abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175303450
registreer om deze reclame te verbergen
Verkeerde post, toch maar wat van maken... Waarom heeft Max bij RB bijgetekend, ik vin raar.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 25 november 2017 @ 18:52:38 #102
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_175303693
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:35 schreef truthortruth het volgende:
Verkeerde post, toch maar wat van maken... Waarom heeft Max bij RB bijgetekend, ik vin raar.
Waarom niet?
Bovenstaande is mijn mening, ook wanneer er niet expliciet 'ik vind' of soortgelijk in de post vermeld staat. Oh, en zwarte piet is racisme.
pi_175303733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom niet?
De kans dat Renault volgend jaar een motor aan RB levert die mee kan doen lijkt mij zeer klein. En zo heeft hij de deur richting Fer. en Merc. wel dichtgezet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_175303771
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De kans dat Renault volgend jaar een motor aan RB levert die mee kan doen lijkt mij zeer klein. En zo heeft hij de deur richting Fer. en Merc. wel dichtgezet.
Hij gokt gewoon op RBR Honda in 2019 :Y)
pi_175304065
quote:

[..]

Renault heeft vooral de laatste races wmb toch wel bewezen juist wél een competitieve motor te kunnen leveren? Dat betrouwbaarheid nog een issue is moge duidelijk zijn, maar wie weet zijn die problemen over de winter op te lossen en rijdt RBR Renault volgend jaar mee om de titel?
Flesje bier
pi_175304136
wat is er met STR aan de hand?, gewoon laatste
  zaterdag 25 november 2017 @ 19:19:13 #107
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_175304194
Geknepen motor en onervaren coureurs.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
  zaterdag 25 november 2017 @ 19:19:23 #108
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175304198
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:27 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Tussen 3e rangs rijders en met maar 4 auto's ^O^
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_175304308
quote:

[..]

Die deuren zaten al dicht, of werden alreeds dichtgehouden door Hamilton and Vettel.
.
  zaterdag 25 november 2017 @ 19:31:36 #110
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175304397
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:12 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Renault heeft vooral de laatste races wmb toch wel bewezen juist wél een competitieve motor te kunnen leveren? Dat betrouwbaarheid nog een issue is moge duidelijk zijn, maar wie weet zijn die problemen over de winter op te lossen en rijdt RBR Renault volgend jaar mee om de titel?
RBR was alleen maar competitief omdat het chassis van Mercedes prut is en bij Vettel de stress toesloeg.

Die motor is nog steeds veel minder krachtig dan die van de top twee.
  zaterdag 25 november 2017 @ 19:37:45 #111
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175304482
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:16 schreef THEFXR het volgende:
wat is er met STR aan de hand?, gewoon laatste
Renault kan Toro Rosso nog inhalen in het constructeurskampioenschap, dat levert 10 miljoen extra op.
Dat wil overigens nog niet zeggen dat Renault STR minder goede onderdelen geeft of dat ze de motor softwarematig hebben geknepen zoals ze in Brazilië ook gedaan hebben (toen was het ivm betrouwbaarheid zei men bij Renault, ze waren bang dat de motoren stuk zouden gaan en er zijn geen reserves meer).
Maar goed, 10 miljoen is wel een goede motivatie om je concurrent minder power te geven.

Red Bull houdt overigens wel alle opties open om in 2021 of zelfs eerder naar een andere fabrikant over te stappen.
De Honda motor volgend jaar bij STR is een test om te kijken of Red Bull in 2019 ook over kan stappen op een Honda motor.
En er wordt ook gekeken naar een eigen motor, Mateschitz heeft onlangs nog een fabriekje overgekocht en ze werken nauw samen met Aston Martin.
pi_175305560
Gewoon deze winter al overstappen op de Honda motor en wereldkampioen worden, McLaren ff voor schut zetten :+
Ben benieuwd, STR was positief verrast over de vormgeving van de Honda motor... denk dat McLaren negatief verrast is over de vormgeving van de Renault :P
  zaterdag 25 november 2017 @ 20:34:32 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175305580
Hype voor een Honda-motor... is het weer 2014 :O?
  zaterdag 25 november 2017 @ 20:37:04 #114
46976 sasquatsch
a.k.a. Yeti, Bigfoot, etc.
pi_175305626
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:37 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Renault kan Toro Rosso nog inhalen in het constructeurskampioenschap, dat levert 10 miljoen extra op.
Dat wil overigens nog niet zeggen dat Renault STR minder goede onderdelen geeft of dat ze de motor softwarematig hebben geknepen zoals ze in Brazilië ook gedaan hebben (toen was het ivm betrouwbaarheid zei men bij Renault, ze waren bang dat de motoren stuk zouden gaan en er zijn geen reserves meer).
Maar goed, 10 miljoen is wel een goede motivatie om je concurrent minder power te geven.

Red Bull houdt overigens wel alle opties open om in 2021 of zelfs eerder naar een andere fabrikant over te stappen.
De Honda motor volgend jaar bij STR is een test om te kijken of Red Bull in 2019 ook over kan stappen op een Honda motor.
En er wordt ook gekeken naar een eigen motor, Mateschitz heeft onlangs nog een fabriekje overgekocht en ze werken nauw samen met Aston Martin.

Renault haalt TR alleen maar in als ervoor auto's uitvallen. Hoger dan P9 zie ik ze normaal gesproken niet komen. Sowieso zie ik STR niet voor Renault eindigen, geknepen of niet. Dus daar hoeven ze niets voor te doen.

Verder verwacht ik geen nieuwe motor voor 2021. Voor twee jaar bouw je geen nieuwe motor. Dus in 2019 en 2020 wordt het Honda of Renault. Een andere keus is er niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that." - Joe Saward
pi_175305673
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
qua betrouwbaarheid gaat het de goede kant op :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175305689
quote:
Is toch best een goede reden voor?
-Split turbo design
-MGU-H blijft nu gewoon heel (kan je van Renault niet zeggen).
-ICE / MGU-K waren nooit het probleem.

En voor de 2018 motor heeft Honda de MGU-H anders gepositioneerd zodat hij dit keer wel vervangbaar is (binnen een dag).

Denk dat Honda kwa peak idd wat achterloopt op de rest, maar niet zoveel als McLaren beweert.
  zaterdag 25 november 2017 @ 20:44:36 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175305751
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:40 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Is toch best een goede reden voor?
-Split turbo design
-MGU-H blijft nu gewoon heel (kan je van Renault niet zeggen).
-ICE / MGU-K waren nooit het probleem.

En voor de 2018 motor heeft Honda de MGU-H anders gepositioneerd zodat hij dit keer wel vervangbaar is (binnen een dag).
En dan komen ze iets dichter in de buurt van Renault. Hoera :').
pi_175306027
Wat aardig van Lewis dat hij Max graag als zijn teamgenoot bij Merc ziet. :N
Hij schrijft Bottas dus al af. Lekkere teamgenoot ben je dan. Jammer dat Nico niet meer meedoet om deze kwal te kwellen want Bottas is te aardig.

Hopen dat Bottas volgend jaar nog beter presteert en een 5e kampioenschap voor Hamilton bemoeilijkt.

Gaat nog interesing worden morgen. Als Bottas wint en Vettel uitvalt of 9e of lager wordt, gaat Bottas er met plek 2 vandoor in het kampioenschap. Dat zou een ware domper zijn voor Vettel die met Ferrari denk ik nooit een kampioenschap binnen zal slepen zolang Merc met hun PU blijven domineren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:19 schreef sasquatsch het volgende:
Geknepen motor en onervaren coureurs.
Ze (de STR leiding, Helmut) verdienen het na wat ze Kvyat hebben geflikt.
Voor die onervaren coureurs hebben ze zelf gekozen.
pi_175306253
Rosberg was ook te aardig, net als Bottas.

Snap Hamilton wel hoor, Verstappen daagt je gewoon uit ondanks dat hij niet de snelste auto heeft. Bottas en Rosberg zijn/waren gewoon kleurloze coureurs.
pi_175306286
Wat trouwens opvalt is dat Williams Kvyat en Wehrlein als kandidaten noemen voor het zitje, maar over testsessies niets te horen is. Dat terwijl over een testende Kubica, in mindere mate DiResta en nu zelfs Sirotkin constant wordt bericht.

Kubica lijkt op dit moment daardoor toch wel enig voorkeur te genieten bij Williams. Best jammer want ik gun het Kvyat en Wehrlein. Dat zijn jonge en toch ervaren coureurs die zich positief zouden kunnen ontwikkelen bij Williams.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:04 schreef SnowOokami het volgende:
Rosberg was ook te aardig, net als Bottas.

Snap Hamilton wel hoor, Verstappen daagt je gewoon uit ondanks dat hij niet de snelste auto heeft. Bottas en Rosberg zijn/waren gewoon kleurloze coureurs.
Hamilton tekent zijn eigen ondergang met de komst van Verstappen bij Merc.
Hij werd zo schijnt het, af en toe al gek van Rosberg. Misschien was dit praatje meer om zijn eigen status op te hevelen.

Ik gun Hamilton zijn 4e titel wel, maar ik vind hem wat moeilijk. Zijn felicitaties aan Bottas bij een pole of P1 komen ook wat twijfelachtig, niet oprecht over. Maar dat is natuurlijk wat ik denk op basis van TV beelden en die zeggen lang niet altijd alles. Volgens mij heeft Hamilton wel enkele weken geleden aangegeven dat hij geen vrienden is met Bottas en ook dat is weer een beetje apart.
pi_175306296
Nu maar hopen dat Max maar weer eens podium pakt. Vrij wisselvallig seizoen tot nu toe.
  zaterdag 25 november 2017 @ 21:31:21 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175306874
https://www.f1today.net/n(...)-als-dieptepunt-2017

Echt hoor, totaal onopzettelijke aanrijding. Wel k, maar verder niks aan de hand. En dan eerst het drama ter plekke en nu dit weer...

Vind RIC een toffe gast, maar dramaqueenen en grudges houden kan hij ook echt wel goed..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 25 november 2017 @ 21:48:53 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_175307256
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.f1today.net/n(...)-als-dieptepunt-2017

Echt hoor, totaal onopzettelijke aanrijding. Wel k, maar verder niks aan de hand. En dan eerst het drama ter plekke en nu dit weer...

Vind RIC een toffe gast, maar dramaqueenen en grudges houden kan hij ook echt wel goed..
RIC is niet zo'n toffe gast iedereen doet vermoeden.
Achter die brede glimlach zit de pijn van een niet-kampioen.
Benzin im Blut.
Adrenalin im Tank.
Stroh in der Birne.
pi_175307487
quote:
Hype voor een Honda-motor... is het weer 2008 :O?
Fixed. We weten allemaal wie de kampioen van 2009 werd en jullie lazen het het eerst hier 😉
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175307869
-niet stoken, danku-

[ Bericht 45% gewijzigd door zoem op 25-11-2017 22:34:05 ]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')