abonnement Unibet Coolblue
pi_177325432
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:12 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Malmö is al onveilig, als ik sommige topics hier mag geloven. :D Nee, we zaten in het hotel tegenover de arena. Na de show was het gelijk terug naar het hotel want het vliegtuig vertrok de volgende dag weer vroeg. :P

Over drie weken ga ik ook naar Stockholm, daar hebben we wel de tijd om na de show een leuke kroeg o.i.d. te zoeken. :)
Oh jammer dat je geen tijd had, Malmö is echt wel mooi hoor. Maar niet zo mooi als Stockholm natuurlijk, ben jaloers.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2018 @ 18:40:38 #202
368283 ato
pi_177326435
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:12 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Malmö is al onveilig, als ik sommige topics hier mag geloven. :D Nee, we zaten in het hotel tegenover de arena. Na de show was het gelijk terug naar het hotel want het vliegtuig vertrok de volgende dag weer vroeg. :P

Over drie weken ga ik ook naar Stockholm, daar hebben we wel de tijd om na de show een leuke kroeg o.i.d. te zoeken. :)
Oh je maakt de Zweedse finale mee, leuk.

Ik heb het idee dat Mariëtte het gaat winnen of er moet toch nog een verrassing komen.
2016 was ook een verrassing toch?
Life can be a bitch, so like it..
pi_177363594
Vandaag komen de fragmenten van de laatste halve finale uit toch?

Om alvast in de stemming te komen O+


Het is dat Mans voorbij kwam, anders had dit ook gewoon gewonnen in Wenen O+ O+


En deze is ook beter dan Robin Bengtsson :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:51:56 #204
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177365233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Vandaag komen de fragmenten van de laatste halve finale uit toch?

Om alvast in de stemming te komen O+


Het is dat Mans voorbij kwam, anders had dit ook gewoon gewonnen in Wenen O+ O+


En deze is ook beter dan Robin Bengtsson :P
hoewel ik haar stem mooi vindt en de liedjes goed denk ik niet dat zij als persoon likeable overkomt waardoor mensen niet zo snel een stem op haar uitbrengen. Meer jurywinnares dan publiekslieveling zou het dan worden denk ik..
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:03:51 #206
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_177369681
Veel vertrouwen in Marriette, de schrijver van het nummer is ook verantwoordelijk voor onder andere deze pareltjes.


Komt helemaal goed. 14.gif
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_177371223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:03 schreef Mani89 het volgende:
Veel vertrouwen in Marriette, de schrijver van het nummer is ook verantwoordelijk voor onder andere deze pareltjes.


Komt helemaal goed. [ afbeelding ]
Britney O+ :@
~The present is all there is~
pi_177371226
Op basis van de 1min fragmenten:

1.Emmi Christensson – Icarus
2.Mariette – For You
3.Felicia Olsson – Break That Chain
4.Felix Sandman – Every Single Day

5.Olivia Eliasson – Never Learn
6.Elias Abbas – Mitt paradis
7.Rolandz – Fuldans
~The present is all there is~
pi_177371233
Die minuut van Mariette klinkt veelbelovend, al heb ik nog niet het wow-dit is m gevoel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177371312
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Die minuut van Mariette klinkt veelbelovend, al heb ik nog niet het wow-dit is m gevoel
Dat komt wel wanneer ze op haar eigen podium staat:



Gaat wel tof worden!
~The present is all there is~
pi_177373476
Ik ben benieuwd naar de volledige versie van Mariette. Een echte topinzending die er met kop en schouders bovenuit steekt ontbreekt volgens mij wel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † donderdag 22 februari 2018 @ 22:25:04 #212
368283 ato
pi_177379784
Pff ik vind het weer een matige voorronde.
Life can be a bitch, so like it..
pi_177379956
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 22:25 schreef ato het volgende:
Pff ik vind het weer een matige voorronde.
Het gaat tussen Mariette, Martin Almgren en Benjamin Ingrosso voor de eindzege denk ik. Maar eerst maar eens de volledige 3 minuten van Mariette afwachten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 00:25:26 #214
375570 crew  Cyan9
pi_177382031
Van de 3 nummers die Mariette heeft ingestuurd over de jaren, vind ik deze eigenlijk de minste..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_177383604
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
Van de 3 nummers die Mariette heeft ingestuurd over de jaren, vind ik deze eigenlijk de minste..
Ik op het eerste gehoor ook. Maar previews vallen meestal tegen, dus nog even een voorbehoud. Felix Sandman klinkt in de preview overigens fantastisch, zien jullie die niet over het hoofd?
pi_177387318
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 07:09 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik op het eerste gehoor ook. Maar previews vallen meestal tegen, dus nog even een voorbehoud. Felix Sandman klinkt in de preview overigens fantastisch, zien jullie die niet over het hoofd?
Dat lied van Felix lijkt maar niet op gang te willen komen voor mijn gevoel, nu is het maar een minuut natuurlijk dus misschien klinkt de volle 3 minuten beter
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177387354
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
Van de 3 nummers die Mariette heeft ingestuurd over de jaren, vind ik deze eigenlijk de minste..
Ik ben ook bang dat ze Don't Stop Believing niet gaat overtreffen, ze schuift wat meer richting de mainstream popsound.... Don't Stop Believing was toch iets donkerder
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177387974
Ik vind dit ook Mariette's minste nummer van haar drie pogingen. Alsnog klinkt het nog als een van de betere nummers deze semi, en ook naar Felix Sandman ben ik benieuwd.
De andere nummers. klinken vooralsnog weinig interessant. Al met al lijkt het erop dat dit een van de minste Melfest edities is in jaren.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177412277
Ik vind het zo jammer voor Mariette. Ze heeft er volgensmij dit jaar alles voor opzij gezet om Mello te winnen. Het nummer is echter niet goed genoeg.

Ik denk dat Felix vandaag de grote winnaar wordt, en misschien wel voor Zweden naar het songfestival gaat. Ik denk dat het tussen Felix en Ingrosso gaat.

In Zweden wordt veel geklaagd. De invloed van de app is vergroot, maar dit zorgt ervoor dat veel tienermeiden op de "hotties" aan het stemmen zijn. Dit gaat ten koste van originele inzendingen. Vorig jaar was dat met Loreen's Statements het geval, dit jaar met Dotter's Cry.
pi_177415704
De 2:30 versies van de nummers uit semi 4: http://www.svtplay.se/vid(...)?start=auto&tab=2018
~The present is all there is~
pi_177419304
Verrassend, maar Mariette won de audience vote bij the Dress Rehearsal. Felix werd 6e.

http://wiwibloggs.com/201(...)ornskoldsvik/218398/

Ik hoop het voor Mariette! *O*
pi_177420962
Mariette gaat toch Melodifestivalen winnen als je het mij vraagt O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_177421425
For you klinkt lekker, maar vind Icarus (hoe cliché ook) ook heerlijk :D Dus graag beide nummers naar de finale.
~The present is all there is~
  ESF Reporter zaterdag 24 februari 2018 @ 19:48:09 #224
87554 Cee
Welluk?
pi_177422235
Net pas de 1-minuut versies gehoord maar wat een verschil met vorige week zeg! Zitten meerdere tussen die de finale kunnen halen. Wel stuk voor stuk jatwerk maar goed, dat zijn we ondertussen wel gewend. :D
  ESF Reporter zaterdag 24 februari 2018 @ 19:50:25 #225
87554 Cee
Welluk?
pi_177422297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:20 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

David deed het leuk, ja. :D Vlakbij waar ik zat zat een klein meisje van een jaar of zes die een A3 had volgestift met "hup David" of zoiets.
We zaten vlak naar de doorgang waar de artiesten langs lopen nadat ze opgetreden hebben en ook de presentator heen en weer rent en iedere keer als David langs kwam gerend hield ze trots het papiertje omhoog maar David zag het steeds niet. Hij was veel te geconcentreerd voor de show. Tot vlak voor het einde van de show. Toen hij naar het podium moest rennen voor de resultaten. Hij stopte even om het meisje een dikke knuffel te geven. Zo lief. O+ Het meisje wist daarna niet meer hoe ze het had. :P
Ik smelt O+
Wat tof dat je bent geweest en binnenkort nog naar de finale (of is het de Andra Chansen?).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')