abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175319797
Hoe die leven? Met meer geld uit te geven dan degenen die er wel zijn ingetrapt.

Man man man.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175320012
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:52 schreef Edwin_Posse het volgende:
En hoe zie je dit in de toekomst als je kan gaan clonen ?
Dat die mensen wel erg narcistisch moeten zijn als ze zichzelf als kind willen hebben.
pi_175320334
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 15:49 schreef Deshain het volgende:
Dat die mensen wel erg narcistisch moeten zijn als ze zichzelf als kind willen hebben.
mmmm vaak vinden mensen het ook lastig idee te gaan sterven ooit met het idee dat er nix van hen meer door blijft leven,..
pi_175368517
quote:
12s.gif Op zondag 26 november 2017 13:35 schreef Kamina het volgende:
Gelukkig kunnen vrouwen hun leven ook een andere invulling geven dan alleen broedkamer spelen.
^dit

Alsof je leven alleen zin heeft met kinderen. :')
pi_175368538
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 16:02 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

mmmm vaak vinden mensen het ook lastig idee te gaan sterven ooit met het idee dat er nix van hen meer door blijft leven,..
Het lijkt me erger als je doodgaat terwijl je eigen kinderen nooit langs kwamen. Realiteit voor veel mensen.
pi_175375536
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 16:02 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

mmmm vaak vinden mensen het ook lastig idee te gaan sterven ooit met het idee dat er nix van hen meer door blijft leven,..
Geen probleem mee.
pi_175387910
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen probleem mee.
oww ja ik heb zelf geen kids ben ( of was ) wel vruchtbaar, maar nooit geluk gehad, ik vind het zelf wel raar idee, dat mijn hele familie stamboom bij mij eindigt....
pi_175388061
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:50 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

oww ja ik heb zelf geen kids ben ( of was ) wel vruchtbaar, maar nooit geluk gehad, ik vind het zelf wel raar idee, dat mijn hele familie stamboom bij mij eindigt....
Ach, uiteindelijk zijn we allemaal familie van elkaar als je ver genoeg terug gaat. ;)
pi_175389929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:50 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

oww ja ik heb zelf geen kids ben ( of was ) wel vruchtbaar, maar nooit geluk gehad, ik vind het zelf wel raar idee, dat mijn hele familie stamboom bij mij eindigt....
Je bent enigst kind en/of de laatste in de familie met deze achternaam?
pi_175390014
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 18:50 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

oww ja ik heb zelf geen kids ben ( of was ) wel vruchtbaar, maar nooit geluk gehad, ik vind het zelf wel raar idee, dat mijn hele familie stamboom bij mij eindigt....
Hoe weet je dat je vruchtbaar bent als je geen nageslacht hebt gereproduceerd?

Meestal worden er pas zaken getest als je daartoe pogingen hebt ondernomen.
pi_175390625
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe weet je dat je vruchtbaar bent als je geen nageslacht hebt gereproduceerd?

Meestal worden er pas zaken getest als je daartoe pogingen hebt ondernomen.
kansberekening
pi_175390673
Dank je dat een onvruchtbare man zich minder man zal voelen? Hij kan tenslotte niet een vrouw bezwangeren.
Make my day!
pi_175412931
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:31 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Het lijkt me erger als je doodgaat terwijl je eigen kinderen nooit langs kwamen. Realiteit voor veel mensen.
Ik denk dat je dit als ouder wel enigszins zelf in de hand hebt...
pi_175413160
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:47 schreef Brandaris01 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit als ouder wel enigszins zelf in de hand hebt...
Gebeurt anders veel hoor.
pi_175413306
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gebeurt anders veel hoor.
Ja, veel harteloze kinderen die hun ouders in de steek laten. Maar vaak blijken er toch twee kanten aan een verhaal te zitten.

Ik moet er niet aan denken om mijn moeder in de steek te laten als ze oud is. Want ze was er altijd voor mij. Maar als ze een narcistisch, manipulerend type was geweest, dan had dat wellicht heel anders gelegen.

Ouders doen hun kinderen soms heel veel ellende aan.
pi_175425217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:03 schreef Brandaris01 het volgende:

[..]

Ja, veel harteloze kinderen die hun ouders in de steek laten. Maar vaak blijken er toch twee kanten aan een verhaal te zitten.

Ik moet er niet aan denken om mijn moeder in de steek te laten als ze oud is. Want ze was er altijd voor mij. Maar als ze een narcistisch, manipulerend type was geweest, dan had dat wellicht heel anders gelegen.

Ouders doen hun kinderen soms heel veel ellende aan.
Of: ouder geeft 'je belt nooit' als verwijt (kind komt 2x per week langs), maar ouder zou natuurlijk ook zelf kunnen bellen.
pi_175425272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:03 schreef Brandaris01 het volgende:

[..]

Ja, veel harteloze kinderen die hun ouders in de steek laten. Maar vaak blijken er toch twee kanten aan een verhaal te zitten.

Ik moet er niet aan denken om mijn moeder in de steek te laten als ze oud is. Want ze was er altijd voor mij. Maar als ze een narcistisch, manipulerend type was geweest, dan had dat wellicht heel anders gelegen.

Ouders doen hun kinderen soms heel veel ellende aan.
Ik denk dat het niet eens hoeft dat je ouders nare mensen zijn. Soms heb je gewoon niet zo'n sterke band en dan verwaterd zelfs contact met familie.
pi_175425683
Of opvoeding is mislukt. Al zijn je ouders de meest nare mensen, dan nog kan je ze prima bezoeken. Al is het maar voor een uurtje.
  vrijdag 1 december 2017 @ 15:02:57 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175426244
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gebeurt anders veel hoor.
Wij wonen vlakbij een bejaardentehuis, met kerst en moederdag staat de hele parkeerplaats vol met schuldgevoel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 december 2017 @ 15:04:07 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175426261
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Of opvoeding is mislukt. Al zijn je ouders de meest nare mensen, dan nog kan je ze prima bezoeken. Al is het maar voor een uurtje.
Nou ik zit er niet op te wachten dat mijn kinderen me komen bezoeken omdat het "moet".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 december 2017 @ 15:24:40 #46
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175426765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wij wonen vlakbij een bejaardentehuis, met kerst en moederdag staat de hele parkeerplaats vol met schuldgevoel.
Lekker makkelijk invullen voor andere mensen. Dat zijn gewoon piekdagen, de andere bezoekjes verspreid over een jaar vallen niet echt op als je naar de parkeerplaats kijkt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175427560
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ik zit er niet op te wachten dat mijn kinderen me komen bezoeken omdat het "moet".
Van wie zou het moeten? Ik vind dat je het als kind van als plicht zou moeten zien: het bezoeken van je ouders. Hoe slecht, naar of moeilijk ze ook zijn... wees zachtmoedig voor ze, nederig en liefdevol. Maar vooral geduldig want ja, oudere mensen kunnen soms lastig zijn, maar waren wij als kinderen niet lastig voor onze ouders?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2017 16:00:39 ]
pi_175428558
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:59 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Van wie zou het moeten? Ik vind dat je het als kind van als plicht zou moeten zien: het bezoeken van je ouders. Hoe slecht, naar of moeilijk ze ook zijn... wees zachtmoedig voor ze, nederig en liefdevol. Maar vooral geduldig want ja, oudere mensen kunnen soms lastig zijn, maar waren wij als kinderen niet lastig voor onze ouders?
mmmm plicht klinkt een beetje um,,... streng, ja in mijn familie praten de kinderen van mn ouders de andere kinderen dan zo aan van : ja henk ga eens langs je oude moe ze is eenzaam, en dat werkt dan in op het andere kind en die krijgt medelijden,...
pi_175429994
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet eens hoeft dat je ouders nare mensen zijn. Soms heb je gewoon niet zo'n sterke band en dan verwaterd zelfs contact met familie.
Ja dit vooral. Helaas te vaak gezien dat ouderen eenzaam werden, maar voor een deel hebben ze daar natuurlijk zelf wel invloed op. Zeker als er nog maar één ouder in leven is imo wel een reden om wat vaker langs te gaan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
Of opvoeding is mislukt. Al zijn je ouders de meest nare mensen, dan nog kan je ze prima bezoeken. Al is het maar voor een uurtje.
Ik zou er geen moeite mee hebben, maar kan me voorstellen dat het voor mensen met nare/afwezige ouders of ouders die honderd(en) kilometers verderop wonen wel een ander verhaal is.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')