abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 november 2000 @ 15:35:12 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_489202
Krijgen we veel naakt in BB (fotoreportage, douchescenes), maar veel pakkende onderwerpen erover ho maar. WAAR ZIJN BIJV. DIE DOUCHESCENES????
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_489218
Meneer Broekhoest.... volgens mij moet je de andere topics maar eens lezen, volgens mij zijn de meeste Fokkers een beetje BB-bloot-moe....
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_489221
De douchescenes zijn al lang besproken en momenteel al verleden tijd.

Advies: bezoek de plaatselijke videotheek en zoek daar een leuk filmpje uit.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_489369
quote:
Op 23 november 2000 15:41 schreef Delta het volgende:
De douchescenes zijn al lang besproken en momenteel al verleden tijd.

Advies: bezoek de plaatselijke videotheek en zoek daar een leuk filmpje uit.


pi_489375
Misschien is het een ander probleem: sowieso weinig topics en een streng moderator beleid. Als af en toe bezoeker heb ik vaak geen zin allerlei mijlenlange threads af te struinen en zoek ik meer naar 'krantenkoppen'.
pi_489713
quote:
Op 23 november 2000 16:25 schreef Darkhorse het volgende:
Misschien is het een ander probleem: sowieso weinig topics en een streng moderator beleid. Als af en toe bezoeker heb ik vaak geen zin allerlei mijlenlange threads af te struinen en zoek ik meer naar 'krantenkoppen'.
Een streng moderatorbeleid ??
Ten stelligste : NEE.
Havoc laat zich opvallend weinig zien, maar getuigt dat juist niet van een goed forum !

Betreffende de douchscenes :
Dat is nu een week geleden, en dat is op zo'n aktief forum als FOK! is misschien lang geleden, en dus niet aktueel meer.
Begrijp dan ook wel de voor de topicposter negatieve reakties.
Die 'fout' hebben we allemaal wel eens gemaakt, niet ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_489735
Ik hoef nou niet zonodig de dames of heren van BB2 naakt te zien. Dat zie ik straks wel als ze geposseerd hebben in de playboy

[offtopic]
Ik ben er meestal wel en kijk ook zeker wel mee.

In het begin van BB2 heb ik inderdaad de boel heel strak gehouden om een ontzettende wildgroei te vermijden.

Nu zie ik dat de posters elkaar er al op wijzen dat ze het beter ergens anders neer kunnen zetten. Zo een topic verdwijnt meestal uit de lijst van actieve topics.

Daar hoef ik dus niets voor te doen. Wel maak ik af en toe de streamverslagen aan en de commentaren en ik gooi de oude op slot.

Ik kijk alleen maar of dingen niet uit de klauwen lopen en meestal is dan 1 post met de vraag of het wat netter kan of weer ontopic kan gaan meer dan voldoende

I'm getting too old for this....
  donderdag 23 november 2000 @ 18:21:53 #8
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_489769
quote:
Op 23 november 2000 17:55 schreef Harry het volgende:
Betreffende de douchscenes :
Dat is nu een week geleden, en dat is op zo'n aktief forum als FOK! is misschien lang geleden, en dus niet aktueel meer.
Als je zo redeneert kun je net zo goed de hele BB server gelijk even schoonvegen met alle info van ouder dan een week. Het ging mij om een soort naslag in het archief.
Weekje weggeweest, dus de douchescenes toen de nog aktueel waren niet gezien. Wat doe je dan? Even de onderwerpen van die tijd bekijken maar dan kom je erachter dat die doeuchescene OOK TOEN niet of nauwelijks aan bod is geweest.
En die vervelende reacties, ach ja je hebt altijd malloten die denken bijdehand te zijn en het jou allemaal wel ff gaan uitleggen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')