abonnement Unibet Coolblue
pi_175352197
Hi allen,

Bitcoin, je kent het wel van het nieuws, vrienden, of misschien gebruik je het zelf wel! Kortom, het is booming! Daarom heb ik samen met een groepje studenten besloten om te onderzoeken of het nodig is om kennis over Bitcoin te hebben om het te gebruiken. Daarbij kunnen we jullie hulp goed gebruiken! Zou je daarom (uiteraard anoniem) de onderstaande vragen lijst willen invullen? Het kost je hooguit 5 minuten en wellicht zet het je wel aan om je te verder te verdiepen in de wereld van Bitcoin. Het is dus niet nodig om kennis te hebben van Bitcoin om de vragenlijst in te vullen.

https://goo.gl/forms/doFwGqrbzfm6Wlot1

Bedankt alvast!

Jane

p.s. ik besef dat er een Bitcoin thread is, echter ben ik dus ook opzoek naar de niet-bitcoin gebruikers. Daarom plaatst ik dit topic dus hier, in de School & Studie thread.
pi_175353230
:') Daar ga ik echt niet op klikken, straks steel je mijn bitcoins
pi_175359899
95% van de gebruikers zien alleen dollartekens. Dat beantwoord toch wel je vraag denk ik?
pi_175360019
Ingevuld, succes :)
Do what you love, love what you do!
pi_175367770
Weg geklikt, de eerste drie vragen zijn varianten op elkaar en had toen geen zin meer.
pi_175367928
Sorry maar wat onderzoek je nu eigenlijk? Je vragen en onderzoeksvraag in dit topic sluiten totaal niet bij elkaar aan.
pi_175369012
Klikken op een link in een bitcointopic :') :') :') :') :') :') :') :') :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')