abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 26 november 2017 @ 02:49:33 #1
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_175311453
Ik heb onlangs 2 grasparkietjes gekocht in de dierenwinkel, van ongeveer 8 weken oud. Ik gok dat ze nu bijna 12 weken zijn (weet niet meer precies wanneer ik ze gekocht had).

Nu ik vandaag van mijn werk ben thuis gekomen maak ik me een beetje zorgen om 1 van de 2 parkietjes. Hij is normaal wel even actief of gaat even eten als ik thuis kom en het grote licht en tv aanzet maar hij heeft zich niet meer verroerd.

Beetje gegoogled en het zou kunnen dat ze in de rui gaan dat ze daarom minder actief worden maar ik vind dit gek van de 1 op andere dag. Heb mn vriend al voorbereid op het ergste dat ie morgenochtend zomaar wel eens dood in zn kooitje zou kunnen liggen als hij ziek zou zijn.

Ik zie geen gekke symptomen (vies bekje, diarree oid) behalve dat hij nog steeds op dezelfde plek zit te chillen al uren met een losse veer die op zn neus hangt 😂

Iemand die verstand van grasparkietjes heeft enige ervaring met dit soort gedrag? Heb de verwarming al war hoger gezet en nergens is hier tocht dus daar kan het niet aan liggen.

Edit: hij wast zichzelf nu dus dat is een goed teken, dus ik hoop vals alarm!

[ Bericht 3% gewijzigd door Koeketrommel op 26-11-2017 03:11:36 ]
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_175312633
Wat een spanning
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')