abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 26 november 2017 @ 14:09:53 #1
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_175317525


Deze topicreeks is bedoeld voor alle vage, domme, irritante, libido-verlagende, achterlijke, gekke, maffe en/of intelligentieverlagende advertenties die op Marktplaats & Co. staan. Kom je een advertentie aldaar tegen die voldoet aan minimaal 1 van de bovenstaande criteria, post em dan hier!

Linkjes naar vorige delen: 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 24 | 25

Spinoff "naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats": 1 | 2 | 3 | 4 |

De openingspost vind je hier

4.gifRegels:
[>] Plaats een link naar de advertentie(s).
[>] Tevens de inhoud van de advertentie(s) of screenshot(s) posten, aangezien advertenties op den duur verwijderd worden, waardoor dan uiteindelijk alleen dode links overblijven.
[>] Bij voorbaat dank.
4.gif

Een aantal voorbeelden:

quote:
Ruilen

Een Mitsubishi Evo V of VI. Dit is mijn droom auto, maar ik zal hem door omstandigheden nooit kunnen betalen. Wat ik in ruil aanbied is iets zeer zeldzaams:

Echte vriendschap voor het leven. Wat ik dus zoek is iets wat je met geld kunt kopen.Wat ik aanbied is iets wat niet te betalen is.
quote:
Toetsen van qwerty toetsenbord gezocht

Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord. De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen. De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen. Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.


Game on! 14.gif

Hier verder
pi_175317644
Wanneer pas je de OP aan naar de rest vd delen? Je mist er 13
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  PR en moderator zondag 26 november 2017 @ 14:18:35 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175317763
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 14:13 schreef Chinless het volgende:
Wanneer pas je de OP aan naar de rest vd delen? Je mist er 13
Da's niet echt meer nodig sinds de reeksoptie bestaat (als je op de TT klikt): Topicreeks: Marktplaats sukkels

Die OP stamt dus nog uit de tijd dat die er nog niet was :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_175318871
Of we een Perzisch tapijt van 7 vierkante meter even in een verhuisdoos kunnen vouwen en opsturen.
Dat net na een moment dat ik ruim 2 uur voor niks op die klapkut heb zitten wachten...
Juin uit Eigen Tuin!
pi_175319696
Net een marktplaatskoper aan de deur gehad na kort en netjes contact waarin we rondkwamen over de prijs en ophaalmoment. Ze bestaan nog..
pi_175320657
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:37 schreef Deshain het volgende:
Net een marktplaatskoper aan de deur gehad na kort en netjes contact waarin we rondkwamen over de prijs en ophaalmoment. Ze bestaan nog..
Ik ook!
pi_175338832
Kwam deze net ergens tegen.

pi_175353408
Nou ja, Nico is in elk geval eerlijk :')
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_175355080
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:03 schreef Symphonic het volgende:
Of we een Perzisch tapijt van 7 vierkante meter even in een verhuisdoos kunnen vouwen en opsturen.
Dat net na een moment dat ik ruim 2 uur voor niks op die klapkut heb zitten wachten...
Linkje? (interesse in tapijt, mits juiste formaat)
:P
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_175374869
Ik zocht een zeer klein (2-3cm), glazen kerstklokje.
Gevonden! JOEPIE!

"Verzenden is op eigen risico", zegt ze.
Ja, dat snap ik. Maar als je t goed verpakt, moet dat geen probleem zijn.
¤3,50 extra betaald voor verzending als brievenbuspakketje.

Gisteren lag er een standaard(!) enveloppe(!) in de bus.
Daarin een klein stukje bubblewrap met een hoop glassplinters. :|W

Ik krijg m'n geld terug. Met aftrek van de kosten van 1 postzegel.
8)7

* mien-moeke zoekt rustig verder*
pi_175375878
quote:
12s.gif Op woensdag 29 november 2017 06:26 schreef mien-moeke het volgende:
Ik zocht een zeer klein (2-3cm), glazen kerstklokje.
Gevonden! JOEPIE!

"Verzenden is op eigen risico", zegt ze.
Ja, dat snap ik. Maar als je t goed verpakt, moet dat geen probleem zijn.
¤3,50 extra betaald voor verzending als brievenbuspakketje.

Gisteren lag er een standaard(!) enveloppe(!) in de bus.
Daarin een klein stukje bubblewrap met een hoop glassplinters. :|W

Ik krijg m'n geld terug. Met aftrek van de kosten van 1 postzegel.
8)7

* mien-moeke zoekt rustig verder*
:|W
Sommige mensen...
pi_175378400
Tijdje terug toevallig hetzelfde gehad. Ook afgesproken voor een 4 euro brievenbuspakje met track&trace, kreeg ik vervolgens een bubbeltjesenvelop met postzegels erop.

Heb over het algemeen wel goede ervaringen op markt plaats, veel mensen over de vloer gehad om wat op te komen halen, altijd hele vriendelijke aardige mensen.

Een enkele keer dat het minder goed gaat. Meest vervelende zijn mensen die op elke cent gaan lopen zeiken.

Zo was ik eens in gesprek met een mevrouw voor een of ander object, laten we zeggen 20 euro. Dus ik zeg, voor 30 euro stuur ik het naar je op, in een stevige postnl doos, bubbeltjesplastic, strikje eromheen, kusje erop, alles pico bello.

Krijg ik een half verontwaardigd bericht terug dat ik maar een fruitkrat van de LIDL moest pakken en opvullen met kranten, de verzending kon ik online regelen voor 6,50, dan was ze er voor 26,50.

Naja je kan het oneens zijn met mijn optelsom van verzenden+verpakkingskosten+ritje naar postkantoor, maar deze ging wel heel tekeer om er 3 euro 50 vanaf te halen. Ik zou niet meer weten of ik hier verder mee in zee was gegaan, weet wel dat ik zoiets had van "dan niet he".

Ook vervelend wat helaas wel vaak voorkomt, dat mensen niks meer van zich laten horen als het pakje bezorgd is. Ik kijk dan altijd zelf de track&trace en denk dan "naja het zal wel in goede aarde ontvangen zijn", maar is het zoveel gevraagd om even een "het is binnen, bedankt" te sturen? Dit ook vaak nadat we een net en vriendelijk gesprek hebben gevoerd, maar zodra het pakje dan verzonden is is het klaar voor ze ofzo.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_175378540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:25 schreef 2spooky4u het volgende:

Ook vervelend wat helaas wel vaak voorkomt, dat mensen niks meer van zich laten horen als het pakje bezorgd is. Ik kijk dan altijd zelf de track&trace en denk dan "naja het zal wel in goede aarde ontvangen zijn", maar is het zoveel gevraagd om even een "het is binnen, bedankt" te sturen? Dit ook vaak nadat we een net en vriendelijk gesprek hebben gevoerd, maar zodra het pakje dan verzonden is is het klaar voor ze ofzo.
Ik laat ook nooit wat horen als ik het ontvangen heb :@ Geen bericht is goed bericht toch :P
pi_175378874
quote:
17s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:31 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Geen bericht is goed bericht toch :P
Precies, dat denk ik ook altijd :P
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  woensdag 29 november 2017 @ 13:02:12 #15
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_175380852
quote:
17s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:31 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik laat ook nooit wat horen als ik het ontvangen heb :@ Geen bericht is goed bericht toch :P
Inderdaad, dit doe ik ook altijd.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_175380865
Maar geeneens een bedankje als je kan zien dat het pakketje met zorg inelkaar gezet is? :) Tuurlijk, als je een verbrijzeld kerstklokje in een envelop krijgt ga je geen bedankje sturen, maar als het netjes en verzorgd is wil ze toch wel even bedanken dat ze er de tijd en moeite voor hebben genomen.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_175381235
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:03 schreef 2spooky4u het volgende:
Maar geeneens een bedankje als je kan zien dat het pakketje met zorg inelkaar gezet is? :) Tuurlijk, als je een verbrijzeld kerstklokje in een envelop krijgt ga je geen bedankje sturen, maar als het netjes en verzorgd is wil ze toch wel even bedanken dat ze er de tijd en moeite voor hebben genomen.
Nee, als er wat is, dan hoor je het wel.
pi_175381362
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:03 schreef 2spooky4u het volgende:
Maar geeneens een bedankje als je kan zien dat het pakketje met zorg inelkaar gezet is? :) Tuurlijk, als je een verbrijzeld kerstklokje in een envelop krijgt ga je geen bedankje sturen, maar als het netjes en verzorgd is wil ze toch wel even bedanken dat ze er de tijd en moeite voor hebben genomen.
Nee over het algemeen niet. Heb ik laatst alleen bij een item van > 200 euro gedaan. En tijd en moeite ga ik toch vanuit dat je die neemt als ik ervoor betaal.
pi_175383155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:03 schreef 2spooky4u het volgende:
Maar geeneens een bedankje als je kan zien dat het pakketje met zorg inelkaar gezet is? :) Tuurlijk, als je een verbrijzeld kerstklokje in een envelop krijgt ga je geen bedankje sturen, maar als het netjes en verzorgd is wil ze toch wel even bedanken dat ze er de tijd en moeite voor hebben genomen.
Als het netjes verpakt is en mensen sturen het conform afspraak op bedank ik wel altijd even.
Zeker omdat dat op Markplaats verre van een zekerheidje is. Blijkbaar is iets fatsoenlijk verpakken nogal moeilijk voor sommige mensen.
blablablabla
pi_175384248
quote:
17s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:26 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Nee over het algemeen niet. Heb ik laatst alleen bij een item van > 200 euro gedaan. En tijd en moeite ga ik toch vanuit dat je die neemt als ik ervoor betaal.
Die tijd en moeite is natuurlijk gewoon een 'extra', om te zeggen dat je daarvoor betaald is onzin. Je betaald voor het product. Of maak jij altijd een paar euro extra over?
pi_175384563
quote:
17s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:31 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik laat ook nooit wat horen als ik het ontvangen heb :@ Geen bericht is goed bericht toch :P
Vind zekerheid dat 't product in goede staat is ontvangen toch wel fijn. Is toch niet zoveel moeite als koper?
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_175384654
Ik heb een paar jaar geleden een keer een atari 2600 gekocht op marktplaats. Kwam een enorme doos binnen, hoop kranten erin. Na een poos graven vond ik inderdaad de atari. Na nog verder graven had ze er een dubbele bodem ingemaakt en zat er onder die bodem een tweede exemplaar met nog wat toebehoren erbij. Op de dubbele bodem zat een briefje: "Verrassing!! "

Dat vond ik dan wel weer grappig.. :D

Heb ook ooit een keer iets super lulligs/kleins gekocht en dat zat verpakt in een opbergdoos van de hema helemaal opgevuld met hema handdoeken ipv de gebruikelijke oude kranten. Waren er ook echt veel stuk of 5-6, best veel. Ze waren niet kapot in tegendeel zelfs, alsof ze zo uit de kast kwamen. Gebruik ze nog steeds om de hond mee af te drogen na een regenbui. De persoon waar ik het van kocht kwam jong over, ik gok dat zijn moeder hier achteraf niet heel blij mee geweest is. 8)7
pi_175384735
Ik vind het ook fijn om te horen of iets ontvangen is
pi_175384904
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Die tijd en moeite is natuurlijk gewoon een 'extra', om te zeggen dat je daarvoor betaaldt is onzin. Je betaald voor het product. Of maak jij altijd een paar euro extra over?
Ik betaal toch ook extra voor de verzending?
pi_175384905
Ik had een keer een PVC Figure (zijn in het algemeen erg kwetsbaar) overgenomen, en die kwam binnen in een A4-size bubbelenvelop, met daarin een oud t-shirt die om de figure heen gewikkeld was. Ik vond het wel wat komisch hebben, maar je denkt toch ook wel, was een doosje met wat kranten nou weer teveel gevraagd...

En nog even dat bedanken als je het ding binnen hebt, tuurlijk is het niet verplicht om te doen, maar zoals ik zei, als je een net en goed gesprek gevoerd hebt, dan is een bedankje tot ziens wel gepast, imho.

Ligt er natuurlijk dus ook aan hoe dat gesprek verloopt. Soms gaat het er heel zakelijk aan toe van ja hallo, ik bied 20, dat is goed, hier is mijn IBAN, hier is mijn adres, ik stuur het morgen op, oké prima.

En that's it.

Maar ik heb soms toch ook wel aardige babbels op markt plaats, beetje over en weer geleuter. Dan "sluit" ik de hele deal zeg maar af met een "ik heb het binnen, bedankt en misschien tot nog eens".
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_175384946
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:28 schreef 2spooky4u het volgende:
Ik had een keer een PVC Figure (zijn in het algemeen erg kwetsbaar) overgenomen, en die kwam binnen in een A4-size bubbelenvelop, met daarin een oud t-shirt die om de figure heen gewikkeld was. Ik vond het wel wat komisch hebben, maar je denkt toch ook wel, was een doosje met wat kranten nou weer teveel gevraagd...

En nog even dat bedanken als je het ding binnen hebt, tuurlijk is het niet verplicht om te doen, maar zoals ik zei, als je een net en goed gesprek gevoerd hebt, dan is een bedankje tot ziens wel gepast, imho.

Ligt er natuurlijk dus ook aan hoe dat gesprek verloopt. Soms gaat het er heel zakelijk aan toe van ja hallo, ik bied 20, dat is goed, hier is mijn IBAN, hier is mijn adres, ik stuur het morgen op, oké prima.

En that's it.

Maar ik heb soms toch ook wel aardige babbels op markt plaats, beetje over en weer geleuter. Dan "sluit" ik de hele deal zeg maar af met een "ik heb het binnen, bedankt en misschien tot nog eens".
Mja ik heb dat gesprekken dus nooit op marktplaats, misschien dat het daaraan ligt ;) Hoewel ik de drempel voor berichten nu wel wat kleiner vind geworden met die marktplaats chat functie, is toch informeler dan een mail.
pi_175385178
En het is natuurlijk dat markt plaats draait op particulieren onder elkaar, we zijn geen webshops of webwinkels die van inpakken en verzenden hun werk hebben gemaakt. Je hebt met gewone mensen te maken die in hun vrije tijd goederen aanbieden en een pakje in elkaar flansen. Dus de kwaliteit daarvan verschilt van regelrecht knudde (breekbaar in een envelop) tot dat je echt ziet van wow hier is moeite voor gedaan en met zorg ingepakt.

Ik weet niet of dat het ook kan zijn, dat veel mensen denken markt plaats, dat is een soort webshop, dus als ik een bod uitbreng dan verwacht ik morgen het item in huis te hebben en voor de rest wil ik er niks mee te maken hebben.

Zo had ik ook een keer iets besteld bij iemand en vervolgens werd hij/zij ziek ofzoiets vaag. Dus ik moest echt 2 a 3 weken wachten voordat hij/zij dat pakje nou eens op de post kon doen. En ik geloof dit jaar nog, ik had iets gekocht en vervolgens was er een onderdeeltje van zoekgeraakt, dus de verkoper moest die eerst nog even gaan zoeken. Wachten, wachten.

Daarnaast heb je nog PostNL zelf natuurlijk die met problemen en vertragingen kan kampen en in het verleden, en hopelijk blijft het ook in het verleden, pakjes waar een tractor of tank overheen was gegaan.

Dus ja, tuurlijk, geen nieuws is goed nieuws, maar ikzelf wil toch een soort "positieve afsluiting" en doe een bedankje en tot ziens. Of, als ik niet tevreden ben met de "service", enkel een "het is binnen, doei" ;)
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_175385372
Ik heb een litho van Banksy gekocht. Vandaag binnen gekregen in een megagrote doos, helemaal ingezwachteld met tape, volgeduwd met oud papier, kranten, dozen, you name it en bovenop een pleister met ‘bonus’ erop geschreven.
Vond ik leuk!

Btw, ik stuur altijd bedankje. Ik ben ook heel helder als ik zelf wat verkoop. Ik vermeld alle stappen van begin tot eind, dat is wat ik ook graag zie van een ander. Gewoon beleefdheid?
  woensdag 29 november 2017 @ 18:21:10 #29
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175387332
Ik stuur ook altijd een mailtje dat ik iets ontvangen heb en verwacht dat eigenlijk ook wel als ik iets verkoop, dan is het voor beide kanten afgesloten en klaar ipv dat er later nog verwarring kan ontstaan. Beetje zwart op wit is ook handig ;)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 29 november 2017 @ 19:38:29 #30
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_175389033
Bij het melden dat ik het heb verstuurd vraag ik altijd even om een ontvangstbevestiging:
"Ik heb het pakketje vandaag verzonden met Track&Trace code xxxxxx. Laat even weten of het goed is aangekomen.
Bedankt voor de vlotte afhandeling en misschien wel tot de volgende keer"
Meestal werkt dat goed en krijg ik een berichtje terug.
pi_175389118
Gaat er iemand hier “gelijk oversteken”?
Lijkt me dat je alsnog kunt neppen. Door te zeggen dat je niks hebt ontvangen.
En het kost geld ook.

IDeal heb ik ook (nog)niet aanstaan.
Is je telnr dan ook zichtbaar?

[ Bericht 9% gewijzigd door amaranta op 29-11-2017 19:49:55 ]
pi_175398248
Marktplaats is niet meer wat het was. Ik merk dat spullen minder snel verkocht worden / bekeken worden en dat mensen brutaler worden. Vroeger hoefde ik er maar iets op te zetten en ik had binnen 2 dagen mijn artikel verkocht. Ik verzend dan ook liever dan dat ik iemand aan m'n deur heb.
pi_175400625
quote:
17s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:28 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik betaal toch ook extra voor de verzending?
Ja en de verkoper toch ook?
pi_175401181
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:07 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja en de verkoper toch ook?
Hoe bedoel je? Wat betaalt de verkoper dan?
pi_175404297
quote:
17s.gif Op donderdag 30 november 2017 12:26 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wat betaalt de verkoper dan?
Als jij 6,95 voor de verzending betaald aan de verkoper dan verdient hij daar toch niks aan? Dat geld betaald hij weer voor de verzending bij het postkantoor. Dus alle moeite die hij neemt voor het extra goed inpakken is onbetaald. Is ook prima, maar dan is het niet meer dan normaal dat je even een bedankje stuurt.
pi_175404400
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 14:48 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als jij 6,95 voor de verzending betaaldt aan de verkoper dan verdient hij daar toch niks aan? Dat geld betaaldt hij weer voor de verzending bij het postkantoor. Dus alle moeite die hij neemt voor het extra goed inpakken is onbetaald. Is ook prima, maar dan is het niet meer dan normaal dat je even een bedankje stuurt.
Dat doe ik ook nooit, ik betaal meer voor verzending dan puur porto. Meestal maak ik iets van 7,50 over.
pi_175542850
quote:
17s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:31 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik laat ook nooit wat horen als ik het ontvangen heb :@ Geen bericht is goed bericht toch :P
Nogal onfatsoenlijk om niks van je te laten horen.
Is het nu echt zoveel moeite om even ‘in goede orde ontvangen, bedankt’ te sturen?
Dan is het voor beide partijen duidelijk dat de transactie is afgerond.
pi_175546250
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:43 schreef 2spooky4u het volgende:
En het is natuurlijk dat markt plaats draait op particulieren onder elkaar, we zijn geen webshops of webwinkels die van inpakken en verzenden hun werk hebben gemaakt. Je hebt met gewone mensen te maken die in hun vrije tijd goederen aanbieden en een pakje in elkaar flansen. Dus de kwaliteit daarvan verschilt van regelrecht knudde (breekbaar in een envelop) tot dat je echt ziet van wow hier is moeite voor gedaan en met zorg ingepakt.

Ik weet niet of dat het ook kan zijn, dat veel mensen denken markt plaats, dat is een soort webshop, dus als ik een bod uitbreng dan verwacht ik morgen het item in huis te hebben en voor de rest wil ik er niks mee te maken hebben.

Zo had ik ook een keer iets besteld bij iemand en vervolgens werd hij/zij ziek ofzoiets vaag. Dus ik moest echt 2 a 3 weken wachten voordat hij/zij dat pakje nou eens op de post kon doen. En ik geloof dit jaar nog, ik had iets gekocht en vervolgens was er een onderdeeltje van zoekgeraakt, dus de verkoper moest die eerst nog even gaan zoeken. Wachten, wachten.

Daarnaast heb je nog PostNL zelf natuurlijk die met problemen en vertragingen kan kampen en in het verleden, en hopelijk blijft het ook in het verleden, pakjes waar een tractor of tank overheen was gegaan.

Dus ja, tuurlijk, geen nieuws is goed nieuws, maar ikzelf wil toch een soort "positieve afsluiting" en doe een bedankje en tot ziens. Of, als ik niet tevreden ben met de "service", enkel een "het is binnen, doei" ;)
op marktplaats zitten ook een hoop webwinkels die er advertenties plaatsen. Dus niet alleen particulieren hoor
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 7 december 2017 @ 11:49:44 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175547191
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:03 schreef drakin het volgende:

[..]

op marktplaats zitten ook een hoop webwinkels die er advertenties plaatsen. Dus niet alleen particulieren hoor
Dat is de grootste ellende.. zoek je iets en heb je eerst een berg onzinadvertenties waar je doorheen moet ploegen..
Prijzen die voor het schroefje gelden maar niet voor het product op de foto.. etc..

De hele reden waarom ik mp vaak oversla..
pi_175547969
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is de grootste ellende.. zoek je iets en heb je eerst een berg onzinadvertenties waar je doorheen moet ploegen..
Prijzen die voor het schroefje gelden maar niet voor het product op de foto.. etc..

De hele reden waarom ik mp vaak oversla..
Niet allemaal, ik bedoel dat er ook tussen de gewone advertenties mensen zitten met een webwinkel, de niet betaalde advertenties.

Je moet namelijk flink betalen om een link naar je webwinkel te mogen plaatsen en niet iedere adverteerder heeft daar de centen voor.

De kleinere en armere webwinkels dus, of net begonnen.

Ik zit daar dus tussen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 7 december 2017 @ 12:33:20 #41
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175548054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:28 schreef drakin het volgende:

[..]

Niet allemaal, ik bedoel dat er ook tussen de gewone advertenties mensen zitten met een webwinkel, de niet betaalde advertenties.

Je moet namelijk flink betalen om een link naar je webwinkel te mogen plaatsen en niet iedere adverteerder heeft daar de centen voor.

De kleinere en armere webwinkels dus, of net begonnen.

Ik zit daar dus tussen
Tja nieuw spul (of het moet al zelf gemaakt/gefabriceerd zijn) vind ik niet thuishoren daar.. irriteer ik me alleen maar aan..
Het begon ooit als tweedehands site.. dat is nu verworden tot een verzameling van clickbait
pi_175548074
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Tja nieuw spul (of het moet al zelf gemaakt/gefabriceerd zijn) vind ik niet thuishoren daar.. irriteer ik me alleen maar aan..
Het begon ooit als tweedehands site.. dat is nu verworden tot een verzameling van clickbait
Een marktplaats is voor nieuw, oud, zelfgemaakt(dan is het ook nieuw) en wat je maar wil verkopen, ook diensten heb je er nu.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_175548082
En er zijn ook webwinkels met 2e hands spul
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 7 december 2017 @ 12:37:22 #44
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175548125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:34 schreef drakin het volgende:

[..]

Een marktplaats is voor nieuw, oud, zelfgemaakt(dan is het ook nieuw) en wat je maar wil verkopen, ook diensten heb je er nu.
Klopt.. daarom laat ik het ook meestal links liggen.. de filosofie van die site is met de vorige eigenaar verdwenen..
Diensten zijn wel handig trouwens..
  donderdag 7 december 2017 @ 12:38:38 #45
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175548144
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:35 schreef drakin het volgende:
En er zijn ook webwinkels met 2e hands spul
Er zijn ook sites met nieuw spul.. en nu?

Het raakt alleen maar meer versnipperd en daardoor zijn er minder bezoekers..
pi_175548353
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:38 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Er zijn ook sites met nieuw spul.. en nu?

Het raakt alleen maar meer versnipperd en daardoor zijn er minder bezoekers..
Maar die willen ook gevonden worden, als ik niks op mp zet, of niks op fb dan is de vindkans naar mijn winkel ook kleiner. Dus een marktplaatsadvertentie heeft niet alleen daar een doel, maar ook een doel tot hogere vindbaarheid
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 7 december 2017 @ 13:00:18 #47
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175548514
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:50 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar die willen ook gevonden worden, als ik niks op mp zet, of niks op fb dan is de vindkans naar mijn winkel ook kleiner. Dus een marktplaatsadvertentie heeft niet alleen daar een doel, maar ook een doel tot hogere vindbaarheid
En juist dat is wat mij irriteert.. ik kom daar om iets te kopen en ik weet heel goed wat.. maar dan kom je in een wirwar van winkels die zichzelf aanprijzen idd..
Waarvoor je in de eerste instantie op die advertentie klikt kunnen ze niet waarmaken omdat de prijzen niet bij het product op de foto horen en je daardoor dus niet meer kan zoeken op prijs.. maar dat boeit ze allemaal niet, zolang ze maar gevonden worden en maar hard genoeg schreeuwen.. want immers iedereen moet kijken.. iedere bezoeker is er eentje..

Terwijl je veel meer kunt verdienen als je niet naar bezoekersaantallen kijkt, maar naar kopersaantallen..

Als ik iets verkoop is mn advertentie misschien 5 keer bekeken.. ik hoef geen mensen te zoeken.. de mensen vinden mijn product zelf wel..
pi_175548762
Als ik wat moet versturen, dan maak ik altijd verschillende foto's en stuur ik deze door via de Marktplaats chat.
Dus een een foto van het artikel verpakt in de doos, een foto van het adres op de doos en een foto van de bon met de track and trace code.
Kunnen ze achteraf niet zeggen dat ik wat fout heb gedaan met versturen.
pi_175548804
Al valt het mij wel op, dat je spullen tegenwoordig sneller verkoopt via de verkoop groepen op Facebook dan via Marktplaats
pi_175549809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:18 schreef GM78 het volgende:
Al valt het mij wel op, dat je spullen tegenwoordig sneller verkoopt via de verkoop groepen op Facebook dan via Marktplaats
Op Facebook kan je niet gericht zoeken... Volgens mij zijn her vooral impulsaankopen of van die “hey dit heb ik toevallig nodig” aankopen.
pi_175549878
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:16 schreef GM78 het volgende:
Als ik wat moet versturen, dan maak ik altijd verschillende foto's en stuur ik deze door via de Marktplaats chat.
Dus een een foto van het artikel verpakt in de doos, een foto van het adres op de doos en een foto van de bon met de track and trace code.
Kunnen ze achteraf niet zeggen dat ik wat fout heb gedaan met versturen.
Doe ik ook altijd. Hoef je niet bang te zijn dat iemand je gaat aangeven voor oplichting omdat diegene achteraf gezien alles gratis wilde.

Ik heb eens gehad dat iemand ging klagen over wat die gekocht had. Het zou iets anders zijn dan verwacht. Jammer joh foto stond gewoon in de advertentie :W
pi_175550054
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

Op Facebook kan je niet gericht zoeken... Volgens mij zijn her vooral impulsaankopen of van die “hey dit heb ik toevallig nodig” aankopen.
Als je intoets: iPhone krijg je alleen maar iphones en aanverwanten te zien.
pi_175550234
Mensen
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:18 schreef GM78 het volgende:
Al valt het mij wel op, dat je spullen tegenwoordig sneller verkoopt via de verkoop groepen op Facebook dan via Marktplaats
Op facebook zitten ontzettend veel mensen die voor een dubbie op de eerste rij willen zitten.
En regelmatig zie ik dezelfde adv ook terug op marktplaats.

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 07-12-2017 16:42:44 ]
pi_175550344
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:14 schreef amaranta het volgende:
Mensen

[..]

Op facebook zitten ontzettend veel mensen die voor een dubbie op de eerste rij willen zitten.
En regelmatig zie ik dezelfde adv ook terug op facebook.
En nepprofielen. :’) Als je alles laat ophalen is er niets aan de hand maar met verzending, Facebook gaat geen gegevens delen met de politie en misschien wordt iemand anders identiteit gebruikt.
pi_175550461
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:17 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

En nepprofielen. :’) Als je alles laat ophalen is er niets aan de hand maar met verzending, Facebook gaat geen gegevens delen met de politie en misschien wordt iemand anders identiteit gebruikt.
Geen ervaring mee.
pi_175550511
wat me ook stoort zijn de dictator-beheerders in sommige groepen.
Ik ben daardoor ook uit vrijwel alle verkoopgroepen gestapt.
Beetje stoer doen met regels die nergens op slaan.

Van elke advertentie goedkeuren( (deze pagina loopt ook niet meer) , tot eisen van hoe je advertentie eruit moet zien.
pi_175550551
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:22 schreef amaranta het volgende:
wat me ook stoort zijn de dictator-beheerders in sommige groepen.
Ik ben daardoor ook uit vrijwel alle verkoopgroepen gestapt.
Beetje stoer doen met regels die nergens op slaan.

Van elke advertentie goedkeuren( (deze pagina loopt ook niet meer) , tot eisen van hoe je advertentie eruit moet zien.
Mensen die eisen dat je behalve bij die standaardvragen voor een advertentie de vraagprijs ook in de omschrijving zet. Zodat in elke advertentie twee keer staat wat het kost. En doe je dat niet pech advertentie is weg. :?
pi_175550567
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:24 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

Mensen die eisen dat je behalve bij die standaardvragen voor een advertentie de vraagprijs ook in de omschrijving zet. Zodat in elke advertentie twee keer staat wat het kost. En doe je dat niet pech advertentie is weg. :?
Bijvoorbeeld.
RICHTPRIJS VERMELDEN AUB
pi_175550605
Hier gooien ze 1x per maand de site dicht en gaat deze dictator alle berichten verwijderen

Beste leden,
Voordat je iets verkoopt: lees eerst de regels goed door! Advertenties die niet voldoen aan onderstaande regels worden NIET goedgekeurd. Ook reageren we niet op berichten over het niet plaatsen van de advertenties.
- Deze verkoop site is bedoeld voor de 'regio'.
- Vermeld ofwel de vraagprijs of maak een discussie aan. Bij een discussie hoef je geen bedrag te kiezen.
-Bied je advertentie niet gratis aan om vervolgens te laten bieden. Advertenties waarvan na goedkeuring de bedragen aangepast worden, worden direct verwijderd, evenals de adverteerder zelf.
- Wil je meerdere items ineens verkopen, maak dan een discussie aan. Maak geen losse advertenties aan.
-Items die eerder via deze site gekocht zijn, mogen NIET via deze site doorverkocht worden. Adverteerders die dit toch doen zullen worden verwijderd.
- Plaats altijd een foto van wat je wilt verkopen.
- Handelaren en zakelijke advertenties worden niet op de site toegelaten.
- Advertenties met een link naar een externe website of andere Facebook pagina (behalve marktplaats en funda) zullen worden afgekeurd.
- In dieren mag niet gehandeld worden.
- De advertentie wordt na 1 maand verwijderd.
- Spullen aanbieden die hobbymatig gemaakt worden kunnen we helaas niet toestaan. Wij kunnen niet controleren of deze al dan niet zakelijk zijn.
- Uppen is slechts eens in de 24 uur toegestaan!
Wij sturen geen berichten wanneer een advertentie om wat voor reden dan ook verwijderd wordt. Alles is terug te lezen in dit bericht.
Groeten,
pi_175550672
nog meer dictators

Omdat we steeds groter worden hebben we toch maar enkele regels gemaakt om het duidelijk en overzichtelijk te houden voor iedereen.
-Handel ( Lees elk soort handel ) is op onze groep niet toegestaan en zal daarom ook meteen verwijderd worden.
-Het plaatsen van huizen en/of stacaravans staan wij ook niet toe...hier zijn tal van andere groepen voor.
- Het aanbieden van Replica artikelen is strafbaar dus word niet geaccepteerd.mits u de bon kunt overhandigen ( dus op foto erbij vermeld )
Denk hierbij aan Nike air max, parfum en dvd's Ugg's enz enz.
-Het aanbieden/vragen van hulp in de huishouding staan wij niet toe...dit is zwartwerk en dus strafbaar...de verraders slapen namelijk niet...hier verstaan wij ook het aanbieden van andere diensten etc. Dus ook personeel vragen is niet toegestaan of om werk vragen.
-Dit houd ook in aanbiedingen van bodywraps en dergelijke.
-Oudijzerhandelaren staan we ook niet toe.
-Alcohol en tabak verkoop is niet toegestaan.
- advertentie's over dieren..Lees alle soorten is niet toegestaan...daar zijn andere site's voor.
- uw advertentie mag er ook niet dubbel worden opgezet. Plaats zoveel mogelijk artikelen in 1 advertentie om het overzichtelijk te houden.
-advertentie's waar al tig keer hetzelfde antwoord op gegeven is daarbij zetten wij de mogelijkheid om te reageren uit...de advertentie blijft wel behouden.
- Alleen rechtstreeks uw advertentie plaatsen op de groep...dus niet delen van een andere groep.
- niet elke dag uw advertentie verwijderen en opnieuw plaatsen...Zoals hier onder vermeld staat kunt u uw advertentie 1 keer per dag uppe'n...dus ook niet omhoog praten. Dit houd in uppen mag 24 uur na het plaatsen van de advertentie.
- Advertentie's plaatsen is toegestaan voor mensen van 16 jaar en ouder.
- advertenties die niet voldoen worden verwijderd uit de groep, ( ook zondder dit te melden )maak daarom uw advertentie zo compleet mogelijk dit houd in onder andere uw woonplaats en ( richt ) prijs.
-Alleen advertentie's plaatsen als u uit xx komt, of de daaraan grenzende dorpen ( regio )...mits het in xxx opgehaald kan worden dan dit graag vermelden in uw advertentie...dit om teleurstellingen te voorkomen.
-Als uw spullen verkocht en opgehaald zijn graag zelf uw advertentie verwijderen.
- Als er meerdere foto's geplaatst zijn niet onder een foto reageren maar onder het hele bericht...als u op een foto alleen reageert komt deze los op de site te staan en word deze verwijderd...of gevraagd om er de woonplaats bij te vermelden om het overzichtelijk te houden.
- blijkbaar is het ook nodig om te vermelden dat het niet toegestaan is om eigen spullen bij een ander in de advertentie aan te bieden...maak daarvoor een eigen advertentie aan.
- De aanbieder beslist zelf wie zijn/haar spullen krijgt...dus niet wie het eerst komt die het eerst maalt...mits anders aangegeven natuurlijk.
-Advertentie's worden na 4 weken verwijderd ongeacht of deze omhoog geplaatst zijn of niet...zo houden we het overzichtelijk voor iedereen.
-Het Beheer negeren na meerdere malen waarschuwen betekend verwijdering van de groep of verwijdering van de advertentie.
-Discussie's worden niet gewaardeerd en dus ook niet toegestaan!
Mocht dit toch gebeuren en doorgaan na het erop aanspreken betekend ook verwijdering van de groep.
-Het beheer is niet aansprakelijk voor de koop of verkoop van de goederen...hier bent u zelf verantwoordelijk voor.
- Het plaatsen van ( verkoop ) linken en website's is ook niet toegestaan .
- Als u een afspraak maakt en vervolgens zonder af te melden niet op komt dagen, en u er op aan gesproken bent en niet reageert...houd in verwijdering van de groep.
Verder wensen wij iedereen vele plezier op onze groep.
pi_175550709
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:27 schreef amaranta het volgende:
Hier gooien ze 1x per maand de site dicht en gaat deze dictator alle berichten verwijderen

Beste leden,
Voordat je iets verkoopt: lees eerst de regels goed door! Advertenties die niet voldoen aan onderstaande regels worden NIET goedgekeurd. Ook reageren we niet op berichten over het niet plaatsen van de advertenties.
- Deze verkoop site is bedoeld voor de 'regio'.
- Vermeld ofwel de vraagprijs of maak een discussie aan. Bij een discussie hoef je geen bedrag te kiezen.
-Bied je advertentie niet gratis aan om vervolgens te laten bieden. Advertenties waarvan na goedkeuring de bedragen aangepast worden, worden direct verwijderd, evenals de adverteerder zelf.
- Wil je meerdere items ineens verkopen, maak dan een discussie aan. Maak geen losse advertenties aan.
-Items die eerder via deze site gekocht zijn, mogen NIET via deze site doorverkocht worden. Adverteerders die dit toch doen zullen worden verwijderd.
- Plaats altijd een foto van wat je wilt verkopen.
- Handelaren en zakelijke advertenties worden niet op de site toegelaten.
- Advertenties met een link naar een externe website of andere Facebook pagina (behalve marktplaats en funda) zullen worden afgekeurd.
- In dieren mag niet gehandeld worden.
- De advertentie wordt na 1 maand verwijderd.
- Spullen aanbieden die hobbymatig gemaakt worden kunnen we helaas niet toestaan. Wij kunnen niet controleren of deze al dan niet zakelijk zijn.
- Uppen is slechts eens in de 24 uur toegestaan!
Wij sturen geen berichten wanneer een advertentie om wat voor reden dan ook verwijderd wordt. Alles is terug te lezen in dit bericht.
Groeten,
Wat een regels, vooral dat je eerder gekocht spul niet mag aanbieden. Dus als ik in de groep een kledingstuk koop voor een kind en die er twee maanden later uit groeit mag ik het niet aanbieden?
pi_175550756
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:32 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

Wat een regels, vooral dat je eerder gekocht spul niet mag aanbieden. Dus als ik in de groep een kledingstuk koop voor een kind en die er twee maanden later uit groeit mag ik het niet aanbieden?
Weet ik niet.
Ik zet niks meer in de ze groep. Weet ook niet waarom ik nog lid ben.
Volgens mij zijn de beheerders thuisblijfmoeders met zeeën van tijd. Want ze zijn rap met reageren/commanderen.
(niks mis met thuisbljfmoeders overigens)
pi_175550797
Overigens herken ik dat dictatorgedrag van een andere groep, ongeveer de enige waar ik ooit actief in zat. Het is een groep van onze basisschool waar een iemand bepaalt wat wel en niet mag. En dan niet in de zin van geen berichten niet gerelateerd maar echt wat hem wel en niet bevalt.
Bespreken dat de Facebookmoordenaar bij ons op school zou hebben gezeten mag niet want is kwetsend maar gelukkig mag je wel praten over welke meester pedofiel is.

Daarom prefereer ik Marktplaats, de enige baas is het bedrijf zelf die niet met allemaal idiote regels komt.
Hier heb ik nog de regie over mijn eigen advertentie en ik zet bieden UIT want dat levert toch niets op, iets wat op facebook vaak verplicht moet mogen :D
pi_175551825
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:14 schreef amaranta het volgende:
Mensen

[..]

Op facebook zitten ontzettend veel mensen die voor een dubbie op de eerste rij willen zitten.
En regelmatig zie ik dezelfde adv ook terug op facebook.
Dat heb ik juist vooral op mp. Zet ik in de advertentie nog wel de optie vaste prijs aan, gaan ze nog flink eronder bieden. Zoiets heb ik maar 1 keer op fb gehad.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_175552790
Die beheerders op Facebook groepen zijn gewoon :')

De meeste denken echt dat ze heel wat zijn om dat ze beheerder zijn _O-
Het valt mij wel op dat vrouwelijke beheerders het ergste zijn
pi_175552904
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:14 schreef amaranta het volgende:
Mensen

[..]

Op facebook zitten ontzettend veel mensen die voor een dubbie op de eerste rij willen zitten.
En regelmatig zie ik dezelfde adv ook terug op facebook.
De afgelopen maanden drie auto's verkocht via Facebook.
Marktplaats is gewoon schofterig duur geworden, speurders reageert bijna niemand meer op een advertentie. En via lokale Facebook groepen verkoopt het vrij snel.
Al heb je daar ook vrij veel niksgevers zitten
pi_175552934
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:50 schreef GM78 het volgende:
Die beheerders op Facebook groepen zijn gewoon :')

De meeste denken echt dat ze heel wat zijn om dat ze beheerder zijn _O-
Het valt mij wel op dat vrouwelijke beheerders het ergste zijn
Ik ben beheerder van 1 zo'n groep, dankje voor je compliment.

Ik stuur vaak even een chatberichtje of iemand zzper is en verzoek ze dan een link te plaatsen naar hun facebook of website, juist omdat dat bij de meeste groepen streng verboden is.
Ik weet hoe moeilijk het is te overleven als zzper, dus juist een beetje mekaar helpen ben ik voor.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_175553156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:57 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik ben beheerder van 1 zo'n groep, dankje voor je compliment.

Ik stuur vaak even een chatberichtje of iemand zzper is en verzoek ze dan een link te plaatsen naar hun facebook of website, juist omdat dat bij de meeste groepen streng verboden is.
Ik weet hoe moeilijk het is te overleven als zzper, dus juist een beetje mekaar helpen ben ik voor.
Daarom zeg ik ook, de meeste ^O^
  donderdag 7 december 2017 @ 16:15:06 #69
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175553255
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:56 schreef GM78 het volgende:

[..]

De afgelopen maanden drie auto's verkocht via Facebook.
Marktplaats is gewoon schofterig duur geworden, speurders reageert bijna niemand meer op een advertentie. En via lokale Facebook groepen verkoopt het vrij snel.
Al heb je daar ook vrij veel niksgevers zitten
BD kijkt ook mee bij de autoverkopen op marktplaats, voor je het weet sta je als handelaar te boek.
And so is the past
pi_175553936
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:50 schreef GM78 het volgende:
Die beheerders op Facebook groepen zijn gewoon :')

De meeste denken echt dat ze heel wat zijn om dat ze beheerder zijn _O-
Het valt mij wel op dat vrouwelijke beheerders het ergste zijn
Ja. Eens. Eens.
pi_175553952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:57 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik ben beheerder van 1 zo'n groep, dankje voor je compliment.

Ik stuur vaak even een chatberichtje of iemand zzper is en verzoek ze dan een link te plaatsen naar hun facebook of website, juist omdat dat bij de meeste groepen streng verboden is.
Ik weet hoe moeilijk het is te overleven als zzper, dus juist een beetje mekaar helpen ben ik voor.
Waarom zou dat niet mogen op Facebook?
pi_175555498
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:10 schreef GM78 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook, de meeste ^O^
jup, als ik een link naar mijn website plaats wordt ik eruit geflikkerd, ach er zijn toch duizenden anderen van die groepen :+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_175555546
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen op Facebook?
Sommige beheerders vinden je dan te commercieel ofzo, maar die vergelijken een kleine website meteen met een enorm bedrijf van 5000 werknemers met miljoenen omzet/winst.

Er is toch echt wel een verschil
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_175572812
Mensen die tegenwoordig in hun advertentie zetten dat he alleen mag bieden als je echt interesse hebt... Zou het werken?
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:00:23 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175572942
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:54 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Mensen die tegenwoordig in hun advertentie zetten dat he alleen mag bieden als je echt interesse hebt... Zou het werken?
Ja hoor
pi_175646994
Dit is gewoon zo raar dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden.

Ik heb al meermaals de afgelopen weken gehad dat mensen dolenthousiast iets van mij kopen, het bij een parcelshop willen ophalen en ik het na een paar weken weer thuisbezorgd krijg als retour.
Dit komt omdat die mensen iets bestellen maar het dan nooit meer ophalen waardoor het automatisch retour naar de afzender

En elke keer als ik de klantenservice van het verzendbedrijf bel blijkt dat zij zelf al tig mails hebben gestuurd en op mijn mails, MP berichten en 0,01 cent naar ze overmaak met de mededeling dat hun spullen retour zijn reageren ze niet. _O-

Ik heb hier inmiddels meerdere ongeopende pakjes staan en weet niet wat ik hiermee moet... straks gaan de kopers het alsnog eisen maar als ik de pakketjes weer stuur moet ik weer betalen voor verzending. Met het risico dat ze het weer niet ophalen.

Is dit een nieuwe hobby van werkloos Nederland of zo, spullen bestellen via DHL/UPS/dpd, betalen en het dan nooit ophalen? :’)
  maandag 11 december 2017 @ 15:52:06 #77
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_175647414
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:54 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Mensen die tegenwoordig in hun advertentie zetten dat he alleen mag bieden als je echt interesse hebt... Zou het werken?
Volgens mij niet. Je kunt ze beter vertellen te mailen bij echte interesse. De bieders laten meestal niks van zich horen als je er op in wilt gaan. Sommige mensen bieden én mailen dat komt ook voor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_175647515
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:52 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Je kunt ze beter vertellen te mailen bij echte interesse. De bieders laten meestal niks van zich horen als je er op in wilt gaan. Sommige mensen bieden én mailen dat komt ook voor.
Volgens mij zitten er ook heel crawlers op. Bij bepaalde merkartikelen als ik een bericht stuur op de boden worden die berichten nooit gelezen?
pi_175648145
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:35 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij zijn de beheerders thuisblijfmoeders met zeeën van tijd.
Dan kunnen ze beter een cursus mits/tenzij gaan volgen of werkwoorden vervoegen voor beginners. Hier loopt het bloed van uit mijn ogen..
pi_175663298
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:33 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Dit is gewoon zo raar dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden.

Ik heb al meermaals de afgelopen weken gehad dat mensen dolenthousiast iets van mij kopen, het bij een parcelshop willen ophalen en ik het na een paar weken weer thuisbezorgd krijg als retour.
Dit komt omdat die mensen iets bestellen maar het dan nooit meer ophalen waardoor het automatisch retour naar de afzender

En elke keer als ik de klantenservice van het verzendbedrijf bel blijkt dat zij zelf al tig mails hebben gestuurd en op mijn mails, MP berichten en 0,01 cent naar ze overmaak met de mededeling dat hun spullen retour zijn reageren ze niet. _O-

Ik heb hier inmiddels meerdere ongeopende pakjes staan en weet niet wat ik hiermee moet... straks gaan de kopers het alsnog eisen maar als ik de pakketjes weer stuur moet ik weer betalen voor verzending. Met het risico dat ze het weer niet ophalen.

Is dit een nieuwe hobby van werkloos Nederland of zo, spullen bestellen via DHL/UPS/dpd, betalen en het dan nooit ophalen? :’)
Wat gek joh, dit heb ik nog nooit gehad!
Ik zou ze iets schrijven als ‘het pakje staat nu alweer 2 weken ongeopend retour bij mij, als ik binnen 1 week niks van u hoor pak ik het weer uit en zet ik het opnieuw op MP’
pi_175668748
Ah leuk dit!😁
X ons
pi_175679550
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:50 schreef Monkeymind het volgende:

[..]

Wat gek joh, dit heb ik nog nooit gehad!
Ik zou ze iets schrijven als ‘het pakje staat nu alweer 2 weken ongeopend retour bij mij, als ik binnen 1 week niks van u hoor pak ik het weer uit en zet ik het opnieuw op MP’
Ja zit ik ook aan te denken. Ik stort dan natuurlijk wel het geld terug, behalve de verzending natuurlijk.
Aan de ene kant, het is verkocht en van hen, maar als zij zelf te beroerd zijn om iets wat zij zelf hebben gekocht en betaald op te halen en ze reageren niet weet ik ook niet wat ik moet doen.
pi_175679720
De leveranciers waarmee de pakjes worden gestuurd zeggen ook iedere keer dat de verzendkosten niet op hen kunnen worden verhaald, want zij kunnen gewoon in het systeem zien dat de personen waar het om gaat meerdere mails hebben gekregen met de herinnering om de pakjes op te halen en wanneer dat precies was.
Ik vind het zelf vooral vervelend dat spullen waar ik vanaf wilde en vanaf dacht te zijn toch retour komen. Nu moet ik betalen om steeds klantenservices te bellen om te vragen wat er mis ging, en had ik achteraf gezien beter alles gelijk naar de kringloop kunnen brengen in plaats van dit.

Ik vind het maar een rare hobby. Mensen denken goedkoop uit te zijn met hun DHL, UPS of DPD voor 4/5 euro als ze het dan kunnen ophalen bij een parcelpoint. Maar vervolgens halen ze het niet op en dan moeten ze dus opnieuw betalen willen ze het alsnog want het is toch echt hun eigen schuld dat het retour is gegaan. Hadden ze beter meer kunnen betalen zodat het thuisbezorgd werd...
Of ze wilden het alsnog niet hebben en dachten: nou dan haal ik het gewoon maar niet op ook al heb ik vooraf betaald.

Vreemd ook dat die mensen niet zelf de klantenservice bellen. Als ik een mail krijg dat ik iets op kan komen halen en ik denk dat dat fout is gegaan dan is het toch vanzelfsprekend dat je gaat bellen of zo?

Ik kreeg ook een keer een mail nadat ik wat via UPS verzond dat IK mijn pakje moet ophalen, maar dat was dan toevallig wel een fout van UPS. _O- Ontvanger had gelukkig dezelfde mail gekregen. ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2017 20:53:44 ]
pi_175679873
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:48 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

Ja zit ik ook aan te denken. Ik stort dan natuurlijk wel het geld terug, behalve de verzending natuurlijk.
Aan de ene kant, het is verkocht en van hen, maar als zij zelf te beroerd zijn om iets wat zij zelf hebben gekocht en betaald op te halen en ze reageren niet weet ik ook niet wat ik moet doen.
Mail sturen dat het pakje retour is gekomen en dat je het nog 2 weken vasthoudt en anders weer gaat verkopen.
Intussen ontvangen geld minus verzendkosten apart houden zodat je dat probleemloos terug kunt storten, mocht men zich alsnog bedenken na jouw aangegeven twee weken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175680350
Ik heb het 1 keer gehad.
Die mensen waren op vakantie, en toen ze bij de parcelshop kwamen, was het al terug gestuurd naar mij.
Zij hebben opnieuw verzendkosten overgemaakt en toen heb ik het opnieuw opgestuurd.
Post.nl was dus goedkoper geweest.,
pi_175680970
Tot zover de leuke MP gevallen, het is een SC geworden blijkbaar :{
pi_175681139
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:10 schreef amaranta het volgende:
Ik heb het 1 keer gehad.
Die mensen waren op vakantie, en toen ze bij de parcelshop kwamen, was het al terug gestuurd naar mij.
Zij hebben opnieuw verzendkosten overgemaakt en toen heb ik het opnieuw opgestuurd.
Post.nl was dus goedkoper geweest.,
Nja dat was dus nog erkennen van eigen fouten, en zij wilden blijkbaar wel heel graag het product hebben.
Dat is met al die zooi die nu bij mij staat helaas niet.

Btw DPD klantenservice is al 50 cent per gesprek, handig als je iets voor 3 euro verkoopt en nog een (paar) keer terug moet bellen. Heb nu eigenlijk spijt van dat ik iets via marktplaats verkocht.
pi_175681711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:31 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

Nja dat was dus nog erkennen van eigen fouten, en zij wilden blijkbaar wel heel graag het product hebben.
Dat is met al die zooi die nu bij mij staat helaas niet.

Btw DPD klantenservice is al 50 cent per gesprek, handig als je iets voor 3 euro verkoopt en nog een (paar) keer terug moet bellen. Heb nu eigenlijk spijt van dat ik iets via marktplaats verkocht.
Waarom zou jii DpD bellen?
pi_175681733
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Juup© het volgende:
Tot zover de leuke MP gevallen, het is een SC geworden blijkbaar :{
Vervelend. Misschien Kun je op Mp Een nieuw topic kopen.
pi_175681822
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Waarom zou jii DpD bellen?
Ik had iets via DPD naar de parcelshop van "mijn klant" verzonden en kreeg onverwacht DPD aan mijn deur met dat pakketje. Dus ik ben gaan bellen waarom ik onverwacht een pakketje terug heb gekregen en zij hebben mij uitgelegd dat de klant het niet heeft opgehaald. (En dat als ik het opnieuw wil verzenden ik moet betalen want dit is niet hun fout)
pi_175682905
Door dit topic bedenk ik me hoe "geweldig" dat gelijk oversteken van Marktplaats moet zijn; GC / Hoe veilig is 'veilig betalen' via marktplaats?

Als ik "mijn klanten" die nooit hun pakketjes hebben opgehaald bij DPD/DHL zo liet betalen maakte ik dus verlies op de verzendkosten. :') Want zij hebben het nooit opgehaald dus nooit ontvangen en ik heb al betaald voor verzenden en nu krijgen zij al hun geld terug want niet opgehaald is voor hun natuurlijk gelijk aan niet ontvangen ook al ligt het aan henzelf. :')

Iemand hier die wel een reden heeft om toch die functie te gebruiken?
  woensdag 13 december 2017 @ 01:41:07 #92
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175685934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:26 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Iemand hier die wel een reden heeft om toch die functie te gebruiken?
Voor dit soort vragen is dit topic niet bedoeld. Ook de slowchat mag je achterwege laten.

Blijft de rest ook even on-topic, bedankt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175686574
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:41 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Voor dit soort vragen is dit topic niet bedoeld. Ook de slowchat mag je achterwege laten.

Blijft de rest ook even on-topic, bedankt.
Ben jij mod in GC? :o
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 13 december 2017 @ 07:24:32 #94
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_175686857
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:52 schreef CharlotteBOEM het volgende:
De leveranciers waarmee de pakjes worden gestuurd zeggen ook iedere keer dat de verzendkosten niet op hen kunnen worden verhaald, want zij kunnen gewoon in het systeem zien dat de personen waar het om gaat meerdere mails hebben gekregen met de herinnering om de pakjes op te halen en wanneer dat precies was.
Ik vind het zelf vooral vervelend dat spullen waar ik vanaf wilde en vanaf dacht te zijn toch retour komen. Nu moet ik betalen om steeds klantenservices te bellen om te vragen wat er mis ging, en had ik achteraf gezien beter alles gelijk naar de kringloop kunnen brengen in plaats van dit.

Ik vind het maar een rare hobby. Mensen denken goedkoop uit te zijn met hun DHL, UPS of DPD voor 4/5 euro als ze het dan kunnen ophalen bij een parcelpoint. Maar vervolgens halen ze het niet op en dan moeten ze dus opnieuw betalen willen ze het alsnog want het is toch echt hun eigen schuld dat het retour is gegaan. Hadden ze beter meer kunnen betalen zodat het thuisbezorgd werd...
Of ze wilden het alsnog niet hebben en dachten: nou dan haal ik het gewoon maar niet op ook al heb ik vooraf betaald.

Vreemd ook dat die mensen niet zelf de klantenservice bellen. Als ik een mail krijg dat ik iets op kan komen halen en ik denk dat dat fout is gegaan dan is het toch vanzelfsprekend dat je gaat bellen of zo?

Ik kreeg ook een keer een mail nadat ik wat via UPS verzond dat IK mijn pakje moet ophalen, maar dat was dan toevallig wel een fout van UPS. _O- Ontvanger had gelukkig dezelfde mail gekregen. ;)
Om wat voor producten gaat het? Op deze manier zetten ze wel de concurrentie buiten spel.
  woensdag 13 december 2017 @ 11:52:33 #95
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_175690572
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 06:09 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ben jij mod in GC? :o
Ja, hij is mod op FOK!

En hij heeft een punt. Gelieve een klein beetje ontopic, anders wordt het topic om zeep geholpen. ^O^
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  donderdag 14 december 2017 @ 20:22:23 #96
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175726124
quote:
Het LIJKT een externe videokaart die ook nog eens onafhankelijk is....MAARRRR.....het is helaas alleen de metalen beschermhoes voor een eventuele externe onafhankelijke videokaart....

Dat dus :?
pi_175727548
quote:
Lees de OP nog eens een keer of tig.
SCREENSHOTS mensen, want als MP de advertentie verwijdert zien wij geen hol meer wat dat betreft.

Maar goed, ik ben zo gek dat ik het voor de desbetreffende user regel :') (al was dit de eerste en waarschijnlijk laatste keer).



  donderdag 14 december 2017 @ 21:16:20 #99
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175727884
Sorry was het totaal vergeten :@
pi_175741013
Moest eigenlijk wel lachen om deze idioot. Zat maar een kleine 100,- onder de vraagprijs. Z'n reactie daarna vond ik sportief.


  vrijdag 15 december 2017 @ 15:47:34 #101
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_175743056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
Moest eigenlijk wel lachen om deze idioot. Zat maar een kleine 100,- onder de vraagprijs. Z'n reactie daarna vond ik sportief.


[ afbeelding ]
_O_
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 20:46:06 #102
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_175749275
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:58 schreef Doevelaer het volgende:
Moest eigenlijk wel lachen om deze idioot. Zat maar een kleine 100,- onder de vraagprijs. Z'n reactie daarna vond ik sportief.


[ afbeelding ]
Lijkt mij een brugklas scholier ofzo met spaarcentjes. Vind z'n reactie idd sportief
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 24 december 2017 @ 18:35:44 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175976824
Ik verkoop een (overigens zgan) jas voor 5 euro. Krijg ik dit bericht.
quote:
Ik zou graag willen weten in wat voor staat de jas verkeert. Of ie ook mankementen heeft, zoals bijvoorbeeld vlekken, gaatjes, losse naden, missende knopen, kleurverschil. (Of iets anders.)
Normaal staat er altijd bij of het kledingstuk 'nieuw', 'zo goed als nieuw' of 'gedragen' is.
Op een of andere manier heb jij die verplichting niet. ;)

Met vriendelijke groet,
pi_175978540
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 18:35 schreef amaranta het volgende:
Ik verkoop een (overigens zgan) jas voor 5 euro. Krijg ik dit bericht.

[..]

Hoe ga je reageren? heel erg lief ivm de kerstbomendag? :*
pi_175978703
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 18:35 schreef amaranta het volgende:
Ik verkoop een (overigens zgan) jas voor 5 euro. Krijg ik dit bericht.

[..]

Dat zijn wel leuke mensen om creatief op te reageren. Ik had er iets van gemaakt in de trant van 'Het is een verrassingspakket i.v.m. kerst!'.
  zondag 24 december 2017 @ 20:05:35 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_175978812
Ik weet het nog niet.
pi_175979125
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 20:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat zijn wel leuke mensen om creatief op te reageren. Ik had er iets van gemaakt in de trant van 'Het is een bouwverrassingspakket i.v.m. kerst!'.
pi_176457159
vanmiddag kwam meneer met zijn dochter om een goedkope tweedehands tv te kopen. Na de tv werkend gezien te hebben, leek alles goed voor elkaar. de dochter gaf een plastic zak, gevuld met muntjes.

half uur later; meneer vraagt of hij zijn geld terug kon krijgen, want de kleuren vallen steeds weg bij hem. meneer is bezig met een oud digitenne kastje en een scart kabel. (terwijl de tv een ingebouwde dvb-t tuner heeft). uur lang geprobeerd meneer te helpen via mp. nu dreigt meneer de tv door m'n raam te smijten. heerlijk dat marktplaatsvolk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_176459043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 17:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanmiddag kwam meneer met zijn dochter om een goedkope tweedehands tv te kopen. Na de tv werkend gezien te hebben, leek alles goed voor elkaar. de dochter gaf een plastic zak, gevuld met muntjes.

half uur later; meneer vraagt of hij zijn geld terug kon krijgen, want de kleuren vallen steeds weg bij hem. meneer is bezig met een oud digitenne kastje en een scart kabel. (terwijl de tv een ingebouwde dvb-t tuner heeft). uur lang geprobeerd meneer te helpen via mp. nu dreigt meneer de tv door m'n raam te smijten. heerlijk dat marktplaatsvolk.
Hoe ga je dit verder aanpakken?
Toevallig zelf deze week weer een goede ervaring gehad met MP.
pi_176464813
Tcharles zit tegenwoordig op Facebook, kijk maarrrrr

https://www.facebook.com/groups/1093863447324634/
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_176464854
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hoe ga je dit verder aanpakken?
Toevallig zelf deze week weer een goede ervaring gehad met MP.
het niveau van deze meneer zorgt er bij mij voor dat ik het allemaal meteen vergeet.
de beste man is waarschijnlijk zelf al vergeten dat ik niet op de begane grond woon, en dat daardoor 'het gooien door mijn raam' van een tv op zich best al knap is.
ik negeer het gewoon. ik ga nu ook geen berichten meer sturen naar hem. ik heb hem oprecht succes gewenst met zijn tv, en hij heeft mij daarna succes gewenst mijn raam. heel apart.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 januari 2018 @ 20:47:54 #112
448715 BarryBaksteen
Nou, nee. Gewoon nee.
pi_176724395


Ik snap dat niet iedereen het even breed heeft, maar een maand sparen voor vijf euro? Dan doe je echt iets verkeerd...
pi_176726060
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2018 20:47 schreef BarryBaksteen het volgende:
[ afbeelding ]

Ik snap dat niet iedereen het even breed heeft, maar een maand sparen voor vijf euro? Dan doe je echt iets verkeerd...
En dan lijkt een horlogeband ook geen prioriteit.
  maandag 5 februari 2018 @ 21:57:34 #114
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_176981357
SBS dit topic onderwerp op tv uittesten. (Nee ik werk niet voor de TV) Benieuwd of ze gebruik maken van FB groepen en topics zoals deze.
pi_177185386
Ene Drita zet de inhoud van haar afvalbak gewoon op marktplaats :|W





https://www.marktplaats.nl/verkopers/18131990.html
pi_177186537
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:00 schreef NothingHappened het volgende:
Ene Drita zet de inhoud van haar afvalbak gewoon op marktplaats :|W

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://www.marktplaats.nl/verkopers/18131990.html
:')
"Lange houten stok"
WTF dat ding voldoet amper aan de specificaties voor een saté prikker.......
Wie in godsnaam koopt dat soort troep, de tijd die het kost om de advertenties er allemaal op te zetten is het nog niet waard.... :o

pi_177186933
Het lege Kinder Suprise Ei capsule is wel ff een gat in de markt hoor...
pi_177186939
Ze heeft er ook gewoon haar adres op staan 8)7
pi_177187044
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ze heeft er ook gewoon haar adres op staan 8)7
Dat is niet slim met al die "waardevolle" spullen :+

Ook vraagt ze maarliefst 1,05 euro voor een blauw piepklein elastiekje.
En vraagt ze "maar" 25 cent voor een fidgetspinner inclusief batterijtje en originele verpakking er nog bij.....

[ Bericht 8% gewijzigd door naiipajiiau op 14-02-2018 21:09:33 ]
pi_177187125
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:00 schreef JayHovah het volgende:
Het lege Kinder Suprise Ei capsule is wel ff een gat in de markt hoor...
Vind ik ook _O- ik ga ¤0,25 bieden
Alius aliud dicit
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:07:19 #121
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_177187138
https://www.marktplaats.n(...)40d2&previousPage=lr

Graag gratis spullen, uiteraard zelf komen brengen MAAR verzenden is geen probleem.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_177187227
Huh, de lege Kindersurprise-capsule kost 65 cent, en de items die er waarschijnlijk inzaten zijn 5 cent (een "worm" die verdacht veel weg heeft van een rups :') ) en 15 cent (autootje). :D

Edit: haha, bijna een euro voor een stift. Als je naar de speelgoedwinkel gaat en zo'n pakje stiften koopt ben je per saldo goedkoper uit. Maar goed, misschien is er een markt voor mensen die perse alleen maar een bruine stift willen en daar een meerprijs voor over hebben... :P
pi_177187311
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:47 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

:')
"Lange houten stok"
WTF dat ding voldoet amper aan de specificaties voor een saté prikker.......
Wie in godsnaam koopt dat soort troep, de tijd die het kost om de advertenties er allemaal op te zetten is het nog niet waard.... :o

[ afbeelding ]

7,50 geboden voor die prachtige houten stok 8-)
Alius aliud dicit
pi_177187403
En deze is gratis. :D



Gezien de aangeboden en gevraagde items, de foto's, en de wat onevenwichtige prijsstellingen denk ik eigenlijk dat dit een kind is die een bescheiden extra zakcentje probeert te verdienen.
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:45:17 #125
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177188443
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
En deze is gratis. :D

[ afbeelding ]

Gezien de aangeboden en gevraagde items, de foto's, en de wat onevenwichtige prijsstellingen denk ik eigenlijk dat dit een kind is die een bescheiden extra zakcentje probeert te verdienen.
_O-

Dit soort vindingen en ¤7,50 bieden op een sateprikker is toch waar fok voor gemaakt is? _O-
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:47:50 #126
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177188505
Overigens zijn het ook wel een beetje kinderhanden :Y
pi_177188539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens zijn het ook wel een beetje kinderhanden :Y
Jeffy Beer foto 3 is geen kind hoor.
pi_177188565
Het account heeft ook een geverifieerd de bankrekening nummer en telefoonnummer en zo
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:51:48 #129
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177188630
Nou, jaar of 12-13?

  woensdag 14 februari 2018 @ 21:52:36 #130
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_177188654
Jeffy is wel alleen ophalen :~
pi_177188902
Als je dan nog even kijkt hoe 'Super Mario Logan Jeffry' eruit ziet...

https://vignette.wikia.no(...)st?cb=20161207225055
Mon 'en!
pi_177189777
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:59 schreef bloempjuh het volgende:
Als je dan nog even kijkt hoe 'Super Mario Logan Jeffry' eruit ziet...

https://vignette.wikia.no(...)st?cb=20161207225055
😂
pi_177190625
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
En deze is gratis. :D

[ afbeelding ]

Gezien de aangeboden en gevraagde items, de foto's, en de wat onevenwichtige prijsstellingen denk ik eigenlijk dat dit een kind is die een bescheiden extra zakcentje probeert te verdienen.
Ik gok op iemand met een beperking.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 14 februari 2018 @ 23:16:23 #134
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_177191141
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:55 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik gok op iemand met een beperking.
Had ooit een iPod Touch te koop staan:

mail1:
Ruil je ook

mail van mij:
Eigenlijk niet, wat heb je te ruil?

mail2:
Radio

mail 3 (direct na mail2 minuut):
roze

Was inderdaad iemand met een beperking zag ik op feestboek. Was een radiootje van misschien ¤5.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_177191963
Dat soort dingen maakt mij altijd een beetje triestig.
pi_177306263
Ik weet even niet of dit hier nou wel of niet thuishoort, maar ik was een beetje aan het informeren over een spelcomputer, ik zoek type 2 en vaak bieden ze type 1 aan, maar door die onduidelijke foto's vaak kan je het niet goed zien.

Dus ik stuur een bericht van, kan je even op dat apparaat zus en zo kijken en mij melden of het hier type 1 of type 2 betreft.

Kreeg ik vandaag dit terug:

"geen zin"

Oké, dan uh ... succes met je verkoop.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
  maandag 19 februari 2018 @ 20:55:19 #137
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_177308005
Ik had een tijdje terug wat oude rommel op marktplaats staan. Terwijl Ik 's avonds aan het koken ben krijg ik een berichtje:

"ik bied ¤2,-"

ok, mooi. 10 seconden later:

"?"

20 seconden later:

"??"

Dan word ik 30 sec later ineens gebeld: "JA HALLO! IK ZIE DAT JE MIJN BOD HEBT GELEZEN, WAAROM REAGEER JE NIET?!!!"

Gast doe kalm, ik ben even aan het koken, ffs :|W
nee, jij dan!
  maandag 19 februari 2018 @ 21:00:13 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177308134
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:43 schreef 2spooky4u het volgende:
Ik weet even niet of dit hier nou wel of niet thuishoort, maar ik was een beetje aan het informeren over een spelcomputer, ik zoek type 2 en vaak bieden ze type 1 aan, maar door die onduidelijke foto's vaak kan je het niet goed zien.

Dus ik stuur een bericht van, kan je even op dat apparaat zus en zo kijken en mij melden of het hier type 1 of type 2 betreft.

Kreeg ik vandaag dit terug:

"geen zin"

Oké, dan uh ... succes met je verkoop.
Ik snap dat eerlijk gezegd wel...
Heb soms ook geen zin om de diameter van een tapasschaaltje op te meten.
Moet ik eerst op zoek naar een meetlint....
pi_177309043
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:55 schreef Gehenna het volgende:
Dan word ik 30 sec later ineens gebeld: "JA HALLO! IK ZIE DAT JE MIJN BOD HEBT GELEZEN, WAAROM REAGEER JE NIET?!!!"

Gast doe kalm, ik ben even aan het koken, ffs :|W
Wauw, ik zit al 6 jaar op marktplaats, maar mijn telefoon nummer geef ik vrijwel nooit. 1 of 2 keer om op whatsapp verder te gaan, maar dat ze je gaan bellen, brrr mij niet gezien.

quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap dat eerlijk gezegd wel...
Heb soms ook geen zin om de diameter van een tapasschaaltje op te meten.
Moet ik eerst op zoek naar een meetlint....
Mja, okay, soms wil men echt de meest vage details weten, maar als je een product aanbiedt, vind ik wel dat je een heel klein beetje moeite mag doen om een beetje "specs" ervan te vermelden. Dat ik vraag om een registratienummer ergens op zo'n ding zou toch geen moeite moeten zijn, imho.
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_177311696
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:35 schreef 2spooky4u het volgende:

[..]

Wauw, ik zit al 6 jaar op marktplaats, maar mijn telefoon nummer geef ik vrijwel nooit. 1 of 2 keer om op whatsapp verder te gaan, maar dat ze je gaan bellen, brrr mij niet gezien.

Autist :')
  maandag 19 februari 2018 @ 23:59:17 #141
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_177312207
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:35 schreef 2spooky4u het volgende:

[..]

Wauw, ik zit al 6 jaar op marktplaats, maar mijn telefoon nummer geef ik vrijwel nooit. 1 of 2 keer om op whatsapp verder te gaan, maar dat ze je gaan bellen, brrr mij niet gezien.
Jup, ik wist niet eens dat ie erop stond, hierna dus ook direct verwijderd
nee, jij dan!
  vrijdag 2 maart 2018 @ 15:18:14 #143
432999 NothingHappened
...seriously...
  vrijdag 2 maart 2018 @ 15:19:53 #144
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_177551491
Hmmmm...deze foto’s gisteravond opgeslagen, maar nu is de advertentie verwijderd blijkbaar. Het werd toch te gek voor mp, of iemand heeft ze gekauft uiteraard :)
  vrijdag 2 maart 2018 @ 16:00:59 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177552518
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 16:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

:D
Word je daar nat van?
  vrijdag 2 maart 2018 @ 16:09:01 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_177552565
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 16:05 schreef MCH het volgende:

[..]

Word je daar nat van?
Van dat briefje? Absoluut.
  zondag 11 maart 2018 @ 00:25:09 #148
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_177738487
Fred uit Nieuwkuijk bied een kolonie Pinguïns aan. Pagina 1:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177743478
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik snap dat eerlijk gezegd wel...
Heb soms ook geen zin om de diameter van een tapasschaaltje op te meten.
Moet ik eerst op zoek naar een meetlint....
Lui kind :'). Zet dan niks op MP ofzo.
pi_177808221
_O-
Interessant he ?
  donderdag 29 maart 2018 @ 22:00:29 #151
370431 drakin
vurig typje
pi_178180662
geen sukkel, maar wel iets gaafs gezien op mp https://www.marktplaats.n(...)sy&utm_content=Dlgen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:05:39 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178182708
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 22:00 schreef drakin het volgende:
geen sukkel, maar wel iets gaafs gezien op mp https://www.marktplaats.n(...)sy&utm_content=Dlgen
Dat heeft hij destijds nieuw niet eens gekost :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:08:02 #153
370431 drakin
vurig typje
pi_178182781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat heeft hij destijds nieuw niet gekost :D
laten we dan maar even snel terug naar '76 gaan

Alleen ik mocht toen nog niet zelf een auto kopen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:11:30 #154
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178182869
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:08 schreef drakin het volgende:

[..]

laten we dan maar even snel terug naar '76 gaan

Alleen ik mocht toen nog niet zelf een auto kopen -O-
Kopen toch wel? Rijden misschien niet :P
With the stars as her umbrella
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:23:11 #155
370431 drakin
vurig typje
pi_178183181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:11 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Kopen toch wel? Rijden misschien niet :P
Ik heb al genoeg decoratiedingetjes, ik wil rijden natuurlijk. Maar wel met trekhaak en een caravannetje erachter in hetzelfde formaat O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:24:09 #156
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178183201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:23 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb al genoeg decoratiedingetjes, ik wil rijden natuurlijk. Maar wel met trekhaak en een caravannetje erachter in hetzelfde formaat O+
Ja ik had het over way back, 1976.
With the stars as her umbrella
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:31:21 #157
370431 drakin
vurig typje
pi_178183339
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:24 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ja ik had het over way back, 1976.
In 1976 moet ik nog veel te lang wachten tot ik erin mag rijden, wat moet ik ermee doen zolang?
hut van bouwen? mee rolschaatsen? In een boom klimmen en als opstapje gebruiken?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:32:08 #158
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178183361
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 23:31 schreef drakin het volgende:

[..]

In 1976 moet ik nog veel te lang wachten tot ik erin mag rijden, wat moet ik ermee doen zolang?
hut van bouwen?
Never mind, ik was niet serieus.
Maar weer ontopic gaan, shall we?
With the stars as her umbrella
  donderdag 29 maart 2018 @ 23:32:20 #159
370431 drakin
vurig typje
pi_178183367
o en ik krijg dan nog geen zakgeld :(
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:01:59 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178187094
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:04:24 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_178187124
Partij Dublo

pi_178199665
heb een 32 inch TV te koop staan en kreeg een acceptabel bod. dat bleek van een man in lange witte jurk met een afgetrapte ouwe golf. maakt mij niet uit. eenmaal bij de TV begint meneer een wazig verhaal op te hangen dat hij namens zijn zus koopt en dat de tv 107cm zou moeten zijn. nu was hij van plan om 60% van het bod te geven. wat een sukkel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_178199837
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 19:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
heb een 32 inch TV te koop staan en kreeg een acceptabel bod. dat bleek van een man in lange witte jurk met een afgetrapte ouwe golf. maakt mij niet uit. eenmaal bij de TV begint meneer een wazig verhaal op te hangen dat hij namens zijn zus koopt en dat de tv 107cm zou moeten zijn. nu was hij van plan om 60% van het bod te geven. wat een sukkel.
32 inch is toch echt wat anders als 42 inch... :')
pi_178207819
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 19:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
heb een 32 inch TV te koop staan en kreeg een acceptabel bod. dat bleek van een man in lange witte jurk met een afgetrapte ouwe golf. maakt mij niet uit. eenmaal bij de TV begint meneer een wazig verhaal op te hangen dat hij namens zijn zus koopt en dat de tv 107cm zou moeten zijn. nu was hij van plan om 60% van het bod te geven. wat een sukkel.
Dat soort volk dingt altijd af bij de voordeur. Ook eens gehad. Ging ie nog moeilijk doen omdat ik voet bij stuk hield. Sindsdien reageer ik niet meer op Abdullah’s en verkoop ik liever voor een tientje minder aan Jan of Klaas.
pi_178423006

op een andere foto was het kenteken aan de voorkant evengoed zichtbaar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:27:21 #166
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178423111
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
op een andere foto was het kenteken aan de voorkant evengoed zichtbaar.
_O-

Wauw :')
With the stars as her umbrella
pi_178423263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
op een andere foto was het kenteken aan de voorkant evengoed zichtbaar.
Ik maak mij meer zorgen over de houding van zijn benen/voeten... ok, en geestelijk vermogen... :')
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:40:34 #168
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178423326
Volkswagen-petje :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 10 april 2018 @ 11:43:05 #169
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178423371
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
op een andere foto was het kenteken aan de voorkant evengoed zichtbaar.
:')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 10 april 2018 @ 16:53:31 #170
261627 sciter
The world is my playground.
pi_178429227
Toen ik jonger was heeft mijn pa ooit een tweedehands Volvo gekocht waar de vorige eigenaar bredere wielen onder had gezet, en dat reed nogal ruk. Toen mijn pa de originele velgen eronder had gezet mocht ik de oude verkopen en dan 20% van de verkoopprijs houden. Voor iemand van 11 is 20% van 150.- best wel veel.
Meteen begonnen met foto's maken, minstens twee per velg met foto's van eventuele schade per velg.
Na drie dagen zou er iemand uit Brabant ze komen ophalen, aangezien ik toen in Friesland woonde was dat een redelijk eind. Mijn pa was op het werk toen de koper langskwam, dus alleen ik en mijn moeder waren thuis.

Toen de koper de velgen zag begon hij ineens te zeuren dat er schade op zat die niet op de fotos te zien waren, hij wilde maar 75.- geven. Daar ging ik niet mee akkoord en die man werd boos en begon vervolgens een schuldgevoel aan te praten bij mijn moeder omdat ik hem helemaal naar Friesland had "gelokt" (ik citeer). Mijn moeder pikte dat niet en heeft hem weggestuurd. Vervolgens kregen we die avond een email dat wij 50 euro moesten overmaken om de benzinekosten te vergoeden omdat hij "opgelicht was" en mochten wij dat niet doen zou hij de rechtsbijstand inschakelen.
Gewoon lekker genegeerd natuurlijk, is een onredelijke eis. Hij ging echter door met bellen en e-mailen dat hij de rechtsbijstand al had ingeschakeld. Hij hield pas op toen iemand uit mijn familie die rechten heeft gestudeerd een moeilijk e-mailtje heeft gestuurd waarin "oplichting" werd uitgelegd inclusief alle verwijzingen naar de artikelen in de juiste format.
Twee dagen later kwamen twee Roemenen ze ophalen die nog wat andere dingen in Nederland nodig hadden. Binnen 20 minuten afgehandeld, nooit iets van gehoord. Vooral als je bedenkt dat zij minstens tienmaal de afstand van die Brabo hebben afgelegd is dat een heerlijk gevoel.

Voor de rest bestaan mijn ervaringen voornamelijk uit emailtjes als:

quote:
Geachte ***

Ik kom morgen [insert object] bekijken en dan neem ik hem meteen mee

Gr,

[Insert naam louche handelaar]
En dat is dan het eerste contact wat ik met die persoon heb, ze hebben ook geen bod gedaan.

Daarnaast erger ik mij enorm aan van die handelaren die denken de helft voor de prijs te kunnen betalen omdat ze een lulexcuus hebben als "ik zoek het voor mijn zoontje" "Mijn oude moeder heeft dit toevallig nodig"

Ik hoef vaak niet eens de beste prijs meer, als iemand op een nette manier communiceert en een aantal tientjes minder bied dan het hoogste bod wat gedaan is door zo'n rare beunhaas, kies ik die persoon.
pi_178429348
Net ook weer een faalhaas via mp.

Ik heb er een slaapbank op staan. Netjes alle kenmerken, maten en verkleuring door de zon aangegeven. Is de vraagprijs ook op gebaseerd.

Mailt er iemand meteen dat ie dat ding op wil komen halen tegen verkoopprijs. Prima, dus ik vraag wanneer ie langs komt zodat ik kan zorgen dat dat ding klaar staat. 3 dagen lang geen reactie, dus ik mail 'm of ie nog interesse heeft. Krijg ik een excuusberichtje dat ie dacht dat de bank in Amsterdam stond. Terwijl ik in Zuid-Oost Brabant woon. :|W
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_178429927
quote:
Ik hoef vaak niet eens de beste prijs meer, als iemand op een nette manier communiceert en een aantal tientjes minder bied dan het hoogste bod wat gedaan is door zo'n rare beunhaas, kies ik die persoon.
Dat inderdaad, had laatst een tafel te koop staan, kreeg een bericht van iemand met enkel '60?' erin. Dan denk ik al, praat je overal zo. Ik stuur dan juist een correct geschreven berichtje terug met 'Beste X, bedankt voor je bod op product. De prijs die je vraagt vind ik helaas iets te laag, voor 70 euro mag u product op komen halen. met vriendelijke groeten.'.
Kreeg ik weer een bericht terug met alleen '60 is max'.
Dan stik er maar in hoor, heb het uiteindelijk verkocht voor 50 aan iemand die wel fatsoenlijk kon communiceren.

Had eigenlijk nog de neiging om dat ook te laten weten aan diegene van de extreem korte berichtjes.

En het hoeft overigens echt niet foutloos geschreven te zijn, dat kan nu eenmaal niet iedereen, maar een beetje volgens de geldende sociale regels schrijven verwacht ik wel.
  dinsdag 10 april 2018 @ 17:45:15 #173
261627 sciter
The world is my playground.
pi_178430134
Klopt inderdaad, had er ook eentje die meende mij onder druk te kunnen zetten met:

"Ik bied 250, graag snel reageren. Heb hem nu nodig dus ik ga geen weken/maanden/jaren wachten op een toezegging dan ben ik weg" (inclusief de absente leestekens.)

Toen teruggemaild dat mijn startbod 350 was en dat ik er helemaal geen haast in had om te verkopen. Kreeg een reactie dat ik voor die prijs er voor altijd mee bleef zitten. Uiteindelijk verkocht voor 450 euro.

Op een of andere manier hebben mensen op marktplaats allemaal het idee dat ze jou een plezier doen door iets van je te kopen.
pi_178430707
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:01 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Treurig
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  dinsdag 10 april 2018 @ 18:29:22 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178430830
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 17:29 schreef -0- het volgende:

[..]

Dat inderdaad, had laatst een tafel te koop staan, kreeg een bericht van iemand met enkel '60?' erin. Dan denk ik al, praat je overal zo. Ik stuur dan juist een correct geschreven berichtje terug met 'Beste X, bedankt voor je bod op product. De prijs die je vraagt vind ik helaas iets te laag, voor 70 euro mag u product op komen halen. met vriendelijke groeten.'.
Kreeg ik weer een bericht terug met alleen '60 is max'.
Dan stik er maar in hoor, heb het uiteindelijk verkocht voor 50 aan iemand die wel fatsoenlijk kon communiceren.

Had eigenlijk nog de neiging om dat ook te laten weten aan diegene van de extreem korte berichtjes.

En het hoeft overigens echt niet foutloos geschreven te zijn, dat kan nu eenmaal niet iedereen, maar een beetje volgens de geldende sociale regels schrijven verwacht ik wel.
Die mail van jou klopt ook geen hout van.
  dinsdag 10 april 2018 @ 18:30:22 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178430848
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:01 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]
Reageren dat het 'hont' is.
  dinsdag 10 april 2018 @ 18:33:07 #177
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_178430875
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
op een andere foto was het kenteken aan de voorkant evengoed zichtbaar.
Heeft hij dat paaltje zelf omver gereden met die auto? :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_178432271
serieus. honden te koop wegens verhuizing. wtf.
ik zie de advertentie op speurders, niet op marktplaats
https://www.speurders.nl/(...)onden-173408842.html
wil graag 20 euro bieden op een hont inclusief verzendkosten
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 10 april 2018 @ 20:13:00 #180
399061 kuolema
vermaledijd
pi_178432775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
op een andere foto was het kenteken aan de voorkant evengoed zichtbaar.
_O-
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_178432781
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 17:45 schreef sciter het volgende:
Klopt inderdaad, had er ook eentje die meende mij onder druk te kunnen zetten met:

"Ik bied 250, graag snel reageren. Heb hem nu nodig dus ik ga geen weken/maanden/jaren wachten op een toezegging dan ben ik weg" (inclusief de absente leestekens.)

Toen teruggemaild dat mijn startbod 350 was en dat ik er helemaal geen haast in had om te verkopen. Kreeg een reactie dat ik voor die prijs er voor altijd mee bleef zitten. Uiteindelijk verkocht voor 450 euro.

Op een of andere manier hebben mensen op marktplaats allemaal het idee dat ze jou een plezier doen door iets van je te kopen.
Dat gehaast inderdaad. Laatst iemand die binnen binnen een uur vier keer een bericht stuurde. "Ik bied 20. Graag snel reageren." Paar minuten later: "Hallo snel reageren graag, ik wil het snel hebben". Half uur later: "?????". Nog een kwartier later:"Laat maar zitten. Jij begrijpt echt niks van verkopen".

Ik las het relaas pas de volgende ochtend. :P
pi_178444292
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
op een andere foto was het kenteken aan de voorkant evengoed zichtbaar.
Mijn god zeg...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_178444505
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 17:29 schreef -0- het volgende:

[..]

Dat inderdaad, had laatst een tafel te koop staan, kreeg een bericht van iemand met enkel '60?' erin. Dan denk ik al, praat je overal zo. Ik stuur dan juist een correct geschreven berichtje terug met 'Beste X, bedankt voor je bod op product. De prijs die je vraagt vind ik helaas iets te laag, voor 70 euro mag u product op komen halen. met vriendelijke groeten.'.
Kreeg ik weer een bericht terug met alleen '60 is max'.
Dan stik er maar in hoor, heb het uiteindelijk verkocht voor 50 aan iemand die wel fatsoenlijk kon communiceren.

Had eigenlijk nog de neiging om dat ook te laten weten aan diegene van de extreem korte berichtjes.

En het hoeft overigens echt niet foutloos geschreven te zijn, dat kan nu eenmaal niet iedereen, maar een beetje volgens de geldende sociale regels schrijven verwacht ik wel.
ik zou dan zelf ook reageren met korte berichten. Blijkbaar is die beste man niet zo van de blabla. Zie verder het probleem niet, geen onbeleefde berichten of zo.

Wel is het zo dat men met nette lange zinnen meer mijn voorkeur krijgt, die betalen ook netjes en hoor je nooit meer wat van.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 11 april 2018 @ 11:20:38 #184
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178444773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 19:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
serieus. honden te koop wegens verhuizing. wtf.
ik zie de advertentie op speurders, niet op marktplaats
https://www.speurders.nl/(...)onden-173408842.html
wil graag 20 euro bieden op een hont inclusief verzendkosten
"2 honden te koop wegens verhuizing we hebben er namelijk geen plek meer voor 2 honden het zijn een kruising zie het paspoort boekje die boekje zit er bij zijn twee teefjes van de zelfde nest ze heten bella en kyra ze zijn gechipt ze hebben spuiten gehad. Tis nu jaarlijkse spuiten alleen in oktober hebben ze nie gehad dus die moet nog ma bij thuis dierenarts kost het niet zo heel veel ze zijn zinnelijk graag zo snel mogelijk weg per hond 120

25 juni worden ze 2 jaar

ze heten bella en kyra "

Man man man, waarom mogen sommige mensen honden hebben. ;( In oktober geen jaarlijkse inenting gehad, ze zijn dus maar één keer bij de dierenarts geweest, dan is er weinig jaarlijks aan hè. :+
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_178448594
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 11:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

"2 honden te koop wegens verhuizing we hebben er namelijk geen plek meer voor 2 honden het zijn een kruising zie het paspoort boekje die boekje zit er bij zijn twee teefjes van de zelfde nest ze heten bella en kyra ze zijn gechipt ze hebben spuiten gehad. Tis nu jaarlijkse spuiten alleen in oktober hebben ze nie gehad dus die moet nog ma bij thuis dierenarts kost het niet zo heel veel ze zijn zinnelijk graag zo snel mogelijk weg per hond 120

25 juni worden ze 2 jaar

ze heten bella en kyra "

Man man man, waarom mogen sommige mensen honden hebben. ;( In oktober geen jaarlijkse inenting gehad, ze zijn dus maar één keer bij de dierenarts geweest, dan is er weinig jaarlijks aan hè. :+
Vind dat echt zo kut altijd dit soort advertenties. Hond van amper twee jaar zo je huis uit bonjouren omdat je gaat verhuizen?! Had ze dat 2 jaar geleden niet beter kunnen inplannen dan en dus geen honden aanschaffen. Tuurlijk lopen dingen niet altijd zoals gewenst maar het "gemak" waarmee dit lijkt te zijn besloten geeft me dat gevoel.

Ook nog een stafford x dobermann kruising waar niet iedereen zomaar aan durft te beginnen en dan ook nog eens x2. Zo kansloos....
pi_178452456
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 14:39 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Vind dat echt zo kut altijd dit soort advertenties. Hond van amper twee jaar zo je huis uit bonjouren omdat je gaat verhuizen?! Had ze dat 2 jaar geleden niet beter kunnen inplannen dan en dus geen honden aanschaffen. Tuurlijk lopen dingen niet altijd zoals gewenst maar het "gemak" waarmee dit lijkt te zijn besloten geeft me dat gevoel.

Ook nog een stafford x dobermann kruising waar niet iedereen zomaar aan durft te beginnen en dan ook nog eens x2. Zo kansloos....
Je weet hoe dat gaat mensen gaan op zichzelf wonen en puppies zijn schattig en dan blijkt na een jaar dat het best veel werk is een hond
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 12 april 2018 @ 15:38:41 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_178470383
Beter goed gejat dan slecht verzonnen: Joke de lama





[ Bericht 47% gewijzigd door -Miauw- op 12-04-2018 15:58:49 ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_178576723
quote:
9s.gif Op woensdag 11 april 2018 11:20 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

"2 honden te koop wegens verhuizing we hebben er namelijk geen plek meer voor 2 honden het zijn een kruising zie het paspoort boekje die boekje zit er bij zijn twee teefjes van de zelfde nest ze heten bella en kyra ze zijn gechipt ze hebben spuiten gehad. Tis nu jaarlijkse spuiten alleen in oktober hebben ze nie gehad dus die moet nog ma bij thuis dierenarts kost het niet zo heel veel ze zijn zinnelijk graag zo snel mogelijk weg per hond 120

25 juni worden ze 2 jaar

ze heten bella en kyra "

Man man man, waarom mogen sommige mensen honden hebben. ;( In oktober geen jaarlijkse inenting gehad, ze zijn dus maar één keer bij de dierenarts geweest, dan is er weinig jaarlijks aan hè. :+
Dat soort advertenties zijn echt schandalig. Met bijvoorbeeld katten zie je ook heel vaak gewoon bastaards die of gratis of voor 250 euro ( :') ) worden aangeboden.
En dan staat erbij dat het een ras is (alsof ik niet weet hoe een heilige birmaan er echt uitziet -.-) en dat de kat geen chip geen vaccinatie en geen sterilisatie heeft gehad.

WTF. 250 euro voor een kat waar je nog mee naar de dierenarts moet. Of juist een kat waar mensen te pauper zijn om die te verzorgen. Arm beest.

Jammer eigenlijk dat asiels geld vragen om dieren af te staan want nu kan je via Marktplaats juist ordinair geld verdienen bij de herplaatsing van je dier...
  dinsdag 17 april 2018 @ 14:53:56 #189
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_178578306
Het is wel niet van marktplaats, maar de strekking is hetzelfde en het is geen ergernis, dus op facebookergernissen past hij helemaal niet. Maar ik wil het toch graag met jullie delen

Wie o wie....heeft er nog een gele bank nodig (of een rode)? Goed kijken of je hem kunt vinden.





c_/
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:28:05 #190
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_178579257
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 14:53 schreef NothingHappened het volgende:
Het is wel niet van marktplaats, maar de strekking is hetzelfde en het is geen ergernis, dus op facebookergernissen past hij helemaal niet. Maar ik wil het toch graag met jullie delen

Wie o wie....heeft er nog een gele bank nodig (of een rode)? Goed kijken of je hem kunt vinden.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

c_/
Pm gestuurd
  dinsdag 17 april 2018 @ 15:36:13 #191
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178579492
Oh wauw :')
With the stars as her umbrella
  dinsdag 17 april 2018 @ 16:52:47 #192
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_178581416
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 15:28 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Pm gestuurd
Zoiets moois kun je niet laten gaan he 8-)
Geen probleem dat de bank Jacqueline een klein scheurtje heeft in haar armleuning?
  dinsdag 17 april 2018 @ 17:52:31 #193
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_178582483
_O-
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 april 2018 @ 17:56:42 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178717154
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr


volgende keer even de lens schoonmaken voor je een foto maakt :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178869327
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_178869694
quote:
Een linkje en geen screenshot ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178873275
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Een linkje en geen screenshot ;(
Lui...
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_178883654
quote:
Is alweer verwijderd..

Bedankt voor de screenshot, droeftoeter :') :')
  woensdag 2 mei 2018 @ 08:12:30 #199
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178883698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Lui...
Lul...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_178883704
Okeee, weer ontopic graag.
En advertenties inderdaad met screenshot enzo.
pi_178907014
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:07 schreef Funkel het volgende:

[..]

Is alweer verwijderd..

Bedankt voor de screenshot, droeftoeter :') :')
Wees dan sneller
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:51:26 #202
432999 NothingHappened
...seriously...
pi_178911735


:+ :+ :+ :+ :+ :+
  vrijdag 4 mei 2018 @ 09:39:53 #203
130803 Gripper
Get a grip
pi_178929291
Misschien heb ik morgen weer een tof verhaal. We hebben een tentje te koop staan op MP, en er kwamen al vragen als "leuk als speeltentje voor de kids, ik bied 50 ¤ " terwijl het een super lichtgewicht trekkerstentje is met een vraagprijs van 300 piek.

Ook kregen we vragen of we ook eigen foto's van de tent hadden ipv catalogusplaatjes. Alle foto's die erbij staan hebben we zelf gemaakt op al onze mooie reizen, dus laten we dit maar als een compliment opvatten... :+

Morgen komt er iemand kijken die serieuze interesse heeft !
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:05:20 #204
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_178930606
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:39 schreef Gripper het volgende:
Misschien heb ik morgen weer een tof verhaal. We hebben een tentje te koop staan op MP, en er kwamen al vragen als "leuk als speeltentje voor de kids, ik bied 50 ¤ " terwijl het een super lichtgewicht trekkerstentje is met een vraagprijs van 300 piek.

Ook kregen we vragen of we ook eigen foto's van de tent hadden ipv catalogusplaatjes. Alle foto's die erbij staan hebben we zelf gemaakt op al onze mooie reizen, dus laten we dit maar als een compliment opvatten... :+

Morgen komt er iemand kijken die serieuze interesse heeft !
’Voor de kids’ :D
pi_179137083
quote:
Ik heb nog wel een serie staan. :D
Easy money. :7
pi_179211974
Even een algemene vraag:

Is Marktplaats zoals in het verleden nog steeds een soort Sodom & Gomorrah waar boeven en oplichters nog steeds veel vrij spel hebben of is het tegenwoordig allemaal wat betrouwbaarder geworden inzake verkoop of aanbod van spul allerlei.
  donderdag 17 mei 2018 @ 02:25:56 #208
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_179212085
quote:
6s.gif Op donderdag 17 mei 2018 01:56 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemene vraag:

Is Marktplaats zoals in het verleden nog steeds een soort Sodom & Gomorrah waar boeven en oplichters nog steeds veel vrij spel hebben of is het tegenwoordig allemaal wat betrouwbaarder geworden inzake verkoop of aanbod van spul allerlei.
Ze hebben wel iets waar ze het geld houden tot er geleverd is (escrow). Maar blijft gek dat ze niet gewoon een simpel revieuw systeem gebruiken! Op een site als Tweakers weet je tenminste met wie je te maken hebt voordat je handelt.
  donderdag 17 mei 2018 @ 08:37:32 #209
130803 Gripper
Get a grip
pi_179214023
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 09:39 schreef Gripper het volgende:
Misschien heb ik morgen weer een tof verhaal.
Nou helaas, het was geen spannend verhaal. Afgezien van dat we om 9 uur afgesproken hadden en die jongen er om 10 uur pas was, hebben we wat gepraat, leuke kampeertips uitgewisseld, en vertrok hij uiteindelijk met het spul :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:26:07 #210
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_179234916
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_179235241
Ik maak het weer mee.
Oude tuintegels (+- 300 stuks) op marktplaats gezet, gratis afhalen.
Komt er een turks meisje van begin 20 met een gehuurde bus ze ophalen, ZONDER hulp.

Dus heb ik maar even geholpen met tillen etc. Ze dacht dat het haar wel even zou lukken.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:24:13 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179236484
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:03 schreef JaafkeJunior het volgende:
Ik maak het weer mee.
Oude tuintegels (+- 300 stuks) op marktplaats gezet, gratis afhalen.
Komt er een turks meisje van begin 20 met een gehuurde bus ze ophalen, ZONDER hulp.

Dus heb ik maar even geholpen met tillen etc. Ze dacht dat het haar wel even zou lukken.
Zei ze dat toen ze aanbelde? Hoi ik ben een Turks meisje van begin 20?
pi_179236583
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zei ze dat toen ze aanbelde? Hoi ik ben een Turks meisje van begin 20?
Afkomst vertelde ze tijdens het tillen, leeftijd zal niet heel lastig te gokken zijn..
pi_179236604
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:03 schreef JaafkeJunior het volgende:
Ik maak het weer mee.
Oude tuintegels (+- 300 stuks) op marktplaats gezet, gratis afhalen.
Komt er een turks meisje van begin 20 met een gehuurde bus ze ophalen, ZONDER hulp.

Dus heb ik maar even geholpen met tillen etc. Ze dacht dat het haar wel even zou lukken.
Da's niet dom, da's berekenend.
Scheelt haar broer/man/buurman weer een ritje meerijden + sjouwen.
pi_179236619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:30 schreef asdqert het volgende:

[..]

Da's niet dom, da's berekenend.
Scheelt haar broer/man/buurman weer een ritje meerijden + sjouwen.
Slimme meid dan!

Uiteindelijk kwam ze nog een bloemetje brengen zelfs!
pi_179236625
quote:
Huh? Hé? Wat? :'( :'(

I don't even. Zijn het massagetafels? Zijn het dokterstafels? Zoveel vragen... -O-
pi_179240340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:30 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Slimme meid dan!

Uiteindelijk kwam ze nog een bloemetje brengen zelfs!
Dat is wel lief dan :)
pi_179241137
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:31 schreef asdqert het volgende:

[..]

Huh? Hé? Wat? :'( :'(

I don't even. Zijn het massagetafels? Zijn het dokterstafels? Zoveel vragen... -O-
Het zijn bewegingsbanken, zoals de titel zegt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_179246293
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:30 schreef JaafkeJunior het volgende:

Slimme meid dan!

Uiteindelijk kwam ze nog een bloemetje brengen zelfs!
Nou, kijk...misschien iets om te onthouden en door te geven als goede reclame voor deze adverteerder op Marktplaats.
pi_179402554
ADHD, Impulsief of gewoon aankooptactiek
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:13:41 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179695395
Facebook - marketplace

:')
Ik heb een ander beeld bij in zeer goede staat.
Deze stoel mist het schuim én de bekleding
pi_179696987
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 18:13 schreef amaranta het volgende:
Facebook - marketplace
[ afbeelding ]
:')
Ik heb een ander beeld bij in zeer goede staat.
Deze stoel mist het schuim én de bekleding
:|W
  zaterdag 9 juni 2018 @ 19:52:12 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_179697133
Zelfde pagina. Andere verkoper
  zaterdag 9 juni 2018 @ 22:10:10 #224
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_179700111
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:52 schreef amaranta het volgende:
Zelfde pagina. Andere verkoper
[ afbeelding ]
Een vrijgezel waarschijnlijk _O-
  zondag 10 juni 2018 @ 11:58:30 #225
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_179706412
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:03 schreef JaafkeJunior het volgende:
Ik maak het weer mee.
Oude tuintegels (+- 300 stuks) op marktplaats gezet, gratis afhalen.
Komt er een turks meisje van begin 20 met een gehuurde bus ze ophalen, ZONDER hulp.

Dus heb ik maar even geholpen met tillen etc. Ze dacht dat het haar wel even zou lukken.
Ha fatima is het weer gelukt jongens. Zo'n marktplaats verkoper heeft weer geholpen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_179712961


"GoudGoed Computers helpt mensen met een laaginkomen aan computers. Zo helpen we deze groep mee te doen in onze digitale wereld."

jaja, met een laptopje van ruim 20 jaar oud voor 300 euro...
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_179715278
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 19:25 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]

"GoudGoed Computers helpt mensen met een laaginkomen aan computers. Zo helpen we deze groep mee te doen in onze digitale wereld."

jaja, met een laptopje van ruim 20 jaar oud voor 300 euro...
Ze gebruiken niet eens een eigen foto en het type is anders dan in de advertentie. :')
  donderdag 28 juni 2018 @ 17:02:51 #228
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180104172
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_180107286
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2018 17:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan toch wel binnen 5 minuten reageren...? :')
pi_180107586
Zodra je jouw nummer hebt afgegeven, belt ie via een WhatsApp oproep. Je krijgt in slecht Nederlands bedreigingen omdat je niet akkoord gaat met 25% van je vraagprijs
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_180107839
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 19:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zodra je jouw nummer hebt afgegeven, belt ie via een WhatsApp oproep. Je krijgt in slecht Nederlands bedreigingen omdat je niet akkoord gaat met 25% van je vraagprijs
Vandaar dat ik bij verkoop geen nummer vermeld. Bij serieuze interesse gebeurt dat pas.
  donderdag 28 juni 2018 @ 21:00:17 #232
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180109301
Er stond in de advertentie dat 17,50 de vaste prijs was, na deze dingen kwam ze aan met 2 kaartjes voor 20 euro....
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 28 juni 2018 @ 23:54:01 #233
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180113218
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2018 21:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Er stond in de advertentie dat 17,50 de vaste prijs was, na deze dingen kwam ze aan met 2 kaartjes voor 20 euro....
Oplichter dus?
  vrijdag 29 juni 2018 @ 09:24:57 #234
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_180116915
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2018 23:54 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Oplichter dus?
Welnee.
Iemand die 2 kaartjes voor weinig geld wil.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 12:38:21 #235
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_180120785
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Welnee.
Iemand die 2 kaartjes voor weinig geld wil.
Dat dus.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 29 juni 2018 @ 13:43:11 #236
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180121894
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 09:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Welnee.
Iemand die 2 kaartjes voor weinig geld wil.
Oh, ik dacht dat MacorgaZ de potentiele koper was die overgehaald moest worden om vooral geld te storten ;)
pi_180153591
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:20 schreef r_one het volgende:
Deze belooft niet veel goeds ... :')
[ afbeelding ]
https://www.marktplaats.n(...)97266318-laptob.html
De moeite nemen om een foto te maken bij de mediamarkt van de specs en dan niet eens de juiste laptop. :')
  donderdag 4 oktober 2018 @ 10:38:35 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_182311858


Dat heeft die moeder snel gedaan :')
pi_182313081
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 10:38 schreef amaranta het volgende:
[ afbeelding ]

Dat heeft die moeder snel gedaan :')
Ze neemt, nadat ze zich duidelijk bedacht heeft, in ieder geval nog de moeite te reageren :P
Dat zie ik vaak anders.
pi_182313381
heb gem. zo'n paar dingen verkoop/koop per maand, vanwege mn huidige treinhobby (grote schaal, t formaat Madurodam zegmaar in mn tuintje rijden) daarvoor had ik vele zaken met Transformers en Radiografische spullen... het gaat echt heel erg vaak goed gelukkig, maar man man man wat zaten er hopelozen gevallen tussen... even kijken of ik wat opsommingen kan maken:

zeldzame Mini Cooper RC alleen verpakt door er een vuilniszak omheen te wikkelen
SERIEUS WTF, dat ding had uiteraard flink wat schade opgelopen en in mijn ogen niks meer waard
(weet niet meer hoe we t opgelost hadden)

toen ik nog transformers verzamelde, presteerde meerdere mensen om al die figuren los in 1 doos te flikkeren zonder kranten wikkel ze dan ff gauw 1voor1 in... resultaat veel krassen etc.

in t verzamelwereldje kwamen dan ook snel geruchten dat ik een moeizaam persoon was om zaken mee te doen, WTF ik koop GVD iets en de verkoper is verantwoordelijk voor fatsoenlijk verpakken, daar kan ik in zo'n geval niet boos worden op Ali de bezorgen

al moet ik zeggen dat jaren lang goed ging met t afleveren en toevallig gisteren ineens een pakket pal voor de deur stond... iedereen had t zo mee kunnen jatten, mijn voordeur grenst aan een voetpad waar tientallen zoniet honderden mensen dagelijk lopen omdat ouders hun kids naar de 500m verderop gelegen school brengen (nu heb ik wel aardig vertrouwen in ze omdat t hier nog bijna allemaal blanken zijn, maartoch)
waarom?
pi_182313434
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:19 schreef g60forced het volgende:
heb gem. zo'n paar dingen verkoop/koop per maand, vanwege mn huidige treinhobby (grote schaal, t formaat Madurodam zegmaar in mn tuintje rijden) daarvoor had ik vele zaken met Transformers en Radiografische spullen... het gaat echt heel erg vaak goed gelukkig, maar man man man wat zaten er hopelozen gevallen tussen... even kijken of ik wat opsommingen kan maken:

zeldzame Mini Cooper RC alleen verpakt door er een vuilniszak omheen te wikkelen
SERIEUS WTF, dat ding had uiteraard flink wat schade opgelopen en in mijn ogen niks meer waard
(weet niet meer hoe we t opgelost hadden)

toen ik nog transformers verzamelde, presteerde meerdere mensen om al die figuren los in 1 doos te flikkeren zonder kranten wikkel ze dan ff gauw 1voor1 in... resultaat veel krassen etc.

in t verzamelwereldje kwamen dan ook snel geruchten dat ik een moeizaam persoon was om zaken mee te doen, WTF ik koop GVD iets en de verkoper is verantwoordelijk voor fatsoenlijk verpakken, daar kan ik in zo'n geval niet boos worden op Ali de bezorgen

al moet ik zeggen dat jaren lang goed ging met t afleveren en toevallig gisteren ineens een pakket pal voor de deur stond... iedereen had t zo mee kunnen jatten, mijn voordeur grenst aan een voetpad waar tientallen zoniet honderden mensen dagelijk lopen omdat ouders hun kids naar de 500m verderop gelegen school brengen (nu heb ik wel aardig vertrouwen in ze omdat t hier nog bijna allemaal blanken zijn, maartoch)
Je klinkt wel als een moeizaam persoon om zaken mee te doen
pi_182313808
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 00:20 schreef r_one het volgende:
Deze belooft niet veel goeds ... :')
[ afbeelding ]
https://www.marktplaats.n(...)97266318-laptob.html
zo kwam ik weekje terug eentje tegen, leptop ... dus ik zeg, sorry maar t is laptop... zegt ie NEE
arrrrggghhh never mind :(
waarom?
  donderdag 4 oktober 2018 @ 12:55:52 #244
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_182314133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:19 schreef g60forced het volgende:
heb gem. zo'n paar dingen verkoop/koop per maand, vanwege mn huidige treinhobby (grote schaal, t formaat Madurodam zegmaar in mn tuintje rijden) daarvoor had ik vele zaken met Transformers en Radiografische spullen... het gaat echt heel erg vaak goed gelukkig, maar man man man wat zaten er hopelozen gevallen tussen... even kijken of ik wat opsommingen kan maken:

zeldzame Mini Cooper RC alleen verpakt door er een vuilniszak omheen te wikkelen
SERIEUS WTF, dat ding had uiteraard flink wat schade opgelopen en in mijn ogen niks meer waard
(weet niet meer hoe we t opgelost hadden)

toen ik nog transformers verzamelde, presteerde meerdere mensen om al die figuren los in 1 doos te flikkeren zonder kranten wikkel ze dan ff gauw 1voor1 in... resultaat veel krassen etc.

in t verzamelwereldje kwamen dan ook snel geruchten dat ik een moeizaam persoon was om zaken mee te doen, WTF ik koop GVD iets en de verkoper is verantwoordelijk voor fatsoenlijk verpakken, daar kan ik in zo'n geval niet boos worden op Ali de bezorgen

al moet ik zeggen dat jaren lang goed ging met t afleveren en toevallig gisteren ineens een pakket pal voor de deur stond... iedereen had t zo mee kunnen jatten, mijn voordeur grenst aan een voetpad waar tientallen zoniet honderden mensen dagelijk lopen omdat ouders hun kids naar de 500m verderop gelegen school brengen (nu heb ik wel aardig vertrouwen in ze omdat t hier nog bijna allemaal blanken zijn, maartoch)
Met een dergelijk taalgebruik trek je natuurlijk ook alleen maar primaten aan.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 4 oktober 2018 @ 14:46:26 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_182316229
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 12:19 schreef g60forced het volgende:
hier nog bijna allemaal blanken zijn
Dat je het überhaupt je toetsenbord uitkrijgt, mafkees
  donderdag 4 oktober 2018 @ 14:48:45 #246
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_182316265
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat je het überhaupt je toetsenbord uitkrijgt, mafkees
Dit ja :')

Simpele ziel.
With the stars as her umbrella
pi_182316762
m'n vader (rest his soul) en ik hadden flink wat jaartjes geleden iets aparts meegemaakt, ik had een Opel B Kadett 1968 LPG en een defecte versnellingsbak, dus kocht ik ergens een compleet blok met goede bak... nadat ik de versnellingsbak had overgezet (nog nooit eerder gedaan, ging prima) had ik dus een motorblok over... hup op MP, ik betaalde zelf ik geloof 100 voor bak/blok.. dus ik hoefde er niet perse op te verdienen en zei minimaal 50, toen kwam dr een kerel van Groningen naar regio Amersfoort rijden met een aanhanger... we zaten al verdoeme paar uur extra op hem te wachten, toen hij d'r eenmaal was zei hij dat ie enkel de startmotor of iets dergelijk wilde en daar 20 voor over had, inweze dus in verhouding niet eens slecht, maar wij wilde GVD van dat hele blok of en dat wachten waren we ook zat... maar mn pa en ik zijn echt principe hoeren, dus zeiden we NEE 50 voor dat hele ding je verkoop de rest zelf maar... hij ging zonder iets te kopen weg en dezelfde dag heb ik t blok naar t grofvuil gebracht en gaf mn pa mij later 50 omdat hij het tof vond dat ik mn poot stijf hield!
waarom?
pi_182316777
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:46 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat je het überhaupt je toetsenbord uitkrijgt, mafkees
ja dat lees je toch? :W
waarom?
pi_182316790
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 14:48 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Dit ja :')

Simpele ziel.
ach gossie :%
waarom?
pi_182320983
Vorig jaar rond deze tijd (nou okay.... een maandje later) gooide mvr M-M een glazen belletje (zo'n 2cm hoog) kapot dat aan een piek (kerstboom) zat. Erg jammer want de piek is zo'n 40-50 jaar oud en dus redelijk prijzig en zeldzaam.
Ik op zoek op MP. Vind ik verdult zo'n exact belletje.
Blij blij, huppel huppel.
Bieden maar. Beetje op geboden tegen een ander en gewonnen.
Dus afspraak gemaakt voor verzendkosten etc. en nog extra vermeld de boel goed te verpakken.
Was allemaal geen probleem. Ongeveer 3,80 extra betaald voor brievenbuspakketje. Al met al: goed geregeld.
Twee dagen later:
Een enveloppe in de bus.
1 standaard postzegel er op.
Plat.
Vol glas splinters.
Met wat bubbeltjes-plastic er om.....
):O :|W

Na wat heen en weer ge-mail uiteindelijk wel m'n geld terug gehad.
pi_182324048
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:03 schreef JaafkeJunior het volgende:
Ik maak het weer mee.
Oude tuintegels (+- 300 stuks) op marktplaats gezet, gratis afhalen.
Komt er een turks meisje van begin 20 met een gehuurde bus ze ophalen, ZONDER hulp.

Dus heb ik maar even geholpen met tillen etc. Ze dacht dat het haar wel even zou lukken.
Was t haar dan niet gelukt, mn vriendin haalt ook de tegels of beton zakken of wat dan ook.
pi_182324297
quote:
12s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 19:15 schreef mien-moeke het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd (nou okay.... een maandje later) gooide mvr M-M een glazen belletje (zo'n 2cm hoog) kapot dat aan een piek (kerstboom) zat. Erg jammer want de piek is zo'n 40-50 jaar oud en dus redelijk prijzig en zeldzaam.
Ik op zoek op MP. Vind ik verdult zo'n exact belletje.
Blij blij, huppel huppel.
Bieden maar. Beetje op geboden tegen een ander en gewonnen.
Dus afspraak gemaakt voor verzendkosten etc. en nog extra vermeld de boel goed te verpakken.
Was allemaal geen probleem. Ongeveer 3,80 extra betaald voor brievenbuspakketje. Al met al: goed geregeld.
Twee dagen later:
Een enveloppe in de bus.
1 standaard postzegel er op.
Plat.
Vol glas splinters.
Met wat bubbeltjes-plastic er om.....
):O :|W

Na wat heen en weer ge-mail uiteindelijk wel m'n geld terug gehad.
Zo vaak met boeken. Vraag ik versturen als brievenbuspakket met track n trace (scheelt namelijk 30 cent ofzo tov brievenbuspost) en goed verpakken in bubbeltjesplastic oid.

Komt t aan als brievenbuspost en verpakt in wat inpakpapier. Natuurlijk de hoekjes enigzins beschadigd, Gelukkig al geen normale brievenbus maar eentje aan de weg dus t kan niet hoog vallen.

Maar toch kansloos ten top
  vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:32:54 #253
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_182336471


Handig, spellingscontrole. En dit dan niet opmerken in titel en advertentie
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_182337005
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2018 15:32 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]

Handig, spellingscontrole. En dit dan niet opmerken in titel en advertentie
Ha! Weer eens wat anders dan een maandagmorgenproduct. :7

[ Bericht 3% gewijzigd door Kloonhommel op 05-10-2018 16:17:35 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 07:42:08 #255
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_182603989
Ik vermoed dat dit geweven is in het Drenthse Peize:

voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  Redactie Frontpage vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:53:18 #256
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_182605706
Ik had afgelopen week zo'n sukkel. Ik had iets zien staan voor een tien, met 6,95 verzendkosten. Vond ik wat duur, dus bood ik 15 inclusief verzendkosten. Met als toevoeging naar het Postnl-punt en verzendlabel thuis uitprinten. Dan kost het maar 5,50.

Krijg ik ineens het bericht dat het al was verzonden, zonder dat ik had betaald. En erger nog: gewoon bij postkantoor afgegeven, en naar postkantoor verstuurd op mijn naam.

Kostte die gast dus alsnog 6,95. Sommige mensen zullen het wel nooit snappen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:12:37 #257
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182605885
Ik heb eigenlijk wat oude zooi in m'n kelder/huis staan dat weg moet maar als ik deze ellende lees durf ik er niet echt aan te beginnen :') Geen zin in van die kansarmen aan m'n deur. Maar ja het ruimt wel lekker op en misschien krijg je er nog een paar tientjes voor dus ja. Lastig.

Heb in de afgelopen 10 jaar maar 1x wat via marktplaats gekocht en dat ging eigenlijk vrij goed. Maar je zou maar iets verkopen en dan zo'n mongool achter je aan krijgen die z'n geld terug wil of zo :') Zit je ook niet op te wachten.
Man of Steal.
pi_182644630
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 19:25 schreef Sicstus het volgende:
[ afbeelding ]

"GoudGoed Computers helpt mensen met een laaginkomen aan computers. Zo helpen we deze groep mee te doen in onze digitale wereld."

jaja, met een laptopje van ruim 20 jaar oud voor 300 euro...
Proest... Er is ook zo'n hifi-'winkel' in Enschede die ergens in een appartement zit en belachelijke prijzen vraagt voor de troep die ze inkopen en zogenaamd 'reviseren' en 'repareren'.
pi_182653597
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Proest... Er is ook zo'n hifi-'winkel' in Enschede die ergens in een appartement zit en belachelijke prijzen vraagt voor de troep die ze inkopen en zogenaamd 'reviseren' en 'repareren'.
Dit moet een grap zijn, van wat studenten ofzo :P
pi_182653875
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2018 19:25 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dit moet een grap zijn, van wat studenten ofzo :P
nee is echt. wordt veel over geluld op hifi-fora.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 06:22:36 #261
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182850384
vanmorgen kom ik deze tegen op dumpert :')

Man of Steal.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 06:40:55 #262
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_182850406
:?
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_182850410
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 06:22 schreef SuperNeger het volgende:
vanmorgen kom ik deze tegen op dumpert :')

[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
U MAD?
  woensdag 31 oktober 2018 @ 06:48:25 #264
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182850429
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 06:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis
Doet het plaatje het niet? wtf dat is al de 2e keer dat ik dat hoor. Denk dat je niet via dumpert plaatjes kan posten of zo?



doet die het nu wel? heb hem ff op imgur gezet
Man of Steal.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 08:10:30 #265
141482 Q.
JurassiQ
pi_182850920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 10:12 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb eigenlijk wat oude zooi in m'n kelder/huis staan dat weg moet maar als ik deze ellende lees durf ik er niet echt aan te beginnen :') Geen zin in van die kansarmen aan m'n deur. Maar ja het ruimt wel lekker op en misschien krijg je er nog een paar tientjes voor dus ja. Lastig.

Heb in de afgelopen 10 jaar maar 1x wat via marktplaats gekocht en dat ging eigenlijk vrij goed. Maar je zou maar iets verkopen en dan zo'n mongool achter je aan krijgen die z'n geld terug wil of zo :') Zit je ook niet op te wachten.
Het is echt de ellende niet waard. Vaak komen ze gewoon ook niet opdagen zonder enig bericht en zit je hele avond voor niets te wachten. Marktplaats is echt AIDS.
For great justice!
  woensdag 31 oktober 2018 @ 09:04:28 #266
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_182851274
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Het is echt de ellende niet waard. Vaak komen ze gewoon ook niet opdagen zonder enig bericht en zit je hele avond voor niets te wachten. Marktplaats is echt AIDS.
Heb een keer of twintig* wat via Marktplaats verkocht en eigenlijk nog nooit problemen gehad. Hooguit dat je niets meer hoort op een mailtje (ze mailen met een vraag, je geeft antwoord, daarna stilte). Nadat er iets concreets was afgesproken nooit problemen gehad.

*Fietsen, fietsendrager, boeken, meubels etc.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 31 oktober 2018 @ 13:58:00 #267
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_182856089
Ik heb door de jaren ook best wel wat gekocht en verkocht en ook amper gezeik gehad.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_182862676
Bepaalde dingen trekt gewoon tuig aan, telefoons, spelcomputers, bepaalde tweedehands kleding.
Dat soort dingen verkoop ik nu liever via een refurbisher, of ik geef het gewoon weg.
pi_182872650
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:30 schreef Bucketlist het volgende:
Bepaalde dingen trekt gewoon tuig aan, telefoons, spelcomputers, bepaalde tweedehands kleding.
Dat soort dingen verkoop ik nu liever via een refurbisher, of ik geef het gewoon weg.
Alles van Apple, oud ijzer, auto's, auto onderdelen. Maak je borst maar nat
  donderdag 1 november 2018 @ 10:58:00 #270
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_182872739
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:30 schreef Bucketlist het volgende:
Bepaalde dingen trekt gewoon tuig aan, telefoons, spelcomputers, bepaalde tweedehands kleding.
Dat soort dingen verkoop ik nu liever via een refurbisher, of ik geef het gewoon weg.
En door al dat tuig heeft geen mens vertrouwen in je als je 'alleen verzenden' bij je advertentie vermeld. :{

De oude laptop is daardoor uiteindelijk maar aan een refurbish-bedrijf verkocht.

Hopelijk brengt het sterren-systeem wat ze sinds kort hebben wat verbetering.
  donderdag 1 november 2018 @ 11:22:24 #271
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_182873262
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:58 schreef Eightyone het volgende:

[..]

En door al dat tuig heeft geen mens vertrouwen in je als je 'alleen verzenden' bij je advertentie vermeld. :{

De oude laptop is daardoor uiteindelijk maar aan een refurbish-bedrijf verkocht.

Hopelijk brengt het sterren-systeem wat ze sinds kort hebben wat verbetering.
Gelijk oversteken functie, nooit problemen mee.
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:22:20 #272
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182979374
Weet je wat vreselijk is via marktplaats? Doe je een bod. Gaat de verkoper akkoord en heb je dus een principe overeenkomst. Op jouw verzoek zet hij de advertentie dan op "gereserveerd". Maar dat er dan blijkbaar:

• Nog steeds mensen de verkoper benaderen
• En dat de verkoper alsnog in zee gaat met een hoger bod

Blijkbaar leven we in een tijd dat een woord geen woord meer is. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:35:49 #273
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182979624
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 07:30 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Dat soort volk dingt altijd af bij de voordeur. Ook eens gehad. Ging ie nog moeilijk doen omdat ik voet bij stuk hield. Sindsdien reageer ik niet meer op Abdullah’s en verkoop ik liever voor een tientje minder aan Jan of Klaas.
Sindsdien discrimineer je bedoel je. Ook een slechte zaak. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_182980358
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sindsdien discrimineer je bedoel je. Ook een slechte zaak. :N

:{²
Al doende leert men...
pi_182980440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 09:53 schreef Djeez het volgende:
Ik had afgelopen week zo'n sukkel. Ik had iets zien staan voor een tien, met 6,95 verzendkosten. Vond ik wat duur, dus bood ik 15 inclusief verzendkosten. Met als toevoeging naar het Postnl-punt en verzendlabel thuis uitprinten. Dan kost het maar 5,50.

Krijg ik ineens het bericht dat het al was verzonden, zonder dat ik had betaald. En erger nog: gewoon bij postkantoor afgegeven, en naar postkantoor verstuurd op mijn naam.

Kostte die gast dus alsnog 6,95. Sommige mensen zullen het wel nooit snappen...
De verkoper bepaalt de regels. Zelf doe ik niet aan printen, heb geen printer namelijk. Zo ook niet aan ideal betalingen of gelijk oversteken.

Wil je dat, dan zoek je maar lekker rustig verder.
pi_182980461
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:07 schreef vredesdruif het volgende:

[..]

Proest... Er is ook zo'n hifi-'winkel' in Enschede die ergens in een appartement zit en belachelijke prijzen vraagt voor de troep die ze inkopen en zogenaamd 'reviseren' en 'repareren'.
Die is drama ja, moet je eens tussen de bandrecorders kijken, die herhaalt al 3 jaar dezelfde advertentie en foto's en vraagt voor een gx-625 1699 euro ipv de 400-600 gebruikelijke prijs.
pi_182980641
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet je wat vreselijk is via marktplaats? Doe je een bod. Gaat de verkoper akkoord en heb je dus een principe overeenkomst. Op jouw verzoek zet hij de advertentie dan op "gereserveerd". Maar dat er dan blijkbaar:

• Nog steeds mensen de verkoper benaderen
• En dat de verkoper alsnog in zee gaat met een hoger bod

Blijkbaar leven we in een tijd dat een woord geen woord meer is. :N

:{²
marktplaats heeft de reputatie dat bieders na een bod of na wat berichten opeens van de aardbodem zijn verdwenen. dit is eerder regel dan uitzondering.

en om die reden reageer ik ook gewoon op advertenties die op 'gereserveerd' staan. al tig keer dingen gekocht die voor 'iemand' gereserveerd waren. altijd weer die spooky-marktplaatsbieders :)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:03:35 #278
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_182983679
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

marktplaats heeft de reputatie dat bieders na een bod of na wat berichten opeens van de aardbodem zijn verdwenen. dit is eerder regel dan uitzondering.

en om die reden reageer ik ook gewoon op advertenties die op 'gereserveerd' staan. al tig keer dingen gekocht die voor 'iemand' gereserveerd waren. altijd weer die spooky-marktplaatsbieders :)
Uiteindelijk kun je altijd wel argumenten vinden voor handelen wat je goed of beter uitkomt. Maar afspraak zou afspraak moeten zijn. Geldt voor de koper en voor de verkoper.

Als ik een bod accepteer van 1 euro en vervolgens komt er iemand langs die 100 euro biedt, moet ik me niet in allerlei bochten wringen om alsnog voor dat hogere bod te gaan. Soms win je, soms verlies je. Maar woord houden is key. En het is een drogreden om iemand te straffen voor het gedrag van anderen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_182986223
Hebben we het over beide over Marktplaats.nl?
in 75% van de gevallen haakt een geïnteresseerde af.

In veel gevallen hoor je na een bod nooit meer iets.
Voor de rest lulverhalen. Met name bij auto-onderdelen is het veel gedoe. bieding, berichtje, akkoord, en daarna geen enkele reactie meer. Laatst vroeg een 'geintereseerde' of ik de advertentie op gereserveerd voor hem wou zetten. Ik vroeg hem later of- en op welk moment hij wou langskomen, daarop antwoorde hij "Top. Zit nu nog ff in italie". Maand verder, nog altijd radiostilte. Marktplaats :|W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_182987334
ik moet zeggen dat bij reacties op mijn advertenties nooit radiostilte is, maar goed, dat ligt vast aan het aangeboden spul.
pi_182987379
Ik verkoop Altijd via marktplaats !
Ik was hier...
  dinsdag 6 november 2018 @ 21:38:23 #282
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182987847
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hebben we het over beide over Marktplaats.nl?
in 75% van de gevallen haakt een geïnteresseerde af.

In veel gevallen hoor je na een bod nooit meer iets.
Voor de rest lulverhalen. Met name bij auto-onderdelen is het veel gedoe. bieding, berichtje, akkoord, en daarna geen enkele reactie meer. Laatst vroeg een 'geintereseerde' of ik de advertentie op gereserveerd voor hem wou zetten. Ik vroeg hem later of- en op welk moment hij wou langskomen, daarop antwoorde hij "Top. Zit nu nog ff in italie". Maand verder, nog altijd radiostilte. Marktplaats :|W
Bieding? Je moet bij automotive zooi altijd een vaste (scherpe) prijs neerzetten..
Ik heb nooit echt problemen.. Mensen hebben het nodig.. Zien mijn prijs en kopen het..

Soms halen ze het.. meestal verstuur ik het.. (naar italie is ook best)
Zelfs een merkdealer voor gebruikt spul gehad.. (in opdracht van hun klant)
Bij meer zooi in 1 keer doe ik wat van de prijs af.. ook bij afhalen valt er wel iets te pingelen..

Ik heb eigenlijk alleen maar blije arme sloebers..
Regels die ik heb:
Geen reserveringen, maar wil het best even een dagje vasthouden..
Er moet betaald zijn voor het over de drempel gaat.
Altijd eerlijk zijn.. en heldere info geven.
Goed verpakken: desnoods met wat latjes eromheen.. (Het moet een meter kunnen vallen)
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:01:34 #283
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_182988513
Ik heb eigenlijk ook nooit problemen, en doe vrij veel verkopen op mp.

Op slechts Nederlands en namen als Ali en Mo reageer ik niet. Dat heb ik wel geleerd uit het verleden.

Je merkt vrij snel of iemand echte interesse heeft. Ik zet de biedfunctie altijd uit.

Verder altijd vriendelijk blijven. Afdingen mag, maar wel reëel.

Eerst betalen (Gelijk Oversteken functie indien gewenst door koper) dan verzenden.
Ik stuur de kopers ook altijd een foto van het verzendbewijsje.
  dinsdag 6 november 2018 @ 22:31:33 #284
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182989474
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:01 schreef Mubassie het volgende:
namen als Ali en Mo reageer ik niet.
Dat is het gros van wat bij mij koopt.. Altijd lachen..
Proberen te onderhandelen.. en te sjacheren.. En dan nog eens..
Vind ik alleen maar mooi.. Lekker ouwehoeren.. Ze komen dan ook meestal met twee.. 1 groot spelletje..
Al gaat het over vijf euro.. Het is voor een tientje plezier..
  dinsdag 6 november 2018 @ 23:21:31 #285
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_182990817
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is het gros van wat bij mij koopt.. Altijd lachen..
Proberen te onderhandelen.. en te sjacheren.. En dan nog eens..
Vind ik alleen maar mooi.. Lekker ouwehoeren.. Ze komen dan ook meestal met twee.. 1 groot spelletje..
Al gaat het over vijf euro.. Het is voor een tientje plezier..
Ergens snap ik dat wel, maar na 2x zou ik er al schijtziek van worden.
  donderdag 8 november 2018 @ 14:49:54 #286
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_183021905
Ik ben waarschijnlijk opgelicht. Iets gekocht op marktplaats. Netjes betaald via Marktplaats betaalverzoek (ideal). Verkoper reageert niet meer. zijn hele account is van marktplaats af.

Wat zijn mijn mogelijkheden?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 8 november 2018 @ 15:26:32 #287
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_183022497
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn mijn mogelijkheden?
1. Accepteren dat mensen kut zijn.
2. nvt
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_183031234
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat is het gros van wat bij mij koopt.. Altijd lachen..
Proberen te onderhandelen.. en te sjacheren.. En dan nog eens..
Vind ik alleen maar mooi.. Lekker ouwehoeren.. Ze komen dan ook meestal met twee.. 1 groot spelletje..
Al gaat het over vijf euro.. Het is voor een tientje plezier..
Ja vind je dat serieus leuk?
Turken en Marokkanen en vooral de oudere generatie die onderhandelen mij iets te veel.
Spreek je een prijs af komen ze aan de deur en dan moet er opeens een tientje vanaf.
Voor mij de reden dat ik er geen zaken meer mee doe.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 9 november 2018 @ 08:53:02 #289
370431 drakin
vurig typje
pi_183036801
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk opgelicht. Iets gekocht op marktplaats. Netjes betaald via Marktplaats betaalverzoek (ideal). Verkoper reageert niet meer. zijn hele account is van marktplaats af.

Wat zijn mijn mogelijkheden?

:{²
Niet kopen via marktplaats.

Of gewoon googelen.

En dan zie je dat marktplaats er zelf een hele pagina aan gewijd heeft

https://help.marktplaats.(...)mogelijke-oplichting
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_183037153
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2018 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben waarschijnlijk opgelicht. Iets gekocht op marktplaats. Netjes betaald via Marktplaats betaalverzoek (ideal). Verkoper reageert niet meer. zijn hele account is van marktplaats af.

Wat zijn mijn mogelijkheden?

:{²
Niet via iDeal betalen, maar je kan een klacht indienen via Marktpaats. Doen ze niks mee verder.
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:29:29 #291
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183037216
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:44 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ja vind je dat serieus leuk?
Turken en Marokkanen en vooral de oudere generatie die onderhandelen mij iets te veel.
Spreek je een prijs af komen ze aan de deur en dan moet er opeens een tientje vanaf.
Voor mij de reden dat ik er geen zaken meer mee doe.
Tuurlijk moet er een tientje af.. En dan zeg ik dat ze het dan maar zelf moeten maken..
Of dat ie er voor die prijs vijf minuten naar mag kijken oid..

Lekker rommelen.. heerlijk..
pi_183037220
je hebt in ieder geval zijn echte naam en IBAN. Online aangifte doen van oplichting via internet bij politie.nl . Je hebt de DigID app nodig, en die dien je te activeren. dit duurt al 3 werkdagen omdat je een brief met activatiecode krijgt.

helaas ben ik ook recentelijk opgelicht, maar dan via Tweakers.net. daar had ik het echt niet verwacht.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 18 november 2018 @ 22:34:18 #293
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_183232936
Na een lange tijd van het vermijden van MP ben ik er de laatste tijd wat gaan speuren naar platen en synthesizertoebehoren. Ik word al snel weer herinnerd hoe het op MP was sinds de allerlaatste keer dat ik er gekeken heb.

Het is misschien niet grappig genoeg voor een foto om spelfouten te tonen. Wat is een Keijboard? Moderne spelling of een nieuw variant van een sjoelbak met keien? Als je regelmatig je eigen advertenties bekijkt moet er toch een vlag omhoog gaan??

maar even to the point waar ik het over wilde hebben. Toen ik er ooit nog wat verkocht was notk al een hopeloos tijdsverspillende ergenis. Daar heb je niets aan, want alle e-mails die je ontvangt bevatten enkel nog:

"wat moet/wil je er voor hebben?"

tja, "geld" antwoord ik dan maar

dat durf ik nou niet meer ivm met dat nieuwe beoordelingssyteem, waar ik geen woorden over vuil wil maken

als koper heb ik ook weinig aan dat bieden. Die marktplaats handelaartjes zetten dat er wel bij, maar hebben in gedachte een vaste prijs. Waarom die biedoptie hanteren dan? Ik bied een genereus bod en meneer vind het niet genoeg, ik geef hem zijn prijs en nog wil meneer veel meer. Die willen alleen maar zien hoe ver ze gaan. Sode... hou het dan maar. En je ziet dat wel vaker dat als er iets wordt aangeboden en het gevraagde bedrag wordt geboden, dat de koop er nog weken opstaat omdat ze er gewoon meer geld voor willen hebben.

in de hoogtijdagen van MP was het amusant om het forum te lezen voordat ze dit hadden afgeschaft. Daar waren verhalen te lezen over hoe partikulieren werden bestookt met huilverhalen over arme studenten en stichtingen voor minder bedeelden en weet ik wat, die van alles gratis proberen te krijgen. Dat trucje probeerden ze in die tijd al en er trappen nog steeds partikulieren in zoals ergens hier een paar posts hierboven. ghehe

ik krijg linkjes niet als afbeelding gefixt, zelf maar even afzonderlijk bekijken
https://ibb.co/g0BTqL
https://ibb.co/fsJrAL
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  maandag 19 november 2018 @ 01:33:59 #294
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183235333
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 22:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
Sode... hou het dan maar. En je ziet dat wel vaker dat als er iets wordt aangeboden en het gevraagde bedrag wordt geboden, dat de koop er nog weken opstaat omdat ze er gewoon meer geld voor willen hebben.
Gepikeerd omdat je geen deal kan maken voor de prijs die jij wilt geven..
Ik snap dat niet zo.. je wilt het voor een kleiner bedrag hebben.. dan zoek je toch verder?
En anders zal het dat wel waard zijn lijkt me.. en elk geval voor de verkoper..

Als ik mn toetsenbord voor 2000 euro te koop wil zetten en niets van de prijs af wil doen, dan is dat toch niet jouw probleem?
pi_183236221
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2018 01:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Gepikeerd omdat je geen deal kan maken voor de prijs die jij wilt geven..
Ik snap dat niet zo.. je wilt het voor een kleiner bedrag hebben.. dan zoek je toch verder?
En anders zal het dat wel waard zijn lijkt me.. en elk geval voor de verkoper..

Als ik mn toetsenbord voor 2000 euro te koop wil zetten en niets van de prijs af wil doen, dan is dat toch niet jouw probleem?
maar het is wel triest als ik 2000 bied (wat jij vraagt) en nog steeds niet verkoopt.
pi_183236598
Daarom bied ik niet, maar stuur ik een bericht of bel/app als het kan.
Meestal krijg je dan fatsoenlijk contact met een verkoper
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_183238045
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2018 22:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
En je ziet dat wel vaker dat als er iets wordt aangeboden en het gevraagde bedrag wordt geboden, dat de koop er nog weken opstaat omdat ze er gewoon meer geld voor willen hebben.
Dat is lang niet altijd de oorzaak. Kan ook inactiviteit vanuit de bieder zijn (wel bieden, maar niet reageren).
pi_183309701
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hebben we het over beide over Marktplaats.nl?
in 75% van de gevallen haakt een geïnteresseerde af.

In veel gevallen hoor je na een bod nooit meer iets.
Voor de rest lulverhalen. Met name bij auto-onderdelen is het veel gedoe. bieding, berichtje, akkoord, en daarna geen enkele reactie meer. Laatst vroeg een 'geintereseerde' of ik de advertentie op gereserveerd voor hem wou zetten. Ik vroeg hem later of- en op welk moment hij wou langskomen, daarop antwoorde hij "Top. Zit nu nog ff in italie". Maand verder, nog altijd radiostilte. Marktplaats :|W
ik krijg t idee dat dit van mensen is die HETZELFDE aanbieden
en zo voor hun eigen advertenties meer intresse genereren...
door die van jou te blokkeren (zogenaamd Reserveren)
waarom?
  donderdag 22 november 2018 @ 20:11:31 #299
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_183310015
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 21:44 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ja vind je dat serieus leuk?
Turken en Marokkanen en vooral de oudere generatie die onderhandelen mij iets te veel.
Spreek je een prijs af komen ze aan de deur en dan moet er opeens een tientje vanaf.
Voor mij de reden dat ik er geen zaken meer mee doe.
Zo had ik er eens met iemand afgesproken om 11 uur. Belde hij en vroeg of het om 13.00 kon, prima.
Kwam netjes op tijd...toen die moest betalen kwam hij 6 euro te kort..

ja minner ikke net brodje shoarma geeet want ike honger.

Heb hem weggestuurd, en gezegd dat hij maar geld moest pinnen ging mij niet om die paar euro maar gewoon principe kwestie.
Kwartiertje later had die het geld :)
pi_183311818
Herkenbaar.

Had een ikea Pax kledingkast te koop.
Na veel berichten een spotprijs overeengekomen en eenmaal toen er twee heren van buitenlandse komaf bij de kledingkast stonden moest er ineens nog 25 euro af.
Terwijl we al een prijs hadden afgesproken die ver onder onze uiterste prijs lag.
Niet mee akkoord gegaan, toch bleef de koper het proberen.
na zes keer proberen gaf de meneer van buitenlandse komaf het op en betaalde het bedrag wat we hadden afgesproken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 22 november 2018 @ 22:15:38 #301
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183313220
Einde.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')