abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zondag 24 december 2017 @ 10:39:53 #251
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_175966652
registreer om deze reclame te verbergen
Zouden mensen echt denken dat pijlen die de rijrichting aangeven op een parkeerterrein, er voor de sier zitten?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_175966769
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Zouden mensen echt denken dat pijlen die de rijrichting aangeven op een parkeerterrein, er voor de sier zitten?
Dat geldt ook in parkeergarages. Elke pijl negeren en met totaal onaangepaste snelheid rondracen.

Mensen die vinden dat ze voorrang hebben wanneer ze achteruit een parkeervak uit komen (waar dan ook) zijn ook heel fijn.
You have to be very clean to get really dirty
pi_175966784
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Pas geleden nog mijn parkeerplek in laten pikken door een oude vent die later aan kwam rijden dan ik, en tegen de toegestane richting in. ;( Ben nog gewoon doorgereden ook.
Running over the same old ground, what have we found? The same old fears.
pi_175966835
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 10:46 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dat geldt ook in parkeergarages. Elke pijl negeren en met totaal onaangepaste snelheid rondracen.

Mensen die vinden dat ze voorrang hebben wanneer ze achteruit een parkeervak uit komen (waar dan ook) zijn ook heel fijn.
Soms is een beetje afdwingen ook geen probleem, als het erg druk is bijvoorbeeld en iemand al een tijdje wacht.
pi_175967452
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 10:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Soms is een beetje afdwingen ook geen probleem, als het erg druk is bijvoorbeeld en iemand al een tijdje wacht.
Eens. Maar dat zijn niet de types die ik bedoel.
Starten en meteen vol achteruit. En dan meteen doorduwen :N
You have to be very clean to get really dirty
pi_175968367
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:27 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Eens. Maar dat zijn niet de types die ik bedoel.
Starten en meteen vol achteruit. En dan meteen doorduwen :N
Je komt ze wel tegen ja. Laatst een die lang stond te wachten voor een rotonde geloof ik die wilde hem er ook voor gooien,dat gaat mij dan wel weer een beetje ver.

Sowieso genoeg mensen die afslaan bij die rotonde. Dan gooi je hem op dat moment er toch voor?
pi_175968627
Gisteren reed ik 50 op een doorgaande weg. Aan de zijkant van de weg stond een auto waarvan de bestuurder ineens de deur opent. Het was daar smal, dus ik moest een noodstop maken om die deur er niet af te rijden. Vervolgens loopt die man sto´cijns door.
pi_175968846
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:23 schreef sneakydesert het volgende:
Gisteren reed ik 50 op een doorgaande weg. Aan de zijkant van de weg stond een auto waarvan de bestuurder ineens de deur opent. Het was daar smal, dus ik moest een noodstop maken om die deur er niet af te rijden. Vervolgens loopt die man sto´cijns door.
Die heb je ook ja...

Op Dumpert staat een compilatie met fietsers die zich stuk fietsen op autodeuren...

Ik kijk standaard in de spiegel met uitstappen maar moet bekennen dat er op de vreemdste momenten iemand naast je kan zitten.. de eerste 3 meter met je auto zijn toch de gevaarlijkste qua schade denk ik.
pi_175969203
Dutch reach *O*
NARF
pi_175982506
Soms worden wegmisbruikers van zelf gestraft
8)7
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')