abonnement Unibet Coolblue
pi_175482796
Jezus man
  maandag 4 december 2017 @ 07:17:46 #102
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175482804
Die lui die trouwens erbij liepen als black panther staan hopelijk wel op een watchlist inmiddels... :X
  maandag 4 december 2017 @ 07:26:05 #103
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175482852
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 07:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alleen al het blijven noemen van pedos als gelijken in het rijtje lgbt geeft al aan hoe je over ze denkt, en dan dit met droge ogen zo beweren. Wauw.

Dan heb je echt geen recht van spreken mbt racisme in Nederland. Iets met balk en splinter :{
En je denkt niet dat de elite pedo psychopaten dat erbij willen proppen en dat het daarom aangehaald word ? Welnee , shoot the Messenger want alle agenda's zijn in het voordeel van de burgers en zoiets zouden ze toch niet bedenken want jij kan je dat niet voorstellen omdat jij niet zo bent of denkt dus het zal wel niet . Ondertussen een onschuldig iemand beschuldigen in een wereld waar pedo priesters vrij rondlopen want de boodschapper van god heeft ze vergeven . En dat in een wereld waar wereldwijd pedo ringen worden opgerold met deelnemers met hoge functies maar een poster is de doorn in je oog omdat die het aanhaalt ? WAUW .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 4 december 2017 @ 07:29:50 #104
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175482873
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:26 schreef Summers het volgende:

[..]

En je denkt niet dat de elite pedo psychopaten dat erbij willen proppen en dat het daarom aangehaald word ? Welnee , shoot the Messenger want alle agenda's zijn in het voordeel van de burgers en zoiets zouden ze toch niet bedenken want jij kan je dat niet voorstellen omdat jij niet zo bent of denkt dus het zal wel niet . Ondertussen een onschuldig iemand beschuldigen in een wereld waar pedo priesters vrij rondlopen want de boodschapper van god heeft ze vergeven . En dat in een wereld waar wereldwijd pedo ringen worden opgerold met deelnemers met hoge functies maar een poster is de doorn in je oog omdat die het aanhaalt ? WAUW .
Ik heb het over homo's gelijkstellen aan pedo's. Wat dat met jouw reactie te maken heeft geen idee.

Het is net zo onzinnig als zwarte piet gelijkstellen met racisme.

Ik zag hier een GIFje voorbijkomen van dat KOZP figuur die het vergeleek met het racisme uit de jaren 50 en de politiebescherming toen. Dan heb je het echt niet begrepen als dat figuur zijnde hoor.
pi_175482875
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:26 schreef Summers het volgende:

[..]


Jezus zeg, who cares? ... 'psychopaat'. Ik zal even de winter in nu, even weg van de gekke zomer.
  maandag 4 december 2017 @ 07:35:32 #106
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_175482917
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 07:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb het over homo's gelijkstellen aan pedo's. Wat dat met jouw reactie te maken heeft geen idee.

Het is net zo onzinnig als zwarte piet gelijkstellen met racisme.

Ik zag hier een GIFje voorbijkomen van dat KOZP figuur die het vergeleek met het racisme uit de jaren 50 en de politiebescherming toen. Dan heb je het echt niet begrepen als dat figuur zijnde hoor.
Dat doet ze niet en dan heb je het gewoon zelf niet begrepen en blijf je dat afreageren . Dezelfde fout word gemaakt bij hoaxen , degene die het aanhaalt is de slechterik in plaats van degene die dat bedenken en uitvoeren . Ga aub het verschil eens een keer leren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_175482931
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat doet ze niet en dan heb je het gewoon zelf niet begrepen en blijf je dat afreageren . Dezelfde fout word gemaakt bij hoaxen , degene die het aanhaalt is de slechterik in plaats van degene die dat bedenken en uitvoeren . Ga aub het verschil eens een keer leren .
Wat is jouw mening over KZOP?
  maandag 4 december 2017 @ 07:40:37 #108
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175482948
Als men zich net zo druk zou maken om gemiddeld falend overheidsbeleid als dat men zich drukt maakt rond zwarte piet dan zou de overheid wel moeten luisteren.

Dat alleen al geeft mij een eigenaardig gevoel rond de ZP discussie. Het voelt Trumpiaans aan; leidt het volk af met iets infantiels zodat ze geen energie of tijd hebben voor echte zaken.
pi_175483137
Toegevoegd aan lijst:
Joke Hermes
BNW / KOZP

quote:
99s.gif Op maandag 4 december 2017 07:57 schreef CrashO het volgende:

[..]

Zo te lezen was een van haar belangrijkste bronnen dit figuur :')

[..]


[..]

[ afbeelding ]

InHolland :') :') University :') :')
Koeltoer & Burgerschap :') :') white Netherlanders :') :')
NWS / De Zwarte Piet-discussie #127: Zwart van de negers in Dokkum
  maandag 4 december 2017 @ 08:48:31 #110
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175483588
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 06:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Niet alleen onze zwarte medemens als het m.n. over Piet gaat maar ook over moslims, zeker als men anoniem is kom je verschrikkelijke opmerkingen tegen. Je zou eens al die vreselijke dingen over Joden zeggen dan is het huis te klein. Maar dit moet allemaal kunnen en er wordt vrij weinig aan gedaan.
Niet dat dat in BNW uitmaakt. Het is hier vergeven van de extreme antisemieten en daar wordt niks tegen gedaan.
  maandag 4 december 2017 @ 08:53:28 #111
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175483641
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 06:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Al bla bla hersenloos blah
Daarvoor is een topic in NWS en in POL en weet ik veel waar nog meer. Kun je on topic blijven?

Achtergronden, verwantschap en geldstromen in de jungle van anti-piet groeperingen.
Ook had je in kunnen gaan op mijn stelling dat Nederland ideaal is voor het behalen van doelstellingen van de NBPP omdat het minder racistisch is dan o.a. USA en UK.
  maandag 4 december 2017 @ 08:55:29 #112
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175483660
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:17 schreef ChrisCarter het volgende:
Die lui die trouwens erbij liepen als black panther staan hopelijk wel op een watchlist inmiddels... :X
Heel KOZP staat op de watchlist :Y
pi_175483666
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 08:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Niet dat dat in BNW uitmaakt. Het is hier vergeven van de extreme antisemieten en daar wordt niks tegen gedaan.
Meerdere gebruikers hebben een permaban vanwege antisemitische uitlatingen, dus dat beeld is niet juist.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175483694
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb op bnw niemand iets naars over homo's zien posten.
Ik vrij regelmatig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 4 december 2017 @ 09:08:45 #115
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175483807
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 08:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Meerdere gebruikers hebben een permaban vanwege antisemitische uitlatingen, dus dat beeld is niet juist.
Als er wordt gepermaband dan zal het wel heel erg zijn. Maar zulke topics bomvol antisemitisme (een specifieke vorm van racisme) blijven gewoon open en er is voor zover ik kan zie niet geband.
BNW / Internationaal kinderhandel en pedofielennetwerk #2

Maar in plaats van te gaan schreeuwen richting bepaalde groepen zou ik dus wel enig bewijs willen zien van directe, korte lijnen tussen de anti-piet groepen en de racistische haatgroepen als NBPP. Hoe meer en hoe korter, des te beter (voor het onderbouwen van de OP).
pi_175483971
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Als er wordt gepermaband dan zal het wel heel erg zijn. Maar zulke topics bomvol antisemitisme (een specifieke vorm van racisme) blijven gewoon open en er is voor zover ik kan zie niet geband.
BNW / Internationaal kinderhandel en pedofielennetwerk #2


Dat topic volg ik niet, maar als ik er snel doorheen lees tref ik geen antisemitisme aan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 4 december 2017 @ 09:45:38 #117
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175484376
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat topic volg ik niet, maar als ik er snel doorheen lees tref ik geen antisemitisme aan.
Wat? Echt niet? Het ligt er werkelijk duimendik op. En ik heb niet veel verder gelezen dan de eerste paar posts.
Als mensen roepen dat er nog veel racisme is in Nederland dan is jouw reactie hier daar een uitstekend voorbeeld van. Ik elk geval een beter voorbeeld dan Zwarte Piet.
pi_175484417
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:45 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wat? Echt niet? Het ligt er werkelijk duimendik op. En ik heb niet veel verder gelezen dan de eerste paar posts.
Als mensen roepen dat er nog veel racisme is in Nederland dan is jouw reactie hier daar een uitstekend voorbeeld van. Ik elk geval een beter voorbeeld dan Zwarte Piet.
Ik zie er ook geen antisemitisme in.

Ik word bijna net zo moe van KZOP als 'antisemitisme' roepers.
  maandag 4 december 2017 @ 09:51:30 #119
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175484484
Kennelijk zit het bij BNW dusdanig in het systeem dat de Joden/zionisten/Israël achter de nieuwe wereldorde zitten, dat elke antisemitische uiting als bewijs daarvan wordt aangegrepen in plaats van gezien te worden voor wat het is: racisme.
pi_175484490
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zie er ook geen antisemitisme in.

Ik word bijna net zo moe van KZOP als 'antisemitisme' roepers.
kozp :p
pi_175484500
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:51 schreef Lunatiek het volgende:
Kennelijk zit het bij BNW dusdanig in het systeem dat de Joden/zionisten/Israël achter de nieuwe wereldorde zitten, dat elke antisemitische uiting als bewijs daarvan wordt aangegrepen in plaats van gezien te worden voor wat het is: racisme.
Nee, totaal niet. Daar zit je compleet mis. Met dit soort verdachtmakingen acteer je op hetzelfde niveau als KZOP.
pi_175484814
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:51 schreef Lunatiek het volgende:
Kennelijk zit het bij BNW dusdanig in het systeem dat de Joden/zionisten/Israël achter de nieuwe wereldorde zitten, dat elke antisemitische uiting als bewijs daarvan wordt aangegrepen in plaats van gezien te worden voor wat het is: racisme.
Bij BNW zie je inderdaad veel antisemitismen, dus dat sentiment zul je ongetwijfeld in veel onderwerpen proeven. Maar het wordt tegenwoordig in heel verdekte termen geuit, om te voorkomen dat het een ban oplevert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 4 december 2017 @ 10:51:20 #123
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_175485322
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, totaal niet. Daar zit je compleet mis. Met dit soort verdachtmakingen acteer je op hetzelfde niveau als KZOP.
Het probleem is ook de totale aandacht vanuit de media hiervoor. Die gasten wordt een veel groter podium geboden dan ze verdienen.
pi_175485373
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 10:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het probleem is ook de totale aandacht vanuit de media hiervoor. Die gasten wordt een veel groter podium geboden dan ze verdienen.
Ik ben dan ook wel benieuwd naar alle banden van bijv. de media richting zo'n groepje als KOZP. Ook financieel.
pi_175485395
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 10:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het probleem is ook de totale aandacht vanuit de media hiervoor. Die gasten wordt een veel groter podium geboden dan ze verdienen.
Sowieso is de media al jaren gericht op het afschaffen van zwarte piet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175485437
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 10:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Sowieso is de media al jaren gericht op het afschaffen van zwarte piet.
Zou er ergens een soort van tijdlijn beschikbaar zijn van wanneer de eerste 'activist' zijn verhaaltje mocht doen op nationale TV?
pi_175485722
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou er ergens een soort van tijdlijn beschikbaar zijn van wanneer de eerste 'activist' zijn verhaaltje mocht doen op nationale TV?
*Moest doen :p

En ja. Kijk pauw en dwdd over de laatste 5 jaar maar na, dan heb je de gehele tijdlijn zo beetje denk ik :o.

Later pikte RTL het nog een beetje op, en dat is het wel toch?

Oh nee, er is nog die andere dooie media: de kranten :|

Zo en zo is een tijdlijn wel intressant, ik ben ook wel benieuwd naar de namen. Wie zijn die kranten/schrijvers en programma's wat het 'probleem' steeds opblazen.


Ik heb ook maar alvast n kopje media en tijdlijn gemaakt:
BNW / KOZP

[ Bericht 5% gewijzigd door WodanIsGroot op 04-12-2017 12:14:21 ]
pi_175486869
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben dan ook wel benieuwd naar alle banden van bijv. de media richting zo'n groepje als KOZP. Ook financieel.
Ik ook.

Weet iemand misschien wat over de connecties tussen: pvda, bnnvara en 'de persgroep Nederland'? Want dit valt wel heel erg op:

Dode media:
-nrc (de persgroep Nederland)
-volkskrant (de persgroep Nederland)
-parool (de persgroep Nederland)
-trouw (de persgroep Nederland)
-de groene amsterdammer
-algemeen dagblad (de persgroep Nederland)
-de wereld draait door (bnnvara)
-pauw (bnnvara)
...

*Websites
-https://joop.bnnvara.nl
...

En weet iemand nog meer media wat actief anti piet propaganda verspreid?

[ Bericht 17% gewijzigd door WodanIsGroot op 04-12-2017 12:24:19 ]
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 12:11:33 #129
249559 crew  Lavenderr
pi_175486876
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 08:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Niet dat dat in BNW uitmaakt. Het is hier vergeven van de extreme antisemieten en daar wordt niks tegen gedaan.
Daar wordt zeker wel wat aan gedaan. Jammer dat sommige users hun antisemitisme toch heel slinks blijven uiten.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 12:17:38 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_175487004
On topic graag en er niet allerlei andere zaken bijhalen. Voor antisemitisme is hier geen plek. Ook niet als het heel slinks geuit wordt.
Het wordt genote en verwijderd.
pi_175488059
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 09:45 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Wat? Echt niet? Het ligt er werkelijk duimendik op. En ik heb niet veel verder gelezen dan de eerste paar posts.
Als mensen roepen dat er nog veel racisme is in Nederland dan is jouw reactie hier daar een uitstekend voorbeeld van. Ik elk geval een beter voorbeeld dan Zwarte Piet.
Slaat echt nergens op. Er is veel racisme omdat ik ergens geen antisemitisme in herken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175489407
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zou er ergens een soort van tijdlijn beschikbaar zijn van wanneer de eerste 'activist' zijn verhaaltje mocht doen op nationale TV?
~begin van de tijdlijn

2000 november Amsterdam,
Jeffrey King Luther Afriyie (Kno'Legde Cesare)
"Ondanks zijn uitlatingen zag ik dat de activist in hem nog lang niet was verdwenen. Hij wilde een Crips-afdeling in Amsterdam oprichten. Zijn visie voor de lange termijn was om uiteindelijk de gang-mentaliteit om te zetten in de Black Panther mentaliteit. Een gang die zich inzet voor de buurt. Hij vond ook dat ik Keylow, oprichter van de Crips, moest ontmoeten. “Ze doen veel voor de buurt in Den Haag, maar daar heeft de media het nooit erover.”
...
Maar heel snel gingen ons gesprekken niet over muziek, maar over de positie van het zwarte volk in Nederland. In datzelfde jaar rond november kwam Quincy op school met anti Zwarte Piet flyers en gedichten. Hij deelde het aan iedereen uit, ook aan de leraren. In de pauze schoof hij bij mij aan en zei “Kno’Ledge, dit kan niet langer doorgaan. Wij mogen dit niet toestaan.”
"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://joop.bnnvara.nl/o(...)ojo-was-een-activist

[Gat]

2013 4 oktober Amsterdam:
dichter-kunstenaar Quinsy Gario dient met 20 anderen een bezwaarschrift in bij de gemeente Amsterdam, waarin hij vraagt of de intocht van Sinterklaas op 17 november kan worden afgelast. 'Het is een viering van racisme en verheerlijking van de slavernij. Een witte man heeft zwarte mannen als knecht.' De reacties zijn nog rustig.


2013 18 oktober Amsterdam: de groep bezwaarmakers demonstreert in het Amsterdamse stadhuis. Burgemeester Eberhard van der Laan laat weten het Sinterklaasfeest niet als racistisch te beschouwen. De commentator van deze krant stelt voor om Piet een andere kleur te geven, zoals groen of blauw. Premier Rutte stelt dat Piet nu eenmaal zwart is.

2013 22 oktober Verenigde Staten: Verene Shepherd, mensenrechtenonderzoeker van de Verenigde Naties en hoofd van een werkgroep die Zwarte Piet onderzoekt, verklaart dat deze figuur racistisch is en 'een terugkeer naar de slavernij' betekent. Het feest moet stoppen. Veel mensen reageren boos. Een 'Pietitie' op sociale netwerksite Facebook krijgt binnen een paar uur honderdduizend steunbetuigingen. Volgens een enquête uitgevoerd op peil.nl wil negen van de tien Nederlander niet dat Piet van kleur verschiet.
https://www.trouw.nl/home/zwarte-piet-tijdlijn~afb0fd1d/

[Gat]


Pls wees vrij om het aan te vullen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door WodanIsGroot op 04-12-2017 15:11:04 ]
pi_175489522
Jaja u leest het goed onze hoofd anti piet leeft in een wereld van crips en black panthers. En ondertussen staan ze in black panther uniform op het podium: kill the cops the scanderen en een copkiller te eren.


Top lui die anti pieten.
pi_175490481
Oeps
pi_175490591
Kick Out Zwarte Piet en vrienden

Black Panthers leiden demonstratie in Dokkum, 2 december 2017

Tijdlijn:
-Crips en black panthers
2000 november, Amsterdam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-...
-Quincy Soetosenojo (Sin Quin) komt om het leven
2012 19 augustus, Amsterdam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Indiening bezwaarschrift intocht
2013 4 oktober, Amsterdam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Anti piet demonstratie:
2013 18 oktober, Amsterdam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Leugens en druk van de 'VN'
2013 22 oktober, Verenigde Staten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-...
-Quinsy Gario trekt zich terug
2014 11 augustus, Amsterdam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...


Draaiboek:
http://www.iisr.nl/kennis(...)d-tegen-zwarte-piet/

Organisaties:
-kick out zwarte piet
-new urban collective
-international institute for scientific research
-soul rebel movement
-open society foundations
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-new black panther party
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-bnnvara
-de persgroep Nederland
-opo kondreman
-landelijk platform slavernijverleden
-Nederland wordt beter
-zwarte piet is racisme
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-no more blackface
-stop blackface
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-movement x
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-free your mind
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-doorbraak en progressief Groningen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-reason against racism
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-VN/working group for P.A.D.
...

Politiek:
-pvda
-denk
-groenlinks
-gemeente Amsterdam
...

Personen:
-Jeffrey King Luther Afriyie (Kno'Legde Cesare)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Mitchell Esajas
-Quincy Soetosenojo (Sin Quin)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Quinsy Gario
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Abou Jahjah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Sylvana Simons
-Gloria Wekker
-Sunny Bergman
-Anna Steijn (Anna Senga "Anousha" Nzume)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Lodewijk Asscher
-Sandew Hira (Dew Baboeram)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Verene Shepherd
-Abdul Kasim Al-Jaberi
-Berryl Biekman
-Perez Jong Loy (Jong Loy)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-George Soros
-Zoë Bab
-Georgina Verbaan
-Tanja Jess
-Tofik Dibi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Houda Stitou
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Darryl Danchelo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Abukassim Al-Jaberi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Jelle Bruinsma
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Bob Scholte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Bob Wester
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Joke Hermes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...

Sympathisanten:
-stop platform racisme en uitsluiting
-studenten voor rechtvaardigheid in palestina
-bds beweging
-de alternatieve kristalnacht herdenking
-Mathijs van de Sande Bakhuyzen
-Jett Rebel
-Renske de Greef
-Nasrdin Dchar
...

Dode media:
-nrc (de persgroep Nederland)
-volkskrant (de persgroep Nederland)
-parool (de persgroep Nederland)
-trouw (de persgroep Nederland)
-de groene amsterdammer
-algemeen dagblad (de persgroep Nederland)
-de wereld draait door (bnnvara)
-pauw (bnnvara)
...

Websites:
- http://www.iisr.nl
- https://joop.bnnvara.nl
- http://www.nederlandwordtbeter.nl
- http://www.soulrebelmovement.com
- http://www.twitter.com/thesoulrebels
...


Apendix:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door WodanIsGroot op 06-12-2017 03:44:11 ]
  maandag 4 december 2017 @ 16:03:29 #136
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175490839
Sicsicsics kan ook bij de sympathisanten! :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175491174
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2017 16:03 schreef SicSicSics het volgende:
Sicsicsics kan ook bij de sympathisanten! :7
:D

Ik beperk t tot 'bners', maar je staat op de short list hoor :p zo gauw je bekend wordt sta je er op, beloofd :D

[ Bericht 5% gewijzigd door WodanIsGroot op 04-12-2017 16:37:22 ]
pi_175499519
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 22:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dit is Perez Long Joy
soort zware jongen ?

[ afbeelding ]
Welk artikel hoort hierbij?

[ Bericht 1% gewijzigd door WodanIsGroot op 04-12-2017 23:04:06 ]
  maandag 4 december 2017 @ 23:02:16 #139
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175499708
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 22:54 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Perez Jong Loy.
pi_175499751
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:02 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Perez Jong Loy.
Is dat een grap die ik niet snap:D, of is dat zn echte naam?
pi_175500728
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:07 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Ja dat is echt een flaprol die Jerry Afriyie.
Op z'n facebook postte hij een bericht dat hij naar een UN Conference for the International Decade of People of African Descent in Genève ging en daar ook was.
Hij zou daar ook een spreker zijn ,maar hij stond helemaal niet op de sprekers lijst. :7

Hij postte zelfs een foto .
Maar als ik die foto door Photoshop heen haal is die foto uit 2016.

Hij is dit jaar gewoon helemaal niet in Genève geweest :7

zijn FB:
Statement by Jerry King Luther Afriyie of Soul Rebel Movement. UN Conference for the International Decade of People of African Descent in Geneva November 23rd, 2017

foto is van > 2016/09/14 -01:09:01

[ afbeelding ]
Haha geweldig, dit moet ik morgen even in t overzichtvverwerken :D
pi_175500758
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Sandew Hira als slimme man achter de geldstromen.
Wat is zijn connectie?:)
pi_175500786
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Ja..en die Airfryer is ook gelinkt aan Sillie Simons. Tis allemaal 1 pot nat. Ik snap nu wel dat ze op de terroristenlijst staan..
Rare mensen.. gelukkig vernietigen ze zichzelf door hun eigen ziekelijke gedachten.
En dan is het weer janken geblazen. ;(
Wat is de link?:)
pi_175500823
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:07 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Wat is de link?:)
Wat zit ik ineens in BNW?
´
  dinsdag 5 december 2017 @ 00:10:03 #145
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175500824
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 23:04 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Is dat een grap die ik niet snap:D, of is dat zn echte naam?
Bij mijn weten heet die man Perez Jong Loy. Hier is zijn blog:
https://perezjongloy.wordpress.com/

Long Joy klinkt meer als een pornoacteur, vind je niet?

Edit: over zijn organsatie: https://www.africandescent.nl/home/wiki/260406/nieuwe pagina

[ Bericht 11% gewijzigd door Lunatiek op 05-12-2017 00:20:11 ]
pi_175500909
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:10 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wat zit ik ineens in BNW?
Maar in dit topic gaat het om een echte samenzwering. Een zwart op wit. Dus het is geen gekke conspiracy :o
pi_175500941
Wel een echte conspiracy vraag is: waarom krijgt dit marginale clubje toch zoveel* aandacht van (binnen en buitenlandse*) media, politiek en zelfs de VN*?
  dinsdag 5 december 2017 @ 06:46:48 #148
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175502039
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:21 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wel een echte conspiracy vraag is: waarom krijgt dit marginale clubje toch zoveel* aandacht van (binnen en buitenlandse*) media, politiek en zelfs de VN*?
Ik vermoed dat ze lid zijn van dezelfde internationale organisaties. Dat er een netwerk is. Daarom moet je weten wie in welk groepje zit. Koppel daar journalisten als Bergman aan en je ziet de mogelijkheden voor exposure. Vooralsnog is propaganda hun belangrijkste wapen.
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:51:50 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175502981
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 00:21 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wel een echte conspiracy vraag is: waarom krijgt dit marginale clubje toch zoveel* aandacht van (binnen en buitenlandse*) media, politiek en zelfs de VN*?
Misschien is het omdat, je kunt het je misschien moeilijk voorstellen, voor veel mensen een oprecht issue is! :D Had je daar al eens bij stil gestaan?
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 06:46 schreef Lunatiek het volgende:
Ik vermoed dat ze lid zijn van dezelfde internationale organisaties. Dat er een netwerk is. Daarom moet je weten wie in welk groepje zit. Koppel daar journalisten als Bergman aan en je ziet de mogelijkheden voor exposure. Vooralsnog is propaganda hun belangrijkste wapen.
Natuurlijk is er een netwerk, zonder netwerk, zonder ingangen, kom je nergens. Lobby'en is essentieel. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175503613
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:51 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Misschien is het omdat, je kunt het je misschien moeilijk voorstellen, voor veel mensen een oprecht issue is! :D Had je daar al eens bij stil gestaan?
...
Daar heb ik al eens lang over nagedacht en nee dat kan ik mij niet voorstellen, want die mensen voor wie het een oprecht issue is bestaan niet. Ze zijn niet vinden of te spreken.

Er zijn enkelen met een issue, maar dat is nooit oprecht, er zit altijd een agenda achter. Zwarte piet wordt gewoon gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')