abonnement Unibet Coolblue
pi_175337235
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Direct de Bitcoin Koers zien:
http://preev.com/btc/eur
http://www.alltimehigh.nl/
https://cryptowat.ch/bitstamp/btcusd

Sites:
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_175337239
krijgen we op bittrex binnenkort nog dat bitcoin diamond?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_175337261
Dat snelle stijgen went ook snel he...als het dan even stil staat, wordt het alweer snel saai :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175337307
Bitfinex heeft de problemen ook opgelost met de IOTA wallet. Alle IOTA heb ik inmiddels veilig in eigen beheer.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 27 november 2017 @ 13:36:34 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175337328
https://nos.nl/artikel/22(...)t-10-000-dollar.html

Bitcoin niet gewild bij de redactie.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175337370
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 13:36 schreef _--_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)t-10-000-dollar.html

Bitcoin niet gewild bij de redactie.
Op teletekst zeggen ze dat het nu 9700 euro waard is. :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_175337381
quote:
Gevaren
Een van de gevaren van koersstijgingen van digitale munten, is dat investeerders geneigd zijn massaal de munt in te slaan in de verwachting dat de waarde verder zal stijgen. Als de waarde van digitale munten sterk daalt, en de bubbel barst, zitten veel mensen in de schulden.

Bovendien hebben centrale banken en overheden weinig grip op digitale munten. Er kan moeilijk met traditionele instrumenten worden ingegrepen als veel mensen door een sterke waardedaling in de problemen komen.
:')
  maandag 27 november 2017 @ 13:41:29 #8
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175337404
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 13:38 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Op teletekst zeggen ze dat het nu 9700 euro waard is. :D
_O-
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 27 november 2017 @ 13:42:00 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175337418
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 13:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Tsja je moet domme mensen nu eenmaal in bescherming nemen als overheid, de meeste mensen kunnen echt niet zelf nadenken. Met crypto lukt dat niet, als mensen failliet gaan door domme beslissingen te nemen kloppen ze daarna bij de overheid aan voor schuldsanering.

Mensen :r
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175337485
quote:
De koers van de bitcoin gaat weliswaar gestaag omhoog, maar tussendoor zitten flinke dippen. Zo ging de koers in de nacht van zondag op maandag binnen tien minuten ruim 200 dollar omlaag. Daarna zet de koers doorgaans weer de weg omhoog in. In de afgelopen twee weken werd de bitcoin al ruim 40 procent meer waard.

bron
Flinke dippen. 200 euro op 9700 is maar 2% :')
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 27 november 2017 @ 13:45:55 #11
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175337488
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 13:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Met schulden beleggen :')
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175337538
quote:
3s.gif Op maandag 27 november 2017 13:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tsja je moet domme mensen nu eenmaal in bescherming nemen als overheid, de meeste mensen kunnen echt niet zelf nadenken. Met crypto lukt dat niet, als mensen failliet gaan door domme beslissingen te nemen kloppen ze daarna bij de overheid aan voor schuldsanering.

Mensen :r
Denk dat ze gewoon vinden dat er teveel geld in de crypto's zit, geld dat anders beschikbaar zou zijn voor banken, ofwel dus regeringen/pensioenfondsen e.d.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175337563
quote:
99s.gif Op maandag 27 november 2017 13:48 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Denk dat ze gewoon vinden dat er teveel geld in de crypto's zit, geld dat anders beschikbaar zou zijn voor banken, ofwel dus regeringen/pensioenfondsen e.d.
NOS probeert de mainstream er van te weerhouden in opdracht van de overheid idd.
Lambo of Rekt
pi_175337565
Het is wachten op de eerste berichten van mensen die bij een volgende correctie gaan panicsellen omdat ze met geleend geld spelen en dachten dat het alleen maar omhoog zou gaan. Kan me ook nog wel nieuwsberichten uit 2013 herinneren van studenten uit america die leningen gingen afsluiten om bitcoins te kopen, niet veel later was de top van die cyclus behaald. Rekt
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_175337596
Jongens hebben jullie ook het idee dat je in een vliegtuig zit en hoe later je springt hoe meer geld je hebt, maar als je te laat springt ben je te laat en crasht het vliegtuig :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175337607
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:52 schreef Patroon het volgende:
Jongens hebben jullie ook het idee dat je in een vliegtuig zit en hoe later je springt hoe meer geld je hebt, maar als je te laat springt ben je te laat en crasht het vliegtuig :D
nee
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  Eindredactie Games maandag 27 november 2017 @ 13:54:12 #17
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175337633
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

NOS probeert de mainstream er van te weerhouden in opdracht van de overheid idd.
ja, dat zal het zijn :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 november 2017 @ 13:54:59 #18
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175337644
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:45 schreef Patroon het volgende:

[..]

Flinke dippen. 200 euro op 9700 is maar 2% :')
Ze hebben het over dollar. Dat is wel een procentje of 2 meer.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175337684
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 13:36 schreef _--_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)t-10-000-dollar.html

Bitcoin niet gewild bij de redactie.
Wat verwacht je van een zender gesponsord door de staat? Die mag geen andere boodschap verkondigen, dan krijg je boze banken en kamervragen. Moest wel weer proesten toen ik dit las.

quote:
Volgens deskundigen is de koersstijging van digitale munten zoals de bitcoin een bubbel.
De "deskundigen" worden weer uit de kast gehaald.
pi_175337721
quote:
Mooi artikel! ^O^

Kwam hier ook voor het eerst https://glacierprotocol.org/ tegen, een ultieme (maar niet eenvoudige) manier om BTC zo veilig mogelijk op te slaan. Wel goed om eens door te lezen!

https://glacierprotocol.o(...)t%20v0.91%20Beta.pdf
  maandag 27 november 2017 @ 14:05:55 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175337821
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:52 schreef Patroon het volgende:
Jongens hebben jullie ook het idee dat je in een vliegtuig zit en hoe later je springt hoe meer geld je hebt, maar als je te laat springt ben je te laat en crasht het vliegtuig :D
Nee, je kunt nu flink geld verdienen door te traden, maar uiteindelijk stijgt je kapitaal toch wel want de hele cryptomarkt staat nog steeds in de kinderschoenen en alle (niet shitcoins) worden uiteindelijk toch alleen maar meer waard totdat crypto mainstream wordt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175337858
quote:
3s.gif Op maandag 27 november 2017 14:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee, je kunt nu flink geld verdienen door te traden, maar uiteindelijk stijgt je kapitaal toch wel want de hele cryptomarkt staat nog steeds in de kinderschoenen en alle (niet shitcoins) worden uiteindelijk toch alleen maar meer waard totdat crypto mainstream wordt
Ja klopt, alleen moet ik oppassen met traden, ben daar niet goed genoeg in :P Af en toe doe ik een goede trade, maar er zitten ook wel missers tussen (die ik dan achteraf te snel verkoop)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175337912
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 13:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Wat een slechte tekst :')
pi_175338036
quote:
3s.gif Op maandag 27 november 2017 14:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nee, je kunt nu flink geld verdienen door te traden, maar uiteindelijk stijgt je kapitaal toch wel want de hele cryptomarkt staat nog steeds in de kinderschoenen en alle (niet shitcoins) worden uiteindelijk toch alleen maar meer waard totdat crypto mainstream wordt
Hier ben ik ook van overtuigd ja, het maakt niet zoveel uit waar je in zit, zolang de coin maar niet dood gaat.
Lambo of Rekt
pi_175338066
Allemaal naar Amsterdam
pi_175338087
Op Bittrex werd altijd automatisch de koers geüpdatet. Dan bedoel ik dat als ik zeg maar op de hoofdpagina zat dat de cijfertjes dan automatisch versprongen. Nu niet meer merk ik, kan ik dat ergens instellen of is het voor iedereen zo?
  Eindredactie Games maandag 27 november 2017 @ 14:21:10 #28
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175338120
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:18 schreef Frans449 het volgende:
Allemaal naar Amsterdam
ik zit al met mijn #broekie uit
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175338140
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hier ben ik ook van overtuigd ja, het maakt niet zoveel uit waar je in zit, zolang de coin maar niet dood gaat.
Maar zo'n bitcoin, die gaat het toch niet redden op termijn? Zie je het al voor je dat heel de wereld moet gaan betalen met die 21 miljoen (?) bitcoins die er theoretisch mogelijk zijn. Wat krijg je dan voor prijzen in het dagelijks leven? 0,0000000000000027 bitcoin voor een brood?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175338151
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar zo'n bitcoin, die gaat het toch niet redden op termijn? Zie je het al voor je dat heel de wereld moet gaan betalen met die 21 miljoen (?) bitcoins die er theoretisch mogelijk zijn. Wat krijg je dan voor prijzen in het dagelijks leven? 0,0000000000000027 bitcoin voor een brood?
En 0,75 voor een Tesla.

:+
pi_175338187
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En 0,75 voor een Tesla.

:+
Daar hoeft ie nog 'maar' ongeveer een factor 10 voor te stijgen. Als het echt een wijdverbreid betaalmiddel zou worden gaat ie nog wel een aantal keertjes meer over de kop.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175338199
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar zo'n bitcoin, die gaat het toch niet redden op termijn? Zie je het al voor je dat heel de wereld moet gaan betalen met die 21 miljoen (?) bitcoins die er theoretisch mogelijk zijn. Wat krijg je dan voor prijzen in het dagelijks leven? 0,0000000000000027 bitcoin voor een brood?
21 miljoen bitcoins? er zijn dan dus 2.100.000.000.000.000 satoshi.
Een brood van 2 euro kost nu 25.000 satoshi, dus BTC kan nog 100x zoveel waard worden om dezelfde significantie als van de euro te bereiken.
pi_175338283
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar zo'n bitcoin, die gaat het toch niet redden op termijn? Zie je het al voor je dat heel de wereld moet gaan betalen met die 21 miljoen (?) bitcoins die er theoretisch mogelijk zijn. Wat krijg je dan voor prijzen in het dagelijks leven? 0,0000000000000027 bitcoin voor een brood?
100.000.000 sathosi = 1 bitcoin. Je klinkt net als een "deskundige" laatst op de radio die kwam met het argument dat er alleen al 17 miljoen Nederlanders zijn en maximaal 21 miljoen bitcoin. Alsof je een hele bitcoin moet hebben om er iets mee te kunnen. 1 euro is op het moment 10.000 sathosi waard. Als het zo ver komt dat een sathosi te duur wordt voor een brood dan geef je me naar een andere digitale munt voor terug als wisselgeld. Betekent wel dat een bitcoin dan tientallen miljoenen waard is. Laten we dat "probleem" eerst maar eens afwachten.
pi_175338289
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2017 14:25 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

21 miljoen bitcoins? er zijn dan dus 2.100.000.000.000.000 satoshi.
Een brood van 2 euro kost nu 25.000 satoshi, dus BTC kan nog 100x zoveel waard worden om dezelfde significantie als van de euro te bereiken.
Dit dus.

Al ben ik inmiddels ervan overtuigd dat het niet handig is om alle brood- en koffietransacties tot in den eeuwigheid op te slaan in de BTC-blockchain. Daarvoor wordt de ruimte simpelweg te duur. Dat soort kleinere transacties kunnen beter (en sneller en goedkoper) plaatsvinden op een 2nd layer, bijv. Lightning Network.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 27-11-2017 14:36:08 ]
pi_175338374
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:28 schreef up7 het volgende:

[..]

100.000.000 sathosi = 1 bitcoin. Je klinkt net als een "deskundige" laatst op de radio die kwam met het argument dat er alleen al 17 miljoen Nederlanders zijn en maximaal 21 miljoen bitcoin. Alsof je een hele bitcoin moet hebben om er iets mee te kunnen. 1 euro is op het moment 10.000 sathosi waard. Als het zo ver komt dat een sathosi te duur wordt voor een brood dan geef je me naar een andere digitale munt voor terug als wisselgeld. Betekent wel dat een bitcoin dan tientallen miljoenen waard is. Laten we dat "probleem" eerst maar eens afwachten.
Dat haalt hij wel als het echt in significante mate gewoon geld moet vervangen. Geen idee of het mogelijk is om de bitcoin nog verder op te delen maar dat lijkt me op een gegeven moment toch echt noodzakelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 27 november 2017 @ 14:34:44 #36
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175338433
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Op Bittrex werd altijd automatisch de koers geüpdatet. Dan bedoel ik dat als ik zeg maar op de hoofdpagina zat dat de cijfertjes dan automatisch versprongen. Nu niet meer merk ik, kan ik dat ergens instellen of is het voor iedereen zo?
gebeurt idd niet meer. Bittrex is sws langzaam geworden

Zullen wel veel nieuwe gebruikers toestromen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_175338455
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Mooi artikel! ^O^

Kwam hier ook voor het eerst https://glacierprotocol.org/ tegen, een ultieme (maar niet eenvoudige) manier om BTC zo veilig mogelijk op te slaan. Wel goed om eens door te lezen!

https://glacierprotocol.o(...)t%20v0.91%20Beta.pdf
Top artikel idd :)
pi_175338583
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat haalt hij wel als het echt in significante mate gewoon geld moet vervangen. Geen idee of het mogelijk is om de bitcoin nog verder op te delen maar dat lijkt me op een gegeven moment toch echt noodzakelijk.
Als het noodzakelijk is kan dat met een hardfork.
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 november 2017 @ 14:41:34 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175338635
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:28 schreef up7 het volgende:

[..]

100.000.000 sathosi = 1 bitcoin. Je klinkt net als een "deskundige" laatst op de radio die kwam met het argument dat er alleen al 17 miljoen Nederlanders zijn en maximaal 21 miljoen bitcoin. Alsof je een hele bitcoin moet hebben om er iets mee te kunnen. 1 euro is op het moment 10.000 sathosi waard. Als het zo ver komt dat een sathosi te duur wordt voor een brood dan geef je me naar een andere digitale munt voor terug als wisselgeld. Betekent wel dat een bitcoin dan tientallen miljoenen waard is. Laten we dat "probleem" eerst maar eens afwachten.
5000 satoshi gekocht :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175338721
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 13:36 schreef _--_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)t-10-000-dollar.html

Bitcoin niet gewild bij de redactie.
Ik heb er even snel een blogje over uitgeperst.. :+

quote:
Het gaat lekker met bitcoin en elke zelfrespecterende media outlet moet er dan eens in de zoveel tijd even een mooi stukje over plaatsen. Zo ook ons aller NOS. Hartstikke mooi die extra media aandacht. Maar bij het lezen van het meest recente korte berichtje bekruipt mij het gevoel dat het allemaal best wat positiever en beter onderbouwd kan. Veel van deze artikelen en nieuwsberichten over bitcoin nieuws zitten vol met suggestieve zinnetjes en bangmakerij. Zo ook dit recente stukje op nos.nl. Het artikel bevat welgeteld 188 woorden, hieronder zet ik deze woorden even op een rijtje en voorzie ze van enig commentaar.
http://blockchainstories.(...)-mag-wat-positiever/
pi_175338840
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:44 schreef BlockchainStories het volgende:

[..]

Ik heb er even snel een blogje over uitgeperst.. :+

[..]

http://blockchainstories.(...)-mag-wat-positiever/
^O^

Kleine nuance, volgens mij heeft de NOS een bericht van het ANP gecopy-paste want op nu.nl staat hetzelfde bericht (met als bron ANP), maar dat inmiddels iets anders verwoord:
https://www.nu.nl/geldzak(...)ng-10000-dollar.html
pi_175338862
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:48 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

^O^

Kleine nuance, volgens mij heeft de NOS een bericht van het ANP gecopy-paste want op nu.nl staat hetzelfde bericht (met als bron ANP), maar dat inmiddels iets anders verwoord:
https://www.nu.nl/geldzak(...)ng-10000-dollar.html
Ah shit. Effe aanpassen. Thanks. Beetje recht getrokken. Dekt de lading nog steeds wel. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door BlockchainStories op 27-11-2017 14:56:02 ]
pi_175338867
quote:
Bank Deposits No Longer Off Limits as ECB Seeks Power to Freeze

https://www.bloomberg.com(...)ks-are-found-failing
Hehe, handig voor het geval het volk massaal in bitcoin wil stappen. Hier hoor je niets van bij de NOS.
pi_175339037
Leuk en aardig, maar

quote:
In the past month alone, Bitcoin mining electricity consumption is estimated to have increased by 29.98%

If it keeps increasing at this rate, Bitcoin mining will consume all the world’s electricity by February 2020.
bron: http://www.businessinside(...)ricity-usage-2017-11

Daar moet echt iets aan gebeuren. In de huidige staat kan dit niet doorgaan.
Gebeurt dat niet, dan klapt Bitcoin en neemt een andere coin het stokje over.
pi_175339091
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 14:59 schreef kthxbye het volgende:
Leuk en aardig, maar

[..]

bron: http://www.businessinside(...)ricity-usage-2017-11

Daar moet echt iets aan gebeuren. In de huidige staat kan dit niet doorgaan.
Gebeurt dat niet, dan klapt Bitcoin en neemt een andere coin het stokje over.
IOTA als ze hun beloftes na komen. Voor nu ziet het er nog niet zo uit. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175339110
Dit wordt em jongens, BTFD.
  maandag 27 november 2017 @ 15:04:44 #47
131603 Afwazig
Serious business
pi_175339130
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:03 schreef kthxbye het volgende:
Dit wordt em jongens, BTFD.
Welke dip? Ik zit er eerlijk gezegd wel op te wachten :7
pi_175339133
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 14:59 schreef kthxbye het volgende:
Leuk en aardig, maar

[..]

bron: http://www.businessinside(...)ricity-usage-2017-11

Daar moet echt iets aan gebeuren. In de huidige staat kan dit niet doorgaan.
Gebeurt dat niet, dan klapt Bitcoin en neemt een andere coin het stokje over.
Is er ook een andere bron die zoiets stelt behalve:

quote:
Bitcoin transactions use so much energy that the electricity used for a single trade could power a home for almost a whole month, according to a paper from Dutch bank ING.
?
  Eindredactie Games maandag 27 november 2017 @ 15:05:52 #49
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175339156
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 14:59 schreef kthxbye het volgende:
Leuk en aardig, maar

[..]

bron: http://www.businessinside(...)ricity-usage-2017-11

Daar moet echt iets aan gebeuren. In de huidige staat kan dit niet doorgaan.
Gebeurt dat niet, dan klapt Bitcoin en neemt een andere coin het stokje over.
Zonne energie.

En zo wordt al veel gemined in China
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 27 november 2017 @ 15:07:27 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175339187
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 13:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Op zich hebben ze in dat laatste wel gelijk. Als jij veel geld verliest dat op de bank staat wordt er ingegrepen door de regering. Kijk maar naar die IJslandse bank paar jaar geleden.
Het is het gevaar van Crypto, maar feit dat de regering geen inspraak heeft is juist ook 1 van de krachten van Crypto.

En als mensen in de schulden komen te zitten omdat ze met geleend geld Crypto kopen zijn ze nog dommer dan het achtereind van een varken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175339274
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 14:59 schreef kthxbye het volgende:
Leuk en aardig, maar

[..]

bron: http://www.businessinside(...)ricity-usage-2017-11

Daar moet echt iets aan gebeuren. In de huidige staat kan dit niet doorgaan.
Gebeurt dat niet, dan klapt Bitcoin en neemt een andere coin het stokje over.
Dat is nonsens. Dat neemt aan dat de capaciteit in 2020 niet stijgt en dat de prijzen niet aangepast worden bij het stijgend verbruik. Dat in China de elektriciteit zwaar gesubsidieerd is duidelijk maar dat heeft niets te maken met bitcoin. Leg maar eens uit waarom bitcoin zou klappen als er niets zou veranderden?
pi_175339304
Het is toch te belachelijk mooi dat fucking Bitcoin $10000 gaat pakken. Sta er eens bij stil joh. Wie had dat gedacht. Ik weet nog mijn excitement in 2013 bij de eerste keer $1000.

Bizarre mijlpaal hoor en dat is weer een catalyst voor meer investeerders. Wat een tijden leven we in en we staan pas aan het begin *O*

Tien. fucking. duizend dollar per stuk!!

:D :D :D
  maandag 27 november 2017 @ 15:15:49 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175339367
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 13:45 schreef Patroon het volgende:

[..]

Flinke dippen. 200 euro op 9700 is maar 2% :')
Mensen denken met verkeerde waarden bij dit soort dingen.
Bij aandelen en dergelijke moet je niet in valuta denken, maar in procenten. Dan wordt een heleboel ineens gerelativeerd.

Als ik 100 euro heb en ik investeer het in een Bitcoin die op dat moment 8000 euro waard is en hij stijgt met 1% is hij daarna 8080 waard, maar mijn 100 euro maar 101 euro.
Als ik 100 euro in Verge investeer en die staat op dat moment op 0.005000, maar stijgt met 10% is mijn 100 euro ineens 110 waard. Resultaat is veel beter, ondanks dat de waarde van de munt geen drol voorstelt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175339642
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 14:44 schreef BlockchainStories het volgende:

[..]

Ik heb er even snel een blogje over uitgeperst.. :+

[..]

http://blockchainstories.(...)-mag-wat-positiever/
Leuk dat je een stukje schrijft! Zeker blijven doen. Echter zou een grafiekje (een lineaire, ik denk dat je trarget audience logaritmisch niet begrijpt voor het grootste deel) het erg verduidelijken!

Ook mogen de weerleggende vragen als: Over welke deskundigen hebben we het dan? kort toegelicht worden.

Verder, keep going :),
Because you know i'm all about that ass
pi_175339665
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 15:12 schreef kthxbye het volgende:
Het is toch te belachelijk mooi dat fucking Bitcoin $10000 gaat pakken. Sta er eens bij stil joh. Wie had dat gedacht. Ik weet nog mijn excitement in 2013 bij de eerste keer $1000.

Bizarre mijlpaal hoor en dat is weer een catalyst voor meer investeerders. Wat een tijden leven we in en we staan pas aan het begin *O*

Tien. fucking. duizend dollar per stuk!!

:D :D :D
*O*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175339693
Mijn portfolio is over de 1000 USD! T is een klein bedrag maar toch mijn eerste mijlpaal :).
Because you know i'm all about that ass
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 15:33:41 #58
163650 Greys
pi_175339733
quote:
Tegenwoordig echt dagelijks bubbelbarstberichten he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 15:33:55 #59
163650 Greys
pi_175339739
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 15:31 schreef blow... het volgende:
Mijn portfolio is over de 1000 USD! T is een klein bedrag maar toch mijn eerste mijlpaal :).
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175339803
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 15:29 schreef blow... het volgende:

[..]

Leuk dat je een stukje schrijft! Zeker blijven doen. Echter zou een grafiekje (een lineaire, ik denk dat je trarget audience logaritmisch niet begrijpt voor het grootste deel) het erg verduidelijken!

Ook mogen de weerleggende vragen als: Over welke deskundigen hebben we het dan? kort toegelicht worden.

Verder, keep going :),
Je hebt gelijk, zal even kijken.
pi_175339811
quote:
99s.gif Op maandag 27 november 2017 15:36 schreef BlockchainStories het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, zal even kijken.
^O^
Because you know i'm all about that ass
  maandag 27 november 2017 @ 15:49:49 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175340045
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt dagelijks bubbelbarstberichten he?
Ook wel logisch met de huidige koers.
Na een paar maanden even ietsje rustiger aan gaat het nu weer in sneltrein vaart.

Daarnaast een beetje het schapen principe.
Als er 1 begint, gaan ze allemaal.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 27 november 2017 @ 15:50:01 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175340053
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 15:31 schreef blow... het volgende:
Mijn portfolio is over de 1000 USD! T is een klein bedrag maar toch mijn eerste mijlpaal :).
Die van mij ook sinds een paar dagen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175340100
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 15:31 schreef blow... het volgende:
Mijn portfolio is over de 1000 USD! T is een klein bedrag maar toch mijn eerste mijlpaal :).
Geen idee hoe lang je bezig bent en met hoeveel je begon: maar dat is toch een mooie mijlpaal?

Gratis pro-tip: bekijk je portfolio in BTC en niet in fiatmoneys.

Bitcoin is king. :7
pi_175340104
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt dagelijks bubbelbarstberichten he?
Het gaat ook barsten, maar bitcoin is geen normale bubble zoals eerdere bubbles, en dat vergeten ze graag in te zien.
Lambo of Rekt
pi_175340125
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 15:52 schreef Typisch het volgende:
Gratis pro-tip: bekijk je portfolio in BTC en niet in fiatmoneys.
Wel een beetje saai en voorspelbaar als je enkel BTC bezit.
pi_175340160
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 15:53 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wel een beetje saai en voorspelbaar als je enkel BTC bezit.
:D
pi_175340192
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee hoe lang je bezig bent en met hoeveel je begon: maar dat is toch een mooie mijlpaal?

Gratis pro-tip: bekijk je portfolio in BTC en niet in fiatmoneys.

Bitcoin is king. :7
Ik zit bijna weer op mijn ATH (iets meer dan 800 dollar), en dat is bijna 1000, dus binnenkort hopelijk ook bij mij een mooie mijlpaal :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2017 15:58:45 ]
pi_175340221
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zit bijna weer op mijn ATH (iets meer dan 800), en dat is bijna 1000, dus binnenkort hopelijk ook bij mij een mooie mijlpaal :).
800 btc? :o
Lambo of Rekt
pi_175340226
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 15:53 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wel een beetje saai en voorspelbaar als je enkel BTC bezit.
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:55 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

:D
Met al die forks kun je dat zakje ook langzaam uitbreiden natuurlijk.
pi_175340230
quote:
11s.gif Op maandag 27 november 2017 15:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

800 btc? :o
Euh, dollar :D _O-

Met 800 BTC zag je me nooit weer.
pi_175340244
quote:
11s.gif Op maandag 27 november 2017 15:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

800 btc? :o
Dat zou mooi zijn.

Dan krijg ik aan het eind van dit voetbalseizoen een héle mooie fles whiskey.

Scrummiegod
pi_175340267
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 15:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn.

Dan krijg ik aan het eind van dit voetbalseizoen een héle mooie fles whiskey.

Scrummiegod
:D Dan kreeg je een jaar lang elke week een nieuwe héle mooie fles whiskey.
pi_175340305
Ik breek ook elke keer mijn ATH qua dollar. Mijn BTC winst valt echter wel een beetje tegen. Maar goed, ik was zo dom om 100% in alts te gaan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175340349
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die van mij ook sinds een paar dagen :)
*O* goed bezig :),
Because you know i'm all about that ass
pi_175340385
De wavesmaand begint over een paar dagen gelukkig.
Lambo of Rekt
pi_175340393
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee hoe lang je bezig bent en met hoeveel je begon: maar dat is toch een mooie mijlpaal?

Gratis pro-tip: bekijk je portfolio in BTC en niet in fiatmoneys.

Bitcoin is king. :7
ik had 550 USD op 30 oktober. Ik ben iets eerder begonnen maar heb het de 30e in blockfolio gezet :).
Because you know i'm all about that ass
pi_175340481
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 12:05 schreef kthxbye het volgende:
Godver had mijn Lisk weg moeten doen. Daar komt niet veel bijzonders meer binnenkort dus die pleurt lekker in elkaar ;(
Waarom? Lisk 1.0 en Lisky 1.0 release staan op t programma in dec?
Lambo of Rekt
pi_175340550
quote:
6s.gif Op maandag 27 november 2017 16:05 schreef EggsTC het volgende:
De wavesmaand begint over een paar dagen gelukkig.
Vergeet maanden, 2018 is het Waves JAAR _O_ *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 november 2017 @ 16:14:29 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175340602
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 15:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee hoe lang je bezig bent en met hoeveel je begon: maar dat is toch een mooie mijlpaal?

Gratis pro-tip: bekijk je portfolio in BTC en niet in fiatmoneys.

Bitcoin is king. :7
Ik word depressief van die protip, dus dat doen we even niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 november 2017 @ 16:15:18 #81
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175340624
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 15:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ook wel logisch met de huidige koers.
Na een paar maanden even ietsje rustiger aan gaat het nu weer in sneltrein vaart.

Daarnaast een beetje het schapen principe.
Als er 1 begint, gaan ze allemaal.
Betekent dat dat ik trendsetter ben?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 16:44:06 #82
163650 Greys
pi_175341307
Ik mag wel weer een keertje jubelen om Trig he?

Ah fuck it.... --> *O* *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175341513
Mensen hier in Cryptonex?
Lambo of Rekt
pi_175341572
Lambo of Rekt
  maandag 27 november 2017 @ 16:57:05 #87
131603 Afwazig
Serious business
pi_175341578
quote:
Roger Ver :').

Wat een fucking mongool.
  † In Memoriam † maandag 27 november 2017 @ 16:57:20 #88
230491 Zith
pls tip
pi_175341581
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175341618
Ik ben wel nieuwsgierig wat er gebeurt als een échte whale eens zn hele stack gaat verkopen. En dan bedoel ik zoiets als die knakker in 2013 nadat btc was ingestort naar 200usd, en hij er 30K verkocht.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 november 2017 @ 17:00:32 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175341647
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt dagelijks bubbelbarstberichten he?
Neem een kijk naar de grafiek en durf het tegenovergestelde te beweren :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 27 november 2017 @ 17:00:59 #91
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175341656
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 15:12 schreef kthxbye het volgende:
Het is toch te belachelijk mooi dat fucking Bitcoin $10000 gaat pakken. Sta er eens bij stil joh. Wie had dat gedacht. Ik weet nog mijn excitement in 2013 bij de eerste keer $1000.

Bizarre mijlpaal hoor en dat is weer een catalyst voor meer investeerders. Wat een tijden leven we in en we staan pas aan het begin *O*

Tien. fucking. duizend dollar per stuk!!

:D :D :D
Dit _O_
1.000 was al ongelofelijk, nu paar jaar verder alweer 10.000 8)7
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 17:01:08 #92
163650 Greys
pi_175341658
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt dagelijks elk uur bubbelbarstberichten he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175341659
quote:
Ik heb meteen mijn bitcoins verkocht.
pi_175341670
Eindelijk m'n bitcoin gold kunnen claimen. Het is nu op weg naar Bittrex. Gratis geld, altijd lekker!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 17:02:11 #95
163650 Greys
pi_175341677
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Neem een kijk naar de grafiek en durf het tegenovergestelde te beweren :P
Maar moeten mensen daar nou echt elk uur aan herinnerd worden of gewoon zelf even nadenken voor ze ergens instappen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 november 2017 @ 17:02:12 #96
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175341678
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2017 16:59 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wat er gebeurt als een échte whale eens zn hele stack gaat verkopen. En dan bedoel ik zoiets als die knakker in 2013 nadat btc was ingestort naar 200usd, en hij er 30K verkocht.
Wat? :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175341698
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2017 16:59 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wat er gebeurt als een échte whale eens zn hele stack gaat verkopen. En dan bedoel ik zoiets als die knakker in 2013 nadat btc was ingestort naar 200usd, en hij er 30K verkocht.
Dat is de laatste maanden waarschijnlijk al genoeg gebeurd. Dit zie je alleen niet in het orderbook omdat ze kleine stukjes verkopen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 17:04:00 #99
163650 Greys
pi_175341714
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:01 schreef Thieske het volgende:
Eindelijk m'n bitcoin gold kunnen claimen. Het is nu op weg naar Bittrex. Gratis geld, altijd lekker!
Ik heb zo'n vermoeden dat de Diamond vagerikken nooit bekend gaan maken hoe te claimen. Die reageren helemaal nergens op op Twitter zag ik en retweeten alleen jubelforkberichten.

En dan die teamleden. '007' :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175342373
Zullen we gezamenlijk een Bitcoin Fok fork gaan opzetten? ;)

Flashy website met een countdown, ingewikkelde white paper, paar social media pagina's en klaar $$$. :P
pi_175342423
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:34 schreef BadVlad het volgende:
Zullen we gezamenlijk een Bitcoin Fok fork gaan opzetten? ;)

Flashy website met een countdown, ingewikkelde white paper, paar social media pagina's en klaar. :P
Prima, maken we een snapshot, minen we eerst een paar weken zelf voordat we anderen toelaten en dan cashen maar!
  maandag 27 november 2017 @ 17:39:06 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175342482
Beter gewoon zoiets als die dude van de 100% honest Ethereum ICO _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175342525
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 17:39 schreef fathank het volgende:
Beter gewoon zoiets als die dude van de 100% honest Ethereum ICO _O-
Zelfs als je er bij zet dat je een scam bent kopen mensen het toch al, wnat er wordt niet eens gelezen? Meen dat ik zoiets voorbij zag komen laatst.. gekkigheid
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_175342554
quote:
Helemaal gekeken, wat een randdebiel is het ook. :|W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Tourniquet op 27-11-2017 17:56:17 ]
pi_175342865
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 17:39 schreef fathank het volgende:
Beter gewoon zoiets als die dude van de 100% honest Ethereum ICO _O-
Tell more :D
Lambo of Rekt
pi_175342952
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 17:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tell more :D
https://uetoken.com/#contributing
Ik denk dat hij deze bedoelt.
Because you know i'm all about that ass
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 november 2017 @ 18:03:02 #108
862 Arcee
Look closer
  maandag 27 november 2017 @ 18:03:47 #109
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175343012
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 18:00 schreef blow... het volgende:

[..]

https://uetoken.com/#contributing
Ik denk dat hij deze bedoelt.
Die ja.

Kan het niet meer zo snel vinden, maar die had iets van $70k opgehaald in ETH _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175343029
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 18:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Die ja.

Kan het niet meer zo snel vinden, maar die had iets van $70k opgehaald in ETH _O-
Holy shit. Respect.
Because you know i'm all about that ass
pi_175343110
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:01 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik heb meteen mijn bitcoins verkocht.
Hoe je het ook wendt of keert dit artikel is accuraat. De laatste die instappen in de nabije toekomst gaan enorm de boot in. Dat hoeft niet nu te zijn, maar kan ook wanneer een bitcoin gelijk staat aan een ton. Meanwhile, enjoy your profits. Een piramidespel van een ongekend formaat.
pi_175343160
quote:
3s.gif Op maandag 27 november 2017 18:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert dit artikel is accuraat. De laatste die instappen in de nabije toekomst gaan enorm de boot in. Dat hoeft niet nu te zijn, maar kan ook wanneer een bitcoin gelijk staat aan een ton. Meanwhile, enjoy your profits. Een piramidespel van een ongekend formaat.
Jep, t gaat een keer uit elkaar knallen, dat hebben we eerder gezien.
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 18:27:45 #113
163650 Greys
pi_175343485
Als veel mensen dan nu even willen panic sellen dan heel graag. Alvast bedankt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175343519
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 18:27 schreef Greys het volgende:
Als veel mensen dan nu even willen panic sellen dan heel graag. Alvast bedankt.
Wacht even tot we weer salaris hebben.... _O-

Ow, enne....: TRIG *O* *G* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 18:33:04 #115
163650 Greys
pi_175343619
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:28 schreef Queller het volgende:

[..]

Wacht even tot we weer salaris hebben.... _O-

Ow, enne....: TRIG *O* *G* *O*
Ja Trig verslaat echt al m'n hoopvolle verwachtingen deze week :D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 november 2017 @ 18:33:14 #116
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175343622
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:28 schreef Queller het volgende:

[..]

Wacht even tot we weer salaris hebben.... _O-

Ow, enne....: TRIG *O* *G* *O*
Zit al een paar dagen naar TRIG te kijken. Heb er geen geld ingestopt want ik vind het een te grote gok. Wat heeft jou doen beslissen TRIG te kopen?
pi_175343731
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:33 schreef Mender het volgende:

[..]

Zit al een paar dagen naar TRIG te kijken. Heb er geen geld ingestopt want ik vind het een te grote gok. Wat heeft jou doen beslissen TRIG te kopen?
Vermoedelijk de huishoudbeurs die ze jaarlijks organiseren. :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 18:39:42 #118
163650 Greys
pi_175343780
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:33 schreef Mender het volgende:

[..]

Zit al een paar dagen naar TRIG te kijken. Heb er geen geld ingestopt want ik vind het een te grote gok. Wat heeft jou doen beslissen TRIG te kopen?
Ik ben dan Queller niet maar als je het ook van mij wilt weten: NASA meeting morgen en binnenkort masternodes. Dat waren mijn redenen een weekje geleden.

En eerlijk is eerlijk, ik heb al eerder in Trig gezeten en dat leverde me toen aardig wat op maar daarna verpestte de manier waarop de dev de Twitter account aanpakte het voor me. Die deed meer kwaad dan goed. Nu hebben ze het team flink uitgebreid met meerdere mensen, oa met iemand die de dev onlangs van de officiële Twitter af heeft geschopt. _O- Gaat meteen beter.

Maar kan morgen of vanavond best tijdelijk echt flink inkakken wegens sell the (Nasa) news, dus kijk uit inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 18:40:02 #120
163650 Greys
pi_175343789
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:37 schreef Thieske het volgende:

[..]

Vermoedelijk de huishoudbeurs die ze jaarlijks organiseren. :P
O-) O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175344040
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 18:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben dan Queller niet maar als je het ook van mij wilt weten: NASA meeting morgen en binnenkort masternodes. Dat waren mijn redenen een weekje geleden.

En eerlijk is eerlijk, ik heb al eerder in Trig gezeten en dat leverde me toen aardig wat op maar daarna verpestte de manier waarop de dev de Twitter account aanpakte het voor me. Die deed meer kwaad dan goed. Nu hebben ze het team flink uitgebreid met meerdere mensen, oa met iemand die de dev onlangs van de officiële Twitter af heeft geschopt. _O- Gaat meteen beter.

Maar kan morgen of vanavond best tijdelijk echt flink inkakken wegens sell the (Nasa) news, dus kijk uit inderdaad.
Wat deze wijze vrouw zeg ^^
pi_175344148
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:37 schreef Thieske het volgende:

[..]

Vermoedelijk de huishoudbeurs die ze jaarlijks organiseren. :P
Ik wil ook huishoud tips
Lambo of Rekt
  maandag 27 november 2017 @ 19:14:21 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175344537
quote:
quote:
Koop een bos tulpen

De tulpenbubbel barstte toen mensen plotseling weer bij zinnen kwamen en het vertikten om 1.000 gulden (nu ongeveer 240.000 euro) neer te leggen voor een tulp.

Dit zal vroeg of laat ook bij de bitcoin gebeuren. Houd dat in het achterhoofd wanneer u weer het zoveelste succesverhaal van een bitcoinmiljonair hoort.
Dat stopt ook gelijk de kennis van de schrijver. Je hoeft namelijk helemaal geen hele Bitcoin te kopen. Je kunt ook een halve kopen, of 0.1.
Je bepaalt zelf hoeveel je investeert een zit niet aan een minimum vast zoals "1 bol".
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175344800
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja Trig verslaat echt al m'n hoopvolle verwachtingen deze week :D *O*
Trig nog verder gestegen? Ik heb op 50% al alles verkocht.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175344851
quote:
Waar haalt Servaas die wijsheden vandaan?
pi_175345081
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:29 schreef up7 het volgende:

[..]

Waar haalt Servaas die wijsheden vandaan?
[ afbeelding ]
Zit ook te loeren op een dip :P
pi_175345115
quote:
het lijkt net alsof ie t aan kleine kinderen uitlegt. sneu.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 19:44:26 #128
163650 Greys
pi_175345277
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:27 schreef Patroon het volgende:

[..]

Trig nog verder gestegen? Ik heb op 50% al alles verkocht.


Gewoon heel tevreden met je winst zijn hoor ook al ging ie nog iets door. :) Vijftig procent is toch top?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175345324
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:44 schreef Greys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gewoon heel tevreden met je winst zijn hoor ook al ging ie nog iets door. :) Vijftig procent is toch top?
Ja, zeker tevreden mee..maar had er daarna niet meer naar gekeken, totdat ik jouw post las. Jij ook lekker bezig!
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 20:00:31 #131
163650 Greys
pi_175345766
Het journaal opent met de bitcoin _O-

Vrij uitgebreid item ook nog.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175345818
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 20:00 schreef Greys het volgende:
Het journaal opent met de bitcoin _O-
Cool. Schimmig, criminele circuit :D
pi_175345824
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 20:00 schreef Greys het volgende:
Het journaal opent met de bitcoin _O-
standaard geleuter zeker? bubbel?
pi_175345878
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:02 schreef Queller het volgende:

[..]

Cool. Schimmig, criminele circuit :D
Natuurlijk
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 20:04:58 #135
163650 Greys
pi_175345912
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

standaard geleuter zeker? bubbel?
Dubbel, voors en tegens.
Twee kampen.

Ook mensen die er heilig in geloven aan het woord. En dat de blockchain gewoon heel veel interessante toepassingen heeft.

Lang item. Nu pas klaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175345949
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Dubbel, voors en tegens.
Twee kampen.

Ook mensen die er heilig in geloven aan het woord. En dat de blockchain gewoon heel veel interessante toepassingen heeft.

Lang item. Nu pas klaar.
straks even terug kijken.
pi_175345990
Dit kan echt niet :')

Waltonchain twitterde op maandag 27-11-2017 om 16:51:55 Bringers of peace, protectors of our brand, standing tall are the Knights of our realm. Find out more about our new… https://t.co/DDKMfBiRx0 reageer retweet
  maandag 27 november 2017 @ 20:09:31 #138
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175346072
quote:
19s.gif Op maandag 27 november 2017 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
Dit kan echt niet :')

Waltonchain twitterde op maandag 27-11-2017 om 16:51:55 Bringers of peace, protectors of our brand, standing tall are the Knights of our realm. Find out more about our new… https://t.co/DDKMfBiRx0 reageer retweet
[ afbeelding ]
Niet eens gelezen
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175346121
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 20:09 schreef _--_ het volgende:

[..]

Niet eens gelezen
Ik neem het je niet kwalijk :P Market cap. van $125m en dan met deze rotzooi aankomen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 20:26:39 #140
163650 Greys
pi_175346671
En bij Pauw gaat het vanavond oa over... De Bitcoin. :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175346685
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 20:26 schreef Greys het volgende:
En bij Pauw gaat het vanavond oa over... De Bitcoin. :')
Alleen maar mooi! Extra geld :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175346725
MONEYYYYY
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175347083
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 20:26 schreef Greys het volgende:
En bij Pauw gaat het vanavond oa over... De Bitcoin. :')
:P Al mijn sell radars gaan af op deze manier op 538 ging het er ook al over vanmiddag en de "deskundige" raadde ook al aan om niet te kopen wanneer ze het er tijdens 538 over hadden.
pi_175347149
quote:
19s.gif Op maandag 27 november 2017 20:37 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Al mijn sell radars gaan af op deze manier op 538 ging het er ook al over vanmiddag en de "deskundige" raadde ook al aan om niet te kopen wanneer ze het er tijdens 538 over hadden.
Ik ga over een paar dagen in fiat zitten, die bubbel gaat knappen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175347197
Die bubbel gaat eerst nog eens flink opgeblazen worden.
pi_175347399
:P Ik vind het nu vooral mooi hoe eenvoudig het is om korting te krijgen op alts die qua dollarkoers redelijk stabiel blijven.. kopen wanneer BTC weer even hard stijgt, verkopen wanneer het daalt rinse and repeat.
  maandag 27 november 2017 @ 20:56:16 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175347823
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 20:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik ga over een paar dagen in fiat zitten, die bubbel gaat knappen
Tijd voor de flippening :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 27 november 2017 @ 20:56:35 #148
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175347836
Ik ben een beetje aan het kijken naar day-trading. Paar alts zoeken die in de lift zitten. Dat kopen en weer verkopen als ik x% winst heb (of de koers enorm gaat dalen) Maar hoe zit dat eigenlijk, wat is nu het beste moment om te kopen? 's avonds en dan 's ochtends weer kijken? Of juist 's ochtens kopen en 's avonds verkopen. Ik kan er niet 24/7 bovenop zitten uiteraard :P
pi_175347899
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken naar day-trading. Paar alts zoeken die in de lift zitten. Dat kopen en weer verkopen als ik x% winst heb (of de koers enorm gaat dalen) Maar hoe zit dat eigenlijk, wat is nu het beste moment om te kopen? 's avonds en dan 's ochtends weer kijken? Of juist 's ochtens kopen en 's avonds verkopen. Ik kan er niet 24/7 bovenop zitten uiteraard :P
Is niks van te zeggen, als het hier nacht is, is het ergens anders dag en visa versa...was het maar zo makkelijk :P
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 27 november 2017 @ 20:58:13 #150
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175347915
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken naar day-trading. Paar alts zoeken die in de lift zitten. Dat kopen en weer verkopen als ik x% winst heb (of de koers enorm gaat dalen) Maar hoe zit dat eigenlijk, wat is nu het beste moment om te kopen? 's avonds en dan 's ochtends weer kijken? Of juist 's ochtens kopen en 's avonds verkopen. Ik kan er niet 24/7 bovenop zitten uiteraard :P
Gewoon niet aan day-trading doen. :r
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 november 2017 @ 20:58:36 #151
163650 Greys
pi_175347936
Grappig hoe de 'deskundigen' die het er eerder op tv of radio over hadden en die het in de afgelopen jaren al een bubble noemden en dan hier verguisd werden dan nu wel geloofd worden.

Want ja, als 538 het zegt..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')