abonnement Unibet Coolblue
pi_175353687
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah dat laatste hoeft niet perse want ik zie de KNVB de voetbalpiramide wel weer op de schop nemen (nu ze die degradatie uit de JL bevroren hebben) dus kan best dat ze dan weer wat belofteploegen, waaronder Feyenoord dus, de kans geven om in te stromen. Zou ook wel moeten eigenlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah dat laatste hoeft niet perse want ik zie de KNVB de voetbalpiramide wel weer op de schop nemen (nu ze die degradatie uit de JL bevroren hebben) dus kan best dat ze dan weer wat belofteploegen, waaronder Feyenoord dus, de kans geven om in te stromen. Zou ook wel moeten eigenlijk.
Zou zomaar kunnen ja. Ik ben van mening dat het een slechte beslissing was, en dat Feyenoord ondanks de kosten mee had moeten doen, maar het is wel een feit dat de beslissing om dat niet te doen gebaseerd was op de precaire financiële situatie bij Feyenoord. Het zou vervelend zijn als Feyenoord 10+ jaar lang hinder ondervindt van het feit dat die piramide toevallig werd ingevoerd op het moment dat Feyenoord op een financiëel dieptepunt zat.

-Als de voetbalpiramide 20 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 15 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 10 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 5 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 5 jaar later was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan

Ik heb er best begrip voor als het voor Feyenoord vanwege het later instappen iets moeilijker en/of duurder wordt gemaakt om in te stappen, maar als onze reserves nu in het vijfde of zesde niveau moeten instromen wordt Feyenoord buitenproportioneel benadeeld en dat zou ik onredelijk vinden. Maar ik ben natuurlijk maar gewoon een domme supporter enzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door heiden6 op 28-11-2017 04:33:37 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175354787
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 04:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[..]

Zou zomaar kunnen ja. Ik ben van mening dat het een slechte beslissing was, en dat Feyenoord ondanks de kosten mee had moeten doen, maar het is wel een feit dat de beslissing om dat niet te doen gebaseerd was op de precaire financiële situatie bij Feyenoord. Het zou vervelend zijn als Feyenoord 10+ jaar lang hinder ondervindt van het feit dat die piramide toevallig werd ingevoerd op het moment dat Feyenoord op een financiëel dieptepunt zat.

-Als de voetbalpiramide 20 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 15 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 10 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 5 jaar eerder was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan
-Als de voetbalpiramide 5 jaar later was ingevoerd, had Feyenoord meegedaan

Ik heb er best begrip voor als het voor Feyenoord vanwege het later instappen iets moeilijker en/of duurder wordt gemaakt om in te stappen, maar als onze reserves nu in het vijfde of zesde niveau moeten instromen wordt Feyenoord buitenproportioneel benadeeld en dat zou ik onredelijk vinden. Maar ik ben natuurlijk maar gewoon een domme supporter enzo.
Precies dit ja. Even los van het feit of het wel of geen goede logische beslissing was van Feyenoord om niet in te stromen, is het onacceptabel dat de voetbalpiramide maar op 1 moment open is gesteld en nu weer voor onbepaalde tijd op slot zit. Helemaal omdat door de KNVB is beloofd dat Feyenoord(en andere clubs) ook op een later moment konden instromen. Wat nu dus niet meer kan omdat de amateurclubs dwarsliggen.

Feyenoord zal het nooit gaan doen, maar ik ben toch benieuwd wat er gebeurd als ze naar de rechter stappen hierover.
pi_175354992
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 01:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Precies, het is gewoon een fout geweest van Feyenoord, zo simpel is het.
Een grote fout van Martin van Geel

Het is grote bullshit dat betaalde voetbalorganisaties uit de eredivisie helemaal onderaan in de ladder zouden moeten beginnen op dit moment

dat is knvb bullshit. Volgens mij maak je die competitie juist aantrekkelijker door in ieder geval de top 3 en hun beste talenten te laten meedoen. Ik weet niet wat de leeftijdsgrens is voor de betaalde voetbalclubs van de top 3 wat mij betreft maximaal 21 jaar. Anders slaat het ook helemaal nergens op.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:10:46 #254
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175355401
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah dat laatste hoeft niet perse want ik zie de KNVB de voetbalpiramide wel weer op de schop nemen (nu ze die degradatie uit de JL bevroren hebben) dus kan best dat ze dan weer wat belofteploegen, waaronder Feyenoord dus, de kans geven om in te stromen. Zou ook wel moeten eigenlijk.
Als de KNVB dat doet zijn ze totaal ongeloofwaardig en denk ik dat veel amateurclubs nog meer gaan tegenstribbelen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 09:15:51 #255
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175355475
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 08:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Een grote fout van Martin van Geel

Het is grote bullshit dat betaalde voetbalorganisaties uit de eredivisie helemaal onderaan in de ladder zouden moeten beginnen op dit moment

dat is knvb bullshit. Volgens mij maak je die competitie juist aantrekkelijker door in ieder geval de top 3 en hun beste talenten te laten meedoen. Ik weet niet wat de leeftijdsgrens is voor de betaalde voetbalclubs van de top 3 wat mij betreft maximaal 21 jaar. Anders slaat het ook helemaal nergens op.
Daarom zitten de stadions ook vol als jong PSV of jong Ajax langs komt? Oh wacht...

Juist die jong elftallen in de JL zijn een reden voor veel fans om niet meer naar alles te kijken. Sowieso zouden de regels aangepast moeten worden en zouden er bijvoorbeeld regels moeten komen over vaste elftallen en een maximaal aantal spelers uit het eerste.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:08:42 #256
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175356363
Hand in hand
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:09:10 #257
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_175356375
Kameraden
  dinsdag 28 november 2017 @ 10:18:00 #258
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175356536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah dat laatste hoeft niet perse want ik zie de KNVB de voetbalpiramide wel weer op de schop nemen (nu ze die degradatie uit de JL bevroren hebben) dus kan best dat ze dan weer wat belofteploegen, waaronder Feyenoord dus, de kans geven om in te stromen. Zou ook wel moeten eigenlijk.
Ben ik het wel mee eens. Maar stel dat ze dat niet doen en ze laten Feyenoord instromen in de 2e divisie... Is dat nou zo'n groot probleem? Jong AZ heeft daar vorig jaar ook een prima seizoen met talenten als Ouwejan, Til en Stengs. Bij clubs als AFC, GVVV, IJselmeervogels etc. is er evengoed wel sfeer. Zeker als Feyenoord langs komt, en dan heb ik het over de Feyenoord supporters. :s)

Alles beter dan de competitie waar ze nu spelen met Jong NAC, Jong ADO etc. op maandagmiddag om 15:00 :')
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175356584
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:15 schreef yats het volgende:

[..]

Daarom zitten de stadions ook vol als jong PSV of jong Ajax langs komt? Oh wacht...

Juist die jong elftallen in de JL zijn een reden voor veel fans om niet meer naar alles te kijken. Sowieso zouden de regels aangepast moeten worden en zouden er bijvoorbeeld regels moeten komen over vaste elftallen en een maximaal aantal spelers uit het eerste.
Wat interesseert mij nou of die stadions vol zijn

Het gaat erom dat jonge spelers zich verder kunnen ontwikkelen en door kunnen groeien naar het eerste elftal.....Het is niet alleen goed voor de topclubs maar voor het hele nederlandse voetbal

Misschien is die ene speler op zijn 18e gewoon niet goed genoeg maar zou die speler op zijn 21e doorontwikkeld zijn tot een topspeler. Er vallen er nu teveel talentvolle spelers af bij Feyenoord.

Er gaat nu heleboel talent verloren bij Feyenoord omdat er nu alleen een koopbeleid is. Bij ajax pakken ze allemaal wat slimmer aan. En ook bij psv zie je die investering weer terug in het eerste elftal.

Van geel is knettergek.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_175357155
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Wat interesseert mij nou of die stadions vol zijn

Het gaat erom dat jonge spelers zich verder kunnen ontwikkelen en door kunnen groeien naar het eerste elftal.....Het is niet alleen goed voor de topclubs maar voor het hele nederlandse voetbal

Misschien is die ene speler op zijn 18e gewoon niet goed genoeg maar zou die speler op zijn 21e doorontwikkeld zijn tot een topspeler. Er vallen er nu teveel talentvolle spelers af bij Feyenoord.

Er gaat nu heleboel talent verloren bij Feyenoord omdat er nu alleen een koopbeleid is. Bij ajax pakken ze allemaal wat slimmer aan. En ook bij psv zie je die investering weer terug in het eerste elftal.

Van geel is knettergek.
Het gaat geweldig sinds jong ajax en jong psv in de jl ballen ja
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:40:53 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175359205
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 09:15 schreef yats het volgende:

[..]

Daarom zitten de stadions ook vol als jong PSV of jong Ajax langs komt? Oh wacht...

Juist die jong elftallen in de JL zijn een reden voor veel fans om niet meer naar alles te kijken. Sowieso zouden de regels aangepast moeten worden en zouden er bijvoorbeeld regels moeten komen over vaste elftallen en een maximaal aantal spelers uit het eerste.
Die zaten al niet meer vol voordat er uberhaupt belofteploegen in de Jupiler League voetbalden. Toen was er al helemaal nauwelijks belangstelling voor die competitie. Nu kijken tenminste nog meer mensen om de talentenploegen te zien, en het is ook goed voor de weerstand (al mogen ze zoals jij zegt wel wat regels aanpassen)

Maar het is onzin om te stellen dat supporters van JL clubs nu niet meer gaan omdat ze tegen Jong Ajax moeten ipv tegen FC Oss
Oh.
  dinsdag 28 november 2017 @ 12:42:17 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175359235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 10:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens. Maar stel dat ze dat niet doen en ze laten Feyenoord instromen in de 2e divisie... Is dat nou zo'n groot probleem? Jong AZ heeft daar vorig jaar ook een prima seizoen met talenten als Ouwejan, Til en Stengs. Bij clubs als AFC, GVVV, IJselmeervogels etc. is er evengoed wel sfeer. Zeker als Feyenoord langs komt, en dan heb ik het over de Feyenoord supporters. :s)

Alles beter dan de competitie waar ze nu spelen met Jong NAC, Jong ADO etc. op maandagmiddag om 15:00 :')
De 2e divisie is ook een prima instroommoment, maar ging er meer om dat nieuwe belofteploegen dan moeten instromen in de 5e klasse.
Oh.
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:02:18 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175359661
Ik denk dat geen enkele voetballiefhebber voorstander is van spek- en bonenteams in een serieuze competitie. Maar aan de andere kant kan je er maar beter wel aan meedoen als de KNVB het toelaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175359794
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:02 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat geen enkele voetballiefhebber voorstander is van spek- en bonenteams in een serieuze competitie. Maar aan de andere kant kan je er maar beter wel aan meedoen als de KNVB het toelaat.
Denk dat de beloftenteams wel een verbetering kunnen zijn voor de Eerste Divisie, hoor. En voor talent is het sowieso een goede zaak. Lijkt me wel duidelijk dat de regels flink aangepast moeten worden.
  dinsdag 28 november 2017 @ 13:17:25 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175360039
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 13:02 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat geen enkele voetballiefhebber voorstander is van spek- en bonenteams in een serieuze competitie. Maar aan de andere kant kan je er maar beter wel aan meedoen als de KNVB het toelaat.
Net zoals dat er niemand voorstander is van een competitie waaruit je niet kan degraderen mag ik hopen, waardoor sowieso al de helft van de competitie voor spek en bonen speelt op het einde van het seizoen.
Oh.
pi_175373849
Maandje weg, wint Feijenoord welgeteld één van de zes wedstrijden :')

Genoeg ergernissen bespaard gebleven neem ik aan. Lekker hoor, zo kennen we onze club weer.
  Moderator woensdag 29 november 2017 @ 00:07:34 #267
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175373862
quote:
10s.gif Op woensdag 29 november 2017 00:05 schreef Grifte het volgende:
Maandje weg, wint Feijenoord welgeteld één van de zes wedstrijden :')

Genoeg ergernissen bespaard gebleven neem ik aan. Lekker hoor, zo kennen we onze club weer.
NorGod, je leeft nog _O_.
pi_175381012
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 00:46 schreef yats het volgende:

[..]

Onzin, de regels de laatste jaren waren duidelijk. De kampioen van de laatste beloftencompetitie in 2015 mocht in het jaar 2015-2016 toetreden tot de JL. Dat werd uiteindelijk jong Utrecht, die nu nog steeds in de JL zitten. Het jaar erna bestond de beloftencompetitie niet meer en mocht alleen de kampioen van de nieuwe 2e divisie toetreden tot de JL. Dat werd dus jong AZ, en ook die zitten nog in de JL. Feyenoord heeft enkel in de fase toen Jong PSV en Jong Ajas toetraden tot de JL (en clubs als Veendam, AGOVV en RBC omgevallen waren) de kans gehad vrijwillig toe te treden, net als ook jong Twente die kans toen kreeg. Zowel Twente als Feyenoord kozen ervoor om niet toe te treden maar om in de later opgegeven beloftecompetitie te blijven. Dat was dus eenmalig een eigen ke is en daarna vanwege de regelgeving niet meer mogelijk. Nu zou het zelfs zo zijn dat jong feyenoord volgens de regels als ze dit zouden willen in de voetbalpyramide onderaan in moet stromen, en het jaren duurt voordat je op enig niveau zit...
quote:
Volgens Eric Gudde is Feyenoord bij de beslissing om niet toe te treden tot de zogeheten voetbalpiramide niet over een nacht ijs gegaan. De Rotterdammers laten daarmee de kans om de beloftenploeg toe te laten treden tot de Jupiler League, de nieuwe Tweede Divisie of de Topklasse aan zich voorbij gaan.

''Wij zijn er niet op ingegaan, omdat we gewoon niet de garantie kregen dat wij komend seizoen in de Jupiler League uit mogen komen'', verklaart Gudde in het Algemeen Dagblad. ''Dat betekent dat de kans aanwezig zou zijn dat wij met ons tweede elftal op zaterdag uit zouden moeten komen en dan kunnen de nummers veertien tot en met twintig van de selectie vaak helemaal niet voetballen. Dat lijkt me niet de bedoeling.''

Ik neem aan dat zo'n Gudde een dergelijke inschatting net iets beter kan maken dan jij en ik. Helemaal aangaande het financiële aspect en de risico's die er aan verbonden zijn.
blablablabla
pi_175381144
Als men akkoord was gegaan en vervolgens ingedeeld waren in de Tweede of Topklasse en dus op zaterdag hadden moeten spelen was het gejank ook niet van de lucht geweest :')
blablablabla
  woensdag 29 november 2017 @ 13:48:44 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175381753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:09 schreef Elan het volgende:

[..]


[..]

Ik neem aan dat zo'n Gudde een dergelijke inschatting net iets beter kan maken dan jij en ik. Helemaal aangaande het financiële aspect en de risico's die er aan verbonden zijn.
Ik gaf alleen aan dat het onzin is dat Feyenoord toe kon treden tot de JL (puur omdat het Feyenoord is). De regels daarover waren duidelijk en heb ik in die post uitgelegd, dat ga ik dus niet nog een keer doen. Ik heb me ook nergens uitgelaten over het waarom van de beslissing om niet tot de pyramide toe te treden door Feyenoord, daar weet ik verder niets vanaf en ging mijn post ook niet over. En alsd gevolg van de eerdere beslissingen zal Feyenoord nu volgens de regels officieel onderaan de piramide in moeten stromen alsd ze dat willen. Al zou het me niets verbazen als de KNVB ze hoger in laat stromen en daarmee de amateurs en andere profclubs die wel laag in moeten stromen tegen de haren in gaat strijken, wat ik overigens niet hoop. Regels zijn nu eenmaal regels en status zou geen uitzonderingsdpositie moeten creëren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 29 november 2017 @ 14:01:08 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175381980
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:15 schreef Elan het volgende:
Als men akkoord was gegaan en vervolgens ingedeeld waren in de Tweede of Topklasse en dus op zaterdag hadden moeten spelen was het gejank ook niet van de lucht geweest :')
Dat was de bedoeling dan ook na gesprekken afgelopen zomer, maar daar zijn de amateurclubs (terecht imo) voor gaan liggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175382154
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 13:48 schreef yats het volgende:

[..]

Ik gaf alleen aan dat het onzin is dat Feyenoord toe kon treden tot de JL (puur omdat het Feyenoord is). De regels daarover waren duidelijk en heb ik in die post uitgelegd, dat ga ik dus niet nog een keer doen. Ik heb me ook nergens uitgelaten over het waarom van de beslissing om niet tot de pyramide toe te treden door Feyenoord, daar weet ik verder niets vanaf en ging mijn post ook niet over. En alsd gevolg van de eerdere beslissingen zal Feyenoord nu volgens de regels officieel onderaan de piramide in moeten stromen alsd ze dat willen. Al zou het me niets verbazen als de KNVB ze hoger in laat stromen en daarmee de amateurs en andere profclubs die wel laag in moeten stromen tegen de haren in gaat strijken, wat ik overigens niet hoop. Regels zijn nu eenmaal regels en status zou geen uitzonderingsdpositie moeten creëren.
Initieel was er wel degelijk sprake van een voorkeursbehandeling en is dat ook zo naar de club gecommuniceerd dat is later teruggedraaid na protesten. Wat inderdaad volkomen terecht is zoals Caland al stelt.
De vraag is of onderaan beginnen überhaupt een optie is, Gio stelde eerder al dat het in die beloftencompetitie niet ideaal is maar wel werkbaar. Of je moet met een elftal onderaan beginnen en de beloftencompetitie aanhouden voor de reservespelers speeltijd te geven, geen idee of dat mag/kan en handig is verder.
blablablabla
  woensdag 29 november 2017 @ 14:49:49 #273
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_175382894
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Initieel was er wel degelijk sprake van een voorkeursbehandeling en is dat ook zo naar de club gecommuniceerd dat is later teruggedraaid na protesten. Wat inderdaad volkomen terecht is zoals Caland al stelt.
De vraag is of onderaan beginnen überhaupt een optie is, Gio stelde eerder al dat het in die beloftencompetitie niet ideaal is maar wel werkbaar. Of je moet met een elftal onderaan beginnen en de beloftencompetitie aanhouden voor de reservespelers speeltijd te geven, geen idee of dat mag/kan en handig is verder.
Als je gewoon mee had gedaan met die plaatsingscompetitie zoals AZ en Utrecht was je op z'n laagst in de Tweede Divisie ingestroomd. Snap wel dat ploegen die toen hun kans niet wilden grijpen niet ineens voorrang krijgen.
pi_175383067
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je gewoon mee had gedaan met die plaatsingscompetitie zoals AZ en Utrecht was je op z'n laagst in de Tweede Divisie ingestroomd. Snap wel dat ploegen die toen hun kans niet wilden grijpen niet ineens voorrang krijgen.
Snap ik maar Gudde wilde niet dus met het tweede op zaterdag gaan spelen als het eerste zondag of zelfs ook zaterdag moet spelen. Daar valt wel wat voor te zeggen toch?
blablablabla
  woensdag 29 november 2017 @ 14:58:13 #275
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175383104
Feyenoord wilde in 2001 de Zweed Zlatan Ibrahimovic naar de Kuip halen, maar niet iedereen bij Feyenoord zag het zitten in de flamboyante aanvaller. Volgens toenmalig technisch directeur Rob Baan was vooral het gedrag van Zlatan een struikelblok. Uiteindelijk werd zijn landgenoot Johan Elmander door Feyenoord gekocht.

'Het had gekund. Hij stond bij ons op de lijst en zijn naam is tijdens de scoutingsvergadering vaak voorbij gekomen. De eindconclusie was dat de meeste hem wel een geweldig talent vonden, maar ook onberekenbaar. En daarom vonden ze hem niet passen bij onze clubcultuur. Toen ben ik naar Johan Elmander wezen kijken en die hebben we daarna gehaald en jammer genoeg geen Zlatan', zegt Rob Baan tegenover RTV Rijnmond.

Zlatan ging uiteindelijk naar Ajax en in Amsterdam zette hij uiteindelijk zijn eerste stappen naar de top. Zlatan groeide later bij AC Milan, Juventus, Inter, Barcelona, Paris Saint Germain uit tot een wereldster. Momenteel speelt de 36-jarige Zweed na lang blessureleed bij Manchester United.


http://www.rijnmond.nl/ni(...)tan-en-niet-Elmander

8)7
Proud member of the IDGAF+FU2 community
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')