abonnement Unibet Coolblue
pi_175320418
Lieve lezers,

Mijn naam geeft al iets prijs, linkerhandjes. Wij willen hier graag rechter handjes van gaan maken! Een lampje ophangen kan ik wel, maar een CV ketel installeren... Dat gaat spannend zijn! Nu gaan wij binnenkort mijn huidige woning verkopen en willen wij er graag iets voor terug in de omgeving Drenthe/Overijssel met een mooi woonoppervlak en leuke tuin (100+/250+). Deze zoektocht is vrijstaand of twee-onder-een-kap. Nu lezen jullie het goed, er is nog geen woning. Rustig aan het rondkijken, keurig geklikt op "Aanwezigheid van: Kluswoning" en op zoek naar dat bouwval.

De zoektocht zullen wij jullie niet al te erg mee vermoeien! Maar wij maken wel alvast een topic aan om (straks: komende 3 maanden) jullie mee te kunnen nemen in de verbouwing van een bouwval naar ons eigen paleisje :)

Groet,
linkerhandjes!
pi_175320524
Leuk! Succes met de zoektocht.
pi_175320560
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 16:14 schreef mootie het volgende:
Leuk! Succes met de zoektocht.
Haha :) Thanks! Wij hopen met twee weken een bod op een woning uit te gaan brengen. Het kan dus zomaar snel gaan.
pi_175323708
Been there, doing that :P
Spoilers!
pi_175323779
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Been there, doing that :P
Waar is uw topic? :D
pi_175323841
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 18:52 schreef LinkerHandjes het volgende:

[..]

Waar is uw topic? :D
K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2

We hebben ook veel uitbesteed hoor. Zelf een cv aanleggen, kozijnen plaatsen, badkamer tegelen, etc vonden we te risicovol. En er is ook weinig tijd om te klussen, alleen in de weekenden.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')