abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175379701
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:13 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Nee ik heb nog nooit wat laten doen of geprobeerd weg te halen. Ik loop al jaren met dit probleem rond, maar nu ben ik zover dat ik de verbeterde versie van mezelf wilt zijn.
Dan hoef je nog helemaal niet aan plastische chirurgie te denken. Die dingen die ik net noemde zouden een oplossing kunnen zijn. Misschien eens met een dermatoloog gaan praten en/of wat opzoeken op blogs/youtube/google over hoe je je huidproblemen kunt verhelpen.

Er is volgens mij ook helemaal geen plastische chirurgie voor oneffenheden, tenzij je daarmee ook rimpels bedoelt.
pi_175380762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:18 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Dan hoef je nog helemaal niet aan plastische chirurgie te denken. Die dingen die ik net noemde zouden een oplossing kunnen zijn. Misschien eens met een dermatoloog gaan praten en/of wat opzoeken op blogs/youtube/google over hoe je je huidproblemen kunt verhelpen.

Er is volgens mij ook helemaal geen plastische chirurgie voor oneffenheden, tenzij je daarmee ook rimpels bedoelt.
Littekens laten opvullen d.m.v fillers misschien? Ik weet het niet. Ik ga naar de HA om advies te vragen.

Is er iemand betrouwbaar die ik fotos van mijn problemen kan sturen??
pi_175380808
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:58 schreef Jolie1930 het volgende:

[..]

Littekens laten opvullen d.m.v fillers misschien? Ik weet het niet. Ik ga naar de HA om advies te vragen.

Je huisarts.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175380833
quote:

[..]

Ja, user CharlesManson666 is betrouwbaar.
pi_175381187
quote:

[..]

Die zaken waar ik het over had -dagelijks gebruik van oxidanten, derma-needling behandelingen, laserbehandelingen en chemische exfolliaties- helpen ook tegen littekens.

Ik moet er zelf ook maar eens aan gaan beginnen, mijn huid is nog altijd een oorlogszone door hormonale acn.
  Spellchecker woensdag 29 november 2017 @ 13:31:56 #256
197773 crew  maily
Hoera het is vandaag!!
pi_175381475
quote:

[..]

Doe maar gewoon niet hier verspreiden. Ga gewoon naar je huisarts en bespreek het daar.
**hare scherpigheid*binge-checker** Palm trees,
flapdrol disease, and L.A. has got me on my knees

wordfeudfan?
pi_175395774
Voor alle mensen met een obsessie voor uiterlijk, hier een interessant filmpje. De waarheid is soms hard.

pi_175397080
quote:

[..]

Had ik al gezegd toch?
Ben wel benieuwd namelijk, want ondanks alle advies (zeg maar 90%) ga je nog steeds verder met dat idee gewoon.
Moet allemaal dan wel heel erg zijn.
Maar dm maar hoor :)
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 08:32:10 #259
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_175397233
Ik denk dat de huisarts (als het een goede is) je ook gewoon naar een psycholoog stuurt ipv plastisch chirurg.
Een psycholoog (gesprekken) is ook iets anders dan een psychiater (medicatie) he.

Ook al heb je straks dmv operaties het ‘prachtige gezicht’ dat je wil hebben, dat lost nog steeds niet de onderliggende problemen op waarom je zo onzeker/geen zelfvertrouwen hebt. Daar kun je dan beter wat aan doen door de koe gelijk bij de hoorns te pakken ipv eromheen werken. Dan blijf je er toch wel mee zitten.

Heb nog geen enkel geval gehoord waarbij plastiche chirurgie magisch hun problemen/onzekerheid heeft opgelost, terwijl ze dat wel hadden gehoopt.
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_175397307
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 08:32 schreef Moira. het volgende:
Ik denk dat de huisarts (als het een goede is) je ook gewoon naar een psycholoog stuurt ipv plastisch chirurg.
Een psycholoog (gesprekken) is ook iets anders dan een psychiater (medicatie) he.

Ook al heb je straks dmv operaties het ‘prachtige gezicht’ dat je wil hebben, dat lost nog steeds niet de onderliggende problemen op waarom je zo onzeker/geen zelfvertrouwen hebt. Daar kun je dan beter wat aan doen door de koe gelijk bij de hoorns te pakken ipv eromheen werken. Dan blijf je er toch wel mee zitten.

Heb nog geen enkel geval gehoord waarbij plastiche chirurgie magisch hun problemen/onzekerheid heeft opgelost, terwijl ze dat wel hadden gehoopt.
Dat is het juist, want ik lees dat ook gewoon zo in de berichten, maar we zijn tich Posts verder onderhand, maar het dringt niet door gewoon.
Dus het is of echt erg en dan is er geen probleem mee.
Of het is te onzeker. Ik weet het niet meer
  Moderator donderdag 30 november 2017 @ 09:01:17 #261
288245 crew  Moira.
This is my stankface.
pi_175397595
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 08:39 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is het juist, want ik lees dat ook gewoon zo in de berichten, maar we zijn tich Posts verder onderhand, maar het dringt niet door gewoon.
Dus het is of echt erg en dan is er geen probleem mee.
Of het is te onzeker. Ik weet het niet meer
Mja ook als het nu ‘echt erg’ is en het is straks ‘echt prachtig’ dan zitten er nog steeds onderliggende dingen die totaal zijn overgeslagen omdat ze die ontweken heeft. Het is een beetje symptoombestrijding
"Moira heeft wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_175398308
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 09:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mja ook als het nu ‘echt erg’ is en het is straks ‘echt prachtig’ dan zitten er nog steeds onderliggende dingen die totaal zijn overgeslagen omdat ze die ontweken heeft. Het is een beetje symptoombestrijding
Ja eens wel. Nou ben benieuwd naar een foto. No way dat ik het ga delen, maar ts moet zelf maar beslissen of ze die via dm wil sturen :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')