abonnement Unibet Coolblue
pi_175332535
Pannenkoek, maling aan je schoonmoeder. :{w Volgens mij zou ik dat hardop tegen d'r zeggen ook.
Ik zou het leven en dood gebeuren met je man bespreken. Kennelijk zit hij er mee. Ik vind het wegstoppen dan geen optie. Er lijkt een angst onder te zitten dat er iets mis gaat, maar ook een angst dat hij niet direct van de baby houdt. Lijken me beiden dingen die je kan bespreken.

Waterdruppel, ik hoop dat je eeeeeindelijk je kleine man in je armen hebt.

Twist, alweer je geduld op de proef gesteld. Indalingssteken doen vast ook wat.

Rena, jouw meisje ook nog knus bij je. :*

Mini, even een festivalletje met 35 weken. Ik ben een beetje jaloers op hoe fit jij nog bent, maar wat heerlijk dat het kan.

Cocci, wat zwaar! Fijn dat je goede hulp hebt.

Duman, zware nacht is dat geweest. Kan je een beetje rust pakken vandaag?

Hier dag 3 met venijnige voorweeën. Het is dat ze afzwakken als ik ga liggen, anders zou ik denken dat het the real deal is. Lastig, want het maakt me erg ongeduldig terwijl dat nergens voor nodig is met 38w2d.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175332559
Gefeliciteerd met jullie zoon Waterdruppel! *O* Nu inderdaad lekker uitrusten op die rode wolk. Wat heb jij hard gewerkt zeg!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175332580
Je gaat toch niet voorkruipen he Kris :o :P Kan me wel voorstellen dat het vermoeiend is..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175332612
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:19 schreef Waterdruppel het volgende:
Vannacht om 03.06 is onze zoon
T.homas geboren. *G* Alles is waar, het is het mooiste wat je kan overkomen 💙😍 We are in love en wij maken het allemaal goed. Trek me weer terug op de roze wolk
Gefeliciteerd! Leuke naam en veel geluk en gezondheid!
pi_175332657
Gefeliciteerd waterdruppel! Wat een mooie naam! Geniet van je roze wolk
  Moderator maandag 27 november 2017 @ 08:48:59 #61
382129 crew  Donna
pi_175332667
Gefeliciteerd Waterdruppel, heel leuke naam!
pi_175332687
Gefeliciteerd waterdruppel! O+
pi_175332768
Waterdruppel gefeliciteerd! *O* *O* *O* leuke naam! O+ een van mijn favorieten!
pi_175332850
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:19 schreef Waterdruppel het volgende:
Vannacht om 03.06 is onze zoon
T.homas geboren. *G* Alles is waar, het is het mooiste wat je kan overkomen 💙😍 We are in love en wij maken het allemaal goed. Trek me weer terug op de roze wolk
Gefeliciteerd met jullie zoon!! Alle geluk gewenst! O+
pi_175332970
Gefeliciteerd waterdruppel met de geboorte van jullie zoon.

KrisvC veel voorweeen, is vermoeiend. Ik had het bij de tweede ook, terwijl bij de eerste ik ze amper had gehad.
pi_175333086
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:19 schreef Waterdruppel het volgende:
Vannacht om 03.06 is onze zoon
T.homas geboren. *G* Alles is waar, het is het mooiste wat je kan overkomen 💙😍 We are in love en wij maken het allemaal goed. Trek me weer terug op de roze wolk
Gefeliciteerd met jullie zoon met een prachtige naam! *O* *O* *O* Geniet van de roze wolk :)
pi_175333090
Gefeluciteerd waterdruppel
pi_175333444
Gefeliciteerd Waterdruppel!!! O+ *O* *O*
Dit, dat, alles.
pi_175333547
Waterdruppel gefeliciteerd met je zoon *O* geniet ervan en wat een mooie naam O+
pi_175333706
Gefeliciteerd Waterdruppel! Wat een uitputtingsslag heb je geleverd. Ben benieuwd naar het verhaal!
pi_175333866
Waterdruppel gefeliciteerd! *G* O+
Eindelijk is-ie er dan! Hij heeft jullie geduld wel even flink op de proef gesteld, maar wat klink je heerlijk verliefd! O+ Lekker genieten nu! :*

Kris, kan me voorstellen dat die voorweeën ook niet alles zijn inderdaad...hoop voor je dat het stiekem misschien toch al wat doet en vooral dat het niet al te lang meer duurt!

Rena, ik ben echt heel benieuwd wie van ons er straks als eerste is! :D
Hier verder ook echt nog geen enkel teken, dus ik hou me inderdaad maar voor dat ons ventje het gewoon nog erg goed heeft ;)

Pannekoek, ik zou denk ik serieus een opmerking maken tegen je schoonmoeder a la: "Nou, gelukkig maar dat het om ons kind gaat dan hč, en niet die van jullie?! :{w "

Wat betreft je man: ik kan me écht geen voorstelling maken van een situatie waarbij artsen hem vragen te kiezen en waarbij alles vervolgens ook echt afhangt van die keuze zeg maar... Maar ook zoiets kun je prima voorleggen aan je vk hč? Neem je man mee bij een controle en leg het gewoon voor daar.

Voor na de geboorte is het wel iets wat ik man op z'n hart gedrukt heb: als de kleine en ik om wat voor reden dan ook niet bij elkaar kunnen zijn, wil ik dat hij te allen tijde bij de kleine blijft. Dat hebben we de eerste keer ook afgesproken. Man geeft ook aan dat hij er a) liever niet over nadenkt en b) zich er eigenlijk niet lekker bij voelt om mij dan 'alleen' te laten, maar hij snapt wel hoe belangrijk ik het vind en zal het dan ook respecteren :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175333997
Gefeliciteerd Waterdruppel! *O* wat een toffe naam en wat een bevalling. Lekker uitrusten en genieten nu :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_175334068
Gefeliciteerd Waterdruppel! Geniet van de roze wolk! O+

Kris je zat aardig in de goede richting. We hebben het erover gehad, er zijn geen specifieke situaties bij de bevalling waar hij bang voor is. Hij blijkt vooral bang te zijn dat hij meer van de baby gaat houden dan van mij. Ik heb hem op het hart gedrukt dat dit helemaal niet erg zou zijn maar dat het een ander soort liefde is. En dat ik ook niet minder van hem ga houden als de baby er is, alleen maar meer. Zo kon hij het wel beter plaatsen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens geen melkproductie na urenlang tegen mijn lief aan liggen. Wel een gebroken nacht omdat of hij, of ik weer lag te zweten. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175335612
quote:
3s.gif Op maandag 27 november 2017 10:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gefeliciteerd Waterdruppel! Geniet van de roze wolk! O+

Kris je zat aardig in de goede richting. We hebben het erover gehad, er zijn geen specifieke situaties bij de bevalling waar hij bang voor is. Hij blijkt vooral bang te zijn dat hij meer van de baby gaat houden dan van mij. Ik heb hem op het hart gedrukt dat dit helemaal niet erg zou zijn maar dat het een ander soort liefde is. En dat ik ook niet minder van hem ga houden als de baby er is, alleen maar meer. Zo kon hij het wel beter plaatsen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens geen melkproductie na urenlang tegen mijn lief aan liggen. Wel een gebroken nacht omdat of hij, of ik weer lag te zweten. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap die angst van je man trouwens wel een beetje. Maar hoe jij het zegt ervaar ik het zelf ook, het is een ander soort liefde, en jullie krijgen andere 'rollen' erbij. Ik heb het ervaren als alleen maar meer liefde erbij voor mijn man, ik hoop dat jullie dat ook zo mogen ervaren!
pi_175335755
Gefeliciteerd waterdruppel! Geniet van je mannetje O+
  maandag 27 november 2017 @ 13:37:14 #76
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_175337337
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 08:19 schreef Waterdruppel het volgende:
Vannacht om 03.06 is onze zoon
T.homas geboren. *G* Alles is waar, het is het mooiste wat je kan overkomen 💙😍 We are in love en wij maken het allemaal goed. Trek me weer terug op de roze wolk
Daar was hij dan eindelijk! *O*
Gefeliciteerd lieverds *O* O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_175339897
Pannenkoekenmix, fijn dat jullie het besproken hebben. Klaart de lucht altijd weer een beetje. En dat houden van komt allemaal goed.

Twist, indalingssteken zijn annoying. Maar het idee dat er wat gebeurt is fijn.

Hier net weer een sticker van de vk. Bloeddruk goed, begin wel vocht vast te houden. Hij schijnt onwijs diep in het bekken te liggen. Zo ga je van een niet ingedaalde baby naar een overenthousiaste ingedaalde baby in 2 weken. :D Nog even gevraagd of ze een inschatting kon maken van hoe groot deze baby is en ze houdt het op gemiddeld, 3600/3700 als ie nog twee weken blijft zitten. :)
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_175340383
Dank jullie wel voor de felicitaties 😃Wat ik net even snel doorlas over afspraken die je met je partner maakt, hadden wij ook en het meer houden van de baby dan van elkaar vind ik meevallen. Zal binnenkort het bevallingsverhaal schrijven en delen, maar ga nu lekker genieten van me beide mannen. Een grote en een kleine 😉
pi_175340411
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:05 schreef Waterdruppel het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties 😃Wat ik net even snel doorlas over afspraken die je met je partner maakt, hadden wij ook en het meer houden van de baby dan van elkaar vind ik meevallen. Zal binnenkort het bevallingsverhaal schrijven en delen, maar ga nu lekker genieten van me beide mannen. Een grote en een kleine 😉
Ik denk dat dat moet groeien, toch? O+

Geniet van elkaar! O+
Protčge moi de mes désirs.
pi_175341418
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 16:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik denk dat dat moet groeien, toch? O+

Geniet van elkaar! O+
Dat is een proces waar je samen in groeit en je partner krijgt ook een andere rol. En je kind is een mensje gemaakt uit liefde voor elkaar. (Zo zie ik het een beetje)
pi_175341456
Gefeliciteerd Waterdruppel! 💙💙
pi_175341587
Liefde voor je partner vs liefde voor je kind:
Man en ik zijn altijd elkaars nummer 1 geweest maar sinds Twix er is, hebben we allebei een nieuwe nummer 1. Niet omdat we minder van elkaar zijn gaan houden (zelfs meer doordat ik zo geniet van mijn man als papa) maar er iemand in ons leven gekomen, ontstaan uit onze liefde voor elkaar, die nu voor ons allebei nummer 1 is. Dus man is niet een plaatsje gezakt, maar er is gewoon iemand bijgekomen die nķg specialer is O+. Omdat het je eigen kind is, je eigen vlees en bloed, je kostbaarste bezit. En voor man voelt dat net zo.

Kris, fijn dat alles goed is!

Hoe zou het met KapiteinCupcake zijn?
  maandag 27 november 2017 @ 17:03:53 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175341711
Van harte Waterdruppel. En wat een mooie naam!

Kris, sterkte met je voorweeën.

Over huisdieren. Een van onze poezen weet dat ik zwanger ben. Sinds ik dat ben, randt ze me elke dag aan. Ze komt dan op mijn buik zitten en geeft mij obsessief kopjes. Ze duwt dan ook m'n telefoon, blad of boek uit mijn handen. Best irritant eigenlijk :P
pi_175341923
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:57 schreef Malteser het volgende:
Liefde voor je partner vs liefde voor je kind:
Man en ik zijn altijd elkaars nummer 1 geweest maar sinds Twix er is, hebben we allebei een nieuwe nummer 1. Niet omdat we minder van elkaar zijn gaan houden (zelfs meer doordat ik zo geniet van mijn man als papa) maar er iemand in ons leven gekomen, ontstaan uit onze liefde voor elkaar, die nu voor ons allebei nummer 1 is. Dus man is niet een plaatsje gezakt, maar er is gewoon iemand bijgekomen die nķg specialer is O+. Omdat het je eigen kind is, je eigen vlees en bloed, je kostbaarste bezit. En voor man voelt dat net zo.

Wat zeg je dit mooi O+

Vanmorgen onze eerste cursusles gehad. O.a. ontspanningsoefeningen geoefend en gepraat over onze wensen tijdens de bevalling. Ik krijg er helemaal zin van in de bevalling :D
Naar aanleiding hiervan een vraag; we gaan (als alles volgens plan verloopt) bevallen in het WKZ. Weet iemand of ze daar ook een bevalbad hebben? Ik vraag het uiteraard ook nog in het WKZ als ik daar weer ben, maar ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft :)
pi_175342142
OiT, Ik heb op de één of andere manier ook zin in de bevalling - had ik nooit vooraf verwacht. :) Gaat me vast reuze tegenvallen, maar beter zin erin dan me nu al zorgen maken, dunkt me. :+

Wat betreft het lopende onderwerp: hoe fraai Malteser het ook verwoordt: ik kan me nu nog helemaal niet voorstellen dat er over een paar weken iemand bij gaat komen van wie ik NOG MEER ga houden dan van mijn lief, waar ik echt zo walgelijk verzot op ben! :D Maar wie weet, wie weet. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_175342214
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:25 schreef minilot het volgende:
OiT, Ik heb op de één of andere manier ook zin in de bevalling - had ik nooit vooraf verwacht. :) Gaat me vast reuze tegenvallen, maar beter zin erin dan me nu al zorgen maken, dunkt me. :+

Wat betreft het lopende onderwerp: hoe fraai Malteser het ook verwoordt: ik kan me nu nog helemaal niet voorstellen dat er over een paar weken iemand bij gaat komen van wie ik NOG MEER ga houden dan van mijn lief, waar ik echt zo walgelijk verzot op ben! :D Maar wie weet, wie weet. :7
Hoezo tegenvallen, hoeft helemaal niet! Ik wilde na de eerste keer direct weer :')

Ik vind het nu al bizar dat ik zo ontzettend veel van iemand kan houden, en dan komt daar straks nķg een kindje bij! Zoveel liefde :D
pi_175342240
En jeuj!

TMI:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175342253
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:28 schreef OliviaIsTaken het volgende:

[..]

Hoezo tegenvallen, hoeft helemaal niet! Ik wilde na de eerste keer direct weer :')
Kán natuurlijk ook, maar daar reken ik voor de zekerheid gewoon niet op! *)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175342277
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Kán natuurlijk ook, maar daar reken ik voor de zekerheid gewoon niet op! *)
Is ook niks over te zeggen natuurlijk :)
En *O* *O* *O* *O* voor je andere post ;)
pi_175342344
Ik heb er nu ook op een bepaalde manier zin in, ik reken op het ergste en dan kan het vast alleen maar meevallen. :P

Maar ook het feit dat ik dan eindelijk onze dochter ontmoet O+ Ze zeggen toch wel eens dat een bevalling de enige blind date is waarbij je zeker weet dat je de liefde van je leven ontmoet? Zoiets stel ik me er bij voor :) Maar tot noch toe wil ze mij nog niet ontmoeten :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175342378
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:29 schreef minilot het volgende:
En jeuj!

TMI:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat lijkt me zo'n opluchting! *O* Ik heb nergens last van gehad tot noch toe, maar ben wel angstig om na de bevalling voor het eerst te moeten als de hele boel slapjes is daaronder _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175342484
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 17:34 schreef rena het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me zo'n opluchting! *O* Ik heb nergens last van gehad tot noch toe
Ah, wees blij! O+ En duimen dat dat lekker zo blijft na de bevalling. *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175342557
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 17:39 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah, wees blij! O+ En duimen dat dat lekker zo blijft na de bevalling. *O*
Jij ook, dat je gewoon weer lekker kan dan ;) ,of had je er voor je zwangerschap ook al last van? Weet dat mijn zus er ook zo'n last van had, lijkt me echt vreselijk :{
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175342600
Gefeliciteerd Waterdruppel O+
pi_175342618
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 16:57 schreef Malteser het volgende:
Liefde voor je partner vs liefde voor je kind:
Man en ik zijn altijd elkaars nummer 1 geweest maar sinds Twix er is, hebben we allebei een nieuwe nummer 1. Niet omdat we minder van elkaar zijn gaan houden (zelfs meer doordat ik zo geniet van mijn man als papa) maar er iemand in ons leven gekomen, ontstaan uit onze liefde voor elkaar, die nu voor ons allebei nummer 1 is. Dus man is niet een plaatsje gezakt, maar er is gewoon iemand bijgekomen die nķg specialer is O+. Omdat het je eigen kind is, je eigen vlees en bloed, je kostbaarste bezit. En voor man voelt dat net zo.

Kris, fijn dat alles goed is!

Hoe zou het met KapiteinCupcake zijn?
Ja precies dit. O+
pi_175342623
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 17:42 schreef rena het volgende:

[..]

of had je er voor je zwangerschap ook al last van?
Nope. Altijd perfecte stoelgang, gewoon eens per dag en nooit met enige moeite. Ik at altijd al wel gezond en vezelrijk en krijg genoeg lichaamsbeweging, maar dat alleen is ineens tijdens mijn zwangerschap blijkbaar niet meer voldoende. Naja, langer dan drie dagen achtereen heeft het tot dusver niet geduurd, het is in toom te houden met wat extra gedroogd fruit en Roosvicee Laxo als ik eraan denk. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175342666
Oh, en voor ik het vergeet, maar natuurlijk ONTZETTEND gefeliciteerd aan Waterdruppel, lang geduurd, hoe voel je je nu? En wat een lieve naam! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175342796
Bang voor de bevalling ben ik gelukkig sowieso niet. Eerste keer was niet per se ideaal, maar ook zeker geen horror ofzo. Ik heb daardoor wel heel erg een "been there, done that, lukt vast nog eens" houding, dat is erg fijn ;)
En de wetenschap dat die bevalling -hopelijk- maar 1 dag is en die baby daarna blijvend helpt ook wel natuurlijk O+

Qua liefde voor man en kind: dat is ook echt niet voor te stellen eigenlijk. Vooraf kon ik me al niet voorstellen dat ik nķg meer van m'n man kon houden, maar dat is echt zo O+ zowel 'meer' als 'anders' eigenlijk.
En de liefde voor een kind, dat is gewoon écht niet te bevatten als je het niet zelf voelt (vind ik dan!). Als ze pijn heeft of ziek is ofzo, hoe dat door merg en been kan gaan ;( Maar ook als ze lacht, hoe zielsgelukkig je daarvan kan worden O+

En dan heb ik het nog niet eens over de combinatie van mijn man en kind samen zien *; dan kan ik 100x echt heel nuchter zijn, maar dan smelt ik nog elke keer hoor! O+ O+
Oh, en dan straks gewoon de combinatie van 2 kinderen..! :o O+ :'( O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175342812
Ja, gewoon precies wat Malteser zegt! O+ Zo denk ik er ook over. O+
Je houdt van elkaar.. en je maakt iets wat van beiden is en op beiden lijkt en beiden hou je het meest van dát. O+

Niet kunnen poepen hebben we hier geen last van... wel van maagzuur, pff! Net of ik een kilo stenen heb doorgeslikt. :(

Vandaag een mailtje gehad van kraamzorg. Of ik
Volgende week wil bellen om en gesprek te plannen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Protčge moi de mes désirs.
pi_175342917
Oh, en meteen nog maar een vraag voor de nog meer ervaren bevallers (ja lurkers, jullie ook! ;) ):

Iemand die bij meerdere bevallingen gestript is en iets kan zeggen over de effectiviteit ervan? Meer specifiek: waarbij het bij de eerste ook niks deed en bij de tweede opeens wel?

Bij onze Minion ben ik 3x gestript, maar leverde het -buiten steeds een cm ontsluiting- niets op. Zelfs het breken van de vliezen deed niet voldoende, waardoor ik alsnog medisch werd.
Ik kan weinig statistieken vinden hierover, dus ben op zoek naar ervaringsdeskundigen. Niet alleen naar succesverhalen ;) gewoon geīnteresseerd in ervaringen :)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_175343774
Even inhaken op zin in bevalling:
Zin is niet het juiste woord. Het is meer een soort onrust en erg benieuwd hoe het deze keer zal gaan.
Ik vind het nog steeds een beetje onwerkelijk dat er over een week of 4 ofzo een echte baby weer in huis is. Ook dat alles waar ik nu aan gewend ben qua ritme, straks weer overhoop ligt.

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe onze zoon er straks mee omgaat en natuurlijk hoe ons meisje er echt uit ziet. O+
Gisteren was ik online bezig met geboortekaartjes ontwerpen waar ik dus ook al de namen op zt en dan lijkt het toch weer wat echter.

Lichamelijk ben ik het echt beu eigenlijk. Ondanks dat ik helemaal geen nare klachten heb, sommige dingen zijn irritant.
Ik merk dat ik de laatste weken sneller geīrriteerd ben en heel ongeduldig. Kan minder hebben dus die rust moet ik toch weer zien terug te vinden.

Vannacht droomde ik dat ik was bevallen maar pas na dagen wakker werd en niet goed wist waar ik van was bevallen. Ik zag een soort baby flamingo die ik aanzag voor mijn baby en dat ik mensen vroeg of dit mijn kind was. :?
Ik was in doe droom echt in de war of psychotisch. Best eng. -O-

Ik zie er dus wel erg naar uit. :P
pi_175343832
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 18:39 schreef vencodark het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik was bevallen maar pas na dagen wakker werd en niet goed wist waar ik van was bevallen. Ik zag een soort baby flamingo die ik aanzag voor mijn baby en dat ik mensen vroeg of dit mijn kind was. :?
Jeetje toch! :D :*
Hee, jij dichtstbijzijnde uitgerekende, ben je eigenlijk al met verlof? Of ook na deze week pas?

En zelfontworpen geboortekaartjes, tof!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175343959
Afgelopen vrijdag is onze tweede kerngezonde zoon geboren :D
Ik kan uit de OP

Het is allemaal weer even wennen aan de nieuwe situatie thuis en het herstellen van de kz.
pi_175344042
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Jeetje toch! :D :*
Hee, jij dichtstbijzijnde uitgerekende, ben je eigenlijk al met verlof? Of ook na deze week pas?

En zelfontworpen geboortekaartjes, tof!
De sfeer van die droom was zo raar.
Iedereen had mijn baby al vastgehouden behalve ik. Ik moest er naar op zoek en ik vroeg ook in de droom of ik soms rare dingen zag. ;(

Ik heb nog 4 avonddiensten van 17-22. :) Vrijdagavond ben ik vrij. *O* Nu ook op werk.

En zelfontworpen is meer van: online op die ruime keuze van kaartjes dingen kiezen en dan zelf de tekst en alles erbij bedenken, lettertype en alles. Niet van scratch ofzo. ;)
pi_175344053
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:46 schreef Zonnestraal02 het volgende:
Afgelopen vrijdag is onze tweede kerngezonde zoon geboren :D
Ik kan uit de OP

Het is allemaal weer even wennen aan de nieuwe situatie thuis en het herstellen van de kz.
Gefelicteerd! Alles goed gegaan ook voor jou?
Succes met je herstel en geniet van jullie zoon!
pi_175344076
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:46 schreef Zonnestraal02 het volgende:
Afgelopen vrijdag is onze tweede kerngezonde zoon geboren :D
Ik kan uit de OP

Het is allemaal weer even wennen aan de nieuwe situatie thuis en het herstellen van de kz.
Zohee, jij ook van harte dan! Hoezee voor de kerngezondheid en succes met het herstel! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175344087
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 18:50 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb nog 4 avonddiensten van 17-22. :) Vrijdagavond ben ik vrij. *O* Nu ook op werk.

Ik zit ook op mijn werk momenteel (nog tien minuutjes), verder morgen, overmorgen en vrijdag de hele dag werken. Zowaar aanstaande zaterdag al vrij, meestal sta ik op zaterdag ingeroosterd.
Zo'n gek idee om er straks zo lang niet meer te zijn! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_175344149
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 18:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik zit ook op mijn werk momenteel (nog tien minuutjes), verder morgen, overmorgen en vrijdag de hele dag werken. Zowaar aanstaande zaterdag al vrij, meestal sta ik op zaterdag ingeroosterd.
Zo'n gek idee om er straks zo lang niet meer te zijn! :D
Ja, met mijn zoon vond ik het ook megalang maar denk dat ik het nu sneller zal ervaren.
Zie nu al op om weer te beginnen, Haha. Rooster wordt helemaal om gegooid straks hier en geen idee hoe ik dat moet combineren. :X
Probeer er nog maar niet aan te denken.

Bijna verlof dus! *O* *O*
pi_175344206
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 18:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja, met mijn zoon vond ik het ook megalang maar denk dat ik het nu sneller zal ervaren.
Zie nu al op om weer te beginnen, Haha. Rooster wordt helemaal om gegooid straks hier en geen idee hoe ik dat moet combineren. :X
Precies in de periode dat ik hier weg ben worden er én twee nieuwe mensen aangenomen (en we zijn een heel klein bedrijf met tot nu toe maar zes werknemers, dus dat heeft wel impact) én er wordt overgestapt op compleet nieuwe soft- en hardware voor ons én al onze klanten. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_175344302
Wij komen er touwens toch niet helemaal uit met de naamcombinatie. :')
Haar roepnaam blijft staan maar de 2 namen erbij maken het of: ZIN of ZNI.
Ik wil dus de klinker van achteren en manlief in het midden.
Ik wil niet dat haar initialen een woord maken en man wilt dat weer wel. Dus...tips? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')