abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175300875
Als ik het goed begrijp kost WeTransfer Plus 10 euro per maand. Het interesseert mij niet alleen vanwege het verzenden van grote bestanden, maar vooral omdat je 100 GB aan bestanden online kan opslaan. Een externe harde schijf kan immers kapotgaan. Daarom heb ik er nog een als reserve voor het geval dat.

Heeft iemand toevallig een abonnement bij WeTransfer plus?

Om de vraag breder te stellen. Hoe bewaar jij je bestanden?
pi_175300981
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als ik het goed begrijp kost WeTransfer Plus 10 euro per maand. Het interesseert mij niet alleen vanwege het verzenden van grote bestanden, maar vooral omdat je 100 GB aan bestanden online kan opslaan. Een externe harde schijf kan immers kapotgaan. Daarom heb ik er nog een als reserve voor het geval dat.

Heeft iemand toevallig een abonnement bij WeTransfer plus?

Om de vraag breder te stellen. Hoe bewaar jij je bestanden?
Wat dacht je van een kosteloos account bij Stack? Dan kun je tien maal zoveel opslaan.
pi_175301173
En sowieso betaal je bij een Google, Dropbox of Onedrive minder voor 100gb, en vermoed wat gebruiksvriendelijker dan WeTransfer (of STACK)
pi_175301373
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:17 schreef Cyanide- het volgende:
En sowieso betaal je bij een Google, Dropbox of Onedrive minder voor 100gb, en vermoed wat gebruiksvriendelijker dan WeTransfer (of STACK)
Dropbox is gratis tot 2gb. Voor meer ruimte moet je betalen, dan heb je 1tb. Maximaal 100gb is niet mogelijk.
https://www.dropbox.com/nl_NL/help/billing/cost
pi_175301626
Thanx! Daar heb ik wat aan!

WeTransfer is OK om grote bestanden te delen en daarvoor zit ik echt wel onder de 20 Gb. Ik kan uiteraard ook via OneDrive en Google Drive delen, maar ik wil niet altijd dat mensen dan kunnen zien dat het gerelateerd is aan mijn eigen e-mail
pi_175304142
Voor cloudtoegang heb ik Dropbox, en voor back-ups gebruik ik Backblaze.
pi_175304149
Die eerste gratis, de tweede betaald.
pi_175304295
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:32 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Dropbox is gratis tot 2gb. Voor meer ruimte moet je betalen, dan heb je 1tb. Maximaal 100gb is niet mogelijk.
https://www.dropbox.com/nl_NL/help/billing/cost
Ah duidelijk, maar dus zelfde prijs voor 10x zoveel data.

Bij mega krijg je voor helft van het geld het dubbele aantal data, en die zijn ook wel van de anonimiteit volgens mij?

https://mega.nz/pro

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2017 19:25:32 ]
pi_175479231
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Als ik het goed begrijp kost WeTransfer Plus 10 euro per maand. Het interesseert mij niet alleen vanwege het verzenden van grote bestanden, maar vooral omdat je 100 GB aan bestanden online kan opslaan. Een externe harde schijf kan immers kapotgaan. Daarom heb ik er nog een als reserve voor het geval dat.
Een exra harddisk is uiteindelijk goedkoper.

quote:
Om de vraag breder te stellen. Hoe bewaar jij je bestanden?
Van mijn belangrijke bestanden heb ik drie backups. Een op een harddisk in de infrastructuur, een exerne harddisk en een op Stack.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_175484851
Ik denk dat ik voorlopig geen extra geld hieraan ga uitgeven. :)

Ik heb 3 externe harddisks. Mijn oudste heeft 650 GB. Die gebruik ik niet. Hij start ook langzamer op. Maar voor het geval dat de anderen het begeven staat daar nog mn belangrijkste data op.

Nog een harddisk van 3 TB. Maar soms vertrouw ik die ook niet vanwege opstartproblemen. Maar ik heb nog een behuizing voor een HDD van TB.

En dan nog een behuizing voor een HDD van TB van 2.5. Die kan je zonder extra voeding gewoon aan computer doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')