abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175381310
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 12:55 schreef Aventura het volgende:

[..]

Haha, dat was het. De yogajuf zei het :D

Hoe is ie nu??
Voornamelijk harde buiken en een hele drukke baby, die van mij doet niet aan stilte voor de storm denk ik _O-

HGD, gefeliciteerd!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175381343
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:14 schreef minilot het volgende:
Ja hoor eens, als men zich hier afvraagt wat je ook alweer wel en niet mag doen als je vliezen eenmaal gebroken zijn.. Het was relevant!! :7

[..]

Aww, echt? -O-

Ligt er denk ik ook echt aan hoe je je voelt nog, tot gisteren ging het me prima af. Nu is het maar afwachten wanneer ik weer kan en wil :') En in de achterkant hoeft van mij niet :P
And you know I might
  woensdag 29 november 2017 @ 13:31:14 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175381459
Hier echt levendige dromen waarin ik vooral van alles wl doen, en als dan puntje bij paaltje komt (ha ha), dan ben ik vaak te moe/lui :D
De frequentie is wel echt lager dan normaal. Bij nummer n deden we het nog wel tot heel vlak voor de bevalling. Helaas werd het toch een inleiding, dus deed 't niet veel.
pi_175381852
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 11:24 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Ik hoef niet meer te spugen vooralsnog. Dat is al een hele verbetering.
Er staat op de verpakking dat ik de primperan niet langer dan 5 dagen achter elkaar mag gebruiken. Weet jij hoe dat zit? Ik wil hier echt niet mee stoppen!
Schijnt nogal te verschillen per VK/ziekenhuis. 'Mijn' ziekenhuis adviseert niet langer dan 8 dagen aaneengesloten. Overigens kreeg ik Primperan via infuus en heb ik nu thuis weer Emesafene in tabletvorm nu ik weer water binnen kan houden.
Maar neem daarover gewoon even contact op!
pi_175381871
Rena, spannend! Hopelijk komt het goed op gang. Succes!! :%
pi_175382168
Rena succes en geniet van de eerste ontmoeting met jullie kindje! Hopelijk komen de ween spontaan op gang.
pi_175382351
Bedankt voor alle beterschapwensen :* hopelijk blijft mijn thee erin! En spuugt kleine man niet weer alles onder. Wasmachine draait overuren haha. Jemig. Ik typ dit en hij begint te spugen.
Mijn man komt gelukkig rond 15u naar huis en grote dame is bij schoonouders dus dat scheelt :)

Ik wil rena toch wel even heel veel lsucces wensen! Hopelijk komt het vanzelf op gang. Al wel harde buiken, goed teken toch?! Zet hem op O+
pi_175383415
Rena zet 'm op :%

Mini :D :P

Songeur beterschap, wat fijn dat je man onderhand nu thuis is :Y)
pi_175383477
Hier net een extra controle gehad vanwege pijn in mn buik. (Kon gewoon niet liggen en/of zitten :'( ) Wat blijkt ze ligt in stuit en is daar beneden de boel aan het verbouwen incl mn ribben.
pi_175383913
Oh wat vervelend Bella :{ Hopelijk gaat ze gauw anders liggen :*

Geen nieuws hier verder, ook nog geen weeen te bekennen. Ik vermoed dat het nog wel een tijdje gaat duren.
And you know I might
  woensdag 29 november 2017 @ 16:54:53 #261
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_175385388
Spannend rena! Zet hem op! Hopelijk snel actie! :% *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_175387364
Zet hem op Rena, hopelijk zit je intussen al druk ween weg te puffen :%
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_175389075
Nee -O- En heb ook bijna niks meer gelekt, de VK vind het ook een mysterie haha. Het plan is nu morgen naar het ziekenhuis voor die CTG maar als die constateren dat het geen gebroken vliezen zijn begint het proces weer van vooraf aan, weer 24 uur afwachten en dan weer terug naar het ziekenhuis, maar de VK zegt ook dat ze echt vruchtwater geroken heeft maar dat het waarschijnlijk nog maar heel weinig was :+ Maar zij en de stagiaire waren beide 100% zeker dat het vruchtwater is, ik heb alleen verder ook geen ween, wel wat harde buiken.

Het is een groot mysterie :')
And you know I might
pi_175389452
Oh Rena, wat irritant joh... :{
Dat er gewoon nog helemaal niks gebeurt is n ding, maar kan me voorstellen dat je nu valse hoop kreeg -O-

Kan het geen hoge vliesscheur zijn ofzoiets? Ik heb er totaal geen verstand van h :+ maar heb zoiets weleens gehoord/gelezen. Dat je wel wat vruchtwater verliest, zonder dat je vliezen 'echt' gebroken zijn ofzo...

Nouja, wie weet wat komende nacht brengt, en anders hopelijk morgen in elk geval meer duidelijkheid!
Minion!
Pitbull!
pi_175389761
Wat een teleurstelling Rena -O-
pi_175389817
Twist, ja dat zei de VK ook al dat dat het kan zijn. Of dat de baby haar vinger in het gat gestoken heeft als een soort kurk _O- Ik wacht het maar af, meer kunnen we niet doen.
And you know I might
pi_175390636
Hopen dat er gauw echt beweging in komt :)
pi_175390906
Hoop dat je je meisje snel kunt ontmoeten rena! O+
Vinger in het gaatje, zie het al voor me haha.
pi_175392044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 19:40 schreef rena het volgende:
Nee -O- En heb ook bijna niks meer gelekt, de VK vind het ook een mysterie haha. Het plan is nu morgen naar het ziekenhuis voor die CTG maar als die constateren dat het geen gebroken vliezen zijn begint het proces weer van vooraf aan, weer 24 uur afwachten en dan weer terug naar het ziekenhuis, maar de VK zegt ook dat ze echt vruchtwater geroken heeft maar dat het waarschijnlijk nog maar heel weinig was :+ Maar zij en de stagiaire waren beide 100% zeker dat het vruchtwater is, ik heb alleen verder ook geen ween, wel wat harde buiken.

Het is een groot mysterie :')
Misschien het plan wijzigen in gewoon vannacht bevallen? ;) Ik hoop dat je je kindje snel mag ontmoeten O+
Make your own kind of music.
pi_175393242
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:14 schreef rena het volgende:
Twist, ja dat zei de VK ook al dat dat het kan zijn. Of dat de baby haar vinger in het gat gestoken heeft als een soort kurk _O- Ik wacht het maar af, meer kunnen we niet doen.
Hier ook 2 keer een hoge vliesscheur gehad. Vooral bij de eerste kwam er eerst een lading en stopte het daarna ook weer met lopen.
pi_175393925
Zo, ik werd er even door mijn Fok! vriendinnetje Cygne op gewezen dat ik zo langzamerhand de fase van meldplicht in ben geslopen. Oeps! Ik ben inderdaad erg afwezig geweest, sorry :{.

Anyway, op 12 november zijn X & N geboren om 22.05 en 22.07 *O* ! Als je de namen wilt weten, graag ff PMen :). X is na 2 weken in het ziekenhuis te zijn geweest sinds zondag thuis, N is helaas nog aan het genieten van de aandacht van de meisjes van de couveuse afdeling. We hopen dat hij snel naar huis mag, hij is in principe gezond, hij heeft enkel nog niet de energie om zelfstandig 8 volledige voedingen per dag te drinken.

Ik zal het bevallingsverhaal delen in het daarvoor bestemde topic en niet hier allemaal spammen.

Verder veel succes Rena! O+
pi_175393988
Gefeliciteerd KC! *O*
Hopelijk mag N. Ook snel lekker naar huis! :*
pi_175394282
Gefeliciteerd KC *O*
pi_175396351
Gefeliciteerd KC! Hopelijk zijn jullie snel compleet thuis!
pi_175396774
Gefeliciteerd KC! Dat is alsnog een bette termijn geweest om te bevallen geloof ik? Ik hoop dat je snel je hele gezinnetje thuis hebt. :*

Rena, ik hoop dat jij een heel onrustige nacht hebt gehad en nu aan het babyknuffelen of keihard aan het werken bent.

Dat hoop ik overigens ook voor Twist. Zo niet, vk vandaag toch?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')