abonnement Unibet Coolblue
pi_175327634
Aan allen die iemand ontmaagd hebben. Hebben jullie dit ooit meegemaakt?
Mijn vriendin is diep christelijk en heeft haar maagdelijkheid voor mij bewaard tot midden in de 20, wat ik natuurlijk waardeer. Maar haar overtuiging is ook dat een orgasme alleen bereikt mag worden door penetratie met een penis "omdat het daar voor dient"

Dit zette in het begin wel wat druk als man. Eerste keer is sowieso iets speciaals met wat zenuwen enzo (Ik spreek niet uit ervaring want zij is mijn eerste die maagd was) maar het feit dat iemand niet weet hoe een orgasme voelt maakte het allemaal nog complexer.

Ik wil haar wel stimuleren om haar eigen lichaam beter te leren kennen, maar als het uit principe is kun je er weinig aan veranderen. Vraag me overigens af hoe joden en moslims hier over denken
pi_175327791
Is precies hetzelfde...
pi_175327908
Seks is puur voor de reproductie...
pi_175328004
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:52 schreef loni55 het volgende:
Is precies hetzelfde...
Het klopt toch wel dat vrijwel alle maagdelijke vrouwen zichzelf gevingerd hebben voor ze met een man naar bed gaan?

Ikzelf was 14 toen ik begon te masturberen en dat was al heel laat
pi_175328264
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:59 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Het klopt toch wel dat vrijwel alle maagdelijke vrouwen zichzelf gevingerd hebben voor ze met een man naar bed gaan?

Ikzelf was 14 toen ik begon te masturberen en dat was al heel laat
Weet ik niet. Ik heb geen onderzoek naar gedaan. Jij wel?
pi_175328356
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:59 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Het klopt toch wel dat vrijwel alle maagdelijke vrouwen zichzelf gevingerd hebben voor ze met een man naar bed gaan?

Ikzelf was 14 toen ik begon te masturberen en dat was al heel laat
Dat is de vraag, ik kan me niet voorstellen opzich nl dat zelfs meiden zichzelf nooit hebben aangeraakt of gevingerd.

Maarja, je krijgt daar nooit antwoord op. Is ook niet echt iets waar je zo even over begint.
Denk toch dat jongens daar meer open over zijn tegen elkaar.
Do what you love, love what you do!
pi_175328372
Penetratie door een penis dient helemaal niet om een vrouw een orgasme te geven. Het is voor voortplanting.
En omdat een vrouwelijk orgasme niks doet voor voortplanting "dient" het nergens voor. En zéker niet voor een diep christelijke vrouw, want die mag geen plezier beleven. Die mag alleen kinderen uitpoepen.

Ergo: het boeit niet of een vrouw al dan niet een orgasme krijgt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175328436
Jullie zijn toch al wel getrouwd, toch? O-)

Maar ja, dat zijn diepgewortelde overtuigingen... Het mooiste zou zijn als je haar kan uitnodigen om te ervaren dat het misschien wel anders in elkaar steekt dan dat ze denkt. Maar dat vergt heel veel geduld...
Somebody that I used to know
pi_175328440
Ik zou er al geen zin meer in hebben. Wat een gezeik zeg.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175328451
Grefo's... Genieten is zondig.
Whatever...
  zondag 26 november 2017 @ 22:17:50 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175328548
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:47 schreef StevieW0nder het volgende:
Aan allen die iemand ontmaagd hebben. Hebben jullie dit ooit meegemaakt?
Mijn vriendin is diep christelijk en heeft haar maagdelijkheid voor mij bewaard tot midden in de 20, wat ik natuurlijk waardeer. Maar haar overtuiging is ook dat een orgasme alleen bereikt mag worden door penetratie met een penis "omdat het daar voor dient"

Dit zette in het begin wel wat druk als man. Eerste keer is sowieso iets speciaals met wat zenuwen enzo (Ik spreek niet uit ervaring want zij is mijn eerste die maagd was) maar het feit dat iemand niet weet hoe een orgasme voelt maakte het allemaal nog complexer.

Ik wil haar wel stimuleren om haar eigen lichaam beter te leren kennen, maar als het uit principe is kun je er weinig aan veranderen. Vraag me overigens af hoe joden en moslims hier over denken
Dan maakt ze het wel moeilijk voor zichzelf. Meeste vrouwen bereiken namelijk geen orgasme door penetratie.

En zoals eerder gezegd: penetratie door de penis dient bij een vrouw niet voor een orgasme, maar de voor de voortplanting.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175328678
Kan ik hier dan uit opmaken dat jullie alleen aan penetratie doen en verder alles overslaan?
Of lees ik het verkeerd.
  zondag 26 november 2017 @ 22:23:32 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175328737
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dan maakt ze het wel moeilijk voor zichzelf. Meeste vrouwen bereiken namelijk geen orgasme door penetratie.

En zoals eerder gezegd: penetratie door de penis dient bij een vrouw niet voor een orgasme, maar de voor de voortplanting.
Omdat men de tijd niet neemt de clitoris voldoende te stimuleren O-)
Dus TS lees je met je vrouw eens in hoe zij ook kan genieten van een penetratie.

Bij mijn weten staat er in de Bijbel niets over vrouwen en genot. Wel dat jij je zaad niet mag verspillen door buiten de vrouw te lozen.
pi_175328739
Ik neem ook aan dat jullie geen enkele vorm van voorbehoedsmiddelen gebruiken?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175328769
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Omdat men de tijd niet neemt de clitoris voldoende te stimuleren O-)
Dus TS lees je met je vrouw eens in hoe zij ook kan genieten van een penetratie.

Bij mijn weten staat er in de Bijbel niets over vrouwen en genot. Wel dat jij je zaad niet mag verspillen door buiten de vrouw te lozen.
"Diep Christelijke" mensen mogen geen plezier hebben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 26 november 2017 @ 22:25:31 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175328809
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:23 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Omdat men de tijd niet neemt de clitoris voldoende te stimuleren O-)
Dus TS lees je met je vrouw eens in hoe zij ook kan genieten van een penetratie.

Bij mijn weten staat er in de Bijbel niets over vrouwen en genot. Wel dat jij je zaad niet mag verspillen door buiten de vrouw te lozen.
Zoals ik het begrijp wil betreffende dame dat niet, alleen penetratie mag, verder geen polonaise aan haar lijf.

Daarom beperkt ze zich nogal ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 22:26:50 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175328850
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Diep Christelijke" mensen mogen geen plezier hebben.
Vervang mensen even door vrouwen aub. Want je denkt toch niet dat de diep christelijke man niet zorgt dat hij klaarkomt? O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175328890
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Vervang mensen even door vrouwen aub. Want je denkt toch niet dat de diep christelujke man niet zorgt dat hij klaarkomt? O-)
Ook diepchristelijke mannen mogen geen plezier hebben in seks. Dat ze dit wel hebben, is een zonde op zich.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175328928
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:14 schreef Spanky78 het volgende:
Grefo's... Genieten is zondig.
Mwah ik ben ook gelovig, maar het algemene idee wat er is klopt dus sowieso niet.
Tuurlijk zullen er wel een aantal zijn, alleen maar respect daarvoor.

Maar kan je nu al vertellen dat 90% niet zo onschuldig is als ze zich voordoen.
Ook niks mis mee Haha
Do what you love, love what you do!
pi_175328995
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:28 schreef kree het volgende:

[..]

Mwah ik ben ook gelovig, maar het algemene idee wat er is klopt dus sowieso niet.
Tuurlijk zullen er wel een aantal zijn, alleen maar respect daarvoor.

Maar kan je nu al vertellen dat 90% niet zo onschuldig is als ze zich voordoen.
Ook niks mis mee Haha
Zeg maar liever 100%. Allemaal zondaars. Ze houden de schijn voor hun geloofsgenoten goed op (terwijl iedereen weet hoe het écht zit).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 26 november 2017 @ 22:31:26 #21
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175329007
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:27 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ook diepchristelijke mannen mogen geen plezier hebben in seks. Dat ze dit wel hebben, is een zonde op zich.
Hoe moet zijn vrouw dan zwanger worden? Alleen op voorvocht?
Het kan uiteraard, maar een hele grote kans op succes geeft het niet...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175329010
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp wil betreffende dame dat niet, alleen penetratie mag, verder geen polonaise aan haar lijf.

Daarom beperkt ze zich nogal ;)
Maar dan is het dus hop, erin, en klaar? Zij moet toch ook op de een of andere manier in de mood komen.
pi_175329017
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe moet zijn vrouw dan zwanger worden? Alleen op voorvocht?
Het kan uiteraard, maar een hele grote kans op succes geeft het niet...
Volgens diepchristelijken is de mens bij voorbaat al een zondaar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 26 november 2017 @ 22:32:51 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175329033
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dan is het dus hop, erin, en klaar? Zij moet toch ook op de een of andere manier in de mood komen.
Nee, dat hoeft niet. Ze heeft zich te voegen naar de wensen van haar man.


Hey, ik heb het niet verzonnen :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175329050
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet. Ze heeft zich te voegen naar de wensen van haar man.


Hey, ik heb het niet verzonnen :{w
Wat een leven. :{
  zondag 26 november 2017 @ 22:34:24 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175329077
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Volgens diepchristelijken is de mens bij voorbaat al een zondaar.
Ja, bij gereformeerden klopt dat. Dus?
Man zal toch moeten ejaculeren in de vagina van zijn vrouw om een redelijke kans op nageslacht te hebben. Oftewel: hij mag/moet genieten, bij haar is dat absoluut niet nodig en in heel strikte kringen zelfs zondig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175329082
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet. Ze heeft zich te voegen naar de wensen van haar man.

Hey, ik heb het niet verzonnen :{w
Wat is je bron dan?
Somebody that I used to know
pi_175329095
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, bij gereformeerden klopt dat. Dus?

En over welke gereformeerden hebben we het? Gereformeerde gemeente of gereformeerde kerk?
Somebody that I used to know
  zondag 26 november 2017 @ 22:35:36 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175329107
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat een leven. :{
Zeg dat...
*rilt*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175329116
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, bij gereformeerden klopt dat. Dus?
Man zal toch moeten ejaculeren in de vagina van zijn vrouw om een redelijke kans op nageslacht te hebben. Oftewel: hij mag/moet genieten, bij haar is dat absoluut niet nodig en in heel strikte kringen zelfs zondig.
Genieten is zondig. Ook al is dat onvermijdbaar.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 26 november 2017 @ 22:40:01 #31
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175329197
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp wil betreffende dame dat niet, alleen penetratie mag, verder geen polonaise aan haar lijf.

Daarom beperkt ze zich nogal ;)
Staat er niet in de OP. Ze wil alleen orgasme door penetratie. Niks mis mee, maar leg haar uit dat dat het beste werkt als je eerst zorgt dat ze een goed opgezwollen clitoris heeft (dat hoeft niet direct tot orgasmes te leiden als je het handig aanpakt).
Uitleg:
https://www.ad.nl/nieuws/(...)-orgasmes~ad355fa77/
pi_175329201
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zeg maar liever 100%. Allemaal zondaars. Ze houden de schijn voor hun geloofsgenoten goed op (terwijl iedereen weet hoe het écht zit).
Ik denk echt dat dit waar is, ben zelf gereformeerd of ok noem het pkn tegenwoordig.
En zeker weten dat sowieso de jeugd minder onschuldig is als het lijkt.
Nu is het bij ons heel vrij allemaal voordat iedereen denkt van hoe zwaar het allemaal is.
Durf zelfs nog wel te beweren dat het bij ons vrijer is als in tich andere gemeentes.

Hoe zwaarder de gemeente hoe minder onschuldig iedereen is.
En ja, ik zeg dit uit ervaring :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 november 2017 @ 22:40:14 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175329202
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dan maakt ze het wel moeilijk voor zichzelf. Meeste vrouwen bereiken namelijk geen orgasme door penetratie.

En zoals eerder gezegd: penetratie door de penis dient bij een vrouw niet voor een orgasme, maar de voor de voortplanting.
Ik heb juist begrepen dat vrouwelijk orgasme juist helpt bij de voortplanting, de samentrekking van de spieren zou het sperma de baarmoeder in bewegen.

Ik kan t niet helemaal uitleggen, maar het klonk heel logisch :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175329206
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zeg dat...
*rilt*
Maar TS leeft dus niet volgens deze principes. Dat lijkt me best zwaar frusterend. Het enige wat hij mag is hem er insteken. Om het maar zo te zeggen.
Alle dingen die het leuk maken worden overgeslagen.

Ok, schat, ga maar klaarliggen. Prikt hem er in, en na een paar minuten is het klaar.
pi_175329249
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb juist begrepen dat vrouwelijk orgasme juist helpt bij de voortplanting, de samentrekking van de spieren zou het sperma de baarmoeder in bewegen.

Ik kan t niet helemaal uitleggen, maar het klonk heel logisch :').
Met de 30cm die de gemiddelde FOK!ker heeft, komt het zwikkie rechtstreeks in de baarmoeder ;)

Jouw uitleg is één van de huidige theorieën, maar bewezen is nog niks.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 26 november 2017 @ 22:45:37 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175329333
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Met de 30cm die de gemiddelde FOK!ker heeft, komt het zwikkie rechtstreeks in de baarmoeder ;)

Jouw uitleg is één van de huidige theorieën, maar bewezen is nog niks.
Dat zou idd kunnen, dat er niks bewezen is. De theorie vind ik wel logisch klinken, tbh.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 22:47:17 #37
441859 crew  Lenny77
pi_175329385
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:10 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is de vraag, ik kan me niet voorstellen opzich nl dat zelfs meiden zichzelf nooit hebben aangeraakt of gevingerd.

Maarja, je krijgt daar nooit antwoord op. Is ook niet echt iets waar je zo even over begint.
Denk toch dat jongens daar meer open over zijn tegen elkaar.
Je zou ervan versteld staan hoe weinig jonge meisjes aan hun vagina zitten, laat staan vingeren!
Vaak gaan ze pas op oudere leeftijd op echte ontdekking uit!
Ook weinig jonge meiden die al naar een gynaecoloog willen of bv met tampons willen werken! Lijkt net of meisjes gewoon vies of bang van zichzelf zijn.
Bij een man is het natuurlijk duidelijker. Dat pietje staat al van kleins af aan regelmatig recht en is leuk om mee te prutsen! Ze houden m ook vast bij het plassen en op een bepaald moment komt er gewoon iets uit wat ook nog een lekker gevoel geeft! Jongens hebben al vroeg een band met hun lid.
Als meisje is er geen noodzaak om aan het vagijntje te komen, je ziet het niet eens! En seksuele opwinding zit bij een vrouw erg in het hoofd.
Oh, en je weet al vrij snel dat er een baby doorheen 'moet' ooit en daar ben je natuurlijk belachelijk bang voor. Dus je blijft erbij uit de buurt!
Die band is er dus niet bij meisjes.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175329390
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat zou idd kunnen, dat er niks bewezen is. De theorie vind ik wel logisch klinken, tbh.
Ik ook wel.
Net als een andere theorie die zegt "orgasmes zijn lekker, dus wil men meer seks waardoor er meer kans is op nageslacht".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175329584
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je zou ervan versteld staan hoe weinig jonge meisjes aan hun vagina zitten, laat staan vingeren!
Vaak gaan ze pas op oudere leeftijd op echte ontdekking uit!
Ook weinig jonge meiden die al naar een gynaecoloog willen of bv met tampons willen werken! Lijkt net of meisjes gewoon vies of bang van zichzelf zijn.
Bij een man is het natuurlijk duidelijker. Dat pietje staat al van kleins af aan regelmatig recht en is leuk om mee te prutsen! Ze houden m ook vast bij het plassen en op een bepaald moment komt er gewoon iets uit wat ook nog een lekker gevoel geeft! Jongens hebben al vroeg een band met hun lid.
Als meisje is er geen noodzaak om aan het vagijntje te komen, je ziet het niet eens! En seksuele opwinding zit bij een vrouw erg in het hoofd.
Oh, en je weet al vrij snel dat er een baby doorheen 'moet' ooit en daar ben je natuurlijk belachelijk bang voor. Dus je blijft erbij uit de buurt!
Die band is er dus niet bij meisjes.
Vraag het me af, ben ook geen meisje natuurlijk.
Eigenlijk is het best een goede vraag zo. Ik zat al met m’n pik te spelen denk en was net 10 ofzo. Haha
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 november 2017 @ 22:55:53 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175329646
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik ook wel.
Net als een andere theorie die zegt "orgasmes zijn lekker, dus wil men meer seks waardoor er meer kans is op nageslacht".
Je zou zeggen dat t dan voor vrouwen ook makkelijker zou zijn een orgasme te bereiken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175329694
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat t dan voor vrouwen ook makkelijker zou zijn een orgasme te bereiken.
Ja Jezus (pun intended), laat ze er maar iets voor doen hoor :{w ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 26 november 2017 @ 23:01:01 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175329803
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat t dan voor vrouwen ook makkelijker zou zijn een orgasme te bereiken.
De biologische noodzaak is er (helaas) niet. Zwanger worden kan prima zonder een orgasme.
Genoeg slachtoffers van seksueel misbruik die daarvan kunnen getuigen -O-
Laatst dat arme gedrogeerde meisje van (toen) 11 nog hier in NL...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:01:53 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175329832
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De biologische noodzaak is er (helaas) niet. Zwanger worden kan prima zonder een orgasme.
Genoeg slachtoffers van seksueel misbruik die daarvan kunnen getuigen -O-
Laatst dat arme gedrogeerde meisje van (toen) 11 nog hier in NL...
Nee dat blijkt idd :{. Nature screws us.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 26 november 2017 @ 23:03:39 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175329887
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee dat blijkt idd :{. Nature screws us.
Sowieso al: menstruatie, zwangerschap, bevalling, overgang -O-
Mannen: niks van dat alles :N en vruchtbaar (wel slechter zaad) tot op hoge leeftijd..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:04:31 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175329915
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sowieso al: menstruatie, zwangerschap, bevalling, overgang -O-
Dat telde ik mee ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 26 november 2017 @ 23:05:16 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175329935
quote:
9s.gif Op zondag 26 november 2017 23:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat telde ik mee ja.
Nou, ten overvloede dan maar ;)
En dan heb ik het nog niet eens over dat we door de hormonen die ons teisteren door die verschillende zaken ook nog eens geestelijk onder vuur liggen -O-

Ik overdrijf lichtelijk, maar oneerlijk verdeeld is het zeker :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:07:41 #47
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_175329999
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zou er al geen zin meer in hebben. Wat een gezeik zeg.
Dit.
  zondag 26 november 2017 @ 23:12:34 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330110
Anyway: waar is TS?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 23:13:10 #49
441859 crew  Lenny77
pi_175330132
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nou, ten overvloede dan maar ;)
En dan heb ik het nog niet eens over dat we door de hormonen die ons teisteren door die verschillende zaken ook nog eens geestelijk onder vuur liggen -O-

Ik overdrijf lichtelijk, maar oneerlijk verdeeld is het zeker :P
Maar wij kunnen mensjes bouwen!! O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 26 november 2017 @ 23:14:01 #50
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330154
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar wij kunnen mensjes bouwen!! O+
Dat wil ik helemaal niet :{w
Al is dat tamelijk irrelevant in deze.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:17:19 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175330198
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar wij kunnen mensjes bouwen!! O+
Nou, whooptiedoo :{. Zelfs ratten kunnen leven bouwen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 26 november 2017 @ 23:17:52 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330204
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, whooptiedoo :{. Zelfs ratten kunnen leven bouwen.
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:19:22 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330236
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, whooptiedoo :{. Zelfs ratten kunnen leven bouwen.
Maar we zijn nogal afgedreven vh oorspronkelijke onderwerp. Wrsch ook omdat TS er niet meer is (naar bed ivm met morgen werken of studie?). Dus: on topic maar weer :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:21:17 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175330261
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar we zijn nogal afgedreven vh oorspronkelijke onderwerp. Wrsch ook omdat TS er niet meer is (naar bed ivm met morgen werken of studie?). Dus: on topic maar weer :P
Je zou mod moeten worden.

Maar eens idd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 26 november 2017 @ 23:23:37 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330305
quote:
10s.gif Op zondag 26 november 2017 23:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je zou mod moeten worden.

Maar eens idd.
Neuh, daar ben ik niet geschikt voor :D

En sorry, niet eens aan gedacht dat jij mod bent (hier), ik zie je gewoon als Samzz :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175330341
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik neem ook aan dat jullie geen enkele vorm van voorbehoedsmiddelen gebruiken?
Jawel. Het is vrij complex. Haar moeder is tegen elke vorm van intimiteit voor het huwelijk en bemoeit zich er continu mee. Ik doe dan alsof ik haar niet begrijp (andere taal) en als ze echt aandringt zeg ik dat het in mijn cultuur not done is om daarover te praten met ouders. Is eigenlijk ook zo, ze heeft er geen fuck mee te maken.

Ik en mijn lieve vriendin kunnen alleen intiem met elkaar zijn weg van huis in de weekends, dan gaan we op citytrip ergens in de buurt. We proberen dan te neuken met condooms, want ze staat erop. De anticonceptiepil is in Latijns Amerika vaak van vreselijke kwaliteit en ze heeft er angst voor. Ik wil ook niet dat ze er ziek van wordt. Er zijn cases van jonge vrouwen die eraan gestorven zijn.

Ze pijpt vaak zonder condoom en dat vind ik schitterend. Maar zodra ik een condoom om heb om te neuken voel ik geen flikker meer en ik heb daar echt een hekel aan. Dat gesukkel gekoppeld met het feit dat zij haar eigen lichaam niet kent maakt het niet gemakkelijk om fatsoenlijk seks te hebben. Mijn vlag is er meermaals half stok door gegaan. Maar we zien elkaar doodgraag en komen hier zeker wel uit. Gewoon meer oefenen en daarvoor is het essentieel dat schoonmoeder ver weg is. Over een paar weken komt mijn vriendin naar Europa en dan kunnen we naar hartelust neuken
  zondag 26 november 2017 @ 23:26:25 #57
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175330348
Maar even iets anders, waarom voel je prestatiedruk bij iemand die toch niet weet hoe een orgasme voelt :@?

Wel klote voor haar, maar wat je nooit hebt ervaren kun je niet missen, toch?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 26 november 2017 @ 23:27:17 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330359
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:25 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Jawel. Het is vrij complex. Haar moeder is tegen elke vorm van intimiteit voor het huwelijk en bemoeit zich er continu mee. Ik doe dan alsof ik haar niet begrijp (andere taal) en als ze echt aandringt zeg ik dat het in mijn cultuur not done is om daarover te praten met ouders. Is eigenlijk ook zo, ze heeft er geen fuck mee te maken.

Ik en mijn lieve vriendin kunnen alleen intiem met elkaar zijn weg van huis in de weekends, dan gaan we op citytrip ergens in de buurt. We proberen dan te neuken met condooms, want ze staat erop. De anticonceptiepil is in Latijns Amerika vaak van vreselijke kwaliteit en ze heeft er angst voor. Ik wil ook niet dat ze er ziek van wordt. Er zijn cases van jonge vrouwen die eraan gestorven zijn.

Ze pijpt vaak zonder condoom en dat vind ik schitterend. Maar zodra ik een condoom om heb om te neuken voel ik geen flikker meer en ik heb daar echt een hekel aan. Dat gesukkel gekoppeld met het feit dat zij haar eigen lichaam niet kent maakt het niet gemakkelijk om fatsoenlijk seks te hebben. Mijn vlag is er meermaals half stok door gegaan. Maar we zien elkaar doodgraag en komen hier zeker wel uit. Gewoon meer oefenen en daarvoor is het essentieel dat schoonmoeder ver weg is. Over een paar weken komt mijn vriendin naar Europa en dan kunnen we naar hartelust neuken
Ok, dus ze is katholiek?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:28:47 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330378
En ze heeft dus wel seks voor het huwelijk, en pijpt zonder condoom. Maar zelf geniet ze liever niet.
Ok...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:30:29 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175330396
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ze heeft dus wel seks voor het huwelijk, en pijpt zonder condoom. Maar zelf geniet ze liever niet.
Ok...
Ik denk niet dat het zelf niet willen genieten is. Ik denk dat ze niet weet hoe het werkt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 26 november 2017 @ 23:30:38 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330399
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:26 schreef Samzz het volgende:
Maar even iets anders, waarom voel je prestatiedruk bij iemand die toch niet weet hoe een orgasme voelt :@?

Wel klote voor haar, maar wat je nooit hebt ervaren kun je niet missen, toch?
Natuurlijk kun je dat wel missen. Als je weet dat "iedereen" klaarkomt en dat een geweldige ervaring is wil je dat ook. Niet zo raar toch?

Al geldt dat dan kennelijk weer niet voor zijn vriendin...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175330404
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ok, dus ze is katholiek?
Zo klinkt het wel.

Andere kant, nu begint ts over een condoom en voelt niks.
Tja tis gedoe maar ok het is ook weer niet dat je niks voelt ofzo?
Do what you love, love what you do!
  zondag 26 november 2017 @ 23:31:47 #63
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175330418
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je dat wel missen. Als je weet dat "iedereen" klaarkomt en dat een geweldige ervaring is wil je dat ook. Niet zo raar toch?

Al geldt dat dan kennelijk weer niet voor zijn vriendin...
Maar weet ze dat? Ik heb een beetje het idee dat het vrouwelijk orgasme voor TS zijn vriendin iets totaal onbekends is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 26 november 2017 @ 23:32:26 #64
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330423
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zelf niet willen genieten is. Ik denk dat ze niet weet hoe het werkt.
Volgens de OP wil ze alleen penetratie en moet ze daar dan van klaarkomen. Ze maakt het zichzelf erg moeilijk.

En ze weet zeker niet hoe het werkt. Hoop voor TS dat ze er voor open gaat staan om erachter te komen hoe het wel werkt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:33:21 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330442
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:30 schreef kree het volgende:

[..]

Zo klinkt het wel.

Andere kant, nu begint ts over een condoom en voelt niks.
Tja tis gedoe maar ok het is ook weer niet dat je niks voelt ofzo?
Ik vind dat ook altijd een rotsmoes om onder condoomgebruik uit te komen (en dat gaat niet gebeuren), maar ik ben een vrouw.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 23:33:27 #66
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175330444
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens de OP wil ze alleen penetratie en moet ze daar dan van klaarkomen. Ze maakt het zichzelf erg moeilijk.

En ze weet zeker niet hoe het werkt. Hoop voor TS dat ze er voor open gaat staan om erachter te komen hoe het wel werkt.
Pun intended? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 26 november 2017 @ 23:33:58 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330453
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Pun intended? ;)
Tijger :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:34:16 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330459
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar weet ze dat? Ik heb een beetje het idee dat het vrouwelijk orgasme voor TS zijn vriendin iets totaal onbekends is.
Denk ik ook idd
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 26 november 2017 @ 23:36:11 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175330490
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens de OP wil ze alleen penetratie en moet ze daar dan van klaarkomen. Ze maakt het zichzelf erg moeilijk.

En ze weet zeker niet hoe het werkt. Hoop voor TS dat ze er voor open gaat staan om erachter te komen hoe het wel werkt.
Ja, zo'n door mama opgehangen verhaaltje of zo.

Arme meid.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 26 november 2017 @ 23:36:26 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175330495
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:25 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Jawel. Het is vrij complex. Haar moeder is tegen elke vorm van intimiteit voor het huwelijk en bemoeit zich er continu mee. Ik doe dan alsof ik haar niet begrijp (andere taal) en als ze echt aandringt zeg ik dat het in mijn cultuur not done is om daarover te praten met ouders. Is eigenlijk ook zo, ze heeft er geen fuck mee te maken.

Ik en mijn lieve vriendin kunnen alleen intiem met elkaar zijn weg van huis in de weekends, dan gaan we op citytrip ergens in de buurt. We proberen dan te neuken met condooms, want ze staat erop. De anticonceptiepil is in Latijns Amerika vaak van vreselijke kwaliteit en ze heeft er angst voor. Ik wil ook niet dat ze er ziek van wordt. Er zijn cases van jonge vrouwen die eraan gestorven zijn.

Ze pijpt vaak zonder condoom en dat vind ik schitterend. Maar zodra ik een condoom om heb om te neuken voel ik geen flikker meer en ik heb daar echt een hekel aan. Dat gesukkel gekoppeld met het feit dat zij haar eigen lichaam niet kent maakt het niet gemakkelijk om fatsoenlijk seks te hebben. Mijn vlag is er meermaals half stok door gegaan. Maar we zien elkaar doodgraag en komen hier zeker wel uit. Gewoon meer oefenen en daarvoor is het essentieel dat schoonmoeder ver weg is. Over een paar weken komt mijn vriendin naar Europa en dan kunnen we naar hartelust neuken
Maar wat is het probleem nu precies? Wat wil je veranderd zien als jij het voor het zeggen had?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175330497
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik vind dat ook altijd een rotsmoes om onder condoomgebruik uit te komen (en dat gaat niet gebeuren), maar ik ben een vrouw.
Ben het met je eens hoor, tis eigenlijk gedoe wel.
Aan de andere kant, ging dat bij mij gewoon prima en zeker weten als je dan een meid leuk vindt dat dat geen probleem oplevert om klaar te komen.

Dat niks voelen is onzin.
Do what you love, love what you do!
pi_175330515
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:26 schreef Samzz het volgende:
Maar even iets anders, waarom voel je prestatiedruk bij iemand die toch niet weet hoe een orgasme voelt :@?

Wel klote voor haar, maar wat je nooit hebt ervaren kun je niet missen, toch?
Scenario van vorige keer

We gaan op hotel na 2 weken in de gevangenis van de allescontrolerende schoonmoeder. Dat mens komt om 23u 's avonds kijken of we geen onzedelijke handelingen uitvoeren op de zetel, en als ze een keer naast me in slaap valt is het oorlog. Want dat doen zogezegd enkel mensen van lagere klassen (we zijn niet getrouwd dus dat mag niet) Als mijn vriendin moe wordt moet ze bij schoonmoeder op de kamer gaan slapen (serieus). Maw door de week wachten we tot schoonmoeder slaapt om intiem te kunnen zijn. Ze pijpt dagelijks maar ik mag zelf niks doen in het appartement.

Om de 2 weken gaan we op hotel en dan voel ik een druk van "nu gaat het gebeuren". Maar dan moet die condoom om, waar ik echt een hekel aan heb omdat ik er gevoelloos van word. Dat gekoppeld aan het feit dat ze haar eigen lichaam niet kent en ik alleen mag penetreren, maakt dat ik soms een slappe lul krijg. We kregen er een keer flink heibel over. Ik voelde me schuldig en ze zei ''Het zit tussen je oren totaal verkeerd". Ik riep haar terug bij me en heb haar heel duidelijk gemaakt hoe graag ik haar zie. Toen was alles weer beter, maar ik had toch graag dat het soepeler ging.

Ik heb wel zoiets van "dit probleem wil ik nooit meer". Als ik er over pieker wordt het alleen maar onrustiger. Ik heb een goed libido maar om de onrust aan te pakken dacht ik eraan om eens een keer viagra of iets dergelijks te gebruiken. Een paar cocktails erbij, en als we wat meer kunnen oefenen gaat het met de tijd wel beter
pi_175330521
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar weet ze dat? Ik heb een beetje het idee dat het vrouwelijk orgasme voor TS zijn vriendin iets totaal onbekends is.
Is ook zo
pi_175330529
Eh, haar gezondheid gaat toch echt heel boven jouw neukplezier. Ga alsjeblieft niet verder tegen haar zeuren om die condooms.
pi_175330539
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:37 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Scenario van vorige keer

We gaan op hotel na 2 weken in de gevangenis van de allescontrolerende schoonmoeder. Dat mens komt om 23u 's avonds kijken of we geen onzedelijke handelingen uitvoeren op de zetel, en als ze een keer naast me in slaap valt is het oorlog. Want dat doen zogezegd enkel mensen van lagere klassen (we zijn niet getrouwd dus dat mag niet) Als mijn vriendin moe wordt moet ze bij schoonmoeder op de kamer gaan slapen (serieus). Maw door de week wachten we tot schoonmoeder slaapt om intiem te kunnen zijn. Ze pijpt dagelijks maar ik mag zelf niks doen in het appartement.

Om de 2 weken gaan we op hotel en dan voel ik een druk van "nu gaat het gebeuren". Maar dan moet die condoom om, waar ik echt een hekel aan heb omdat ik er gevoelloos van word. Dat gekoppeld aan het feit dat ze haar eigen lichaam niet kent en ik alleen mag penetreren, maakt dat ik soms een slappe lul krijg. We kregen er een keer flink heibel over. Ik voelde me schuldig en ze zei ''Het zit tussen je oren totaal verkeerd". Ik riep haar terug bij me en heb haar heel duidelijk gemaakt hoe graag ik haar zie. Toen was alles weer beter, maar ik had toch graag dat het soepeler ging.

Ik heb wel zoiets van "dit probleem wil ik nooit meer". Als ik er over pieker wordt het alleen maar onrustiger. Ik heb een goed libido maar om de onrust aan te pakken dacht ik eraan om eens een keer viagra of iets dergelijks te gebruiken. Een paar cocktails erbij, en als we wat meer kunnen oefenen gaat het met de tijd wel beter
Of gewoon trouwen dan ? ;)
Do what you love, love what you do!
pi_175330543
Wat is religie toch een achterlijk iets |:( |:( :') :') Dat je uberhaupt met zon religekkie samen kan zijn
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_175330595
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar wat is het probleem nu precies? Wat wil je veranderd zien als jij het voor het zeggen had?
Ik wil haar op alle mogelijke manieren laten klaarkomen. En ik zoek een manier om ondanks die vreselijke condooms toch fatsoenlijk seks te kunnen hebben. In Europa is de anticonceptiepil veel veiliger dan daar. Hopelijk kunnen we op die manier een normaler seksleven hebben zonder dat ik om de haverklap een slappe lul krijg. Mijn vriendin is geweldig aantrekkelijk. Maar door die spanning die er steeds rond hangt (altijd moeten liegen tegen schoonmoeder, moeten vluchten van dat appartement etc, we gingen zelfs regelmatig naar van die ranzige motels om per uur een kamer te huren) kunnen we geen normaal seksleven opbouwen. Gelukkig gaat dat spoedig allemaal veranderen als ze in EU is
pi_175330616
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 23:36 schreef kree het volgende:

Dat niks voelen is onzin.
Echt niet. Als je jaren als een gek aan je lul hebt zitten leuren word je sowieso al minder gevoelig. Een condoom is dan echt een probleem
pi_175330627
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Eh, haar gezondheid gaat toch echt heel boven jouw neukplezier. Ga alsjeblieft niet verder tegen haar zeuren om die condooms.
Natuurlijk is dat belangrijker. Ik zou alles voor haar doen. Maar als we in EU zijn is de pil wel veilig. Of niet?
pi_175330630
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:44 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Ik wil haar op alle mogelijke manieren laten klaarkomen. En ik zoek een manier om ondanks die vreselijke condooms toch fatsoenlijk seks te kunnen hebben. In Europa is de anticonceptiepil veel veiliger dan daar. Hopelijk kunnen we op die manier een normaler seksleven hebben zonder dat ik om de haverklap een slappe lul krijg. Mijn vriendin is geweldig aantrekkelijk. Maar door die spanning die er steeds rond hangt (altijd moeten liegen tegen schoonmoeder, moeten vluchten van dat appartement etc, we gingen zelfs regelmatig naar van die ranzige motels om per uur een kamer te huren) kunnen we geen normaal seksleven opbouwen. Gelukkig gaat dat spoedig allemaal veranderen als ze in EU is
Daar kun je op hopen, maar als zij haar eigen lichaam niet eens kent, zal het niet ineens magisch beter zijn wanneer ze in Europa is. Jullie hebben hele verschillende visies over wat op seksueel gebied normaal is, lijkt het.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 23:47:24 #81
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175330639
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:45 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Echt niet. Als je jaren als een gek aan je lul hebt zitten leuren word je sowieso al minder gevoelig. Een condoom is dan echt een probleem
Les een: Stop met masturberen
Les twee: Ga naar huis en creeer een stabiele situatie waarin jullie beiden zich comfortabel voelen.
Les drie: .......

:)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175330640
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:46 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat belangrijker. Ik zou alles voor haar doen. Maar als we in EU zijn is de pil wel veilig. Of niet?
Overleg dan gelijk of ze niet liever een mirena laat plaatsen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175330665
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:46 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat belangrijker. Ik zou alles voor haar doen. Maar als we in EU zijn is de pil wel veilig. Of niet?
Ik ben in de EU en zal persoonlijk ook niet weer aan de anticonceptiepil beginnen. Er zijn altijd risico's en bijwerkingen, voor sommige vrouwen is dat het waard en voor andere niet.
pi_175330675
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:45 schreef StevieW0nder het volgende:

[..]

Echt niet. Als je jaren als een gek aan je lul hebt zitten leuren word je sowieso al minder gevoelig. Een condoom is dan echt een probleem
Ja goed dat kan ;)

Ik heb er nooit echt moeite mee.
Maar ben ook totaal niet van het erop losneuken met iedereen, er moet wel een idee zijn als meer als alleen seks hebben een keertje.
Dat is mijn principe dan zeg maar :)
Do what you love, love what you do!
pi_175330702
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Les een: Stop met masturberen

Ik geloof dat de manier waarop ik dat doe wel problematisch is. Ik race als een gek naar een orgasme tot mijn arm er helemaal van verzuurd is. Ik geloof dat ik per seconde zo'n 3 keer op en neer ben geweest. Niet vreemd in die zin dat ik er minder gevoelig van word. Ik kan er wel een tijd mee ophouden maar na 48u komt het er volgens mij langs mijn oren uit
pi_175330749
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 23:40 schreef Seamonkey- het volgende:
Wat is religie toch een achterlijk iets |:( |:( :') :') Dat je uberhaupt met zon religekkie samen kan zijn
Niet mee eens, principes hebben is alleen maar iets wat je kunt respecteren.
Vraag is wel in hoeverre dat nog steeds goed is.

Sommige gaan er wellicht te ver in, maar daarom hoef je religieus zijn niet gelijk te veroordelen.
Want eigenlijk scheer je met die reactie iedereeen over 1 kam nu wel ;)
Do what you love, love what you do!
pi_175330804
Over iedereen een bekrompen oordeel klaar hebben is niet voorbehouden aan religieuzen, blijkt maar weer.
pi_175330822
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Over iedereen een bekrompen oordeel klaar hebben is niet voorbehouden aan religieuzen, blijkt maar weer.
Owh nee hoor, iedereen mag zijn mening hebben, ik dus ook, zeg wat ik ervan denk.

Uiteindelijk gaat het erom dat je elkaars mening wel respecteert
Do what you love, love what you do!
pi_175330851
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 00:05 schreef kree het volgende:

[..]

Owh nee hoor, iedereen mag zijn mening hebben, ik dus ook, zeg wat ik ervan denk.

Uiteindelijk gaat het erom dat je elkaars mening wel respecteert
Ik bedoelde met die post ook eigenlijk dat ik het jammer vond dat hij op zo'n manier iedereen met een religie over een kam wilde scheren, net als wat jij zegt.

Ik vind het jammer als mensen meteen een oordeel klaar hebben staan over iemand vanwege zijn religieuze wereldbeeld, terwijl dat veroordelende vaak precies is wat hen tegenstaat aan religie.
pi_175330857
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 00:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik bedoelde met die post ook eigenlijk dat ik het jammer vond dat hij op zo'n manier iedereen met een religie over een kam wilde scheren, net als wat jij zegt.

Ik vind het jammer als mensen meteen een oordeel klaar hebben staan over iemand vanwege zijn religieuze wereldbeeld, terwijl dat veroordelende vaak precies is wat hen tegenstaat aan religie.
Ah ok dan begreep ik het verkeerd, maar eens met je dan :)
Do what you love, love what you do!
pi_175331007
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

"Diep Christelijke" mensen mogen geen plezier hebben.
Het zijn geen robots, en die meid vingert zich regelmatig heus wel klaar hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_175331027
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 00:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Het zijn geen robots, en die meid vingert zich regelmatig heus wel klaar hoor.
Zou ik ook denken, maar die eerdere reactie bewijst het tegendeel
Do what you love, love what you do!
  maandag 27 november 2017 @ 01:32:27 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175331175
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 22:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je zou ervan versteld staan hoe weinig jonge meisjes aan hun vagina zitten, laat staan vingeren!
Vaak gaan ze pas op oudere leeftijd op echte ontdekking uit!
Ook weinig jonge meiden die al naar een gynaecoloog willen of bv met tampons willen werken! Lijkt net of meisjes gewoon vies of bang van zichzelf zijn.
Bij een man is het natuurlijk duidelijker. Dat pietje staat al van kleins af aan regelmatig recht en is leuk om mee te prutsen! Ze houden m ook vast bij het plassen en op een bepaald moment komt er gewoon iets uit wat ook nog een lekker gevoel geeft! Jongens hebben al vroeg een band met hun lid.
Als meisje is er geen noodzaak om aan het vagijntje te komen, je ziet het niet eens! En seksuele opwinding zit bij een vrouw erg in het hoofd.
Oh, en je weet al vrij snel dat er een baby doorheen 'moet' ooit en daar ben je natuurlijk belachelijk bang voor. Dus je blijft erbij uit de buurt!
Die band is er dus niet bij meisjes.
Meisjes vegen ook af na het plassen en voelen ook al vrij snel (vanaf babyleeftijd) dat 'daar' gevoel zit en dat dat lekker is en verkennen de boel dus ook. Voldoende band en ze spelen doorgaans ook gewoon doktertje met elkaar of zichzelf.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 november 2017 @ 01:38:08 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175331191
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 00:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Het zijn geen robots, en die meid vingert zich regelmatig heus wel klaar hoor.
Er zijn zat vrouwen die dat echt niet doen of nooit gedaan hebben.
Kunnen veel mensen zich weinig bij voorstellen maar is echt zo

Zijn ook zat vrouwen die zeggen niets te doen en er ondertussen wel gewoon op los masturberen en rondneuken. Maar dan zou de vriendin van TS wel ander gedrag laten zien lijkt mij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 november 2017 @ 04:48:58 #95
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175331463
quote:
De resultaten van deze enquête laten zien dat het seksuele gedrag van vrouwen de laatste jaren enorm is veranderd. Tegenwoordig geeft 92 procent toe zichzelf regelmatig te bevredigen, in 1979 was dat slechts 74% en in 1953 62%.
Bron: http://www.ze.nl/artikel/226138-vrouwen-masturberen-massaal
pi_175332711
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:47 schreef StevieW0nder het volgende:
Aan allen die iemand ontmaagd hebben. Hebben jullie dit ooit meegemaakt?
Mijn vriendin is diep christelijk en heeft haar maagdelijkheid voor mij bewaard tot midden in de 20, wat ik natuurlijk waardeer. Maar haar overtuiging is ook dat een orgasme alleen bereikt mag worden door penetratie met een penis "omdat het daar voor dient"

Dit zette in het begin wel wat druk als man. Eerste keer is sowieso iets speciaals met wat zenuwen enzo (Ik spreek niet uit ervaring want zij is mijn eerste die maagd was) maar het feit dat iemand niet weet hoe een orgasme voelt maakte het allemaal nog complexer.

Ik wil haar wel stimuleren om haar eigen lichaam beter te leren kennen, maar als het uit principe is kun je er weinig aan veranderen. Vraag me overigens af hoe joden en moslims hier over denken
Ehhh... Vertel je vriendin maar dat ze even een biologie boekje open moet trekken. De penis dient absoluut niet voor het laten klaar komen van een vrouw :D

Laat haar ook eens het lichaamsdeel "clitoris" opzoeken en bij zichzelf vinden. Dan denkt ze er al snel anders over.
pi_175333118
Ik heb nog nooit iemand ontmaagd of een meisje haar eerste orgasme gegeven. Hoe is dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175333601
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 08:54 schreef Maharajah het volgende:

[..]

Ehhh... Vertel je vriendin maar dat ze even een biologie boekje open moet trekken. De penis dient absoluut niet voor het laten klaar komen van een vrouw :D

Laat haar ook eens het lichaamsdeel "clitoris" opzoeken en bij zichzelf vinden. Dan denkt ze er al snel anders over.
Trek jij dan ook maar een boekje open.
De clitoris is wel meer dan alleen maar een knopje.....een vrouw kan heus wel klaarkomen door penetratir, heel veel ligt bij de mindset van de vrouw en het juiste standje en plekje vinden.
https://www.viva.nl/sex-voor-18plus/orgasme/
pi_175333956
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 01:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Meisjes vegen ook af na het plassen en voelen ook al vrij snel (vanaf babyleeftijd) dat 'daar' gevoel zit en dat dat lekker is en verkennen de boel dus ook. Voldoende band en ze spelen doorgaans ook gewoon doktertje met elkaar of zichzelf.
Ook niet per se, ik heb dat nooit echt gevoeld voor ik het actief ging proberen (op latere leeftijd).
En ik moest best stug blijven volhouden om er uiteindelijk een soort van eerste orgasme uit te krijgen. Dus kan me best voorstellen dat sommige vrouwen het nooit gelukt is.
  maandag 27 november 2017 @ 10:34:04 #100
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175334198
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 01:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Meisjes vegen ook af na het plassen en voelen ook al vrij snel (vanaf babyleeftijd) dat 'daar' gevoel zit en dat dat lekker is
Misschien een schok voor je maar vrouwen plassen niet uit hun clitoris en evenmin uit hun vagina. De uitgang van de urinebuis staat niet bekend als erogene zone.
  maandag 27 november 2017 @ 10:37:10 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175334241
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 10:34 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Misschien een schok voor je maar vrouwen plassen niet uit hun clitoris en evenmin uit hun vagina. De uitgang van de urinebuis staat niet bekend als erogene zone.
Ja want je droogt alleen het gaatje van je plasbuis af en elke vrouw plast keurig netjes zonder schaamlippen en clit nat te plassen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')