abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175487743
registreer om deze reclame te verbergen
Hier vond de kapitein het babyzwemmen wel ok, maar ook nog heel koud! Ze doen het hier in het reguliere ondiepe bad en raadden ook aan om niet de hele les mee te doen omdat kapteintje natuurlijk pas drie maanden is. Misschien ook wat te koud nog voor jouw kleine selv?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175487760
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Oeh dat is een versje van lars of niet O+? Wij hebben getwijfeld over n lars versje op het geboortekaartje :Y. Uiteindelijk n stukje tekst van acda en de munnik genomen :Y
Ja inderdaad, een van Lars. Wij ook getwijfeld maar uiteindelijk is het een stukje tekst van Toon Hermans geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175488507
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 13:07 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja inderdaad, een van Lars. Wij ook getwijfeld maar uiteindelijk is het een stukje tekst van Toon Hermans geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahw wat lief O+

Wij kwamen hierop uit, uit t superlieve liedje slaapliedje O+ over dat de wereld zo slecht niet is en dat je als kind rustig kunt gaan slapen.

"Gaan we morgen samen spelen,
Gaan we lachen in de zon.
Ik zal je zingen van het leven
En hoe dat pas bij jou begon"

pi_175488733
Ooh ldg die is ontroerend. O+ :'(
  maandag 4 december 2017 @ 15:26:21 #230
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175490228
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:31 schreef Vieve6 het volgende:
Welkom Rena :)! Mooi meisje!

Leuke sintfotos FF en Cygne! Wat een mooi versje! Ik heb ook een boekje met versjes van Lars, zo leuk!!!

Even een vraagje. Heeft iemand ervaring met baby de fles minder goed drinkt bij 6 maanden? Ik weet niet zo goed wat het is, misschien niet fit, onrustig door de sintvieringen, tandjes. Weet wel dat andere dochten ook een tijd heel langzaam dronk maar de flesjes gingen uiteindelijk nog wel een eind leeg. Nu bij lang proberen blijft er nog ongeveer 100 ml staan...
Hier drinkt ze momenteel ook heel slecht haar flesjes leeg, ook 6 maanden. Ik vermoed dat het een combinatie is van de hapjes die ze tussendoor krijgen met een sprongetje en/of tandjes..
Oh, some things are better left unsaid
You'll find a nice place to hide them
But days like this
There is just too much going on, yeah
pi_175490418
Hier ook alvast een korte meld met verse 1 december baby O+

SPOILER
Lichamelijk gaat het met mij super, op de vermoeidheid na. Geestelijk vind ik het wel erg heftig allemaal, zo'n tweede. Vooral omdat hij nu al last heeft van krampjes ;( en vooral 's nachts kost dat de nodige de energie die ik eigenlijk nog niet heb.

Slapen lukt me ook bijna niet, ik schrik steeds weer wakker zodra ik wegdommel en kom daardoor maar niet diep in slaap.

Goed, einde klaagzang ;) want ondertussen hebben we wel een pracht van een ventje gekregen en zijn we tot over onze oren verliefd O+
Trotse grote zus vind het duidelijk allemaal erg druk en ingrijpend maar is ook superlief voor d'r kleine baby broertje O+
Minion!
Pitbull!
pi_175490480
Twist ik had het gewoon gemist :o
Gefeliciteerd nog *O* :*
pi_175490971
Nieuwe baby's! O+ Gefeliciteerd Twist en Rena!

Vieve, lang niets meer van je gehoord!
Ik herken het hier niet, een baby die flesjes niet op drinkt. Hier is de baby nog steeds HEEL ERG BOOS als zijn fles op is. Ook nu we constructief hapjes aan het geven zijn.
pi_175492169
Twist O+ Die armpjes in de lucht, zo heerlijk!
  maandag 4 december 2017 @ 18:11:28 #235
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175493160
Ze kruipt *O*
But days like this
pi_175493526
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:02 schreef Cygne het volgende:
Ooh ldg die is ontroerend. O+ :'(
ik kan m nu ook niet meer luisteren zonder te janken :') weekdier.

En welkom twist *O* sterkte met de drukte en slapeloosheid, pak lekker middagtukjes als je kunt
pi_175494473
Wauw Twist! Wat een mooi mannetje, welkom!

Good.vs.Evil wat knap! Dat zie ik hier nog niet zo snel gebeuren! Bedankt voor je reactie over de flesjes!

Inderdaad Adrian! Ik kom er bijna niet aan toe om te reageren hier : (! Ik lees wel vaak mee... maar de dagen zijn zo gauw voorbij! Hoe gaat het met jullie?!

Oh wat een mooie gedichtjes/versjes voor op de kaart Cygne en LDG. Wij hadden beide keren geen tekst behalve de naam en datum en onze namen + tel. Veel tekstjes vind ik niet leuk of te zoetsappig, maar deze zijn allebei heel leuk en mooi!
pi_175494969
Ik wilde ook perse geen liefde met handjes en voetjes, of tien kleine teentjes ect _O- veel van die gedichtjes zijn vreselijk :D
pi_175495356
Nou Twist wat een mooie tevreden baby.

Mijne loopt nu echt heel snel langs meubels en langs alles eigenlijk.
Speelt zelf verstoppertje door achter de kist te verstoppen en dan HA te roepen. :')
Hij is echt baby af. :(
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175496255
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wilde ook perse geen liefde met handjes en voetjes, of tien kleine teentjes ect _O- veel van die gedichtjes zijn vreselijk :D
Samen met mijn zus heb ik een middag de slappe lach gehad over al die standaard gedichtjes. Die gedichtjes die verwijzen naar seks vind ik nog wel het ergst :N
pi_175496347
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 20:40 schreef LeSage het volgende:

[..]

Samen met mijn zus heb ik een middag de slappe lach gehad over al die standaard gedichtjes. Die gedichtjes die verwijzen naar seks vind ik nog wel het ergst :N
een natte dot een stijve piel en hoppatee daar was emiel :D?
  maandag 4 december 2017 @ 21:35:51 #242
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175497625
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:19 schreef Vieve6 het volgende:
Wauw Twist! Wat een mooi mannetje, welkom!

Good.vs.Evil wat knap! Dat zie ik hier nog niet zo snel gebeuren! Bedankt voor je reactie over de flesjes!
Ja, ze is sowieso vrij sterk, en ze probeerde het al een tijdje.. Beentjes onder d'r buik trekken enzo.. Maar nu kwam ze gewoon vooruit op de vloer.. Ik ben zo trots op het pupke O+

Maar ga d'r met de flesjes ook niet dwingen. Gisteravond laatste fles had ze max 30cc op, want ze was zo moe... , dus toen ze om 10 uur heel hard begon te huilen toch maar een flesje gegeven, en op wat gekuch na heeft ze daarna als doornroosje Knock-out gelegen tot vanmorgen vroeg..
But days like this
pi_175498161
Baby op pandahydrofiel O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_175498961
Wat een mooi gedichtje Cygne O+ :'( O+

Welkom verse babies *O*

Die skipakken FF _O- komende zomer maar op wintersport dan 8-)

O is ook erg verwend door de Sint! Een jurk, muziekdoosje, speelringen, boekjes, regenmaker en uh..... het was meer dan genoeg in ieder geval :+
pi_175499627
Ik vind O net in het hoekje van de wieg met haar hoofd naar de zijkant gedraaid en haar schaap bovenop haar hoofd :') Ze slaapt graag met iets over haar hoofd, een knuffel of doekje, herkennen jullie het? Ze kan gewoon ademen zo maar ik haal het vaak toch weg als ze slaapt :@
  maandag 4 december 2017 @ 23:09:15 #246
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175499852
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 22:58 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik vind O net in het hoekje van de wieg met haar hoofd naar de zijkant gedraaid en haar schaap bovenop haar hoofd :') Ze slaapt graag met iets over haar hoofd, een knuffel of doekje, herkennen jullie het? Ze kan gewoon ademen zo maar ik haal het vaak toch weg als ze slaapt :@
Al sinds het begin moet G. perse met haar olifantenknuffeldoekje over haar gezicht liggen, anders heeft ze veel meer moeite met in slaap vallen :Y
But days like this
pi_175500536
Mijn O sliep heel vaak met iets op zijn hoofd, meestal zo'n knuffelbeestdoekje. De meiden sliepen ook sneller met zo'n beestje op hun hoofd, dus daar hebben we ze er zelfs bewust opgelegd een tijdje (met neus vrij). Nu doen ze het regelmatig zelf en verleg ik ze soms een klein beetje om de neus vrij te maken, omdat ik dat zelf een fijner idee vind.

Welkom twist! Hopelijk vannacht een betere nacht! Memoru, voor jou geldt hetzelfde. En onthoud dat elke nacht een nacht kan zijn waarin ze opeens doorslapen. Gisteren (of de hele afgelopen week) een rotnacht zegt niet dat dat vannacht weer zo zal zijn. Wij hebben ook komende nacht weer opnieuw hoop! We zijn iig zonder gekrijs begonnen, dat scheelt al een hoop.

Mooi passend gedichtje Cygne O+
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_175502092
Babyfotodinsdag begint vroeg vandaag.
Kevin: 6 maanden en 9 dagen.

De foto is gemaakt door de juf van het kdv. Het grappige is dat ze ook een foto heeft gemaakt toen Willen 6 maanden en 9 dagen was en dat is altijd mijn lievelingsfoto geweest.

Kevin:
IaWvbw.jpg

Willem:
KVh24g.jpg
pi_175502370
Ik denk niet dat ik voorlopig aan fokken toekom :') , we zijn van 08.00 gisteravond tot 03.00 vannacht bezig geweest met onze kleine meid, ik denk dat ze krampjes had want ik hoorde het echt borrelen in dat kleine lijfje. Vreselijk zielig ;( Daardoor ook moeilijk om in een ritme te komen, nu zou ik eigenlijk al lang gevoed moeten hebben maar is ze knock out ;( Krijg haar niet wakker genoeg om te happen, hopelijk kan de kraamhulp zo wat betekenen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175502497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 07:42 schreef rena het volgende:
Ik denk niet dat ik voorlopig aan fokken toekom :') , we zijn van 08.00 gisteravond tot 03.00 vannacht bezig geweest met onze kleine meid, ik denk dat ze krampjes had want ik hoorde het echt borrelen in dat kleine lijfje. Vreselijk zielig ;( Daardoor ook moeilijk om in een ritme te komen, nu zou ik eigenlijk al lang gevoed moeten hebben maar is ze knock out ;( Krijg haar niet wakker genoeg om te happen, hopelijk kan de kraamhulp zo wat betekenen.
Ach lieve Rena! Wat kan dat begin toch lastig zijn zeg. Ik hoop dat de kraamhulp je zo vooruit kan helpen.
Je hebt er nu niets aan, maar het wordt echt beter, en vrij snel ook. Ik beloof niets over de nachten, maar de krampjes duren maar een paar weken en daarna is dat weer over.
Dan lig je gewoon lekker ‘s middags met een lief klein baby’tje te netflixen en fokken :*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')