abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175337884
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 13:11 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik het zelf moet betalen. Daar ben ik ook bereidt toe.

Ik wil wat kleine dingetjes laten aanpassen. Gelukkig ontvang ik aanvullende beurs, kan ik het daarvan bekostigen.
Je wilt van je stufi aanvullende beurs je eventuele operatie betalen?
pi_175338505
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 13:11 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Ik weet dat ik het zelf moet betalen. Daar ben ik ook bereidt toe.

Ik wil wat kleine dingetjes laten aanpassen. Gelukkig ontvang ik aanvullende beurs, kan ik het daarvan bekostigen.
Waarom ga je dan naar een huisarts, je kan zo naar een kliniek, je kan zelfs een verbouw vakantie doen in Thailand.
pi_175338793
Je kan beter gewoon accepteren wie je bent ipv je lichaam te gaan verbouwen. De eerste optie is namelijk een pak goedkoper en psychologisch gezien ook een vooruitgang in je leven.

Of je moet natuurlijk een ongeval hebben gehad etc...
pi_175341236
quote:
11s.gif Op maandag 27 november 2017 11:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat erg die foto's :o _O-
? Die mannen zijn rond de 70 jaar oud in die foto's na hun plastische chirurgie. Ik zou willen dat ik er zo goed uit zie op 70 jarige leeftijd.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 november 2017 @ 16:42:16 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175341265
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:41 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

? Die mannen zijn rond de 70 jaar oud in die foto's na hun plastische chirurgie. Ik zou willen dat ik er zo goed uit zie op 70 jarige leeftijd.
Getver! Jij liever dan :') :{w :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175341300
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 14:09 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Je wilt van je stufi aanvullende beurs je eventuele operatie betalen?
Niks mis mee. Net zoals educatie een investering in jezelf is, is plastische chirurgie dat ook. Dat betaalt zich ruim terug over de komende jaren.

Aan TS, als de aanvullende beurs niet genoeg is, kun je er ook nog voor kiezen extra bij te lenen. Plastische chirurgie is vrij duur en het is jammer dat de overheid deze noodzaak niet betaalt in de zorgverzekering. Dan moet het maar zo.
pi_175341355
quote:
8s.gif Op maandag 27 november 2017 16:42 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Getver! Jij liever dan :') :{w :X

Zo uitzien als je 70 bent.

Of zo:


Zeeeer makkelijke keuze.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 november 2017 @ 16:46:56 #58
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175341380
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:45 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo uitzien als je 70 bent.

Of zo:
[ afbeelding ]

Zeeeer makkelijke keuze.
Zo zal je er nooit uitzien op je 70e met al van dat soort verbouwingen :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175341408
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:46 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Zo zal je er nooit uitzien op je 70e met al van dat soort verbouwingen :D _O-
? Die 2 in het bovenste plaatje zijn 70 met al dat soort verbouwingen. Ik snap je comment niet.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 november 2017 @ 16:48:41 #60
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175341423
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:47 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

? Die 2 in het bovenste plaatje zijn 70 met al dat soort verbouwingen. Ik snap je comment niet.
Vreselijk toch ;(
Wat snap je daar niet aan ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175341435
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:43 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Niks mis mee. Net zoals educatie een investering in jezelf is, is plastische chirurgie dat ook. Dat betaalt zich ruim terug over de komende jaren.

Aan TS, als de aanvullende beurs niet genoeg is, kun je er ook nog voor kiezen extra bij te lenen. Plastische chirurgie is vrij duur en het is jammer dat de overheid deze noodzaak niet betaalt in de zorgverzekering. Dan moet het maar zo.
Hmmm geloof niet dat ik het hier mee eens ben ;)
Do what you love, love what you do!
pi_175341444
quote:
9s.gif Op maandag 27 november 2017 16:48 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vreselijk toch ;(
Wat snap je daar niet aan ?
Die 2 mannen zien er geweldig uit voor die leeftijd. Beter uiterlijk dan ik nu op 22-jarige leeftijd heb.
pi_175341454
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 16:49 schreef kree het volgende:

[..]

Hmmm geloof niet dat ik het hier mee eens ben ;)
Waarom niet?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 november 2017 @ 16:50:22 #64
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175341458
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:49 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Die 2 mannen zien er geweldig uit voor die leeftijd. Beter uiterlijk dan ik nu op 22-jarige leeftijd heb.
Alsjeblieft zeg!! 8)7
Heel sneu dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175341507
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg!! 8)7
Heel sneu dit
??
Goede haarlijn.
Iets te prominente, maar goede kaaklijn.
gave, rimpelvrije huid.
volle lippen

Hier vallen vrouwen op.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 november 2017 @ 16:53:59 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175341531
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:53 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

??
Goede haarlijn.
Iets te prominente, maar goede kaaklijn.
gave, rimpelvrije huid.
volle lippen

Hier vallen vrouwen op.
Ah je bent aan het trollen ^O^
Ik vind het best
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175341559
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2017 16:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ah je bent aan het trollen ^O^
Ik vind het best
Nee, volgens mij ben jij aan het trollen. Het is duidelijk dat die mannen er op 70 jarigen veel beter uitzien dan die andere 70 jarige die ik gepost heb. Die maakt namelijk 0 kans meer bij de dames. Als je dat niet inziet dan ben je echt een trol.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 november 2017 @ 17:05:19 #68
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175341734
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:55 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Nee, volgens mij ben jij aan het trollen. Het is duidelijk dat die mannen er op 70 jarigen veel beter uitzien dan die andere 70 jarige die ik gepost heb. Die maakt namelijk 0 kans meer bij de dames. Als je dat niet inziet dan ben je echt een trol.
Het is mij iig nu duidelijk dat jij zelf een groot probleem met je eigen uiterlijk hebt als 22 jarige.Triest maar sterkte iig! ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175342155
Van je aanvullende beurs? Serieus?
pi_175342204
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:05 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Het is mij iig nu duidelijk dat jij zelf een groot probleem met je eigen uiterlijk hebt als 22 jarige.Triest maar sterkte iig! ^O^
Triest is de menselijke biologie waarbij zelfs je eigen moeder je onderbewust beter behandelt als je er als baby aantrekkelijker uitziet. Uiterlijk=alles in dit leven.
  maandag 27 november 2017 @ 17:29:51 #71
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175342238
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:28 schreef JaJammerJan het volgende:
Triest is de menselijke biologie waarbij zelfs je eigen moeder je onderbewust beter behandelt als je er als baby aantrekkelijker uitziet. Uiterlijk=alles in dit leven.
HOI BDD-patiënt, alles goed?
En een markant figuur.
pi_175342296
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:50 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Waarom niet?
Nog afgezien even van het financiële gedeelte, wat mij al helemaal een slecht plan lijkt.
Kijk als je nou 70 ben ofzo en je wil een paar haarlijntjes laten opvullen.

Dit is een onwijs geen goed plan op de leeftijd van ts. Iedereen is onzeker over zijn of haar uiterlijk.
9 van de 10 keer valt het anderen niet eens zo op.
En dan moet ik er nog bij zeggen dat het wel gelijk opvalt als je wat hebt laten verbouwen, meestal nog meer als gewoon een gemiddelijk uiterlijk.
Ik vindt t vaak lelijker zelfs.
Do what you love, love what you do!
pi_175342371
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:29 schreef Pistolenhenkie het volgende:

[..]

HOI BDD-patiënt, alles goed?
Ik ben een BDD-patiënt omdat ik wetenschappelijke waarheden benoem? Mensen met een beter uiterlijk worden beter behandeld en beoordeeld in dit leven. Zo werkt menselijke biologie en je moet ophouden met dit te ontkennen, want dit is schadelijk voor lelijke mensen die hierdoor denken dat ze het aan hun persoonlijkheid of andere factoren te danken hebben dat mensen hen niet mogen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 november 2017 @ 17:35:34 #74
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175342400
Mijn hemel
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175342409
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:31 schreef kree het volgende:

[..]

Nog afgezien even van het financiële gedeelte, wat mij al helemaal een slecht plan lijkt.
Kijk als je nou 70 ben ofzo en je wil een paar haarlijntjes laten opvullen.

Dit is een onwijs geen goed plan op de leeftijd van ts. Iedereen is onzeker over zijn of haar uiterlijk.
9 van de 10 keer valt het anderen niet eens zo op.
En dan moet ik er nog bij zeggen dat het wel gelijk opvalt als je wat hebt laten verbouwen, meestal nog meer als gewoon een gemiddelijk uiterlijk.
Ik vindt t vaak lelijker zelfs.
Het gaat niet om onzeker over je uiterlijk zijn of niet. Iedereen is gebaat bij een beter uiterlijk. Zelfs als je er goed uitziet, gaat je levenskwaliteit omhoog gaan als je er nog beter uitziet.
pi_175342437
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:35 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het gaat niet om onzeker over je uiterlijk zijn of niet. Iedereen is gebaat bij een beter uiterlijk. Zelfs als je er goed uitziet, gaat je levenskwaliteit omhoog gaan als je er nog beter uitziet.
Euh waar of niet, maar het gaat hier bij ts zeker wel over onzekerheid als ik de berichten lees.
Do what you love, love what you do!
pi_175342465
Contrary to common assumption, adults and children agree about who is and is not attractive, both within and across ethnicity and cultures. Instead,
There seem to be universal standards by which facial attractiveness is judged.

Adults and children judge other adults and children more favorably than unattractive adults and children, even by those who know them. Furthermore,
Adults and children treat other adults and children more positively than unattractive adults and children, even by those who know them.

Beauty is more than skin-deep: Although both attractive and unattractive people exhibit positive behaviors and traits, attractive people exhibit more positive behaviors and traits than unattractive individuals. However,
We do not yet know why. Perhaps because attractive and unattractive people are treated differently, they learn to behave differently.

Though the above statements are empirically true, their inclusion is not meant as an endorsement by the Langlois Lab. Most of us are unaware that we hold these biases about attractive and/or unattractive people, yet they continue to affect people’s daily lives. Much additional research is needed before we can discover WHY and HOW facial attractiveness influences social behavior and social development.
  maandag 27 november 2017 @ 17:40:18 #78
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_175342501
Is BDD, heb het zelf ook gehad in mijn puberteit maar is uiteindelijk over gegaan. Alhoewel ik eerder denk dat het bij mij gewoon extreme onzekerheid was.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_175342518
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:36 schreef kree het volgende:

[..]

Euh waar of niet, maar het gaat hier bij ts zeker wel over onzekerheid als ik de berichten lees.
Het is normaal om onzeker te zijn over je uiterlijk in een samenleving waarin je continu beoordeeld wordt op je uiterlijk. Zeker als je een relatief lelijk uiterlijk hebt en die beoordeling dus ook continu negatief is. Dat los je op door je uiterlijk te verbeteren, zodat mensen jou niet meer negatief op je uiterlijk beoordelen. Niet door met een psycholoog jezelf te laten geloven dat uiterlijk er niet toe doet of dat je er oké uit ziet, terwijl dat niet zo is.
pi_175342626
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:40 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Het is normaal om onzeker te zijn over je uiterlijk in een samenleving waarin je continu beoordeeld wordt op je uiterlijk. Zeker als je een relatief lelijk uiterlijk hebt en die beoordeling dus ook continu negatief is. Dat los je op door je uiterlijk te verbeteren, zodat mensen jou niet meer negatief op je uiterlijk beoordelen. Niet door met een psycholoog jezelf te laten geloven dat uiterlijk er niet toe doet of dat je er oké uit ziet, terwijl dat niet zo is.
Ik ben het niet compleet met je oneens en je denkwijze.
Maar ik lees niet echt dat ts wat wil verbouwen om daar wat aan te doen.

Wat ik wel lees is iemand die zich zelf in de spiegel aankijkt en dan allerlei dingen gaat verzinnen voor haarzelf die beter zouden kunnen, kun je je afvragen waarop dat gebaseerd is. (Mode/internet/media/perfect beeld)

Zo zie ik het, ik ga maar van het principe uit dat iedereeen gewoon is zoals ie is.
Maargoed ts is ook geen 13 meer, oud genoeg om het dus zelf te beslissen, maar mijn mening is gewoon doe maar niet
Do what you love, love what you do!
pi_175342873
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:46 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben het niet compleet met je oneens en je denkwijze.
Maar ik lees niet echt dat ts wat wil verbouwen om daar wat aan te doen.

Wat ik wel lees is iemand die zich zelf in de spiegel aankijkt en dan allerlei dingen gaat verzinnen voor haarzelf die beter zouden kunnen, kun je je afvragen waarop dat gebaseerd is. (Mode/internet/media/perfect beeld)
Wat is hier mis mee dan? Dat is een kritische zelfreflectie van TS waar de meeste mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen. En ja tuurlijk zal dat gebaseerd zijn op mode/internet/media/perfect beeld, want dat is het hoogste wat er te bereiken is, dat wat iedereen nastreeft.

Net zoals een sporter een voorbeeld neemt aan een Olympisch atleet en dat niveau nastreeft.

quote:
Zo zie ik het, ik ga maar van het principe uit dat iedereeen gewoon is zoals ie is.
Iedereen is zoals hij is, maar de een is beter dan de ander. Iemand die op 25-jarige leeftijd nog altijd als schoonmaker werkt voor minimumloon, wordt als een minder mens gezien. Iemand die dik of lelijk is, wordt als een minder mens gezien. Iemand die op 30-jarige leeftijd nog bij zijn ouders woont, wordt als een minder mens gezien.

quote:
Maargoed ts is ook geen 13 meer, oud genoeg om het dus zelf te beslissen, maar mijn mening is gewoon doe maar niet
Klopt inderdaad. Ik zou plastische chirurgie echter zeker in overweging nemen als ik TS was. Maar denk er wel goed over na. In veel zaken, zoals uiterlijk, intelligentie, potentie in sport, etc. zullen wij moeten accepteren dat wij met inferieure genen geboren zijn. Daar kun je tot een zeker mate voor compenseren met bijvoorbeeld plastische chirurgie of door harder te studeren/trainen. Maar omdat je als een dubbeltje geboren bent, zul je nooit dat glimmende kwartje worden, hoe hard je het ook probeert. Streven jezelf te verbeteren is altijd goed, maar houdt rekening met teleurstelling.
pi_175343061
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wat is hier mis mee dan? Dat is een kritische zelfreflectie van TS waar de meeste mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen. En ja tuurlijk zal dat gebaseerd zijn op mode/internet/media/perfect beeld, want dat is het hoogste wat er te bereiken is, dat wat iedereen nastreeft.

Net zoals een sporter een voorbeeld neemt aan een Olympisch atleet en dat niveau nastreeft.

[..]

Iedereen is zoals hij is, maar de een is beter dan de ander. Iemand die op 25-jarige leeftijd nog altijd als schoonmaker werkt voor minimumloon, wordt als een minder mens gezien. Iemand die dik of lelijk is, wordt als een minder mens gezien. Iemand die op 30-jarige leeftijd nog bij zijn ouders woont, wordt als een minder mens gezien.

[..]

Owh? Als minder mens gezien? Dat ligt dan meer aan de maatschappij en niet aan de persoon zelf.
Ik bv doe dat niet eigenlijk.
Dus oftewel zeg jij omdat de ‘hele’ (zeg jij) maatschappij zo zou denken moet je jezelf er maar aan aanpassen terwijl er helemaal niks met je is?

Daar ben ik helemaal zwaar tegen, want op die manier is het einde zoek natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 november 2017 @ 18:27:10 #83
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175343471
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:34 schreef JaJammerJan het volgende:
Ik ben een BDD-patiënt omdat ik wetenschappelijke waarheden benoem? Mensen met een beter uiterlijk worden beter behandeld en beoordeeld in dit leven. Zo werkt menselijke biologie en je moet ophouden met dit te ontkennen, want dit is schadelijk voor lelijke mensen die hierdoor denken dat ze het aan hun persoonlijkheid of andere factoren te danken hebben dat mensen hen niet mogen.
Ik ontken helemaal niets. Tuurlijk heeft een goed uiterlijk zijn voordelen. Echter, leuke uitstraling en leuk in de omgang zijn nog véél meer.
En een markant figuur.
pi_175343512
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 18:06 schreef kree het volgende:

[..]

Owh? Als minder mens gezien? Dat ligt dan meer aan de maatschappij en niet aan de persoon zelf.
Wij zijn allemaal biologisch geprogrammeerd om op een bepaalde manier tegen mensen aan te kijken op basis van hun uiterlijk en/of prestaties. Iedereen claimt niet zo oppervlakkig te zijn, maar wij zijn dit allemaal onderbewust wel. Zie deze quote uit het onderzoek dat ik eerder gepost heb:
quote:
Most of us are unaware that we hold these biases about attractive and/or unattractive people, yet they continue to affect people’s daily lives.
https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
quote:
Ik bv doe dat niet eigenlijk.
Dus oftewel zeg jij omdat de ‘hele’ (zeg jij) maatschappij zo zou denken moet je jezelf er maar aan aanpassen terwijl er helemaal niks met je is?

Daar ben ik helemaal zwaar tegen, want op die manier is het einde zoek natuurlijk.
En het einde is ook zoek, maar de meeste mensen weigeren deze waarheid in te zien en houden zich vast een onwaarheden zoals 'uiterlijk doet er niet toe', 'je bent geen minder persoon' etc. Dat is hoe zij met deze harde waarheid omgaan: ontkennen dat het bestaat.

En ja, het is inderdaad aanpassen aan de maatschappij ook al is 'er helemaal niks mis met je'. Want wanneer je de wetenschappelijk onderbouwde waarheid ingezien hebt dat aantrekkelijke beter behandeld worden door andere mensen, beter beoordeeld worden, meer kansen krijgen, meer verdienen gemiddeld.... waarom zou je er dan niet voor kiezen om jezelf zo aantrekkelijk mogelijk te maken?

Iedereen verdient het zo aantrekkelijk mogelijk te zijn. De vraag is wel hoe ver je ervoor moet gaan en of sommige plastische chirurgie het risico en het geld waard is. Sommige vormen van plastische chirurgie hebben minder risico en betere resultaten dan anderen, verschil in prijs, etc.

Je moet je horizon in ieder geval niet laten beperken door het stigma dat er rust op plastische chirurgie, dat het altijd slecht is, oppervlakkig, etc. Want dat is onterechte kritiek.
pi_175343591
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wij zijn allemaal biologisch geprogrammeerd om op een bepaalde manier tegen mensen aan te kijken op basis van hun uiterlijk en/of prestaties. Iedereen claimt niet zo oppervlakkig te zijn, maar wij zijn dit allemaal onderbewust wel. Zie deze quote uit het onderzoek dat ik eerder gepost heb:

[..]


[..]

En het einde is ook zoek, maar de meeste mensen weigeren deze waarheid in te zien en houden zich vast een onwaarheden zoals 'uiterlijk doet er niet toe', 'je bent geen minder persoon' etc. Dat is hoe zij met deze harde waarheid omgaan: ontkennen dat het bestaat.

En ja, het is inderdaad aanpassen aan de maatschappij ook al is 'er helemaal niks mis met je'. Want wanneer je de wetenschappelijk onderbouwde waarheid ingezien hebt dat aantrekkelijke beter behandeld worden door andere mensen, beter beoordeeld worden, meer kansen krijgen, meer verdienen gemiddeld.... waarom zou je er dan niet voor kiezen om jezelf zo aantrekkelijk mogelijk te maken?

Iedereen verdient het zo aantrekkelijk mogelijk te zijn. De vraag is wel hoe ver je ervoor moet gaan en of sommige plastische chirurgie het risico en het geld waard is. Sommige vormen van plastische chirurgie hebben minder risico en betere resultaten dan anderen, verschil in prijs, etc.

Je moet je horizon in ieder geval niet laten beperken door het stigma dat er rust op plastische chirurgie, dat het altijd slecht is, oppervlakkig, etc. Want dat is onterechte kritiek.
Ik volg je wel, maar in plaats van je je erbij neerleggen en te zeggen dat het ok is.
Zou je als persoon (niet alleen jij dus, maar in het algemeen) gewoon iemand kunnen accepteren zoals hij of zij is?
Do what you love, love what you do!
pi_175344435
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 02:00 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Misschien.

Maar ik ben degene die elke dag tegen mezelf moet aankijken in de spiegel en elke keer valt me wel iets “nieuws” op.

Ik ben benieuwd hoe de huisarts hier tegen aankijkt.
Dan gaat cosmetische chirurgie je probleem niet oplossen. Nieuwe dingen zullen je blijven opvallen. Dit riekt meer naar BDD.
pi_175344453
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:34 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Ik ben een BDD-patiënt omdat ik wetenschappelijke waarheden benoem? Mensen met een beter uiterlijk worden beter behandeld en beoordeeld in dit leven. Zo werkt menselijke biologie en je moet ophouden met dit te ontkennen, want dit is schadelijk voor lelijke mensen die hierdoor denken dat ze het aan hun persoonlijkheid of andere factoren te danken hebben dat mensen hen niet mogen.
Erkennen dat uiterlijk ertoe doet is een ding. Er een minderwaardigheidscomplex en obsessie om ontwikkelen heel wat anders.
pi_175344464
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:45 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo uitzien als je 70 bent.

Of zo:
[ afbeelding ]

Zeeeer makkelijke keuze.
Ja. De onderste.
  maandag 27 november 2017 @ 19:16:34 #89
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175344579
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 02:32 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat foto’s in deze tijd een erg onrealistisch beeld geven. Alle foto’s worden bewerkt en er gaat nog eens een filter overheen.

Ik raak eerder onzeker van alle tv programmas ed. Iedereen lijkt zo perfect. Het lijkt ook steeds normaler “hier en daar wat aan te passen”.
Naar tv programmas moet je je zelf nooit vergelijken!
God doesn't help stupid!
pi_175344785
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja. De onderste.
Inderdaad ja :)
Do what you love, love what you do!
pi_175344995
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:53 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

??
Goede haarlijn.
Iets te prominente, maar goede kaaklijn.
gave, rimpelvrije huid.
volle lippen

Hier vallen vrouwen op.
Uhm... nee :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175345045
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:28 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wij zijn allemaal biologisch geprogrammeerd om op een bepaalde manier tegen mensen aan te kijken op basis van hun uiterlijk en/of prestaties. Iedereen claimt niet zo oppervlakkig te zijn, maar wij zijn dit allemaal onderbewust wel. Zie deze quote uit het onderzoek dat ik eerder gepost heb:

[..]


[..]

En het einde is ook zoek, maar de meeste mensen weigeren deze waarheid in te zien en houden zich vast een onwaarheden zoals 'uiterlijk doet er niet toe', 'je bent geen minder persoon' etc. Dat is hoe zij met deze harde waarheid omgaan: ontkennen dat het bestaat.

En ja, het is inderdaad aanpassen aan de maatschappij ook al is 'er helemaal niks mis met je'. Want wanneer je de wetenschappelijk onderbouwde waarheid ingezien hebt dat aantrekkelijke beter behandeld worden door andere mensen, beter beoordeeld worden, meer kansen krijgen, meer verdienen gemiddeld.... waarom zou je er dan niet voor kiezen om jezelf zo aantrekkelijk mogelijk te maken?

Iedereen verdient het zo aantrekkelijk mogelijk te zijn. De vraag is wel hoe ver je ervoor moet gaan en of sommige plastische chirurgie het risico en het geld waard is. Sommige vormen van plastische chirurgie hebben minder risico en betere resultaten dan anderen, verschil in prijs, etc.

Je moet je horizon in ieder geval niet laten beperken door het stigma dat er rust op plastische chirurgie, dat het altijd slecht is, oppervlakkig, etc. Want dat is onterechte kritiek.
Je preekt jouw waarheid. Niet dé waarheid.
Want op die manier kun je je blijven verschuilen als je ‘ik ben zo lelijk’ klaagzang zodat je jouw echte issues niet aan hoeft te gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175345100
En aangezien dit topic niet over JaJammerJan gaat:

quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 01:43 schreef Jolie1930 het volgende:
Hallo,

Ik lig al nachten wakker over hoe ik eruit zie en hoe ontevreden ik ben met mezelf.

Ik merk dat ik erg geobsedeerd ben met mijn uiterlijk de laatste jaren. Het is zo al zo erg dat ik de laatste weken liever niet naar buiten meer ga omdat ik het gevoel heb dat iedereen mij lelijk vind. Het liefst draag ik altijd een petje en sjaal zodat zo min mogelijk mensen mij zien. Natuurlijk steek ik ook erg veel moeite (en geld!) in make up, maar zelfs dat verhelpt het probleem niet.

Wat altijd bij alleen gedachtes bleef, ga ik nu actie ondernemen. Morgen ga ik naar de huisarts om te vragen wat de mogelijkheden zijn betreft cosmetische chirurgie. Ik heb zojuist 3 uur in de spiegel gekeken naar wat er allemaal mis is met mijn uiterlijk: Op een gegeven moment leek het of ook mijn neus niet meer symetrisch? was.

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen? Ik denk dat een paar kleine aanpassingen mijn uiterlijk zullen verbeteren en daarmee creeer ik meer zelfvertrouwen natuurlijk.

Alleen waar ligt de grens? Als ik naar mensen kijk die het een en ander hebben laten doen (lipfillers,wangimplanten etc) dan zie ik vaak geen vooruitgang en dat zorgt voor twijfels.

Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen??
Ik denk dat dat vies tegen gaat vallen. Waarom niet eerst aan dat zelfvertrouwen werken en daarna kijken of je cosmetische chirurgie nog steeds zo nodig vindt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175345985
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
En aangezien dit topic niet over JaJammerJan gaat:

[..]

Ik denk dat dat vies tegen gaat vallen. Waarom niet eerst aan dat zelfvertrouwen werken en daarna kijken of je cosmetische chirurgie nog steeds zo nodig vindt.
Zelfvertrouwen komt voort uit succes. Succes komt voort uit een goed uiterlijk.

Als het uiterlijk aangepast wordt, dan volgt het zelfvertrouwen vanzelf.
pi_175346037
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je preekt jouw waarheid. Niet dé waarheid.
Want op die manier kun je je blijven verschuilen als je ‘ik ben zo lelijk’ klaagzang zodat je jouw echte issues niet aan hoeft te gaan.
De waarheid is dat mensen biologisch geprogrammeerd zijn om aantrekkelijke mensen beter te behandelen dan onaantrekkelijke mensen. Dat is niet mijn waarheid, dat is hoe wij biologisch functioneren.

Hetzelfde dat jij niet bewust kiest wie jij seksueel aantrekkelijk vindt of welk eten jij lekker vindt. Dat komt voort uit biologische processen in je hersenen waar jij geen bewuste invloed op hebt.
pi_175346076
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:08 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

De waarheid is dat mensen biologisch geprogrammeerd zijn om aantrekkelijke mensen beter te behandelen dan onaantrekkelijke mensen. Dat is niet mijn waarheid, dat is hoe wij biologisch functioneren.

Hetzelfde dat jij niet bewust kiest wie jij seksueel aantrekkelijk vindt of welk eten jij lekker vindt. Dat komt voort uit biologische processen in je hersenen waar jij geen bewuste invloed op hebt.
Definieer aantrekkelijkheid, is dat wel alleen uiterlijk? Niet in mijn ogen..
Do what you love, love what you do!
pi_175346221
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 20:09 schreef kree het volgende:

[..]

Definieer aantrekkelijkheid, is dat wel alleen uiterlijk? Niet in mijn ogen..
Dat is niet alleen uiterlijk, maar voor een groot deel wel.

Maar waar wil je nou heen? Dit topic gaat over uiterlijk, niet over andere zaken die iemand wel of niet aantrekkelijk maken.

TS heeft een probleem met haar uiterlijk, niet met die andere zaken.
pi_175346380
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:13 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dat is niet alleen uiterlijk, maar voor een groot deel wel.

Maar waar wil je nou heen? Dit topic gaat over uiterlijk, niet over andere zaken die iemand wel of niet aantrekkelijk maken.

TS heeft een probleem met haar uiterlijk, niet met die andere zaken.
Ja maar jij slaat de plank mis met je conclusie, niet eens je idee erover. Maar wel met wat deze ts eigenlijk vraagt.

Als je heel simpel denkt dan heb ik al de volgende vragen

* dit topic openen, waarom zou dat zijn (twijfel)
* lees je die Posts, dan zie ik nog meer twijfel

Jij laat het lijken alsof het maar normaal is en de wens van ts om zich te veranderen om succesvoller te zijn.
Nu is dat nog tot daar aan toe, maar je keurt het goed ook en sterker stimuleert het zelfs.

Dit zou allemaal nog ok zijn als dat helemaal de wens van ts is en overtuiging.

Maar ik ben daar helemaal niet zo zeker van, wat ik dan nog het meeste afkeur in jouw reacties dat je doet alsof het normaal is. ;)


Maar ok het is een discussie forum dus je hebt er alle recht toe, dat is prima, keur de mening dan ook niet af, maar ben het er niet mee eens :)
Do what you love, love what you do!
pi_175346486
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:06 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen komt voort uit succes. Succes komt voort uit een goed uiterlijk.

Als het uiterlijk aangepast wordt, dan volgt het zelfvertrouwen vanzelf.


Adembenemend knappe kerel. Logisch dat hij miljoenen heeft dus?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 november 2017 @ 20:25:13 #100
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175346609
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:08 schreef JaJammerJan het volgende:
De waarheid is dat mensen biologisch geprogrammeerd zijn om aantrekkelijke mensen beter te behandelen dan onaantrekkelijke mensen. Dat is niet mijn waarheid, dat is hoe wij biologisch functioneren.

Hetzelfde dat jij niet bewust kiest wie jij seksueel aantrekkelijk vindt of welk eten jij lekker vindt. Dat komt voort uit biologische processen in je hersenen waar jij geen bewuste invloed op hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:08 schreef JaJammerJan het volgende:
De waarheid is dat mensen biologisch geprogrammeerd zijn om aantrekkelijke mensen beter te behandelen dan onaantrekkelijke mensen. Dat is niet mijn waarheid, dat is hoe wij biologisch functioneren.

Hetzelfde dat jij niet bewust kiest wie jij seksueel aantrekkelijk vindt of welk eten jij lekker vindt. Dat komt voort uit biologische processen in je hersenen waar jij geen bewuste invloed op hebt.
Zoiets geldt over het algemeen. Niet per definitie. Verre van zelfs. Geloof me, de meeste mensen zijn gewoon gemiddeld. Aantrekkelijke mensen krijgen ook enorm veel te maken met afgunst, jaloezie, als 'bedreiging' gezien worden, allerlei verwachtingen die niet waargemaakt kunnen worden. Elk voordeel heeft z'n eigen nadeel, onthoudt dat goed.

Verder ken ik zo veel mensen die niet aantrekkelijk zijn, maar wel gewoon leuk in de omgang zijn en op die manier hun eigen charisma hebben. Die hebben helemaal geen last van nare behandeling van mensen.

Heb een klasgenoot. Vrij dik iemand, vrouw, echt niet knap om te zien. Maar wel humor, gezellig, sociaal, zelfverzekerd. D'r karakter klopt gewoon, en ze is geen enkel opzicht 'nerd' of 'stom'. Gewoon tof mens in alle opzichten. Everybody loves her. Daar komt geen uiterlijk aan te pas.

Je kunt zo'n overtuiging heel hard maken, maar het blijft een illusie.
En een markant figuur.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')