abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175371137
Originele OP:

quote:
TS leeft dus die kantoor leven en merkt vaak dingen op die best irritant zijn.

Laten we ze hier opsommen ^O^

- Iemand is dus aan de telefoon en er komt een collega binnen die wilt wat vragen. Ipv dat die collega later terug komt gaat deze collega er naast staan en wachten totdat de ander is uitgebeld.....Zeer vervelend. Vaak is het dan ook nog een nutteloze kut vraag van "wil je wat te drinken ".
Laatste posts vorige topic:
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 21:14 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat een treurig leven moet je hebben als je denkt dat 9 op de 10 sociale interacties gebaseerd is op een neppe interesse.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dit. Om de haverklap van die activiteiten zijn bloedirritant. Je ziet collega's sowieso al vaker dan veel van je vrienden of familie.


[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 22:07:30 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 22:56:44 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_175372667
Freelancer zijn en geen collega's hebben om me te motiveren :') ;(
:')
pi_175372901
Vaak op weg naar klanten en dan een binnendienst die "zo, ook weer een keer werken" of vergelijkbaar zeggen als je eens op kantoor bent.

Ja, als jij iets meer hersencapaciteit had kon je ook van die stoel afkomen en een leukere functie hebben >:)
pi_175373308
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:07 schreef Gutz het volgende:
Vaak op weg naar klanten en dan een binnendienst die "zo, ook weer een keer werken" of vergelijkbaar zeggen als je eens op kantoor bent.

Ja, als jij iets meer hersencapaciteit had kon je ook van die stoel afkomen en een leukere functie hebben >:)
Denken dat een monteur zijn, leuker is dan op op kantoor met koffie binnen kruipafstand.
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 29 november 2017 @ 07:43:31 #5
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175375349
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
Die doe ik altijd vanuit de auto. Mijn collega’s ook. Sterker nog, we plannen ze expres aan het einde van de dag zodat we de filetijd nuttig gebruiken en toch niet te laat thuis zijn.
Goed punt, zo pak ik altijd mijn maandagse meeting van 16:00 op! Ideale manier van tijd indelen. Echter kon dat gisteren niet i.v.m. presentaties die werden gehouden. In m'n auto heb ik geen luxe scherm waarmee ik die met 'n half oog mee kan kijken. :(
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175375390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:43 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Goed punt, zo pak ik altijd mijn maandagse meeting van 16:00 op! Ideale manier van tijd indelen. Echter kon dat gisteren niet i.v.m. presentaties die werden gehouden. In m'n auto heb ik geen luxe scherm waarmee ik die met 'n half oog mee kan kijken. :(
Heb je geen chauffeur?
  woensdag 29 november 2017 @ 07:50:44 #7
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175375413
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:47 schreef MCH het volgende:
Heb je geen chauffeur?
In tegenstelling tot 90% van de fokkers ben ik geen Executive Vice President met 30cm -O-
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175376446
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:39 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die niet meedoen aan bedrijfsuitjes, etc. hebben in mijn ogen niet echt affiniteit met of plezier in hun werk. In mijn beleving zijn dat soort parasieten vele malen erger dan de mensen die vriendschappen opbouwen via hun werk of zich inzetten voor een positieve sfeer.
Nou nou. Met dergelijke opvattingen moet ik er niet aan denken dat je een collega zou zijn.

Mij een parasiet noemen omdat ik werk om te leven en niet andersom :r
Ik verzin zelf wel welke activiteiten ik wel en niet kom in mijn vrije tijd. En ja, heel soms is dat met collega's.
pi_175376482
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Freelancer zijn en geen collega's hebben om me te motiveren :') ;(
Freelancer zijn *O* *O*
pi_175376585
Verplicht vergaderingen bij moeten wonen, eigenlijk niet verplicht, maar als je niet komt dan val je buiten het team en ben je oncollegiaal. :')
pi_175379887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:26 schreef nanuk het volgende:

[..]

Nou nou. Met dergelijke opvattingen moet ik er niet aan denken dat je een collega zou zijn.

Mij een parasiet noemen omdat ik werk om te leven en niet andersom :r
Ik verzin zelf wel welke activiteiten ik wel en niet kom in mijn vrije tijd. En ja, heel soms is dat met collega's.
Ja dit. Als ik geen zin heb ga ik niet. Mijn leven.
  woensdag 29 november 2017 @ 12:38:00 #12
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175380189
quote:
2s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:34 schreef thedarklord0033 het volgende:
Verplicht vergaderingen bij moeten wonen, eigenlijk niet verplicht, maar als je niet komt dan val je buiten het team en ben je oncollegiaal. :')
Wij hebben van die kwartaal meetings, niet verplicht maar als je niet komt is het wel een aantekening.. ;( ;(
Sowieso verplichtingen buiten werktijd echt kansloos.
Borrel regelmatig na werktijd met collega's omdat ik het zelf wil, ik vind dat je er geen verplichting van kan maken om naar meetings etc. te gaan om half 8 avonds want dan komen de andere vestigingen ook.
pi_175380395
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:38 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Wij hebben van die kwartaal meetings, niet verplicht maar als je niet komt is het wel een aantekening.. ;( ;(
Sowieso verplichtingen buiten werktijd echt kansloos.
Borrel regelmatig na werktijd met collega's omdat ik het zelf wil, ik vind dat je er geen verplichting van kan maken om naar meetings etc. te gaan om half 8 avonds want dan komen de andere vestigingen ook.
Ik vind dat ik zelf bepaal wat ik na mijn werktijd doe. Ik persoonlijk vind het dan ook bullshit dat je gezeik krijgt omdat je niet op zo'n meeting verschijnt.
pi_175380418
Jammer dat je niet mag zuipen op t’ kantoor.
pi_175380552
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:45 schreef Pendule het volgende:
Jammer dat je niet mag zuipen op t’ kantoor.
Wel.
  woensdag 29 november 2017 @ 12:58:15 #16
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175380744
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:45 schreef Pendule het volgende:
Jammer dat je niet mag zuipen op t’ kantoor.
Mag hier gewoon zolang het in de pauze is... Bij wat voor supermarkt werk jij?
pi_175380929
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:58 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Mag hier gewoon zolang het in de pauze is... Bij wat voor supermarkt werk jij?
Roken mag ook dan? Achter je desk?
  woensdag 29 november 2017 @ 13:11:38 #18
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175381047
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:05 schreef Pendule het volgende:

[..]

Roken mag ook dan? Achter je desk?
Nee, roken is helemaal uitgeband. De laatste 2 rookplekken zijn ook weg. Nu moet je helemaal buiten het bedrijfsterrein gaan lopen om te roken.
pi_175382684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:26 schreef nanuk het volgende:

[..]

Nou nou. Met dergelijke opvattingen moet ik er niet aan denken dat je een collega zou zijn.

Mij een parasiet noemen omdat ik werk om te leven en niet andersom :r
Ik verzin zelf wel welke activiteiten ik wel en niet kom in mijn vrije tijd. En ja, heel soms is dat met collega's.
Oja, het 'ik werk om te leven en ik leef niet om te werken' argument. :') Want het leven is zwart-wit en je kunt niet een sociaal leven hebben tijdens én na het werk.

'Ik beslis zelf wat ik doe in mijn vrije tijd!!!!!!11!' :') Een (serieus) leven bestaat nu eenmaal uit verplichtingen, boehoehoehoe.
pi_175383188
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Oja, het 'ik werk om te leven en ik leef niet om te werken' argument. :') Want het leven is zwart-wit en je kunt niet een sociaal leven hebben tijdens én na het werk.

'Ik beslis zelf wat ik doe in mijn vrije tijd!!!!!!11!' :') Een (serieus) leven bestaat nu eenmaal uit verplichtingen, boehoehoehoe.
Door schade en schande ben ik op een goed moment heel bewust mijn werk en sociaal leven behoorlijk uit elkaar gaan houden. In mijn vrije tijd ben ik druk zat met al dan niet sociale verplichtingen die ik geheel vrijwillig ben aangegaan maar het blijven wel verplichtingen. Die van werk hoef ik er dan niet meer bij te hebben.

Vooral de toon van jou veroordeling schoot goed fout bij me. Ik voel me geen paria omdat ik gewoon mijn arbeidscontract na kom en niet daarbuiten nog eens ga vergaderen voor de baas. Want daar komen die zogenaamde social events vaak wel op neer. Dat jij daar anders over denkt is jouw probleem.
pi_175383591
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:02 schreef nanuk het volgende:

[..]

Door schade en schande ben ik op een goed moment heel bewust mijn werk en sociaal leven behoorlijk uit elkaar gaan houden. In mijn vrije tijd ben ik druk zat met al dan niet sociale verplichtingen die ik geheel vrijwillig ben aangegaan maar het blijven wel verplichtingen. Die van werk hoef ik er dan niet meer bij te hebben.

Vooral de toon van jou veroordeling schoot goed fout bij me. Ik voel me geen paria omdat ik gewoon mijn arbeidscontract na kom en niet daarbuiten nog eens ga vergaderen voor de baas. Want daar komen die zogenaamde social events vaak wel op neer. Dat jij daar anders over denkt is jouw probleem.
Goed voorbeeld van deze steeds meer individualistische wordende maatschappij.
pi_175383901
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Freelancer zijn en geen collega's hebben om me te motiveren :') ;(
Überhaupt freelancer of ZZP'er zijn. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 29 november 2017 @ 17:05:12 #23
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_175385602
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:23 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Goed voorbeeld van deze steeds meer individualistische wordende maatschappij.
Zit Bello, zit.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_175386024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:41 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Oja, het 'ik werk om te leven en ik leef niet om te werken' argument. :') Want het leven is zwart-wit en je kunt niet een sociaal leven hebben tijdens én na het werk.

'Ik beslis zelf wat ik doe in mijn vrije tijd!!!!!!11!' :') Een (serieus) leven bestaat nu eenmaal uit verplichtingen, boehoehoehoe.
Is het lekker, dat bukken voor de baas?
pi_175386122
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:50 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

In tegenstelling tot 90% van de fokkers ben ik geen Executive Vice President met 30cm -O-
55 cm hier :)
pi_175386184
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:26 schreef MCH het volgende:

[..]

55 cm hier :)
Kantoor niet echt maar de irritatie zit meer bij de dames. Grappig ben je
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175386615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Kantoor niet echt maar de irritatie zit meer bij de dames. Grappig ben je
Ik begrijp dat sommmige vrouwen irritatie krijgen van 55 cm, kan er niks aan doen!
pi_175386638
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik begrijp dat sommmige vrouwen irritatie krijgen van 55 cm, kan er niks aan doen!
Sterkte mmmmmm
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_175386647
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 17:46 schreef Soury het volgende:

[..]

Sterkte mmmmmm
Wanna try? :9
pi_175398428
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:38 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Wij hebben van die kwartaal meetings, niet verplicht maar als je niet komt is het wel een aantekening.. ;( ;(
Sowieso verplichtingen buiten werktijd echt kansloos.
Borrel regelmatig na werktijd met collega's omdat ik het zelf wil, ik vind dat je er geen verplichting van kan maken om naar meetings etc. te gaan om half 8 avonds want dan komen de andere vestigingen ook.
Ik mag toch hopen dat je in dat geval wel betaald wordt waardoor het toch min of meer werktijd is?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_175399027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:04 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je in dat geval wel betaald wordt waardoor het toch min of meer werktijd is?
Maar aan de reacties te zien zijn er blijkbaar wel meer (verkapte) verplichtingen die buiten werktijd vallen.

Blijkbaar worden er regelmatig uitjes en borrels georganiseerd die verkapt werk zijn, maar waar je niet voor betaald krijgt. En daarom reageren sommigen zo krampachtig 'IK MAAK ZELF WEL UIT WAT IK MET MIJN VRIJE TIJD DOE!!'

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 10:45:12 ]
pi_175401414
Ik heb er respect voor hoor, mensen die schijnbaar geen problemen hebben om na werktijd nog naar borrels, events, pizza-sessies e.d. te gaan. Ook al zou ik het interessant vinden, ik heb er echt de energie niet voor nadat ik om half 7 's ochtends in de auto ben gestapt en vervolgens van 7:00 - 16:30 heb gewerkt.
Bleuh.
pi_175401665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:37 schreef PimD het volgende:
Ik heb er respect voor hoor, mensen die schijnbaar geen problemen hebben om na werktijd nog naar borrels, events, pizza-sessies e.d. te gaan. Ook al zou ik het interessant vinden, ik heb er echt de energie niet voor nadat ik om half 7 's ochtends in de auto ben gestapt en vervolgens van 7:00 - 16:30 heb gewerkt.
Misschien eens aan je conditie gaan werken dan. Ook gevaarlijk dat je nog wel gewoon een half uur naar huis rijdt terwijl je geen energie meer hebt.
pi_175401688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar aan de reacties te zien zijn er blijkbaar wel meer (verkapte) verplichtingen die buiten werktijd vallen.

Blijkbaar worden er regelmatig uitjes en borrels georganiseerd die verkapt werk zijn, maar waar je niet voor betaald krijgt. En daarom reageren sommigen zo krampachtig 'IK MAAK ZELF WEL UIT WAT IK MET MIJN VRIJE TIJD DOE!!'
informatiebijeenkomsten die zó belangrijk voor het werk zijn dat ze in mijn tijd georganiseerd moeten worden ja.. dacht het dus even niet.
pi_175401791
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:48 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

informatiebijeenkomsten die zó belangrijk voor het werk zijn dat ze in mijn tijd georganiseerd moeten worden ja.. dacht het dus even niet.
Maar telt het bijwonen van zo'n bijeenkomst nou als gewerkte uren of niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2017 12:53:09 ]
pi_175401840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:53 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar telt het bijwonen van zo'n bijeenkomst nou als gewerkte uren of niet?
geen idee. ik ben er nooit.
pi_175402275
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:26 schreef nanuk het volgende:

[..]

Nou nou. Met dergelijke opvattingen moet ik er niet aan denken dat je een collega zou zijn.

Mij een parasiet noemen omdat ik werk om te leven en niet andersom :r
Ik verzin zelf wel welke activiteiten ik wel en niet kom in mijn vrije tijd. En ja, heel soms is dat met collega's.
Want bedrijfsuitjes zijn altijd en overal buiten werktijd?

Degenen die hier 'niet leven om te werken' werken blijkbaar wel op onaangename plekken waarbij het voor leidinggevenden gebruikelijk is om werknemers zoveel mogelijk flauwekul in hun maag te splitsen. En waar je je blijkbaar actief moet verzetten om niet in je kont geneukt te worden.
pi_175409301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 13:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Want bedrijfsuitjes zijn altijd en overal buiten werktijd?

Degenen die hier 'niet leven om te werken' werken blijkbaar wel op onaangename plekken waarbij het voor leidinggevenden gebruikelijk is om werknemers zoveel mogelijk flauwekul in hun maag te splitsen. En waar je je blijkbaar actief moet verzetten om niet in je kont geneukt te worden.
Het een heeft vast verband met het ander.

Wanneer je leuke collega’s hebt vermaak je je wel tijdens een bedrijfsuitje. Maar als je op een onaangename plek zit, dan wil je in je vrije tijd niet nóg eens tegen dezelfde vervelende koppen aan kijken. Denk ik.

Maar ik snap wat je bedoelt. Als die mensen zeggen dat ze 'niet leven om te werken', waarom houden ze dan zo vast aan werk dat ze vervelend vinden?
  donderdag 30 november 2017 @ 21:35:07 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175412728
Weet je wat ook irritant is? Collega’s die nooit eens uit hun comfortzone willen stappen want “dat valt niet onder hun takenpakket”. Of collega’s die voor vier dagen betaald krijgen maar structureel vijf dagen werken. Laat dan je contract aanpassen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 30 november 2017 @ 21:42:27 #40
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_175412825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ook irritant is? Collega’s die nooit eens uit hun comfortzone willen stappen want “dat valt niet onder hun takenpakket”.
Andersom is soms ook irritant, mensen die hun eigen takenpakket niet aankunnen of snappen en daardoor constant vragen of je hun kan helpen...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_175413790
Collega’s die bij de koffieautomaat gaan tappen voor de halve afdeling. En dat je dan net àchter zo iemand staat. Paar x tappen, prima, maar laat die luie donders zelf hun koffie halen en hou de automaat niet 3 kwartier bezet :{
  donderdag 30 november 2017 @ 22:28:56 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175413889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
Collega’s die bij de koffieautomaat gaan tappen voor de halve afdeling. En dat je dan net àchter zo iemand staat. Paar x tappen, prima, maar laat die luie donders zelf hun koffie halen en hou de automaat niet 3 kwartier bezet :{
Ja. Sowieso koffie halen voor de halve afdeling. Ik haal liever zelf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_175413981
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Sowieso koffie halen voor de halve afdeling. Ik haal liever zelf.
Je krijgt al zoveel lichaamsbeweging op kantoor.
  donderdag 30 november 2017 @ 22:43:00 #44
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_175414240
Mensen die besluiten nemen over dingen waar ze absoluut geen verstand van hebben, geen idee hebben wat de gevolgen zijn of wat voor shit het voor anderen oplevert. "Ja ik doe er toch niets mee, dus kunnen we het net zo goed afschaffen" Nee eikel, ik deed er dus wel iets mee en nu krijg ik allerlei shit omdat jij vind dat iets niet meer kan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_175416363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar aan de reacties te zien zijn er blijkbaar wel meer (verkapte) verplichtingen die buiten werktijd vallen.

Blijkbaar worden er regelmatig uitjes en borrels georganiseerd die verkapt werk zijn, maar waar je niet voor betaald krijgt. En daarom reageren sommigen zo krampachtig 'IK MAAK ZELF WEL UIT WAT IK MET MIJN VRIJE TIJD DOE!!'
Mjah, als ik dat soort dingen zie moet ik zeggen, ben wel blij dat mijn werkgever zo verstandig is om geen "mandatory fun" shit in weekends te organiseren. En over het algemeen ook niet 's avonds op zich, op meerdaagse dingen waar dan een avondprogramma bij zit na dan, en dan ben je inderdaad blij als je eindelijk weer in bed ligt ja... :z
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_175416409
Klanten die zeggen dat ze massa's werk voor je hebben en dat je absoluut langs moet komen en dan blijkt er geen fuck te doen.

Zit je daar lekker uit je neus te snaaien :')
pi_175418764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Of collega’s die voor vier dagen betaald krijgen maar structureel vijf dagen werken. Laat dan je contract aanpassen.
En dan zeker een gigantische berg vrije dagen opbouwen? :D
Bleuh.
pi_175418821
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:27 schreef spiritusbus het volgende:
Klanten die zeggen dat ze massa's werk voor je hebben en dat je absoluut langs moet komen en dan blijkt er geen fuck te doen.

Zit je daar lekker uit je neus te snaaien :')
Of mensen die zeggen " Dit heeft urgente spoed " Kom je daar aan , hangt er een kabel los of willen ze een nieuw toetsenboard. ( ICT hier)
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:02:59 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175419028
Op vrijdagochtend extern zijn bij een gemeente en dan zowat de enige in het hele gebouw zijn. Kan hier zo onderhand een kanon afvuren. Ambtenaren :')
pi_175419100
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Op vrijdagochtend extern zijn bij een gemeente en dan zowat de enige in het hele gebouw zijn. Kan hier zo onderhand een kanon afvuren. Ambtenaren :')
Ja is klote eh. Heb dat ook gehad. Als je dan iemand nodig hebt is er niemand :')
pi_175419204
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Op vrijdagochtend extern zijn bij een gemeente en dan zowat de enige in het hele gebouw zijn. Kan hier zo onderhand een kanon afvuren. Ambtenaren :')
Ik werk lekker thuis vandaag. w/
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:21:42 #52
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175419212
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik werk lekker thuis vandaag. w/
Je bent niet de enige.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:02:30 #53
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175419809
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:04 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je in dat geval wel betaald wordt waardoor het toch min of meer werktijd is?
Nee helemaal niks. het is niet verplicht maar word wel verwacht (hoe krom kan het zijn)
De organisatie waarvoor ik werk vind het allemaal volkomen logisch om borrels/meetings te houden buiten werktijd in het midden van het land. mensen van HR denken dat er animo is om een uur te rijden om bij een kut buffet te staan en met mensen te praten waar je 0 binding mee hebt.

en ja dit zeg ik ook gewoon zo tegen de mensen die het organiseren.
pi_175419974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Nee helemaal niks. het is niet verplicht maar word wel verwacht (hoe krom kan het zijn)
De organisatie waarvoor ik werk vind het allemaal volkomen logisch om borrels/meetings te houden buiten werktijd in het midden van het land. mensen van HR denken dat er animo is om een uur te rijden om bij een kut buffet te staan en met mensen te praten waar je 0 binding mee hebt.

en ja dit zeg ik ook gewoon zo tegen de mensen die het organiseren.
Precies hetzelfde hier :')
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:16:45 #55
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175420046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
De organisatie waarvoor ik werk vind het allemaal volkomen logisch om borrels/meetings te houden buiten werktijd in het midden van het land. mensen van HR denken dat er animo is om een uur te rijden om bij een kut buffet te staan en met mensen te praten waar je 0 binding mee hebt.

en ja dit zeg ik ook gewoon zo tegen de mensen die het organiseren.
En toch gaan?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:23:03 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175420151
Zo'n hielenlikkende achter de ellebogen collega die eerst een ander eruit gewerkt heeft, een hoop taken heeft overgenomen en ondertussen ook nog proberen de chef uit te hangen en als het niet gaat zoals meneer had gedacht ziek melden met een burn-out.

Misschien had je eerst eens wat meer vlieguren moeten maken voordat je dacht de grote meneer te kunnen zijn. Snotneus.

Net 2 jaar van school, twee jaar werkervaring en dan wel even denken dat je het allemaal wel weet te cheffen. En een incapabele trekpop op de directeursstoel die ook nog meegaat in die onzin :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175420216
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:23 schreef fathank het volgende:
Zo'n hielenlikkende achter de ellebogen collega die eerst een ander eruit gewerkt heeft, een hoop taken heeft overgenomen en ondertussen ook nog proberen de chef uit te hangen en als het niet gaat zoals meneer had gedacht ziek melden met een burn-out.

Misschien had je eerst eens wat meer vlieguren moeten maken voordat je dacht de grote meneer te kunnen zijn. Snotneus.

Net 2 jaar van school, twee jaar werkervaring en dan wel even denken dat je het allemaal wel weet te cheffen. En een incapabele trekpop op de directeursstoel die ook nog meegaat in die onzin :').
Die mensen naaien je voor ¤20,- bruto extra idd :')
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:57:16 #58
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175420793
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:16 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

En toch gaan?
Nope, dit jaar precies 0 evenementen gepakt.
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:00:15 #59
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175420843
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:23 schreef fathank het volgende:
Zo'n hielenlikkende achter de ellebogen collega die eerst een ander eruit gewerkt heeft, een hoop taken heeft overgenomen en ondertussen ook nog proberen de chef uit te hangen en als het niet gaat zoals meneer had gedacht ziek melden met een burn-out.

Misschien had je eerst eens wat meer vlieguren moeten maken voordat je dacht de grote meneer te kunnen zijn. Snotneus.

Net 2 jaar van school, twee jaar werkervaring en dan wel even denken dat je het allemaal wel weet te cheffen. En een incapabele trekpop op de directeursstoel die ook nog meegaat in die onzin :').
Zo HADDEN wij er ook eentje. elke keer als er extra werk was nam hij het aan.
uitkomst: alle deadlines gemist en bijna huilend bij mij op kantoor dat niemand hem hielp.
:W :W :W :W
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:40:00 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175421601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:00 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Zo HADDEN wij er ook eentje. elke keer als er extra werk was nam hij het aan.
uitkomst: alle deadlines gemist en bijna huilend bij mij op kantoor dat niemand hem hielp.
:W :W :W :W
Slechte werkgever wanneer er geen oog is voor de werkdruk van individuen.
pi_175422052
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Nee helemaal niks. het is niet verplicht maar word wel verwacht (hoe krom kan het zijn)
De organisatie waarvoor ik werk vind het allemaal volkomen logisch om borrels/meetings te houden buiten werktijd in het midden van het land. mensen van HR denken dat er animo is om een uur te rijden om bij een kut buffet te staan en met mensen te praten waar je 0 binding mee hebt.

en ja dit zeg ik ook gewoon zo tegen de mensen die het organiseren.
Ik zou vriendelijk bedanken. Meetings zijn werk en horen dus onder werktijd.
  vrijdag 1 december 2017 @ 16:12:08 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175427938
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Slechte werkgever wanneer er geen oog is voor de werkdruk van individuen.
Slechte werknemer die z'n eigen grenzen niet aan kan geven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175429923
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 16:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Slechte werknemer die z'n eigen grenzen niet aan kan geven.
Ja dit ook. Mensen die geen nee kunnen zeggen doen ook iets fout.
  vrijdag 1 december 2017 @ 17:29:23 #64
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175430075
'One-circle' sessies. Ff in een kring praten over hoe alles beter gemaakt kan worden. :')

En dan krijgen we steeds te horen "Ons kantoor in India heeft deze week voor de 87ste week op rij het meest tevreden personeel."
Ja, no shit. Ze krijgen daar 280 euro per maand betaald en zijn nog steeds tevreden. Die geven hun werkplek nog en 10/10 als er iemand met een zweep rondloopt.

En dan steeds te horen krijgen dat "Nederland en Duitsland het meest ontevreden personeel heeft". Nee, we zijn gewoon kritischer...

En omdat wij de minst tevreden groep zijn, moeten we zulke sessies natuurlijk elke week een uur houden. _O- :')
pi_175430513
Collega's die standaard mails met hoge urgentie sturen, meestal omdat ze zelf te laat zijn met hun vraag.

Collega's die mailen en daarna direct bellen of aan je bureau staan of je hun mail gelezen hebt.

Collega's die in alle hun mails hun leidinggevende cc-en.

Mensen die continu lopen te zeiken over alles. Zijn meestal dezelfden die zeggen het 'zo druk' te hebben, maar blijkbaar hebben ze wel tijd er eindeloos over te miepen.

Meetings voor zaken die prima per mail afgestemd kunnen worden.

Ellenlange mails waaruit je zelf moet opmaken wat nu precies de vraag is.
pi_175432749
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:29 schreef Themonk5 het volgende:
'One-circle' sessies. Ff in een kring praten over hoe alles beter gemaakt kan worden. :')

En dan krijgen we steeds te horen "Ons kantoor in India heeft deze week voor de 87ste week op rij het meest tevreden personeel."
Ja, no shit. Ze krijgen daar 280 euro per maand betaald en zijn nog steeds tevreden. Die geven hun werkplek nog en 10/10 als er iemand met een zweep rondloopt.

En dan steeds te horen krijgen dat "Nederland en Duitsland het meest ontevreden personeel heeft". Nee, we zijn gewoon kritischer...
_O-

Iets met appels en peren...
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenleider, und lummel mich in Bars
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:38:08 #67
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175434300
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:31 schreef Berkery het volgende:

[..]

_O-

Iets met appels en peren...
Dit ja. :') Wel een uur minder werken per week, dus da's weer voordelig.
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:38:37 #68
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175434311
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:49 schreef littlemindy het volgende:
Collega's die in alle hun mails hun leidinggevende cc-en.
guilty :@
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:50:24 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175434646
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:38 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

guilty :@
Waarom doe je dat? Dat is toch rete irritant, ook voor je leidingevende?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:52:27 #70
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175434709
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom doe je dat? Dat is toch rete irritant, ook voor je leidingevende?
Leidinggevende heeft daar gewoon een filter op wss. Ons andere kantoor in India vindt het leuk om ons 2 dagen te negeren en daarna pas mails te beantwoorden. Daarom leidinggevende in cc zetten. Dat krijg je veel sneller antwoord.

Soms ook de grote baas in cc als je écht heel rap een antwoord nodig hebt. :*
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:57:51 #71
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_175434824
Bij de USA werkt dat ook zo idd.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_175434832
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:49 schreef littlemindy het volgende:
Collega's die standaard mails met hoge urgentie sturen, meestal omdat ze zelf te laat zijn met hun vraag.

Collega's die mailen en daarna direct bellen of aan je bureau staan of je hun mail gelezen hebt.

Collega's die in alle hun mails hun leidinggevende cc-en.

Mensen die continu lopen te zeiken over alles. Zijn meestal dezelfden die zeggen het 'zo druk' te hebben, maar blijkbaar hebben ze wel tijd er eindeloos over te miepen.

Meetings voor zaken die prima per mail afgestemd kunnen worden.

Ellenlange mails waaruit je zelf moet opmaken wat nu precies de vraag is.
Herkenbaar, meetings zonder fatsoenlijke agenda vooraf ga ik in 2018 sowieso proberen te vermijden.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_175434887
Mensen die het de hele dag over ‘lean’ hebben en indertussen met de meest debiele plannen komen aanzetten die alles behalve lean zijn :W
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:00:59 #74
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175434907
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:58 schreef danos het volgende:

[..]

Herkenbaar, meetings zonder fatsoenlijke agenda vooraf ga ik in 2018 sowieso proberen te vermijden.
Bekend willen staan als de ongemotiveerde zuurpruim :')
  vrijdag 1 december 2017 @ 21:13:36 #75
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175435280
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom doe je dat? Dat is toch rete irritant, ook voor je leidingevende?
Zodat je achteraf niks verweten kan worden. Die leidinggevende kan dan precies teruglezen hoevaak en wanneer ik een collega een opdracht heb gegeven die nodig is voor mij om m'n project op tijd af te krijgen. Kan ik mooi wijzen naar iemand anders wanneer ze mij op m'n kloten willen geven vanwege een gemiste deadline
  vrijdag 1 december 2017 @ 23:00:12 #76
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_175438191
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik zou vriendelijk bedanken. Meetings zijn werk en horen dus onder werktijd.
Ja, een meeting wel, vind ik ook binnen werktijd horen, maar incidenteel (zeg 1 a 2 keer per jaar) een keer een teamuitje of bedrijfsfeestje is toch niet zo vervelend in je vrije tijd?

quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:13 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zodat je achteraf niks verweten kan worden. Die leidinggevende kan dan precies teruglezen hoevaak en wanneer ik een collega een opdracht heb gegeven die nodig is voor mij om m'n project op tijd af te krijgen. Kan ik mooi wijzen naar iemand anders wanneer ze mij op m'n kloten willen geven vanwege een gemiste deadline
Noemen ze ook wel CYA, oftewel Cover Your Ass ;)
Don't let my username fool you...
pi_175438510
Ook een kantoorirritatie: de types. Allemaal treffend beschreven in de boeken/columns van Japke D Bouma.

Mijn persoonlijke allergie: de kantoorbitch. Zo’n “harde” tante die in de OR zit en altijd keihard is op iedereen, maar thuis alleen maar ligt te huilen op de bank omdat ze zo eenzaam is.
pi_175443655
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:00 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Bekend willen staan als de ongemotiveerde zuurpruim :')
Als ik lekker ongenuanceerd koffie wil drinken doe ik dat wel ergens anders.
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 2 december 2017 @ 10:47:02 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175444914
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 23:00 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, een meeting wel, vind ik ook binnen werktijd horen, maar incidenteel (zeg 1 a 2 keer per jaar) een keer een teamuitje of bedrijfsfeestje is toch niet zo vervelend in je vrije tijd?

[..]

Noemen ze ook wel CYA, oftewel Cover Your Ass ;)
Ik bouw gewoon een dossiertje op. Heb geen hogere manager nodig om mijn doelen te bereiken en mocht iemand toch niet leveren, dan pak ik dus het dossier erbij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_175446153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 23:00 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, een meeting wel, vind ik ook binnen werktijd horen, maar incidenteel (zeg 1 a 2 keer per jaar) een keer een teamuitje of bedrijfsfeestje is toch niet zo vervelend in je vrije tijd?

[..]

Noemen ze ook wel CYA, oftewel Cover Your Ass ;)
Een wekelijkse borral waar je een uur voor moet reizen daar zou jij dus gewoon elke week heen gaan? Nou ik niet hoor. Bepaal zelf wel wat ik in mijn vrije tijd doe.
pi_175446560
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:47 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Een wekelijkse borral waar je een uur voor moet reizen daar zou jij dus gewoon elke week heen gaan? Nou ik niet hoor. Bepaal zelf wel wat ik in mijn vrije tijd doe.
Er staat toch de incidentele borrels ban 1 a 2 keer per jaar max
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_175447268
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:47 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Een wekelijkse borral waar je een uur voor moet reizen daar zou jij dus gewoon elke week heen gaan? Nou ik niet hoor. Bepaal zelf wel wat ik in mijn vrije tijd doe.
quote:
(zeg 1 a 2 keer per jaar)
pi_175450875
Ik moest bij de AH ( :') ) wel eens naar een onbetaalde vergadering komen. Niet geluisterd, ook niets gezegd.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_175459289
Goed topic
Are you nuts??
pi_175461880
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:50 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Ik moest bij de AH ( :') ) wel eens naar een onbetaalde vergadering komen. Niet geluisterd, ook niets gezegd.
Werkte je op het hoofdkantoor van Ahold?
pi_175461888
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:50 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Ik moest bij de AH ( :') ) wel eens naar een onbetaalde vergadering komen. Niet geluisterd, ook niets gezegd.
Dat je ging.
  zondag 3 december 2017 @ 09:07:35 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175464643
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 21:13 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Zodat je achteraf niks verweten kan worden. Die leidinggevende kan dan precies teruglezen hoevaak en wanneer ik een collega een opdracht heb gegeven die nodig is voor mij om m'n project op tijd af te krijgen. Kan ik mooi wijzen naar iemand anders wanneer ze mij op m'n kloten willen geven vanwege een gemiste deadline
Dat kan ook achteraf. Dossieropbouw doe je maar ergens anders, niet in mijn inbox.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175466625
Ik stoor me aan de mensen (>50) die 'alles wel gezien hebben' in hun werk. De 'zo is het altijd gegaan' mensen. De 'dat behoort niet bij mijn takenpakket' mensen.

Deze lui vertegenwoordigen mijn afdeling wel. Tijd voor een nieuwe baan ;(
pi_175466978
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 09:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat kan ook achteraf. Dossieropbouw doe je maar ergens anders, niet in mijn inbox.
Ja echt he.

Mijn irritatie is uit het niets een e-mail met alles en iedereen in de cc.
pi_175467259
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 11:46 schreef BilmemKi het volgende:
Ik stoor me aan de mensen (>50) die 'alles wel gezien hebben' in hun werk. De 'zo is het altijd gegaan' mensen. De 'dat behoort niet bij mijn takenpakket' mensen.

Deze lui vertegenwoordigen mijn afdeling wel. Tijd voor een nieuwe baan ;(
:')

"zo werken we al 25 jaar, hoezo moet dat ineens anders?"
"Daar ga ik niet over... * gooit over de schutting."

Vreselijk.

Maar ook collega's die er nog niet zo heel lang werken hebben ook een handje van werk over de schutting gooien, maar dat gooi ik gewoon terug.
Ben je sloofje niet. :{w
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zondag 3 december 2017 @ 17:24:59 #91
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_175473330
Leidinggevenden die een contractbeëindiging 2 tot 1,5 maand vantevoren melden (zou onbepaalde tijd moeten worden) zodat die werknemer extreem gedemotiveerd en consequentieloos aan het werk blijft. :r

Laat de week van het gesprek anders zijn laatste werkweek zijn of spreek het heel wat eerder af en geef hem twee maandsalarissen mee. De structurele fouten kosten meer geld en kan de medewerker het rustig verwerken.
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_175477304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
Collega’s die bij de koffieautomaat gaan tappen voor de halve afdeling. En dat je dan net àchter zo iemand staat. Paar x tappen, prima, maar laat die luie donders zelf hun koffie halen en hou de automaat niet 3 kwartier bezet :{
Ik ben daar mee gestopt, als iedereen binnen is dan zit er 15 man.
Sommige hebben nog een dubbele bestelling :') toen heb ik gezegd dat het 1pp is, anders loop ik met 30 kopjes te zuilen.

Dus nu alleen voor mezelf en een ander hoeft ook niet voor mij te halen dan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_175482732
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:49 schreef littlemindy het volgende:
Ellenlange mails waaruit je zelf moet opmaken wat nu precies de vraag is.
Zo'n hele conversatie waar dan helemaal onderaan de forwards en replies de eigenlijke vraag staat en die dan met 'graag oppakken', 'zie onderstaande' of 'ik stuur je vraag door naar' het naar jou doorschuiven.
Schrijf tenminste een samenvatting of wat je zelf al hebt gedaan.

Sowieso woorden als 'graag'.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 4 december 2017 @ 07:54:39 #94
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175483076
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Op vrijdagochtend extern zijn bij een gemeente en dan zowat de enige in het hele gebouw zijn. Kan hier zo onderhand een kanon afvuren. Ambtenaren :')
Ik ben onderdeel van het probleem! :D Maar woensdagen zijn ook zeer rustig, en maandagochtenden soms ook.

Is volgens mij ook wel zo in andere kantoren (niet overheid).
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_175483294
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:54 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik ben onderdeel van het probleem! :D Maar woensdagen zijn ook zeer rustig, en maandagochtenden soms ook.

Is volgens mij ook wel zo in andere kantoren (niet overheid).
Pure aids al die korte werkweken en thuiswerkdagen met als gevolg dat het dinsdag en donderdag overvol is in flexplekhel.
pi_175483340
Een baan aanbieden voor drie en halve dag en dan nu opeens miepen dat ik op mn vrije dag geen telefoon beantwoord. Ben geen manager of zo en qua salaris zit ik ook al echt niet in die regionen.
  maandag 4 december 2017 @ 08:22:43 #97
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175483343
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 08:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Pure aids al die korte werkweken en thuiswerkdagen met als gevolg dat het dinsdag en donderdag overvol is in flexplekhel.
Precies! :D

Collega's die wat later beginnen zijn dan de sigaar wat die hebben de vervelendste plekken. Wat weer tot gemopper leidt en de standaard reactie: "hahaha, geen plek meer voor jou in de herberg!".
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 4 december 2017 @ 08:24:56 #98
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175483359
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 08:22 schreef Geelman het volgende:

Collega's die wat later beginnen zijn dan de sigaar wat die hebben de vervelendste plekken. Wat weer tot gemopper leidt en de standaard reactie: "hahaha, geen plek meer voor jou in de herberg!".
Mensen die "Goedemiddag hahahaha" zeggen wanneer je een keer om 8:30 binnen komt wandelen :')
  maandag 4 december 2017 @ 08:30:02 #99
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175483403
quote:
9s.gif Op maandag 4 december 2017 08:24 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mensen die "Goedemiddag hahahaha" zeggen wanneer je een keer om 8:30 binnen komt wandelen :')
Niet 8.55 uur beginnen... :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_175483728
quote:
9s.gif Op maandag 4 december 2017 08:24 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mensen die "Goedemiddag hahahaha" zeggen wanneer je een keer om 8:30 binnen komt wandelen :')
Standaard hier.....
pi_175485174
Skype meetings..... ingebeld staan maar niet reageren als er een vraag aan je word gesteld.... tja fecbook moet ook updates krijgen dat snap ik maar wees dan gewoon niet "aanwezig".
pi_175486745
Collega's die selectief zijn met antwoorden op Lync/Skype berichten. Bewsut 50 uur op afwezig staan als status, maar wel aanwezig zijn als je vervolgens langsloopt. "Ja uhh sorry, had je berichtje over het hoofd gezien". Yeah right :')
  maandag 4 december 2017 @ 12:28:30 #103
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175487186
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 11:46 schreef BilmemKi het volgende:
Ik stoor me aan de mensen (>50) die 'alles wel gezien hebben' in hun werk. De 'zo is het altijd gegaan' mensen. De 'dat behoort niet bij mijn takenpakket' mensen.

Deze lui vertegenwoordigen mijn afdeling wel. Tijd voor een nieuwe baan ;(
Nog steeds dat shitty baantje van je? Tijd voor alles bedoel je, baan, man, kinderen.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_175487205
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:28 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nog steeds dat shitty baantje van je? Tijd voor alles bedoel je, baan, man, kinderen.
Ik heb geen idee met wie je mij vergelijkt? Ik heb een kind van 4 en heb hier nooit eerder over mijn baan gesproken?
  maandag 4 december 2017 @ 12:30:52 #105
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175487231
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 11:46 schreef BilmemKi het volgende:
Ik stoor me aan de mensen (>50) die 'alles wel gezien hebben' in hun werk. De 'zo is het altijd gegaan' mensen. De 'dat behoort niet bij mijn takenpakket' mensen.

Deze lui vertegenwoordigen mijn afdeling wel. Tijd voor een nieuwe baan ;(
dat laatste is ook omdat degenen wier werk het wel is, kunnen gaan klagen dat jij hun werk doet
pi_175487254
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

dat laatste is ook omdat degenen wier werk het wel is, kunnen gaan klagen dat jij hun werk doet
Nee
  maandag 4 december 2017 @ 12:36:39 #107
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175487300
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:32 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Nee
ligt eraan wat voor werk je doet tuurlijk
pi_175487330
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:36 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ligt eraan wat voor werk je doet tuurlijk
Ze kennen geen proactieve houding. Ik zit hier nu 8 maanden en ben het zat. Ze zijn allemaal zo.
  maandag 4 december 2017 @ 13:23:15 #109
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175488089
De uitnodigingen voor externe kerstfeesten komen alweer binnen. Of je even je gezicht wil laten zien, wordt altijd gewaardeerd... :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_175489573
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:38 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ze kennen geen proactieve houding. Ik zit hier nu 8 maanden en ben het zat. Ze zijn allemaal zo.
Heeft dat niet meer met bedrijfscultuur te maken dan met leeftijd?
  maandag 4 december 2017 @ 15:01:59 #111
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_175489807
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:49 schreef nanuk het volgende:

[..]

Heeft dat niet meer met bedrijfscultuur te maken dan met leeftijd?
die twee gaan vaak hand in hand he,...
pi_175489900
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:39 schreef dedude87 het volgende:
Skype meetings..... ingebeld staan maar niet reageren als er een vraag aan je word gesteld.... tja fecbook moet ook updates krijgen dat snap ik maar wees dan gewoon niet "aanwezig".
Dit. Lekker op mute en een beetje browsen. Doe dan gvd niet mee.
pi_175490135
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 14:49 schreef nanuk het volgende:

[..]

Heeft dat niet meer met bedrijfscultuur te maken dan met leeftijd?
Ja dat ook. Ongelooflijk. ;(
pi_175490186
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 15:20 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ja dat ook. Ongelooflijk. ;(
Maak het eerste jaar vol, anders staat het zo raar op je cv. Dan een bedrijf zoeken waar je meer thuis voelt.
pi_175490556
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:54 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik ben onderdeel van het probleem! :D Maar woensdagen zijn ook zeer rustig, en maandagochtenden soms ook.

Is volgens mij ook wel zo in andere kantoren (niet overheid).
Dus er word alleen maar op dinsdag en donderdag "gewerkt"?

En dan op donderdag alvast wat rustiger aan ivm het komende weekend.
  dinsdag 5 december 2017 @ 07:51:49 #116
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175502429
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 12:38 schreef BilmemKi het volgende:
Ze kennen geen proactieve houding. Ik zit hier nu 8 maanden en ben het zat. Ze zijn allemaal zo.
Je kan hierover klagen, maar het kan ook een mogelijkheid zijn.

Stel je voor dat jij de enige pro-actieve en enthousiaste collega bent in het team: projecten oppakt en processen verbeterd. De kans op promotie en/of leuke bonussen is voor jou het grootst.

Natuurlijk ken ik het hele bedrijf niet en in de praktijk werkt het helaas niet altijd zo zwart/wit. Als deze cultuur rondom het hele bedrijf hangt en niet alleen op de afdeling waar je werkt.. Tsja, dan is het een kwestie van tijd voordat je vertrekt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 5 december 2017 @ 07:53:17 #117
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175502436
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:39 schreef dedude87 het volgende:
Skype meetings..... ingebeld staan maar niet reageren als er een vraag aan je word gesteld....
Dat zie ik altijd als een 'Busted!' momentje dat iemand gewoon tijdens een meeting even afk is. _O- Slecht
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175502463
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 07:51 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Je kan hierover klagen, maar het kan ook een mogelijkheid zijn.

Stel je voor dat jij de enige pro-actieve en enthousiaste collega bent in het team: projecten oppakt en processen verbeterd. De kans op promotie en/of leuke bonussen is voor jou het grootst.

Natuurlijk ken ik het hele bedrijf niet en in de praktijk werkt het helaas niet altijd zo zwart/wit. Als deze cultuur rondom het hele bedrijf hangt en niet alleen op de afdeling waar je werkt.. Tsja, dan is het een kwestie van tijd voordat je vertrekt.
Mijn manager is erg tevreden met mij en wil mij per se hier houden. Doorgroei zit er niet in, ik kan wel intern verder kijken of echt weg.

Cultuur is verschrikkelijk. Overal zo.
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:03:43 #119
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175502519
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 07:56 schreef BilmemKi het volgende:
Cultuur is verschrikkelijk. Overal zo.
Dan is het een kwestie van wanneer je vertrekt, niet of. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175504969
Op mijn flikker gekregen van een manager dat ik 5 minuten eerder met pauze was gegaan. Wat ie dan niet zag is dat ik 5 min eerder weer op mijn plek was. Hij is niet eens mijn manager.

Vieze protocolnichten
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:58:29 #121
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175505816
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:23 schreef Geelman het volgende:
De uitnodigingen voor externe kerstfeesten komen alweer binnen. Of je even je gezicht wil laten zien, wordt altijd gewaardeerd... :')
Ja, ik heb bij m'n opdrachtgever al een borrel en een lunch dus ik laat de borrel van m'n detacheerder (in dezelfde week) lekker aan me voorbij gaan deze keer.
pi_175506689
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 11:46 schreef BilmemKi het volgende:
Ik stoor me aan de mensen (>50) die 'alles wel gezien hebben' in hun werk. De 'zo is het altijd gegaan' mensen. De 'dat behoort niet bij mijn takenpakket' mensen.

Deze lui vertegenwoordigen mijn afdeling wel. Tijd voor een nieuwe baan ;(
Inderdaad. 50+ autisten met een tunnelvisie van jewelste en heel snel "weet ik niet" zeggen en jou glazig aankijken bij elke vraag over werkzaamheden die ze al jaren uitvoeren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:00:23 #123
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175506724
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:08 schreef Slabber het volgende:
Op mijn flikker gekregen van een manager dat ik 5 minuten eerder met pauze was gegaan. Wat ie dan niet zag is dat ik 5 min eerder weer op mijn plek was. Hij is niet eens mijn manager.

Vieze protocolnichten
Vaste pauzes hebben. :') pauperbaan.
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:29:22 #124
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175508088
quote:
9s.gif Op maandag 4 december 2017 15:47 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dus er word alleen maar op dinsdag en donderdag "gewerkt"?

En dan op donderdag alvast wat rustiger aan ivm het komende weekend.
Je hebt je roeping gemist, MAHL! :P
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_175508139
Ik zou het wel lekker vinden om een keer in joggingbroek naar het werk te gaan. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:34:50 #126
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175508165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:33 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik zou het wel lekker vinden om een keer in joggingbroek naar het werk te gaan. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Palletsorteerder worden?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:35:33 #127
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175508180
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:05 schreef Ranzbal het volgende:
Collega's die selectief zijn met antwoorden op Lync/Skype berichten. Bewsut 50 uur op afwezig staan als status, maar wel aanwezig zijn als je vervolgens langsloopt. "Ja uhh sorry, had je berichtje over het hoofd gezien". Yeah right :')
Guilty _O_
Anders krijg je weer 20 boze mensen die allemaal iets om 09.00 uur vroegen en vervolgens vragen waarom ik nog geen antwoord gegeven heb. :')

Gewoon status op 'away' en alles rustig afhandelen tussen de telefoontjes door
pi_175508189
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:34 schreef Geelman het volgende:

[..]

Palletsorteerder worden?
Bijvoorbeeld, maar dan zou ik mijn huidige baan op moeten zeggen.

Ik ben echt niet in staat tot fysiek werk. Ik vind het al kut als ik mijn bureau moet verplaatsen (wat gelukkig nooit voorkomt).
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:39:53 #129
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175508251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:35 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar dan zou ik mijn huidige baan op moeten zeggen.

Ik ben echt niet in staat tot fysiek werk. Ik vind het al kut als ik mijn bureau moet verplaatsen (wat gelukkig nooit voorkomt).
Mweh, ik vind juist al dat gezit op kantoor soms nogal saai worden. Mix tussen fysiek werk en denkwerk zou ideaal zijn. Maar ja, bestaat dat?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_175508272
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:39 schreef Geelman het volgende:

[..]

Mweh, ik vind juist al dat gezit op kantoor soms nogal saai worden. Mix tussen fysiek werk en denkwerk zou ideaal zijn. Maar ja, bestaat dat?
Vaak in de logistiek.

Ik heb hiervoor een baan gehad, waarbij ik wel veel fysiek in het magazijn moest zijn. Beviel ook prima. Ik wandel nu iedere middag een uurtje, om niet vast te groeien in mijn stoel. Maar het eelt is intussen wel van mijn handen af ja.
Weggegaan en opgerot
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:48:19 #131
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_175508387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:33 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik zou het wel lekker vinden om een keer in joggingbroek naar het werk te gaan. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Een vriend van me doet dat wel eens, is webdesigner/php-programmeur...
Don't let my username fool you...
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:53:52 #132
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175508476
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:08 schreef Slabber het volgende:
Op mijn flikker gekregen van een manager dat ik 5 minuten eerder met pauze was gegaan. Wat ie dan niet zag is dat ik 5 min eerder weer op mijn plek was. Hij is niet eens mijn manager.

Vieze protocolnichten
Dat heb je in een callcenter.
pi_175509105
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:35 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Guilty _O_
Anders krijg je weer 20 boze mensen die allemaal iets om 09.00 uur vroegen en vervolgens vragen waarom ik nog geen antwoord gegeven heb. :')

Gewoon status op 'away' en alles rustig afhandelen tussen de telefoontjes door

Daar bestaat do not disturb voor! :( o|O
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:50:48 #134
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175509384
In wat bureaucratische oorden werken jullie wel niet?! :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:52:32 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175509405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:33 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik zou het wel lekker vinden om een keer in joggingbroek naar het werk te gaan. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Laat je been gipsen ^O^
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175509460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:50 schreef Geelman het volgende:
In wat bureaucratische oorden werken jullie wel niet?! :')
vroeg ik me ook af :D werk maar 1¼ per week op kantoor en de rest vanuit huis of een andere locatie, maar blij dat ik vrijwel volledige vrijheid heb :P en gelukkig geen suffe collega's :')
pi_175509500
Vandaag sluit kantoor eerder ivm Sinterklaas. De uren die je zou werken na dat tijdstip mag je schrijven. Volgens mij gaan ze alleen uit van 9 tot 5. En degenen die eerder beginnen? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 05-12-2017 16:29:25 ]
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:01:47 #138
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_175509534
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vandaag sluit kantoor eerder ivm Sinterklaas. De uren die je zou werken na dat tijdstip mag je schrijven. Volgens mij gaan ze alleen uit van 9 tot 5. En de genen die eerder beginnen? :')
Die hebben pech zei je baas?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:07:43 #139
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175509646
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:33 schreef Ranzbal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daar bestaat do not disturb voor! :( o|O
Ze mogen me wel disturben hoor. :o
Alleen hoeven ze even geen antwoord te verwachten :@
pi_175511778
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 12:05 schreef Ranzbal het volgende:
Collega's die selectief zijn met antwoorden op Lync/Skype berichten. Bewsut 50 uur op afwezig staan als status, maar wel aanwezig zijn als je vervolgens langsloopt. "Ja uhh sorry, had je berichtje over het hoofd gezien". Yeah right :')
Ik beantwoord ook niet meteen ieder berichtje dat binnenkomt. Ik spaar ze op en rooster een bepaald moment in om ze allemaal te beantwoorden.

Als ik bij ieder binnenkomend berichtje mijn werk zou onderbreken om er direct mee aan de slag te gaan krijg ik geen werk gedaan.... :N
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:39:04 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175511879
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vandaag sluit kantoor eerder ivm Sinterklaas. De uren die je zou werken na dat tijdstip mag je schrijven. Volgens mij gaan ze alleen uit van 9 tot 5. En degenen die eerder beginnen? :')
Nou en? Bang dat je een uurtje minder krijgt dan je collegas?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175511888
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vandaag sluit kantoor eerder ivm Sinterklaas. De uren die je zou werken na dat tijdstip mag je schrijven. Volgens mij gaan ze alleen uit van 9 tot 5. En degenen die eerder beginnen? :')
Dat doen hier een hoop lui elke week met de vrijmibo :')
Normaal loop je binnen tussen 7:30 en 09:00 en werk je dan tot 16:00 - 17:30. Maar op iedere vrijdag is er borrel vanaf 16:30. Dus iedereen die de rest van de week van 7:30 tot 16:00 werkt, begint dan spontaan om 9 uur :') (om dan om half 5 naar huis te gaan).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 18:41:09 ]
pi_175511954
Mensen die dingen printen, maar het vervolgens niet ophalen...
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:57:53 #144
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_175512197
Antiklacht: Vandaag had een collega van mij zijn zoontje mee (jaartje of 12 denk ik), hij had een soort van snuffelstage. Jochie was erg geïnteresseerd in onze werkzaamheden en heeft zelfs nog een bult administratief werk voor mij weggewerkt waar ik niet aan toe kwam vandaag.

Naderhand nog even nagelopen en hij had geen enkele fout gemaakt. Wat een opperbaas. :7

Mag vaker komen.
Ajacied.
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:17:56 #145
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_175512518
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:39 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dat doen hier een hoop lui elke week met de vrijmibo :')
Normaal loop je binnen tussen 7:30 en 09:00 en werk je dan tot 16:00 - 17:30. Maar op iedere vrijdag is er borrel vanaf 16:30. Dus iedereen die de rest van de week van 7:30 tot 16:00 werkt, begint dan spontaan om 9 uur :') (om dan om half 5 naar huis te gaan).
Geef ze eens ongelijk...
Don't let my username fool you...
  dinsdag 5 december 2017 @ 19:19:07 #146
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_175512551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:57 schreef Liftdeur het volgende:
Antiklacht: Vandaag had een collega van mij zijn zoontje mee (jaartje of 12 denk ik), hij had een soort van snuffelstage. Jochie was erg geïnteresseerd in onze werkzaamheden en heeft zelfs nog een bult administratief werk voor mij weggewerkt waar ik niet aan toe kwam vandaag.

Naderhand nog even nagelopen en hij had geen enkele fout gemaakt. Wat een opperbaas. :7

Mag vaker komen.
Dus jij doet werk dat een 12-jarige ook kan doen? :P
Don't let my username fool you...
pi_175518469
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:33 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik zou het wel lekker vinden om een keer in joggingbroek naar het werk te gaan. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Ik zit morgen een overleg voor in joggingbroek. Thuiswerken in combinatie met Skype bijeenkomst _O_
Met een beetje geluk komt mijn kat ook nog deelnemen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175518502
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:39 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dat doen hier een hoop lui elke week met de vrijmibo :')
Normaal loop je binnen tussen 7:30 en 09:00 en werk je dan tot 16:00 - 17:30. Maar op iedere vrijdag is er borrel vanaf 16:30. Dus iedereen die de rest van de week van 7:30 tot 16:00 werkt, begint dan spontaan om 9 uur :') (om dan om half 5 naar huis te gaan).
Lekker boeiend. Als je wordt afgerekend op je aanwezigheid ipv je productiviteit stelt je werk sowieso al niet zoveel voor.
pi_175518576
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:14 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Als je wordt afgerekend op je aanwezigheid ipv je productiviteit stelt je werk sowieso al niet zoveel voor.
Ik ga weg als me werk klaar is Ene keer half uurtje langer, andere keer een uurtje eerder. Maar blijkbaar hebben me collega's die luxe niet :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 23:17:42 ]
pi_175518615
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:16 schreef CrashO het volgende:

[..]

Ik ga weg als me werk klaar is Ene keer half uurtje langer, andere keer een uurtje eerder. Maar blijkbaar hebben me collega's die luxe niet :')
Zij hoeven hun quotum aan gevouwen paperclips wellicht niet te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 23:21:42 ]
pi_175518648
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zij hoeven hun quotum aan gevouwde paperclips wellicht niet te halen.
Knijpers :{w

En blijkbaar vouw jij ook gezellig mee :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 23:21:48 ]
pi_175518676
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:20 schreef CrashO het volgende:

[..]

Knijpers :{w

En blijkbaar vouw jij ook gezellig mee
Ja, kut. Te laat geninja'd
pi_175522288
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 13:23 schreef Geelman het volgende:
De uitnodigingen voor externe kerstfeesten komen alweer binnen. Of je even je gezicht wil laten zien, wordt altijd gewaardeerd... :')
Ja inderdaad wordt gewaareerd. Maar als je niet komt krijg je het wel te horen xD
Ik ga tevens nooit.
  woensdag 6 december 2017 @ 09:26:39 #154
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175522725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 14:33 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik zou het wel lekker vinden om een keer in joggingbroek naar het werk te gaan. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Heb ik mogen doen, been gebroken kon geen spijkerbroek omheen.
Lekker in mn joggy werken (waren allang blij dat ik de moeite nam om te komen)
  woensdag 6 december 2017 @ 19:44:35 #155
234076 DjangoReinhardt
Quintete du Hot Club de France
pi_175534236
Op kantoor werken :')
It Don't Mean a Thing (If It Ain't Got That Swing)
pi_175539263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:44 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Op kantoor werken :')
Niks mis mee. Zolang het maar niet elke dag hetzelfde kantoor is.
pi_175543117
Er zit sinds kort een collega bij mij op de kamer die he-le-maal niks zegt als ie binnen komt. Aangezien ik de eerste ben op kantoor en hij de tweede zit ik me er iedere dag over op te fokken dat er niet eens een gemompeld 'morgen' vanaf kan :D
Bleuh.
  donderdag 7 december 2017 @ 07:44:46 #158
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_175543123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:43 schreef PimD het volgende:
Er zit sinds kort een collega bij mij op de kamer die he-le-maal niks zegt als ie binnen komt. Aangezien ik de eerste ben op kantoor en hij de tweede zit ik me er iedere dag over op te fokken dat er niet eens een gemompeld 'morgen' vanaf kan :D
Altijd leuk als Fokkers elkaar ontmoeten
pi_175544600
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

Met een beetje geluk komt mijn kat ook nog deelnemen _O-
herkenbaar, die van mij draaide haar kont naar de camera toen ik met m'n baas in gesprek was _O- :')
pi_175546329
Een collega van mij zit de hele dag met zijn been (en daardoor zijn hele lichaam) te schudden. Als ik een kwartier bij hem in de buurt zit word ik al kierewiet. Hij weet er zelf ook van maar nadat je er iets van zegt is hij 2 minuten later weer aan het shaken.

Gelukkig zit hij niet in dezelfde ruimte en kan ik ervoor zorgen dat hij hier niet meer lang werkt.

x
  donderdag 7 december 2017 @ 17:01:07 #161
342418 VKV
Plausibel
pi_175554256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:43 schreef PimD het volgende:
Er zit sinds kort een collega bij mij op de kamer die he-le-maal niks zegt als ie binnen komt. Aangezien ik de eerste ben op kantoor en hij de tweede zit ik me er iedere dag over op te fokken dat er niet eens een gemompeld 'morgen' vanaf kan :D
Gewoon superenthousiast (lees: op zeer sarcastische toon) goedemorgen zeggen. Tot hij het leert :P
pi_175557515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:43 schreef PimD het volgende:
Er zit sinds kort een collega bij mij op de kamer die he-le-maal niks zegt als ie binnen komt. Aangezien ik de eerste ben op kantoor en hij de tweede zit ik me er iedere dag over op te fokken dat er niet eens een gemompeld 'morgen' vanaf kan :D
Gewoon heel hard 'goedemorgen' roepen als je binnenkomt, kijken of ie schrikt :D
pi_175558482
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 00:03 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Werkte je op het hoofdkantoor van Ahold?
Nee, als klant voor ons, maar ik moest mee van de baas in m'n vrije tijd. Ja, dan houdt 't op hè.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_175558514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:43 schreef PimD het volgende:
Er zit sinds kort een collega bij mij op de kamer die he-le-maal niks zegt als ie binnen komt. Aangezien ik de eerste ben op kantoor en hij de tweede zit ik me er iedere dag over op te fokken dat er niet eens een gemompeld 'morgen' vanaf kan :D
Even de deur op slot doen, dan dwing je hem tot sociaal contact.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  donderdag 7 december 2017 @ 21:55:30 #165
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_175562144
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 19:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dus jij doet werk dat een 12-jarige ook kan doen? :P
Een deel van mijn werk wel blijkbaar. ;(
Ajacied.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:38:34 #166
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_175563509
Op kantoor kan het erg gezellig zijn, maar vind het fijn om de keuze te hebben om thuis te werken wanneer ik wil. Sommige mensen zuigen de energie uit je....
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
  maandag 28 mei 2018 @ 10:33:48 #167
443062 thedarklord0033
AccountKiller
pi_179442396
Mensen die tegenover je zitten en smakken. Tegenwoordig mag je alle etenswaren van andere ontwijken.

Tevens schoonmakers die je beeldscherm een kwartslag draaien en ervoor zorgen dat je stroom uit je pc gehaald wordt en je pc niet meer aangaat. Geld tevens voor stekkers / usb aansluitingen.
  maandag 28 mei 2018 @ 10:47:44 #168
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_179442633
Goede kick
Flesje bier
pi_179442661
Mensen die sandalen dragen tijdens kantooruren :')
pi_179442707
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:49 schreef Longcat. het volgende:
Mensen die sandalen dragen tijdens kantooruren :')
Wat noem jij sandalen? Zeker met hak kan dat best net schoeisel zijn.
pi_179442748
Managers van andere afdelingen die zich met jouw werk bemoeien :N :r
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 10:55:48 #172
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179442775
Collega's die klagen over frituurlucht
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179442897
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 10:33 schreef thedarklord0033 het volgende:
Mensen die tegenover je zitten en smakken. Tegenwoordig mag je alle etenswaren van andere ontwijken.
Voorlichting over fatsoenlijk eten zou voor Indiërs een verplichte onderdeel van de on-boardingprocedure moeten zijn. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179468625
Ik heb om 12 uur een bak met vis opengetrokken in de ons kantoor van 3 bij 5. Voor mijn lunch.
Makreel, haring etc.

Die geur hangt er nu nog.
Make my day!
pi_179468792
mensen die een bak met vis open trekken op kantoor
Moeten zij weten
pi_179468886
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
mensen die een bak met vis open trekken op kantoor
Ja sorry. Heb mijn excuses al aangeboden.
Meestal ben ik alleen op dinsdag. Maar nu is het opeens volle bak. :@
Make my day!
pi_179469101
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:00 schreef agter het volgende:
Ik heb om 12 uur een bak met vis opengetrokken in de ons kantoor van 3 bij 5. Voor mijn lunch.
Makreel, haring etc.

Die geur hangt er nu nog.
Wel gedoucht vanochtend toch?
pi_179472225
Nieuwe irritatie: Airco die niet werkt.
't was vandaag 30 graden binnen. En dan moeten we nog in zo'n veel te dikke ESD jas rondlopen in de testruimtes ook ;(

Op mijn werkplek staat tenminste nog een fan op mijn bureau :7

#irritatie 2, De airco is door de gebouwbeheerder uitgezet omdat 1 collega liep te klagen dat hij last kreeg van zijn keel door de airco. En in plaats van de filters dan schoon te maken zetten ze de boel gewoon uit :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2018 18:00:25 ]
pi_179472412
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:58 schreef CrashO het volgende:

#irritatie 2, De airco is door de gebouwbeheerder uitgezet omdat 1 collega liep te klagen dat hij last kreeg van zijn keel door de airco. En in plaats van de filters dan schoon te maken zetten ze de boel gewoon uit :')
Mijn collega was van mening dat de ventilatie op het toilet beter werkte dan op onze verdieping. Aldus vond hij het wel een goed idee om alle toiletdeuren + alle gangdeuren open te zetten :')
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:20:52 #180
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179472659
We hebben allemaal last van de hitte, maar collega's die dan 2 a 3 deo bussen per dag leegspuiten op kantoor vind ik een beetje overdreven....

En 100 keer per dag zeggen "Wat is het toch warm" en "Heb jij het ook zo warm?" lijkt me ook niet nodig.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179473007
Het is ook warm, achterlijk warm op het kantoor.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:38:28 #182
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179473075
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:35 schreef Questular het volgende:
Het is ook warm, achterlijk warm op het kantoor.
Ja dat weet ik, dat weten we allemaal. Ik zou hier liever ook niet zitten, maar 100 keer herhalen dat het warm is maakt het niet minder erg
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179473129
Zo moeilijk kan het regelen van een fatsoenlijke airco toch niet zijn?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179473214
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:41 schreef Monolith het volgende:
Zo moeilijk kan het regelen van een fatsoenlijke airco toch niet zijn?
Je hebt altijd wel collega's die de airco zachter of harder willen hebben. Daar begint het altijd mee volgens mij
pi_179473292
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:47 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je hebt altijd wel collega's die de airco zachter of harder willen hebben. Daar begint het altijd mee volgens mij
Daar hebben werknemers toch geen zeggen op? Het was bij mij altijd cool binnen. Ik zou niet weten waar de knopjes zitten.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:57:28 #186
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179473413
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:41 schreef Monolith het volgende:
Zo moeilijk kan het regelen van een fatsoenlijke airco toch niet zijn?
Wel als je bij de overheid werkt en overal op bezuinigd moet worden
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:57:44 #187
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179473418
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:47 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je hebt altijd wel collega's die de airco zachter of harder willen hebben. Daar begint het altijd mee volgens mij
En dat gezeur krijg je dan ook inderdaad.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179473723
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:47 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je hebt altijd wel collega's die de airco zachter of harder willen hebben. Daar begint het altijd mee volgens mij
Bij ons trekken mensen doorgaans gewoon een trui aan en staat de airco op standje vrieskist. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179473799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:41 schreef Monolith het volgende:
Zo moeilijk kan het regelen van een fatsoenlijke airco toch niet zijn?
Zelfregulerend gebouw hier, geen airco en nauwelijks werkende lucht circulatie. Airco mag niet van de architect want dat doet afbreuk aan het gebouw. Portable aircos worden ook niet neergezet. Maar we krijgen af en toe een ijsje....
pi_179473818
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:57 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Wel als je bij de overheid werkt en overal op bezuinigd moet worden
Dit dus :)
pi_179475193
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:12 schreef Questular het volgende:

[..]

Zelfregulerend gebouw hier, geen airco en nauwelijks werkende lucht circulatie. Airco mag niet van de architect want dat doet afbreuk aan het gebouw. Portable aircos worden ook niet neergezet. Maar we krijgen af en toe een ijsje....
_O-
pi_179475487
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 19:12 schreef Questular het volgende:

[..]

Zelfregulerend gebouw hier, geen airco en nauwelijks werkende lucht circulatie. Airco mag niet van de architect want dat doet afbreuk aan het gebouw. Portable aircos worden ook niet neergezet. Maar we krijgen af en toe een ijsje....
Ik zou lekker thuis gaan werken of in slippers en korte broek op komen dagen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179476505
Irritatie: dames die op teenslippers op kantoor rondlopen. :')

1. ik hoef die vieze tenen niet te zien
2. flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2018 20:41:47 ]
pi_179476811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 20:41 schreef Hamzoef het volgende:
Irritatie: dames die op teenslippers op kantoor rondlopen. :')

1. ik hoef die vieze tenen niet te zien
2. flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop flip flop
Dat mag niet overal
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_179476877
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 20:51 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat mag niet overal
Hier officieel volgens de kledingvoorschriften ook niet, maar het wordt niet gehandhaafd.
pi_179476989
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 20:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hier officieel volgens de kledingvoorschriften ook niet, maar het wordt niet gehandhaafd.
Jammer maar dat is per bedrijf weer anders. Ik zou de zak krijgen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:37:18 #197
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_179478288
In veel gevallen vind ik kantoorjargon en managementtaal in het bijzonder prima, maar ik heb nu een collega die overal 'een plasje over doet'. Van alle driehonderd manieren om te zeggen dat je ergens je mening, je feedback, je visie, je zegje, je standpunt over deelt vind ik dat veruit de meest smerige.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 21:39:38 #198
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_179478353
Ongedierte.... Overal lopen muizen, zilvervisjes, overal vliegen vliegen, hommels, fruitvliegjes etc. Gelukkig wordt het gebouw (jaren '60, enkelglas, wind waait dwars door de gevel) over twee jaar gerenoveerd.
pi_179478690
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:37 schreef Scuidward het volgende:
In veel gevallen vind ik kantoorjargon en managementtaal in het bijzonder prima, maar ik heb nu een collega die overal 'een plasje over doet'. Van alle driehonderd manieren om te zeggen dat je ergens je mening, je feedback, je visie, je zegje, je standpunt over deelt vind ik dat veruit de meest smerige.
“Mag ik dit even tegen je aanhouden.”

NEE GA WEG
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179478761
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:20 schreef karr-1 het volgende:
We hebben allemaal last van de hitte, maar collega's die dan 2 a 3 deo bussen per dag leegspuiten op kantoor vind ik een beetje overdreven....

En 100 keer per dag zeggen "Wat is het toch warm" en "Heb jij het ook zo warm?" lijkt me ook niet nodig.
Nu is het: ik heb het warm, maar meestal klinkt het refrein: “ ik heb het koud ... ja het is zo koud, hebben jullie het ook zo koud? Nou koud he?” (450x per dag)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179479009
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik heb het koud ... ja het is zo koud, hebben jullie het ook zo koud? Nou koud he?” (450x per dag)
Heb er zo een in de ruimte zitten :')
S'morgens zetten we alle ramen vol open zodat het even kan doorwaaien en afkoelen (naar 24 graden :') ). En er zit zit altijd zo'n figuur bij die dan alle ramen weer dicht doet, "want hij heeft last van de tocht".. om dan om 3 uur naar huis te gaan want het is te warm om te werken :') ! (type babyboomer met ruitjes-shirt)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2018 22:08:10 ]
  dinsdag 29 mei 2018 @ 22:17:16 #202
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179479245
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nu is het: ik heb het warm, maar meestal klinkt het refrein: “ ik heb het koud ... ja het is zo koud, hebben jullie het ook zo koud? Nou koud he?” (450x per dag)
Yep die is ook erg. Evenals "Het regent zo hard" "Het waait zo hard" en alle varianten daarop. Kortom typisch Nederlands gezeur over het weer.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 30 mei 2018 @ 08:17:46 #203
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_179484426
Gezeur over het weer is typisch Nederlandse klets om een gespreksonderwerp te hebben. Gezeik over de klimaatregeling intern is wel irritant. Ik werk in een kantoor met veel vrouwen van middelbare leeftijd, en die willen de werkkamers soms tot subtropische temperaturen stoken. Dan zweet ik me dus te pletter. Introduceer dan gewoon warme en koude kamers. Voor ieder wat wils.

Verder valt me op dat velen het hier over 'meetings' hebben. Da's toch gewoon een vergadering of overleg?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_179488486
Een collega die de neiging heeft om zijn toetsenbord door het bureau heen te slaan. Ik zit al met koptelefoon op maar die barrage van getik en geram komt er gewoon doorheen :X
pi_179488620
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:28 schreef Wann01601 het volgende:
Een collega die de neiging heeft om zijn toetsenbord door het bureau heen te slaan. Ik zit al met koptelefoon op maar die barrage van getik en geram komt er gewoon doorheen :X
Muziek harder zetten.
pi_179488728
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

Muziek harder zetten.
Oh die staat al goed hard hoor. Kun je nagaan hoe hard die collega dat toetsenbord aan t slaan is.
pi_179491122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 08:17 schreef Geelman het volgende:
Gezeur over het weer is typisch Nederlandse klets om een gespreksonderwerp te hebben. Gezeik over de klimaatregeling intern is wel irritant. Ik werk in een kantoor met veel vrouwen van middelbare leeftijd, en die willen de werkkamers soms tot subtropische temperaturen stoken. Dan zweet ik me dus te pletter. Introduceer dan gewoon warme en koude kamers. Voor ieder wat wils.

Verder valt me op dat velen het hier over 'meetings' hebben. Da's toch gewoon een vergadering of overleg?
Stijve gekregen
Ik zwaai naar dieren.
pi_179491735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 14:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Stijve gekregen
:'(
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:03:25 #209
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179492260
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:28 schreef Wann01601 het volgende:
Een collega die de neiging heeft om zijn toetsenbord door het bureau heen te slaan. Ik zit al met koptelefoon op maar die barrage van getik en geram komt er gewoon doorheen :X
Ik ram zelf ook schijnbaar hard. Want mijn collega -die misschien iets van 10 woorden per minuut kan typen- kan zich anders niet concentreren. Ik typ blind en moet soms lange mails typen. Maarja goed, is toch even een verschil van hbo niveau met iemand die geen opleiding heeft genoten.
pi_179492289
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ram zelf ook schijnbaar hard. Want mijn collega -die misschien iets van 10 woorden per minuut kan typen- kan zich anders niet concentreren. Ik typ blind en moet soms lange mails typen. Maarja goed, is toch even een verschil van hbo niveau met iemand die geen opleiding heeft genoten.
En dan wel hetzelfde werk doen? Of jij bent degene zonder opleiding?
  woensdag 30 mei 2018 @ 16:09:21 #211
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179492376
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 20:53 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hier officieel volgens de kledingvoorschriften ook niet, maar het wordt niet gehandhaafd.
Hoe zou dat gaan dan met korte broeken? Ik zit op kantoor (Overheid) maar korte broeken bij mannen zijn not done.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179493748
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:03 schreef RickoKun het volgende:
is toch even een verschil van hbo niveau met iemand die geen opleiding heeft genoten.
ja want goed typen leer je enkel op het hbo :')
pi_179495427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:09 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Hoe zou dat gaan dan met korte broeken? Ik zit op kantoor (Overheid) maar korte broeken bij mannen zijn not done.
Dat gelukkig bij ons ook niet. Dat zou voor mij echt reden zijn om iets anders te zoeken, terwijl ik het supergoed naar mijn zin heb.

Airco werkt voortreffelijk dus er is ook helemaal geen noodzaak tot stand/tokkie-gedrag.
pi_179495484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:09 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Hoe zou dat gaan dan met korte broeken? Ik zit op kantoor (Overheid) maar korte broeken bij mannen zijn not done.
Eigenlijk is dat best raar. Vrouwen gaan half naakt naar het werk en mannen moeten maar in pak en stropdas. Begrijp me goed ik keur alle twee niet goed. Het hangt ook wel van je funktie af.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 mei 2018 @ 19:00:24 #215
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_179495505
Het kantine juffrouwtje dat haar werk veels te serieus neemt en gaat zeiken om elke kruimel die je achterlaat :')
pi_179495601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:28 schreef Wann01601 het volgende:
Een collega die de neiging heeft om zijn toetsenbord door het bureau heen te slaan. Ik zit al met koptelefoon op maar die barrage van getik en geram komt er gewoon doorheen :X
Dat zou ik ook kunnen zijn. Heb zelf vroeger leren typen op zo'n ouderwetse typemachine met hamertjes en dat is er toen echt "ingehamerd". :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179496026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:09 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Hoe zou dat gaan dan met korte broeken? Ik zit op kantoor (Overheid) maar korte broeken bij mannen zijn not done.
Not done. Maar korte mouwen aan overhemden en polo's zijn bij ons acceptabel.

Pakken worden gezien als 'mogelijke klant, zeker niet een van ons'. Ceo loopt ook niet in pak. Niemand eigenlijk, behalve als de koning op bezoek komt.
Whatever...
pi_179496338
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 18:55 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat gelukkig bij ons ook niet. Dat zou voor mij echt reden zijn om iets anders te zoeken, terwijl ik het supergoed naar mijn zin heb.

Airco werkt voortreffelijk dus er is ook helemaal geen noodzaak tot stand/tokkie-gedrag.
Leg me aub even uit wat het tokkie gedrag dan precies is.
pi_179496390
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Not done. Maar korte mouwen aan overhemden en polo's zijn bij ons acceptabel.

Pakken worden gezien als 'mogelijke klant, zeker niet een van ons'. Ceo loopt ook niet in pak. Niemand eigenlijk, behalve als de koning op bezoek komt.
Gewoon in kilt komen. Als je leidinggevende er wat van zegt dien je een klacht in vanwege culturele ongevoeligheid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179496500
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:09 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Hoe zou dat gaan dan met korte broeken? Ik zit op kantoor (Overheid) maar korte broeken bij mannen zijn not done.
Hier openbaar voortgezet onderwijs. Docenten negeren dat soort voorschriften gewoon. Sommige van onze scholen hebben wel voorschriften geloof ik, waren ooit katholiek. Als ik gedoucht/fris ben en ik heb schone kleren aan die aan de geldende zedennormen voldoen, dan moet dat toch prima volstaan. Het gaat om wat erin zit en om de resultaten, niet om de verpakking.
Bier.
  woensdag 30 mei 2018 @ 20:38:12 #221
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_179497179
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:00 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Het kantine juffrouwtje dat haar werk veels te serieus neemt en gaat zeiken om elke kruimel die je achterlaat :')
Volwassen mensen die hun rommel niet opruimen :')
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_179498503
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Näsenbar het volgende:

[..]

Volwassen mensen die hun rommel niet opruimen :')
dit, te sneu voor woorden :')
pi_179504959
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gewoon in kilt komen. Als je leidinggevende er wat van zegt dien je een klacht in vanwege culturele ongevoeligheid.
Ik ben 'leidinggevende'. Het boeit me niets, al komen ze in korte broek. Het is meer de 'mores'. Voor mij is alles prima, zolang ze hun werk goed doen en het bedrijf niet voor lul zetten extern. Als ze hier binnen zijn trekken ze wat mij betreft die kilt aan.
Whatever...
pi_179510129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 08:17 schreef Geelman het volgende:

Verder valt me op dat velen het hier over 'meetings' hebben. Da's toch gewoon een vergadering of overleg?
Bij ons hebben heet dat 'even zitten' :')

'Zullen we even gaan zitten over de feedback die we hebben ontvangen?'
pi_179510426
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:22 schreef Brandaris01 het volgende:

[..]

Bij ons hebben heet dat 'even zitten' :')

'Zullen we even gaan zitten over de feedback die we hebben ontvangen?'
Brainstorm is ook zoiets zinloos, zonder agenda met zoveel mogelijk mensen lopen blaten zodat de manager weer kan doen alsof alles toppie onder controle is. Vervolgens gebeurt er vanzelfsprekend niks.
Even a broken clock is right twice a day.
  donderdag 31 mei 2018 @ 15:13:06 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179513228
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 19:00 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Het kantine juffrouwtje dat haar werk veels te serieus neemt en gaat zeiken om elke kruimel die je achterlaat :')
Ruim gewoon je kutzooi achter je op.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179520162
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 08:55 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik ben 'leidinggevende'. Het boeit me niets, al komen ze in korte broek. Het is meer de 'mores'. Voor mij is alles prima, zolang ze hun werk goed doen en het bedrijf niet voor lul zetten extern. Als ze hier binnen zijn trekken ze wat mij betreft die kilt aan.
Ik ben ook leidinggevend, en ben erg blij dat wij wel kledingvoorschriften hebben. Er bestaat ook nog iets als professionaliteit tussen collega's onderling. Je bent verdomme aan het werk op een climate controlled kantoorpand, niet op het strand. Mensen met een korte broek kan je moeilijk serieus nemen,

Bovendien begeef je je op een glijdende schaal. What's next. Iemand die in een wife-beater naar kantoor komt? Of de ene collega die in een Ajax trainingspak rondloopt en de ander in een Feyenoord trainingspak? Hoe wil je daar mee omgaan?
  Moderator donderdag 31 mei 2018 @ 20:32:07 #228
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179520618
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik ben ook leidinggevend, en ben erg blij dat wij wel kledingvoorschriften hebben. Er bestaat ook nog iets als professionaliteit tussen collega's onderling. Je bent verdomme aan het werk op een climate controlled kantoorpand, niet op het strand. Mensen met een korte broek kan je moeilijk serieus nemen,

Bovendien begeef je je op een glijdende schaal. What's next. Iemand die in een wife-beater naar kantoor komt? Of de ene collega die in een Ajax trainingspak rondloopt en de ander in een Feyenoord trainingspak? Hoe wil je daar mee omgaan?
En hoe denk je over hoofddoeken?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179520620
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik ben ook leidinggevend, en ben erg blij dat wij wel kledingvoorschriften hebben. Er bestaat ook nog iets als professionaliteit tussen collega's onderling. Je bent verdomme aan het werk op een climate controlled kantoorpand, niet op het strand. Mensen met een korte broek kan je moeilijk serieus nemen,

Bovendien begeef je je op een glijdende schaal. What's next. Iemand die in een wife-beater naar kantoor komt? Of de ene collega die in een Ajax trainingspak rondloopt en de ander in een Feyenoord trainingspak? Hoe wil je daar mee omgaan?
Zoals ik al zei, het boeit me niet. Als iemand zijn werk goed doet en een goede collega is maakt het me niets uit.

Een beetje in het redelijke moet het wel blijven, als iemand echt gekleed is zodat anderen daar aanstoot aan nemen... Tsja, dat is nog nooit voorgevallen. Dus dat zien we dan wel weer. Wij hebben als stelregel dat je zelf bedenkt wat een beetje normaal en acceptabel is voor jezelf en je collega's.

Maargoed. Ik werk met hoogopgeleide mensen, die kleden zich zonder regels ook gewoon netjes, alleen met warm weer wat meer casual en kort. Who cares.

Mensen die een pak nodig hebben om respect te krijgen zijn bij ons kansloos. Inhoud gaat het om. Als jij daarbij een pak wil dragen mag dat, maar een spijkerbroek is ook prima. De meeste mensen dragen bij ons smart casual achtig. Nette schoenen, nette broek of jeans, overhemd en eventueel een jasje.
Whatever...
pi_179520705
Als je als één van de weinige jongedames op een kantoor werkt met veel mannen van middelbare leeftijd en je wekelijks opmerkingen ontvangt die net iets te ver gaan. Kijk. Soms is het leuk. Not gonna lie. Hangt er natuurlijk van af wie het is en aan hoe ver iemand gaat.
pi_179520759
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:34 schreef -WildRose- het volgende:
Als je als één van de weinige jongedames op een kantoor werkt met veel mannen van middelbare leeftijd en je wekelijks opmerkingen ontvangt die net iets te ver gaan. Kijk. Soms is het leuk. Not gonna lie. Hangt er natuurlijk van af wie het is en aan hoe ver iemand gaat.
Paar voorbeelden?

'kom maar onder het bureau -WildRose- hehehe'
Moeten zij weten
pi_179520760
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik ben ook leidinggevend, en ben erg blij dat wij wel kledingvoorschriften hebben. Er bestaat ook nog iets als professionaliteit tussen collega's onderling. Je bent verdomme aan het werk op een climate controlled kantoorpand, niet op het strand. Mensen met een korte broek kan je moeilijk serieus nemen,

Bovendien begeef je je op een glijdende schaal. What's next. Iemand die in een wife-beater naar kantoor komt? Of de ene collega die in een Ajax trainingspak rondloopt en de ander in een Feyenoord trainingspak? Hoe wil je daar mee omgaan?
Of een hoofddoekje ofzo.
pi_179520799
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 13:22 schreef Brandaris01 het volgende:

[..]

Bij ons hebben heet dat 'even zitten' :')

'Zullen we even gaan zitten over de feedback die we hebben ontvangen?'
Haha, bij ons ook.
pi_179520923
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:36 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Paar voorbeelden?

'kom maar onder het bureau -WildRose- hehehe'
Haha, nee zo ver is het gelukkig nog niet gekomen.

Complimenten over hoe je eruit ziet, kunnen nog wel. Afhankelijk van de frequentie en de manier waarop je het overbrengt.
Heftigste opmerking/vraag is denk ik wel of ik 'zin' heb ik hem. Of dat ik 'ondeugend' ben en op een bepaalde manier kijk met mijn 'grote bruine ogen'. Meestal reageer ik best bot wanneer ik zo'n opmerking krijg :')
pi_179520945
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:36 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Of een hoofddoekje ofzo.
Wat boeit dat nou weer.
pi_179521337
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:32 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

En hoe denk je over hoofddoeken?
Goede zaak.
  donderdag 31 mei 2018 @ 20:56:50 #237
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179521379
Mensen die een hele watermeloen op hun bureau hebben liggen. :')
Protège moi de mes désirs.
pi_179521647
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mensen die een hele watermeloen op hun bureau hebben liggen. :')
:')
Moeten zij weten
  donderdag 31 mei 2018 @ 21:04:20 #239
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179521672
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Mensen die een hele watermeloen op hun bureau hebben liggen. :')
Maar ook gewoon ongesneden? :D
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 31 mei 2018 @ 21:05:44 #240
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_179521736
Mensen die altijd klagen dat het te koud is en aan airco regeling gaan zitten klooien.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_179521779
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:42 schreef -WildRose- het volgende:

[..]

Wat boeit dat nou weer.
evenveel als een korte broek.
Of niet?
  donderdag 31 mei 2018 @ 21:15:22 #242
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179522098
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:04 schreef Montelly het volgende:

[..]

Maar ook gewoon ongesneden? :D
Ja. :') Volgens mij bewaarde ze ‘m voor tijdens haar pauze.
Protège moi de mes désirs.
pi_179522103
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:06 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

evenveel als een korte broek.
Of niet?
Dat is toch helemaal niet met elkaar te vergelijken }:|
De ene is een teken van vrijheid en de andere van onderdrukking.

Tuurlijk is de korte broek verboden bij de overheid :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2018 21:15:42 ]
pi_179522217
quote:
99s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:15 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet met elkaar te vergelijken }:|
De ene is een teken van vrijheid en de andere van onderdrukking.

Tuurlijk is de korte broek verboden bij de overheid :7
Ik werk bij de overheid en beide vormen van kledij zijn toegestaan :).
Als je een belangrijke (externe) afspraak hebt, ga je als man in pak. Als vrouw ga je ook 'netjes' gekleed. Of dat nu met een hoofddoek is of met een jurkje waarbij je een beetje been ziet. Guys, het leven is veel te mooi om je druk te maken om dit soort dingen.
pi_179522318
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:15 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ja. :') Volgens mij bewaarde ze ‘m voor tijdens haar pauze.
Lol. Lijkt me echt awkward om zo'n ding dan in stukjes te gaan snijden op kantoor :')
  donderdag 31 mei 2018 @ 21:24:09 #246
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179522415
Ik werk ook bij de overheid. Bij ons lopen sommige vrouwen in hotpants. Echt, doe normaal. Sowieso is het binnen niet net zo warm als buiten. En voor dat half uurtje reizen hoef je ook geen hotpants aan te trekken.
Protège moi de mes désirs.
pi_179522803
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik werk ook bij de overheid. Bij ons lopen sommige vrouwen in hotpants. Echt, doe normaal. Sowieso is het binnen niet net zo warm als buiten. En voor dat half uurtje reizen hoef je ook geen hotpants aan te trekken.
Bijzonder dat ze dat toestaan. Hoef je bij de bedrijven waar ik kom niet mee aan te komen.

Hoewel sommige creatievelingen zich wel wat losser kunnen kleden.
pi_179523223
Er is bij ons “klimaatbeheersing” op kantoor, maar collega’s gaan hier met hoofdpijn en droge ogen naar huis :')

Geen airco, dus deze week was aan de warme kant (zacht uitgedrukt)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179524561
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik werk ook bij de overheid. Bij ons lopen sommige vrouwen in hotpants. Echt, doe normaal. Sowieso is het binnen niet net zo warm als buiten. En voor dat half uurtje reizen hoef je ook geen hotpants aan te trekken.
Beetje afhankelijk van de vrouw in kwestie zullen veel mannelijke collega's daar niet zo'n bezwaar tegen hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179525260
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 22:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk van de vrouw in kwestie zullen veel mannelijke collega's daar niet zo'n bezwaar tegen hebben.
Haha, denk ik ook ja. Mijn ervaring is wel dat als een vrouw blote kleding niet 'kan hebben', dat een man zich er zelfs aan kan storen :')
  donderdag 31 mei 2018 @ 23:06:41 #251
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_179525425
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik werk ook bij de overheid. Bij ons lopen sommige vrouwen in hotpants. Echt, doe normaal. Sowieso is het binnen niet net zo warm als buiten. En voor dat half uurtje reizen hoef je ook geen hotpants aan te trekken.
Ik zou willen dat sommige vrouwen hotpants aan deden op kantoor :9~ Bij ons op kantoor is het inmiddels net zo warm/benauwd als buiten, erg vervelend.

Maar voor de terugreis/heenreis een korte broek aan heb ik ook wel eens vaker gedaan, wat is daar mis mee? Of ga je ook klagen over degenen die met de motor zijn dat die een motorpak aan doen voor de terugreis?
Don't let my username fool you...
pi_179525460
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 22:59 schreef -WildRose- het volgende:

[..]

Haha, denk ik ook ja. Mijn ervaring is wel dat als een vrouw blote kleding niet 'kan hebben', dat een man zich er zelfs aan kan storen :')
De gemiddelde man zal ook liever niet zien dat een vrouwelijke collega met morbide obesitas in hotpants op haar werk verschijnt nee. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179525951
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

De gemiddelde man zal ook liever niet zien dat een vrouwelijke collega met morbide obesitas in hotpants op haar werk verschijnt nee. :P
Hahah
  vrijdag 1 juni 2018 @ 07:37:36 #254
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179529545
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

De gemiddelde man zal ook liever niet zien dat een vrouwelijke collega met morbide obesitas in hotpants op haar werk verschijnt nee. :P
Terwijl dat vaak wel de mensen zijn die zich proberen daar in te persen en dan roepen "Ja maar dat kan toch gewoon?"
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 1 juni 2018 @ 07:39:38 #255
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179529569
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2018 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is bij ons “klimaatbeheersing” op kantoor, maar collega’s gaan hier met hoofdpijn en droge ogen naar huis :')

Geen airco, dus deze week was aan de warme kant (zacht uitgedrukt)
Apart, daar een airco juist zorgt voor droge lucht. Klimaatbeheersing is klote, dat is gewoon "verse" lucht van buiten. Met dit weer dis kleffe warme lucht :X
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_179656413
Mensen die abnormaal erg hijgen als ze van buiten komen of op de trap hebben gelopen. Vaak stinken ze ook.

Mensen die aftellen naar het weekend omdat ze 24 uur werken en op woensdag al zeggen " Fijn weekend eh!"

Mensen die om de 3 seconde met hun pen gaan klikken.
pi_179656510
Mensen die zeggen: "Ik kom er zo aan om dit en dat met je te bespreken, want die en die klanten wachten al 3 weken op een reactie" en vervolgens nooit de boel komen bespreken, tot maanden lang.
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:55:32 #258
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179657139
Mensen die "spoed" gebruiken om hun zin te krijgen. Dat als je doorvraagt -op dinsdag- blijkt dat ze er vrijdag mee aan de gang willen en dat je dan zo'n glazige blik krijgt als je uitlegt dat dat geen spoed is.

Of dat je op vrijdagmiddag later naar huis gaat voor een ontzettend spoedgeval, je het dossier overdraagt aan de collega die erom stond te schreeuwen, snauwen en stuiteren, maar dat je haar dan al de voordeur uit ziet huppelen. "Joh, komt volgende week wel, hihi!"
  donderdag 7 juni 2018 @ 17:04:36 #259
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179657306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:55 schreef Qarrad het volgende:
Mensen die "spoed" gebruiken om hun zin te krijgen. Dat als je doorvraagt -op dinsdag- blijkt dat ze er vrijdag mee aan de gang willen en dat je dan zo'n glazige blik krijgt als je uitlegt dat dat geen spoed is.

Of dat je op vrijdagmiddag later naar huis gaat voor een ontzettend spoedgeval, je het dossier overdraagt aan de collega die erom stond te schreeuwen, snauwen en stuiteren, maar dat je haar dan al de voordeur uit ziet huppelen. "Joh, komt volgende week wel, hihi!"
Lekker laten zitten dan.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_179657315
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:55 schreef Qarrad het volgende:
Mensen die "spoed" gebruiken om hun zin te krijgen. Dat als je doorvraagt -op dinsdag- blijkt dat ze er vrijdag mee aan de gang willen en dat je dan zo'n glazige blik krijgt als je uitlegt dat dat geen spoed is.

Of dat je op vrijdagmiddag later naar huis gaat voor een ontzettend spoedgeval, je het dossier overdraagt aan de collega die erom stond te schreeuwen, snauwen en stuiteren, maar dat je haar dan al de voordeur uit ziet huppelen. "Joh, komt volgende week wel, hihi!"
Of mensen bij wie alles urgent en dringend is. Als ALLES urgent is, is niks dat dus, snap dat dan.
pi_179657328
Of mensen die een toezegging doen aan een partij, 3 maanden later komt de partij verhaal halen want toegezegd maar niet gedaan, en dat ze dan zeggen: "Heb je dat niet gedaan dan, lurk???"

Echt :')____________
  donderdag 7 juni 2018 @ 17:08:19 #262
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179657353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:05 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Of mensen bij wie alles urgent en dringend is. Als ALLES urgent is, is niks dat dus, snap dat dan.
Precies. Mensen die altijd dat stomme rode uitroepteken bij hun mails hebben staan. "Hee, gaan jullie zo mee lunchen?" en dat dan nog met een leesbevestiging opsturen. Dahag :W
pi_179657486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 16:55 schreef Qarrad het volgende:
Mensen die "spoed" gebruiken om hun zin te krijgen. Dat als je doorvraagt -op dinsdag- blijkt dat ze er vrijdag mee aan de gang willen en dat je dan zo'n glazige blik krijgt als je uitlegt dat dat geen spoed is.

Of dat je op vrijdagmiddag later naar huis gaat voor een ontzettend spoedgeval, je het dossier overdraagt aan de collega die erom stond te schreeuwen, snauwen en stuiteren, maar dat je haar dan al de voordeur uit ziet huppelen. "Joh, komt volgende week wel, hihi!"
Als iemand niet direct concreet kan zijn over de planning is het nooit spoed.
pi_179660414
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 17:05 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Of mensen bij wie alles urgent en dringend is. Als ALLES urgent is, is niks dat dus, snap dat dan.
Dit doet pijn ;(

Dinsdagochtend in gesprek met de project-manager:
"Volgende week gaan we de release maken, dus alle tickets kunnen nog mee".
[hele team begint dus nog aan uitgebreide tickets op de verschillende branches]

Dinsdagmiddag: Morgen moet de release uitgerold worden!. Rond nu alles af! en maak de release!!

Woensdagmiddag: Er is niemand op locatie voor de release!#$. Wie van het (software..) team gaat er morgen naar locatie om het SD kaartje te plaatsen?!$ (1000km verderop)

|:(

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 19:56:03 ]
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:12:58 #265
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_179662173
Bij ons draagt iedereen hetzelfde uniform. Lekker makkelijk en geen gedoe.
pi_179663566
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 20:15 schreef Hamzoef het volgende:

[..]
Mensen met een korte broek kan je moeilijk serieus nemen,


Dat vind ik ook van mensen met een hoofddoek op het werk. Die zijn bij ons in het bedrijf gelukkig verboden, net als kruizen, keppels en andere religieuse uitdragingen ^O^

(Maar een t-shirt met moordenaar Che Guevara erop is dan weer wel prima :') )

[ Bericht 2% gewijzigd door Prego op 07-06-2018 22:04:27 ]
pi_179663601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:12 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Bij ons draagt iedereen hetzelfde uniform. Lekker makkelijk en geen gedoe.
Arbeiders die een uniform moeten dragen nokken heel vaak met nadenken als ze dat ding eenmaal aan hebben, heel raar.
pi_179664043
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:01 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Arbeiders die een uniform moeten dragen nokken heel vaak met nadenken als ze dat ding eenmaal aan hebben, heel raar.
Klopt. Onderdeel van de massa, onderscheidend vermogen verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Slippers vind ik echt not done. Zelfde geldt voor mouwloze shirts, zowel voor mannen als vrouwen.
Alius aliud dicit
  vrijdag 8 juni 2018 @ 02:20:01 #269
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_179667516
Kleinzerig janktopic gespot
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_179668335
quote:
99s.gif Op donderdag 7 juni 2018 19:52 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dit doet pijn ;(

Dinsdagochtend in gesprek met de project-manager:
"Volgende week gaan we de release maken, dus alle tickets kunnen nog mee".
[hele team begint dus nog aan uitgebreide tickets op de verschillende branches]

Dinsdagmiddag: Morgen moet de release uitgerold worden!. Rond nu alles af! en maak de release!!

Woensdagmiddag: Er is niemand op locatie voor de release!#$. Wie van het (software..) team gaat er morgen naar locatie om het SD kaartje te plaatsen?!$ (1000km verderop)

|:(
Mijn oprechte deelneming.
pi_179668590
Taartvliegen.

Het typetje zodra er maar iemand met taart of ander soort gebak binnenkomt stopt met werken om als allereerste daar te zijn.

En ik trek vaak mijn sportkleren aan als ik naar huis ga, maak mijn shake en stap in de auto. is geen enkel probleem
  vrijdag 8 juni 2018 @ 09:54:00 #272
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_179669682
quote:
11s.gif Op donderdag 7 juni 2018 22:01 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Arbeiders die een uniform moeten dragen nokken heel vaak met nadenken als ze dat ding eenmaal aan hebben, heel raar.
Arbeiders dragen geen uniform. Maar een werkpak.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 10:41:55 #273
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179670470
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2018 16:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ram zelf ook schijnbaar hard. Want mijn collega -die misschien iets van 10 woorden per minuut kan typen- kan zich anders niet concentreren. Ik typ blind en moet soms lange mails typen. Maarja goed, is toch even een verschil van hbo niveau met iemand die geen opleiding heeft genoten.
Wauw je moet soms wel eens lange mails typen

Mr Bigshot aan het werk kijk hem gaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 8 juni 2018 @ 14:25:16 #274
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_179674226
Ik werk zes dagen per week vanuit huis, op vrijdagen op kantoor. Mijn irritatie is dat ik hier geen dutje tussendoor kan doen ;(
  vrijdag 8 juni 2018 @ 14:28:33 #275
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179674284
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik werk zes dagen per week vanuit huis, op vrijdagen op kantoor. Mijn irritatie is dat ik hier geen dutje tussendoor kan doen ;(
Op een kantoor kun je ook prima slapen. Je kunt er alleen niet zo lekker bij gaan liggen meestal. ;(
  vrijdag 8 juni 2018 @ 14:31:01 #276
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_179674337
Tussendoor een dutje doen :') Ben je 90 ofzo
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  vrijdag 8 juni 2018 @ 14:33:27 #277
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_179674388
Wij hebben bezinningsruimtes waar je even een dutje kan doen. :Y
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 14:46:55 #278
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_179674594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 21:37 schreef Scuidward het volgende:
In veel gevallen vind ik kantoorjargon en managementtaal in het bijzonder prima, maar ik heb nu een collega die overal 'een plasje over doet'. Van alle driehonderd manieren om te zeggen dat je ergens je mening, je feedback, je visie, je zegje, je standpunt over deelt vind ik dat veruit de meest smerige.
Walgelijk ja :r

Van die vrijdagen zoals vandaag waarop iedereen maar doet alsof 'ie het enorm druk heeft maar stiekem alleen maar zit te wachten tot het 16.00 is :')
Flesje bier
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:06:07 #279
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_179676540
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 14:28 schreef Nobu het volgende:

[..]

Op een kantoor kun je ook prima slapen. Je kunt er alleen niet zo lekker bij gaan liggen meestal. ;(
Toen we naar een nieuwe plek binnen hetzelfde pand gingen heb ik om een hangmat gevraagd, maar die is er helaas niet gekomen.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:07:19 #280
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_179676556
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 14:31 schreef Quotidien het volgende:
Tussendoor een dutje doen :') Ben je 90 ofzo
sja, als je van 9 tot 17 werkt is het geen probleem om die paar uurtjes door te werken natuurlijk. Maar als je van s ochtends heel vroeg tot s avonds heel laat werkt, is even tussendoor ff liggen best heel erg fijn O+
pi_179679562
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 14:46 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Walgelijk ja :r

Van die vrijdagen zoals vandaag waarop iedereen maar doet alsof 'ie het enorm druk heeft maar stiekem alleen maar zit te wachten tot het 16.00 is :')
Ik moest tot 16:30 ;(
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_179679688
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:59 schreef Prego het volgende:
Dat vind ik ook van mensen met een hoofddoek op het werk. Die zijn bij ons in het bedrijf gelukkig verboden, net als kruizen, keppels en andere religieuse uitdragingen ^O^
geloof ik niet.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 20:04:50 #283
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_179679721
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 10:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Wauw je moet soms wel eens lange mails typen

Mr Bigshot aan het werk kijk hem gaan
Hey hij heeft wel hbo gedaan hè.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 9 juni 2018 @ 19:44:14 #284
75556 erkel
back from Dagestan
pi_179696957
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 07:39 schreef daNpy het volgende:

[..]

Apart, daar een airco juist zorgt voor droge lucht. Klimaatbeheersing is klote, dat is gewoon "verse" lucht van buiten. Met dit weer dis kleffe warme lucht :X
Klimaatbeheersing is verse lucht gemixt met koelere of warme lucht om de temperatuur op kantoortemperatuur te houden. Maar dan zijn er dus gekken die ramen gaan openzetten als het 30 graden buiten is :'( Resultaat: Kleffe warme zwoele boel op kantoor.
Weisst
pi_179697033
Mijn kantoor was vandaag soms 40 graden :r
Gelukkig kon ik ramen openzetten, flink gas geven en als het een kilometer verder beetje afgekoeld was de airco aanzetten. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179705043
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juni 2018 07:39 schreef daNpy het volgende:

[..]

Apart, daar een airco juist zorgt voor droge lucht. Klimaatbeheersing is klote, dat is gewoon "verse" lucht van buiten. Met dit weer dis kleffe warme lucht :X
Bij ons werkt hij niet naar behoren, vandaar de droge ogen :P

We zitten naast de snelweg en als de wind verkeerd staat dan ruiken we de Botlek :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179705134
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 02:20 schreef Quotidien het volgende:
Kleinzerig janktopic gespot
Werknemer die je absoluut niet als collega wilt gespot
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_179707628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 20:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

geloof ik niet.
Prego's baas had je nu aangenomen
  maandag 11 juni 2018 @ 19:09:08 #289
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179731065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:12 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Bij ons draagt iedereen hetzelfde uniform. Lekker makkelijk en geen gedoe.
Ik werk in een militaire organisatie en af en toe zou ik willen dat er gewoon een burgeruniform bestond. scheelt me zo veel tijd met elke keer nadenken wat nu weer aan te doen in de ochtend.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179741346
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:09 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik werk in een militaire organisatie en af en toe zou ik willen dat er gewoon een burgeruniform bestond. scheelt me zo veel tijd met elke keer nadenken wat nu weer aan te doen in de ochtend.
Gewoon het achterste bloesje kiezen. Dan komt alles een keer aan de beurt.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:16:04 #291
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179741690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 10:43 schreef nanuk het volgende:

[..]

Gewoon het achterste bloesje kiezen. Dan komt alles een keer aan de beurt.
Sinds wanneer dragen mannen bloesjes?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 11:38:13 #292
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_179742054
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:09 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik werk in een militaire organisatie en af en toe zou ik willen dat er gewoon een burgeruniform bestond. scheelt me zo veel tijd met elke keer nadenken wat nu weer aan te doen in de ochtend.
Gewoon uniformstukken nummeren.
pi_179742692
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 11:16 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Sinds wanneer dragen mannen bloesjes?
Sinds wanneer ben jij een man?
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:14:40 #294
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179754076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 12:16 schreef nanuk het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij een man?
Sinds mijn geboorte ruim 42 jaar geleden inmiddels
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179754151
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:09 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik werk in een militaire organisatie en af en toe zou ik willen dat er gewoon een burgeruniform bestond. scheelt me zo veel tijd met elke keer nadenken wat nu weer aan te doen in de ochtend.
Gewoon kleding klaarleggen in de avond.
Scheelt weer tijd in de ochtend.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:24:36 #296
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179754318
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Gewoon kleding klaarleggen in de avond.
Scheelt weer tijd in de ochtend.
Klopt dat doe ik ook vaak, maar die ene keer dat ik het dan vergeet. Ik ben persoonlijk wel een voorstander van bedrijfskleding voor personeel, maar dat ligt bij veel mensen nogal gevoelig.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179754522
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Gewoon kleding klaarleggen in de avond.
Scheelt weer tijd in de ochtend.
Gewoon doen wat types als Zuckerberg doen, tien keer hetzelfde setje kleren aanschaffen zodat je dat alle dagen zonder nadenken kunt aantrekken. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 12 juni 2018 @ 22:32:03 #298
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179754579
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gewoon doen wat types als Zuckerberg doen, tien keer hetzelfde setje kleren aanschaffen zodat je dat alle dagen zonder nadenken kunt aantrekken. :P
_O_
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_179755270
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:09 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik werk in een militaire organisatie en af en toe zou ik willen dat er gewoon een burgeruniform bestond. scheelt me zo veel tijd met elke keer nadenken wat nu weer aan te doen in de ochtend.
Dat is er ook hoor, (licht)blauw of effen groen ;)

Even pakketrechten vragen en daarna via t kpu bestellen.
pi_179757856
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 20:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

geloof ik niet.
:')
  woensdag 13 juni 2018 @ 06:50:44 #301
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_179758015
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juni 2018 22:58 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Dat is er ook hoor, (licht)blauw of effen groen ;)

Even pakketrechten vragen en daarna via t kpu bestellen.
_O_
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')