abonnement Unibet Coolblue
pi_175453353
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:14 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Gewoon de X nemen voor het schermoppervlak. Even wennen aan het jammere scherm, maar voor de rest ben je helemaal "good to go". Als je nu geen problemen hebt met de accu en snelheid zou ik niet echt inzien waarom je naar de 8 zou gaan.
mijn 6s heeft problemen met de microfoon. Dus bijvoorbeeld siri en dergelijke werken niet. Ik klink als een robot door dat ding. :{ En handsfree bellen kan helemaal niet meer.

Dus naar de 8 was wel een prima optie geweest. Omdat die ik nu heb gewoon niet fijn is. Batterij is overigens wel goed.

Wat is het jammere aan het scherm?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175453366
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:16 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Als je daar echt zo gevoelig voor bent gewoon een stevige case kopen lijkt me toch.
Ja, dat sowieso, maar dan nog had ik voor de ''sterkere'' kunnen kiezen. Maar dat maakt dus eigenlijk niets uit.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175453537
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:16 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

mijn 6s heeft problemen met de microfoon. Dus bijvoorbeeld siri en dergelijke werken niet. Ik klink als een robot door dat ding. :{ En handsfree bellen kan helemaal niet meer.

Dus naar de 8 was wel een prima optie geweest. Omdat die ik nu heb gewoon niet fijn is. Batterij is overigens wel goed.

Wat is het jammere aan het scherm?
Je zou ook nog kunnen overwegen de 6s te repareren, of zelfs om voor een 7 te gaan.

Het scherm (vind ik) jammer omdat dit AMOLED maar heel weinig "lichtvulling" heeft op het scherm. Als je ingezoomd kijkt zie je dat ongeveer de helft van het scherm zwart is. Dit zorgt er dan voor dat je, zelfs met deze resoluties, soms kartellijntjes ziet (vooral bij grijs). Ook is de kijkhoek heel smal en en snel word alles onder een hoek blauw/groen/magenta afhankelijk welke hoek je kijkt.
De LCD schermen van een 6s (en dus ook 8) zijn veel mooier.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_175457228
De melding die je krijgt bij het uitzetten van je WiFi? 🤔
Protège moi de mes désirs.
pi_175457544
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
Maandag grof geld uitgeven voor een nieuwe IPhone.

Ik heb nu een 6s. Ik twijfel alleen nog steeds of ik een 8 of een X zou kiezen. -O- En ik kom er gewoon niet uit.

Ik ben met de X heel bang dat ik hem laat vallen, en dat hij kwetsbaarder is dan de 8. ( ik heb vaak pijn en krachtverlies in mijn vingers ). Of denken jullie dat dat geen verschil maakt met de 8?
Ik heb ook heel lang getwijfeld maar ga toch voor de X. Schermoppervlak, camera, allemaal beter. En volgens een test van de Consumentenbond is de breekbaarheid niet zo erg als die test van die verzekering ons probeert te laten geloven.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zaterdag 2 december 2017 @ 21:56:46 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175458796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:02 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Ik heb ook heel lang getwijfeld maar ga toch voor de X. Schermoppervlak, camera, allemaal beter. En volgens een test van de Consumentenbond is de breekbaarheid niet zo erg als die test van die verzekering ons probeert te laten geloven.
De X is héél mooi, echt top
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 december 2017 @ 23:36:42 #107
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175461270
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 23:09 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik heb Chrome op iPhone. Gebruik het weinig omdat Safari telkens wordt geopend.

Chrome synct zichzelf gewoon met die op pc door simpel op Chrome zelf in te loggen. Firefox geen ervaring mee met syncen.
Ik vertrouw Google niet meer, dus ben ik overgestapt. :P Plus heb je bij Firefox op de desktop een zijbalk die permanent kan blijven staan. Maar in hoeverre kom je in situaties dat Safari automatisch wordt geopend dan? Ik heb dat alleen als ik via WhatsApp een linkje krijg of op Facebook op een linkje druk. Anders dan dat kom ik niet echt in situaties dat ik ongevraagd Safari krijg.
pi_175465529
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 18:27 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Je zou ook nog kunnen overwegen de 6s te repareren, of zelfs om voor een 7 te gaan.

Het scherm (vind ik) jammer omdat dit AMOLED maar heel weinig "lichtvulling" heeft op het scherm. Als je ingezoomd kijkt zie je dat ongeveer de helft van het scherm zwart is. Dit zorgt er dan voor dat je, zelfs met deze resoluties, soms kartellijntjes ziet (vooral bij grijs). Ook is de kijkhoek heel smal en en snel word alles onder een hoek blauw/groen/magenta afhankelijk welke hoek je kijkt.
De LCD schermen van een 6s (en dus ook 8) zijn veel mooier.
Nou ja dat kan ik niet meer maken, omdat ik mijn 6s aan mijn nichtje van 14 heb beloofd :@ Maar anders kon dat wel ja.

Ik denk dat ik toch voor de X ga. Omdat hij smaller is, en ik kleine handjes heb... En dus meer grip heb. Koop/zoek wel een goede hoes ervoor. En dan moet ik maar gewoon extra goed oppassen.

Wel naar dat dat scherm zo is, maar ja.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175465534
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:02 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Ik heb ook heel lang getwijfeld maar ga toch voor de X. Schermoppervlak, camera, allemaal beter. En volgens een test van de Consumentenbond is de breekbaarheid niet zo erg als die test van die verzekering ons probeert te laten geloven.
heb je hem al, en bevalt hij je?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175468724
Interessante leesvoer: https://www.iculture.nl/nieuws/opinie-apple-zoveel-blunders/

Bij elke grote iOS-versie zijn er wel bugs geweest. Maar zelden stapelden ze zich zo op als bij iOS 11.

Is Apple slordiger geworden en hebben ze gekozen voor het grote geld, zoals sommige mensen suggereren? Zou kunnen, maar op dat gebied is er eigenlijk weinig veranderd: Apple was altijd al een beursgenoteerd bedrijf, gericht op winst maken. Het is ook een bedrijf dat al jarenlang forse marges rekent voor producten. Daar komen ze mee weg, omdat ze een goede reputatie hebben opgebouwd, gebaseerd op betrouwbaarheid, privacy en gebruiksgemak. Maar je kunt nauwelijks van gebruiksgemak spreken als je iPhone constant crasht. De fout waarbij iedereen rootrechten op een Mac kon krijgen, is helemaal onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Het zou mij niets verbazen als Tim Cook of Craig Federighi komende week in het openbaar excuses aanbieden. Dat deed Cook ook bij ‘Maps-gate', wat als je eraan terugdenkt een stuk onbenulliger was. Misschien zijn er een paar mensen fout gereden, maar er was niet sprake van 1 miljard iOS-toestellen met een bug, plus miljoenen onbeveiligde Macs.

Apple heeft wel vaker periodes van ‘Apple is doomed' overleefd, maar bij deze reeks flaters moeten ze wel uit een heel diep dal komen.

quote:
Apple-gebruikers hebben een woelige week achter de rug. Het ene softwareprobleem was nog niet opgelost of het andere diende zich alweer aan. En voorlopig is de misere niet voorbij, want de gisteren verschenen update iOS 11.2 deactiveert op sommige toestellen Face ID en beloofde functies werken nog niet. Apple moet flink aan de bak om de software-ontwikkeling op orde te krijgen.

Apple's fouten: dit ging er mis
Voor wie de afgelopen week op een tropisch eiland zonder internetverbinding zat: dit ging er de afgelopen dagen allemaal mis.

Begin van de week: een ernstige bug in macOS High Sierra zorgt dat iedereen roottoegang kan krijgen op een Mac, zonder een wachtwoord in te voeren.
Apple brengt een update voor High Sierra uit, maar die zorgt ervoor dat Bestandsdeling niet meer werkt.
Mensen die later willen updaten naar macOS 10.13.1 komen erachter dat daardoor de fix voor de rootbug weer wordt uitgeschakeld.
Een datumbug zorgt er op 2 december voor dat sommige iPhones continu blijven crashen. Apple brengt snel iOS 11.2 uit.
Na het verschijnen van iOS 11.2 blijkt Face ID op sommige toestellen niet meer te werken. Even rebooten helpt.
iOS 11.2 zou eindelijk met Apple Pay Cash moeten werken (alleen in de VS), maar het blijkt nog niet geactiveerd. Toch meldt Apple's changelog (ook in de Nederlandse versie) dat het vanaf nu gewoon te gebruiken is.
Dat Apple in de Nederlandse changelog spreekt over Apple Pay Cash slaat sowieso nergens op, omdat het alleen in de VS werkt. Het was een kleine moeite geweest om dat in de Nederlandse tekst even te vermelden (of om het het helemaal achterwege te laten). Er zitten genoeg andere functies in iOS 11.2 om de changelog mee te vullen.


[ Bericht 47% gewijzigd door Kloonhommel op 03-12-2017 13:44:47 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175468889
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 10:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

heb je hem al, en bevalt hij je?
Nog niet, nog een paar weken. B-)
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_175469342
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 13:39 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Nog niet, nog een paar weken. B-)
Oef... wat is de levertijd van dat ding dan? :D
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175469397
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 13:59 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Oef... wat is de levertijd van dat ding dan? :D
Dat mensen dat ding nog willen hebben :o :+.

Echt hoor, even ¤1200 voor een telefoon 8)7. Apple lacht zich rot, wat zou het kosten om de telefoon te produceren, ¤350 (wil bewust niet te laag gaan zitten)?

Tuurlijk heb je nog je RnD, maar Apple staat bekend om flinke marges. Dit is geen bash, gebruik zelf een SE en die werkt super ^O^
pi_175469476
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 14:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat mensen dat ding nog willen hebben :o :+.

Echt hoor, even ¤1200 voor een telefoon 8)7. Apple lacht zich rot, wat zou het kosten om de telefoon te produceren, ¤350 (wil bewust niet te laag gaan zitten)?

Tuurlijk heb je nog je RnD, maar Apple staat bekend om flinke marges. Dit is geen bash, gebruik zelf een SE en die werkt super ^O^
Bash of niet. Beetje een onnodige post. :') Veel plezier met je SE.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175469530
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 13:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Interessante leesvoer: https://www.iculture.nl/nieuws/opinie-apple-zoveel-blunders/

Bij elke grote iOS-versie zijn er wel bugs geweest. Maar zelden stapelden ze zich zo op als bij iOS 11.

Is Apple slordiger geworden en hebben ze gekozen voor het grote geld, zoals sommige mensen suggereren? Zou kunnen, maar op dat gebied is er eigenlijk weinig veranderd: Apple was altijd al een beursgenoteerd bedrijf, gericht op winst maken. Het is ook een bedrijf dat al jarenlang forse marges rekent voor producten. Daar komen ze mee weg, omdat ze een goede reputatie hebben opgebouwd, gebaseerd op betrouwbaarheid, privacy en gebruiksgemak. Maar je kunt nauwelijks van gebruiksgemak spreken als je iPhone constant crasht. De fout waarbij iedereen rootrechten op een Mac kon krijgen, is helemaal onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Het zou mij niets verbazen als Tim Cook of Craig Federighi komende week in het openbaar excuses aanbieden. Dat deed Cook ook bij ‘Maps-gate', wat als je eraan terugdenkt een stuk onbenulliger was. Misschien zijn er een paar mensen fout gereden, maar er was niet sprake van 1 miljard iOS-toestellen met een bug, plus miljoenen onbeveiligde Macs.

Apple heeft wel vaker periodes van ‘Apple is doomed' overleefd, maar bij deze reeks flaters moeten ze wel uit een heel diep dal komen.

[..]

Mensen willen stabiele software en dan krijg je deze shit :+
SOONY
pi_175469700
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 14:06 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Bash of niet. Beetje een onnodige post. :') Veel plezier met je SE.
Het was anders een terechte vraag, waarom geeft iemand zoveel geld uit aan een mobiele telefoon (met alle bugs van de afgelopen weken)?
pi_175469874
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 14:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het was anders een terechte vraag, waarom geeft iemand zoveel geld uit aan een mobiele telefoon (met alle bugs van de afgelopen weken)?
Voor mij is het omdat het veel meer is dan mijn telefoon. Ik maak ook veel foto’s en ik gebruik mijn telefoon heel veel. Plus dat ik dit jaar heel hard gewerkt heb en ik mezelf een cadeau gun. En omdat ik het kan.

Ik heb u overigens ook een SE
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_175469937
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 14:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het was anders een terechte vraag, waarom geeft iemand zoveel geld uit aan een mobiele telefoon (met alle bugs van de afgelopen weken)?
Het was anders niet erg vriendelijk. :')
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 14:22 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Voor mij is het omdat het veel meer is dan mijn telefoon. Ik maak ook veel foto's en ik gebruik mijn telefoon heel veel. Plus dat ik dit jaar heel hard gewerkt heb en ik mezelf een cadeau gun. En omdat ik het kan.

Ik heb u overigens ook een SE
Dit ^

En daarnaast hoef ik me niet te verantwoorden over mijn aankopen :+

Ik twijfelde tussen een 8 en een X. En ik ga voor een X. :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175469987
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 14:24 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Het was anders niet erg vriendelijk. :')

[..]

Dit ^

En daarnaast hoef ik me niet te verantwoorden over mijn aankopen :+

Ik twijfelde tussen een 8 en een X. En ik ga voor een X. :)
Ik twijfelde daar ook tussen idd. En ook ik ga voor de X.

Goed bezig. *) O+
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_175470007
quote:
7s.gif Op zondag 3 december 2017 10:24 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Nou ja dat kan ik niet meer maken, omdat ik mijn 6s aan mijn nichtje van 14 heb beloofd :@ Maar anders kon dat wel ja.

Ik denk dat ik toch voor de X ga. Omdat hij smaller is, en ik kleine handjes heb... En dus meer grip heb. Koop/zoek wel een goede hoes ervoor. En dan moet ik maar gewoon extra goed oppassen.

Wel naar dat dat scherm zo is, maar ja.
Ik weet niet waar je op doelt, maar de X is breder dan een 6s/8
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_175470062
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 14:28 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je op doelt, maar de X is breder dan een 6s/8
Inderdaad en dikker :D
SOONY
pi_175470083
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 14:28 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je op doelt, maar de X is breder dan een 6s/8
Volgens een aantal reviews op youtube moest hij smaller zijn.

Ach ja, ik zie het vanzelf als ie er is.
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 14:31 schreef DKUp het volgende:

[..]

Inderdaad en dikker :D
Dikte maakt me niets uit :)
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175470093
SOONY
pi_175470126
quote:
10s.gif Op zondag 3 december 2017 14:33 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_175477672
@weethetffnietmeer: Ff een vraag: wat wil je precies bereiken met jouw postjes?

[ Bericht 79% gewijzigd door Kloonhommel op 03-12-2017 21:36:34 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175477897
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 14:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het was anders een terechte vraag, waarom geeft iemand zoveel geld uit aan een mobiele telefoon (met alle bugs van de afgelopen weken)?
Beetje rare post, je hebt zelf een SE waar de marge heus net zo hoog is als bij een X want de meuk die in SE zit is nog goedkoper. SE is een samenraapsel van afgedankte overbodige producten van eerdere iPhones of zeer goedkoop te reproduceren.

Het blijft een minder hoog bedrag natuurlijk maar denk nou niet dat ze minder winst maken op jouw toestel.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175478024
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 21:17 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Beetje rare post, je hebt zelf een SE waar de marge heus net zo hoog is als bij een X want de meuk die in SE zit is nog goedkoper. SE is een samenraapsel van afgedankte overbodige producten van eerdere iPhones of zeer goedkoop te reproduceren.

Het blijft een minder hoog bedrag natuurlijk maar denk nou niet dat ze minder winst maken op jouw toestel.
Destijds heb ik een hele mooie prijs betaald voor mijn SE, echt véél minder dan de vraagprijs van Apple. Dus ga een ander lopen trollen.

Dus feitelijk hebben ze niet veel winst gemaakt op mijn toestel.
pi_175478136
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 21:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Destijds heb ik een hele mooie prijs betaald voor mijn SE, echt véél minder dan de vraagprijs van Apple. Dus ga een ander lopen trollen.

Dus feitelijk hebben ze niet veel winst gemaakt op mijn toestel.
Wacht, nu ben ik een troll ipv jij? Serieus? En dat jij toevallig veel minder (over de legaliteit zal ik maar ff zwijgen) hebt betaald voor je SE zegt niks, dat kan een ander ook voor een X die van de vrachtwagen gevallen is.

Beetje nonargumentatie. Maar je komt dus hier alleen maar om te rellen. Dat is nu wel bevestigd. Dank.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175478305
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 21:08 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ff een vraag: wat wil je precies bereiken met jouw postjes?
1. Dat iOS 11 niet best is.
2. Een vergelijking met de afmetingen tussen de iPhones.

Sorry dat ik dat deed.....
SOONY
pi_175478355
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 21:32 schreef DKUp het volgende:

[..]

1. Dat iOS 11 niet best is.
2. Een vergelijking met de afmetingen tussen de iPhones.

Sorry dat ik dat deed.....
Foutje, ik had jou en weethetevennietmeer door elkaar gehaald, moest hem hebben en niet jou. :z

Post is inmiddels aangepast.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175478441
Ik vind de iPhone X wel een mooi toestel ;)
SOONY
pi_175478447
Vrijdag een X voor iemand gereed gemaakt. Geweldige iPhone maar verder niks bijzonders.

Zelf net van een 5s naar een 7 gegaan, kan ik weer jaren mee vooruit. :)
pi_175478501
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 21:26 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wacht, nu ben ik een troll ipv jij? Serieus? En dat jij toevallig veel minder (over de legaliteit zal ik maar ff zwijgen) hebt betaald voor je SE zegt niks, dat kan een ander ook voor een X die van de vrachtwagen gevallen is.

Beetje nonargumentatie. Maar je komt dus hier alleen maar om te rellen. Dat is nu wel bevestigd. Dank.
Haha, wat een aannames zeg, het toestel is legaal verkregen en buiten dat hoef ik mij niet te verantwoorden aan jou.

[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 03-12-2017 22:10:44 ]
pi_175478506
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 21:38 schreef DKUp het volgende:
Ik vind de iPhone X wel een mooi toestel ;)
IOS 11 is idd uitgeroepen tot de meest rampzalige IOS update ever door iCulture.

X is idd een mooi toestel maar behalve de aanschafprijs is de vervangingskosten van scherm als ik hem keer laat vallen me veel te veel. Wil niet met bibberende handen de X uit mijn jaszak halen :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 3 december 2017 @ 22:06:07 #135
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175478993
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 21:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, wat een aannames zeg, het toestel is legaal verkregen en buiten dat hoef ik mij niet te verantwoorden aan jou.
En niemand hoeft zich te verantwoorden aan jou. Dus klaar nu.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_175499327
Is er een app waarmee je de achtergrond verlichting nog verder naar beneden kan zetten?
pi_175500018
Weet iemand of het hoesje van mijn iPhone 6 op de iPhone 8 gaat passen?
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:29:03 #138
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_175502725
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 23:17 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand of het hoesje van mijn iPhone 6 op de iPhone 8 gaat passen?
Ligt eraan welk hoesje het is. Een hoesje met strakke fit gaat hoogstwaarschijnlijk niet passen, omdat de 8 een significant grotere camera heeft.
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:56:17 #139
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175503046
Screenshotfunctie gaat van slag met de laatste update :')

Kan die previewfunctie ook uit trouwens? Vind hem hondsirritant voor een zeer beperkte snelheidswinst in theorie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175503191
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 14:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat mensen dat ding nog willen hebben :o :+.

Echt hoor, even ¤1200 voor een telefoon 8)7. Apple lacht zich rot, wat zou het kosten om de telefoon te produceren, ¤350 (wil bewust niet te laag gaan zitten)?

Tuurlijk heb je nog je RnD, maar Apple staat bekend om flinke marges. Dit is geen bash, gebruik zelf een SE en die werkt super ^O^
Haha denk nog minder eigenlijk als Je aan componenten alleen denkt.
150 euro ofzo en gok dat ik dan nog hoog zit

Het os was vooral hun voordeel, maar dat verzieken ze nu ook wel.
Ik heb iPhone gehad en nu Android toestel en dat werkt echt tog makkelijker metdingen doorsturen enzo.
Ze moeten eens alle blokkades uit iOS halen denk.

Nuheb ik een ipad ook, maargoeddie gebruik ik niet als mobiel. Dus ok.

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 05-12-2017 09:13:45 ]
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:22:36 #141
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_175504220
Nu nog even wachten to retorbrabi reageert met een plaatje dat illustreert hoe de marges van Apple op producten de afgelopen jaren juist gedaald is.

Daarnaast krijg ik persoonlijk altijd jeuk van mensen die roepen hoe “1200 euro voor een telefoon” belachelijk is. Ja, 1200 euro voor een telefoon is absurd. Maar het is nog veel absurder om een multimedia apparaat dat krachtiger en veelzijdiger is dan high end PC’s, consumentencamera’s en consoles van pakweg 5-10 jaar gecombineerd weg te zetten als “telefoon”, simpelweg omdat het in je broekzak past.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 december 2017 @ 10:30:56 #142
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_175504352
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nu nog even wachten to retorbrabi reageert met een plaatje dat illustreert hoe de marges van Apple op producten de afgelopen jaren juist gedaald is.

Daarnaast krijg ik persoonlijk altijd jeuk van mensen die roepen hoe “1200 euro voor een telefoon” belachelijk is. Ja, 1200 euro voor een telefoon is absurd. Maar het is nog veel absurder om een multimedia apparaat dat krachtiger en veelzijdiger is dan high end PC’s, consumentencamera’s en consoles van pakweg 5-10 jaar gecombineerd weg te zetten als “telefoon”, simpelweg omdat het in je broekzak past.
Eens.
Het telefoon-aspect is tegenwoordig slechts een marginaal onderdeel ervan. Zowel in features als in het gebruik door mensen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:35:01 #143
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_175504424
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:30 schreef Tokus het volgende:

[..]

Eens.
Het telefoon-aspect is tegenwoordig slechts een marginaal onderdeel ervan. Zowel in features als in het gebruik door mensen.
Precies.

Ik heb de laatste twee jaar steeds meer het gevoel dat ik zelf ouderwets begin te worden in mijn gebruik. Ik gebruik nog steeds folders, download nog steeds liever dan ik stream en heb nog steeds de gewoonte locale backups te maken. Maar ik ben wel al flinke tijd afgestapt van het “telefoon”-stigma op smartphones. Ik gebruik mijn iPhone op een dag veel meer dan mijn laptop, en toch is ¤1000-1500,- aan een laptop uitgeven voor veel mensen minder absurd dan hetzelfde uitgeven aan “een telefoon”.
  dinsdag 5 december 2017 @ 10:48:32 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175504687
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nu nog even wachten to retorbrabi reageert met een plaatje dat illustreert hoe de marges van Apple op producten de afgelopen jaren juist gedaald is.

Daarnaast krijg ik persoonlijk altijd jeuk van mensen die roepen hoe “1200 euro voor een telefoon” belachelijk is. Ja, 1200 euro voor een telefoon is absurd. Maar het is nog veel absurder om een multimedia apparaat dat krachtiger en veelzijdiger is dan high end PC’s, consumentencamera’s en consoles van pakweg 5-10 jaar gecombineerd weg te zetten als “telefoon”, simpelweg omdat het in je broekzak past.
Lees dan ook liever 1200 euro voor een uiterst kwetsbaar manusje van alles.

Ik vind de price hike iig beroerd goed te praten ongeacht hoe veelzijdig het apparaat is anno nu.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:14:58 #145
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_175505070
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lees dan ook liever 1200 euro voor een uiterst kwetsbaar manusje van alles.

Ik vind de price hike iig beroerd goed te praten ongeacht hoe veelzijdig het apparaat is anno nu.
Niet met een Rhinoshield MOD case. Ik zie het liever als een apparaat dat mijn productiviteit vergroot, en dat ik dagelijks enkele uren gebruik.
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:17:30 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175505113
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:14 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Niet met een Rhinoshield MOD case. Ik zie het liever als een apparaat dat mijn productiviteit vergroot, en dat ik dagelijks enkele uren gebruik.
Ik word er niet productiever van. Ik zit alleen meer te kutten op de bank.

Anyway, hoesjesdiscussie kan achterwege gelaten worden. Het ging om de basis waarom mensen moeite hebben met een toestel van 1200 euro en iets minder met een van 700.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 december 2017 @ 11:26:39 #147
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_175505273
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik word er niet productiever van. Ik zit alleen meer te kutten op de bank.
Dat zegt meer over jou dan over het product.
quote:
Anyway, hoesjesdiscussie kan achterwege gelaten worden. Het ging om de basis waarom mensen moeite hebben met een toestel van 1200 euro en iets minder met een van 700.
En die basis is dat het toestel stuk kan gaan als je het laat vallen? Als het toestel duurzamer gemaakt zou worden, zou het nog duurder worden en zouden minder mensen het kopen.

Een beetje dezelfde reden waarom dit:



Minder goed verkoopt dan dit:



Daarnaast is het een beetje flauw om te klagen over de "price hike" van het duurste model dat ze verkopen, wanneer je voor een derde van de prijs een iPhone SE koopt die vrijwel alles doet wat de iPhone X ook doet.
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:53:54 #148
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175506643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 11:26 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat zegt meer over jou dan over het product.

[..]

En die basis is dat het toestel stuk kan gaan als je het laat vallen? Als het toestel duurzamer gemaakt zou worden, zou het nog duurder worden en zouden minder mensen het kopen.

Een beetje dezelfde reden waarom dit:

[ afbeelding ]

Minder goed verkoopt dan dit:

[ afbeelding ]

Daarnaast is het een beetje flauw om te klagen over de "price hike" van het duurste model dat ze verkopen, wanneer je voor een derde van de prijs een iPhone SE koopt die vrijwel alles doet wat de iPhone X ook doet.
Sterk staaltje spinning. Ongelofelijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:05:36 #149
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_175506811
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sterk staaltje spinning. Ongelofelijk.
Ah daar is het lege verwijt weer waar je altijd op terug valt :)

Wat “spin” ik precies volgens jou?
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:37:33 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175514569
Wel een beetje lief blijven tegen elkaar hé. Het zou fijn zijn als we straks niet hoeven te boenen omdat men "Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig! :) " even vergeet. Hier is het niet een strijd om het gelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_175514980
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:37 schreef jogy het volgende:
Wel een beetje lief blijven tegen elkaar hé. Het zou fijn zijn als we straks niet hoeven te boenen omdat men "Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig! :) " even vergeet. Hier is het niet een strijd om het gelijk.
Het valt wel mee nog denk. Ik ben wel fan van iOS en heb ook een ipad pro, puur omdat de muzikale apps er beter op werken.

Na een iPhone gehad te hebben, blijkt Android toch echt beter te werken.

Voor de ipad kan ik er echt nog wel mee leven. :)


Maargoed ze moeten niet het os gaaan verzieken. ;)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:54:10 #152
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175515045
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:51 schreef kree het volgende:

[..]

Het valt wel mee nog denk.
Ja hoor, nog wel dus daarom staat alles er ook nog. :P.

En wat de rest betreft is het hier geen ios VS Android discussie, daar gaat niemand ooit uitkomen omdat het beide voor heel verschillende doelgroepen gemaakt is. Ik zou nooit een iPhone willen omdat ik gekke dingen doe met mijn smartphone en er best wat potentiële ongemakken voor over heb maar zie ook echt wel de voordelen die Apple brengt met zijn gestandaardiseerde hardware en beschermde OS. Dat zorgt er ook voor dat eventueel zwakkere hardware zo gestroomlijnd wordt door het OS dat het uiteindelijk sneller is dan een hardwarematig vergelijkbaar Android apparaat bijvoorbeeld.

[ Bericht 33% gewijzigd door jogy op 05-12-2017 21:01:06 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_175515369
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 december 2017 20:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja hoor, nog wel dus daarom staat alles er ook nog. :P.

En wat de rest betreft is het hier geen ios VS Android discussie, daar gaat niemand ooit uitkomen omdat het beide voor heel verschillende doelgroepen gemaakt is. Ik zou nooit een iPhone willen omdat ik gekke dingen doe met mijn smartphone en er best wat potentiële ongemakken voor over heb maar zie ook echt wel de voordelen die Apple brengt met zijn gestandaardiseerde hardware en beschermde OS. Dat zorgt er ook voor dat eventueel zwakkere hardware zo gestroomlijnd wordt door het OS dat het uiteindelijk sneller is dan een hardwarematig vergelijkbaar Android apparaat bijvoorbeeld.
Gewoon open discussie houden en zeker niet persoonlijk worden.
Dan is het wel ok.
Ben wel benieuwd eigenlijk
Do what you love, love what you do!
pi_175515739
push notifications zijn weer weg hoor :')
  zondag 10 december 2017 @ 13:59:03 #155
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_175620104
Getting Over It staat in de AppStore. Ik heb hem gekocht.

Fuck dit spel |:( :')
pi_175631286
Rechts klikken op een ipad, kan dat en zo ja hoe?

En dan doel ik niet op het standaard Apple menu met kopiëren etc.
Maar op een website specifiek context menu.
Bv voorbeeld bij webhosting dingen als iets van afbeelding kopiëren naar ergens anders op de server. Resisize plaatje online, dat soort dingen.
Op een laptop werkt dat namelijk prima, maar op ipad niet, toch wel een flinke beperking. Maar wellicht kan het wel?
Do what you love, love what you do!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 december 2017 @ 21:08:26 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_175631568
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 20:58 schreef kree het volgende:
Rechts klikken op een ipad, kan dat en zo ja hoe?

En dan doel ik niet op het standaard Apple menu met kopiëren etc.
Maar op een website specifiek context menu.
Bv voorbeeld bij webhosting dingen als iets van afbeelding kopiëren naar ergens anders op de server. Resisize plaatje online, dat soort dingen.
Op een laptop werkt dat namelijk prima, maar op ipad niet, toch wel een flinke beperking. Maar wellicht kan het wel?
Gewoon plaatje lang inhouden :Y Bij de meeste sites werkt dat gewoon.
  zondag 10 december 2017 @ 21:11:44 #158
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_175631672
Wifi in de buurt loskoppelen tot morgen
wtf :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_175631772
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 21:08 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gewoon plaatje lang inhouden :Y Bij de meeste sites werkt dat gewoon.
Dan ligt het wellicht aan die site, maar ik kom niet verder als het zwarte balkje.
Ik kan even niet het voorbeeld geven want ik beheer het voor iemand anders.
Wellicht heb jij een voorbeeld waar het wel mee zou moeten lukken? ;)
Do what you love, love what you do!
pi_175632037
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 21:11 schreef YourCaptor het volgende:
Wifi in de buurt loskoppelen tot morgen
wtf :')
Is bij Bluetooth ook.
sig verwijderd door FA
  zondag 10 december 2017 @ 21:31:40 #161
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_175632321
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 21:24 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Is bij Bluetooth ook.
wtf x2
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 december 2017 @ 22:08:16 #162
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_175633153
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 21:15 schreef kree het volgende:

[..]

Dan ligt het wellicht aan die site, maar ik kom niet verder als het zwarte balkje.
Ik kan even niet het voorbeeld geven want ik beheer het voor iemand anders.
Wellicht heb jij een voorbeeld waar het wel mee zou moeten lukken? ;)
Ik las het trouwens verkeerd, ik zat wel aan het standaard kopiëren te denken.

Wat jij bedoelt kom ik zelf niet vaak tegen, meestal komt een menu tevoorschijn als je er gewoon op tikt/tapt/duwt maar dat verschilt wel per site of het goed werkt.
pi_175633527
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 22:08 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik las het trouwens verkeerd, ik zat wel aan het standaard kopiëren te denken.

Wat jij bedoelt kom ik zelf niet vaak tegen, meestal komt een menu tevoorschijn als je er gewoon op tikt/tapt/duwt maar dat verschilt wel per site of het goed werkt.
Ja precies, dus een custom context menu van de website zelf, met allerlei specifieke opties van die site.
Ook bijvoorbeeld moet een lijstje pagina’s in volgorde verschuiven, je kent het wel van die knopjes onder elkaar die je heen enweer in volgorde verschuift. Ook no way dat dat lukt.

Hier op 1:50 staat wat ik bedoel:
http://wordpress.goeduitg(...)-wijzigen-wordpress/
(Gebruik trouwens een custom iets en geen wordpress, maar dat is het idee)

Met laptop geen probleem..

Heb dit trouwens met Chrome en safari geprobeerd maar het lukt echt niet. Ook niet in desktop modus.

Kijk dat standaard iOS gaat wel, maar daar heb ik niks aan ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 10-12-2017 22:28:27 ]
Do what you love, love what you do!
pi_175672515
Weet iemand waar je de goedkoopste lightning 2m kabel koopt? Van Apple zelf uiteraard andere merken spuugt de IPhone er na een weekje uit met de melding: dit accessoire wordt niet ondersteunt.
pi_175672694
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:16 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand waar je de goedkoopste lightning 2m kabel koopt? Van Apple zelf uiteraard andere merken spuugt de IPhone er na een weekje uit met de melding: dit accessoire wordt niet ondersteunt.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-lightning-kabel/p/4240251

Made for iPhone logo erop dus Apple chip er in.
Goedkoopste dus bij Kruidvat.
  dinsdag 12 december 2017 @ 17:38:30 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175674374
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:26 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-lightning-kabel/p/4240251

Made for iPhone logo erop dus Apple chip er in.
Goedkoopste dus bij Kruidvat.
Dit. Prima kabels.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175674672
Ik zweer nog steeds bij de Anker Poweline-kabels. Ondersteunen fast charging en zijn niet kapot te krijgen.
pi_175677043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zweer nog steeds bij de Anker Poweline-kabels. Ondersteunen fast charging en zijn niet kapot te krijgen.
Ff gegoogeld, de 1e 3 linkjes zijn van bol.com en alle 3 niet leverbaar.

Vind ook 1 op alieexpress, is dit de goede of een namaak? https://nl.aliexpress.com(...)ack/32608253967.html

Of waar heb jij ze vandaan gehaald?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175679284
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ff gegoogeld, de 1e 3 linkjes zijn van bol.com en alle 3 niet leverbaar.

Vind ook 1 op alieexpress, is dit de goede of een namaak? https://nl.aliexpress.com(...)ack/32608253967.html

Of waar heb jij ze vandaan gehaald?
Bij Amazon, had ze in drie dagen in huis: https://www.amazon.de/gp/(...)nker+powerline&psc=1

Als je uit China wilt halen, moet je zoeken naar de Blitzwolf AmpCore, die schijnen net zo goed te zijn.
pi_175714320
Life is Strange staat in de AppStore! ^O^
  donderdag 14 december 2017 @ 11:46:54 #171
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_175715693
iOS11.2.1 is beschikbaar
Burnt to the core but not broken
pi_175716275
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:46 schreef PPL het volgende:
iOS11.2.1 is beschikbaar
Thnxs chef
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175808358
Ik ben ff aan het kijken voor oplaadkabels, zie nu dat er een Anker USB-C oplaadsnoer is. In theorie laadt dit de iPhone veel sneller op omdat hogere oplaadstroom/wattage? Klopt dit ook of kan ik toch beter voor de USB 3.0 versie gaan met anderhalf ampère oplaadstroom?

[ Bericht 12% gewijzigd door Kloonhommel op 18-12-2017 14:53:07 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175810024
Oké. Voortaan geen 32GB meer nemen dus. Alleen maar gezeik wat betreft ruimtetekort, ondanks een 50GB iCloud abonnement. :')
  maandag 18 december 2017 @ 15:07:19 #175
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_175811125
Ik heb mijn iPhone 6s geüpdate naar iOS 11.2.1, met het starten gaf hij aan dat ik nog een batterijpercentage had van 10%, terwijl voor de update dit 95% was. Even opnieuw opstarten en het percentage stond weer op 90%. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook last hadden van dit verschijnsel. :o
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 18 december 2017 @ 15:52:45 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175812191
quote:
13s.gif Op maandag 18 december 2017 14:17 schreef Krollie het volgende:
Oké. Voortaan geen 32GB meer nemen dus. Alleen maar gezeik wat betreft ruimtetekort, ondanks een 50GB iCloud abonnement. :')
Maar heus, 16GB is genoeg!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 18 december 2017 @ 17:38:48 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175814953
quote:
11s.gif Op maandag 18 december 2017 15:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb mijn iPhone 6s geüpdate naar iOS 11.2.1, met het starten gaf hij aan dat ik nog een batterijpercentage had van 10%, terwijl voor de update dit 95% was. Even opnieuw opstarten en het percentage stond weer op 90%. Ik ben benieuwd of er anderen zijn die ook last hadden van dit verschijnsel. :o
De 6s van mijn man had van het weekeinde plots de bug dat het scherm plots op slot ging (Ook al was je bezig), bij unlocken was je in het home scherm i.p.v. de app waar je in zat voor de lock. Na installatie van 11.2.1 was dat weg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 18 december 2017 @ 17:41:22 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175815006
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 15:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar heus, 16GB is genoeg!
Bill Gates beantwoord vragen

QUESTION: "I read in a newspaper that in l981 you said '640K of memory should be enough for anybody.' What did you mean when you said this?"

ANSWER: "I've said some stupid things and some wrong things, but not that. No one involved in computers would ever say that a certain amount of memory is enough for all time."
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 18 december 2017 @ 22:33:10 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175824019
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bill Gates beantwoord vragen

QUESTION: "I read in a newspaper that in l981 you said '640K of memory should be enough for anybody.' What did you mean when you said this?"

ANSWER: "I've said some stupid things and some wrong things, but not that. No one involved in computers would ever say that a certain amount of memory is enough for all time."
Ho ho, mij hoef je niet te overtuigen, maar er komen hier geregeld malloten die stellen dat dat anno nu genoeg is. Vandaar dat het nu nog de minumum is op de nieuwste modellen ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175825615
quote:
9s.gif Op maandag 18 december 2017 22:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ho ho, mij hoef je niet te overtuigen, maar er komen hier geregeld malloten die stellen dat dat anno nu genoeg is. Vandaar dat het nu nog de minumum is op de nieuwste modellen ;)
Wil je 1 malloot voor mij aanwijzen die stelt dat 32GB genoeg is of moet je weer "haren splitten" (nog steeds geen idee wat dit is) en wegblijven zonder antwoord? Ik wacht namelijk nog steeds op een reactie van jou?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 19 december 2017 @ 01:52:49 #181
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_175828896
Die Belkin protectors die ze er bij de Store en Amac opzetten zijn eigenlijk ontzettende klote dingen gebleken. Een hoop geld en ik zie het ding net barsten waar ik bij sta (niet gevallen).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_175832505
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 december 2017 01:52 schreef elcastel het volgende:
Die Belkin protectors die ze er bij de Store en Amac opzetten zijn eigenlijk ontzettende klote dingen gebleken. Een hoop geld en ik zie het ding net barsten waar ik bij sta (niet gevallen).
Neem dan deze: https://www.ebay.nl/itm/M(...)p2057872.m2749.l2649

Duurt wel maand voor je hem hebt maar ik ben er erg tevreden over. En hij kost amper wat. Wordt geleverd in piepschuimen doosje dat niet door brievenbus past, hij is voor mij de enige die dat zo doet.

Heb ooit ook screenprotector bij iCentre gekocht (Tech21) en dat was voor mij ook echt weggegooid geld, mijn vingers konden niet soepel over de protector glijden, had er meteen al spijt van en was 25 euro armer. Wijze les voor mij geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kloonhommel op 19-12-2017 11:33:58 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2017 @ 01:31:27 #183
240917 Mula
pi_175856734
Ik heb een account aangemaakt voor de duitse app-store. Ik ben met dat account ingelogd, maar als ik op de link naar een app in de app store klik, geeft ie aan dat de app niet beschikbaar is in de nederlandse appstore. Als ik naar de appstore ga, kom ik uit in de nederlandse en daar staat de app die ik nodig heb niet in.

Heb dit eerder ook gedaan met een amerikaans account en dat was geen probleem. Iemand een idee of er simds ios11 iets veranderd is?

Edit: probleem al opgelost. Als ik naar het account in de appstore ga, moet ik nogmaals mn ww invoeren en dan ga ik wel naar de duitse appstore.
  woensdag 20 december 2017 @ 07:00:34 #184
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175857742
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 01:31 schreef Mula het volgende:
Ik heb een account aangemaakt voor de duitse app-store. Ik ben met dat account ingelogd, maar als ik op de link naar een app in de app store klik, geeft ie aan dat de app niet beschikbaar is in de nederlandse appstore. Als ik naar de appstore ga, kom ik uit in de nederlandse en daar staat de app die ik nodig heb niet in.

Heb dit eerder ook gedaan met een amerikaans account en dat was geen probleem. Iemand een idee of er simds ios11 iets veranderd is?

Edit: probleem al opgelost. Als ik naar het account in de appstore ga, moet ik nogmaals mn ww invoeren en dan ga ik wel naar de duitse appstore.
Apple heeft in Europa veel restricties op welke apps kunnen worden gedownload. De Vodafone app voor mijn NL abo kan ik alleen downloaden met een NL adres.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 21 december 2017 @ 14:41:50 #185
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175892709
quote:
Apple geeft toe: we maken oudere iPhones bewust trager

Heb je ook het idee dat je iPhone na een jaar (of twee) een stuk trager wordt? Dat gevoel klopt. Producent Apple heeft nu zelf toegegeven dat ze iPhones trager maken naarmate de accu veroudert. Dat doet Apple bewust om te voorkomen dat de telefoon uitvalt.

Dat heeft Apple bevestigd tegenover TechCrunch. Op Reddit ontstond deze week wat commotie omdat Apple oudere iPhones met opzet trager zou maken. Na een uitgebreide analyse van Geekbench werd dat ook vastgesteld.

Onderdelen beschermen
Apple zegt dat de maatregel nodig is om 'de beste ervaring aan gebruikers te bieden'. Het bedrijf schroeft de prestaties van iPhones met oudere accu's via software-updates terug, omdat de telefoons anders kunnen uitvallen.

Dat zou liggen aan de batterijen in de toestellen. "Die kunnen na verloop van tijd minder goed omgaan met pieken in dataverwerking", zegt Apple. Om op zulke piekmomenten de elektrische onderdelen te beschermen, kan de iPhone zichzelf uitschakelen.

"Vorig jaar brachten we een functie uit voor iPhone 6, 6S en iPhone SE om dit soort pieken glad te strijken", schrijft Apple. Dat betekent dat de prestaties iets verminderen en dat het toestel dus trager reageert. Inmiddels wordt dezelfde oplossing ook toegepast op iPhone 7 met iOS 11.2.

Langer met je toestel doen
Volgens Apple is deze maatregel dus niet een manier om klanten een nieuw toestel te laten kopen. Daarvan wordt het bedrijf namelijk regelmatig beticht. Zoals Apple het uitlegt, kunnen gebruikers op deze manier namelijk juist langer met hun iPhone blijven doen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)phones-bewust-trager
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 21 december 2017 @ 14:45:05 #186
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175892760


[ Bericht 100% gewijzigd door Ingolstadt op 21-12-2017 14:46:27 ]
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175893275
Mooie kutstreek dan, en waag het eens goed te praten :{w
pi_175893370
De iPhone 7 is niet eens twee jaar oud :{
SOONY
pi_175894028
quote:
15s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:16 schreef DKUp het volgende:
De iPhone 7 is niet eens twee jaar oud :{
Een gloednieuwe iPhone 7 wordt dan ook niet trager gemaakt. Lezen jullie het artikel wel?

Weer een hoop drama om niets. Boehoe, de SoC krijgt een downclock als de accu op raakt. Stop er een nieuwe accu in en je iPhone draait als nieuw. En zelfs met de downclock is de iPhone 7 van vorig jaar sneller dan de nieuwste Snapdragon 835-toestellen.

95% van de gebruikers loopt nooit tegen het limiet van hun iPhone aan. De keuze om accuduur te verbeteren met een downclock is meer dan logisch.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mooie kutstreek dan, en waag het eens goed te praten :{w
Wat moet er precies “goed gepraat” worden?
pi_175894210
Uhh ik heb het helemaal niet over een gloednieuwe iPhone 7.
SOONY
pi_175895067
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:49 schreef DKUp het volgende:
Uhh ik heb het helemaal niet over een gloednieuwe iPhone 7.
Uhh, dan was je reactie nog minder logisch. Nogmaals: lees voortaan even het hele artikel voordat je reageert.
pi_175895098
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Een gloednieuwe iPhone 7 wordt dan ook niet trager gemaakt. Lezen jullie het artikel wel?

Weer een hoop drama om niets. Boehoe, de SoC krijgt een downclock als de accu op raakt. Stop er een nieuwe accu in en je iPhone draait als nieuw. En zelfs met de downclock is de iPhone 7 van vorig jaar sneller dan de nieuwste Snapdragon 835-toestellen.

95% van de gebruikers loopt nooit tegen het limiet van hun iPhone aan. De keuze om accuduur te verbeteren met een downclock is meer dan logisch.

[..]

Wat moet er precies “goed gepraat” worden?
Alleen de reactie die je geeft spreekt al boekdelen. Zoals het een echte fanboy betaamt :').

Apple had gewoon vooraf moeten melden dat dit in een update zat / zit. En dan alsnog mensen de keuze geven of je dit wel of niet wil.

Niet stiekem wegmoffelen in de hoop dat niemand dit ziet |:(.
pi_175895508
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Een gloednieuwe iPhone 7 wordt dan ook niet trager gemaakt. Lezen jullie het artikel wel?

Weer een hoop drama om niets. Boehoe, de SoC krijgt een downclock als de accu op raakt. Stop er een nieuwe accu in en je iPhone draait als nieuw. En zelfs met de downclock is de iPhone 7 van vorig jaar sneller dan de nieuwste Snapdragon 835-toestellen.

95% van de gebruikers loopt nooit tegen het limiet van hun iPhone aan. De keuze om accuduur te verbeteren met een downclock is meer dan logisch.

[..]

Wat moet er precies “goed gepraat” worden?
Tot nu toe had ik nooit problemen met je en snapte ik nooit goed waarom iedereen je alsmaar aanvalt, maar nu begin je wel een beetje erom te vragen.

Ik en aantal anderen hebben er problemen mee dat Apple iets achterbaks doet om goedkoop onder hun garantie uit te komen. Jij vind het geen probleem dat een toestel van minstens 900 euro na 1 jaar ineens op halve kracht werkt omdat Apple geen zin heeft om accu's te gaan vervangen en ook niets kenbaar heeft gemaakt over de fix. Dat kan. Geeft jou of mij nog geen recht om een ander dan maar af te zeiken omdat we van mening verschillen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175895648
Qua batterycapaciteit zit het bij mijn iPhone gelukkig wel goed (97%) maar ben wel erg benieuwd hoe het zit met de cpu. Is Geekbench de enige mogelijkheid om de cpu-snelheid te kunnen zien of zijn er nog gratis goede alternatieven? (ja ja, 1 euro is niks maar heb geen cc nu en clickandbuy bestaat niet meer).
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_175896319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Qua batterycapaciteit zit het bij mijn iPhone gelukkig wel goed (97%) maar ben wel erg benieuwd hoe het zit met de cpu. Is Geekbench de enige mogelijkheid om de cpu-snelheid te kunnen zien of zijn er nog gratis goede alternatieven? (ja ja, 1 euro is niks maar heb geen cc nu en clickandbuy bestaat niet meer).
Antutu staat gratis in de store, zit ook CPU meting in. Alleen moet je de volledige benchmark doorlopen.
pi_175896557
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alleen de reactie die je geeft spreekt al boekdelen. Zoals het een echte fanboy betaamt :').

Apple had gewoon vooraf moeten melden dat dit in een update zat / zit. En dan alsnog mensen de keuze geven of je dit wel of niet wil.

Niet stiekem wegmoffelen in de hoop dat niemand dit ziet |:(.
Ah, “fanboy”. Hét argument voor mensen die eigenlijk geen argument kunnen geven. Zoals blijkt uit het feit dat je niets van wat ik zei kunt weerleggen.

En heb je de release notes van iOS 11.2 gelezen?
  donderdag 21 december 2017 @ 17:25:37 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_175896620
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik en aantal anderen hebben er problemen mee dat Apple iets achterbaks doet om goedkoop onder hun garantie uit te komen. Jij vind het geen probleem dat een toestel van minstens 900 euro na 1 jaar ineens op halve kracht werkt omdat Apple geen zin heeft om accu's te gaan vervangen en ook niets kenbaar heeft gemaakt over de fix. Dat kan. Geeft jou of mij nog geen recht om een ander dan maar af te zeiken omdat we van mening verschillen.
Van dittum.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 21 december 2017 @ 17:26:21 #198
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_175896640
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Alleen de reactie die je geeft spreekt al boekdelen. Zoals het een echte fanboy betaamt :').

Apple had gewoon vooraf moeten melden dat dit in een update zat / zit. En dan alsnog mensen de keuze geven of je dit wel of niet wil.
Apple staat er nou niet echt om bekend dat ze dat soort dingen instelbaar maken. Zijn ze niet verplicht. Wel goed dat ze openbaarheid van zaken geven trouwens.

En hoeveel slomer word je iPhone nou daadwerkelijk? Denk dat het verschil verwaarloosbaar is. Behalve als je video's exporteert op iMovie. Maar dat doe ik niet gelukkig.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_175896689
quote:
3s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Tot nu toe had ik nooit problemen met je en snapte ik nooit goed waarom iedereen je alsmaar aanvalt, maar nu begin je wel een beetje erom te vragen.
Ironische start van je reactie, gezien hoe je dit bericht eindigt.
quote:
Ik en aantal anderen hebben er problemen mee dat Apple iets achterbaks doet om goedkoop onder hun garantie uit te komen. Jij vind het geen probleem dat een toestel van minstens 900 euro na 1 jaar ineens op halve kracht werkt
Dit is dus precies het gehuilebalk wat ik bedoel. Serieuze vraag: ben je werkelijk in de veronderstelling dat Apple de performance halveert, of gebruik je een hyperbool omdat je stiekem weet dat het argument zwak is en er zo nog een beetje kracht aan te geven?
quote:
omdat Apple geen zin heeft om accu's te gaan vervangen en ook niets kenbaar heeft gemaakt over de fix. Dat kan. Geeft jou of mij nog geen recht om een ander dan maar af te zeiken omdat we van mening verschillen.
Helemaal mee eens. Jammer dat je dit nog niet bedacht had toen je je reactie begon, en moest openen met een persoonlijke aanval.
pi_175896723
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:26 schreef Ingolstadt het volgende:

En hoeveel slomer word je iPhone nou daadwerkelijk? Denk dat het verschil verwaarloosbaar is.
Dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')