abonnement Unibet Coolblue
pi_175324721
Goedeavond beste Fokkers.

Ik zit al een tijd te denken om een kookclub te beginnen. Lijkt me leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen.
Ik woon in provincie Utrecht dus als je mee wilt doen is het handig als je in Utrecht of omstreken woont.
Groetjes.
pi_175326515
Even rigoreus geveegd. Leuke grap maar het is nog leuker als dit topic TS daadwerkelijk aan een kookclub helpt :)
Spoilers!
pi_175326556
Ik zou ook best een kookclub willen. Maar ik woon totaal moet ik de buurt van Utrecht dus ik zal mijn eigen club moeten vinden.
Spoilers!
pi_175326568
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou ook best een kookclub willen. Maar ik woon totaal moet ik de buurt van Utrecht dus ik zal mijn eigen club moeten vinden.
Jammer
pi_175326638
Ik weet niet of het nog bestaat maar ik ben aan "mijn" eetclub gekomen via www.eetclub.nl of zoiets.

1x per maand komen we samen met 4 vrouwen, soms eet er ook een partner mee. Normaal zouden wij nooit samen komen/bevriend zijn geworden, maar we hebben het nu al zeker 8 jaar erg gezellig.
Oorspronkelijk zou ieder 1 gerecht maken, maar dat bleek niet handig. Dus de gastvrouw kookt een 3-4 gangen maal.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175326645
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou ook best een kookclub willen. Maar ik woon totaal moet ik de buurt van Utrecht dus ik zal mijn eigen club moeten vinden.
Ja, zo jammer dat je niet hier in de buurt woont, zou leuk geweest zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175326681
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet niet of het nog bestaat maar ik ben aan "mijn" eetclub gekomen via www.eetclub.nl of zoiets.

1x per maand komen we samen met 4 vrouwen, soms eet er ook een partner mee. Normaal zouden wij nooit samen komen/bevriend zijn geworden, maar we hebben het nu al zeker 8 jaar erg gezellig.
Oorspronkelijk zou ieder 1 gerecht maken, maar dat bleek niet handig. Dus de gastvrouw kookt een 3-4 gangen maal.
Zoiets lijk mij nou ook heel leuk
pi_175326864
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 21:17 schreef Davine95 het volgende:

[..]

Zoiets lijk mij nou ook heel leuk
Het bestaat nog https://www.eetclub.nl/
We have far more in common than that which devides us..
pi_175347075
Leuk idee inderdaad. In Helmond is helaas niet veel animo ervoor, als ik die website zie.
  dinsdag 28 november 2017 @ 01:42:51 #10
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_175353390
Ik woon in het zuiden van de provincie Utrecht en ben dol op koken :)
Je mag gerust eens pm'en :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_175357815
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 21:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het bestaat nog https://www.eetclub.nl/
Goede tip misschien ga ik mij ook aanmelden ;)
pi_175358401
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 november 2017 11:24 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Goede tip misschien ga ik mij ook aanmelden ;)
Ik heb er in ieder geval een goede ervaring mee. "Mijn" eetclubje bestond eerst uit 3 (er was iemand niet gekomen), toen hebben we een nieuwe advertentie gezet maar daar reageerden ook mensen ver buiten onze woonplaats (en in ons groepje had niemand een auto), er is toen 1 iemand gekomen, enorm leuk iemand die daarna het toch te veel moeite vond om ook zelf te koken _O- , dat had ze niet begrepen, die wilde alleen aanschuiven.
En toen nog een advertentie gezet en die vrouw is gebleven, superleuk mens.

In de huizen waar ook een partner woont, eet hij ook gewoon mee maar komt niet mee naar een van de anderen
We have far more in common than that which devides us..
pi_175371013
Edit: verkeerd topic :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')