abonnement Unibet Coolblue
pi_489108
Met enige verbazing lees ik de reacties op Kim in dit Big Brother Forum. Ik ben hier nieuw maar decent gedrag lijkt mij ten alle tijden gepast voor een jonge vrouw. Kim heeft klasse. Ze gooit zich niet te grabbel.

Mijn bewondering voor haar kuisheid is groot. Ondanks de druk binnen het clubje opgesloten hitsige jongeren weet zij haar normen en waarden te handhaven. Met haar charmante glimlach geeft zij zich letterlijk en figuurlijk niet bloot.

Haar familie en vrienden mogen met recht trots zijn dat Kim de vuurproef binnen Big Broter doorstaat. Ook de Gemeente Epe feliciteer ik van hier uit met deze goede vertegenwoordigster van haar bevolking op de vaderlandse tv.

  Redactie Frontpage donderdag 23 november 2000 @ 15:08:17 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_489117
quote:
Op 23 november 2000 15:06 schreef WaterVorst het volgende:
Met enige verbazing lees ik de reacties op Kim in dit Big Brother Forum. Ik ben hier nieuw maar decent gedrag lijkt mij ten alle tijden gepast voor een jonge vrouw. Kim heeft klasse. Ze gooit zich niet te grabbel.

Mijn bewondering voor haar kuisheid is groot. Ondanks de druk binnen het clubje opgesloten hitsige jongeren weet zij haar normen en waarden te handhaven. Met haar charmante glimlach geeft zij zich letterlijk en figuurlijk niet bloot.

Haar familie en vrienden mogen met recht trots zijn dat Kim de vuurproef binnen Big Broter doorstaat. Ook de Gemeente Epe feliciteer ik van hier uit met deze goede vertegenwoordigster van haar bevolking op de vaderlandse tv.


Jij bent haar broer zeker?
pi_489127
Kim is een heel keurig meisje dat klopt !! maar ook een nietszeggend giecheldoos .. ze voegt echt niks toe aan het programma.
pi_489132
quote:
Op 23 november 2000 15:08 schreef SunChaser het volgende:
Jij bent haar broer zeker?
Hahahahahahahahaha
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_489165
quote:
Op 23 november 2000 15:06 schreef WaterVorst het volgende:
Met enige verbazing lees ik de reacties op Kim in dit Big Brother Forum. Ik ben hier nieuw maar decent gedrag lijkt mij ten alle tijden gepast voor een jonge vrouw. Kim heeft klasse. Ze gooit zich niet te grabbel.

Mijn bewondering voor haar kuisheid is groot. Ondanks de druk binnen het clubje opgesloten hitsige jongeren weet zij haar normen en waarden te handhaven. Met haar charmante glimlach geeft zij zich letterlijk en figuurlijk niet bloot.

Haar familie en vrienden mogen met recht trots zijn dat Kim de vuurproef binnen Big Broter doorstaat. Ook de Gemeente Epe feliciteer ik van hier uit met deze goede vertegenwoordigster van haar bevolking op de vaderlandse tv.


Blijft de vraag, wat doet ze daar dan in het Big-Brother huis????

Immers, aan normen en waarden hecht ze zich niet zoveel, anders laat je je niet 100 dagen lang 24 uur per dag filmen. En als je je letterlijk en figuurlijk niet bloot geeft, wat doet ze daar dan wel???

Inderdaad, helemaal niks. Het bankstel is nog interessanter!!

O+. Ripley. O+.
pi_489210
inderdaad, als iedere jonge vrouw zo zou zijn, zo het mooi saai zijn in mijn leven!!

Ik tuur nog liever naar een plant, dan naar Kim (neej, ik vind d'r ook niet mooi)

Are you man enough to be my woman?
pi_489211
quote:
Op 23 november 2000 15:19 schreef Smike het volgende:
Het bankstel is nog interessanter!!
Smike, mijn bankstel is van bordeaux rood leer en die van jou?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_489226
[quote]Op 23 november 2000 15:19 schreef Smike het volgende:
Blijft de vraag, wat doet ze daar dan in het Big-Brother huis????

Immers, aan normen en waarden hecht ze zich niet zoveel, anders laat je je niet 100 dagen lang 24 uur per dag filmen. En als je je letterlijk en figuurlijk niet bloot geeft, wat doet ze daar dan wel???

Inderdaad, helemaal niks. Het bankstel is nog interessanter!!
--------------------------------------------

Wat een onzin......
Ook al laat je je 24 uur per dag filmen....dan hoef je nog niet voor half kijkend Nederland de liefde te gaan bedrijven met de Grootste Theemuts van Nederland...
En ook al voegt ze met haar persoontje weinig toe aan BB.....in dit geval heb ik respect voor dit meisje..

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 23-11-2000 15:44]

pi_489231
quote:
Op 23 november 2000 15:43 schreef cos-micV het volgende:
En ook al voegt ze met haar persoontje weinig toe aan BB.....in dit geval heb ik respect voor dit meisje..
Makkelijk respect verdienen bij jou dan, gewoon helemaal niks doen
Are you man enough to be my woman?
  donderdag 23 november 2000 @ 15:46:55 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_489235
quote:
Op 23 november 2000 15:39 schreef DaisyFay het volgende:
Smike, mijn bankstel is van bordeaux rood leer en die van jou?
Interessant, zeg...
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 november 2000 @ 15:49:57 #11
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_489243
Kim een lief meisje?
Dat is inderdaad wat ze wil doen laten blijken, er is al vaker in het huis gezegd door Georgie dat ze zich nu anders voor doet dan dat ze buiten het huis zou doen. Ook in bed lijkt haar gedrag te zijn veranderd.
Ik vermoed dat veel mensen zich in haar vergissen. Haar verspreking over haar relatie met een oudere man, geeft al aan dat Kim van meer markten thuis is dan ze zich voordoet.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_489267
Kijkt nu al heeeeeeel lang Big brother
Maar wie is KIM ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_489275
quote:
Op 23 november 2000 15:39 schreef DaisyFay het volgende:
Smike, mijn bankstel is van bordeaux rood leer en die van jou?
zwart leer (en ja, dit is interessanter dan Kim)
quote:
Op 23 november 2000 15:43 schreef cos-micV het volgende:
....dan hoef je nog niet voor half kijkend Nederland de liefde te gaan bedrijven met de Grootste Theemuts van Nederland...
Ik heb nooit gezegd dat ze moet sexen met die pedaalemmer???
O+. Ripley. O+.
pi_489278
quote:
Op 23 november 2000 15:45 schreef beurdy het volgende:
Makkelijk respect verdienen bij jou dan, gewoon helemaal niks doen
Met nix doen heeft ze mijn respect niet....
Lees wat er staat!!!!!!!
Ze heeft mijn respect voor het feit dat ze niet voor de camera is gaan liggen Wippen met die theemuts.....
pi_489293
Conclusie sjors is een Theemuts

of soms toch een Pedaalemmer

[Dit bericht is gewijzigd door Joene op 23-11-2000 16:05]

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_489302
Mischien past de Theemuts in de pedaalemmer.?
Zijn we in ieder geval van Sjors af...
  donderdag 23 november 2000 @ 16:06:52 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_489305
Het maakt dus echt geen ene reet uit hoe je bent in het huis want er is toch altijd commentaar... de ene is een ras zeikert de andere een schreeuwlelijk de andere is een sloerie weer een ander is saai.. het maakt niet uit wat je bent want er zijn toch wel mensen die een mening over je vormen gebaseerd op niet normale situatie. Een mening van iemand over een persoon in het huis zegt meer over de meningvormer dan over de persoon in questie
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_489309
quote:
Op 23 november 2000 16:06 schreef Re het volgende:
Het maakt dus echt geen ene reet uit hoe je bent in het huis want er is toch altijd commentaar... de ene is een ras zeikert de andere een schreeuwlelijk de andere is een sloerie weer een ander is saai.. het maakt niet uit wat je bent want er zijn toch wel mensen die een mening over je vormen gebaseerd op niet normale situatie. Een mening van iemand over een persoon in het huis zegt meer over de meningvormer dan over de persoon in questie
Denk je
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_489315
quote:
Op 23 november 2000 16:06 schreef Re het volgende:
Het maakt dus echt geen ene reet uit hoe je bent in het huis want er is toch altijd commentaar... de ene is een ras zeikert de andere een schreeuwlelijk de andere is een sloerie weer een ander is saai.. het maakt niet uit wat je bent want er zijn toch wel mensen die een mening over je vormen gebaseerd op niet normale situatie. Een mening van iemand over een persoon in het huis zegt meer over de meningvormer dan over de persoon in questie
Helemaal mee eens! We zien toch wat we willen zien in iemand.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_489316
quote:
Op 23 november 2000 16:06 schreef Re het volgende:
Het maakt dus echt geen ene reet uit hoe je bent in het huis want er is toch altijd commentaar... de ene is een ras zeikert de andere een schreeuwlelijk de andere is een sloerie weer een ander is saai.. het maakt niet uit wat je bent want er zijn toch wel mensen die een mening over je vormen gebaseerd op niet normale situatie. Een mening van iemand over een persoon in het huis zegt meer over de meningvormer dan over de persoon in questie
Tuurlijk kijken/vergroten we hier alle negatieve punten, maar anders was er toch niets aan om hier over ze te lullen of wel??
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_489324
quote:
Op 23 november 2000 16:09 schreef Party-pooper het volgende:
Tuurlijk kijken/vergroten we hier alle negatieve punten, maar anders was er toch niets aan om hier over ze te lullen of wel??
psies
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_489333
En oh God wat moeten we dan met ons leven?
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." Albert Einstein (1879-1955)
pi_489342
quote:
Op 23 november 2000 16:12 schreef DaisyFay het volgende:
En oh God wat moeten we dan met ons leven?
Ehmmmmmmm
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')