YWquote:Op zondag 26 november 2017 17:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Thanks for the headup, had de stream al uitgezet
Welke dan, kan me nou niet echt Verstappen momenten voor de geest halen als echte topmomenten, afgezien van de actie op raikkonen uiteraardquote:Op zondag 26 november 2017 17:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi, Brundle kiest een Verstappenmoment als beste vh seizoen
Ted ook min of meer
1e ronde China?quote:Op zondag 26 november 2017 18:34 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Welke dan, kan me nou niet echt Verstappen momenten voor de geest halen als echte topmomenten, afgezien van de actie op raikkonen uiteraard
En Japan.quote:
Ze moeten het tanken gewoon weer toestaan. Dit is echt niets. Soms moet je je plek in de race afstaan om niet onder het minimaal toegestane gewicht van je bolide te komen. Slaat nergens op.quote:Op zondag 26 november 2017 18:50 schreef SnowOokami het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ng-do-racing-983202/
ha, had ik toch gelijk @Nattekat
Dan nog moest hij die plek teruggeven. Perez lag voor en mag de hele baan gebruiken. Dat Hulkenberg dan buiten de baan komt is geen reden om er maar voor te blijven.quote:Op zondag 26 november 2017 16:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez verremt zich, hij werd van de baan gedrukt, kon nergens anders heen en reed daarom buiten de baan.
Liever niet. In die periode had je nog minder actie op de baan dan nu.quote:Op zondag 26 november 2017 18:59 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze moeten het tanken gewoon weer toestaan. Dit is echt niets. Soms moet je je plek in de race afstaan om niet onder het minimaal toegestane gewicht van je bolide te komen. Slaat nergens op.
iedereen hier is het er wel over eens dat dit had moeten gebeuren, maar aan de andere kant snap ik Hülk ook wel. Als de straf kleiner is dan de beloning dan geef je die plek niet terugquote:Op zondag 26 november 2017 19:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan nog moest hij die plek teruggeven. Perez lag voor en mag de hele baan gebruiken. Dat Hulkenberg dan buiten de baan komt is geen reden om er maar voor te blijven.
Is het nu veel anders dan toen?quote:Op zondag 26 november 2017 19:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever niet. In die periode had je nog minder actie op de baan dan nu.
De straf bij inhalen buiten de baan is idd ridicuul. Je hebt kans dat de straf niet eens effect heeft, en in het slechtste geval verlies je de plaats die je gewonnen hebt. Logisch dus dat ze het proberen.quote:Op zondag 26 november 2017 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iedereen hier is het er wel over eens dat dit had moeten gebeuren, maar aan de andere kant snap ik Hülk ook wel. Als de straf kleiner is dan de beloning dan geef je die plek niet terug
Tijden veranderen. Met brandstofmanagement kunnen sommige teams erg listig worden.quote:Op zondag 26 november 2017 19:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever niet. In die periode had je nog minder actie op de baan dan nu.
Liever wel wat mij betreft. T-cars ook meteen terug (maar zal nooit gebeuren want te duur. Net als tanken niet terug zal komen want we moeten zuinig zijn met brandstof) en meerdere bandenleveranciers.quote:Op zondag 26 november 2017 19:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Liever niet. In die periode had je nog minder actie op de baan dan nu.
Ik had nou niet het idee dat zijn banden echt aan gort waren bij de tweede pitstop. Leek me meer een stop omdat hij niet lekker uit de voeten kon op de supersofts en toch al laatste lag in mijn ogen.quote:Op zondag 26 november 2017 19:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Met brandstofmanagement kunnen sommige teams erg listig worden.
Wat vinden jullie van de race van Stroll?
Hij begon op zich goed, heeft een leuke battle gehad met Grosjean, maar zijn tweede bandenwissel heeft hem de das omgedaan. Ik heb wel vaker mensen horen zeggen dat hij een echte bandenvreter is en daar (hard) aan moet werken.
Gebrek aan ervaring met de afkoelende baan gok ik. Het lijkt er heel erg op dat Stroll vanuit zijn gevoel rijdt, daarom dat nerveuze sturen. Hij moet meer leren denk over wat hij precies doet en bijvoorbeeld een fout de volgende ronde onthouden en verbeteren.quote:Op zondag 26 november 2017 19:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Tijden veranderen. Met brandstofmanagement kunnen sommige teams erg listig worden.
Wat vinden jullie van de race van Stroll?
Hij begon op zich goed, heeft een leuke battle gehad met Grosjean, maar zijn tweede bandenwissel heeft hem de das omgedaan. Ik heb wel vaker mensen horen zeggen dat hij een echte bandenvreter is en daar (hard) aan moet werken.
Zuinig zijn met brandstof maar ondertussen wel met dikke overuren faciliteiten gebruiken die op kolencentrales draaien. F1 logica.quote:Op zondag 26 november 2017 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever wel wat mij betreft. T-cars ook meteen terug (maar zal nooit gebeuren want te duur. Net als tanken niet terug zal komen want we moeten zuinig zijn met brandstof) en meerdere bandenleveranciers.
Het gaat uiteraard om het imago, niet om het milieu.quote:Op zondag 26 november 2017 19:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zuinig zijn met brandstof maar ondertussen wel met dikke overuren faciliteiten gebruiken die op kolencentrales draaien. F1 logica.
Verstappen en de Ferrari sandwich.quote:Op zondag 26 november 2017 18:34 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Welke dan, kan me nou niet echt Verstappen momenten voor de geest halen als echte topmomenten, afgezien van de actie op raikkonen uiteraard
De eerste helft van het seizoen deed hun natuurlijk voor spek en bonen mee.quote:Op zondag 26 november 2017 18:34 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Welke dan, kan me nou niet echt Verstappen momenten voor de geest halen als echte topmomenten, afgezien van de actie op raikkonen uiteraard
De superstart in Canada.quote:Op zondag 26 november 2017 18:34 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Welke dan, kan me nou niet echt Verstappen momenten voor de geest halen als echte topmomenten, afgezien van de actie op raikkonen uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |