is inmiddels wel redelijk gezuiverd, toch? Alsnog vrij schandalig hoe er met Dutchbat is omgegaan.
  woensdag 29 november 2017 @ 16:02:46 #138
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175384396
quote:
9s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:00 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Arme man. Heeft als schild gediend voor de Westerse politici in 1995.
Typisch voorbeeld van een zondebok, inderdaad.
  woensdag 29 november 2017 @ 16:03:13 #139
66825 Reya
Fier Wallon
pi_175384409
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zijn naam is inmiddels wel redelijk gezuiverd, toch? Alsnog vrij schandalig hoe er met Dutchbat is omgegaan.
In zoverre je naam in zo'n geval nog gezuiverd kan worden.
pi_175384422
quote:
De Europese Commissie zou eveneens voelen voor uitstel. Die is van mening dat de Eurogroep op de schop moet. Volgende week woensdag zal zij voorstellen doen om het economisch bestuur te stroomlijnen en, vooral, democratischer te maken.

Het Spaanse dagblad El País wist maandag al de hand te leggen op een concept: de Eurogroep-voorzitter moet niet alleen ‘permanent’ worden – dus niet ook nog minister zijn – maar tevens vicevoorzitter worden binnen de Europese Commissie. Een Europese ‘superminister’ kortom, met eigen begrotingsinstrumenten en beslissingsmacht.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ijsselbloem-a1582964

De realiteit heeft de pol-sc bijna ingehaald
  woensdag 29 november 2017 @ 16:03:52 #141
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175384427
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:44 schreef RM-rf het volgende:
Waarom is dat een 'afgang' voor het tribunaal?
Omdat de beveiliging blijkbaar zo lek is als een mandje.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175384438
quote:
2s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:03 schreef Reya het volgende:

[..]

In zoverre je naam in zo'n geval nog gezuiverd kan worden.
Ja, eens. Zwarte bladzijde uit onze geschiedenis.
pi_175384503
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Omdat de beveiliging blijkbaar zo lek is als een mandje.
Waarom zou de beveiliging een taak van het tribunaal zelf zijn...

Als een politicus aangevallen wordt, is dat dan ook de schuld van die politicus...
of als een winkel overvallen, gaan mensen roepen dat dat een 'afgang van die winkel is'...

de beveiliging van het tribunaal is vooral bedoelt om eventuele bedreigingen van buitenaf te stoppen, maar bv het binnensmokkelen van zaken voor aangeklaagden in detentie is veelal onmogelijk, al was het maar omdat ze ook recht hebben op een contact met advocaten (en die veelal de bronnen zijn van zulke binnengesmokkelde zaken, maar deze mogen niet continue volledig gecontroleerd worden, omdat ze bv ook het recht hebben bepaalde stuken en aantekeningen of werkmaterial verborgen te houden voor de aanklagers.

Nee sorry, maar ik vind het een beetje goedkoop om met termen als 'afgang' aan te komen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175384608
quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:07 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Nog nooit een Fries gezien. Komen die wel langs de checkpoints rond de Randstad?
Fryslân boppe
  woensdag 29 november 2017 @ 16:15:38 #145
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175384634
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Waarom zou de beveiliging een taak van het tribunaal zelf zijn...
Misschien niet de taak, maar toch zeker wel de verantwoordelijkheid. Dit afschuiven op een of andere externe is echt te makkelijk.
quote:
Als een politicus aangevallen wordt, is dat dan ook de schuld van die politicus...
of als een winkel overvallen, gaan mensen roepen dat dat een 'afgang van die winkel is'...
Wat mensen roepen moeten ze zelf weten, maar dat maakt het nog niet waar. Slecht argument dus, en bovendien nog slechte vergelijkingen ook.
quote:
de beveiliging van het tribunaal is vooral bedoelD om eventuele bedreigingen van buitenaf te stoppen, maar bv het binnensmokkelen van zaken voor aangeklaagden in detentie is veelal onmogelijk, al was het maar omdat ze ook recht hebben op een contact met advocaten (en die veelal de bronnen zijn van zulke binnengesmokkelde zaken, maar deze mogen niet continue volledig gecontroleerd worden, omdat ze bv ook het recht hebben bepaalde stuken en aantekeningen of werkmaterial verborgen te houden voor de aanklagers.

Nee sorry, maar ik vind het een beetje goedkoop om met termen als 'afgang' aan te komen
De advocaat mag misschien niet gefouilleerd worden, maar de verdachte wel. Ook dat argument gaat niet op. Kennelijk is het voor jou ook een acceptabel risico dat hij een mes meeneemt, ofzo.

Nee, dit is op zijn minst slechte PR voor het tribunaal. Maar ik vind het persoonlijk ook wel degelijk verwijtbaar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175384694
quote:
15s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:08 schreef Tchock het volgende:
De man die tijdens de uitspraak van het Joegoslaviëtribunaal een slok van een onbekende vloeistof nam is overleden, volgens nog onbevestigde berichten. Dat zou echt een totale afgang zijn voor het Tribunaal als een oorlogsmisdadiger vergif langs de beveiliging kan krijgen.

https://nos.nl/artikel/22(...)slavietribunaal.html
in feite had hij met zijn handen op zijn rug geboeid zijn vonnis moeten aanhoren
pi_175384873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:15 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

De advocaat mag misschien niet gefouilleerd worden, maar de verdachte wel. Ook dat argument gaat niet op. Kennelijk is het voor jou ook een acceptabel risico dat hij een mes meeneemt, ofzo.

Nee, dit is op zijn minst slechte PR voor het tribunaal. Maar ik vind het persoonlijk ook wel degelijk verwijtbaar.
Eens. Bovendien is het ten strengste verboden om als advocaat zoiets mee te smokkelen. Dat is een grond voor een levenslange schorsing, en ik ga er ook vanuit dat zulke praktijken in Nederland niet of nauwelijks plaatsvinden.
  woensdag 29 november 2017 @ 16:44:11 #148
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175385188
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eens. Bovendien is het ten strengste verboden om als advocaat zoiets mee te smokkelen. Dat is een grond voor een levenslange schorsing, en ik ga er ook vanuit dat zulke praktijken in Nederland niet of nauwelijks plaatsvinden.
Tja, ik ga er ook van uit dat deze verdachte geen chemistryset via Aliexpres kon bestellen in zijn cel. Dus je mag me uitleggen waar het vergif dan vandaan kwam.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175385215
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tja, ik ga er ook van uit dat deze verdachte geen chemistryset via Aliexpres kon bestellen in zijn cel. Dus je mag me uitleggen waar het vergif dan vandaan kwam.
Dat is natuurlijk de vraag. Overduidelijk is de beveiliging ergens tekort geschoten. De advocaat is natuurlijk niet de enige die contact heeft met een verdachte, hè.

Ik kan dat op dag 0 nog niet uitleggen, sorry :P
  woensdag 29 november 2017 @ 16:48:54 #150
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175385266
https://nos.nl/artikel/22(...)ti-moslim-video.html

Laten we dit gewoon negeren allemaal. Gaat vanzelf weg dan.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')