abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 14:11:44 #126
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179197150
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat kan. Ze hebben gewoon Oystercard-machines op City DLR Station.
^O^ Dank!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
  woensdag 16 mei 2018 @ 14:12:54 #127
78680 Nielsch
zie signature
pi_179197181
Ik was vorige week weer een paar dagen in Londen met m'n oudste dochter. Samen genoten van de Tower Bridge, Harry Potter Studios, London Eye, wandelen langs de Thames, Houses of Parliament en street art. Owja en zij vond Madame Tussauds ook echt geweldig (met name de Star Wars en Marvel beelden). Persoonlijk had ik er wat minder mee vond ik er niks aan, al vond ik het wel weer tof om terug te zijn in wat vroeger het Planetarium was. Toen ik bijna 30 jaar geleden voor het eerst naar Londen ging ben ik daar ook geweest met m'n moeder en oma. Toen zag je er een film over het helaal, nu was er een Marvel Superhero 4D movie. Ook leuk (of leuker eigenlijk, want destijds viel ik daarbij in slaap).

Owja, het was ook heerlijk weer dus ook nog lekker in wat parkjes rondgehangen. Die HP Studios vond ik trouwens echt supermooi gedaan. Kan me voorstellen dat dat voor een kind dat fan is van de films echt een paradijs moet zijn. Dochterlief heeft er echt 5 uur lang lopen stralen en genieten.
zie ondertitel
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 14:45:37 #128
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179198003
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:12 schreef Nielsch het volgende:
Ik was vorige week weer een paar dagen in Londen met m'n oudste dochter. Samen genoten van de Tower Bridge, Harry Potter Studios, London Eye, wandelen langs de Thames, Houses of Parliament en street art. Owja en zij vond Madame Tussauds ook echt geweldig (met name de Star Wars en Marvel beelden). Persoonlijk had ik er wat minder mee vond ik er niks aan, al vond ik het wel weer tof om terug te zijn in wat vroeger het Planetarium was. Toen ik bijna 30 jaar geleden voor het eerst naar Londen ging ben ik daar ook geweest met m'n moeder en oma. Toen zag je er een film over het helaal, nu was er een Marvel Superhero 4D movie. Ook leuk (of leuker eigenlijk, want destijds viel ik daarbij in slaap).

Owja, het was ook heerlijk weer dus ook nog lekker in wat parkjes rondgehangen. Die HP Studios vond ik trouwens echt supermooi gedaan. Kan me voorstellen dat dat voor een kind dat fan is van de films echt een paradijs moet zijn. Dochterlief heeft er echt 5 uur lang lopen stralen en genieten.
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad!

Ik was zelf ook sterk onder de indruk van de HP Studios de vorige keer dat we in Londen waren. Was al jaren groot fan van de films, dus ging een wereld voor me open :D Alleen niet echt de moeite waard om het nogmaals te doen. Na een keer heb je het op zich wel gezien.

En van je beschrijving krijg ik alleen maar meer zin om in Londen te zijn O+ Vier jaar niet geweest, veel te lang eigenlijk.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_179201249
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
6s.gif Op woensdag 16 mei 2018 14:12 schreef Nielsch het volgende:

Dochterlief heeft er echt 5 uur lang lopen stralen en genieten.
ahhhhh O+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')