abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175296839
Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
https://bitonic.nl/
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Direct de Bitcoin Koers zien:
http://preev.com/btc/eur
http://www.alltimehigh.nl/
https://cryptowat.ch/bitstamp/btcusd

Sites:
CryptoCurrency Market Capitalizations
https://cointelegraph.com/
Bitcoin Block Explorer - Blockchain
https://blockexplorer.com/

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.




[ Bericht 0% gewijzigd door Zith op 25-11-2017 13:22:23 ]
  Eindredactie Games zaterdag 25 november 2017 @ 12:06:22 #2
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175296866
de leuke plaatjes zijn eruit ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175296903
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 november 2017 11:59 schreef Funksoldier het volgende:
Waar en hoe kan je zien of je btc adres ook btg bevat? Heb via Coinomi mijn adressen gesweept via manier van Tourniquet, maar krijg melding 'geen funds'.

Edit: Via https://blockdozer.com zie ik wel funds erop staan.
Je moet ook niet de adressen sweepen, maar de Private Key van het adres waar je BTG op hebt staan. :)
pi_175297448
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 12:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je moet ook niet de adressen sweepen, maar de Private Key van het adres waar je BTG op hebt staan. :)
Ja deed ik ook. Stonden al poosje in electrum, dus verhuisd naar nieuwe wallet en (oude) private key gesweept. Maar hij zegt dat hij leeg is.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175297722
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 november 2017 12:41 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Ja deed ik ook. Stonden al poosje in electrum, dus verhuisd naar nieuwe wallet en (oude) private key gesweept. Maar hij zegt dat hij leeg is.
Dan zijn er 2 mogelijkheden:
1. Je probeert funds uit een SegWit-adres (begint met een 3) te sweepen, dat kan niet bij Coinomi
2. Je hebt toch niet de juiste private key te pakken

Maar heb je het nu over Bitcoin Cash of over Bitcoin Gold? Want https://blockdozer.com is een explorer voor Bitcoin Cash, niet voor Bitcoin Gold. Dit is een blockexplorer voor BCG: https://btgexp.com Het gaat er echter om of je BTC had ten tijde van de fork (block 491407).

[ Bericht 2% gewijzigd door Tourniquet op 25-11-2017 13:04:40 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 13:07:21 #6
163650 Greys
pi_175297867
Maak je niet per ongeluk de fout die ik maakte? :@ Want ik had hetzelfde.

Als je in Electrum in die oude lege wallet op de Adresses tab klikt zie je allemaal adressen en bovenaan Used met een plusje ervoor. Klik daarop en klik rechts op het bovenste adres dat dan verschijnt. Dan Private Key. En dan in Coinomi scan je de QR code van die private key (na Sweep wallet). Dat doe je met alle Used adressen voor de zekerheid.

En verder naar beneden onder alle adressen staat nog een plusje bij Change oid. Ook die proberen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175298067
Ik heb ze bij bitcoin gold en bij bitcoin cash geprobeerd.

Ook heb ik de private keys gedaan, ook met QR geprobeerd. Ik ga straks de stappen nogmaals doorlopen om te kijken of ik iets over geslagen heb.

Tot nu toe heb ik in Electrum bij 'adressen' op 'receiving' en 'used' en heb daar 4 adressen met bedragen erachter. Die heb ik r-muis en dan private key gedaan, wachtwoordje invullen en dan key en/of QR gebruikt. Klopt toch? Geen segwit, beginnend met KY. Ook dit klopt toch?
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2017 @ 13:24:43 #8
230491 Zith
pls tip
pi_175298126


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175298221
Bitcoin Diamon stijgt aardig door, defuq...
pi_175298242
Als je alle forks vanaf juli bij elkaar optelt staat de 'echte' BTC prijs nu op $11.400 :D
pi_175298323
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin Diamon stijgt aardig door, defuq...
Waar kan je de prijs zien?
pi_175298361
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:35 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Waar kan je de prijs zien?
Op Binance en https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-diamond/

Ik heb 'm zelf gedumpt op 0.008, staat nu al op 0.012. Zal er mee te maken hebben dat alleen Binance ze trade waardoor er schaarste ontstaat.
pi_175298379
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:37 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Op Binance en https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-diamond/

Ik heb 'm zelf gedumpt op 0.008, staat nu al op 0.012. Zal er mee te maken hebben dat alleen Binance ze trade waardoor er schaarste ontstaat.
Is er sowieso al wel een wallet en actieve blockchain? Of zijn het eigenlijk nog futures bij Binance?
pi_175298408
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:37 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Op Binance en https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-diamond/

Ik heb 'm zelf gedumpt op 0.008, staat nu al op 0.012. Zal er mee te maken hebben dat alleen Binance ze trade waardoor er schaarste ontstaat.
Blijf me over die forks verbazen. Het is gewoon echt gratis geld :')
  zaterdag 25 november 2017 @ 13:41:02 #15
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175298417
Ik begin er een beetje moe van te worden. Elke keer die fork coins claimen.
pi_175298441
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:21 schreef Funksoldier het volgende:
Ik heb ze bij bitcoin gold en bij bitcoin cash geprobeerd.

Ook heb ik de private keys gedaan, ook met QR geprobeerd. Ik ga straks de stappen nogmaals doorlopen om te kijken of ik iets over geslagen heb.

Tot nu toe heb ik in Electrum bij 'adressen' op 'receiving' en 'used' en heb daar 4 adressen met bedragen erachter. Die heb ik r-muis en dan private key gedaan, wachtwoordje invullen en dan key en/of QR gebruikt. Klopt toch? Geen segwit, beginnend met KY. Ook dit klopt toch?
Dat lijkt me wel te kloppen ja. Wel 1 ding wat me opvalt:

quote:
heb daar 4 adressen met bedragen erachter
Je noemde dat je de BTC heb overgezet naar een nieuwe wallet. Maar je moet de adressen van de oude wallet gebruiken. Daar staat als het goed is nu geen balance meer achter, alleen het aantal Tx op dat adres.

Voorbeeld:



Bij mij stond (voor het overzetten naar een nieuwe wallet) mijn volledige balance op het Change-adres beginnend met 1BZ en heb dus van dat adres de Private Key gepakt.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 13:54:40 #17
163650 Greys
pi_175298637
En dan binnenkort (hopelijk) weer puzzelen hoe we de Diamond kunnen claimen uit Electrum. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175298684
BTC $8600, go home you're drunk
pi_175298826
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel te kloppen ja. Wel 1 ding wat me opvalt:

[..]

Je noemde dat je de BTC heb overgezet naar een nieuwe wallet. Maar je moet de adressen van de oude wallet gebruiken. Daar staat als het goed is nu geen balance meer achter, alleen het aantal Tx op dat adres.

Voorbeeld:

[ afbeelding ]

Bij mij stond (voor het overzetten naar een nieuwe wallet) mijn volledige balance op het Change-adres beginnend met 1BZ en heb dus van dat adres de Private Key gepakt.
Ja bij mij ziet het er hetzelfde uit. Wilde screen uploaden, maar dat wil even niet, en moet even met de vrouwbaas mee nu.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175298940
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:41 schreef Mender het volgende:
Ik begin er een beetje moe van te worden. Elke keer die fork coins claimen.
Mij hoor je niet klagen hoor, beetje werken voor je geld, komop
  Eindredactie Games zaterdag 25 november 2017 @ 14:15:40 #21
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175298982
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:13 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Mij hoor je niet klagen hoor, beetje werken voor je geld, komop
daarvoor zit ik niet in crypto :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 14:17:50 #22
163650 Greys
pi_175299023
Even benieuwd:
Als jullie morgen onder een bus lopen (liever niet, maar stel) is er dan iemand die bij je crypto kan? Of gaat het dan verloren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175299042
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:17 schreef Greys het volgende:
Even benieuwd:
Als jullie morgen onder een bus lopen (liever niet, maar stel) is er dan iemand die bij je crypto kan? Of gaat het dan verloren?
zat daar ook over na te denken. maar je introduceert wel een zwak punt in je systeem als je je shit gaat lopen delen
  Eindredactie Games zaterdag 25 november 2017 @ 14:19:51 #24
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175299055
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:17 schreef Greys het volgende:
Even benieuwd:
Als jullie morgen onder een bus lopen (liever niet, maar stel) is er dan iemand die bij je crypto kan? Of gaat het dan verloren?
mijn vrouw kan er bij. kan ze mooi mijn begrafenis ervan betalen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 25 november 2017 @ 14:32:56 #25
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175299266
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:17 schreef Greys het volgende:
Even benieuwd:
Als jullie morgen onder een bus lopen (liever niet, maar stel) is er dan iemand die bij je crypto kan? Of gaat het dan verloren?
Als het goed is kunnen ze er bij. Maar het zal dan wel een tijdje duren voordat ze het uitgevogeld hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 14:33:38 #26
163650 Greys
pi_175299279
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

zat daar ook over na te denken. maar je introduceert wel een zwak punt in je systeem als je je shit gaat lopen delen
Hm.. Ik heb natuurlijk m'n eigen wachtwoorden/seeds/keys van wallets die ergens op een goede (hoop ik) plek verstopt liggen op een vel papier. Als je één iemand die je volledig vertrouwt vertelt waar dat papier ligt is het op zich al genoeg toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175299324
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin Diamon stijgt aardig door, defuq...
Had ik natuurlijk alweer verkocht voor 60 :')

Nog steeds dikke winst, maar dat had inmiddels wel meer kunnen zijn..

Heb nu 1 ETH, wat OMG, Waves, Power en wat BTC.

Maar nieuwe persoonlijk ATH!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175299432
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm.. Ik heb natuurlijk m'n eigen wachtwoorden/seeds/keys van wallets die ergens op een goede (hoop ik) plek verstopt liggen op een vel papier. Als je één iemand die je volledig vertrouwt vertelt waar dat papier ligt is het op zich al genoeg toch?
Brandkast oid met je private keys/bittrex 2FA code, kan niet zo veel mis gaan.
  zaterdag 25 november 2017 @ 14:43:50 #29
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175299458
Bitcoin-Diamond? Hoe werkt zo'n fork precies?

Ik begrijp dat je op een bepaald moment je bitcoins op een bepaalde wallet moet hebben staan om voor gratis coins in aanmerking te komen? Welke wallets? En welk moment precies?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 14:44:44 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175299472
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:29 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Bitcoin Diamon stijgt aardig door, defuq...
Wat is Bitcoin Diamon? Staat die op coinmarketcap?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 25 november 2017 @ 14:49:33 #31
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175299569
Kijk Litecoin gaan :D ..Op naar $100+ in December!
pi_175299593
Bitcoin Gold opgehaald.
En verder alles dik in het groen

Today is a good day.
pi_175299886
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:38 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is er sowieso al wel een wallet en actieve blockchain? Of zijn het eigenlijk nog futures bij Binance?
Ik heb er nog niet naar gekeken. Voor de meesten kwam BCD volgens mij als een verrassing. Om die reden heb ik direct gedumpt en vanaf nu kijk ik maar niet meer om ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:06 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ff he, dit vraag ik mij dus ook af... is dit na de Gold en Cash weer een fork of is dit iets heel anders? Ik heb er niks van meegekregen namelijk
Ja fork. Supply is 10x zo hoog als BTC. Daarnaast 8 MB block én Segwit.
pi_175299893
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat is Bitcoin Diamon? Staat die op coinmarketcap?
Ff he, dit vraag ik mij dus ook af... is dit na de Gold en Cash weer een fork of is dit iets heel anders? Ik heb er niks van meegekregen namelijk
pi_175299964
Ripple gaat de lucht in. Het heb op reddit gestaan en is dus waar.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 15:13:09 #36
163650 Greys
pi_175300025
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 14:43 schreef MadMarine het volgende:
Bitcoin-Diamond? Hoe werkt zo'n fork precies?

Ik begrijp dat je op een bepaald moment je bitcoins op een bepaalde wallet moet hebben staan om voor gratis coins in aanmerking te komen? Welke wallets? En welk moment precies?
Hoe zo'n fork precies werkt:


Welke wallets: elke wallet zolang je maar zelf de private key(s) van die wallet hebt.

Welk moment: gisteren was de fork.

Hoe je de coins kunt claimen is nog even afwachten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 november 2017 @ 15:39:14 #37
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175300486
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe zo'n fork precies werkt:


Welke wallets: elke wallet zolang je maar zelf de private key(s) van die wallet hebt.

Welk moment: gisteren was de fork.

Hoe je de coins kunt claimen is nog even afwachten.
Ik heb gisteren bitcoins vanuit mycelium naar bitfinex verstuurd, die transactie was vanmorgen pas verwerkt. Telt dat? :-P

Edit: Mijn transactie zat in block #495994...

[ Bericht 2% gewijzigd door MadMarine op 25-11-2017 15:54:35 ]
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_175300816
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:39 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Ik heb gisteren bitcoins vanuit mycelium naar bitfinex verstuurd, die transactie was vanmorgen pas verwerkt. Telt dat? :-P

Edit: Mijn transactie zat in block #495994...
Zit je goed, fork was op 495866.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 15:59:09 #39
163650 Greys
pi_175300900
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:39 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Ik heb gisteren bitcoins vanuit mycelium naar bitfinex verstuurd, die transactie was vanmorgen pas verwerkt. Telt dat? :-P

Edit: Mijn transactie zat in block #495994...
Dan had je volgens mij BTC op het moment van de fork in een wallet met een private key. Dus ja, die kan je claimen zodra daar een manier bekend voor is. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175301196
Om het helemaal leuk te maken zijn er TWEE coins die Bitcoin Diamond heten:

Bitcoin Diamond (BID):
http://www.bitcoindiamond.in/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2439554.0

Dit is een PoS-coin en volgens mij geen fork van BTC.

en

Bitcoin Diamond (BCD)
http://www.btcd.io

Dit is een BTC-fork (op de website wordt geclaimd dat ze 24-11 geforked hebben op block 495866), maar er is nog niets concreets opgeleverd. Geen wallet, geen whitepaper, geen blockexplorer. Niets. Het is mij dan ook een raadsel waarom Binance al een markt heeft geopend voor deze coin.
  zaterdag 25 november 2017 @ 16:23:35 #41
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175301236
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 15:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan had je volgens mij BTC op het moment van de fork in een wallet met een private key. Dus ja, die kan je claimen zodra daar een manier bekend voor is. :)
Bonus :)
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 16:24:23 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175301247
ETH gaat beginnen aan de poging om 500$ te doorbreken zo te zien. Ik zit er klaar voor c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 16:26:35 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175301278


Alles in ETH. Laat maar komen dat vuurwerk :~

Dit had ik 100$ geleden al moeten doen, maar ach.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175301304
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Alles in ETH. Laat maar komen dat vuurwerk :~

Dit had ik 100$ geleden al moeten doen, maar ach.
FOMO!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 16:30:12 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175301342
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:28 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

FOMO!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 16:32:08 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175301360


Dit is aan het einde van de avond allemaal weg uiteraard.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175301375
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is aan het einde van de avond allemaal weg uiteraard.
0.55 ETH?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 16:33:09 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175301384
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

0.55 ETH?
Dat is wat ik er net nog in gegooid heb, naast de 3,2 die ik al had.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175301390
ik verwacht een correctie aar 400, jij bent een goede contra-indicator.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 16:35:59 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175301425
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
ik verwacht een correctie aar 400, jij bent een goede contra-indicator.
Nou ;(

Als ik niet all-in was, had ik dan nog meer gekocht _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175301632
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:24 schreef Nattekat het volgende:
ETH gaat beginnen aan de poging om 500$ te doorbreken zo te zien. Ik zit er klaar voor c_/
Ben wel blij voor je ^O^
pi_175301678
Litecoin gaat ook voor de ath :)
pi_175301815
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:48 schreef brombeer_ het volgende:
Litecoin gaat ook voor de ath :)
Is BTC al uit z'n longterm log channel geschoten eigenlijk?
pi_175301817
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 13:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel te kloppen ja. Wel 1 ding wat me opvalt:

[..]

Je noemde dat je de BTC heb overgezet naar een nieuwe wallet. Maar je moet de adressen van de oude wallet gebruiken. Daar staat als het goed is nu geen balance meer achter, alleen het aantal Tx op dat adres.

Voorbeeld:

[ afbeelding ]

Bij mij stond (voor het overzetten naar een nieuwe wallet) mijn volledige balance op het Change-adres beginnend met 1BZ en heb dus van dat adres de Private Key gepakt.
Zag dat er nog een restantje van 0,0014 in bleef staan in mijn oude wallet. Kan dit ermee te maken hebben? Net overgegooid.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175301830
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:55 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Zag dat er nog een restantje van 0,0014 in bleef staan in mijn oude wallet. Kan dit ermee te maken hebben? Net overgegooid.
Dat zou niet uit moeten maken.
pi_175301888
Nice via okex kon ik mijn bitcoin diamond al claimen. Ik kreeg de hoeveelheid bitcoin die ik gister tijdens de snapshot had x10 in bitcoin diamond uitgekeerd (Omdat er dus blijkbaar 10x zoveel bitcoin diamaond komen ).

Best wel ziek als ik het nu dan weer omzet naar bitcoin :') Gewoon een jaarsalaris erbij gratis :')
pi_175301894
Oke. Dan ga ik straks alle stappen even opnieuw langs lopen.
Dank je!
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175301939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:59 schreef brombeer_ het volgende:
Nice via okex kon ik mijn bitcoin diamond al claimen. Ik kreeg de hoeveelheid bitcoin die ik gister tijdens de snapshot had x10 in bitcoin diamond uitgekeerd (Omdat er dus blijkbaar 10x zoveel bitcoin diamaond komen ).

Best wel ziek als ik het nu dan weer omzet naar bitcoin :') Gewoon een jaarsalaris erbij gratis :')
Gewoon $1.000 gratis per BTC

Jammer dat ik mijn coins op zulke momenten niet op een exchange heb staan. Anders had ik ze gelijk gedumpt.
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2017 @ 17:02:49 #60
230491 Zith
pls tip
pi_175301947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:55 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is BTC al uit z'n longterm log channel geschoten eigenlijk?
Schuurt er nog steeds tegenaan.

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2017 @ 17:03:48 #61
230491 Zith
pls tip
pi_175301964
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:59 schreef brombeer_ het volgende:
Nice via okex kon ik mijn bitcoin diamond al claimen. Ik kreeg de hoeveelheid bitcoin die ik gister tijdens de snapshot had x10 in bitcoin diamond uitgekeerd (Omdat er dus blijkbaar 10x zoveel bitcoin diamaond komen ).

Best wel ziek als ik het nu dan weer omzet naar bitcoin :') Gewoon een jaarsalaris erbij gratis :')
Damn
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175302028
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:55 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is BTC al uit z'n longterm log channel geschoten eigenlijk?
We zitten er weer eens tegen aan.
En we hebben nog de trendline van de spike van het cancellen van 2x. Als we daar boven breken zijn we los :)

pi_175302073
long term

pi_175302302
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:56 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat zou niet uit moeten maken.
Mag ik u hartelijk danken voor uw hulp? Bitcoin Gold is binnen. Was net een adresje verdan dan ik geprobeerd had tot nu toe. :D *)
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175302460
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:24 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Mag ik u hartelijk danken voor uw hulp? Bitcoin Gold is binnen. Was net een adresje verdan dan ik geprobeerd had tot nu toe. :D *)
Ah, kijk aan. ^O^ Daarom is het handig om vóór het versturen van je funds naar een nieuwe wallet even te kijken welke adressen precies balans hebben zodat je in 1 keer de juiste keys kan pakken. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175302488
Ok .. Tot op heden trade ik redelijk op trend wat me vrij redelijk af gaat.
Waar ik echter geen kaas van heb gegeten zijn de buy/sell walls .. Hoe ik deze moet interpreteren. .

BV



Wat zou deze me moeten vertellen?
pi_175302519
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:34 schreef DutchieBre het volgende:
Ok .. Tot op heden trade ik redelijk op trend wat me vrij redelijk af gaat.
Waar ik echter geen kaas van heb gegeten zijn de buy/sell walls .. Hoe ik deze moet interpreteren. .

BV

[ afbeelding ]

Wat zou deze me moeten vertellen?
Je ziet hier cumulatief de buy (groen) en sell (rood) orders die door gebruikers van die markt zijn ingevoerd.
  zaterdag 25 november 2017 @ 17:37:55 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175302552
Dat de kans groter is dat de prijs stijgt dan dat hij daalt.

Stel je staat in een dal met een rode en een groene berg. Welke loop je omhoog? Degene met de minst stijle helling. In dit geval de rode
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175302578
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je ziet hier cumulatief de buy (groen) en sell (rood) orders die door gebruikers van die markt zijn ingevoerd.
Haha, dat wist ik wel :) .. Alleen nog niet hoe te interpreteren.
  Eindredactie Games zaterdag 25 november 2017 @ 17:39:26 #70
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175302581
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
long term

[ afbeelding ]
dat plaatje weer, met aangepaste assen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175302620
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:37 schreef Rossdale het volgende:
Dat de kans groter is dat de prijs stijgt dan dat hij daalt.

Stel je staat in een dal met een rode en een groene berg. Welke loop je omhoog? Degene met de minst stijle helling. In dit geval de rode
Ok, dank je .. Maar het blijft op deze manier meer een kwestie van gokken dan wanneer je naar de trend kijkt imo .
pi_175302662
$8700
  Eindredactie Games zaterdag 25 november 2017 @ 17:50:15 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175302755
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
$8700
8750
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175302761
Volgende week 10.000?
  Eindredactie Games zaterdag 25 november 2017 @ 17:52:32 #75
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175302794
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgende week 10.000?
dit weekend graag
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175302810
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:33 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ah, kijk aan. ^O^ Daarom is het handig om vóór het versturen van je funds naar een nieuwe wallet even te kijken welke adressen precies balans hebben zodat je in 1 keer de juiste keys kan pakken. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 4 adressen met balans... maar de eerste 3 hadden geen btg..... :'(

Edit: Dit kan dus ook nog met de BTC cash?

[ Bericht 2% gewijzigd door Funksoldier op 25-11-2017 18:00:27 ]
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175302955
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:53 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Ik had 4 adressen met balans... maar de eerste 3 hadden geen btg..... :'(

Edit: Dit kan dus ook nog met de BTC cash?
Yes. Indien op dezelfde adressen bitcoins stonden op het moment van die fork.

Ik heb ze destijds in de Electron-cash wallet geclaimd.
  Eindredactie Games zaterdag 25 november 2017 @ 18:05:46 #78
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175303009
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 17:44 schreef Tourniquet het volgende:
$8700
Alvast ff posten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175303033
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Alvast ff posten
[ afbeelding ]
Bijna :P
pi_175303095
ETH gaat de verkeerde kant op :{
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 18:13:17 #81
163650 Greys
pi_175303113
Potver wat gaat Trig lekker.

Lang leve de huishoudbeurscoin :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175303164
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:13 schreef Greys het volgende:
Potver wat gaat Trig lekker.

Lang leve de huishoudbeurscoin :7
Ja Nice. Al 30 verkocht op 30% en nog een sell order staan op 50% van 35 stuks
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 18:25:37 #83
163650 Greys
pi_175303279
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:59 schreef brombeer_ het volgende:
Nice via okex kon ik mijn bitcoin diamond al claimen. Ik kreeg de hoeveelheid bitcoin die ik gister tijdens de snapshot had x10 in bitcoin diamond uitgekeerd (Omdat er dus blijkbaar 10x zoveel bitcoin diamaond komen ).

Best wel ziek als ik het nu dan weer omzet naar bitcoin :') Gewoon een jaarsalaris erbij gratis :')
Wauw :D

Je had dus al je BTC op okex staan ten tijde van de fork?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175303320
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:13 schreef Greys het volgende:
Potver wat gaat Trig lekker.

Lang leve de huishoudbeurscoin :7
*;
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 18:36:33 #85
163650 Greys
pi_175303466
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:28 schreef Queller het volgende:

[..]

*;
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 18:43:58 #86
163650 Greys
pi_175303572
Wat een artistiek orderbook bij BCH.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175303602
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:43 schreef Greys het volgende:
Wat een artistiek orderbook bij BCH.

[ afbeelding ]
Benieuwd wat de koers gaat doen.......
pi_175303631
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Benieuwd wat de koers gaat doen.......
Vertel (ik heb geen idee hoe je dit af moet lezen :') .. )
pi_175303748
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vertel (ik heb geen idee hoe je dit af moet lezen :') .. )
Wat je in ieder geval kan zeggen dat de koers niet snel zal zakken onder de prijs als waar die groene wall staat maar echt invloed op de huidige koers heeft dat verder niet.

Wat je dus ziet is voor welke prijs mensen BCH willen kopen (groene zijde) of voor welke prijs men wil verkopen (rode zijde). Aan de groene kant is er dus iemand die 1000 BCH wil kopen als de prijs zakt tot 0.182.
pi_175304113
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:55 schreef Thieske het volgende:

[..]

Wat je in ieder geval kan zeggen dat de koers niet snel zal zakken onder de prijs als waar die groene wall staat maar echt invloed op de huidige koers heeft dat verder niet.

Wat je dus ziet is voor welke prijs mensen BCH willen kopen (groene zijde) of voor welke prijs men wil verkopen (rode zijde). Aan de groene kant is er dus iemand die 1000 BCH wil kopen als de prijs zakt tot 0.182.
Thanks ^O^
  zaterdag 25 november 2017 @ 19:16:41 #91
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175304144
Btc :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175304186
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:16 schreef _--_ het volgende:
Btc :D
Niet jinxen ;)
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2017 @ 19:32:51 #93
230491 Zith
pls tip
pi_175304410
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:48 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vertel (ik heb geen idee hoe je dit af moet lezen :') .. )
Dit is een whale die wil dat de prijs boven een bepaald bedrag blijft. Het idee is dat met een wall zetten hij mensen die willen kopen dwingt om hoger dan hem te gaan zitten.

Vaak zit die zelfde whale ook aan de andere kant een deel van zijn coins te verkopen. Hij profiteert dan van zijn eigen wall omdat hij anderen dwingt zijn coins voor een hogere prijs te kopen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175304460
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:32 schreef Zith het volgende:

[..]

Dit is een whale die wil dat de prijs boven een bepaald bedrag blijft. Het idee is dat met een wall zetten hij mensen die willen kopen dwingt om hoger dan hem te gaan zitten.

Vaak zit die zelfde whale ook aan de andere kant een deel van zijn coins te verkopen. Hij profiteert dan van zijn eigen wall omdat hij anderen dwingt zijn coins voor een hogere prijs te kopen.
Thx
  zaterdag 25 november 2017 @ 19:54:46 #95
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175304806
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:18 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Niet jinxen ;)
watten?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175304818
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:13 schreef Greys het volgende:
Potver wat gaat Trig lekker.

Lang leve de huishoudbeurscoin :7
TRIG gaat lekker omhoog en gelijk de wallet op Bittrex offline ivm maintenance. :(

Tijd dat ik mijn btc daar weg haal.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 20:01:13 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175304953
Waar is de 500 nou?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 20:03:35 #98
163650 Greys
pi_175305014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 19:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

TRIG gaat lekker omhoog en gelijk de wallet op Bittrex offline ivm maintenance. :(

Tijd dat ik mijn btc daar weg haal.
De market is niet offline, alleen je wallet under maintenance. Betekent dat je gewoon alles nog kunt doen met Trig wat je wilt, kopen en verkopen. Niks aan de hand.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 november 2017 @ 22:18:13 #99
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175307827
Bedenk me net dat ik mijn BTG ook nog moet claimen. Wallet bij blockchain.info, dus maar eens uitzoeken hoe en wat.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 november 2017 @ 22:26:19 #100
163650 Greys
pi_175307969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:18 schreef leolinedance het volgende:
Bedenk me net dat ik mijn BTG ook nog moet claimen. Wallet bij blockchain.info, dus maar eens uitzoeken hoe en wat.
BTC / [SC] Cryptocurrencies #586 USDT einde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175308010
Jeej boven de magische grens van 50k EUR gekomen vandaag
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175308037
Jezus BTC 8600+
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 25 november 2017 @ 22:30:32 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  zaterdag 25 november 2017 @ 22:39:43 #104
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175308207
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jeej boven de magische grens van 50k EUR gekomen vandaag
Mooie mijlpaal, gefeliciteerd!
pi_175308476
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:39 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Mooie mijlpaal, gefeliciteerd!
Thanks _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175308562
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jeej boven de magische grens van 50k EUR gekomen vandaag
_O_
  zaterdag 25 november 2017 @ 22:57:25 #107
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175308607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jeej boven de magische grens van 50k EUR gekomen vandaag
nice ^O^
pi_175309263
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jeej boven de magische grens van 50k EUR gekomen vandaag
Nice ^O^
pi_175309322
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jeej boven de magische grens van 50k EUR gekomen vandaag
Respect! Wanneer ben je begonnen?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175309331
Tering 8660...
Maar ik kan 't mis hebben...
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2017 @ 23:35:37 #111
230491 Zith
pls tip
pi_175309429
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 22:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jeej boven de magische grens van 50k EUR gekomen vandaag
Gefeliciteerd!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175309450
8780 volgens coinmarketcap
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2017 @ 23:38:05 #113
230491 Zith
pls tip
pi_175309474
Poll: Wat is de waarde van je huidige crypto-stack?
<1.000 EUR
1.000 - 5.000 EUR
5.000 - 10.000 EUR
10.000 - 20.000 EUR
20.000 - 50.000 EUR
50.000 - 100.000 EUR
100.001 - 200.000 EUR
200.001 - 500.000 EUR
500.000 - 1.000.000 EUR
1.000.000 EUR +
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2017 @ 23:40:38 #114
230491 Zith
pls tip
pi_175309518
Poll: Hoeveel heb je inmiddels opgenomen?
<1000 EUR
1001 - 5000 EUR
5001 - 10000 EUR
10.001 - 20.000 EUR
20.001 - 50.000 EUR
50.001 - 100.000 EUR
100.001 - 200.000 EUR
150.001 - 300.000 EUR
300.001 - 600.000 EUR
600.000 EUR +
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175309667
Wtf, mijn portfolio gaat echt ongezond hard omhoog.
ik heb een 74% increase sinds 30 october. Is wel tempting om nu meer in te leggen maar ik denk dat ik pas weer koop na de volgende peak.
Because you know i'm all about that ass
pi_175309673
pi_175309688
Dus, bitcoin diamond komt straks beschikbaar als ik zo de berichten lees. Dit wordt de eerste fork die ik meemaak terwijl ik btc bezit (in een electrum wallet).

Klopt het volgende wat ik zometeen moet doen?

1) een 2e wallet aanmaken in electrum
2) btc daarheen moven (ivm gevaar replay attack)
3) private key van wallet nr1 exporteren naar ?een wallet die bcd ondersteunt?
4) ?zie automatisch btc omgezet worden in bcd?

Ik heb geen idee wat ik eigenlijk na stap 2 moet doen :')
(Y)
pi_175309718
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:47 schreef blow... het volgende:
Wtf, mijn portfolio gaat echt ongezond hard omhoog.
ik heb een 74% increase sinds 30 october. Is wel tempting om nu meer in te leggen maar ik denk dat ik pas weer koop na de volgende peak.
Hoeveel ben je gestart? Ik heb ook de neiging om meer erin te pompen, maar btc staat nu echt veel te hoog :P

Ben 6 nov met 823 dollar begonnen en sta nu op 1130, bijna 50%.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175309744
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:48 schreef chiren het volgende:
Dus, bitcoin diamond komt straks beschikbaar als ik zo de berichten lees. Dit wordt de eerste fork die ik meemaak terwijl ik btc bezit (in een electrum wallet).

Klopt het volgende wat ik zometeen moet doen?

1) een 2e wallet aanmaken in electrum
2) btc daarheen moven (ivm gevaar replay attack)
3) private key van wallet nr1 exporteren naar ?een wallet die bcd ondersteunt?
4) ?zie automatisch btc omgezet worden in bcd?

Ik heb geen idee wat ik eigenlijk na stap 2 moet doen :')
BCD is allang beschikbaar..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175309767
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hoeveel ben je gestart? Ik heb ook de neiging om meer erin te pompen, maar btc staat nu echt veel te hoog :P

Ben 6 nov met 823 dollar begonnen en sta nu op 1130, bijna 50%.
ongeveer 550 USD. Ben erg tevreden met mn gains, al ben ik vooral begonnen met crypto om meer te leren over de wereld van investeren dan om echt veel money te maken. Alles wat binnenkomt is natuurlijk lekker.
Because you know i'm all about that ass
pi_175309782
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:51 schreef Patroon het volgende:

[..]

BCD is allang beschikbaar..
Ah ik wist niet of ze al vrijgegeven waren na de fork van gister.

Maar hoe pak ik dit aan :)?
(Y)
pi_175309811
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:53 schreef chiren het volgende:

[..]

Ah ik wist niet of ze al vrijgegeven waren na de fork van gister.

Maar hoe pak ik dit aan :)?
Geen idee. Sorry ik ben ook nog een leek :P
Maar ik kan 't mis hebben...
  zaterdag 25 november 2017 @ 23:55:11 #123
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175309814
Ben mijn steem nu maar voor het eerst aan het verkopen. Half jaar geleden gekocht op $0,90. Heeft toen een sprong gemaakt naar $2 en staat nu weer op $1,05. Wat een treurige zooi :')
  † In Memoriam † zaterdag 25 november 2017 @ 23:55:21 #124
230491 Zith
pls tip
pi_175309817


Bitcoin Diamond staat er nog niet tussen. Hier wel: https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin-diamond/5 Maar met 94 USD per coin, en 10x16,701,312 coins in totaal op dit moment zit die op 15.699.233.280 market cap, boven Ripple _O_

:')

1 Bitcoin in Augustus =

8740 BTC
1587 BCH
940 BTD
358 BTG

= 11.625 USD _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175309830
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:53 schreef blow... het volgende:

[..]

ongeveer 550 USD. Ben erg tevreden met mn gains, al ben ik vooral begonnen met crypto om meer te leren over de wereld van investeren dan om echt veel money te maken. Alles wat binnenkomt is natuurlijk lekker.
Precies, zo sta ik er ook in.

Ik verkocht trouwens direct mijn BCD, want dacht die gaat wel gedumpt worden, is nu een keer zoveel waard :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175309851
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:55 schreef Patroon het volgende:

[..]

Precies, zo sta ik er ook in.

Ik verkocht trouwens direct mijn BCD, want dacht die gaat wel gedumpt worden, is nu een keer zoveel waard :')
ik denk dat ik BCD even hold totdat ik tijd heb om mn portfolio weer te balanceren. Heb nu weinig tijd om onderzoek te doen :).
Because you know i'm all about that ass
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 00:04:03 #127
163650 Greys
pi_175309983
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 23:51 schreef Patroon het volgende:

[..]

BCD is allang beschikbaar..
Niet voor degenen die hun btc niet op de exchange hadden staan. Die kunnen nog niet bij hun bcd. Of heb ik iets gemist?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175310003
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet voor degenen die hun btc niet op de exchange hadden staan. Die kunnen nog niet bij hun bcd.
Kun jij wellicht uitleggen hoe mensen die hun btc niet op een exchange hadden staan, straks aan hun bcd kunnen komen :)?
(Y)
pi_175310027
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:05 schreef chiren het volgende:

[..]

Kun jij wellicht uitleggen hoe mensen die hun btc niet op een exchange hadden staan, straks aan hun bcd kunnen komen :)?
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:05 schreef chiren het volgende:

[..]

Kun jij wellicht uitleggen hoe mensen die hun btc niet op een exchange hadden staan, straks aan hun bcd kunnen komen :)?
Als je exchange het support wordt het automatisch toegevoegd aan je portfolio!
Ik heb nu ook 0.0000024 BTG op bittrex om die reden :')
Because you know i'm all about that ass
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 00:10:59 #130
163650 Greys
pi_175310072
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:05 schreef chiren het volgende:

[..]

Kun jij wellicht uitleggen hoe mensen die hun btc niet op een exchange hadden staan, straks aan hun bcd kunnen komen :)?
Dat is volgens mij nog niet bekend. Kijk in elk geval uit met vage linkjes etc, mensen raken zomaar hun BTC kwijt als ze in een 'CLAIM HIER JE..' scam trappen. Dus meestal wachten tot er een goedgekeurde manier is. En dan roept iemand het hier vanzelf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175310076
quote:
10s.gif Op zondag 26 november 2017 00:07 schreef blow... het volgende:

[..]

[..]

Als je exchange het support wordt het automatisch toegevoegd aan je portfolio!
Ik heb nu ook 0.0000024 BTG op bittrex om die reden :')
Haha, een restje btc nog zeker?

Maar ik zit niet op een exchange, mn btc zit in electrum..

quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 00:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is volgens mij nog niet bekend. Kijk in elk geval uit met vage linkjes etc, mensen raken zomaar hun BTC kwijt als ze in een 'CLAIM HIER JE..' scam trappen. Dus meestal wachten tot er een goedgekeurde manier is. En dan roept iemand het hier vanzelf.
Ok thanks!
(Y)
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 00:14:06 #132
163650 Greys
pi_175310119
Wel je BTG al geclaimd?
Zat er in oktober ook al BTC in je Electrum?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175310225
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:11 schreef chiren het volgende:

[..]

Haha, een restje btc nog zeker?

Maar ik zit niet op een exchange, mn btc zit in electrum..

[..]

Ok thanks!
oh shit, had eroverheen gelezen :).

Ja had mn BTC weggemoved voor de BTG fork want ik vertrouwde t niet helemaal :P.
Because you know i'm all about that ass
pi_175310464
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 00:14 schreef Greys het volgende:
Wel je BTG al geclaimd?
Zat er in oktober ook al BTC in je Electrum?
Helaas had ik nog geen BTC in oktober :)
(Y)
  † In Memoriam † zondag 26 november 2017 @ 00:51:55 #135
230491 Zith
pls tip
pi_175310557
2000 BTC wall voor 8800 :( (op finex)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175310562
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie portfolio verdeling.

Ik wil zelf naar het volgende toe:

40% BTC
20% ETH
25% Alts
15% ICO's
pi_175310648
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:52 schreef BadVlad het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie portfolio verdeling.

Ik wil zelf naar het volgende toe:

40% BTC
20% ETH
25% Alts
15% ICO's
ik heb
18.62% BTC
12.25% LTC
11.73% ETH
11.71% STRAT
10.91% NEO
9.50% SAFEX
9.21% PAY
9.11% XRP
6.97% MYST

Ik denk dat ik MYST een keer drop voor wat ICO's. Vind ICO's alleen nogal moeilijk te begrijpen tot nu toe dus ik ben er nog niet mee bezig.
Because you know i'm all about that ass
pi_175310957
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:52 schreef BadVlad het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie portfolio verdeling.

Ik wil zelf naar het volgende toe:

40% BTC
20% ETH
25% Alts
15% ICO's
Ik heb eigenlijk zo min mogelijk direct in BTC zitten, maar vooral in alts om daarmee aantal btc te vergroten.. Zolang BTC blijft stijgen, neemt portfolio-waarde dan nog extra toe natuurlijk..
pi_175310979
Seconde na seconde weer ATH... 8737 nu.
pi_175311025
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 01:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk zo min mogelijk direct in BTC zitten, maar vooral in alts om daarmee aantal btc te vergroten.. Zolang BTC blijft stijgen, neemt portfolio-waarde dan nog extra toe natuurlijk..
Zolang BTC waarde hard blijft stijgen en jij zit voornamelijk in alts, neemt toch juist je portfolio BTC waarde af?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175311035
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 01:40 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zolang BTC waarde hard blijft stijgen en jij zit voornamelijk in alts, neemt toch juist je portfolio BTC waarde af?
Als de alt harder stijgt dan BTC niet ;).
pi_175311037
eth daalt weer eens
pi_175311060
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 01:41 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Als de alt harder stijgt dan BTC niet ;).
Nee uiteraard. Ik probeer ook zo meer BTC in bezit te krijgen, maar is lastig als BTC zo hard stijgt.

Zit met 35% in BTC, 42% in ETH en de overige 23% verdeeld over wat alts.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175311115
Op coinbase al even door de 9.000
pi_175311156
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 01:33 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk zo min mogelijk direct in BTC zitten, maar vooral in alts om daarmee aantal btc te vergroten.. Zolang BTC blijft stijgen, neemt portfolio-waarde dan nog extra toe natuurlijk..
Ik vind dit een lastig punt aan crypto, aan de ene kant wil je natuurlijk diversificatie van je portfolio om risico te spreiden maar niet in BTC gaan zitten kan ervoor zorgen dat je waarde stijgt in USD maar daalt in BTC. Uiteraard is dit een growth als je t uiteindelijk omzet in FIAT maar eigenlijk wil je dat je alts ook stijgen in BTC waarde aangezien crypto waarschijnlijk een flinke klap krijgt als BTC een bubbel blijkt te zijn en popt.

Heeft iemand een goede vergelijking? Ben ik goed bezig als mijn portfolio stijgt in USD maar daalt in BTC? Ja, ik had natuurlijk beter in BTC kunnen gaan zitten maar technisch gezien groei ik nog steeds.
Because you know i'm all about that ass
pi_175311304
quote:
10s.gif Op zondag 26 november 2017 01:58 schreef blow... het volgende:

[..]

Ik vind dit een lastig punt aan crypto, aan de ene kant wil je natuurlijk diversificatie van je portfolio om risico te spreiden maar niet in BTC gaan zitten kan ervoor zorgen dat je waarde stijgt in USD maar daalt in BTC. Uiteraard is dit een growth als je t uiteindelijk omzet in FIAT maar eigenlijk wil je dat je alts ook stijgen in BTC waarde aangezien crypto waarschijnlijk een flinke klap krijgt als BTC een bubbel blijkt te zijn en popt.

Heeft iemand een goede vergelijking? Ben ik goed bezig als mijn portfolio stijgt in USD maar daalt in BTC? Ja, ik had natuurlijk beter in BTC kunnen gaan zitten maar technisch gezien groei ik nog steeds.
Lijkt mij niet zo’n dilemma. Het draait in de wereld op dit moment om USD als je dingen wil kopen. Niet om BTC. Dus het is zaak om zoveel mogelijk te stijgen in USD, niet in BTC.

Die situatie is misschien over 10 jaar anders dus als je zo ver wil kijken is winst maken qua BTC misschien te prefereren maar dan neem je wel een risico.

Lang verhaal kort: korte termijn lekker naar USD kijken, zit je er in voor lange termijn met daarbij uiteraard gelijk een hoop onzekerheden, BTC.
pi_175311321
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 00:51 schreef Zith het volgende:
2000 BTC wall voor 8800 :( (op finex)
And... it’s gone
pi_175311353
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 02:18 schreef Thieske het volgende:

[..]

Lijkt mij niet zo’n dilemma. Het draait in de wereld op dit moment om USD als je dingen wil kopen. Niet om BTC. Dus het is zaak om zoveel mogelijk te stijgen in USD, niet in BTC.

Die situatie is misschien over 10 jaar anders dus als je zo ver wil kijken is winst maken qua BTC misschien te prefereren maar dan neem je wel een risico.

Lang verhaal kort: korte termijn lekker naar USD kijken, zit je er in voor lange termijn met daarbij uiteraard gelijk een hoop onzekerheden, BTC.
klinkt logisch, dankje :).
Because you know i'm all about that ass
pi_175312053
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 01:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
eth daalt weer eens
Komt wel weer goed hoor:
https://slimbeleggen.com/(...)-stijgen-naar-9-000/
pi_175312075
quote:
Mwa, ik moet dit nog zien.
Lambo of Rekt
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 07:45:49 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175312094
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Alvast ff posten
[ afbeelding ]
bijna?!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175312105
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 07:45 schreef Oscar. het volgende:

[..]

bijna?!
Onder andere Gdax en Gemini zijn er al over heen. Dus het mag al :Y
  zondag 26 november 2017 @ 07:53:05 #153
132191 -jos-
Money=Power
pi_175312114
Dat Bitcoin Diamond is op zijn zachtst gezegd erg shady, ik wil geen FUD verspreiden maar:

De makers zijn anoniem, wat op zich juist ook een sterk punt kan zijn, maar dat er zomaar 23,5% extra BCD (+-2 miljard $ huidige waarde) is aangemaakt voor 'the community rewards pool as tributes and mining' terwijl er zo te zien helemaal (nog) geen community is en de code 100% closed source is is toch wel erg verdacht...

https://www.reddit.com/r/bdiamond/
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_175312155
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 07:49 schreef daankes het volgende:

[..]

Onder andere Gdax en Gemini zijn er al over heen. Dus het mag al :Y
En nu helemaal *O*
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 26 november 2017 @ 08:09:45 #155
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175312175
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 07:53 schreef -jos- het volgende:
Dat Bitcoin Diamond is op zijn zachtst gezegd erg shady, ik wil geen FUD verspreiden maar:

De makers zijn anoniem, wat op zich juist ook een sterk punt kan zijn, maar dat er zomaar 23,5% extra BCD (+-2 miljard $ huidige waarde) is aangemaakt voor 'the community rewards pool as tributes and mining' terwijl er zo te zien helemaal (nog) geen community is en de code 100% closed source is is toch wel erg verdacht...

https://www.reddit.com/r/bdiamond/
geef ze groot gelijk. Die gasten zijn met een paar weken aan werk multimiljonair
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 08:18:27 #156
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175312190
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 november 2017 18:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Alvast ff posten
[ afbeelding ]
RT
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175312201
BTC :D wtf
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 26 november 2017 @ 08:33:59 #158
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175312241
pi_175312309
quote:
10s.gif Op zondag 26 november 2017 08:33 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]
Hah, je was de eerste!
  zondag 26 november 2017 @ 09:07:08 #160
132191 -jos-
Money=Power
pi_175312389
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 16:49 schreef -jos- het volgende:
Voor de kerst staat ie op ¤10000.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_175312442
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:07 schreef -jos- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
12 ook wel. Elke 0.1 die ik met traden verloor paar maanden terug vond ik niet zo erg, maar nu :')
pi_175312542
Zometeen in WNL op zondag een item over Bitcoin.
sig verwijderd door FA
pi_175312548
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:25 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen in WNL op zondag een item over Bitcoin.
Gaat weer tenenkrommend worden
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175312595
quote:

en btc naar 45k. beetje moeilijk te zien.
pi_175312618
Kan ik mijn BCD al splitten via Trezor?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2017 09:32:05 ]
pi_175312665
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:14 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

12 ook wel. Elke 0.1 die ik met traden verloor paar maanden terug vond ik niet zo erg, maar nu :')
Niet teveel naar kijken. Als je niets in BTC had geïnvesteerd had je 0 winst gehad. Dus wees blij met dat je ooit ermee bent begonnen!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175312698
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:36 schreef Patroon het volgende:

[..]

Niet teveel naar kijken. Als je niets in BTC had geïnvesteerd had je 0 winst gehad. Dus wees blij met dat je ooit ermee bent begonnen!
Heb je ook helemaal gelijk is. Beetje gegeven paard in de bek kijken wat ik doe.

Zit alsnog voor 60% van mijn portfolio in BTC. Daarnaast is met spreiden ook niks mis. Nederlanders zeuren nou eenmaal graag toch? :+
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 november 2017 @ 09:44:45 #168
862 Arcee
Look closer
pi_175312761
Jemig, $9000-grens ook al weer bereikt voor bitcoin.
pi_175312764
MobileGo zit inmiddels weer boven z'n ICO prijs in Dollars.
pi_175312776
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:45 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo zit inmiddels weer boven z'n ICO prijs in Dollars.
Nu nog in ETH prijs.

:'(
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 09:46:36 #171
163650 Greys
pi_175312782
JA JEZUS BITCOIN KAP ES MAN
Zo kom ik toch nooit aan m'n hele _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175312817
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:45 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo zit inmiddels weer boven z'n ICO prijs in Dollars.
MGO gaat goed ja... op de DEX blijft het achter... :(
pi_175312865
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:36 schreef Patroon het volgende:

[..]

Niet teveel naar kijken. Als je niets in BTC had geïnvesteerd had je 0 winst gehad. Dus wees blij met dat je ooit ermee bent begonnen!
Kritisch kijken naar je eigen manier van handelen is weinig mis mee.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 10:04:55 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175312984
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:07 schreef -jos- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit kan niet goed blijven gaan.

Mijn voorspelling ;

Ja, hij gaat de 10k (dollar) raken. Maar dan gaat ie hard zakken :) Heel hard.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 10:05:32 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175312990
Hey ik heb bitcoin op mijn nano ledger staan.
Heb ik ook ergens Bitcoin Gold gekregen dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175313149
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:54 schreef BlockchainStories het volgende:

[..]

Kritisch kijken naar je eigen manier van handelen is weinig mis mee.
Uiteraard, maar doe dat constructief en niet denken van ohh als ik dat nog had, had ik nog x geld gehad ;)

Kijk wel kritisch naar je moves om van te leren.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 10:18:40 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175313173
Verdorie Bitcoin :{
Steelt de spotlight weer eens.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175313205
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Verdorie Bitcoin :{
Steelt de spotlight weer eens.
Jij zit 100% in ETH toch?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175313212
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:46 schreef Greys het volgende:
JA JEZUS BITCOIN KAP ES MAN
Zo kom ik toch nooit aan m'n hele _O-
:D
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 10:23:43 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175313226
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 10:22 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jij zit 100% in ETH toch?
Sorry aan iedereen die in ETH zit :P
500 is even wat uitgesteld.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 26 november 2017 @ 10:25:28 #181
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175313243
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 09:45 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo zit inmiddels weer boven z'n ICO prijs in Dollars.
Wat was de ICO prijs?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 10:26:02 #182
163650 Greys
pi_175313249
quote:
5s.gif Op zondag 26 november 2017 10:05 schreef onlogisch het volgende:
Hey ik heb bitcoin op mijn nano ledger staan.
Heb ik ook ergens Bitcoin Gold gekregen dan?
Ik weet niks van Ledger maar heb je al gegoogled? :P

https://ledger.zendesk.co(...)oin-Gold-with-Ledger
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 10:44:49 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175313472
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 10:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet niks van Ledger maar heb je al gegoogled? :P

https://ledger.zendesk.co(...)oin-Gold-with-Ledger
Nee. Maar op die manier kunnen we het forum wel opdoeken :)
Immers iedere vraag die je in het leven stelt kan je googlen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 10:48:29 #184
163650 Greys
pi_175313519
quote:
6s.gif Op zondag 26 november 2017 10:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee. Maar op die manier kunnen we het forum wel opdoeken :)
Immers iedere vraag die je in het leven stelt kan je googlen.
Fair enough. Maar het antwoord op je vraag is een beetje een lang verhaal zoals je ziet om hier uit te typen toch? Maar zie link dus, daar staat het stap voor stap. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 26 november 2017 @ 10:49:06 #185
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175313527
Een sticky met "Hoe claim ik mijn bitcoin-fork coins" lijkt me wel een goed idee. Want dit gaat de komende tijd natuurlijk nog om de haverklap terug komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175313542
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 10:49 schreef fathank het volgende:
Een sticky met "Hoe claim ik mijn bitcoin-fork coins" lijkt me wel een goed idee.
Lambo of Rekt
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 10:50:54 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175313554
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 10:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jouw UI :D

_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 10:51:09 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175313557
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 10:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Fair enough. Maar het antwoord op je vraag is een beetje een lang verhaal zoals je ziet om hier uit te typen toch? Maar zie link dus, daar staat het stap voor stap. ^O^
Maar bedankt voor je antwoord. Straks even kijken :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175313596
Kom straks wel bij een punt dat ik denk, maar ff de BTC omzetten naar usdt. Maar ja wanneer he, wil de trein omhoog ook niet missen..
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 10:55:46 #190
163650 Greys
pi_175313623
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar bedankt voor je antwoord. Straks even kijken :)
Hoop dat het lukt, toch leuk gratis geld :Y Succes! En als het niet lukt is er hier vast iemand die je nog ff verder kan helpen (ik heb geen ledger anders deed ik het zelf).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175313730
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar bedankt voor je antwoord. Straks even kijken :)
Trezor heeft een eigen tooltje in ieder geval. Zal met de Ledger niet anders zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 11:05:49 #192
163650 Greys
pi_175313759
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 10:49 schreef fathank het volgende:
Een sticky met "Hoe claim ik mijn bitcoin-fork coins" lijkt me wel een goed idee. Want dit gaat de komende tijd natuurlijk nog om de haverklap terug komen.
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Trezor heeft een eigen tooltje in ieder geval. Zal met de Ledger niet anders zijn.
Ik heb in Beginnerstopic in laatste paar posts net de manieren van claimen geplakt. Ook nog voor BCH. Had ze bewaard. Dus als je in de OP van deze SC hier even onderaan een kopje 'claimen' zet met daaronder de linkjes naar mijn posts daar zijn we er al misschien.

Ik zit mobiel, anders maakte ik er even een mooi geheel van maar ik kan bv zelf m'n OP van beginnerstopic ook niet meer aanpassen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175313774
pi_175313776
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]


[..]

Ik heb in Beginnerstopic in laatste paar posts net de manieren van claimen geplakt. Had ze bewaard. Dus als je in de OP van deze SC even onderaan een kopje 'claimen' zet met daaronder de linkjes naar mijn posts daar zijn we er al misschien.
Zit op mobiel dus gaat even niet zo makkelijk. :+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 11:08:37 #195
163650 Greys
pi_175313798
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zit op mobiel dus gaat even niet zo makkelijk. :+
Dan later ff, of iemand anders. Maar dan heb we het iig bij elkaar staan. Ik wilde het daar ook aan de OP toevoegen maar kan de OP niet meer bewerken helaas.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175313820
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 10:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar bedankt voor je antwoord. Straks even kijken :)
Je moet de BTG app op je Ledger installeren en dan de zogenaamde "split tool" gebruiken die helemaal rechtsonder in de wallet-app via een lichtgekleurd linkje in miniletters te vinden is. Na het splitten staat je BTG op een apart adres. Daar kun je met de BTG app op de Ledger bij. Maar let op: het lukte mij niet om een stukje BTG van daaruit naar een exchange te sturen. Na de transaction confirmation crashte de BTG app op de Ledger voordat de transactie verzonden was. Uiteindelijk bleek het wel mogelijk BTG te versturen maar alleen het volledige saldo in één keer. Het is dus alles of niets

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2017 11:10:42 ]
pi_175313993
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:06 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
:*
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 11:25:34 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175314062
Wat denkt men hier nu over bitcoin?
Gaat die magische grens van 10k behaald worden? En zo ja wat doet dat dan vervolgens? Zoals ik al eerder vermeldde denk ik persoonlijk dat het daarna flink in elkaar zakt. Op grond waarvan dan? Ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat een hoop mensen bezig zijn met die magische 10k en een hoop mensen besloten hebben op dat moment (deels) te willen cashen.

Wat zijn jullie verwachtingen? ^O^
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175314119
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Wat denkt men hier nu over bitcoin?
Gaat die magische grens van 10k behaald worden? En zo ja wat doet dat dan vervolgens? Zoals ik al eerder vermeldde denk ik persoonlijk dat het daarna flink in elkaar zakt. Op grond waarvan dan? Ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat een hoop mensen bezig zijn met die magische 10k en een hoop mensen besloten hebben op dat moment (deels) te willen cashen.

Wat zijn jullie verwachtingen? ^O^
Ik denk dat ook, puur op gevoel...en dat is ook het lastige, het kan daarna even makkelijk even rond de 10k blijven en dan alsnog doorstijgen..het blijft gissen.

Denk wel dat als de koers richting de 10k ga ik al op 9900 ofzo een sell order ga plaatsen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175314143
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik denk dat ook, puur op gevoel...en dat is ook het lastige, het kan daarna even makkelijk even rond de 10k blijven en dan alsnog doorstijgen..het blijft gissen.

Denk wel dat als de koers richting de 10k ga ik al op 9900 ofzo een sell order ga plaatsen.
Wat doen jullie dan, in alts of fiat?
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 11:30:29 #201
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175314154
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:29 schreef poebz het volgende:

[..]

Wat doen jullie dan, in alts of fiat?
In alts heeft naar mijn idee nooit zoveel zin. Zakt btc dan zakt de rest ook meestal.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175314182
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:29 schreef poebz het volgende:

[..]

Wat doen jullie dan, in alts of fiat?
Dan ga ik fiat in USDT
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 26 november 2017 @ 11:42:14 #203
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175314392
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 09:46 schreef Greys het volgende:
JA JEZUS BITCOIN KAP ES MAN
Zo kom ik toch nooit aan m'n hele _O-
Dat klinkt wel als een toffe uitdaging!
Waar ben je begonnen en op hoeveel BCT sta je nu? En heb je nog tips?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 11:43:31 #204
163650 Greys
pi_175314414
Ik denk zelf dat BTC gewoon doorstoomt na 10K. Misschien even een aarzeling maar mensen willen altijd meer. De CME's zijn er nét, die 10K is er mss al over een week. Geloof zelf nooit dat het dan ineens over is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175314561
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:42 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als een toffe uitdaging!
Waar ben je begonnen en op hoeveel BCT sta je nu? En heb je nog tips?
Buy high, sell low!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 11:56:07 #206
163650 Greys
pi_175314694
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:42 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Dat klinkt wel als een toffe uitdaging!
Waar ben je begonnen en op hoeveel BCT sta je nu? En heb je nog tips?
Paar jaar geleden kocht ik voor 70 eu 0.36 btc. Jaren niet naar omgekeken. Wist amper meer dat ik het had en wist inmiddels ook al niet meer hoe ik het ook alweer gekocht had :')

Paar maanden geleden kwamen er ineens veel berichten in de media over de stijging en dacht ik 'oh ja..'. Toen heb ik puur voor de leuk die 70 eu inleg eruit gecashed zodat de rest 'gratis geld' was. Daarvan heb ik 0.02 btc geloof ik op een exchange gezet en ben daarmee gaan rommelen. In ministapjes dus, want weinig speelgeld. Veel beginnersfouten gemaakt (te snel iets in paniek verkopen als het daalde) maar al doende leert men en daarna ging het best aardig. Nog steeds fouten maar ook goede dingen.

Inmiddels heb ik rond de 0.7 btc in een paar maanden. Maar het laatste stukje wordt wel lastig zo :D
Ben hier al heel trots op, klinkt vast suf maar een paar maanden geleden wist ik dus echt geen ene reet en snapte ik nergens wat van en inmiddels weet ik een héél klein beetje en snap ik een deeltje. En ik blijf lekker zo doorgaan. Veel hier meelezen, heel veel op Twitter lezen over alle coins etc.

Wat mij helpt is dat ik steeds als ik bv van 0.02 btc speelgeld op de exchange 0.1 heb gemaakt ik bv 0.07 terug zet naar m'n wallet. En dan weer opnieuw gaan opbouwen. Ja dan gaat het wel heel langzaam maar ik kan tenminste niet het tot nu toe gespaarde btc deel in m'n wallet verliezen. Het bouwt dus echt alleen maar op.

En nog een tip: GEDULD. Ik wilde in het begin te snel. Dat gaat gewoon niet met een kleine inleg. En zolang je niet verkoopt met verlies héb je geen verlies. Nu wacht ik soms dus keurig weken tot iets alsnog weer stijgt en ik dat deeltje met wat winst kan verkopen.
Op die manier is het voor mij iig een hele toffe leuke interessante nieuwe hobby waar ik ook nog eens geld aan overhoud.

Het enige jammere is dat ik er irl bijna nooit leuk over kan praten met iemand want ik heb amper vrouwen/vriendinnen in m'n omgeving die er ook mee bezig zijn. Op één na dan, gelukkig. :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 11:56:43 #207
163650 Greys
pi_175314704
Ja sorry hè weer voor de lap tekst.
Enthousiasme :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175314711
quote:
9s.gif Op zondag 26 november 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Ja sorry weer voor de lap tekst.
Enthousiasme :@
Nee, juist leuk dat je het deelt! Ff lezen nu! ^O^

Edit: dat van pas verkopen als het alsnog omhoog is gegaan, is wel een goede tip. Ik maak ook nog de fout om te snel verlies te nemen, terwijl het later alsnog dik steeg. Ik doe het nu ook een beetje zoals jou. Heb op Binance mijn grootste gedeelte van mijn wallet staan, maar op Bittrex stond nog 100 dollar aan coins en daar probeer ik nu meer van te maken.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 12:05:14 #209
163650 Greys
pi_175314863
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Nee, juist leuk dat je het deelt! Ff lezen nu! ^O^

Edit: dat van pas verkopen als het alsnog omhoog is gegaan, is wel een goede tip. Ik maak ook nog de fout om te snel verlies te nemen, terwijl het later alsnog dik steeg. Ik doe het nu ook een beetje zoals jou. Heb op Binance mijn grootste gedeelte van mijn wallet staan, maar op Bittrex stond nog 100 dollar aan coins en daar probeer ik nu meer van te maken.
En even puur uit interesse, dat deel dat je op Binance hebt staan, zijn dat coins die je echt voor de langdurige hold hebt dan? Indien ja, dan zou ik het zelf niet op de exchange laten staan maar lekker in je eigen wallets. Als je daar ook mee wilt handelen kan je dit advies overslaan. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175314892
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 11:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik denk dat ook, puur op gevoel...en dat is ook het lastige, het kan daarna even makkelijk even rond de 10k blijven en dan alsnog doorstijgen..het blijft gissen.

Denk wel dat als de koers richting de 10k ga ik al op 9900 ofzo een sell order ga plaatsen.
Beginnersvraagje: Ik zit ook aan dit soort dingen te denken. Maar kan dit ook vanuit je wallet? Je moet toch eerst alles weer naar je exchange verhuizen? En via welke kan je dit het beste doen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Funksoldier op 26-11-2017 12:13:25 ]
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175315229

_O_

Nr. 2 op /r/all _O_

pi_175315372
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 12:07 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Beginnersvraagje: Ik zit ook aan dit soort dingen te denken. Maar kan dit ook vanuit je wallet? Je moet toch eerst alles weer naar je exchange verhuizen? En via welke kan je dit het beste doen?
Ja dan moet het wel op een Exchange staan.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 26 november 2017 @ 12:34:07 #213
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175315381
quote:
_O-
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175315394
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:05 schreef Greys het volgende:

[..]

En even puur uit interesse, dat deel dat je op Binance hebt staan, zijn dat coins die je echt voor de langdurige hold hebt dan? Indien ja, dan zou ik het zelf niet op de exchange laten staan maar lekker in je eigen wallets. Als je daar ook mee wilt handelen kan je dit advies overslaan. :P
Ja ik probeer er wat meer af te blijven, maar ik wil wel snel kunnen handelen als dat nodig is. Is een exchange zo gevaarlijk? Ga binnenkort wel delen ETH en BTC wegzetten in een wallet.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 12:35:37 #215
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175315406
Laat dat Bitcoin even in elkaar storten, kan ETH weer door }:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 12:40:29 #216
163650 Greys
pi_175315489
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:34 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja ik probeer er wat meer af te blijven, maar ik wil wel snel kunnen handelen als dat nodig is. Is een exchange zo gevaarlijk? Ga binnenkort wel delen ETH en BTC wegzetten in een wallet.
Ja wat is gevaarlijk.. Een exchange kan morgen omdonderen en dan ben je alles wat erop stond kwijt. Als je het in een eigen wallet heb staan waarvan je zelf de private key / seed hebt ben je het nog niet kwijt als je computer crasht of in de fik vliegt. Met je seed herstel je je wallet immers zo weer op een andere computer.

Dus als je dingen hebt waarvan je zeker weet dat je er een tijd niet aan hoeft te komen zou ik ze altijd in een eigen wallet zetten. Als je het elk moment wilt kunnen verkopen dan uiteraard niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175315526
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:34 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja ik probeer er wat meer af te blijven, maar ik wil wel snel kunnen handelen als dat nodig is. Is een exchange zo gevaarlijk? Ga binnenkort wel delen ETH en BTC wegzetten in een wallet.
Je geeft je geld aan een derde partij waarbij je er op moet vertrouwen dat ze niet omvallen of de boel sluiten (waarvan helaas voorbeelden genoeg zijn). Dus het ligt er maar helemaal aan of je dat risico wilt lopen.
pi_175315532
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:33 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja dan moet het wel op een Exchange staan.
Leek mij ook het meest logische. Alleen dat heen en weer sturen steeds... }:|

Ander vraagje aan wie ook over 2FA: Heb dit bij Kraken en bij Bittrex. Bij Bittrex krijg je een override-code voor het geval je telefoon crashed oid. Bij Kraken niet? Hoe kom ik er dan ooit weer in? Master override werkt met dezelfde authenticator op dezelfde foon....
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175315578
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 12:42 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Leek mij ook het meest logische. Alleen dat heen en weer sturen steeds... }:|

Ander vraagje aan wie ook over 2FA: Heb dit bij Kraken en bij Bittrex. Bij Bittrex krijg je een override-code voor het gavel je telefoon crashed oid. Bij Kraken niet? Hoe kom ik er dan ooit weer in? Master override werkt met dezelfde authenticator op dezelfde foon....
Ik gebruik Authy als 2FA-app. Daarmee kun je een backup terugzetten mocht je telefoon het begeven. Je kunt ook een screenshot zelf als backup bewaren van de oorspronkelijke QR code die je krijgt bij het aanzetten.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 12:46:03 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175315587
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je geeft je geld aan een derde partij waarbij je er op moet vertrouwen dat ze niet omvallen of de boel sluiten (waarvan helaas voorbeelden genoeg zijn). Dus het ligt er maar helemaal aan of je dat risico wilt lopen.
Een Bittrex beschouw ik wel als redelijk veilig. Tuurlijk dat werd ook gevonden van Mt. Gox maar dat waren ook cowboy tijden.
Maar er is inderdaad geen speld tussen te krijgen dat de veiligste weg gewoon een paper wallet is.

Maar de Rabobank kan morgen ook failliet gaan. Soit, dan krijg je nog een ton vergoeding maar alles daarboven kan je ook naar fluiten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175315601
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Een Bittrex beschouw ik wel als redelijk veilig. Tuurlijk dat werd ook gevonden van Mt. Gox maar dat waren ook cowboy tijden.
Er is geen enkele exchange die ik als zodanig veilig acht om grote hoeveelheden te bewaren
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 12:47:39 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175315615
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Er is geen enkele exchange die ik als zodanig veilig acht om grote hoeveelheden te bewaren
Niet iedereen handelt in de getallen waar jij je mee bezighoudt :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175315618
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Laat dat Bitcoin even in elkaar storten, kan ETH weer door }:|
wil je de volgende keer weer melden als je gaat kopen/verkopen, dan doe ik het tegenovergestelde. :)
pi_175315623
quote:
10s.gif Op zondag 26 november 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet iedereen handelt in de getallen waar jij je mee bezighoudt :+
Grote hoeveelheden is relatief. Ik zou niemand aanraden een aanzienlijk deel van portfolio er neer te zetten
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 12:48:49 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175315632
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 12:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Grote hoeveelheden is relatief. Ik zou niemand aanraden een aanzienlijk deel van portfolio er neer te zetten
Als je een daytrader bent ontkom je daar niet aan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175315665
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik gebruik Authy als 2FA-app. Daarmee kun je een backup terugzetten mocht je telefoon het begeven. Je kunt ook een screenshot zelf als backup bewaren van de oorspronkelijke QR code die je krijgt bij het aanzetten.
Ah, dus die oorspronkelijke QR voor de 2Fa kan je weer gebruiken? Dan ga ik die even opnieuw instellen en opslaan. Wederom dank!
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175315727
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Laat dat Bitcoin even in elkaar storten, kan ETH weer door }:|
Goh, laat me raden, weer gekocht op een ATH? _O-
  zondag 26 november 2017 @ 12:53:43 #228
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175315735
quote:
9s.gif Op zondag 26 november 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Ja sorry hè weer voor de lap tekst.
Enthousiasme :@
Mooi succesverhaal! En eigenlijk is het gewoon een goedkope hobby!
Dat klinkt een beetje zoals bij mij, behalve dan dat ik vorige week pas mijn eerste bitcoins heb gekocht ;-)
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_175315738
WeTrust :D
pi_175315766
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:53 schreef kthxbye het volgende:
WeTrust :D
De koopjes van oktober doen het goed :)
pi_175315787
Kut WeTtust te vroeg verkocht
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175315790
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als je een daytrader bent ontkom je daar niet aan.
Daytraden :')
Holden _O_
pi_175315978
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 12:50 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Ah, dus die oorspronkelijke QR voor de 2Fa kan je weer gebruiken? Dan ga ik die even opnieuw instellen en opslaan. Wederom dank!
Als het goed is, krijg je ook een code van 16 letters, waarmee je de Google Authenticator opnieuw kunt instellen.

Vorige weeek even getest op een 2e telefoon, dan heb je de qr code niet nodig, handmatige invoer van de secret key is voldoende.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175315987
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 11:25 schreef onlogisch het volgende:
Wat denkt men hier nu over bitcoin?
Gaat die magische grens van 10k behaald worden? En zo ja wat doet dat dan vervolgens? Zoals ik al eerder vermeldde denk ik persoonlijk dat het daarna flink in elkaar zakt. Op grond waarvan dan? Ja dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat een hoop mensen bezig zijn met die magische 10k en een hoop mensen besloten hebben op dat moment (deels) te willen cashen.

Wat zijn jullie verwachtingen? ^O^
Ik denk dat elke "magische" grens tot een tijdelijke correctie kan leiden maar als je ziet dat de gemiddelde investeerder, op het moment, pas bij een waarde van $196.165 van hun bitcoins af willen denk ik dat het voorlopig niet aan de orde is. Daarnaast heb je nog een grote groep die helemaal gelooft in bitcoin en geen plannen heeft om het in te ruilen voor fiatgeld.

"Just 32% of investors surveyed said they have ever sold some of their bitcoin holdings".
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 26 november 2017 @ 13:07:10 #235
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175316026

bitcoin shorten was niet zo'n goed idee ;(
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_175316153
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
bitcoin shorten was niet zo'n goed idee ;(
RIP? Je bent toch niet all-in gegaan?
pi_175316200
quote:
11s.gif Op zondag 26 november 2017 13:12 schreef up7 het volgende:

[..]

RIP? Je bent toch niet all-in gegaan?
Is niet van hem zelf ;)
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 13:17:21 #238
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175316263
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 11:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je moet de BTG app op je Ledger installeren en dan de zogenaamde "split tool" gebruiken die helemaal rechtsonder in de wallet-app via een lichtgekleurd linkje in miniletters te vinden is. Na het splitten staat je BTG op een apart adres. Daar kun je met de BTG app op de Ledger bij. Maar let op: het lukte mij niet om een stukje BTG van daaruit naar een exchange te sturen. Na de transaction confirmation crashte de BTG app op de Ledger voordat de transactie verzonden was. Uiteindelijk bleek het wel mogelijk BTG te versturen maar alleen het volledige saldo in één keer. Het is dus alles of niets
Vraagje.

Ik heb nu mijn BTC op een exchange staan. Ik dacht namelijk dat ik mijn ledger is moest updaten. En om uit te sluiten dat ik iets stoms zou doen en daardoor mijn adres kwijt zou raken of iets dergelijks besloot ik het even op een exchange te zetten.

Nu schrijft die app 'To split your BTG, you have to send all the funds present in both the accounts below to your BTG receiving address(you can get it by clicking on 'Cancel, Segwit, Receive)

Nu moet ik het dus eerst weer op mijn ledger storten alvorens ik de split definitief kan maken? Op zich klinkt me dat nog wel logisch. Maar ik vraag het toch even voor de zekerheid hier.

Maar hoe wordt dan gewaarborgd dat dit maar 1 keer gebeurt? Wat als ik nu nog 10 BTC bij koop via die exchange en mijn originele BTC + die 10 extra BTC om wil gaan zetten in BTG? Zo zou je de boel toch belazeren en daar is uiteraard in voorzien maar hoe werkt dat dan?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175316329
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:07 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
bitcoin shorten was niet zo'n goed idee ;(
Even bron plaatsen he, ipv doen alsof jij het zelf bent :')
pi_175316337
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vraagje.

Ik heb nu mijn BTC op een exchange staan. Ik dacht namelijk dat ik mijn ledger is moest updaten. En om uit te sluiten dat ik iets stoms zou doen en daardoor mijn adres kwijt zou raken of iets dergelijks besloot ik het even op een exchange te zetten.

Nu schrijft die app 'To split your BTG, you have to send all the funds present in both the accounts below to your BTG receiving address(you can get it by clicking on 'Cancel, Segwit, Receive)

Nu moet ik het dus eerst weer op mijn ledger storten alvorens ik de split definitief kan maken? Op zich klinkt me dat nog wel logisch. Maar ik vraag het toch even voor de zekerheid hier.

Maar hoe wordt dan gewaarborgd dat dit maar 1 keer gebeurt? Wat als ik nu nog 10 BTC bij koop via die exchange en mijn originele BTC + die 10 extra BTC om wil gaan zetten in BTG? Zo zou je de boel toch belazeren en daar is uiteraard in voorzien maar hoe werkt dat dan?
Alleen funds die in je eigen Bitcoin wallet stonden op het moment van de fork, kan je ook claimen als BTG.

Vanaf het moment van de fork zijn het namelijk 2 aparte blockchains die de geschiedenis delen tot het moment van die fork.

Bitcoin transacties die je later uitvoert staan niet meer op de blockchain van BTG.

Dus al stuur je nu 100.000 BTC naar je wallet, alleen het "saldo" van het moment van de fork telt.

Als je ledger wallet leeg was op het moment van de fork dan valt er sowieso niets te claimen.
Hooguit dat de exchange ze voor je claimt, als ze daar op dat moment stonden.
pi_175316429
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 12:53 schreef kthxbye het volgende:
WeTrust :D
Ik denk steeds dat je gaat slapen en WelTerusten post :@
pi_175316521
RonnieMoas twitterde op zondag 26-11-2017 om 13:15:14 $1,000 #bitcoin moves will come quickly now as each move takes less energy in percent terms. For example, the move… https://t.co/VsyfzSrDlQ reageer retweet
pi_175316665
TenX gaat ook goed nu
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 13:38:11 #244
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175316688
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alleen funds die in je eigen Bitcoin wallet stonden op het moment van de fork, kan je ook claimen als BTG.

Vanaf het moment van de fork zijn het namelijk 2 aparte blockchains die de geschiedenis delen tot het moment van die fork.

Bitcoin transacties die je later uitvoert staan niet meer op de blockchain van BTG.

Dus al stuur je nu 100.000 BTC naar je wallet, alleen het "saldo" van het moment van de fork telt.

Als je ledger wallet leeg was op het moment van de fork dan valt er sowieso niets te claimen.
Hooguit dat de exchange ze voor je claimt, als ze daar op dat moment stonden.
Bedankt voor je heldere uitleg :)

Moet voor het doorvoeren van die claim dat getal aan BTC ook op dat adres staan op het moment dat je die claim wilt verzilveren?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 13:39:08 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175316703
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
RonnieMoas twitterde op zondag 26-11-2017 om 13:15:14 $1,000 #bitcoin moves will come quickly now as each move takes less energy in percent terms. For example, the move… https://t.co/VsyfzSrDlQ reageer retweet
Doen alsof een factor 5 weinig is :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175316719
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
RonnieMoas twitterde op zondag 26-11-2017 om 13:15:14 $1,000 #bitcoin moves will come quickly now as each move takes less energy in percent terms. For example, the move… https://t.co/VsyfzSrDlQ reageer retweet
Interessante tweet hoor, een meneer die percentages uitlegt _O-
pi_175316727
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Doen alsof een factor 5 weinig is :')
En dit.
Lachwekkende tweet.
pi_175316742
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 13:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt voor je heldere uitleg :)

Moet voor het doorvoeren van die claim dat getal aan BTC ook op dat adres staan?
Direct na de fork hoeft het niet meer in je BTC wallet te staan, de andere blockchain ziet die transacties niet meer.
pi_175316762
ffs |:(

[ Bericht 79% gewijzigd door jevl op 26-11-2017 15:03:34 (rip gratis geld) ]
pi_175316765
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Interessante tweet hoor, een meneer die percentages uitlegt _O-
FOMO!
pi_175316803
quote:
14s.gif Op zondag 26 november 2017 13:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bedankt voor je heldere uitleg :)

Moet voor het doorvoeren van die claim dat getal aan BTC ook op dat adres staan op het moment dat je die claim wilt verzilveren?
Nee, de btc hoeft niet terug.

Je moet het zo zien:
Je hebt een zak aardappelen van merk A. En dan komt merk B en die zegt: als jij dinsdag 1 zak aardappelen van merk A hebt: kun je vanaf dat moment 1 zak van merk B op komen halen. Je hoeft je zak van A niet mee te nemen, want wij weten wie/welk adres op dinsdag aardappelen had.

Je hoeft dus niks te bewijzen aan de nieuwe blockchain, die weet al hoeveel btc jij had op het moment van de fork. :Y
pi_175316838
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 13:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

FOMO!
Ik denk het ook.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 15:00:40 #253
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175318815
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Direct na de fork hoeft het niet meer in je BTC wallet te staan, de andere blockchain ziet die transacties niet meer.
Volkomen logisch natuurlijk.
Dank je wel Magnet :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 15:02:40 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175318858
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 13:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, de btc hoeft niet terug.

Je moet het zo zien:
Je hebt een zak aardappelen van merk A. En dan komt merk B en die zegt: als jij dinsdag 1 zak aardappelen van merk A hebt: kun je vanaf dat moment 1 zak van merk B op komen halen. Je hoeft je zak van A niet mee te nemen, want wij weten wie/welk adres op dinsdag aardappelen had.

Je hoeft dus niks te bewijzen aan de nieuwe blockchain, die weet al hoeveel btc jij had op het moment van de fork. :Y
Duidelijk.

Wat ik alleen niet begrijp met die bitcoin cash en bitcoin gold nu is dat je feitelijk gratis geld creëert. Dat blijf ik vaag vinden. Er komt 'zomaar' even uit het niets 5 miljard aan marketcap bij _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 26 november 2017 @ 15:19:37 #255
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175319289
Iemand ervaring met Bittrex verificatie? Ik probeer mijn account te verifieren om een withdrawl te doen maar Basic auth, werkt niet....
quote:
We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account.
rijbewijs oid opsturen voelt niet erg goed... is er nog een andere optie?
pi_175319305
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:19 schreef RedFever007 het volgende:
Iemand ervaring met Bittrex verificatie? Ik probeer mijn account te verifieren om een withdrawl te doen maar Basic auth, werkt niet....

[..]

rijbewijs oid opsturen voelt niet erg goed... is er nog een andere optie?
Toen ik die foutmelding kreeg kon ik mij verifiëren met mijn 06.
Ik weet niet of dit nog steeds mogelijk is.
  zondag 26 november 2017 @ 15:23:41 #257
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175319382
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:20 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Toen ik die foutmelding kreeg kon ik mij verifiëren met mijn 06.
Ik weet niet of dit nog steeds mogelijk is.
waar staat die optie? )Zie nergens iets staan
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 15:29:13 #258
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175319502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is aan het einde van de avond allemaal weg uiteraard.
en toen werd je wakker
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175319989
ofnumbers twitterde op zondag 26-11-2017 om 07:28:38 What is going through the mind of every tech entrepreneur right now:"Why bother building applications and platfor… https://t.co/1WYMa4t98L reageer retweet
pi_175320057
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Duidelijk.

Wat ik alleen niet begrijp met die bitcoin cash en bitcoin gold nu is dat je feitelijk gratis geld creëert. Dat blijf ik vaag vinden. Er komt 'zomaar' even uit het niets 5 miljard aan marketcap bij _O-
Daarom is het 1 grote luchtbel. Zolang die niet knapt is er niets aan de hand. De kunst is om er net daarvoor uit te stappen :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175320691
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 15:51 schreef Patroon het volgende:

[..]

Daarom is het 1 grote luchtbel. Zolang die niet knapt is er niets aan de hand. De kunst is om er net daarvoor uit te stappen :P
De grootste luchtbel is het fiatgeld. Om nou uit te stappen en daar in te trappen lijkt mij nou niet zo handig. Tot nu toe lijkt de regel steeds minder bitcoin voor onze euro's, dollars en roepies.
pi_175320846
Waves moon?
pi_175320873
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 16:33 schreef poebz het volgende:
Waves moon?
Vanaf 25% spreek ik van een voorzichtige moon :P
pi_175320893
Money money money $$$$$
pi_175321397
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:23 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

waar staat die optie? )Zie nergens iets staan
Die kwam bij mij naar voren toen de standaard verificatie was mislukt.

Het zou kunnen dat deze optie nu niet meer mogelijk is.
pi_175321405
er zijn niet eens btc te koop op bitonic ;(
  zondag 26 november 2017 @ 17:03:57 #267
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175321462
Niet all-in voor bitcoin gaan vamaf het begin der tijden.

Exchanges :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  zondag 26 november 2017 @ 17:04:22 #268
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175321476
7.5k alweer voorbij. *O*
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 26 november 2017 @ 17:19:41 #269
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175321775
Die 10k komt zo wel erg dichtbij
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zondag 26 november 2017 @ 17:20:22 #270
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175321794
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
Die 10k komt zo wel erg dichtbij
Voor sinterklaas is het raak.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175321803
quote:
1s.gif Op zondag 26 november 2017 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
Die 10k komt zo wel erg dichtbij
:P Ben benieuwd wat er dan gebeurt.. ik speel met de gedachte om wat BTC te verkopen rond de $9,700 - $9,850
pi_175321892
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 15:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Duidelijk.

Wat ik alleen niet begrijp met die bitcoin cash en bitcoin gold nu is dat je feitelijk gratis geld creëert. Dat blijf ik vaag vinden. Er komt 'zomaar' even uit het niets 5 miljard aan marketcap bij _O-
Wat vind je daar vaag aan? Crypto is er juist op gebaseerd dat je geld kunt maken zonder daarvoor de persen aan te hoeven zetten bij de centrale bank, iedereen kan het doen.

Sterker nog: het wordt bijna dagelijks gedaan door verschillende groepen nu in de vorm van talloze cryptocurrency's die worden gelanceerd.

De forks zijn alleen coins die de database van bitcoin kopiëren voordat ze hun eigen weg gaan. Dat wij (als community) er dan waarde aan hechten en het zien als iets wat ook iets waard is, is misschien een beetje gek.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2017 17:26:31 ]
pi_175321947
Djeez die BTC gaat door het dak vandaag. Als dit zo doorgaat heb ik over 3 dagen m’n vrijdag gekochte PS4 weer terugverdiend :D

Ik twijfel om bij te kopen... denk dat ik wacht tot ‘ie de 10k hit en dan zien of ie weer even instort. Is denk ik toch een magische grens waarbij veel mensen gaan verkopen.
(Y)
pi_175321991
pi_175322006
quote:
19s.gif Op zondag 26 november 2017 17:20 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Ben benieuwd wat er dan gebeurt.. ik speel met de gedachte om wat BTC te verkopen rond de $9,700 - $9,850
Daar zat ik ook aan te denken. 50% ofzo.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 17:30:00 #276
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175322030
Het verhaal van de crypo business de laatste maanden.
Iedereen praat over allerlei mooie projecten en mooie dingen die staan te gebeuren. Maar het hobbelt maar heen & weer, op 1 na. En die staat rotsvast boven aan. Iedere dag wel een procent of 5 erbij. Iedere dag weer. Week in week uit maand in maand uit.

BITCOIN _O_

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175322080
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:30 schreef onlogisch het volgende:
Het verhaal van de crypo business de laatste maanden.
Iedereen praat over allerlei mooie projecten en mooie dingen die staan te gebeuren. Maar het hobbelt maar heen & weer, op 1 na. En die staat rotsvast boven aan. Iedere dag wel een procent of 5 erbij. Iedere dag weer. Week in week uit maand in maand uit.

BITCOIN _O_

[ afbeelding ]
ETH is dit jaar x50 gegaan en LTC x30, BTC valt wel mee hoor.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 17:32:52 #278
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175322091
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

ETH is dit jaar x50 gegaan en LTC x30, BTC valt wel mee hoor.
Ik heb het over de laatste maanden, niet over begin van dit jaar tot nu.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175322125
quote:
7s.gif Op zondag 26 november 2017 17:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb het over de laatste maanden, niet over begin van dit jaar tot nu.
Hopelijk gaan die winsten van BTC van de afgelopen maanden dan in de alts. wordt weer eens tijd.
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 17:36:43 #280
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175322157
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:34 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

Hopelijk gaan die winsten van BTC van de afgelopen maanden dan in de alts. wordt weer eens tijd.
alsjeblieft niet. gewoon nieuw geld erin :Y
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175322216
quote:
4s.gif Op zondag 26 november 2017 17:36 schreef Oscar. het volgende:

[..]

alsjeblieft niet. gewoon nieuw geld erin :Y
een correctie is gezond. als we echt alleen maar omhoog gaan zitten we misschien wel aan t einde vd bubbel.
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 17:41:09 #282
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175322254
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:39 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

een correctie is gezond. als we echt alleen maar omhoog gaan zitten we misschien wel aan t einde vd bubbel.
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 1000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 2000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 3000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 4000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 5000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 6000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 7000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 8000 euro en is een bubbel
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175322289
quote:
4s.gif Op zondag 26 november 2017 17:41 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 1000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 2000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 3000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 4000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 5000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 6000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 7000 euro en is een bubbel
Nah, ik ga niet investeren in Bitcoin, hij kost 8000 euro en is een bubbel
rond die koersen was er elke x een correctie..
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 17:43:50 #284
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175322307
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

rond die koersen was er elke x een correctie..
een correctie die maar 3 dagen stand houd is geen correctie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175322313
buy order geplaatst voor Substratum, leuke coin
pi_175322335
quote:
4s.gif Op zondag 26 november 2017 17:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

een correctie die maar 3 dagen stand houd is geen correctie
regelmatig correcties van een paar weken.
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 17:46:01 #287
257132 crew  Awsom
pi_175322359
quote:
4s.gif Op zondag 26 november 2017 17:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

een correctie die maar 3 dagen stand houd is geen correctie
en een bubbel die het 7 jaar lang volhoudt is ook geen bubbel zeker :') ?
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 17:46:06 #288
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175322361
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:45 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

regelmatig correcties van een paar weken.
2 van een paar weken. en dat was ook 2-3 weken.

maar vooral denken dat het een bubbel is.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 17:46:23 #289
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175322371
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 17:46 schreef Awsom het volgende:

[..]

en een bubbel die het 7 jaar lang volhoudt is ook geen bubbel zeker :') ?
Nope. Dat heet een economie.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 26 november 2017 @ 17:47:09 #290
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175322394
Bitcoin hype is niet iets dat snel kan verdwijnen omdat de technologie steeds meer mogelijkheden geeft. Tulpenmanie was gewoon een hype diw geen nut had.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 17:47:11 #291
257132 crew  Awsom
pi_175322395
quote:
4s.gif Op zondag 26 november 2017 17:46 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Nope. Dat heet een economie.
:') :') _O-
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 17:48:39 #292
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175322425
quote:
99s.gif Op zondag 26 november 2017 17:47 schreef Awsom het volgende:

[..]

:') :') _O-
Vooral niets investeren dan, als je er zo over denkt ;)
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175322430
quote:
4s.gif Op zondag 26 november 2017 17:46 schreef Oscar. het volgende:

[..]

2 van een paar weken. en dat was ook 2-3 weken.

maar vooral denken dat het een bubbel is.
het kan best een bubbel zijn, maar dat weet je pas achteraf. niet dat ik denk dat ie ooit naar nul gaat. maar een correctie van 80% is vrij gebruikelijk in btc de afgelopen jaren.
pi_175322470
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

het kan best een bubbel zijn, maar dat weet je pas achteraf. niet dat ik denk dat ie ooit naar nul gaat. maar een correctie van 80% is vrij gebruikelijk in btc de afgelopen jaren.
Een correctie van 80%? Nou wijs hem eens aan dan?

  Moderator zondag 26 november 2017 @ 17:50:49 #295
257132 crew  Awsom
pi_175322490
quote:
4s.gif Op zondag 26 november 2017 17:48 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Vooral niets investeren dan, als je er zo over denkt ;)
ik zeg niet dat ik niet investeer
ik hoop alleen dat ik mijn winst op tijd op mijn bankrekening heb staan
pi_175322535
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Een correctie van 80%? Nou wijs hem eens aan dan?

[ afbeelding ]
van 2013 tot 2015. en fyi btc bestond al voor 2013. er zijn al 3 of 4 correcties van 80% geweest.
pi_175322543
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Een correctie van 80%? Nou wijs hem eens aan dan?

[ afbeelding ]
80% is bullshit, maar zet voor de grap de 100 day MA maar eens aan. :P Daar zit ik op te wachten zodat ik wat extra kan kopen.
  Eindredactie Games zondag 26 november 2017 @ 17:53:04 #298
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175322553
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

van 2013 tot 2015. en fyi btc bestond al voor 2013.
dat zijn hele andere tijden.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 26 november 2017 @ 17:53:48 #299
163650 Greys
pi_175322563
MIJN BLOCKFOLIO IS VOOR HET ALLEREERST OVER DE 5000 EURO. *O*

(vergeleken met jullie is het peanuts maar ze zijn alle 5000 gratiesz en geen eigen geld er meer in dus ik ben heel blij :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 november 2017 @ 17:54:12 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175322573
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2017 17:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Een correctie van 80%? Nou wijs hem eens aan dan?

[ afbeelding ]
Grappig hoe de grafiek in de eerste bubbel naar 1000+ exact, maar dan ook echt exact hetzelfde was.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zondag 26 november 2017 @ 17:55:12 #301
257132 crew  Awsom
pi_175322592
d i c h t
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')