abonnement Unibet Coolblue
pi_175374598
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 02:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

I think you're missing the point :)

Wat ben jij een conspiracy theorist trouwens zeg, met je posts over de door de overheid gecontroleerde media en blablabla. Aluhoedje much? :) What happened? Care to explain?
Hoe bedoel je? Verschillende media uit meerdere landen laten hetzelfde patroon zien. Als je dan veel van Andreas Antonopoulos volgt zie je alles gewoon terugkomen, tot aan de minister van financiën die opgetrommeld wordt. Het is niets, het is vooral voor criminelen, blockchain is wel interessant en maar de euro en banken ophemelen zonder gepaste kritiek te geven op het monetaire beleid.

Als er dan ook nagenoeg geen bitcoin deskundigen worden uitgenodigd maar vooral handelaren en early adopters die goed hebben geboerd maar niet direct technische kennis hebben over cryptomunten en die vervolgens moeten wedijveren tegen skeptische "deskundigen" die diep in het bankwezen zitten dan valt de media zeker wat te verwijten. Vooral omdat het pretendeert een zekere onafhankelijkheid te hebben. Als de argumenten die voorbij komen geregeld misleidend of ronduit fout zijn dan kan je niet anders concluderen dan dat er sprake is van incompetentie of het bewust verdraaien van de situatie. Ik geloof niet in de incompetentie dus ga ik uit van een "script" die gevolgd wordt. Als dat betekent dat ik een aluhoedje op heb dan zij het zo.

De staat heeft een belang in de berichtgeving van de publieke omroepen en bij de commerciële zenders zijn de banken vaak sponsor van financiële items dus het komt echt niet uit de lucht vallen.


[ Bericht 4% gewijzigd door up7 op 29-11-2017 03:10:21 ]
pi_175374621
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 03:03 schreef up7 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Verschillende media uit meerdere landen laten hetzelfde patroon zien. Als je dan veel van Andreas Antonopoulos volgt zie je alles gewoon terugkomen, tot aan de minister van financiën die opgetrommeld wordt. Het is niets, het is vooral voor criminelen, blockchain is wel interessant en maar de euro en banken ophemelen zonder gepaste kritiek te geven op het monetaire beleid.

Als er dan ook nagenoeg geen bitcoin deskundigen worden uitgenodigd maar vooral handelaren en early adopters die goed hebben geboerd maar niet direct technische kennis hebben over cryptomunten en die vervolgens moeten wedijveren tegen skeptische "deskundigen" die diep in het bankwezen zitten dan valt de media zeker wat te verwijten. Vooral omdat het pretendeert een zekere onafhankelijkheid te hebben. Als de argumenten die voorbij komen geregeld misleidend of ronduit fout zijn dan kan je niet anders concluderen dan dat er sprake is van incompetentie of het bewust verdraaien van de situatie. Ik geloof niet in de incompetentie dus ga ik uit van een "script" die gevolgd wordt. Als dat betekent dat ik een aluhoedje op heb dan zij het zo.

De staat heeft een belang in de berichtgeving van de publieke omroepen en bij de commerciële zenders zijn de banken vaak sponsor van financiële items dus het komt echt niet uit de lucht vallen.
Thanks voor je onderbouwde reactie! Ik ga eens wat meer Andreas Antonopoulos kijken, goeie spreker is dat.

Ik denk wel dat het meer incompetentie is. Heb zelf wat in de media gewerkt en heel snugger zijn veel figuren daar niet hoor, qua dit soort technologie. Even googlen, expertje gevonden voor een soundbite en wat angst creëren en hoppa, weer een artikeltje gefikst. Op naar de volgende oorlog.

[ Bericht 6% gewijzigd door kthxbye op 29-11-2017 03:44:52 ]
  woensdag 29 november 2017 @ 03:38:23 #228
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175374624
Zo heb ik nog nooit over cryptocurrencies gedacht;

(quote van BugBoy -> tweakers; https://tweakers.net/nieu(...)nduizend-dollar.html)

quote:
Wat ik erg jammer vind is dat je niemand hoort over de enorme energy-waste die het Bitcoin netwerk tot gevolg heeft. Op dit moment verbruiken de miners gezamenlijk zo'n 30TWh per jaar (bron). In Nederland verbruiken we per jaar zo'n 120TWh (bron).

Dat wil zeggen dat het energieverbruik van de Bitcoin (op de huidige schaal) gelijk staat met 25% van de totale Nederlandse energiebehoeft (inclusief industrie). De Bitcoin heeft dan wellicht van oorsprong een ideologisch doel, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen dat we organisch materiaal op een dergelijke schaal aan het omzetten zijn in een virtuele munt.

Wat mij betreft mag er dus ook wel eens wat aandacht komen voor deze kant van de zaak. Het gaat nu alleen maar over de enorme (theoretische) verdiensten, onafhankelijk van instanties, privacy en criminaliteit.

Als de Bitcoin verder blijft stijgen, dan zal het lonend zijn om Bitcoins te minen en daardoor de energiebehoefte toenemen. Daardoor gaat de difficulty omhoog (want er mogen immers niet meer Bitcoins gevonden worden) en zal er meer processing power (dus energie) nodig zijn om de Bitcoins te kunnen minen.
Wel heftig..maarja ik verdien eraan so boeie :') :@
Ik ben geil
pi_175374639
Op Bithumb lijkt ETH parabolisch te beginnen te gaan.

[ Bericht 11% gewijzigd door kthxbye op 29-11-2017 04:39:41 ]
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 29 november 2017 @ 03:52:11 #230
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175374641
Lekker wakker worden met LTC
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_175374834
Ik wil kopen.... maar durf niet goed door die correctie die ik telkens voorbij zie komen. Waaaaaar blijft die!?
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 06:36:15 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175374904
Bitcoin bijna 11k :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175375064
Op Bittrex van 10.800 naar 9.950 in 24 minuten. 8)7
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  woensdag 29 november 2017 @ 07:10:15 #234
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175375106
Alts :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175375175
Mijn alts zijn weer om te janken. Alleen IOTA doet het nog steeds leuk. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175375214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:19 schreef dimmak het volgende:
Mijn alts zijn weer om te janken. Alleen IOTA doet het nog steeds leuk. :)
ondanks de geplande aankondigen/presentaties voor vandaag?

quote:
Events on 29.11.2017
ARK (ARK) - AMA Session on Slack
Achain (ACT) - Blockshow Asia 2017
Asch (XAS) - Listing on XBrick
Blackmoon Crypto (BMC) - Blockshow Asia 2017
BlockShow Asia 2017
Bytom (BTM) - Trading Open on EXX
Cardano (ADA) - Listing on Coinrail
Centra (CTR) - Blockchain Expo
Crystal Clear (CCT) - Will be listed on Hashtoken.co
Decent (DCT) - BlockShow Asia 2017
Gnosis (GNO) - Developers Community Call
Komodo (KMD) - BlockShow Asia 2017
Komodo (KMD) - Listing on Coinrail
Kyber Network (KNC) - AMA Session
Qtum (QTUM) - BlockShow Asia 2017
SONM (SNM) - Blockchain Expo North America
Steem (STEEM) - Listing on Coinrail
Storj (STORJ) - Converter app to be taken offline
Stratis (STRAT) - Blockchain Expo
TenX (PAY) - BlockShow Asia 2017
Vechain (VEN) - BlockShow Asia 2017
Waves (WAVES) - BlockShow Asia Singapore
Waves (WAVES) - Web Client (Closed Beta)
pi_175375221
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:24 schreef SMS303 het volgende:

[..]

ondanks de geplande aankondigen/presentaties voor vandaag?

[..]

Blockshow betekend geen aankondigingen. Misschien dat mijn QTUM nog een boost mee kan pakken. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175375247
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:19 schreef dimmak het volgende:
Mijn alts zijn weer om te janken. Alleen IOTA doet het nog steeds leuk. :)
Klote van die alts he. Daarom wordt mijn totale aantal btc ook steeds minder, echter in absolute dollars stijgt mijn portefeuille wel als een gek.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 29 november 2017 @ 07:31:15 #239
131603 Afwazig
Serious business
pi_175375258
quote:
99s.gif Op woensdag 29 november 2017 03:38 schreef defokkingfoker het volgende:
Zo heb ik nog nooit over cryptocurrencies gedacht;

(quote van BugBoy -> tweakers; https://tweakers.net/nieu(...)nduizend-dollar.html)

[..]

Wel heftig..maarja ik verdien eraan so boeie :') :@
Dit is een ding van proof of work ja. Proof of stake dus de toekomst?
  woensdag 29 november 2017 @ 07:44:01 #240
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175375356
https://www.rtlz.nl/algem(...)-beleggen-in-bitcoin

Al eerder waarschuwde de toezichthouder voor beleggen in cryptocurrencies vanwege de forse koersschommelingen en de ingewikkelde theorie erachter. Dat laatste is ook de reden dat Hoekstra zelf niet in bitcoins belegt, vertelt hij: "Nee, dat is allemaal veel te ingewikkeld voor mij."

Als deze minister dit meent, waar menig 14-jarige het wel begrijpt, zou ie direct moeten aftreden. Wat een figuur.

Maar als hij wat moeite doet snapt hij het natuurljk wel. Maar stel je voor, dan moet hij het serieus nemen. Nou we spreken em over een paar jaar nog wel.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 29 november 2017 @ 07:44:46 #241
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175375359
Dubbel sorry
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 08:13:18 #242
42184 crew  DaMart
pi_175375614
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:29 schreef Patroon het volgende:

[..]

Klote van die alts he. Daarom wordt mijn totale aantal btc ook steeds minder, echter in absolute dollars stijgt mijn portefeuille wel als een gek.
Herkenbaar. Gelukkig heb ik geleerd geduldig te hodl'en en doe ik dat vooral voor de lange termijn. Er komt wel weer een moment dat de alts stijgen in BTC-waarde en ik wat winst kan pakken.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 29 november 2017 @ 08:15:11 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175375637
Mijn portfolio in BTC zakt volledig door het ijs, maar in euro's is hij superstabiel :')

Maargoed aangezien mijn keuzes ondanks een enorme groeispurt van BTC niet in elkaar klappen, belooft dat eigenlijk wel veel goeds voor de komende dagen/weken O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games woensdag 29 november 2017 @ 08:19:07 #244
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175375661
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:44 schreef Sosa het volgende:
https://www.rtlz.nl/algem(...)-beleggen-in-bitcoin

Al eerder waarschuwde de toezichthouder voor beleggen in cryptocurrencies vanwege de forse koersschommelingen en de ingewikkelde theorie erachter. Dat laatste is ook de reden dat Hoekstra zelf niet in bitcoins belegt, vertelt hij: "Nee, dat is allemaal veel te ingewikkeld voor mij."

Als deze minister dit meent, waar menig 14-jarige het wel begrijpt, zou ie direct moeten aftreden. Wat een figuur.

Maar als hij wat moeite doet snapt hij het natuurljk wel. Maar stel je voor, dan moet hij het serieus nemen. Nou we spreken em over een paar jaar nog wel.
hij moet wat. Hij kan moeilijk zeggen dat hij heel zijn vermogen erin heeft zitten maar wij, het volk, hey vooral niet moeten doen.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games woensdag 29 november 2017 @ 08:20:21 #245
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175375675
quote:
3s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Mijn portfolio in BTC zakt volledig door het ijs, maar in euro's is hij superstabiel :')

Maargoed aangezien mijn keuzes ondanks een enorme groeispurt van BTC niet in elkaar klappen, belooft dat eigenlijk wel veel goeds voor de komende dagen/weken O+
meh, nu moet ik aan familie gaan uitleggen waarom bitcoin wel/niet een bubbel is en hun helpen om ze te (ver)kopen. Wordt een gezellige kerst achter een laptop.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175375683
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:44 schreef Sosa het volgende:
https://www.rtlz.nl/algem(...)-beleggen-in-bitcoin

Al eerder waarschuwde de toezichthouder voor beleggen in cryptocurrencies vanwege de forse koersschommelingen en de ingewikkelde theorie erachter. Dat laatste is ook de reden dat Hoekstra zelf niet in bitcoins belegt, vertelt hij: "Nee, dat is allemaal veel te ingewikkeld voor mij."

Als deze minister dit meent, waar menig 14-jarige het wel begrijpt, zou ie direct moeten aftreden. Wat een figuur.

Maar als hij wat moeite doet snapt hij het natuurljk wel. Maar stel je voor, dan moet hij het serieus nemen. Nou we spreken em over een paar jaar nog wel.
Absurd Hoe kun je nou als toezichthouder voor beleggen in cryptocurrencies niet weten hoe het werkt. :')

Trouwens mijn alts. :'(
pi_175375785
Een prima moment voor BTC om wat te stabiliseren (tussen 10k en 11k) en nieuwe mensen te laten zien dat het niet plots weer inklapt, waardoor mensen ook wat durven te investeren in de altcoins.

Begin van de nieuwe altcoin bullrun!
  woensdag 29 november 2017 @ 08:32:41 #248
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175375803
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:20 schreef Oscar. het volgende:

[..]

meh, nu moet ik aan familie gaan uitleggen waarom bitcoin wel/niet een bubbel is en hun helpen om ze te (ver)kopen. Wordt een gezellige kerst achter een laptop.
Gewoon tegen iedereen roepen dat het gevaarlijk is en ze er niet aan moeten beginnen. "Dat zeggen ze toch op het nieuws?"

Dan laten ze je tenminste met rust
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175375807
quote:
"Nee, dat is allemaal veel te ingewikkeld voor mij."
Wat een slappe dweil :') _!
pi_175375970
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:20 schreef BadVlad het volgende:
schuwde de toezichthouder voor beleggen in cryptocurrencies vanwege de forse koersschommelingen en de ingewikkelde theorie erachter. Dat laatste is ook de reden dat Hoekstra zelf niet in bitcoins belegt, vertelt hij: "Nee, dat is allemaal veel te ingewikkeld voor mij."
hahaha wat een gast...hoe kan je nou ergens op toezicht houden als je niet eens weet hoe het werkt :o :o :o :o :o
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')