abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 november 2017 @ 00:15:10 #176
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175310134
Ik ga sowieso met een kater wakker worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_175310141
Ik zit denk ik in de kerk morgenochtend.
pi_175310312
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Gaat Jan Dekker eindelijk winnen van Van Gerwen na vijf mislukte, kansloze, droevige, meelijwekkende pogingen? Ik heb de popcorn al ingeslagen, restjes Maggi-ovenschotel heb ik al klaargezet. Ik kom niet van mijn stoel af. Die dekselse Jan Dekker, de armbeweging van een jonge god. Daarvoor kijken we uiteindelijk naar darten, dat is ons streven als we voor het dartbord staan. Ooit, over 50 jaar, wil je als Jan Dekker zijn. Een razende autist uit Emmen.
Ik denk dat Jan Dekker ruim gaat verliezen.

Volgens mij verwar je fan zijn van iemand en de kwaliteiten van iemand beoordelen een beetje. Zo zal Amin Younes als persoon me verder aan m'n reet roesten, zolang hij de beste linksbuiten is van Ajax moet hij spelen. En zo zal ik met meer de bovengemiddelde interesse Jan Dekker blijven volgen, ook als hij er weer kansloos afgaat tegen een lomp, kaal, figuur met het iq van een borrelnoot. En zo vind ik Peter Bosz een arrogante idioot, die de media omtrent zijn vertrek bij Ajax vakkundig naar z'n hand heeft gezet, maar had ik toch liever gehad dat hij nog trainer was van Ajax (zonder Rob Maas als assistent).

Als mensen in een sport fan worden van de beste speler (al dan niet geheel toevallig afkomstig uit het land als waar ze zelf ook geboren zijn) dan hebben die mensen ook nogal eens de neiging heel neerbuigend te doen richting (fans van) andere spelers. En dat slaat ook helemaal nergens op, maar dit geheel terzijde.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 00:38:16 #179
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175310426
Jammer dat Rellende_Rotscholier geen darts kijkt want hij had niet misstaan in dit topic.
pi_175310451
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik denk dat Jan Dekker ruim gaat verliezen.

Volgens mij verwar je fan zijn van iemand en de kwaliteiten van iemand beoordelen een beetje. Zo zal Amin Younes als persoon me verder aan m'n reet roesten, zolang hij de beste linksbuiten is van Ajax moet hij spelen. En zo zal ik met meer de bovengemiddelde interesse Jan Dekker blijven volgen, ook als hij er weer kansloos afgaat tegen een lomp, kaal, figuur met het iq van een borrelnoot. En zo vind ik Peter Bosz een arrogante idioot, die de media omtrent zijn vertrek bij Ajax vakkundig naar z'n hand heeft gezet, maar had ik toch liever gehad dat hij nog trainer was van Ajax (zonder Rob Maas als assistent).

Als mensen in een sport fan worden van de beste speler (al dan niet geheel toevallig afkomstig uit het land als waar ze zelf ook geboren zijn) dan hebben die mensen ook nogal eens de neiging heel neerbuigend te doen richting (fans van) andere spelers. En dat slaat ook helemaal nergens op, maar dit geheel terzijde.
Zoals ik al in het bundesliga-topic zei; ik verwijt Bosz natuurlijk dat hij tactisch instabiel is; dat zag je ook in de finale tegen United en al bij de aanstelling twijfelden mensen op basis daarvan al of zijn aanstelling wel goed was. Daar ben ik het vol-ko-men mee eens Wimpje. Alleen gaat er mij om dat mensen opeens lijken te vergeten hoe hoe goed het vorige seizoen was. Dan heb je allerlei dakhazen, ik ga geen namen noemen op dit forum want dan word je voor de bus gegooid, die roepen dat Bosz een sukkel is en nooit prijzen pakt. Maar leg mij dan uit op welke manier hij prijzen had moeten pakken? Dat kan je hem aanrekenen bij Maccabi ja, maar niet bij Heracles en Vitesse of all places.

Bij Ajax had hij gewoon tijd nodig om een vertaalslag te maken bij de selectie, dat hoort er gewoon bij bij idealistische trainers die vooral hun eigen visie willen zien en niet de visie van Hans Vonk achter het bureau. Revoluties bij andere ploegen gaan ook niet zonder slag of stoot. Nederlanders zijn ongeduldige mensen. En kijk wat er allemaal gebeurde, een hoop aids ging weg en in de tweede seizoenshelft was er een en al genot met een mooi fundament voor seizoen twee. Het is schandalig dat die kutlul van een Van der Sar ook concludeert dat het vooral de lijn-Ajax was die voor het succes zorgde maar dat is gewoon niet zo.

Bosz kan een lul zijn, hij zal vast rare dingen hebben uitgevoerd jegens zijn assistenten, maar een hoop kritiek die hij kreeg is behoudens dat tactisch instabiele allemaal te verwaarlozen of te weerleggen. Bosz is geen perfect mens, maar die lijkenprikkerij houd ik niet van. Daarom neem ik het een beetje voor Peter op, ook al zal hij binnenkort lekker in de Twentse streek met Jolyn dagelijks wijn zuipen of in de zomer naast Hakim op een dancefeest staan. Ik ben die man veel dankbaar, het beste wat Ajax is overkomen in jaren.

Amin Younes, we hebben er zoveel discussies over gevoerd dat ik er niet meer een poging toe doe. Ik vind in ieder geval dat hij nuttiger is voor Ziyech dan Younes. En Ziyech is helaas, hoe je het wendt of keert, waar Ajax het van moet hebben. Draait Ziyech niet, dan draait Ajax niet. Zeker onder Marcel fucking Keizer gaat daar niet snel verandering inkomen.

Tot zover dit epistel. Ik hoop dat je genoten hebt, Wim.
pi_175310527
Nu een filmpje van Thierry Baudet die piano speelt.

  zondag 26 november 2017 @ 00:48:36 #182
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175310540
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 26 november 2017 @ 00:49:26 #183
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_175310541
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:12 schreef Mani89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha _O-
  zondag 26 november 2017 @ 00:51:49 #184
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_175310556
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:53 schreef Slobeend het volgende:
‘Ongemakkelijke handshake’ moet eigenlijk ook op de Bingo-kaart
pi_175310567
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:48 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Stem jij op Hotel California bij de Top 2000?
pi_175310613
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zoals ik al in het bundesliga-topic zei; ik verwijt Bosz natuurlijk dat hij tactisch instabiel is; dat zag je ook in de finale tegen United en al bij de aanstelling twijfelden mensen op basis daarvan al of zijn aanstelling wel goed was. Daar ben ik het vol-ko-men mee eens Wimpje. Alleen gaat er mij om dat mensen opeens lijken te vergeten hoe hoe goed het vorige seizoen was. Dan heb je allerlei dakhazen, ik ga geen namen noemen op dit forum want dan word je voor de bus gegooid, die roepen dat Bosz een sukkel is en nooit prijzen pakt. Maar leg mij dan uit op welke manier hij prijzen had moeten pakken? Dat kan je hem aanrekenen bij Maccabi ja, maar niet bij Heracles en Vitesse of all places.

Bij Ajax had hij gewoon tijd nodig om een vertaalslag te maken bij de selectie, dat hoort er gewoon bij bij idealistische trainers die vooral hun eigen visie willen zien en niet de visie van Hans Vonk achter het bureau. Revoluties bij andere ploegen gaan ook niet zonder slag of stoot. Nederlanders zijn ongeduldige mensen. En kijk wat er allemaal gebeurde, een hoop aids ging weg en in de tweede seizoenshelft was er een en al genot met een mooi fundament voor seizoen twee. Het is schandalig dat die kutlul van een Van der Sar ook concludeert dat het vooral de lijn-Ajax was die voor het succes zorgde maar dat is gewoon niet zo.

Bosz kan een lul zijn, hij zal vast rare dingen hebben uitgevoerd jegens zijn assistenten, maar een hoop kritiek die hij kreeg is behoudens dat tactisch instabiele allemaal te verwaarlozen of te weerleggen. Bosz is geen perfect mens, maar die lijkenprikkerij houd ik niet van. Daarom neem ik het een beetje voor Peter op, ook al zal hij binnenkort lekker in de Twentse streek met Jolyn dagelijks wijn zuipen of in de zomer naast Hakim op een dancefeest staan. Ik ben die man veel dankbaar, het beste wat Ajax is overkomen in jaren.

Amin Younes, we hebben er zoveel discussies over gevoerd dat ik er niet meer een poging toe doe. Ik vind in ieder geval dat hij nuttiger is voor Ziyech dan Younes. En Ziyech is helaas, hoe je het wendt of keert, waar Ajax het van moet hebben. Draait Ziyech niet, dan draait Ajax niet. Zeker onder Marcel fucking Keizer gaat daar niet snel verandering inkomen.

Tot zover dit epistel. Ik hoop dat je genoten hebt, Wim.
Zoals ik al zei had ik ook liever gehad dat Bosz nu nog trainer van Ajax was, ondanks de fouten die hij vorig seizoen heeft gemaakt en vooral ondanks dat hij een lul is. De trainer Bosz en de persoon Bosz moet je gewoon apart van elkaar kunnen bekijken. Omdat ik verder niets heb met Dortmund en dus ook niet met de persoon Bosz, vind ik het best leuk dat hij, op Magdeburg voor de beker na, geen potje meer gewonnen heeft sinds Joep Schreuder bij hem op audiëntie kwam op 12 oktober.

Wat Younes betreft kan ik best begrijpen dat mensen het niet het niveau vinden waar Ajax naar zou moeten streven, of hun frustratie de vrije loop laten als hij slecht afwerkt. En ik vind ook dat hij dit seizoen minder goed speelt dan de afgelopen seizoenen, ondanks dat de statistieken een ander beeld laten zien. Maar als er geschreeuwd wordt dat Younes hét probleem is, dat Kluivert dé oplossing is en dat Younes er helemaal niets van kan dan klim ik vaak wel even in de pen, net zoals jij dat doet als er onterechte kritiek op de trainer Bosz wordt geuit.
pi_175310627
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:57 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zoals ik al zei had ik ook liever gehad dat Bosz nu nog trainer van Ajax was, ondanks de fouten die hij vorig seizoen heeft gemaakt en vooral ondanks dat hij een lul is. De trainer Bosz en de persoon Bosz moet je gewoon apart van elkaar kunnen bekijken. Omdat ik verder niets heb met Dortmund en dus ook niet met de persoon Bosz, vind ik het best leuk dat hij, op Magdeburg voor de beker na, geen potje meer gewonnen heeft sinds Joep Schreuder bij hem op audiëntie kwam op 12 oktober.

Wat Younes betreft kan ik best begrijpen dat mensen het niet het niveau vinden waar Ajax naar zou moeten streven, of hun frustratie de vrije loop laten als hij slecht afwerkt. En ik vind ook dat hij dit seizoen minder goed speelt dan de afgelopen seizoenen, ondanks dat de statistieken een ander beeld laten zien. Maar als er geschreeuwd wordt dat Younes hét probleem is, dat Kluivert dé oplossing is en dat Younes er helemaal niets van kan dan klim ik vaak wel even in de pen, net zoals jij dat doet als er onterechte kritiek op de trainer Bosz wordt geuit.
Dat moet kunnen. Nuance moet er op elk moment zijn, beste. Daar ik ben ik scherp op en jij ook. Alleen zitten er hier een hoop mensen die altijd een oordeel willen hebben, meninghijgen. De weg naar een volledig genuanceerde wereld gaat lang duren, maar we komen er ooit. Tenzij de aarde vergaat doordat Trump niet meedoet aan het Klimaatakkoord.
pi_175310808
Going to the run _O_
  zondag 26 november 2017 @ 01:25:39 #189
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175310885
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Stem jij op Hotel California bij de Top 2000?
Neen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_175312245
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Randstedelingen zijn schitterende mensen. Een mengeling van multicul en mensen die op 20 januari achter Greet aandansen omdat ze zich gediscrimineerd voelen. Dagelijks word ik onderworpen aan mensen uit de Schilderswijk, want mijn Hogeschool ligt op 500 meter van de Schilderswijk. CDA'er als ik ben loop ik toch langs ze heen. Dat is mijn Randstad, mijn leven, mijn ziel, mijn alles. Jij met je Brabant waarvan alleen Guus Meeuwis iets kan vertellen, maar dat nemen wij totaal niet serieus. Morgen staat Van Gerwen weer als een downie voor de camera en dat is dan jouw vertegenwoordiging, jouw Brabant.


Hopelijk studeer je Watermanagement.
U MAD?
pi_175312376
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 08:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hopelijk studeer je Watermanagement.
Ik studeer wat anders, maar toch bedankt voor de interesse. Dat wordt gewaardeerd.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 26 november 2017 @ 10:20:35 #192
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_175313196
'Maijer heeft een bijzonder tshirt aan' mag ook wel op de bingokaart.

Met z'n wisselende Rubics Cube :')
  zondag 26 november 2017 @ 11:45:49 #193
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175314468
13.45 Rob Cross - James Wade
14.45 Jonny Clayton - Steve Beaton
15.45 Daryl Gurney - Justin Pipe
16.45 Michael van Gerwen - Jan Dekker

Diep in de nacht genot door Pipe
  zondag 26 november 2017 @ 11:49:00 #194
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175314529
Pipe :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 11:54:41 #195
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175314666
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 10:20 schreef Pino112 het volgende:
'Maijer heeft een bijzonder tshirt aan' mag ook wel op de bingokaart.

Met z'n wisselende Rubics Cube :')
Staat er al op.
  zondag 26 november 2017 @ 11:58:13 #196
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175314729
Jonny Clayton kan Kevin Painter nog wegjagen uit PDC WK door finale te halen. Moet hij wel eventjes winnen van Cross in SF als hij QF al overleeft
pi_175314763
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonny Clayton kan Kevin Painter nog wegjagen uit PDC WK door finale te halen. Moet hij wel eventjes winnen van Cross in SF als hij QF al overleeft
haalbaar scenario ;( of Cross moet door zijn rug gaan voor de avondsessie
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 12:00:56 #198
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175314780
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonny Clayton kan Kevin Painter nog wegjagen uit PDC WK door finale te halen. Moet hij wel eventjes winnen van Cross in SF als hij QF al overleeft
Hoe dan? Clayton gaat toch al?
pi_175314788
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jonny Clayton kan Kevin Painter nog wegjagen uit PDC WK door finale te halen. Moet hij wel eventjes winnen van Cross in SF als hij QF al overleeft
Huh? Als Clayton de top 32 inkomt, zakt Van der Voort eruit en dan gebeurt er in feite vrij weinig qua mutaties.
  zondag 26 november 2017 @ 12:02:12 #200
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175314804
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hoe dan? Clayton gaat toch al?
Oh ja sorry, op 1 in ProTour natuurlijk. Jangod ook al. Leuk voor Kevin dan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')