abonnement Unibet Coolblue
pi_175431256
Ik vraag me af hoe lang de Franse competitie aantrekkelijk blijft met Paris SG als kampioen de komende tig jaar (zolang Qatar er geld in pompt)
pi_175433787
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Alleen de kampioenen en knock-out vanaf de eerste ronde. :Y
Vroeger was alles beter.
Helaas in dit geval echt zo.....
U MAD?
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:04:10 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175436797
CL is op wat sporadische wedstrijden na door de voorspelbaarheid geen hol meer aan en de EL is tot de kwartfinale negen van de tien keer gewoonweg deprimerend. Verder merk ik dat het EK en het WK zonder de spanning van een Nederlandse deelname ook niet echt een niveau hebben. Het EK van 2016 was echt van een bedroevende kwaliteit.

Ik word een cynische oude lul.
pi_175442434
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 18:20 schreef macca728 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang de Franse competitie aantrekkelijk blijft met Paris SG als kampioen de komende tig jaar (zolang Qatar er geld in pompt)
Volgens mij zijn ze zelf nu ook al aan het kloten om het wat spannender te maken. Penalty's belabberd inschieten. Mbappe op de bank.
pi_175459678
Ik zie als liefhebber Napoli ook liever in de Europa League dan in de Champions League, dan ben je verzekerd van de mooie trips, nu heb je dat alleen in de groepsfase en misschien achtste finales en dan is het weer klaar omdat de Europese top geloot wordt.

Bovendien ben ik er geen voorstander van als Napoli ontdekt wordt door de toeristen, en straks jeugd met onze kleding loopt terwijl ze 0 binding met de stad hebben.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')