abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175365397
24 jaar, gelukkig in de liefde. Goede thuissituatie. Toch vaak depressief en krijg ik niets gedaan terwijl ik dit wel wil. Nu zit ik de laatste twee dagen ineens weer in een zware periode uit het niets. Gaat vaak geen maand voorbij zonder een duistere periode (en nee ik ben een man, dus is geen ongesteldheid ;) ).

Mijn omgeving is er tegen dat ik antidepressiva gebruik. Zijn er andere middelen die misschien een deel van het probleem aanpakken. Zoals een medicijn waardoor je weer zin krijgt om dingen wel te doen zoals projecten etc. misschien focusverhogende medicatie?

Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb geen tijd om naar de dokter te gaan, schema zit bomvol.
En ben ik bang voor negatieve backlash als ik het aan de grote klok hang bij de buitenwereld. Dus ik wil het ook niet bespreekbaar maken met derden op vertrouwenspersonen na dan.

Ik heb chronisch Colithis Ulcerosa, dit kan samenvallen met depressieve gevoelens, ook heb ik lichtelijk een vorm van PDD-NOS.
pi_175365447
Ga leuke dingen doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:54:17 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_175365467
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik heb geen tijd om naar de dokter te gaan, schema zit bomvol.
Ik als leek kan zo al zeggen dat dt een onderdeel van het probleem is. :|W
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:29:43 #4
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_175366087
Lijkt me een slim plan om een dag vrij te nemen om naar de dokter te gaan... Dit forum kan je er niet bij helpen daarom gaat dit topic dicht.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')