abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:50:13 #76
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175664933
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja eerst wachten tot de persco. Snap niet dat ze de vvk wat eerder starten.
Heel vreemd inderdaad nu de headliners al lang en breed bekend zijn en concurrerende festivals al wel met vvk begonnen zijn.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_175665365
Gewoon ouderwets, zoals we PP kennen. Net als met die eindtijden en 'elektronische muziek / DJ's' tot 2 jaar terug ofzo. Wat bij andere festivals al lang en breed gemeengoed is komt bij PP beetje binnendruppelen. Zal wel het nodige veranderen als Jan zich helemaal terugtrekt en/of dood is.

Maar je maakt mij niet wijs dat dit niet iedere jaar honderden of duizenden kaarten kost hoor. Twijfelaars zullen toch sneller voor een Werchter, RaR, Graspop, etc. kiezen die tegen eind februari al tig meer bekend hebben dan PP. Goed, met een uitstekende line-up verkoop je nog steeds uit hoor, dus de vraag is hoeveel je er van merkt.
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:39:01 #78
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175667719
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:18 schreef Cyanide- het volgende:
Zal wel het nodige veranderen als Jan zich helemaal terugtrekt en/of dood is.

Denk dat de invloed van Smeets niet zo groot is uiteindelijk. Het is in sommige opzichten een zwakte van Pinkpop dat ze wat conservatief zijn, maar uiteindelijk geeft ze dat ook wel weer een beetje een eigen smoel. En die is hard nodig.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_175670609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Denk dat de invloed van Smeets niet zo groot is uiteindelijk. Het is in sommige opzichten een zwakte van Pinkpop dat ze wat conservatief zijn, maar uiteindelijk geeft ze dat ook wel weer een beetje een eigen smoel. En die is hard nodig.
Mjah ik vind die eigen smoel nog steeds aardig ontbreken, ik ben echt op heel wat festivals geweest in de afgelopen 10 - 15 jaar, en er zijn er weinig zo sfeer- en identiteitsloos als Pinkpop tbh :@
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:16:51 #80
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_175671202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Heel vreemd inderdaad nu de headliners al lang en breed bekend zijn en concurrerende festivals al wel met vvk begonnen zijn.
Waarom nog niet?
1) Traditie.
2) anders komen er alleen mensen voor het hoofdprogramma. Nu krijgen ze meer mensen over die vloer die niet alleen daar voor komen, maar ook een kaartje kopen voor andere bands. Staat het veld niet zo leeg ;).
Pinkpop is een ander festival met een eigen gevoel en identiteit (of zoals hieronder je dat nu ziet of niet). Lowlands komt ook een ander publiek met een ander doel. DTRH /BKS etc zijn ook voor een ander publiek met eigen band keuzes, Ik vind het alleen maar goed dat ze het zo doen.
Bovenstaande wil overigens weer niet zeggen dat iemand die naar Lowlands gaat niet naar Pinkpop gaat o.i.d., maar je haalt er wel iets anders uit. Ik ben zelf al lang niet meer op Pinkpop geweest, maar met deze headlines zie ik op zijn minst een dagje wel weer eens zitten.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_175671840
1 is gewoon een kulargument, echt zo'n drogreden om allerhande shit recht te lullen, 'want traditie'. Plus sinds 2006 is Pinkpop gewoon een festival wat het met name van de headliners moet hebben. 2013 liep ook zo lekker omdat het zo goed in de breedte was geprogrammeerd zeker? ;)
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:50:21 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175671980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:16 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

2) anders komen er alleen mensen voor het hoofdprogramma.
Dat is al jaren een feit op Pinkpop dus geen argument.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_175672467
Marketing technisch zou het verstandiger zijn om gewoon op tijd te verkopen, zeker met deze namen. Ik heb ondertussen ook al mijn festival kaart binnen voor Graspop, en BKS is ook standaard al een zekerheidje.

Maar ze hebben 3 prima headliners te pakken dit jaar. En ik zal vast nog wel een enkel dagje doen. En voor dat soort dingen kijk ik toch wel wat de rest van die dag te bieden heeft. Voor mij hangt het vaak ook een beetje af van acts of ik ze al wel of niet gezien heb. Daarom hoop ik stiekem dat ze die Bruno Mars dag dit jaar weer niet vullen met clichés als Kensington, The Script en 30STM.

2013 die vrijdag was best wel karig jaar. Ik vond Masters Of Reality wel tof, en de rest wat vrij saai tot we bij QOTSA aan waren beland. Niet het ziekenhuis in geschopt door Josh dus dat viel gelukkig toen best mee. En The Killers die dat jaar een toffe show weggaf (was pas de eerste keer toen ik ze live zag).

Ik kan echter niet zeggen dat er bij Pinkpop geen sfeer hangt. Ik vind het vaak altijd wel tof en relaxed. Ik pak zo mijn acts mee, en de loop afstanden zijn vrij redelijk te doen. Vooral met mooi weer vind ik het best wel prima.

Maar goed, in 2014 had ik echt de hoop dat ze een nieuwe draad zouden oppakken. Eindelijk logica in hun line-up, en je zag toen dat iedere dag een soort van thema achtig iets had. (oude lullen dag, 3FM dag, en metal dag). Maar de afgelopen jaren gingen ze weer een beetje de mist in.
pi_175673034
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Marketing technisch zou het verstandiger zijn om gewoon op tijd te verkopen, zeker met deze namen. Ik heb ondertussen ook al mijn festival kaart binnen voor Graspop, en BKS is ook standaard al een zekerheidje.

Maar ze hebben 3 prima headliners te pakken dit jaar. En ik zal vast nog wel een enkel dagje doen. En voor dat soort dingen kijk ik toch wel wat de rest van die dag te bieden heeft. Voor mij hangt het vaak ook een beetje af van acts of ik ze al wel of niet gezien heb. Daarom hoop ik stiekem dat ze die Bruno Mars dag dit jaar weer niet vullen met clichés als Kensington, The Script en 30STM.

2013 die vrijdag was best wel karig jaar. Ik vond Masters Of Reality wel tof, en de rest wat vrij saai tot we bij QOTSA aan waren beland. Niet het ziekenhuis in geschopt door Josh dus dat viel gelukkig toen best mee. En The Killers die dat jaar een toffe show weggaf (was pas de eerste keer toen ik ze live zag).

Ik kan echter niet zeggen dat er bij Pinkpop geen sfeer hangt. Ik vind het vaak altijd wel tof en relaxed. Ik pak zo mijn acts mee, en de loop afstanden zijn vrij redelijk te doen. Vooral met mooi weer vind ik het best wel prima.

Maar goed, in 2014 had ik echt de hoop dat ze een nieuwe draad zouden oppakken. Eindelijk logica in hun line-up, en je zag toen dat iedere dag een soort van thema achtig iets had. (oude lullen dag, 3FM dag, en metal dag). Maar de afgelopen jaren gingen ze weer een beetje de mist in.
De concurrentie neemt inderdaad toe, en Pinkpop lijkt daar redelijk blind voor, dat blijft niet automatisch goed gaan. En met 2013 bedoelde ik inderdaad dat de headliners toen zo-zo waren en het dan gewoon kut verkoopt, terwijl het in de breedte imho toen niet zo beroerd was (Paramore, The Script, QOTSA, Fun., 30STM, KENSINGTON!!!, Alt-J, Bastille).

Sfeer kan je zeker over discussieren, dat is waar. Maar Pinkpop is anno 2017 écht een festival dat het puur van de bovenkant van z'n affiche moet hebben. Het vaart veel minder op de sfeer of 'breedte' van de programmering dan menig ander festival.
pi_175689697
Ik ga er nu wel van uit dat Pinkpop A Perfect CIrcle heeft.
pi_175690064
Zou ook wel logisch zijn na die onverklaarbare plek van Puscifer vorig jaar, toen was het idee al dat dat was om een jaar / jaren later iets anders weg te mogen zetten.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:05:15 #87
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175690909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga er nu wel van uit dat Pinkpop A Perfect CIrcle heeft.
Zei ik al eerder idd, past precies in tourschema van APC
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 december 2017 @ 15:02:47 #88
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_175694985
M'n foto's in de Arriva 'Pinkpop' trein.



pinkpopfest twitterde op woensdag 13-12-2017 om 11:51:26 Eind 2016 vroeg #Arriva het publiek naar hun mooiste Limburgse bestemming. Hieruit kwam een top 14 en zo kregen 14… https://t.co/aPC8QdIDFc reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_175695481
quote:
6s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n foto's in de Arriva 'Pinkpop' trein.

[ afbeelding ]

pinkpopfest twitterde op woensdag 13-12-2017 om 11:51:26 Eind 2016 vroeg #Arriva het publiek naar hun mooiste Limburgse bestemming. Hieruit kwam een top 14 en zo kregen 14… https://t.co/aPC8QdIDFc reageer retweet
Mooie foto's!
pi_175735211

nog 6 maanden genot
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:51:23 #91
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_175736157
maar als er zoveel concurrentie is van andere festivals, waarom zijn ze niet in November/December gestart met Kaartverkoop. Alle Headliners zijn nu al bekend gemaakt. In Februari kunnen ze nog altijd in Paradisio de rest van programma bekend maken.
pi_175775586
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:51 schreef KingRadler het volgende:
maar als er zoveel concurrentie is van andere festivals, waarom zijn ze niet in November/December gestart met Kaartverkoop. Alle Headliners zijn nu al bekend gemaakt. In Februari kunnen ze nog altijd in Paradisio de rest van programma bekend maken.
omdat het geen verschil maaktq
pi_176030122
Nothing but Thieves op Pinkpop (doordat het blijkbaar de nummer 1 is in de Gouden Tip).
Update: Voor de Foo's Zaterdag trouwens
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_176030324
quote:
11s.gif Op woensdag 27 december 2017 08:33 schreef chansadres het volgende:
(doordat het blijkbaar de nummer 1 is in de Gouden Tip).
Dit geloven :D
pi_176030387
Daar sta ik ook wel van te kijken mocht dat zo zijn. Maar ik vind het gewoon voor Pinkpop een zeer degelijke naam. Dat laatste album vond ik best wel sterk, en live valt het mij ook allemaal niet tegen.

Had ze wel verwacht gezien ze ook op RAR staan, maar toch leuk voor "er bij".

pi_176030923
Ik heb nog nooit van "Nothing But Thieves" gehoord word dit gedraaid op 3FM?
pi_176030948
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:38 schreef KingRadler het volgende:
sorry, ik heb nog nooit van "Nothing But Thieves" gehoord word dit gedraaid op 3FM?
Sorry draaien ze een beetje op iedere zender volgens mij :)

  woensdag 27 december 2017 @ 09:39:34 #98
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_176030952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:38 schreef KingRadler het volgende:
sorry, ik heb nog nooit van "Nothing But Thieves" gehoord word dit gedraaid op 3FM?
ook.
pi_176030971
ik luister geen 3FM meer
pi_176031036
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:40 schreef KingRadler het volgende:
ik luister geen 3FM meer
Niemand meer :) ... maar ze zijn niet alleen op 3FM te horen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')