abonnement Unibet Coolblue
pi_175330575
Hello,

Ik vind al tijd meisje leuk op werk.
Ze heeft echter al een vriend. Die haar ook op komt ophalen van werk.
Maar gister liepen we uit het filiaal en toen vroeg ze opeens heb jij al een vriendinnetje.
Dus ik zei nee.
Zei waarom niet en ben je wel verliefd.
Dus ik zei weer nee omdat ik niet wilde zeggen dat ik haar leuk vond

Maar betekent dat iets dat ze dat vroeg of betekent het helemaal niks?

[ Bericht 0% gewijzigd door tijdjes1234 op 27-11-2017 00:27:37 ]
pi_175330600
Kan ook zijn dat het antwoord ergens tussenin is, dat ze zich in het leven aan het orienteren is,
pi_175330604
Je weet het niet.
Je bent in ieder geval zover dat ze je zoiets in ieder geval durft te vragen en dus interesse in je heeft.
Of ze verliefd op je is dat weet je niet zomaar. Zou kunnen. Maar ze heeft wel een vriend. Welkom in de wereld van schimmige liefdeszaken.
pi_175330666
Ik was ook verliefd op iemand die al een vriend had. En volgens mij zij ook op mij maar ik heb er toentertijd nooit wat aan gedaan omdat ik respect had voor haar situatie. En omdat ik zelf onzeker was/ben
Nog steeds spijt wil ik niet zeggen maar soms mag je ook wel wat proberen in't leven. Anders wordt het op dat vlak een dramatisch verhaal. En later wil je die drama misschien niet meer en steek je überhaupt minder energie in verliefdheid en dat soort zaken, en da's wel heel jammer omdat het 1 van de mooiste dingen in't leven is.
Maar dit is advies vanuit een nogal persoonlijke hoek.
pi_175332683
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:42 schreef tijdjes1234 het volgende:
Hello,

Ik vind al tijd meisje leuk op werk.
Ze heeft echter al een vriend. Die haar ook op komt ophalen van werk.
Maar gister liepen we uit het filiaal en toen vroeg ze opeens heb jij al een vriendinnetje.
Dus ik zei nee.
Zei waarom niet en ben je wel verliefd.
Dus ik zei weer nee omdat ik niet wilde zeggen dat ik haar leuk vond

Maar betekent dat iets dat ze dat vroeg of betekent het helemaal niks?
Betekent echt helemaal niks.

Ik vroeg laatst aan m'n mede stagiair of hij een vriendin had... En dat was geen poging om te kijken of hij geïnteresseerd was in een bromantische relatie met mij hoor :') Net zo min als dat vragen naar iemands hobbies direct een uitnodiging is om samen een nieuwe te gaan zoeken.

Waarom zou zo'n vraag iets betekenen?
  maandag 27 november 2017 @ 09:05:25 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175332862
Topic opgeruimd. Doe even normaal zeg :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175332969
Mijn ex stelde die vraag aan mij ook.. dus zou zomaar kunnen. Ik zou het gewoon proberen mits ze geen vriend heeft.
Niemand is ook iemand
pi_175333010
Vrouwen willen vaak gewoon bevestiging dus misschien wil ze graag horen dat jij haar leuk vindt omdat ze dat vermoeden al had of zo. Als ze al een vriend heeft zou ik er niet teveel van verwachten. Tenzij het heel erg slecht gaat met haar huidige vriend en ze zich aan het oriënteren is op iets anders dan misschien wel. Maar dat zou ze dan ook doen bij jou.
pi_175333639
Dat vroeg ze om de ongemakkelijke stilte tussen jou en haar te doorbreken. Waarschijnlijk was je ook aan het staren, of juist oogcontact vermijden. Extra gênant.
1 + 1 = blauw
pi_175339584
Vroeg ze dat? Serieus?
Beter ga je vast condooms halen, maatje! *O*
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_175340389
Ik denk dat ze je wilde verlinken als gebleken was dat je wel een vriendin had.
Zo van "He vriendin van TS, weet je da hij continu met mij loopt te flirten??"
pi_175341783
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:42 schreef tijdjes1234 het volgende:
Maar betekent dat iets dat ze dat vroeg of betekent het helemaal niks?

het zou kunnen dat jouw gedrag haar al opgevallen is en ze je nu een beetje wil inschatten...
ik denk dat ze nu idd wel doorheeft dat jij eigenlijk wel stiekem interesse in haar hebt...

Het betekent nog lang niet dat zij ook interesse in jou heeft, maar mogelijk kan ze het wel 'handig' of 'voordelig' vinden.

klein tipje, de volgende keer als ze vraagt of je een vriendinnetje hebt of verliefd bent gewoon zeggen dat je meerdere meisjes hebt met wie je af toe uitgaat en soms leuke dingen doet...
om de een of andere reden stijg je dan eerder in interesse-factor dan andersom; als je aangeeft geen andere meiden te treffen en maar alleen blijft.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175352224
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het zou kunnen dat jouw gedrag haar al opgevallen is en ze je nu een beetje wil inschatten...
ik denk dat ze nu idd wel doorheeft dat jij eigenlijk wel stiekem interesse in haar hebt...

Het betekent nog lang niet dat zij ook interesse in jou heeft, maar mogelijk kan ze het wel 'handig' of 'voordelig' vinden.

klein tipje, de volgende keer als ze vraagt of je een vriendinnetje hebt of verliefd bent gewoon zeggen dat je meerdere meisjes hebt met wie je af toe uitgaat en soms leuke dingen doet...
om de een of andere reden stijg je dan eerder in interesse-factor dan andersom; als je aangeeft geen andere meiden te treffen en maar alleen blijft.
Ik heb naar mijn weten niet echt f
Geflirt omdat ze dus een vriend heeft
pi_175352425
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 23:33 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Ik heb naar mijn weten niet echt f
Geflirt omdat ze dus een vriend heeft
Alsof flirten zo erg is.... als je iemand leuk vind is juist dat iets heel normaals en vaak ook gewoon veel eerlijker als net gaan doen alsof je haar niet ziet staan.

en nee, flirten is geen vreemdgaan, eigenlijk is het gewoon iets complimenteus
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175352798
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 23:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Alsof flirten zo erg is.... als je iemand leuk vind is juist dat iets heel normaals en vaak ook gewoon veel eerlijker als net gaan doen alsof je haar niet ziet staan.

en nee, flirten is geen vreemdgaan, eigenlijk is het gewoon iets complimenteus
Ik ben 21 nooit vriendin gehad. Ik ben niet echt goed of eigenlijk helemaal niet goed in flirten. Ik lag wel soms naar der en zei lacht dan wel terug.

Maar ik weet dus niet omdat ik sleht ben met meisjes wat bepaalde scenarios is.
Ik moest b.v een karretje halen om vaat op te zetren maar moest ver lopen. Dus toen vroeg ze b.v heel sip maar ik wil een karretje. Toen we klaar waren weet ik niet precies de context meer maar gaf ze me een klein duwtje en stak ze der been uit om me te laten struikelen. Wel laggend en het was zeker niet gemeen bedoeld.

Maarja dit bovenstaande is waarschijnlijk ook niks
pi_175368746
iemand nog iets over post hierboven of dat daadwerkelijk wat betekend of gewoon helemaal niks?
Zal wss niks zijn
pi_175368912
Ik zou je energie steken in meiden waarvan je weet dat ze single zijn, iig niet in meiden waarvan je weet dat ze bezet zijn. Voor je het weet zie je dingen die je wil zien :7
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 21:43:36 #18
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175370504
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:46 schreef STING het volgende:
Ik zou je energie steken in meiden waarvan je weet dat ze single zijn, iig niet in meiden waarvan je weet dat ze bezet zijn. Voor je het weet zie je dingen die je wil zien :7
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175375492
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:42 schreef tijdjes1234 het volgende:
Hello,

Ik vind al tijd meisje leuk op werk.
Ze heeft echter al een vriend. Die haar ook op komt ophalen van werk.
Maar gister liepen we uit het filiaal en toen vroeg ze opeens heb jij al een vriendinnetje.
Dus ik zei nee.
Zei waarom niet en ben je wel verliefd.
Dus ik zei weer nee omdat ik niet wilde zeggen dat ik haar leuk vond

Maar betekent dat iets dat ze dat vroeg of betekent het helemaal niks?
Ik denk dat ze stiekem een oogje op je heeft. Vraag haar nummer en stuur wat appjes, gewoon doen man! Je leeft maar een keer.

Is die vriend van haar sterk of niet? Als je hem kan hebben, go for it!
pi_175375777
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:59 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Ik denk dat ze stiekem een oogje op je heeft. Vraag haar nummer en stuur wat appjes, gewoon doen man! Je leeft maar een keer.

Is die vriend van haar sterk of niet? Als je hem kan hebben, go for it!
Geen idee of haar vriend sterk is. Nooit gezien namelijk
pi_175375787
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:29 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Geen idee of haar vriend sterk is. Nooit gezien namelijk
Maakt ook niet uit, ga haar gewoon versieren
pi_175380239
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:30 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit, ga haar gewoon versieren
Kan.
Alleen nog nooit iemand versiert.
pi_175380357
Niks. Ze had ook kunnen vragen of je het niet koud had in die jas.
pi_175380540
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:39 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Kan.
Alleen nog nooit iemand versiert.
Lees deze site vriend: http://tuckermax.com/other/tucker-max-guide-on-how-to-score/
  woensdag 29 november 2017 @ 14:06:48 #25
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175382084
Een meisje vroeg laatst wat ik op mijn boterham had.

Wil ze me nu?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')