abonnement Unibet Coolblue
pi_175356463
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Het is natuurlijk verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said *O*



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175356515
Ik zag al een hele stoere E O+
En een mooi shirtje van de Hema (die past M. nog niet, maar we hebben m wel ;) ).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M. spuugt de laatste dagen zo veel, lijkt ook veel terug geslikt te worden. Heel sneu voor hem, want hij heeft er echt last van.
En stiekem ook heel sneu voor mij, want al die was die je daar van krijgt ;( :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175356726
Haha stoere E! B-)

Dat past nog net LDG!

Wat sneu van het spugen Lesage, wat is hij al groot :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:40:19 #4
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175357028
We kunnen ook wel een keer een serie maken van alle baby's in die newbornkuip van de triptrap! Of van het speelkleed O+ . Of van gepropt in de zitverkleiner :'( . Mijnes is ook bepaald niet klein, hij was een maand geleden al 66 cm.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175357144
Blij-ei-swag dinsdag. O+

De zitverkleiner is er hier uiteraard ook heel heel lang uit. :+ Al krijst L. nog steeds in de maxicosi, vooral als ze er in moet. Ook op langere stukken blijft het lastig. Meestal kan ik mijn peuter ook nog wel even inzetten om de dag te redden: als zij wat begint te giebelen doet L. meestal wel mee en is het heel gezellig achterin. Voor haar verjaardag krijgt ze een groep 1 stoel, ik kan echt niet wachten. Voor die tijd wil ik ivm veiligheid gewoon echt nog niet over.

Ik zal als ik thuis ben eens proberen een bijdrage te leveren aan BFD. O+
pi_175357186
Flav, dat shirt hadden wij ook! Wat een lachebekkie. O+

LeSage, wat een groterd al! Wel vervelend van t spugen.

En een stoere E zag ik!

Dinsdag is ineens mijn favoriete dag. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:05:59 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_175357511
Ik gooi er ook even een baby in, al kom ik momenteel niet aan meeposten toe ;)




Snotolf O+
disclaimer
pi_175357682
Boks met SQ. Ik zou heel graag meepraten, maar ik kom er niet echt 'in'. Maar wel een foto van mijn buikslaper die vannacht heel netjes 23/3/7 deed en tussendoor lief in haar bedje sliep in plaats van op mij. O+.


Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175357693
Flav, de jouwe lacht altijd zo heerlijk uitbundig :D

Heerlijke snottebel van Noud :9 hoezo kom je niet aan posten toe? Je hebt verplicht vakantie o|O
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175358077
Snottebel van Noud O+

Wat fijn van je goede nacht DaD en wat een lieve foto!

Nanuke, wij gebruiken dat shirt als pyjama. Hij is helemaal verwassen en de maat klopt voor geen meter :D

V heeft opeens rode wangetjes en toch een lichte verhoging 37.2. Buiten dat is hij wel nog zijn vrolijke zelf.
  dinsdag 28 november 2017 @ 11:49:31 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_175358203
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:17 schreef LeSage het volgende:
Flav, de jouwe lacht altijd zo heerlijk uitbundig :D

Heerlijke snottebel van Noud :9 hoezo kom je niet aan posten toe? Je hebt verplicht vakantie o|O
Ik kom gewoon niet meer zo goed aangehaakt in de reeksen. Er gebeurt te veel en het gaat te snel. Maar ik ben er nog steeds hoor! Maar dan wat meer adhoc ;)
disclaimer
pi_175358449
Die zitverkleiner eruit hadden we inderdaad geleerd bij I, waar dat ook echt zo'n Eureka-moment was. Nu met Y was dat ding er na een maand al uit.

*O* foto's!

Oh, was een schattig ding heb je daar, DAD. O+ . Hoe is het tot nu toe om een meisje te hebben? Voelt het anders?

Y is momenteel op ontdekkingstocht. Hij heeft al een paar keer een snoekduik proberen te maken van de bank, gisteren lukte het vanaf het bed van z'n zus waar ik hem heel eventjes op had gelegd om iets te pakken. Hij kwam wel netjes op z'n handen terecht. Ja, het is hard werken geblazen momenteel voor een jongetje dat vooruit wil in het leven. Of achteruit, kan ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175358455
DaD, ik had je foto gemist :o wat een dropje O+ Dat pakje was het eerste pakje van M. Zo knuffelbaar O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175358547
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 12:03 schreef LeSage het volgende:
DaD, ik had je foto gemist :o wat een dropje O+ Dat pakje was het eerste pakje van M. Zo knuffelbaar O+
Haha, ik blijk allemaal jongenskleding gekocht te hebben ja. Haar jasje heeft autootjes aan de binnenkant, maar dat zag ik pas later. :+. Ik vind dit ook gewoon een heel cozy pakje. O+.

Franny, nee, niet echt! Verschonen is lastiger met 56 plooien, dat wel. :D .

Wat lijkt Y op I, zeg! Allebei zulke mooie fijne gezichtjes. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175359169
Wat een kerel is Y al, Franny! :)

DaD, ik vind dat pakje behoorlijk neutraal hoor :) pakje van S. was ook redelijk unisex, vind ik zo lief staan bij die mini’s!
En ik heb voor de jongens ook regelmatig kleren waar ik later van zie dat het labeltje roze is :) wie ziet dat nou bij een grijze joggingbroek :{w
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175360010
/lurk

Dat pakje zit hier ook in de tas als eerste pakje! O+
Kan niet wachten tot ons mannetje het eindelijk aan kan!
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:37:14 #17
149959 SQ
snelle trees
pi_175360579
Ik krijg natuurlijk net de foto's van onze babyfotoshoot binnen van afgelopen vrijdag O-)



disclaimer
pi_175360595
O+ O+ O+

Die tweede foto ook :o O+
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:38:50 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_175360629
En even op de rest reageren O+

LeSage, hij past eigenlijk niet meer he :D Mooie vent met dito haar!

Flav, ik word altijd intens vrolijk van jouw ventje. Die lach gaat echt van oor tot oor :D

DAD, wat een heerlijk lief klein frupke!! O+

Y O+ Hij heeft een mooie mond, echt zo'n zoenbakkes :D
disclaimer
pi_175361008
Gave foto’s, SQ! Hij poseert ook gewoon echt ^O^
En gele-Ikea-stoel-boks. Hij wordt zo snel vies alleen }:|
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175362293
Wow! SQ wat een geweldige foto's! :o O+

DaD, wat een lekker kind heb je daar. :)

Franny, hij kijkt er niet bij alsof hij het een vervelende positie vind. Eerder vervelend datie niet verder kan. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175362593
DaD je meisje is prachtig. O+
Franny wat een wijs snoetje heeft Y!
SQ O+

Mijnes was aan t lollen vandaag. :D

pi_175362601
FF goed idee, maar vriend laten brengen en ik halen is helaas geen optie. Hij begint vroeg en is op tijd klaar, ik begin laat en ben dan ook laat klaar..ik zal er toch aan moeten wennen ;)

zijn je dames uitgespuugd inmiddels? Ondanks dat wel een beetje aan het genieten van jullie vakantie?

rady gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Aa!

memoru wat een stoer kereltje!

wow ldg hoe lang is je blije mannetje al!?

zitverkleiner blijft hier nog wel even zitten denk ik, past nog prima!

m lijkt ook al zo groot lesage, is hij idd lang of lijkt dat maar zo op de foto. Wat een leukerd!

Flav wat een plezier heeft hij op de mat!
Dat shirtje hadden we ook gekregen in 50 (meisjesversie dan), maar idd snel verwassen en heel breed en al snel te kort haha.

mini van Dad O+
Hier past het pakje nog (56). Idd een heerlijk, zacht knuffelpakje. Maar ben ik de enige die het bijna onmogelijk vind om het aan te krijgen? Ik heb het er wel voor over maar N poept dit pakje altijd binnen een paar uurtjes vol. Zo zonde van de moeite en dan weer moeilijk doen om het uit te krijgen. Dat doet ze met bijna al mijn favoriete kleertjes trouwens..de minder favo kleertjes houdt ze veel langer schoon. :')

en Y en Noud, wat zijn ze mooi! En idd die 2de foto SQ!
  dinsdag 28 november 2017 @ 15:26:50 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_175362630
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:25 schreef Cygne het volgende:
DaD je meisje is prachtig. O+
Franny wat een wijs snoetje heeft Y!
SQ O+

Mijnes was aan t lollen vandaag. :D

[ afbeelding ]
van M word ik ook altijd zo blij O+ ook een gelukkig mens, die.
disclaimer
pi_175362666
Terug van de prikjes. Wat ben ik blij dat man mee was, alleen had ik t echt niet gered. :@ Wel weer goede stats, en de vpk was onder de indruk van z'n sterke nek.

En mijn bijdrage aan foto-dinsdag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175362843
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M is idd leuk!

En Nanuke fijn dat de medicijnen geen probleem zijn! Dat hij maar snel beter is.
pi_175363099
Wat gaaf zeg, die fotoshoot SQ. Noud is ook echt prachtig kereltje. O+ .

En wat een vrolijke babysukkels toch allemaal. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175363485
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 15:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

van M word ik ook altijd zo blij O+ ook een gelukkig mens, die.
Ja heel gelukkig. Die is alleen mopperig als honger of moe.

Nanuke, Dirk is zo'n toffe baby. O+ Ik vind t zo leuk dat wij hier samen kunnen posten.

Nolita, vliegtuigje spelen! *O*
pi_175363829
Al die leuke baby's. O+.
SQ, supermooie foto's!!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 28 november 2017 @ 16:21:32 #30
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175363842
Zoveel monstertjes O+

Hier mijn kleine heksje:



Was laatst bij een fotoshootding hier in het winkelcentrum, en ik heb een foto van haar op een canvas van 50x50 gewonnen. Zo blij *O*

Nu alleen wachten tot ik hem op kan halen.. Geen geduld..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  dinsdag 28 november 2017 @ 16:22:14 #31
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175363862
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg natuurlijk net de foto's van onze babyfotoshoot binnen van afgelopen vrijdag O-)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die oogjes.. O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175363976
Wat een mooie foto's weer SQ O+

Een een hoop vrolijke babies O+ O+ O+ ondanks al het snot en gespuug wordt er dus echt wel gelachen :+

Ik doe even eentje van een paar dagen terug, toen was ze nog niet zo snotterig en beroerd als nu :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 16:32:00 #33
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175364029
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat een mooie foto's weer SQ O+

Een een hoop vrolijke babies O+ O+ O+ ondanks al het snot en gespuug wordt er dus echt wel gelachen :+

Ik doe even eentje van een paar dagen terug, toen was ze nog niet zo snotterig en beroerd als nu :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Ach wat een dotje.. Lekker pakje ook volgens mij :Y
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175364082
Die kleine frummeltjes O+

Dan besef ik me pas hoe groot mijn 11 maander inmiddels alweer is die haar broer terroriseert :')

Of trap klimt }:|

  dinsdag 28 november 2017 @ 16:43:11 #35
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175364180
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:35 schreef BlueEyes het volgende:
Die kleine frummeltjes O+

Dan besef ik me pas hoe groot mijn 11 maander inmiddels alweer is die haar broer terroriseert :')

Of trap klimt }:|

[ afbeelding ]
Geen trap en geen grote broer hier.. Wat gaat mijn leven makkelijk zijn :+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175364254
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Geen trap en geen grote broer hier.. Wat gaat mijn leven makkelijk zijn :+
Mag ik wacht maar doen ~O> O+
  dinsdag 28 november 2017 @ 16:50:01 #37
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175364266
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:48 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Mag ik wacht maar doen ~O> O+
Haha ja hoor. Tot nu toe is ze de makkelijkste, dus ik vermoed dat er nog heel wat aankomt om het in te halen :s)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175364322
Kevin slaat vandaag de babyfotodinsdag over. Hij wil niet meer op de foto met zijn pokjes.

Maar wat een mooie foto's weer.
Stoere E!
LeSage, dat is inderdaad geen newborn meer. Wat gaat dat snel!
Lekker blij spartelen op het speelkleed bij Flav.
Buikslaper boks met DAD. O+ O+
Mooie Y. wil vooruit / achteruit en is verbaasd dat er iets in de weg zit.
Noud O+
Ik word ook altijd blij van M!
Nanuke, wat een heerlijk tevreden kereltje.
N. doet goed zijn oefeningen
Volgens mij heeft ze het naar haar zin in de stoel GvE!
De mooie dame van Fazz. ook weer present.
En de bijna-dreumes van Blue ook! Ik vind het zo gek dat mijn baby dat misschien over 5 maanden ook kan.
  dinsdag 28 november 2017 @ 16:58:57 #39
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175364388
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:54 schreef Adrian4 het volgende:
Kevin slaat vandaag de babyfotodinsdag over. Hij wil niet meer op de foto met zijn pokjes.

Maar wat een mooie foto's weer.
Stoere E!
LeSage, dat is inderdaad geen newborn meer. Wat gaat dat snel!
Lekker blij spartelen op het speelkleed bij Flav.
Buikslaper boks met DAD. O+ O+
Mooie Y. wil vooruit / achteruit en is verbaasd dat er iets in de weg zit.
Noud O+
Ik word ook altijd blij van M!
Nanuke, wat een heerlijk tevreden kereltje.
N. doet goed zijn oefeningen
Volgens mij heeft ze het naar haar zin in de stoel GvE!
De mooie dame van Fazz. ook weer present.
En de bijna-dreumes van Blue ook! Ik vind het zo gek dat mijn baby dat misschien over 5 maanden ook kan.
Ai.. Veel last van de pokjes?

Ja enorm, want ze kreeg een boterham van haar tante.. Mijn werkdag was gelijk goed O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  dinsdag 28 november 2017 @ 17:49:43 #40
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175365380
Jeetje die foto's van Noud maken dat ik voor het eerst een fotoshoot overweeg.

Verder vind ik ze allemaal mooi, onze gekke groeiende baby's O+

--

Zeg, zo'n stoeltje als waar M van Cygne in zit, he, vanaf wanneer is dat ongeveer? Vanaf dat ze zelfstandig kunnen zitten of eerder al? Ik prop Jacob nog in de newbornset maar als we op een dag hapjes gaan proberen moet hij misschien rechter op? Volgens mij ga ik steeds wat vertraagd reageren, net als met die zitverkleiner... sorry baby.

En nog een SORRY baby voor de prikjes. Niks lekker slapen hier elke keer, maar jammeren en zielig en dat waarschijnlijk weer twee dagen lang -O- . Nou ja, hierna is het even klaar.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 28 november 2017 @ 18:05:53 #41
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175365650
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 17:49 schreef Lemijn het volgende:
Jeetje die foto's van Noud maken dat ik voor het eerst een fotoshoot overweeg.

Verder vind ik ze allemaal mooi, onze gekke groeiende baby's O+

--

Zeg, zo'n stoeltje als waar M van Cygne in zit, he, vanaf wanneer is dat ongeveer? Vanaf dat ze zelfstandig kunnen zitten of eerder al? Ik prop Jacob nog in de newbornset maar als we op een dag hapjes gaan proberen moet hij misschien rechter op? Volgens mij ga ik steeds wat vertraagd reageren, net als met die zitverkleiner... sorry baby.

En nog een SORRY baby voor de prikjes. Niks lekker slapen hier elke keer, maar jammeren en zielig en dat waarschijnlijk weer twee dagen lang -O- . Nou ja, hierna is het even klaar.
G. kreeg haar eerste hapje met 4 maanden.. dat deed ik in de maxicosi.. een week later toch de voederstoel van de Ikea naar boven gehaald.. in eerste instantie hing ze nog een klein beetje slap, nu met 6 maanden zit ze heen en weer te wippen op dat ding dat ik me afvraag of ik hem vast moet maken aan de muur.. :')
Maar G. schijnt volgens het consultatiebureau heel snel en sterk te zijn..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175365706
Uhm, je bent niet de enige die vertraagd reageert wat betreft zitverkleiner, Lemijn. :@

Ik lees mee, maar kom niet aan posten toe. Aftellen tot aan de vakantie!
pi_175365936
Ik heb eerst de newbornset met TripTrapstoel gaan gebruiken voor de 'gezellig' tot en met 5 maanden, daarna de Ikeastoel met kussentje en handdoeken om te stutten.
Tot een maand of 8/9 en toen over in de TripTrapstoel met babyinzetdinggeval.
pi_175366215
Lemijn, deze gebruiken we sinds een maand of 7. Daarvoor die van Ikea met zitverkleiner.
pi_175367074
vanwaar eerst de ikea stoel met verkleiner ipv de triptrap?
ik had in gedachten de triptrap vanaf 6 maanden in gebruik te nemen?
  dinsdag 28 november 2017 @ 19:26:17 #46
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175367148
Dat inderdaad, opvallend dat jullie allemaal ook de ikea stoel hebben. Ik vind 1 eigenlijk wel genoeg.

edit: intussen ben ik even naar hun site gegaan. Zij zeggen inderdaad babyset vanaf 6 maanden/zelfstandig zitten. Ik heb die babyset niet maar wel zo'n ouderwetse houten stang. Maar goed dat wordt natuurlijk omvallen dus we gaan wel even gewoon door met wat we doen.

[ Bericht 57% gewijzigd door Lemijn op 28-11-2017 19:33:00 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175367262
Omdat je met zitverkleiner in Ikeastoel ze goed rechtop kan ondersteunen.

En voor die paar euro die die stoel kost is ie ook verrekte handig voor erbij bij visite of mee op vakantie/weekendje weg.
Of het kussentje mee bij uiteten nemen.
  dinsdag 28 november 2017 @ 19:38:34 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_175367321
Dank voor de leuke reacties O+ mijn buurvrouw is professioneel kinderfotograaf, anders hadden wij ook niet snel zo'n shoot laten doen denk ik. Maar bij geboorte van een baby krijgen wij steeds een shoot kado en ik vind het echt fantastisch.

GvE, wat een guit! En fantastisch kapsel :7

Nolita :D dat pakje kennen wij inderdaad ;)

Fazz wat een mooierd O+

Nanuke, wat handig dat hij zijn eigen medicatie regelt ^O^

Pollewop de stuntpiloot :o
disclaimer
pi_175367339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:22 schreef Nolita het volgende:
vanwaar eerst de ikea stoel met verkleiner ipv de triptrap?
ik had in gedachten de triptrap vanaf 6 maanden in gebruik te nemen?
De ikeastoel hadden we zelf gekocht. De tripptrapp kregen we later cadeau. De ikeastoel staat nu bij mn ouders en wordt nu daar gebruikt of als we bij mn broer of zus zijn.
pi_175367357
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:33 schreef BlueEyes het volgende:
Omdat je met zitverkleiner in Ikeastoel ze goed rechtop kan ondersteunen.

En voor die paar euro die die stoel kost is ie ook verrekte handig voor erbij bij visite of mee op vakantie/weekendje weg.
Of het kussentje mee bij uiteten nemen.
Ja en dit dus ook. ;)
  dinsdag 28 november 2017 @ 19:42:43 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_175367396
Mauw heeft tot 2,5 in de ikeastoel gezeten en is toen overgegaan naar zo'n lilleke triptrap zonder accessoires. Denk dat noud hetzelfde lot wacht.
disclaimer
pi_175367731
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
Mauw heeft tot 2,5 in de ikeastoel gezeten en is toen overgegaan naar zo'n lilleke triptrap zonder accessoires. Denk dat noud hetzelfde lot wacht.
Ga maar vast sparen voor therapie :')
pi_175367999
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:00 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Ga maar vast sparen voor therapie :')
_O-

Ik vind ze wel mooi die tripptrapps. :@
pi_175368036
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:33 schreef BlueEyes het volgende:
Omdat je met zitverkleiner in Ikeastoel ze goed rechtop kan ondersteunen.

En voor die paar euro die die stoel kost is ie ook verrekte handig voor erbij bij visite of mee op vakantie/weekendje weg.
Of het kussentje mee bij uiteten nemen.
Ja, dat is de reden dat wij bij I ook de twee stoelen hadden. De Ikea stoel hebben we zo snel mogelijk weer weg gedaan, dus we kunnen een nieuwe gaan halen.
Lemijn, Y is nu over de zes maanden maar hij heeft ook nog niet in een stoel gezeten. Hij kan al wel vrij goed zelf zitten, maar ik ben daar ook een beetje langzaam in, ik wil het ook niet teveel forceren. Bij zijn eerste hapjes zit hij bij ons op schoot.

Ik zag trouwens je foto in het draagtopic! Leuk! Vindt Jacobs vader het wel een idee om zelf een draagzak te gaan gebruiken of niet?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175368052
Wij hebben de Ikea-stoel gebruikt tot O 2 jaar was. Topding, makkelijk schoon te maken en ze zitten er erg stevig in. We zijn nu een paar maanden over op een echte stoel (ook toen pas gekocht), maar dat zijn veel meer hoekjes om schoon te maken, hij gaat erin hangen als een luie puber en gaan staan doet hij nu ook. Kortom, we de dames gaan ook tot twee jaar gewoon in de Ikea-stoel.

Wij gaan waarschijnlijk vrijdag ook beginnen met hapjes, dan zijn ze 5,5e maand, maar ze zitten hier nog voor geen meter dus ik twijfel nog een beetje hoe. En ik heb ook echt geen idee meer hoe/wat ik gestart ben met O. Zijn jullie eerst met hapjes of pap begonnen? Wij willen met pap beginnen om hopelijk de nachten iets beter te maken.

Ondanks al het gespuug en gepoep is het overigens wel een fijne vakantie! Ze slapen relatief goed (slapen nu ook, tegelijk zelfs!) en het is vooral een relax huismussen en zwemmen-vakantie (na het weekend met familie dan). En we hebben nu ook weer genoeg schone kleding en Lala is al 20 uur spuug-vrij dus we hebben goede hoop dat het achter de rug is! Al durf ik haar nog niet op de buik te leggen...

SQ wat een mooie foto's! Zien er ook erg spontaan uit.
Nolita, zo vliegen is hier ook altijd goed voor een lach, zelfs tijdens een huilbui, maar momenteel durven we dat even niet aan ;)
Wat een leuke vrolijkaard GvE! En leuk dat je weer wat meer aanwezig bent.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175368064
Nee, die therapie is eerder nodig vanwege die Ikea stoel. Is heel rot voor de beentjes namelijk, die daar zo zielig in hangen.

:+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175368109
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:12 schreef Franny_G het volgende:
Nee, die therapie is eerder nodig vanwege die Ikea stoel. Is heel rot voor de beentjes namelijk, die daar zo zielig in hangen.

:+ .
Ook voor je eigen beentjes, want godmiljaar wat ben ik al vaak over die stoel gestruikeld :(
Make your own kind of music.
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:14:53 #58
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175368122
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dank voor de leuke reacties O+ mijn buurvrouw is professioneel kinderfotograaf, anders hadden wij ook niet snel zo'n shoot laten doen denk ik. Maar bij geboorte van een baby krijgen wij steeds een shoot kado en ik vind het echt fantastisch.

GvE, wat een guit! En fantastisch kapsel :7

Nolita :D dat pakje kennen wij inderdaad ;)

Fazz wat een mooierd O+

Nanuke, wat handig dat hij zijn eigen medicatie regelt ^O^

Pollewop de stuntpiloot :o
Ja, mijn zus is kapster, en wil dolgraag haar piekjes eraf knippen.. maar ik kan dat niet over m’n hart verkrijgen... dat beetje haar is van mij :@

Alhoewel het nu bovenop op stekeltjes begint te lijken, iets met nieuw haar zei m’n zus.. geen idee, ik ben blij day ik er meestal babyolie insmeer om het nog enigszins op dr hoofd te plakken alsof ze een meisje is _O-
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175368138
Ja CE, daarom was hij hier ook zo snel mogelijk weer weg. Klereding.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175368146
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:14 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ook voor je eigen beentjes, want godmiljaar wat ben ik al vaak over die stoel gestruikeld :(
Erg hè. Stomme poten. :')
pi_175368184
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:14 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ook voor je eigen beentjes, want godmiljaar wat ben ik al vaak over die stoel gestruikeld :(
Dikke vette +1 :')

En bij nummer 2 er gwoon weer keihard overheen struikelen.
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:21:50 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_175368292
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:14 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ook voor je eigen beentjes, want godmiljaar wat ben ik al vaak over die stoel gestruikeld :(
over die triptrap niet dan? :D alle kinderstoelen zijn kut :')
disclaimer
pi_175368299
Ikea kinderstoel staat hier buiten aan de tuintafel. Ideaal want dan hoefden we niet steeds te slepen met die TrippTrapp als we buiten aten met mooi weer.
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:22:09 #64
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175368302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:12 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben de Ikea-stoel gebruikt tot O 2 jaar was. Topding, makkelijk schoon te maken en ze zitten er erg stevig in. We zijn nu een paar maanden over op een echte stoel (ook toen pas gekocht), maar dat zijn veel meer hoekjes om schoon te maken, hij gaat erin hangen als een luie puber en gaan staan doet hij nu ook. Kortom, we de dames gaan ook tot twee jaar gewoon in de Ikea-stoel.

Wij gaan waarschijnlijk vrijdag ook beginnen met hapjes, dan zijn ze 5,5e maand, maar ze zitten hier nog voor geen meter dus ik twijfel nog een beetje hoe. En ik heb ook echt geen idee meer hoe/wat ik gestart ben met O. Zijn jullie eerst met hapjes of pap begonnen? Wij willen met pap beginnen om hopelijk de nachten iets beter te maken.

Ondanks al het gespuug en gepoep is het overigens wel een fijne vakantie! Ze slapen relatief goed (slapen nu ook, tegelijk zelfs!) en het is vooral een relax huismussen en zwemmen-vakantie (na het weekend met familie dan). En we hebben nu ook weer genoeg schone kleding en Lala is al 20 uur spuug-vrij dus we hebben goede hoop dat het achter de rug is! Al durf ik haar nog niet op de buik te leggen...

SQ wat een mooie foto's! Zien er ook erg spontaan uit.
Nolita, zo vliegen is hier ook altijd goed voor een lach, zelfs tijdens een huilbui, maar momenteel durven we dat even niet aan ;)
Wat een leuke vrolijkaard GvE! En leuk dat je weer wat meer aanwezig bent.
Ik ben begonnen met worteltjes met de staafmixer fijngepureerd. Dat nam ze me niet in dank af...
na 3 dagen vond ze het heerlijk, inmiddels eet ze alles en kan ze niet snel genoeg gevoerd worden (anders gaat ze grommen, slaan, schreeuwen en huilen :') )

De rijstebloem in de fles vond ze niks, weigerde ze te eten/drinken.. dus die heb ik nu nog staan om eventueel wat voedsel in te dikken..

Ze slaapt nu van 20:15 - 8.00 uur, met de laatste week iedere keer om 5 uur even wakker omdat ze haar tut kwijt is..

Ja, ze lacht praktisch altijd.. echt een vrolijke dame.. heb nu ook weer wat meer tijd om aanwezig te zijn, heb inmiddels geen vriend meer die ik moet entertainen/verzorgen, kan dus ook wat meer m’n eigen momenten pakken..
:s)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175368514
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:14 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ook voor je eigen beentjes, want godmiljaar wat ben ik al vaak over die stoel gestruikeld :(
Inderdaad! We hebben er 1 bij opa en oma en iedereen struikelt over dat ellendige ding :') doe mij de tripptrapp maar!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175368656
Cygne, wat een levensgenieter is die M O+
Nolita, dat vliegen durf ik met M. nog niet helaas, met al dat gespuug :')
GvsE, wat een vrolijke meid :D
Fazz, knappe meid, met een super mooi pakje!
Blue, trapklimmen al! Dan gaat het ineens hard hè?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:37:53 #67
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175368662
Fijn dat het beter met ze gaat FF! Geen ervaring met hapjes nog. Ik wou het bijvoeding-topic maar eens checken voor wat tips.

Franny, goede van gewoon op schoot. Ik ga tzt kijken of dat praktisch lukt. Ben tot nu toe wel blij met de newbornset op de tripptrapp want zo kan hij altijd erbij zitten als ik eet, en intussen zijn handen nuttigen. Hebben we allebei wat lekkers.
En J’s vader is zeer fan van de draagzak! Maar daar heb ik geen foto’s van :)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175369158
Lemijn, ga je rapleyen of ga je prakken? Voor Rapley moeten ze namelijk goed rechtop zitten.
pi_175370130
Hier de Dapperstoel en de "anti-loop" IKEAstoel.

Mooie baby's met swag, snot, stevige nekjes en lachebekjes O+

Hier ook wat hapjes geprobeerd. Het ziet er profi uit, maar hij kwijlt echt alles weer uit.

Wanneer stopt dat kwijlen eigenlijk? Peuter heeft dat nooit gedaan, maar Tetter zevert als een Duitse Dog :9~ :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 november 2017 @ 21:33:25 #70
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175370230
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 21:29 schreef Sara82 het volgende:
Hier de Dapperstoel en de "anti-loop" IKEAstoel.

Mooie baby's met swag, snot, stevige nekjes en lachebekjes O+

Hier ook wat hapjes geprobeerd. Het ziet er profi uit, maar hij kwijlt echt alles weer uit.

Wanneer stopt dat kwijlen eigenlijk? Peuter heeft dat nooit gedaan, maar Tetter zevert als een Duitse Dog :9~ :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens het consultatiebureau hebben ze rond 3 maanden en rond 6 maanden een enorme kwijlperiode.. en natuurlijk rondom het tandjes kweken ook..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175370976
Hier ook de IKEA stoel tot het moment dat L. zelf op en van de stoel af kan klimmen. N. ging iets voor haar tweede verjaardag over op een Tripp Trapp, ideaal om haar er niet meer in te hoeven tillen. Verder is de IKEA wmb echt de enige optie bij Rapley, die zooi jonguh. :')

Op de valreep nog een foto van L. die nog aan het partyharden is bij ons beneden. We krijgen haar gewoon met geen mogelijkheid haar bed in. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175370996
Oh en nog even dit:

Noud. O+ O+ O+
pi_175371113
Is het Nationale Opblijfavond vandaag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175371135
Haha die L. O+

En ook al een wakkere pollewop.

Ik ga mijn mini hier voortaan maar aanduiden als wolfje. Die van de donald duck. :') Hij doet zn bijnaam wel eer aan, vooral met eten. _O-
pi_175371255
Kan prima Cygne, net zo'n boevenkopje O+
  dinsdag 28 november 2017 @ 22:15:31 #76
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175371441
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:03 schreef BlueEyes het volgende:
Is het Nationale Opblijfavond vandaag?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huiloogjes O+

De mijne ligt al lang knock-out, maar moest heel even haar tutje hebben.. toen direct weer knockie
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175371539
Maar Selv, ik denk dat S. dan voor altijd in de Ikea-stoel zou moeten blijven zitten. Ik voorzie in de nabije toekomst geen verbetering in zijn eetstijl ;( lang leve iedere avond alles poetsen ;(

Blue, je hebt wel een leuk uitzicht op je opblijfavond :D hier juist niet, vanaf half 9 is alles knock-out.

Vriend vond het net vervelend dat ik de was nog moest gaan doen om kwart over 9, toen hij net thuis kwam. Ja sorry, maar ik heb daar dan echt even zin in :{ ofzoiets.....
Nope, bittere noodzaak ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175371639
De honden hier zijn reuze blij met een etende baby. :+ _O-
pi_175371665
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:23 schreef Cygne het volgende:
De honden hier zijn reuze blij met een etende baby. :+ _O-
Dat ook. Het valt pas op hoeveel er op de grond valt als je ergens eet zonder honden :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175371767
Oeh LeSage alsof je daar aan toekomt met die draken overdag }:|
Mij lukt dat in elk geval niet.
pi_175372244
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:29 schreef BlueEyes het volgende:
Oeh LeSage alsof je daar aan toekomt met die draken overdag }:|
Mij lukt dat in elk geval niet.
Nee precies. Een dreumes die alles sloopt wat hij tegen komt en een baby die regelmatig even lekker brult. En dan ook nog zorgen dat S. van M. afblijft. Op mijn niet zo heel nette ( :') ) waszolder die niet verwarmd is. ^O^
Vriend heeft ooit echt goede ideeën over het huishouden :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175372474
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:24 schreef LeSage het volgende:

[..]

Dat ook. Het valt pas op hoeveel er op de grond valt als je ergens eet zonder honden :D
Echt he. _O-
Laatst stak wolfje zn broodkorst toe aan de hond. Die er netjes de helft van afknabbelde. Hij vond het stom dat ik de andere helft ook maar aan de hond gaf. De volgende dag kreeg hond niks meer van hem. _O-
pi_175372807
Haha Cygne zo heb ik ook nog foto's van F die mini was en de kat voerde vanuit de eetstoel.
En dat toen ineens opviel hoevaak de kat bij de stoel zat tijdens het eten.
pi_175374284
BFD *O*
Flav: Aww wat een mooi lachje!
SQ: Knappe-snottebel-meneer :D En wat een knapperd op de andere foto's!
Dad: Aww Wat klein nog!
Franny: Mooie actie foto!
Cygne: Ohh zoo blij :D
Nanuke: O+ O+ Gelukkig vind hij zijn medicijn niet erg
Nolita: Vliegtuigje spelen :D
GvsE: Aww zo schattig meisje! Wat een mooie roze trui! Fijn dat ze zo goed slaapt
Fazz: Lief lachje!
BE: Wat knap!! Wat is ze al groot! Ze heeft echt mooie ogen!
Lemijn: Aww hopelijk voelt hij zich snel wat beter!
FF: Fijn dat het beter gaat!
Sara: Nomnomnomnom! Wat kan hij goed zijn lepel vasthouden en in zijn mond doen.Vond hij het lekker?

Ik heb de stoel van de prenatal maar nog niet gebruikt want tjaa hij is pas 3 maanden. Wordt momenteel als opslag van de kleertjes/doekjes en pampers gebruikt.

Vandaag naar het Cb geweest. E. sliep eindelijk om 13:15 maar om 14:00 moesten we bij CB zijn :{ Daar aangekomen liep de afspraak erg uit.. uiteindelijk 45 minuten. Stats waren goed! *O* Hij heeft de boel bij elkaar gekrijst en ligt al de hele avond heerlijk te slapen. En ik ben klaar wakker :s)
  woensdag 29 november 2017 @ 01:15:05 #85
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175374346
Jacob is inmiddels ook in slaap, maar had wel een rotavond met ontroostbare stukjes. Stom gedoe. Omdat ik ‘m heel lief vind en ook opeens zo groot, met gepraat over bijvoeding en zo, heb ik opeens het bevallingsverhaal opgeschreven vanavond. En nu ben ik wakker en heeft J z’n eerste nachtslok alweer binnen.
Gelukkig is hier vaak wel wat te doen O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 29 november 2017 @ 01:17:59 #86
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175374364
Fijn van de goede stats, memoru. Ik kreeg deze keer ook geen commentaar.

Huisdieren zijn hier niet dus ik moet alles zelf oprapen helaas. En LeSage, ik vind het al knap dat iedereen eet en dat soort basics, laat staan met twee kinderen. Als hij vindt dat jij niet ‘s avonds de was moet doen, kan hij het misschien in z’n eigen planning inpassen? *)
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175375010
Mijlpaal! Twee keer wakker vannacht, maar opgelost door zachtjes haar buikje/ruggetje te aaien ipv steeds een fles te maken. *O* Ze sliep overigens om 23.00 eindelijk, na al dat gefeest.

Ik snap het ook wel Blue, ze zijn zo'n beetje de oudsten van dit topic en hebben dus wat te bewijzen. Slapen is voor minibaby's. :{w
pi_175375407
Fijn Selv! Lukte het jou om L zo in slaap te laten vallen of alleen je man?

Blue, lijkt me zeker vermoeiend je nachten. Zo’n extra uurtje slapen in de ochtend is dan wel zo nodig.

M’n dame heeft nog steeds koorts. Dag 3 -O- (boven de 38 is koorts toch?) Ze is al uren aan’t jammeren en wil alleen op mij liggen. Hopelijk slaat de zetpil zo aan want op deze manier is ze wel heel zielig.
  woensdag 29 november 2017 @ 08:21:40 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_175375695
Doorslaap :')
(Al mag ik in vergelijking met een maand of 2 geleden echt niet klagen, er zit een beetje progressie in!)

Beterschap fazz. Lekker knuffelen maar dan :*
disclaimer
  woensdag 29 november 2017 @ 08:32:17 #90
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175375801
Dus nadat ik zo trots heb verteld dat ze zo goed sliep.. Ik ben vanaf 4.10 al wakker omdat mevrouwtje besloot dat ze niet wil liggen en dus de boel bij elkaar krijst :')
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175376367
Memoru, fijn dat het allemaal goed was *O*

Selv *O*

Fazz, veel beterschap voor je kleintje :*

Sq, alle verbetering is welkom, toch?

GvsE, fokwet }:|

M. sliep na veel krijsen en gewring pas om 1.15 en daarna deed S. er nog een schepje bovenop door 3 keer gillend wakker te worden, bij ons willen liggen en eenmaal daar toch écht weer terug naar zijn eigen bed.
Kinders, slaap toch gewoon alsjeblieft ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175376865
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Fijn Selv! Lukte het jou om L zo in slaap te laten vallen of alleen je man?
Het lukte me zelf. O+ Dubbele mijlpaal dus eigenlijk! *O* *O*

Oh LeSage, echt he. Dat ze gewoon niet snappen hoe hemels O+ slaap O+ is. :{w

Ik was zaterdag op stap met de dames van mijn zwangerschapsgym (van L.) en wederom slaapt elke baby elke nacht door ("mijn S. soms wel van 18.00 tot 08.30 de volgende dag, oh wat zwaaaar voor je dat L. nog wakker wordt" }:| ). Als ik alle verhalen moet geloven is L. in mijn omgeving werkelijk de enige baby in mijn omgeving die niet voor de drie maanden het klokje rond slaapt. Of er rust een taboe op het onderwerp en niemand durft het toe te geven. :+
  woensdag 29 november 2017 @ 10:01:55 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_175376995
Ik zeg soms gewoon "je mag het best zeggen hoor, de mijne slaapt ook nog niet door". Et voila. Er zijn ineens stukken minder doorslapers...
disclaimer
  woensdag 29 november 2017 @ 10:21:23 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175377328
Ik kwam net deze video tegen en zie hier het gesprek over doorslapen.

Dubbel feest, de horror!
https://www.facebook.com/(...)eos/377171842743339/

:D :o
***
pi_175377776
Hier was het ook weer feest. Van de verzekering moet je eerst een test doen om te kijken of er echt een koemelkallergie is. Nou wij dus weer de oude voeding gegeven, leek goed te gaan tot gisteren. Alleen maar huilen (krijsen) en de hele tijd zuur oprispen. Als hij hoestte hoestte hij gewoon het zuur in ons gezicht ;(. Ook de vlekjes op z’n wangen zijn er weer. Dus vanmorgen met de ha gebeld dat ze nu echt een schrijve moeten maken voor de verzekering. Het is niet dat we het er niet voor over hebben maar 30 euro per week loopt in de papieren :')
  woensdag 29 november 2017 @ 11:00:56 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_175377914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam net deze video tegen en zie hier het gesprek over doorslapen.

Dubbel feest, de horror!
https://www.facebook.com/(...)eos/377171842743339/

:D :o
ach, ze vermaken elkaar iig :')
Ik zou een deksel op de bedjes maken O-)
disclaimer
  woensdag 29 november 2017 @ 11:15:32 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175378179
Ja, dat vond ik wel schattig om te zien, ze zijn echt met elkaar bezig. O+

De kamer geluiddicht maken en zelf met oordoppen gaan slapen lijkt me ook een goede, er komt vanzelf een moment dat ze omvallen, toch? ;)
***
  woensdag 29 november 2017 @ 11:59:08 #98
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175379169
Ik heb heel erg gelachen, dankjewel. En die ouders die steeds maar alle kussens weer op hun plek leggen. Wel teleurstellend dat ze eindigen in hun bed (sorry, spoiler).

Flav, vervelend dat de allergie er nog is en dat je het moest testen. Kunnen jullie nu gewoon en paar maanden zo door?

Sterkte voor je meisje, Fazz!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175380923
Ah Flav, wat sneu zeg.

Die tweeling :X ik zou toch aparte kamers overwegen :')

M. blijft ook maar spugen en opboeren en huilen. Ik ga dadelijk de osteopaat bellen, daar had S. best baat bij.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175381124
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 16:02 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja heel gelukkig. Die is alleen mopperig als honger of moe.

Nanuke, Dirk is zo'n toffe baby. O+ Ik vind t zo leuk dat wij hier samen kunnen posten.
Dat vind ik nou ook! O+ Ik vind het ook zo leuk dat je voor een 2e gaat. Ik gun jullie echt onwijs nog zo'n mooi exemplaar!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175381168
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:15 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Dat vind ik nou ook! O+ Ik vind het ook zo leuk dat je voor een 2e gaat. Ik gun jullie echt onwijs nog zo'n mooi exemplaar!
O+
pi_175381388
Selv, wat fijn dat je haar zelf hebt kunnen sussen! Dubbele mijlpaal! *O*

SQ, *O* voor vooruitgang. Al is het niet veel, het geeft in elk geval zicht op verbetering.

Flav, wat onwijs sneu dat dat zo moet. Dan heeft hij zoveel last en waarvoor? Ja zoiets stoms als verzekering. Bah. Ik hoop dat het nu geregeld wordt! :*

En nog meer :* voor de slechte nachten waar ik allemaal over las. Ik denk ook dat doorslapen heus niet zoveel voorkomt als men voordoet. Volgens mij verschilt het ook per mens wat je definieert als doorslapen. Soms lijkt het wel dat als je kind niet doorslaapt dat er dan gevonden wordt dat je wat fout doet. Alsof er een knopje voor is of zo. Maar ik vind sowieso dat iedereen minder commentaar zouden moeten hebben op andermans opvoedkunde/keuzes. Als ik hulp wil, vraag ik t wel, zo niet houd dan die mening lekker voor je aub.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175383623
Als het goed is krijg ik nu van de ha een verklaring dat het een aangetoonde koemelkallergie is. En als dit weer wordt afgekeurd door de verzekering bel ik ze direct op. Gelukkig trekt z’n uitslag wat weg. Verschrikkelijk dat dit zo moet inderdaad ;(
pi_175386675
Ze noemen het al doorslapen als het vijf uur aaneengesloten is, voor mij is dat mooi niet genoeg om uitgeslapen te zijn :') de kapitein is de afgelopen nachten na n week of twee van 23-7 te slapen, nu weer om vijf uur een fles te willen. Ach, we bewegen wel weer mee :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175386964
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:51 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Ik was zaterdag op stap met de dames van mijn zwangerschapsgym (van L.) en wederom slaapt elke baby elke nacht door ("mijn S. soms wel van 18.00 tot 08.30 de volgende dag, oh wat zwaaaar voor je dat L. nog wakker wordt" }:| ). Als ik alle verhalen moet geloven is L. in mijn omgeving werkelijk de enige baby in mijn omgeving die niet voor de drie maanden het klokje rond slaapt. Of er rust een taboe op het onderwerp en niemand durft het toe te geven. :+
En dat je bij dat soort doorslaap-opmerkingen van pure afgunst alleen nog maar kunt denken:" Supertof man. Hou je bek."

Ben er als ze het vragen heel eerlijk in.
"Hoe gaat het? "
--"Kut man.

Krijg je veel leukere gesprekken van. Ik ben niet de enige die van nijd wel eens de babyfoon door de kamer heeft gemikt, zo blijkt :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door Sara82 op 01-12-2017 09:32:25 ]
  woensdag 29 november 2017 @ 18:06:51 #106
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175387038
Sara :*
pi_175387336
Ach Sara wat verdrietig dat je je zo voelt. :* Goed dat je aan de bel trekt.
pi_175387368
Hoi allen..

Van een actieve poster zo'n 2 a 3 jaar geleden naar een kloon ivm herkenbaarheid. In Z&G wel af en toe gepost maar nu heb ik jullie even keihard nodig..

Inmiddels een kleine week mama van 2 kindjes.. en zoek heel erg herkenning, herkenning in de zwaarte en vermoeidheid in de kraamweek.
Ik ben op dit moment even helemaal stuk.
Paps doucht de oudste en ik lig met baby op de bank.

Ik sprak daarnet uit naar partner:"Hoe moet ik dit doen, mama van 2 en nog heus heel wat slapeloze nachten te gaan. Kan ik dit wel? "
pi_175387451
Over doorslapen: Ik lees zo vaak op fb van die discussies. 'Mijn kind slaapt door want ik deed x of y'.

Al die ongevraagde adviezen. :')

Ik doe gewoon maar wat en dat gaat tot dusver best oké.
  woensdag 29 november 2017 @ 18:27:55 #110
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175387487
Sara, dat kan je zeker kut noemen, en ellendig. Ik hoop dat je je punt duidelijk kan maken vrijdag, ook al is het aan een onbekende. Ik hoop dat je samen een plan kan maken zodat het weer wat lichter voor je wordt! Het is ook wel erg veel allemaal zeg. :*
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 29 november 2017 @ 18:30:18 #111
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175387548
Zonnestraal ik heb bijzonder veel gehuild in de kraamweek, onder andere van vermoeidheid. Maar dat is niet alleen slaapgebrek he, ook mentale vermoeidheid omdat je keihard aan het werk bent om je nieuwe baby te leren kennen en je oudste te begeleiden, etc. Wordt echt weer beter! Kan je het de komende dagen een beetje rustig houden? Geen bezoek tenzij ze eten brengen en je oudste een uur vermaken? Boodschappen laten bezorgen en je man alles in huis laten doen zodat je alleen maar in bed hoeft te liggen en kan bijkomen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175387820
Sara, je bent stoer :* hardop toegeven dat het niet goed gaat is dapper
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175388185
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Sara, je bent stoer :* hardop toegeven dat het niet goed gaat is dapper
Dit. En ook dat je inziet dat verder afwachten niet gaat helpen. Ik hoop dat het je wat gaat brengen. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175388225
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 10:50 schreef Flav het volgende:
Hier was het ook weer feest. Van de verzekering moet je eerst een test doen om te kijken of er echt een koemelkallergie is. Nou wij dus weer de oude voeding gegeven, leek goed te gaan tot gisteren. Alleen maar huilen (krijsen) en de hele tijd zuur oprispen. Als hij hoestte hoestte hij gewoon het zuur in ons gezicht ;(. Ook de vlekjes op z’n wangen zijn er weer. Dus vanmorgen met de ha gebeld dat ze nu echt een schrijve moeten maken voor de verzekering. Het is niet dat we het er niet voor over hebben maar 30 euro per week loopt in de papieren :')
Wij hebben uiteindelijk een recept van het consultatiebureau gekregen. Schreef ze voor twee maanden voor en in de tussentijd zouden we een test moeten doen voor we ‘verlenging’ kregen. Is hier niet nodig geweest, overigens.
Oh en een tip voor tot je een recept hebt: koop via marktplaats. Hebben wij ook gedaan en scheelt echt zo veel geld! Soms maar 12.50 betaald ipv 30 euro.
pi_175389373
"Fijn" dat dat voldoende was, Flav. Hopelijk regelt de HA het nu snel. En anders inderdaad Marktplaats, dat is een goede tip. Hou er rekening mee dat er (meestal) rond een jaar een dubbelblinde provocatietest gedaan moet worden, ivm de verzekering, mocht het dan nog niet over zijn. Maar dat duurt gelukkig nog lang en misschien is de allergie dan voorbij.
  woensdag 29 november 2017 @ 20:41:44 #116
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175390544
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:20 schreef LeSage het volgende:

GvsE, fokwet }:|
Ja, hier vertellen dat ze zo goed slaapt zal ik niet meer doen :’)

Hopelijk gaat het vannacht gewoon weer goed, morgen om 6:50 de deur alweer uit :Z
Maar gelukkig vrijdag vrij, kan ik tenminste zelf weer even de hele dag frummelen met G. O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  woensdag 29 november 2017 @ 20:47:20 #117
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175390675
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:22 schreef Zonnestraal02 het volgende:
Hoi allen..

Van een actieve poster zo'n 2 a 3 jaar geleden naar een kloon ivm herkenbaarheid. In Z&G wel af en toe gepost maar nu heb ik jullie even keihard nodig..

Inmiddels een kleine week mama van 2 kindjes.. en zoek heel erg herkenning, herkenning in de zwaarte en vermoeidheid in de kraamweek.
Ik ben op dit moment even helemaal stuk.
Paps doucht de oudste en ik lig met baby op de bank.

Ik sprak daarnet uit naar partner:"Hoe moet ik dit doen, mama van 2 en nog heus heel wat slapeloze nachten te gaan. Kan ik dit wel? "
Ik heb er maar 1, maar mijn ex gedroeg zich in de kraamweek ook als een klein kind..
Ik herken de vermoeidheid ook zeker wel.. het komt echt wel goed met je.. je bent een grote bom vol hormonen en vermoeidheid nu.. en je er rot over voelen is absoluut niet nodig.. iedereen vertelt altijd hoe geweldig alles is, maar verbergt de waarheid.. een baby krijgen is zwaar en kut. Maar uiteindelijk is het grootste cliché waarheid: het is het allemaal waard :*

Gewoon je rust opeisen wanneer je het nodig hebt, je verdient het..

;)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175390887
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:22 schreef Zonnestraal02 het volgende:

Inmiddels een kleine week mama van 2 kindjes.. en zoek heel erg herkenning, herkenning in de zwaarte en vermoeidheid in de kraamweek.
Ik ben op dit moment even helemaal stuk.
Paps doucht de oudste en ik lig met baby op de bank.

Ik sprak daarnet uit naar partner:"Hoe moet ik dit doen, mama van 2 en nog heus heel wat slapeloze nachten te gaan. Kan ik dit wel? "
Ja. Maar bekijk het per dag, of per uur. Of als je het echt niet meer weet: per minuut. Teveel vooruitkijken en -denken en zorgen over wat er nog komt, heeft geen zin. En ook: wie weet valt het wel mee, misschien zul je helemaal niet zoveel slapeloze nachten hebben. Dat kan ook.
Morgen even lekker uithuilen bij je kraamhulp (als je die nog hebt)? Die is het wel gewend ;) :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175391095
Over dat doorslapen... het is eigenlijk zo oninteressant gespreksonderwerp. Ja, mijn kind slaap door. Of: nee, mijn kind slaapt niet door.En dan vervolgens vaak een ongemakkelijk gesprek waarin de ene advies geeft en de ander overduidelijk denkt: ik wil jou wurgen.
Ik merk dat als het onderwerp ter sprake komt bij mensen die ik niet goed ken ik vaag antwoord geef en dan een beetje uit het raam ga staren als ze erover door blaten. :') . En bij mijn ouders en schoonouders zeg ik er helemaal niets over omdat ik toch alleen maar dingen te horen krijg over laten huilen en hoe dat vroeger ging enzovoorts. :') .

Dat zijn echt van die momenten waarop ik me een halve autist voel. Dit wordt vandaag nog versterkt doordat mijn schoonouders hebben geklaagd dat ze te weinig van ons (of eigenlijk van mij want dit wordt als een echt 'vrouwelijke taak' gezien) horen. Mijn schoonmoeder wil het liefst (net als mijn eigen moeder) dat ik geregeld bel om het over koetjes, kalfjes, mijn al dan niet doorslapende baby en de zieke buurvrouw te hebben. Dat doe ik niet en nu is ze 'teleurgesteld'.
Ik kan daar zo slecht tegen. :@ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175391616
Dat klinkt niet fijn, Franny. Snap t wel. Ik ben best wel op mezelf en zeker nu met kind wat meer op ons eigen gezin gericht. Laatst nog ruzie met man gehad omdat ik oudjaar graag voor t eerst met ons drieën wilde vieren en hij wilde het juist per se met zijn familie vieren. Gedoe.
pi_175392492
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:22 schreef Zonnestraal02 het volgende:
Hoi allen..

Van een actieve poster zo'n 2 a 3 jaar geleden naar een kloon ivm herkenbaarheid. In Z&G wel af en toe gepost maar nu heb ik jullie even keihard nodig..

Inmiddels een kleine week mama van 2 kindjes.. en zoek heel erg herkenning, herkenning in de zwaarte en vermoeidheid in de kraamweek.
Ik ben op dit moment even helemaal stuk.
Paps doucht de oudste en ik lig met baby op de bank.

Ik sprak daarnet uit naar partner:"Hoe moet ik dit doen, mama van 2 en nog heus heel wat slapeloze nachten te gaan. Kan ik dit wel? "
Ik heb echt precies zo gezeten. In paniek om het idee dat ik alleen zou zijn met 2 kinderen.
En als ik nu kijk, het is goed te doen, echt. Soms even aanpoten, maar uiteindelijk lukt het echt. Mijn Kraamzorg zei: die eerste dag alleen, stel jezelf een heel klein doel (allemaal gegeten hebben). En dan iedere keer daarna een iets groter doel (aankleden, douchen, naar buiten gaan).
Net zoals bij de eerste rol je er uiteindelijk in. En soms kom je gewoon even hier spuien over hoe stom het leven als moeder van 2 kindjes is ;) een uurtje huilen en dan kun je er daarna weer tegenaan :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175392801
Sara, :* knap dat je aan de bel hebt getrokken, ik hoop dat het je snel gaat helpen.

Al die verwachtingen van onszelf en van anderen, wat doen we elkaar toch aan eigenlijk. :N
Ik doe er overigens net zo hard aan mee hoor. En voel ook zo vaak teleurstellingen omdat ik een bepaald plaatje in mijn hoofd heb.
En als ik het dan even los kan laten, dan zie ik dat het allemaal best meevalt en dat het leven prima is zoals het is.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 29 november 2017 @ 22:23:20 #123
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175393084
Over plaatjes gesproken: ik zit in mijn eentje in de stilte op de bank beneden, en boven ligt mijn ZOON te slapen. Soms denk ik opeens: 8)7 , wat is er gebeurd, er is écht iemand hier komen wonen die ik zelf heb gemaakt O+ , en voor wie ik de komende 20 jaar verantwoordelijk ben :% en van wie ik een goed mooi fijn mens hoop te maken. :s) O+ O+ O+ O+ *;
En niet een ongelukkig kind zoals Alicia... ik lag eerder vanavond met J in mijn armen die docu te kijken. ;(

Zo, ik en mijn smileys gaan nu naar bed hoor.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 29 november 2017 @ 22:25:55 #124
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175393144
ps Franny mensen teleurstellen went nooit. Ik haat het. Maar goed, hun gevoelens hun verantwoordelijkheid, zeg ik dan weer tegen mezelf. En stuur je vriend wat vaker op zijn moeder af... :6

Uit het raam staren neem ik trouwens mee als tip. Ik vrees 'm nog vaak nodig te hebben.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175393383
Oh god, ja he Lemijn. Soms overvalt dat gevoel ineens. O+

En Alicia. :'(
pi_175394628
Idd Alicia. :'(

Sara, ik vind je super stoer dat je om hulp hebt gevraagd. Ik hoop dat je de juiste hulp te pakken krijgt.

Zonnestraal, herkenbaar. Ik heb in de kraamweek zelfs hardop tegen man uitgesproken: "wat hadden we het toch goed met zijn drieen" . Uiteindelijk leek alles zelfs veel makkelijker te gaan dan bij nummer 1. Gewoon, ondat veel dingen al een soort routine zijn oid. Andere dingen blijven lastiger met twee kleintjed, maar ook daat hadden wij snel een weg in gevonden! Het komt rcht goed!!!

Ik klaag graag tegen andere over mijn baby die niet doorslaapt. Ben ik nu raar? Eigenlijk vind ik het niet erg dat ie snachts wakker wordt, maar dat het zo wisselend is kan ik niet tegen als halve autist. Soms slaapt die door tot 8 uur, soms is ie om 6 uur wakker, soms wil ie om 4 uur een fles en valt ie direct weer in slaap en soms krijst ie om 1.30 uur al alles bij elkaar en gaat het de hele nacht door.
pi_175394713
Zonnestraal, ik dacht die eerste week niet dat ik ooit nog zelf boodschappen zou kunnen doen, of überhaupt iets zelfstandig met alle kinderen. Het klinkt als een cliché maar je went er echt aan! Zorg dat je de eerste tijd niets moet (ook geen bezoek wat niet heel dicht bij je staat), en maak vooral goed gebruik van de kraamhulp. En onthoud dat de eerste weken echt het pittigst zijn, daarna wordt het echt makkelijker!

Ik leef nog steeds grotendeels van dag tot dag, heb ik een dag waarop het niet loopt dan app ik m'n man dat hij voor eten moet zorgen. En we hebben heel veel kleding voor de meiden dus wassen is maar eens per week echt noodzakelijk en daar hebben we evt weekend voor.

Goed dat je hulp zoekt Sara! Hopelijk kunnen ze je weer de goede richting op helpen! Je hebt iig de lastige eerste stap al gezet!

En doorslapen :') Ik heb me ingesteld op 1 zeer vermoeiend rotjaar, dus elke nacht die ze eerder pakken of wat langer aaneengesloten slapen is mooi meegenomen. Maar ik kijk persoonlijk nog veel meer uit naar het op tijd naar bed gaan. Ik mis de avonden voor mezelf echt enorm, daar heb ik wel wat (korte) nachtelijke onderbrekingen voor over. En bij een echt slechte nacht kan ik dan de avond erna vroeg naar bed, dat zit er nu echt nog niet in.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175397731
Sara, wat goed dat je aan de bel trekt, knap hoor! Hopelijk levert het wat op. :*.

Zonnestraal, ook hier herkenbaar. Nu kampte ik fysiek ook met nogal een uitdaging na de bevalling, maar ik heb ook wel geroepen dat we het zo goed hadden met zijn drieën en dat alles nu verpest was. En ik heb mezelf zelfs afgevraagd of ik wel zo blij geweest zou zijn met de positieve zwangerschapstest als ik alles van te voren had geweten.
A is morgen vijf weken oud en de mist is aan het optrekken hier.
Je kan het!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175397929
Zonnestraal ook van mij maar even hart onder de riem.
Het herkenbare van waarom moest ik nou zo nodig een 2e al tijdens de zwangerschap die ruk was en toen een nasleep na de bevalling waardoor pas na 7 weken eindelijk een roze wolkje werd.
Maar het gaat allemaal goed komen, zoals gezegd kies kleine doelen per dag en het kleine humpie draait voor je het weet mee in jullie ritme van dreumes/peuter.
En soms lukt het even niet en dan niet, morgen weer een dag.

To be honest, ik heb nu wel eens het gevoel naar nummer 2 van meisje wat doe ik je aan; de aandacht die haar broer onverdeeld kreeg en waar zij maar mee te dealen heeft dat ze soms wachten moet, even niet slapen kan, een (onbedoelde)beuk van haar broer krijgt of dat ze echt even huilen moet want aandacht voor broer is ook nodig.
Maar het is zo'n blij meisje en ze hoort er zo volledig bij O+
En straks als grote broer naar school gaat heeft zij volledig aandacht van ons overdag.

Sara :* je bent dapper en ontzettend goed bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueEyes op 30-11-2017 15:17:11 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 30 november 2017 @ 10:36:16 #130
269689 crew  Viv
pi_175398942
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb inmiddels geen vriend meer die ik moet entertainen/verzorgen
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb er maar 1, maar mijn ex gedroeg zich in de kraamweek ook als een klein kind..
Even selectief quoten hoor, je bent dus niet meer samen met de vader van je baby? Wat heftig joh! :*
pi_175399095
Blue, dat was ook allemaal wel zwaar he. Maar je hebt wel een prachtig leuk meisje!

Ik denk heel af en toe: hoe zou mijn leven er nu uitzien als we het bij alleen I hadden gehouden? Tja, heel anders dus. :P . Met een kind dat al bijna naar school gaat en de vrijheid & zelfstandigheid die daarbij komt kijken. Dan denk ik: goh, was wel relaxed geweest. _O- .

Maar ja, Y. O+ . Wie wil er nou niet een Y? O+ .

Hij is overigens helemaal gek op onze kat. Als hij aan het sputteren is (omdat hij wil kruipen en het lukt niet) en die kat loopt langs, dan is het meteen weer goed. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175399719
Zonnestraal; Ik heb dan maar 1 kind, maar ik vond het weer op krachten komen ook echt tegenvallen. 2 weken geleden heb ik met werk nog geregeld om vakantie op te nemen na mijn verlof, omdat ik mezelf nog niet (volledig, ik wilde de helft, zij zeiden och, doe maar rustig en begin in januari weer) zag werken. Nu echter denk ik dat het best had gekund. Vooruitkijken is dus echt een valkuil merkte ik. Dus ik sluit me eigenlijk aan bij de rest, kleine doelen, rustig aan en soms gewoon even flink huilen en overnieuw beginnen. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175400854
En voor je het weet zit je te kijken naar dit soort taferelen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175401134
:* voor sara, hopelijk krijg je snel de juiste hulp.

en ook voor zonnestraal, ik lees veel herkenning hier en dat het echt beter wordt.
Ik vond 1 baby al heftig in het begin, laat staan als je al kinderen hebt.

mijn baby kwam gisteren uit bed met haar dat wel getoupeerd leek (het deel waar ze op ligt achter in haar nek). Heb het proberen te kammen, dat helpt iets maar niet helemaal. ik ontdekte net ook een knoopje, als ze op haar buik ligt maar proberen eruit te krijgen. Als iemand tips heeft graag!
pi_175403368
Ha, ze waren dan voor zonnestraal bedoeld, maar jullie verhalen over een tweede doen mij stiekem ook goed. Herkenbaarheid O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175405577
Ik zit er eigenlijk best even doorheen.
M. is de laatste dagen steeds meer aan het huilen, met vandaag als hoogte/dieptepunt. Alleen als ik sta en wiebel met hem is het een beetje oké. Als in miemelen en wringen. Al het andere is keihard brullen :'( ik vind hem zo zielig, het zit zo duidelijk niet lekker ;(
Slapen doet hij nu eigenlijk alleen in de kinderwagen als ik aan het lopen ben en (godzijdank) ‘s nachts.

En dan vind ik het ook weer zielig voor S., want die plant ik maar voor de tv, omdat ik verder niets met hem kan doen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175406203
LeSage. :*
  donderdag 30 november 2017 @ 16:44:47 #138
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175406812
Wat Cygne zegt. Want ik kan wel zeggen het wordt beter, S vindt het vast geen ramp, zoek hulptroepen etc, maar het is natuurlijk gewoon stom en zielig voor M en ook voor jou.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175406935
Pfff, dat is ook zwaar inderdaad. En dan is het ook nog van dat grijze donkere weer.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175407972
Flav: Wat een gedoe met de verzekering :{
Sara: :* Goed dat je hulp hebt gezocht. Hopelijk gaat het snel wat beter :*
Zonnestraal: Welkom in dit topic en nog gefeliciteerd O+ Ik vind het soms met 1 al zwaar.. Goed dat je het aangeeft aan je partner.
Franny: Vervelend dat jouw familie zo doet.. Wel herkenbaar. Mijn moeder wilt dat ik iedere dag een foto stuur. Maar op de een of andere manier lukt het me niet altijd ook als is het maar 2 minuten werk.
Lemijn: Jaa het is jouw zoon en die blijft en gaat voorlopig niet meer weg O+
BE: lief dat ze zo lief samen spelen. Daar doe je het voor O+
LeSage: Vervelend ;( Volgens mij heerst de griep een beetje

Betreft doorslapen... Nou hier de afgelopen 5 nachten ( op de nacht na prikjes na) drama. Die arme E. krijst zichzelf een verhoging. Vannacht duurde het ook 2,5 uur voordat hij sliep, ik weet soms echt niet wat ie wil... Konden ze maar praten ;( Opvallend is in mijn omgeving dat de kindjes die flesvoeding krijgen het meeste doorslapen... Maar ik las ergens dat kindjes die 's nachts wakker worden om te drinken intelligenter zijn. Maarja er wordt zoveel gezegd.
  donderdag 30 november 2017 @ 17:42:44 #141
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175408019
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:36 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]


[..]

Even selectief quoten hoor, je bent dus niet meer samen met de vader van je baby? Wat heftig joh! :*
Nee, nu bijna een maand. En het bevalt me prima, heb het idee dat ik veel meer rust heb.

Helaas is het een klein kind die "ik wil je niet alleen in mijn woning, naast mijn werktijden ben je welkom om tijd met je dochter door te brengen, trek ik me wel terug" leest als "je mag geen contact meer met haar"
En nu dus begint te dreigen met fysiek geweld naar m'n ouders, zus en mij als hij een van ons met de kleine ziet. |:(
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175409164
G.vs.E: omdat ik je ook nog ‘ken’ van het Singles-topic: sterkte. :*
Lijkt me een kutsituatie.
  donderdag 30 november 2017 @ 18:52:11 #143
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175409383
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:41 schreef vencodark het volgende:
G.vs.E: omdat ik je ook nog ‘ken’ van het Singles-topic: sterkte. :*
Lijkt me een kutsituatie.
Leuk is anders idd, maar ben liever een 'Single' mama dan dat ik met hem nog een relatie heb. Ik plak geen labeltjes, maar zijn gedrag tijdens en na de zwangerschap leken me te veel op borderline om daarmee samen te kunnen en willen blijven. G. was een kindersurprise, als wij haar niet hadden was het zeker al veel eerder geëindigd. Ik ben opgelucht met de beslissing die ik heb gemaakt. En als hij zo doorgaat ga ik dan ook aangifte doen.. G. en ik redden ons wel, hij heeft in al die tijd weinig tot niets bijgedragen financieel. Geen meubels voor in de kinderkamer, geen kleding.. Misschien in totaal 4 pakken luiers en 6 pakken voeding.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175409655
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 18:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Leuk is anders idd, maar ben liever een 'Single' mama dan dat ik met hem nog een relatie heb. Ik plak geen labeltjes, maar zijn gedrag tijdens en na de zwangerschap leken me te veel op borderline om daarmee samen te kunnen en willen blijven. G. was een kindersurprise, als wij haar niet hadden was het zeker al veel eerder geëindigd. Ik ben opgelucht met de beslissing die ik heb gemaakt. En als hij zo doorgaat ga ik dan ook aangifte doen.. G. en ik redden ons wel, hij heeft in al die tijd weinig tot niets bijgedragen financieel. Geen meubels voor in de kinderkamer, geen kleding.. Misschien in totaal 4 pakken luiers en 6 pakken voeding.
Blij dat je er zelf zoveel vertrouwen nu in hebt dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Veel vertrouwen in de toekomst met je baby dus.
Good luck dan maar!
:)
  donderdag 30 november 2017 @ 19:28:38 #145
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175410144
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Blij dat je er zelf zoveel vertrouwen nu in hebt dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Veel vertrouwen in de toekomst met je baby dus.
Good luck dan maar!
:)
Komt helemaal goed.. Voor mijn gevoel is het nu al minder zwaar om mama te zijn. :s)
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175410492
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Komt helemaal goed.. Voor mijn gevoel is het nu al minder zwaar om mama te zijn. :s)
Ik zag laatst je hele blije baby voorbij komen dus dat zit ook wel goed! :)
  donderdag 30 november 2017 @ 20:01:09 #147
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175410792
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:48 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zag laatst je hele blije baby voorbij komen dus dat zit ook wel goed! :)
Ja blij ei is ze O+
Alleen begint ze nu een beetje verkouden te worden -O-
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175410923
Och LeSage. :* Heb je een draagdoek/zak waardoor je toch ook je handen voor S. vrij hebt?

Heftig zeg GvsE. Volgens mij doe je het heel goed :*

Memoru, L. krijgt volledig fv inmiddels, maar nog geen haar op haar hoofd dat denkt aan doorslapen. Uiteraard is ze wel hyperintelligent. *O*

Twee kinderen.. Volgens mij heb ik geluk gehad, want vanaf het begin (muv die periode dat L. de draagzak weigerde en we &%#@/& spruw hadden) vind ik de combi dreumes/peuter en baby niet zo heel heftig. Tuurlijk zitten er wel eens dagen tussen waarop ik bijna naar de bouwmarkt was gereden voor een rolletje behang + lijm, maar over het algemeen zijn ze beide super lief en leuk en kunnen ze zich ook goed met elkaar (of afzonderlijk) vermaken. Sinds L. kan kruipen/lopen langs de bank heb ik bijna geen kind meer aan haar, zo tevreden. O+ Ik maak regelmatig de badkamer schoon, ruim vervolgens de vaatwasser uit om daarna nog af te stoffen, zonder ook maar door een kind lastig gevallen te worden. Helaas is het serene samengespeel wel altijd afgelopen op het moment dat mijn derriere de bank raakt. :+

De gevoelens "we hadden het zo goed" en "wat hebben we gedaan" waren hier in de zwangerschap en in de eerste dagen (weken?) overigens ook wel aanwezig, maar L. hoort er nu toch echt zo bij. O+
pi_175411278
Mijn baby heeft van 4 tot 6 maanden doorgeslapen. Toen ineens niet meer en af en toe een nachtje ineens weer wel. Nu slaapt hij een stuk of 3 x per week door en hij is bijna jarig.

Het komt vanzelf wel.
Al begrijp ik wel dat het extra zwaar is als je nog een dreumes of peuter rond hebt lopen.
Ook zonder tweede trouwens. Ik ben na een jaar wel toe aan een uitslaap dag.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175412298
Schoonmaken met 2 kids op de vloer :')
De 1 terroriseert de ander en ik kan steeds scheidsrechter spelen.
En dan doet dat kleine monstertje niet onder voor de grote :D
Dus schoonmaken gebeurt met mini in bed of box en de ander met puzzels aan tafel.
pi_175412363
LeSage, heel herkenbaar! Dirk is ook hangerig en huilerig en slecht gehumeurd. En slaapt alleen s nachts goed en zonder hulp. Volgens mij zit hij in een sprong, icm nog verkouden. Ik vind het optimaal verdrietig voor hem omdat hij het duidelijk moeilijk heeft, en enorm beklemmend voor mezelf want alleen mama is goed. En voor man ook niet lekker want woensdagavond was ik weer dansen en wilde baby eigenlijk alleen maar mama. :x Hopelijk snel weer beter, ook bij jou. :*

[ Bericht 15% gewijzigd door Nanuke op 01-12-2017 00:36:02 ]
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175415802
LeSage, kun je niet buiten gaan lopen met mooi weer? Dat heb ik de eerste weken ook heel bewust gedaan zodat O even zijn energie kwijt kon en ik wat rust aan m'n hoofd had. Alleen was dat wel in een iets gunstiger seizoen daarvoor.

Sterkte iig en je maakt S echt niet kapot. Ik kan O geen groter plezier doen dan de hele dag baby tv aan :') en dat is tegenwoordig ook vaste prik een uurtje s ochtends en een half uurtje s avonds. Ik kan vooral Zappelin Go (NL3) aanraden, daar gaat O altijd enthousiast mee bewegen op zijn manier
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175417519
:* voor alle zieke mupkes.
V heeft ook een (alweer) verkoudheid te pakken. Hij heeft een vies brokkelhoestje maar verder gelukkig nog altijd vrolijk met soms een huilbui. Die blikken die je van mensen krijgt als hij begint te hoesten :') Of dat ze commentaar moeten leveren..
pi_175418078
Thanks dames :*
Draagdoek ga ik vandaag weer eens tevoorschijn toveren. Mijn bekken zijn nog niet optimaal, dus ik hoop dat dat gaat lukken.
FF, naar buiten doen we inderdaad veel. Ik splits boodschappen tegenwoordig vaak op in 2 keer :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175420009
goed dat je regelmatig naar buiten gaat lesage. Ik merk dat het hier op doordeweekse niet mooi weer dagen snel erbij inschiet. Wil het toch eigenlijk ook iedere dag doen. De drager met een paraplu is een prima combi voor regenachtig weer!

Hier naar het cb geweest, ze is alweer 3 maanden en wordt groot!! 5430 gram en 57,5 cm zijn de stats!
pi_175420190
Mooie stats, Nolita!

Naast last van spugen heeft meneer ook een sprongetje denk ik.
Hij lachte net hardop :o O+
Dat vraagt natuurlijk ook veel van je :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175420386
LeSage: Knap dat je iedere dag naar buiten gaat! Het is hier echt mistig en als ik naar buiten kijk krijg ik het al koud.

Nolita: Mooie stats!

E. heeft vandaag van 2:00- 6:30 geslapen dus het gaat weer een beetje de goede kant op. Hij is vandaag ook 100 dagen oud O+
pi_175420433
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:37 schreef Memoru het volgende:
LeSage: Knap dat je iedere dag naar buiten gaat! Het is hier echt mistig en als ik naar buiten kijk krijg ik het al koud.

Nolita: Mooie stats!

E. heeft vandaag van 2:00- 6:30 geslapen dus het gaat weer een beetje de goede kant op. Hij is vandaag ook 100 dagen oud O+
Moet sowieso wel iedere dag naar buiten, want we hebben een hond. Met die regen vorige week wilde ik liever binnen blijven hoor. 2 kinderen in de wagen hijsen met regenkappen enzo. Blegh.

Goed geslapen E! Dat doet je moeder goed :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:22:56 #159
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175421244
:W

Ik ga proberen mee te schrijven hier, en vanaf nu ook meelezen, dus kom hier nu zo binnenvallen :@

M. is vandaag alweer 6 weken :o en groeit als kool. Op zijn eerste afspraak op het cb zat hij al op 1800 gram boven zijn geboortegewicht! 💪
Hij is een lief en tevreden kereltje O+, slaapt prima 's nachts (hij slaapt ongeveer van 21.00/22.00 tot 08.00/09.00, alleen 2x wakker om wat te eten).

Plaatje bij het plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175422125
Mijn vriend is weer begonnen met gitaarspelen zodat hij met de kapitein liedjes kan zingen O+

Van opstandige punkpuber met n basgitaar naar papa met kinderliedjes op een akoestische gitaar _O-

Nog meer mensen die muziek kunnen maken hier?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175422680
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn vriend is weer begonnen met gitaarspelen zodat hij met de kapitein liedjes kan zingen O+

Van opstandige punkpuber met n basgitaar naar papa met kinderliedjes op een akoestische gitaar _O-

Nog meer mensen die muziek kunnen maken hier?
Super leuk O+
Ik maak zelf ook muziek. 11 jaar pianoles gehad, ik heb hoorn en klarinet gespeeld, heb gitaarles gehad en zit nu alweer 13 jaar bij de leukste slagwerkgroep waar ik zowel ritmisch als melodisch slagwerk speel :D
Ik verwacht zomaar dat onze kinderen ook iets met muziek gaan doen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175422715
LadyS :W leuk dat je mee komt schrijven met je mannetje. Wat een dropje O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175423537
Welkom LadyS :W
Wat een leukerd heb je daar! O+
pi_175423626
Oh die piekhaartjes en hapwangen O+
pi_175423687
LeSage: Met een hond moet je idd wel iedere dag naar buiten ;) Leuk filmpje!
LDG: Helaas zijn wij niet zo muzikaal.. Super grappig dat hij kinderliedjes speelt op zijn gitaar. Mannen met een gitaar :9~
LadyS: Wat een mooi mannetje O+ O+ O+ Welkom!
pi_175424084
Mooi LeSage O+
Ik heb jaren accordeon gespeeld. Hier in huis staat een keyboard daarmee zingen we en spelen we liedjes. O+

Wolfje is zielig. Dichte neus dus als hij probeert te duimen is het huilen. En ook nog steeds kramp. De hele nacht wakker. Hij heeft er zelf wallen van.
pi_175424477
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:38 schreef LeSage het volgende:

[..]

Super leuk O+
Ik maak zelf ook muziek. 11 jaar pianoles gehad, ik heb hoorn en klarinet gespeeld, heb gitaarles gehad en zit nu alweer 13 jaar bij de leukste slagwerkgroep waar ik zowel ritmisch als melodisch slagwerk speel :D
Ik verwacht zomaar dat onze kinderen ook iets met muziek gaan doen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh cool O+ misschien ga ik ook ooit weer slagwerken. Vroegah twaalf jaar gedaan bij de lokale famfare haha. Heb daarna n blauwe maandag met n sambaband mee gerepeteerd, maar dat was zo simpel en onwijs veel herhaling dat ik er zo op was uitgekeken.

Ik hoop dat ons kleintje ook iets met muziek wil later, los van dat het goed is voor zn hersenen, is het ook gewoon tof om te kunnen en veeeeel makkelijker als je het jong leert.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 1 december 2017 @ 14:12:27 #168
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175424975
Dank allemaal voor het welkom! O+

LDG, hier zijn we echt totaal a-muzikaal allemaal :@
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175425779
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:22 schreef LadyS het volgende:
:W

Ik ga proberen mee te schrijven hier, en vanaf nu ook meelezen, dus kom hier nu zo binnenvallen :@

M. is vandaag alweer 6 weken :o en groeit als kool. Op zijn eerste afspraak op het cb zat hij al op 1800 gram boven zijn geboortegewicht! 💪
Hij is een lief en tevreden kereltje O+, slaapt prima 's nachts (hij slaapt ongeveer van 21.00/22.00 tot 08.00/09.00, alleen 2x wakker om wat te eten).

Plaatje bij het plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik lees hier nog niet echt mee, maar deze foto is toch wel heeeeeel schattig O+
pi_175425914
Ow LadyS, wat een mooierd! O+ O+
Het is toch de geboortedatum denk ik :P

Ik speel al ongeveer 20 jaar klarinet. Man is slagwerker. Mijn peuter heeft meer talent dan man, dus dat wordt er ook een (ben ik bang). Kevin gaat iets melodisch doen hoop ik. Maar ik ga niet pushen hoor :@
pi_175427202
Wat een leukerd ladyS, welkom!
  vrijdag 1 december 2017 @ 15:44:29 #172
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175427211
Welkom LadyS, wat een knapperd O+ Al vind mijn warrige brein het nu wel lastig dat LS op twee mensen kan slaan.. Het is net weer de drie T's in Z&G ;(

Mannen met een gitaar O+ En dan ook nog een baby O+ O+ O+ Man speelt een heel klein beetje, maar hoop toch echt dat O zijn muzikale talent erft en niet het mijne O-) Ik word altijd hartelijk uitgelachen dat ik niet ritmisch kan klappen, om nog maar te zwijgen over Indiana Jones en The A-team-tunes die ik niet uit elkaar kan houden |:(
pi_175427350
3ts in z&g _O- O+

Mijn man heeft geen muzikaal talent. Die verpest zelfs alle kinderliedjes nog. :')
  vrijdag 1 december 2017 @ 16:17:47 #174
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175428090
Ik hoop dat mijn vriendin G. wil leren zingen.. Die is professioneel zangeres, en ik klink nog valser dan de gemiddelde krolse kat :X
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175430841
Wat vreet zo'n huilende plakbaby toch energie. Je zou zeggen dat je van t hele dagen zitten en hangen met af en toe een wandeling toch niet zo moe zou moeten worden. We gaan morgen naar een kerstmarkt, maar als Dirk dan ook zo gezellig is voorspel ik dat we er vroeg een eind aan breien. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175430924
En welkom LadyS! O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:17:46 #177
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175431177
Welkom LadyS!

Ik hoop zo dat Jacob een beetje van muziek maken gaat houden. Hij moet vanavond weer mee naar mijn koorrepetitie en hier staat oa een saxofoon. Binnenkort eens testen met hem in de kamer, dat. heb ik nog niet gedaan eerlijk gezegd. Maar ik heb vooral vroeger zoveel muziek gemaakt, en het deed met zo goed. Dat gun ik hem ook, maar het kan natuurlijk ook een andere hobby zijn dan muziek. Ergens warm voor lopen, dat is wel levensvreugdeverhogend in ieder geval.

LeSage wat tof!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:52:38 #178
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175431857
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:46 schreef Songeur het volgende:

[..]

ik lees hier nog niet echt mee, maar deze foto is toch wel heeeeeel schattig O+
Ah. Dus het zijn niet alleen mijn hormonen die dat vinden :P, een buitenstaander gelukkig ook
O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 1 december 2017 @ 18:54:29 #179
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175431902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:51 schreef Adrian4 het volgende:
Ow LadyS, wat een mooierd! O+ O+
Het is toch de geboortedatum denk ik :P

Ja, 20 oktober is een goede afleverdatum inderdaad :D O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:02:35 #180
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175432061
Oh LadyS hij is zeer schattig! Dat vergat ik te zeggen. Goed gedaan O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:17:09 #181
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175432388
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:22 schreef LadyS het volgende:

Plaatje bij het plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie bos haar! En kuslipjes O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175432639
Wow LadyS, wat een mooierd. O+

Ik kom even mijn haastige baby showen, ondanks dat ze krap 10 maanden is vindt ze het helemaal normaal om de hele dag los te gaan staan zonder hulp. :') O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 december 2017 @ 19:30:43 #183
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175432714
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 19:27 schreef Selvaria het volgende:
Wow LadyS, wat een mooierd. O+

Ik kom even mijn haastige baby showen, ondanks dat ze krap 10 maanden is vindt ze het helemaal normaal om de hele dag los te gaan staan zonder hulp. :') O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat snuutje erbij ook , geweldig _O_
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175433134
Mooi mannetje LadyS!

& Selvaria, wat knap!!!
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:04:24 #185
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175433530
Wat een plaatje, LadyS O+

Selv! :o Wat knap! Snelle rakker :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175433937
Haha selvaria, ze kijkt erbij alsof het eigenlijk niet mag O+
pi_175434071
Selv O+
Dat zie ik Bollo hier nog niet doen, haar broer ging los bij 13 maanden en ga dus een beetje er vanuit dat zij ook die kant op gaat.
  vrijdag 1 december 2017 @ 20:39:43 #188
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175434352
Ooh selvaria, knap hoor! En wat vlot met 10 maanden :o
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175437155
Wat een vlotte, knap hoor! *O*
pi_175437365
Die haastig L O+ Je kleine baby Selv, wat is dit?!

O lijkt weer aan de beterende hand! Na 4 dagen koorts wordt ze eindelijk weer wat opgewekter. Vandaag minder geslapen en een paar hapjes gegeten. Hopelijk is ze dit weekend weer haar vrolijke zelf O+ Beetje jammer alleen dat F nu ook aangestoken lijkt te zijn -O-
pi_175437656
Selv! Dat koppie erbij ook! O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175438855
L :o _O_ Die kan zo door naar de dreumessen!

Lemijn, zeker waar dat zo’n hobby levensvreugde geeft. Al mijn vrienden maken ook muziek eigenlijk. De meesten al van vroeger af, de rest is door ons aangestoken :)
Dat gun ik mijn kinderen ook, jezelf ontwikkelen buiten school/werk om en het liefst daar ook een sociaal leven uit halen. Mag wat mij betreft ook met sporten, maar ik heb persoonlijk meer klik met muziek.

Fazz, fijn dat ze zich beter begint te voelen!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175440420
Mijn muzikale talent komt niet verder dan de simpelste liedjes op hard kunnen spelen in Guitar Hero. Maar ik hoop wel dat mijn kinderen daar wel interesse en geduld voor hebben. Net als voor sport, dat hebben mijn ouders ook nooit gestimuleerd. Wij mochten vroeger max 1 hobby wat bij mij scouting was. Pas nadat ik zelf werkte ben ik daar een sport bij gaan doen.

Welkom LadyS! Wat een mooie bolle wangen O+

Wat knap Selvaria! Maar met zo'n grote zus is het ook aanlokkelijk om snel mee te kunnen doen natuurlijk!

GvE, jammer van de verbroken relatie, maar fijn dat het als een goede beslissing voelt. Hopelijk komen jullie tot goede afspraken als de emotie erachter wat afneemt.

Fijn dat het beter met haar gaat Fazz! Hopelijk heeft F er niet zo'n last van.

Wij zijn weer terug uit het oosten! Helaas met nog wel een flinke spuugpartij vlak voor vertrek, Lala heeft duidelijk wat meer last van het ziek zijn. Ze hoest ook als een zware roker, maar drinkt nog goed (denk ik, er kwam iig heel veel uit), lacht tussen de hoestbuien door en slaapt normaal dus maak me niet zo'n zorgen.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175441531
Hah ik herkende L helemaal niet :o. Die gaat al bijna het huis uit zo.
Dat koppie O+.
pi_175442200
Bedankt voor al jullie woorden!
Het helpt en vooral niet vooruitkijken inderdaad.
Al val je geregeld in die kuil; "hoe zal de komende nacht gaan?" Bijv.
pi_175445102
memoru 100 dagen alweer O+

LadyS welkom! Ik heb het gevoel dat ik hem herken van de echo's :D
Hoe vinden zijn grote zussen het!?

Muziekinstrument heb ik vroeger een aantal jaar gespeeld (laatste jaren nogal verplicht vanuit ouders wat mijn plezier erin heeft weggehaald). Ik was meer van het actief sporten. Nu luister ik wel veel muziek (en blèr vals mee)

Selv wat een geweldige foto van L, dat koppie idd. Zo'n mini die al zelfstandig rechtop staat O+

Mijn baby lijkt stuk. Ze slaapt en slaapt en slaapt. Ik ga er even vanuit dat het door het prikje van gisteren komt. Ze heeft gisteravond om 22:15 het laatst gedronken en daarna geslapen tot ik haar vanochtend om 8:30 wakker heb gemaakt. (mijn borsten :X )
Nu slaapt ze alweer sinds 9:30..
Beetje jammer dat vriend mij om 4:30 en 7:30 wakker maakt om te vragen of ze al wakker is geweest en ik daarna moelijk of niet meer in slaap kom. En ergens ook wel weer schattig dat hij bezorgd is..(hij vroeg zich af hoelang ze nu achter elkaar mocht slapen).
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:43:39 #197
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175447255
Nolita, hij heeft inderdaad een herkenbaar mondje, was ook het eerste wat me opviel na de bevalling:



Hij heeft trouwens opeens wimpers :o O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 2 december 2017 @ 12:46:30 #198
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175447308
Oooh en je borsten, Nolita :X vreselijk is dat, ik had dat laatst ook toen hij toevallig 6 uur achter elkaar sliep :o

En prikjes :,( daar kijk ik niet echt naar uit... zo sneu
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:31:07 #199
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175448170
De prikjes worden door G verrassend goed ontvangen, ze heeft de laatste keer alleen 3 seconden bij het 2e prikje gehuild en doet misschien 1 extra dutje (van wel 20 hele minuten...)

Geloof dat het volgende prikje pas bij 1 jaar komt..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175464049
Ik wil als een ouwe tante in z'n wangetjes knijpen LadyS O+

Selvaria, kie die ukkepuk staan dan! Het ziet er bij zulke hele kleintjes ook zo lekker topzwaar uit altijd, zo knap dat ze al in evenwicht blijft dan hè?
  zondag 3 december 2017 @ 07:53:29 #201
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175464278
Ik ben zijn wangetjes dan ook altijd aan het kussen O+ Hij zal er wel gek van worden :')

Gisteren een best lange sinterklaasavond gevierd in een warme en zeer rumourige kamer met heel veel mensen. M. deed het goed, maar thuis lukte het slapen niet echt. Hij lag onrustig te zijn en een beetje te huilen met zijn ogen dicht. Uiteindelijk toch snel in slaap gevallen tussen ons in in het grote bed en maar 1x 10 minuten wakker geweest voor een voeding (normaal zeker 2x).
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175466212
Wat een leuke dag had moeten worden, werd uiteindelijk echt een klotedag. Gingen met schoonouders naar de kerstmarkt, natuurlijk tering druk en moesten best een eind lopen. Toen was ik er eigenlijk al wel klaar mee. Daarna kwamen we een ruziezoekende kerel tegen, is m'n telefoon gejat en 's avonds/ s nachts wilde Dirk niet gaan slapen. Vandaag kan alleen maar beter worden, zeg maar. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 3 december 2017 @ 11:36:02 #203
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175466470
Oh darn, dat was echt een rukdag, Nanuke :o
Was die ruziezoekende kerel wellicht een afleidingsmanoeuvre waarna je telefoon is gestolen?

Hopelijk heb je vandaag een extra fijne dag om het een beetje te compenseren :*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 3 december 2017 @ 11:52:53 #204
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175466707
Nanuke, klinkt als een gezellige dag :{ En een gestolen portemonnaie is ook altijd zo'n gedoe, alles blokkeren enzo.
Hoe verloopt vandaag tot nu toe? :+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175466919
Bah Nanuke, wat een stomme dag gisteren ;(

M. heeft de eerste pakjesmiddag overleefd. Hij vond het fantastisch, een hele middag knuffelen met ooms/opa/oma :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175469223
Pff wat verschrikkelijk Nanuke! Die kerstmarkten zijn voer voor zakkenrollers helaas :(

V’s hoestje klinkt nog steeds vies. Hij huilt nu ook al de hele morgen, arm ventje. Hebben net een zetpil gegeven, was een hele onderneming :') Hij had er lol in om hem steeds eruit te duwen. Toen maar de thermometer gepakt om de zetpil tegen te houden, hij floepte eruit met onze vingers haha.
pi_175474415
Zo, ik kom me maar eens melden met mijn versgebakken baby O+ Ze doet het tot noch toe erg goed, BV kost nog wat moeite omdat ze wat misselijk is en we denken ook door de bevalling. Maar verder is ze heel zoet, huilt (nog) weinig en is makkelijk te troosten. Als ik binnenkort wat meer tijd heb zal ik me hier eens in gaan lezen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 3 december 2017 @ 19:10:12 #208
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_175475072
Leuk LeSage! Heeft hij nog iets leuks gekregen van de sint? :)

Ai, heeft de zetpil geholpen Flav? Beterschap!

Welkom rena! *O* Wat een plaatje O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_175476041
Welkom rena O+ wat doet ze al sassy met haar vingertje op die foto :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175476359
Beterschap Flav!

Versche baby :9 O+

M. heeft wat speelgoed gehad en een skipakje voor de hopelijk witte kerst in de Ardennen :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175476681
Aah, welkom met je mini Rena! O+

Wij zijn vandaag in het zwembad geweest, voornamelijk om peuter een plezier te doen, maar we hoopten L. daar ook wel te kunnen vermaken. Fout. :') Arme kind was doodsbang, trillen als een rietje bij binnenkomst en als een koala aan mij vastgeplakt toen we in het badje zaten, dat alles terwijl ze op haar badeendje sabbelde alsof haar leven er vanaf hing. Op een gegeven moment vond ze het wel oké en zat ze lekker tegen me aan te chillen, maar als ik haar verder dan 1 cm van mezelf afhield was er weer paniek. Uiteindelijk haar er maar uitgehaald en na een fles viel ze de resterende tijd lekker in de wagen in slaap. :z Arm schaap, over een paar weken/maanden maar een herkansing en anders gewoon een tijdje niet.
pi_175476813
Welkom rena, wat een popje heb je daar. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 3 december 2017 @ 21:08:45 #213
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175477690
Rena! Welkom! Hoe is het nu met jou?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175478363
Welkom rena!

Zetpil heeft goed geholpen, hij heeft 2 lekker tukjes gedaan en heeft nu al weer praatjes haha. Alleen drinkt hij z’n flessen nog niet helemaal leeg dus tussendoor maar wat water gegeven.
pi_175478739
Zou kunnen Sylver, of misschien dat ze er gewoon gebruik van hebben gemaakt, geen idee. Baal vooral van de foto's die ik kwijt ben, en nu in handen zijn van een vreemde. Bah.
Nolita, vandaag is wel aardig, maar vergeleken met gisteren echt perfect. ;)

Flav, fijn dat de paracetamol wat geholpen heeft.

Welkom, rena! O+ Hoe is het met jou?

Selv, wat sneu dat ze het zo eng vond! Ik wil in januari eens gaan kijken bij babyzwemmen in de buurt. Lijkt me heel leuk om samen te doen, maar nog helemaal niet stilgestaan bij t feit dat baby's het ook heel stom kunnen vinden.

Mijn ouders waren er spontaan omdat ze net terug zijn van vakantie. Die hadden Dirk 4 weken niet gezien, en konden alleen maar kirren dat hij ineens zo groot was en zoveel kon. Stiekem klopt dat ook wel aardig, hij is alweer zoveel verder dan 4 weken geleden. O+ Dirk zit alleen volgens mij nog een beetje in zijn sprong, want helemaal gezellig als vanouds is hij nog niet. Gelukkig lijkt het slapen weer wat beter te gaan, dus ik heb goede hoop voor vanavond/vannacht. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175480330
Gefeliciteerd en welkom Rena! Hoe gaat het met jou zelf nu?

4 weken is ook wel heel lang op zijn nog korte leventje Nanuke, dan kan hij drie sprongetjes gemaakt hebben! Jammer van de stomme kerstmarkt :(

Was dit haar eerste keer zwemmen Selvaria? Dat is ook erg spannend natuurlijk...

Wij hebben sinterklaas gevierd en de dames hebben zich super goed gedragen. Goed geholpen met cadeautjes uitpakken en papier proberen op te eten en daarna netjes in de drukte (4 peuters + 2 6/7-jarigen) in de kinderwagenbak geslapen. Sint heeft alleen een beetje moeite met het inschatten van hun maat, de ontvangen skipakken met naam erop passen ze waarschijnlijk in de zomer wel! :') verder veel boekjes en wat speelgoed gehad. Ik had zelf als echte cheapskate ontvangen kraamkadootjes opnieuw ingepakt, het ging toch niet om de inhoud maar om het 'eerlijk houden tov de rest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175481226
Rena, welkom wat een mooi meisje heb je daar! O+

Tjonge Nanuke dat is echt flink balen. Vooral van de foto's. :*

FF, klinkt leuk. En die skipakken! _O-

Wij hadden vanavond ook pakjesavond met mijn familie. Voornamelijk surprise. En wat cadeaus voor Wolfje. Van mijn moeder en ons kreeg hij duplo. Van mn broer en zijn vriendin kreeg hij een mooie tractor. Die glimoogjes. O+



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175483719
Hm, mijn pakketjesbezorger staat iets te vaak aan de deur. Hij kijkt voortaan eerst of de baby op de bank ligt te slapen voordat hij aanbelt :')
Overigens deze keer voor een pakketje van de buren, die zeker zoveel bestellen als wij.
Hij kent ons ook allemaal bij naam :@ _O-

Dadelijk met M. naar de osteopaat, ben benieuwd.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175483891
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 00:15 schreef Cygne het volgende:
Rena, welkom wat een mooi meisje heb je daar! O+

Tjonge Nanuke dat is echt flink balen. Vooral van de foto's. :*

FF, klinkt leuk. En die skipakken! _O-

Wij hadden vanavond ook pakjesavond met mijn familie. Voornamelijk surprise. En wat cadeaus voor Wolfje. Van mijn moeder en ons kreeg hij duplo. Van mn broer en zijn vriendin kreeg hij een mooie tractor. Die glimoogjes. O+

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh dat is een versje van lars of niet O+? Wij hebben getwijfeld over n lars versje op het geboortekaartje :Y. Uiteindelijk n stukje tekst van acda en de munnik genomen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175484144
Welkom Rena :)! Mooi meisje!

Leuke sintfotos FF en Cygne! Wat een mooi versje! Ik heb ook een boekje met versjes van Lars, zo leuk!!!

Even een vraagje. Heeft iemand ervaring met baby de fles minder goed drinkt bij 6 maanden? Ik weet niet zo goed wat het is, misschien niet fit, onrustig door de sintvieringen, tandjes. Weet wel dat andere dochten ook een tijd heel langzaam dronk maar de flesjes gingen uiteindelijk nog wel een eind leeg. Nu bij lang proberen blijft er nog ongeveer 100 ml staan...
pi_175484611
Cygne, wat een mooi persoonlijk versje. :o O+

De pakketbezorger kent ons niet bij naam, maar doet wel eerst alle andere pakketjes proberen. Wij krijgen ze dan ook van de rest van de straat in geval van niet thuis. :')
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175485037
Nanuke: Balen van je telefoon :(
Rena: Welkom en wat een schatje O+
Flav, fijn dat de hij zich beter voelt!
Selv: Jammer dat het babyzwemmen toch niet leuk bleek te zijn! Misschien de volgende keer wel
FF: Leuke foto's volgens mij hebben ze het erg naar de zin gehad!Ski pakken zijn super handig nu de winter komt :Y
LeSage: _O- _O- Wel super lief dat hij rekening houd met de baby
Cygne: Mooi versje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175485838
Zo, ik heb even een wat rustiger moment te pakken, wat een hectiek brengen die eerste dagen met zich mee zeg. Met mij gaat het lichamelijk en geestelijk een heel stuk beter, de wond van de KS doet al een stuk minder pijn en ik kan weer goed naar de wc en aardig goed lopen, dus we mogen waarschijnlijk straks naar huis als de waardes van C. goed zijn, ze was gisteravond wat duf en geel dus ze hebben even gekeken of er meer achter zat, maar vannacht was dat gewoon goed en vanochtend hebben ze opnieuw getest en dat moeten we nog horen. De borstvoeding is nog een beste uitdaging, komt traag op gang, waarschijnlijk door de keizersnee, en daar raakt mijn meisje soms wat gefrustreerd door ;( (en ik ook). Maar we zitten ondanks de tegenvallende bevallingservaring en het gerommel met de BV wel op een enorme roze wolk hoor O+ , ik ben smoorverliefd op dat kleine meisje O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175485879
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Welkom rena O+ wat doet ze al sassy met haar vingertje op die foto :D
Viel mij later ook op _O- Ze doet bijna het 🤘🏻 gebaar, haar vader was er al trots op :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175487659
FF, het was de tweede keer, maar de eerste keer was ze krap vier maanden, dus niet te vergelijken. :P Hopelijk volgende keer beter! En anders ga ik wel een keer qualitytimezwemmen met peuter alleen. O+

Dat skipak. _O-

Memoru, kan je de nachten afwisselen met man/vriend? Slaapt hij bij jullie op de kamer of in zijn eigen kamer? Daar kan je misschien nog wat mee experimenteren. Sterkte, slechte nachten zijn ruk. :* Het helpt mij om geen verwachtingen te hebben en overdag mee te rusten.

Rena, het is ook niet niks zo'n kleine baby en al helemaal niet na een loodzware bevalling. :* Gelukkig maakt zo'n lief klein hoopje mens een heleboel goed. O+
pi_175487743
Hier vond de kapitein het babyzwemmen wel ok, maar ook nog heel koud! Ze doen het hier in het reguliere ondiepe bad en raadden ook aan om niet de hele les mee te doen omdat kapteintje natuurlijk pas drie maanden is. Misschien ook wat te koud nog voor jouw kleine selv?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175487760
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Oeh dat is een versje van lars of niet O+? Wij hebben getwijfeld over n lars versje op het geboortekaartje :Y. Uiteindelijk n stukje tekst van acda en de munnik genomen :Y
Ja inderdaad, een van Lars. Wij ook getwijfeld maar uiteindelijk is het een stukje tekst van Toon Hermans geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175488507
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 13:07 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja inderdaad, een van Lars. Wij ook getwijfeld maar uiteindelijk is het een stukje tekst van Toon Hermans geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahw wat lief O+

Wij kwamen hierop uit, uit t superlieve liedje slaapliedje O+ over dat de wereld zo slecht niet is en dat je als kind rustig kunt gaan slapen.

"Gaan we morgen samen spelen,
Gaan we lachen in de zon.
Ik zal je zingen van het leven
En hoe dat pas bij jou begon"

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175488733
Ooh ldg die is ontroerend. O+ :'(
  maandag 4 december 2017 @ 15:26:21 #230
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175490228
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:31 schreef Vieve6 het volgende:
Welkom Rena :)! Mooi meisje!

Leuke sintfotos FF en Cygne! Wat een mooi versje! Ik heb ook een boekje met versjes van Lars, zo leuk!!!

Even een vraagje. Heeft iemand ervaring met baby de fles minder goed drinkt bij 6 maanden? Ik weet niet zo goed wat het is, misschien niet fit, onrustig door de sintvieringen, tandjes. Weet wel dat andere dochten ook een tijd heel langzaam dronk maar de flesjes gingen uiteindelijk nog wel een eind leeg. Nu bij lang proberen blijft er nog ongeveer 100 ml staan...
Hier drinkt ze momenteel ook heel slecht haar flesjes leeg, ook 6 maanden. Ik vermoed dat het een combinatie is van de hapjes die ze tussendoor krijgen met een sprongetje en/of tandjes..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175490418
Hier ook alvast een korte meld met verse 1 december baby O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichamelijk gaat het met mij super, op de vermoeidheid na. Geestelijk vind ik het wel erg heftig allemaal, zo'n tweede. Vooral omdat hij nu al last heeft van krampjes ;( en vooral 's nachts kost dat de nodige de energie die ik eigenlijk nog niet heb.

Slapen lukt me ook bijna niet, ik schrik steeds weer wakker zodra ik wegdommel en kom daardoor maar niet diep in slaap.

Goed, einde klaagzang ;) want ondertussen hebben we wel een pracht van een ventje gekregen en zijn we tot over onze oren verliefd O+
Trotse grote zus vind het duidelijk allemaal erg druk en ingrijpend maar is ook superlief voor d'r kleine baby broertje O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175490480
Twist ik had het gewoon gemist :o
Gefeliciteerd nog *O* :*
pi_175490971
Nieuwe baby's! O+ Gefeliciteerd Twist en Rena!

Vieve, lang niets meer van je gehoord!
Ik herken het hier niet, een baby die flesjes niet op drinkt. Hier is de baby nog steeds HEEL ERG BOOS als zijn fles op is. Ook nu we constructief hapjes aan het geven zijn.
pi_175492169
Twist O+ Die armpjes in de lucht, zo heerlijk!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 4 december 2017 @ 18:11:28 #235
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175493160
Ze kruipt *O*
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175493526
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 14:02 schreef Cygne het volgende:
Ooh ldg die is ontroerend. O+ :'(
ik kan m nu ook niet meer luisteren zonder te janken :') weekdier.

En welkom twist *O* sterkte met de drukte en slapeloosheid, pak lekker middagtukjes als je kunt
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175494473
Wauw Twist! Wat een mooi mannetje, welkom!

Good.vs.Evil wat knap! Dat zie ik hier nog niet zo snel gebeuren! Bedankt voor je reactie over de flesjes!

Inderdaad Adrian! Ik kom er bijna niet aan toe om te reageren hier : (! Ik lees wel vaak mee... maar de dagen zijn zo gauw voorbij! Hoe gaat het met jullie?!

Oh wat een mooie gedichtjes/versjes voor op de kaart Cygne en LDG. Wij hadden beide keren geen tekst behalve de naam en datum en onze namen + tel. Veel tekstjes vind ik niet leuk of te zoetsappig, maar deze zijn allebei heel leuk en mooi!
pi_175494969
Ik wilde ook perse geen liefde met handjes en voetjes, of tien kleine teentjes ect _O- veel van die gedichtjes zijn vreselijk :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175495356
Nou Twist wat een mooie tevreden baby.

Mijne loopt nu echt heel snel langs meubels en langs alles eigenlijk.
Speelt zelf verstoppertje door achter de kist te verstoppen en dan HA te roepen. :')
Hij is echt baby af. :(
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_175496255
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wilde ook perse geen liefde met handjes en voetjes, of tien kleine teentjes ect _O- veel van die gedichtjes zijn vreselijk :D
Samen met mijn zus heb ik een middag de slappe lach gehad over al die standaard gedichtjes. Die gedichtjes die verwijzen naar seks vind ik nog wel het ergst :N
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175496347
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 20:40 schreef LeSage het volgende:

[..]

Samen met mijn zus heb ik een middag de slappe lach gehad over al die standaard gedichtjes. Die gedichtjes die verwijzen naar seks vind ik nog wel het ergst :N
een natte dot een stijve piel en hoppatee daar was emiel :D?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 4 december 2017 @ 21:35:51 #242
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175497625
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 19:19 schreef Vieve6 het volgende:
Wauw Twist! Wat een mooi mannetje, welkom!

Good.vs.Evil wat knap! Dat zie ik hier nog niet zo snel gebeuren! Bedankt voor je reactie over de flesjes!
Ja, ze is sowieso vrij sterk, en ze probeerde het al een tijdje.. Beentjes onder d'r buik trekken enzo.. Maar nu kwam ze gewoon vooruit op de vloer.. Ik ben zo trots op het pupke O+

Maar ga d'r met de flesjes ook niet dwingen. Gisteravond laatste fles had ze max 30cc op, want ze was zo moe... , dus toen ze om 10 uur heel hard begon te huilen toch maar een flesje gegeven, en op wat gekuch na heeft ze daarna als doornroosje Knock-out gelegen tot vanmorgen vroeg..
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175498161
Baby op pandahydrofiel O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_175498961
Wat een mooi gedichtje Cygne O+ :'( O+

Welkom verse babies *O*

Die skipakken FF _O- komende zomer maar op wintersport dan 8-)

O is ook erg verwend door de Sint! Een jurk, muziekdoosje, speelringen, boekjes, regenmaker en uh..... het was meer dan genoeg in ieder geval :+
pi_175499627
Ik vind O net in het hoekje van de wieg met haar hoofd naar de zijkant gedraaid en haar schaap bovenop haar hoofd :') Ze slaapt graag met iets over haar hoofd, een knuffel of doekje, herkennen jullie het? Ze kan gewoon ademen zo maar ik haal het vaak toch weg als ze slaapt :@
  maandag 4 december 2017 @ 23:09:15 #246
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175499852
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 22:58 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik vind O net in het hoekje van de wieg met haar hoofd naar de zijkant gedraaid en haar schaap bovenop haar hoofd :') Ze slaapt graag met iets over haar hoofd, een knuffel of doekje, herkennen jullie het? Ze kan gewoon ademen zo maar ik haal het vaak toch weg als ze slaapt :@
Al sinds het begin moet G. perse met haar olifantenknuffeldoekje over haar gezicht liggen, anders heeft ze veel meer moeite met in slaap vallen :Y
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175500536
Mijn O sliep heel vaak met iets op zijn hoofd, meestal zo'n knuffelbeestdoekje. De meiden sliepen ook sneller met zo'n beestje op hun hoofd, dus daar hebben we ze er zelfs bewust opgelegd een tijdje (met neus vrij). Nu doen ze het regelmatig zelf en verleg ik ze soms een klein beetje om de neus vrij te maken, omdat ik dat zelf een fijner idee vind.

Welkom twist! Hopelijk vannacht een betere nacht! Memoru, voor jou geldt hetzelfde. En onthoud dat elke nacht een nacht kan zijn waarin ze opeens doorslapen. Gisteren (of de hele afgelopen week) een rotnacht zegt niet dat dat vannacht weer zo zal zijn. Wij hebben ook komende nacht weer opnieuw hoop! We zijn iig zonder gekrijs begonnen, dat scheelt al een hoop.

Mooi passend gedichtje Cygne O+
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175502092
Babyfotodinsdag begint vroeg vandaag.
Kevin: 6 maanden en 9 dagen.

De foto is gemaakt door de juf van het kdv. Het grappige is dat ze ook een foto heeft gemaakt toen Willen 6 maanden en 9 dagen was en dat is altijd mijn lievelingsfoto geweest.

Kevin:


Willem:
pi_175502370
Ik denk niet dat ik voorlopig aan fokken toekom :') , we zijn van 08.00 gisteravond tot 03.00 vannacht bezig geweest met onze kleine meid, ik denk dat ze krampjes had want ik hoorde het echt borrelen in dat kleine lijfje. Vreselijk zielig ;( Daardoor ook moeilijk om in een ritme te komen, nu zou ik eigenlijk al lang gevoed moeten hebben maar is ze knock out ;( Krijg haar niet wakker genoeg om te happen, hopelijk kan de kraamhulp zo wat betekenen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175502497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 07:42 schreef rena het volgende:
Ik denk niet dat ik voorlopig aan fokken toekom :') , we zijn van 08.00 gisteravond tot 03.00 vannacht bezig geweest met onze kleine meid, ik denk dat ze krampjes had want ik hoorde het echt borrelen in dat kleine lijfje. Vreselijk zielig ;( Daardoor ook moeilijk om in een ritme te komen, nu zou ik eigenlijk al lang gevoed moeten hebben maar is ze knock out ;( Krijg haar niet wakker genoeg om te happen, hopelijk kan de kraamhulp zo wat betekenen.
Ach lieve Rena! Wat kan dat begin toch lastig zijn zeg. Ik hoop dat de kraamhulp je zo vooruit kan helpen.
Je hebt er nu niets aan, maar het wordt echt beter, en vrij snel ook. Ik beloof niets over de nachten, maar de krampjes duren maar een paar weken en daarna is dat weer over.
Dan lig je gewoon lekker ‘s middags met een lief klein baby’tje te netflixen en fokken :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175502509
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:43 schreef LadyS het volgende:
Hij heeft trouwens opeens wimpers :o O+
Dat die wimpers pas later komen vond ik 1 van die dingen waar je pas achter komt als je zelf mama bent O+
Ik was even bang dat ze er geen had :D

welkom rena! en heel herkenbaar allemaal. Hier pas na 4-6 weken een beetje toegekomen aan fok. Ik vond de eerste weken ook erg zwaar. We zaten daarin vaak hele nachten met haar op (niet eens krampjes maar gewoon wakker en niet weg kunnen leggen). Maar als je het niet meer verwacht komt er een omslag. Het is even doorbikkelen in het begin!

selv jammer van het zwemmen. Lijkt me ook wennen voor zo'n kleine die het niet gewend is.

Welkom twist, leuk jochie!

memoru, klinkt heel zwaar zo. Haalt hij de slaap overdag in of ook niet?

over het slapen met knuffel op hoofd, dat niet. Maar als ze moeite heeft om in slaap te komen wordt ze wel wat rustiger als ik mijn hand op haar hoofd leg...zelfde idee dus.

Dat zijn duidelijk broertjes Adrian, leuk zo'n zelfde foto van beiden.
Hier ook de eerste foto die op het kdv is gemaakt gezien O+
pi_175503232
Sterkte rena, het is ook niet niks hoor, kraamweek, een vers baby'tje en dan ook meteen krampjes. Laat je maar lekker verwennen en helpen door de kraamhulp.

Selvaria, sneu dat ze het zwemmen zo eng vond. Ook niet zo gek, het is voor zo'n kleintje ook best overweldigend! Y is nu een paar keer in het zwembad geweest met ons. Hij ondergaat het allemaal met een soort gelaten nieuwsgierigheid en verwondering, maar om nu te zeggen dat hij het echt leuk vindt..

Foto dinsdag! Gisteren in de Hema O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik sinterklaas cadeautjes inpakken met Y die over de grond ligt te rollen. Ik hoop maar dat ie dat niet stiekem toch ergens in z'n geheugen opslaat om als hij vier is te kunnen zeggen: he, volgens mij regelt mama die cadeautjes gewoon. :+ . _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175503498
Babyfotodinsdag *O*

Ik kan niet kiezen deze week :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ziet er soms van de ene op de andere dag zo anders uit, en groot :'(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 5 december 2017 @ 09:53:45 #254
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175503686
Ooooh, is dat een ding hier? Elke dinsdag foto's? O+ Zal straks even kijken!

Rena, het is ook gewoon zwaar die eerste week (weken). Wat anderen zeggen: het wordt snel beter en maak nu het nog kan lekker gebruik van de kraamhulp :*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175503970
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 09:53 schreef LadyS het volgende:
Ooooh, is dat een ding hier? Elke dinsdag foto's? O+ Zal straks even kijken!
Ja *O* babyfotodinsdag *O* verplicht :7 :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175504366


Aan de wand naast ons bed hangen een aantal zwart-witfoto's in zwarte lijsten. A vindt dat contrast met de witte muur heel leuk om naar te kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zijn we vanochtend naar het consultatiebureau geweest. Ze deed het super, alles was in orde, alleen heeft ze waarschijnlijk spruw. Advies gekregen om na elke voeding te smeren met kokosolie.
Ze weegt nu 4,5 kilo en is 56 cm (bij geboorte: 3450 gram en 52 cm).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:45:25 #257
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175504626


Met grote zus even in de spoiler, denk dat ik die straks ook weer weghaal :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175504908
Dirk heeft volgens mij last van vastzittende ontlasting. Hij gilt zo af en toe echt heel erg, en weer ontroostbaar huilen als met de krampjes. ;( Echt zo zielig. Dus nu slaapt hij maar op mij.

Jeeeej, foto's! O+ Ik vind de foto's met broer/zus echt zo leuk. Lijkt me heel bijzonder om mee te maken hoe die band is/groeit.

En verse baby's! O+

Ldg, inderdaad 2 heel verschillende koppies! Wat een lekker ding zeg. :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175505130
Lekker gegroeid, die A! En grote broers zijn echt zo leuk O+

Ik hoop ook dat het niet onthouden wordt, Franny. Want S. is bij alle sintinkopen meegeweest. Het inpakken heb ik maar zonder hem gedaan, maar wel met M. Zaterdag had hij nog niets door in ieder geval :)

De kapitein wordt echt al groot, LDG :o

Kevin en Willem lijken echt op elkaar, Adrian! Leuk om dat te zien hè?

LadyS O+ wat bijzonder om nog zo’n klein broertje te krijgen! Hoe oud is grote zus?

M. kan altijd nog zo ontzettend chillen in de kinderwagen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175506151
Wat een lieve foto's van broer/zusterliefde! Mijn foto van deze week is van een iets andere categorie, maar wel mijn nieuwe favoriet van ze.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175506249
Haha, FF, die is echt mooi.

LadyS, wat een prachtige grote dochter heb je. En dan zo'n klein frummeltje erbij. O+ .

Mijn baby ligt voor zijn doen nu al erg lang te slapen. Dat is op dinsdag wel vaker zo. Hij moet echt bijkomen van drie dagen achter elkaar de aanwezigheid van zijn drukke grote zus. _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_175506371
Haha, FF. :D. Geweldige foto.
LadyS, wat een lekker bol snoetje. O+.
Wat een snoepje, LeSage!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_175507023
Haha FF, ook een soort zussenliefde ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175507157
Ohhh wat een leuke foto’s weer! O+ O+
Wat een snoepje LadyS!
Haha FF die vinger :D
Wat ontzettend schattig Franny
Lekker chillen Lesage!
Wat wordt de kapitein al groot!

Ik kon ook niet kiezen, ondanks dat hij ziekjes is blijft hij vrolijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175507597
O+ Blij ei, Flav! Je ziet het op die eerste foto wel, zo’n ziek koppie ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175508132
Haha Flav, blije. O+
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:27:20 #267
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175509021
LeSage, deze grote zus is 13 en zijn andere grote zus is 11.
En dan is er nóg een grote zus van 13 (dochter van man), dus moeders genoeg hier in huis :D
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 5 december 2017 @ 15:29:02 #268
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_175509045
Leuk die dinsdagbabyfotodag trouwens O+
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_175509482
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 15:39 schreef twist02 het volgende:
Hier ook alvast een korte meld met verse 1 december baby O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichamelijk gaat het met mij super, op de vermoeidheid na. Geestelijk vind ik het wel erg heftig allemaal, zo'n tweede. Vooral omdat hij nu al last heeft van krampjes ;( en vooral 's nachts kost dat de nodige de energie die ik eigenlijk nog niet heb.

Slapen lukt me ook bijna niet, ik schrik steeds weer wakker zodra ik wegdommel en kom daardoor maar niet diep in slaap.

Goed, einde klaagzang ;) want ondertussen hebben we wel een pracht van een ventje gekregen en zijn we tot over onze oren verliefd O+
Trotse grote zus vind het duidelijk allemaal erg druk en ingrijpend maar is ook superlief voor d'r kleine baby broertje O+

Prachtig Twist!!
Ik herken mij in je verhaal
Als je even privé wil dan kan en mag dat.....
Het zware van een tweede kindje incl het slaapgebrek.
  dinsdag 5 december 2017 @ 16:18:15 #270
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175509846
Ik vind alle foto’s tof! O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175510271
Dinsdag. O+


L. kan zo vol bewondering naar haar zus kijken. O+ Dit was vanmiddag bij de pietengym van het kdv.
pi_175511044
LadyS, wat tof! Lijkt me echt genieten!

Selv O+ Zo mooi, als je zo kunt opkijken naar je grote zus!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175511705
Ohh Selv wat een mooi plaatje O+

Hier slaapt V ook graag met iets op zijn hoofd, meestal zijn knuffel konijn. Ik moet het dan echt over zijn hele gezicht leggen en hij pakt het dan vast en duwt het tegen z’n gezicht aan :'). Zodra het konijn op z’n hoofd ligt zie je zijn ogen wegdraaien.

V heeft nu ook wat nieuws, alleen maar lachen naar papa. Pfff wat ik ook doe, het helpt niet. Hoj kijkt mij als een botsauto aan maar zodra papa in beeld komt komt er een big smile ;(
pi_175514173
Babyfotodinsdag *O*

Twist: Aww zo lieff en klein O+ O+
GvsE: Yaayy goed zoo!!
LDG: Mooi gedicht! Ik vind die zoetsappig gedichten ook verschrikkelijk. "Wondertje :r "
Zo lief blij kindje heb jij! Echt een plaatje! O+
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 20:44 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

een natte dot een stijve piel en hoppatee daar was emiel :D?
_O- _O- :D

Adrian: Stoere ventO+ O+
Franny: Aww zo lief samen O+
DaD: mooi kindje! Ze kijkt al goed rond geloof ik O+
LadyS: Jaa BFD is een ding. Wen er maar aan! :P Wat een leuke dikke wangetjes!
LeSage: Aww wat klein nog en wat een leuke kleertjes!
FF: Awww O+ Dat worden echte diva's
Flav: Aww beterschap! Fijn dat hij nog kan lachen
Selv: Wat een schatje!!

Het gaat hier gelukkig wat beter. Ik heb eens opgeschreven wanneer E. wakker, wat en hoeveel hij drinkt is en wanneer E. dan weer gaat slapen. Vannacht was tie tussen 0.00 en 8:45 1x wakker. Om 4:00 wilde hij drinken en 10 minuten later sliep hij alweer en om 7:00 wilde hij alleen zijn speen. Het helpt best wel om het op te schrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:37:45 #275
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175514575
Mag ik ze allemaal hebben? O+

Wat een dotjes allemaal weer!

Ldg, Jezus wat lijkt ie op z’n papa zeg!
FF, ik moest hardop lachen, geweldige foto _O_

Ik bewaar mijn dinsdag even voor morgen..dan kan ik jullie een ‘professionele foto’ laten zien.. die ik op canvas 50x50cm krijg O+
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175515495
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:

Ldg, Jezus wat lijkt ie op z’n papa zeg!


Ik bewaar mijn dinsdag even voor morgen..dan kan ik jullie een ‘professionele foto’ laten zien.. die ik op canvas 50x50cm krijg O+
Yup :') :D

Wij (de kaptein en ik) zijn vandaag ook bij de fotograaf geweest, als kerstcadeautje voor paps en de opa' s en oma's :Y. Was vet leuk om te doen, ben zo benieuwd wat er allemaal is uitgekomen :o O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:28:04 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_175515873
#bfd


klik om te spelen


Noud en zn verkering.
disclaimer
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:32:28 #278
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175516016
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Yup :') :D

Wij (de kaptein en ik) zijn vandaag ook bij de fotograaf geweest, als kerstcadeautje voor paps en de opa' s en oma's :Y. Was vet leuk om te doen, ben zo benieuwd wat er allemaal is uitgekomen :o O+
Komt misschien nog wel goed, G. begint ook steeds meer op mij te lijken.. (en anders plastische chirurgie een optie :+ )
Ik wil G. op een kerstbal laten drukken, met op de achterkant haar naam en het jaartal, zodat ik ieder jaar wat weet 😂
Wanneer krijg je de foto’s te zien? Snap dat je benieuwd bent, ik moest 2 weken wachten..onmenselijk -O-
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175516669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
#bfd


[ afbeelding ]

Noud en zn verkering.
O+
  dinsdag 5 december 2017 @ 21:56:25 #280
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175516707
SQ hij is zeer schattig! Maar alleen te zien via een omweg of ligt dat aan mijn telefoon.

Volgende week doet Jacob weer mee hoor. Dan kan ik misschien zijn nieuwe vrienden op de foto zetten: twee voeten :P
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175517772
Baby’s O+

FF wat een briljante foto van je duo! En ik vond die met het skipak ook echt geniaal :D

Mijn uk kan nu al rollen* en vindt het hilarisch om zichzelf vanuit buikligging om te gooien naar zijn rug. Zo jammer dat ik het nog niet op film heb gekregen.

* Peuter deed er een maand of 9 over voordat ze dat trucje snapte dus ik had zoiets van ‘whut, wat doe je nou?’
pi_175517973
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Komt misschien nog wel goed, G. begint ook steeds meer op mij te lijken.. (en anders plastische chirurgie een optie :+ )
Ik wil G. op een kerstbal laten drukken, met op de achterkant haar naam en het jaartal, zodat ik ieder jaar wat weet 😂
Wanneer krijg je de foto’s te zien? Snap dat je benieuwd bent, ik moest 2 weken wachten..onmenselijk -O-
over n week als t goed is, en daar kies ik er dan wat uit die ze gaat bewerken en die ik dan betaal (los van de shoot natuurlijk)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175518326
Sinterklaas O+

pi_175519072
Wow Adrian, wat is hij groot! Of lijkt dat maar zo? Ik heb zelfs even in de OP gecheckt of hij niet stiekem toch veel ouder is dan die van mij, maar dat valt wel mee. Ik moet mijn mini's ook gewoon niet als referentiekader gebruiken denk ik... Ik vrees ook een beetje voor het cb volgende week.

Filmpje werkt hier mobiel ook niet SQ, morgen nog een poging! Hoe bevalt je nieuwe baan?

Ik zat voor de kalender foto's van het afgelopen jaar uit te zoeken. Het valt me nu pas op dat iedereen wel gelijk had met dat ze zo geel waren, ziet er verre van gezond uit. En dat ze ook totaal niet fotogeniek waren... Ben nu nog blijer met de geboortefotograaf die wel mooie plaatjes heeft geschoten, die vullen de eerste maanden mooi op.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175523939
Ik werd vanmorgen wakker door peuter, sliepen beide dames nog! Ik helemaal trots dat ze beide doorgeslapen hadden, keek ik op de wekker was het 1:45 uur :') en in het half uur daarna zijn ze uiteraard beide wakker geworden... maar de positieve kant was wel dat ik nog een paar uur terug naar bed kon daarna!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_175524655
Schattig Noud en zn verkering!

Sint ziet er gezellig uit Adrian!

Hier waren de kadootjes snel uitgepakt... Was wel leuk :)!

Jeeeej voor de roller van Kazy, leuk!

F drinkt weer beter nu ik een grotere maat speen op de fles gezet..

Verder gaan de hapjes steeds beter, zelfs broccoli : )!

Oh FF dat is een tegenvaller dan. Gelukkig kon je daarna nog even verder slapen...
pi_175526473
Wij waren net even kennismaken met de kinderarts in de buurt (de tussenweg tussen de huisarts en de specialist zeg maar). Die vond, net als eigenlijk iedereen, dat Dirk het goed doet en blij en alert is en alles. Maar toen ze hem ging wegen zag ik dat hij vorige week bij het CB toch echt 20 gram meer woog. Nou weet ik, andere weegschaal, etc etc. Maar tóch zit het me niet lekker. Dus morgen maar een keer extra naar het weeguurtje en duimen dat het daar meevalt. Voel me er nu gewoon al rot van, stom he? :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 6 december 2017 @ 13:35:12 #288
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_175527115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:05 schreef Nanuke het volgende:
Wij waren net even kennismaken met de kinderarts in de buurt (de tussenweg tussen de huisarts en de specialist zeg maar). Die vond, net als eigenlijk iedereen, dat Dirk het goed doet en blij en alert is en alles. Maar toen ze hem ging wegen zag ik dat hij vorige week bij het CB toch echt 20 gram meer woog. Nou weet ik, andere weegschaal, etc etc. Maar tóch zit het me niet lekker. Dus morgen maar een keer extra naar het weeguurtje en duimen dat het daar meevalt. Voel me er nu gewoon al rot van, stom he? :(
Irritant he, dat je weet dat het allemaal weinig zegt maar toch zo in je hoofd blijft rondzingen? Ik hoop dat het morgen gewoon is gestegen ten opzichte van vorige week en ze nog even een fijne relativerende opmerking maken, zodat je het uit je hoofd kan zetten.
Nog even een ervaringsverhaaltje erbij: toen J vorige maand te weinig zou zijn aangekomen, ben ik tussendoor ergens anders gaan wegen en dat sloeg helemaal nergens op qua lijn. Twee weken later weer gewoon op het CB en niks aan de hand. Dus dat doen we echt niet meer. Ik heb inmiddels ook het vertrouwen gewoon weer terug in het Jacob en zijn eigen vermogen om aan te geven wat hij nodig heeft en mijn lichaam om dat te produceren.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_175527308
Echt he. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat hij echt significant te weinig binnen krijgt, als hij honger heeft meldt hij zich echt wel. Maar die twijfel he, en dat vertrouwen dat mijn lijf iets kan... dat is echt zo moeilijk.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175527498
Hier echt meelezen/-posten gaat 'm nog even niet worden, maar dat vergeven jullie me vast ;)

Heb wel genoten van al die heerlijke baby foto's O+ O+

Hier gaat het gelukkig een stuk beter :) de eerste nachten waren echt hels met een mannetje wat urenlang ontroostbaar krijste vanwege krampjes :'(
Toch maar extra overlegd met de vk gister en man wat ben ik daar blij mee! Direct na de bevalling was haar al opgevallen dat z'n tongriempje erg kort was. Maar bij fv is dat meestal niet zo'n probleem, plus daarvoor moet je (hier in elk geval) voor naar een KNO-arts. Gelukkig is onze vk goud waard en stelde zij voor om 'm zelf ter plekke te klieven. En we hebben er een compleet andere baby voor terug gekregen! O+
Nog steeds last, maar hij is nu in elk geval te troosten. En hij heeft zowaar al in z'n wiegje geslapen vannacht! :o
Nouja, hier een hele grote blauwe wolk op het moment dus! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175528075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:43 schreef Nanuke het volgende:
Echt he. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat hij echt significant te weinig binnen krijgt, als hij honger heeft meldt hij zich echt wel. Maar die twijfel he, en dat vertrouwen dat mijn lijf iets kan... dat is echt zo moeilijk.
:*
pi_175529687
Welkom nog Twist en wat fijn dat hij nu een stuk rustiger is. Geniet van je blauwe wolk O+ (Enne: krijgt deze baby ook een foknaam net als Minion?)

Nanuke :*

Zijn jullie baby’s trouwens ook kapotmoe na een dag kdv? Iedere woensdag hoor ik van mijn moeder dat J. bijna de hele dag slaapt. Dat doet hij normaal anders nooit.
  woensdag 6 december 2017 @ 16:43:18 #293
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175531138
Fotodinsdag op woensdag *O*


Mijn canvas O+




[ Bericht 17% gewijzigd door Good.vs.Evil op 06-12-2017 19:25:33 ]
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_175532734
Even een klaagzang

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175532791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:43 schreef Nanuke het volgende:
Echt he. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat hij echt significant te weinig binnen krijgt, als hij honger heeft meldt hij zich echt wel. Maar die twijfel he, en dat vertrouwen dat mijn lijf iets kan... dat is echt zo moeilijk.
20 gram is ook gewoon n grote drol ofzo he ;) kan best dat ie voor de ene keer wegen voller zat dan voor de andere.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175532811
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fotodinsdag op woensdag *O*


Mijn canvas O+

[ afbeelding ]
doettet niet :'(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_175532866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:25 schreef Flav het volgende:
Even een klaagzang

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja pff, je legt het toch niet voor niks uit -O- dat is precies de reden waarom ik oppassen door mijn ouders niet zie zitten. Hoe vaak ik ook zou uitleggen dat hij zichzelf niet in slaap gaat huilen, ze zouden het op zeker toch gaan doen -O- en nog meer van dat soort dingen. Laatst vonden ze het ook al onzin dat ik pas met zes maanden met hapjes ga beginnen, "jullie kregen met drie maanden al n geprakt banaantje, hebben jullie ook niks van gekregen hoor, kan gewoon". Nee :( gewoon nee
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 6 december 2017 @ 18:42:30 #298
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175532976
Goed,wat een leuke foto! En wat is de jouwese al groot! O+

Terechte klacht, hoor Flav! Was het gewoon een dagje oppassen, of gaan ze het structureel doen? Hoe reageerden ze toen je erover klaagden?

Hier passen zowel mijn moeder als mijn schoonouders op. Gelukkig volgen die onze (mijn :+) wensen goed op. Zo ook hier nog geen hapjes en dat vinden ze allemaal prima. Al verbaas ik mezelf hoe relaxed ik er mee om ga. Mezelf kennende had ik dat heel anders verwacht :D
pi_175533265
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

20 gram is ook gewoon n grote drol ofzo he ;) kan best dat ie voor de ene keer wegen voller zat dan voor de andere.
Dan nog zou een baby van zijn leeftijd gemiddeld minstens 100 gram moeten aankomen in een week. Gezien zijn niet al te ruime reserves vind ik 20 gram afvallen in 8 dagen dan ook minder grappig. Ik weet dat het gaat om gemiddelden en dat 1 zo'n meting (alleen) niet veel zegt, zeker niet met een andere weegschaal en een verder alert/vrolijk kind. Daarom ga ik morgen ook nog een keer naar het cb. Ik voorkom liever problemen met zijn -1 lijntje, dan dat ik te lang afwacht.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 6 december 2017 @ 19:26:02 #300
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175533822
[quote]1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fotodinsdag op woensdag *O*


Mijn canvas O+

.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  woensdag 6 december 2017 @ 19:26:36 #301
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_175533837
.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')