abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175287172
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo,

Binnenkort ga ik mij vader voor het eerst ontmoeten. Ik heb sinds vorig jaar zijn telefoonnummer en hebben oppervlakkig contact. Vorige week heb ik voor het eerst via Whatsapp een videochat gehad en ik lijk echt veel op hem kwa uiterlijk. Ik merk dat ik bang ben te veel te gaan verwachten. Hij wilt mij heel graag zien en zegt altijd van mij te hebben gehouden. Ik merk dat ik mij jong voel en twijfelachtig in het contact met hem vooral.. Dat ik het lastig vind om mezelf te zijn. Ik merk dat ik mij anders gedraag, alsof ik mij voor hem wil bewijzen. Ik ben bang dat ik mij enorm teleurgestel als ik hem zie, ik weet niet wat ik kan verwachten. En ik wil deze verwachtingen loslaten.
En zien hoe het loopt. Ik ben van plan om over een maand naar zijn land toe te gaan. Ik vind het heel spannend en ga er alleen naartoe.

Heeft iemand tips om mijn hoofd hier wat leger in te kunnen maken o.i.d. wat handig is om te doen kwa opstelling en in het contact naar hem toe? Of andere tips. Ik voel dat ik het nodig heb om hem te ontmoeten.

Dankje wel! =D
  vrijdag 24 november 2017 @ 21:10:44 #2
242879 Onnoman
himmelhoch jauchzend
pi_175287216
je moet het een beetje accepteren dat het spannend is
kom op zeg, het is je vader.. dat is toch spannend? vooral als je hem nog nooit gezien hebt
maar in het begin is het wennen.. misschien over 5 jaar zijn jullie dikke maatjes
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
pi_175287428
hoe oud ben jij? waarom was je vader niet in jouw leven tot nu toe?

deze vragen zijn puur voor de context voor ons.
𝓔𝓮𝓷 🅵🆁🅸🅴🆃🆅🅾🆁🅺🅹🅴 𝓸𝓯 🅿🅰🆃🅰🆃🆅🅾🆁🅺🅹🅴
pi_175287562
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:17 schreef racerdkb het volgende:

24/23 jaar oud denk ik.
Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef 8777 het volgende:
De vrouwelijke fokkers zijn halve mannen. Vooral Chai.
pi_175287618
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:22 schreef Chai het volgende:

[..]

24/23 jaar oud denk ik.
ohja gebruikersnaam ;(
pi_175287695
Ja dat vind ik lastig. Daardoor vertoon ik gedrag dat ik niet wil vertonen. En ben bang dat hij daardoor een verkeerde indruk krijgt.
pi_175287928
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:17 schreef racerdkb het volgende:

Volgens mijn moeder is het geen lieverdje geweest als in drugs gebruik. Mijn ouders hebben 2 jaar in dat land gewoond en 1 jaar in Nederland. Ik heb een halfzuster van een jaar jonger.. zij heeft onze vader wel meegemaakt omdat zij en haar moeder vaak naar dat land gingen waar hij woont. Ze zegt dat ik niet teleurgesteld moet zijn omdat ze zegt dat het een zak is. Ik werk geen oordelen hebben en dit in mijn achterhoofd houden. Toch heb ik het idee dat ik veel op hem lijk.

Volgens mijn vader had hij ruzie met mijn oma.

Mijn moeder zegt dat hij niet altijd de waarheid spreekt, om het netjes te zeggen.
pi_175287967
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:10 schreef Onnoman het volgende:
je moet het een beetje accepteren dat het spannend is
kom op zeg, het is je vader.. dat is toch spannend? vooral als je hem nog nooit gezien hebt
maar in het begin is het wennen.. misschien over 5 jaar zijn jullie dikke maatjes
Vooral dat laatste moet je vooral niet vanuit gaan, dat legt juist druk op zo'n eerste ontmoeting. Je vader wil jou graag leren kennen en legt al wat verwachtingen neer, want hij zegt dat hij altijd van je gehouden heeft. Ik lees ook dat jij het allemaal heel spannend vindt en dat jij jezelf niet kan zijn.

Wat wil jij van deze ontmoeting? En dan alleen die eerste ontmoeting, niet de rest van de relatie die je wel/niet met hem op gaat bouwen. Wil je hem leren kennen of wil je vooral horen wat hij te zeggen heeft? Kijk of je dat van tevoren met hem kan bespreken, zodat hij weet wat jij ervan verwacht en jullie niet totaal anders de ontmoeting ingaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_175291113
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:36 schreef Micha93 het volgende:

[..]

Volgens mijn moeder is het geen lieverdje geweest als in drugs gebruik. Mijn ouders hebben 2 jaar in dat land gewoond en 1 jaar in Nederland. Ik heb een halfzuster van een jaar jonger.. zij heeft onze vader wel meegemaakt omdat zij en haar moeder vaak naar dat land gingen waar hij woont. Ze zegt dat ik niet teleurgesteld moet zijn omdat ze zegt dat het een zak is. Ik werk geen oordelen hebben en dit in mijn achterhoofd houden. Toch heb ik het idee dat ik veel op hem lijk.

Volgens mijn vader had hij ruzie met mijn oma.

Mijn moeder zegt dat hij niet altijd de waarheid spreekt, om het netjes te zeggen.
zou je er prettiger bij voelen om je halfzus of een vriend van je mee te nemen voor de eerste ontmoeting?
pi_175371218
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Vooral dat laatste moet je vooral niet vanuit gaan, dat legt juist druk op zo'n eerste ontmoeting. Je vader wil jou graag leren kennen en legt al wat verwachtingen neer, want hij zegt dat hij altijd van je gehouden heeft. Ik lees ook dat jij het allemaal heel spannend vindt en dat jij jezelf niet kan zijn.

Wat wil jij van deze ontmoeting? En dan alleen die eerste ontmoeting, niet de rest van de relatie die je wel/niet met hem op gaat bouwen. Wil je hem leren kennen of wil je vooral horen wat hij te zeggen heeft? Kijk of je dat van tevoren met hem kan bespreken, zodat hij weet wat jij ervan verwacht en jullie niet totaal anders de ontmoeting ingaan.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik wil. Ergens wat drinken. Een keer afspreken, en wandeling maken en dan aanzien, is het eerste dat er in mij op komt. Zal ik dit aan hem vragen ook?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je er niks aan gehad? Hoe ging jouw ontmoeting?
pi_175371268
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 november 2017 23:54 schreef racerdkb het volgende:

[..]

zou je er prettiger bij voelen om je halfzus of een vriend van je mee te nemen voor de eerste ontmoeting?
Op zich wel maar niemand kan of heeft genoeg geld
pi_175394749
Als ik je laatste 2 posts zie zou ik ook even nadenken hoe je je verblijf daar ziet.
In het geval dat het om Belgi of Duitsland gaat dan is "Ergens wat drinken. Een keer afspreken, en wandeling maken en dan aanzien" makkelijker te doen, dan wanneer dat buitenland verder weg ligt. In dat laatste geval zou je ook moeten gaan nadenken over je verblijfplaats (hotel, bij hem, iets anders)
pi_175396780
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:06 schreef Micha93 het volgende:

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik wil. Ergens wat drinken. Een keer afspreken, en wandeling maken en dan aanzien, is het eerste dat er in mij op komt. Zal ik dit aan hem vragen ook?

Ik zou het niet vragen, maar brengen als een mededeling. Zo zie jij jullie ontmoeting. Zodat bij jullie allebei duidelijk is wat de verwachtingen zijn van tevoren.

Mijn ontmoeting was in een caf, ergens op neutraal terein tussen onze twee woonplaatsen in. We hebben wat gedronken en daarna een wandeling gemaakt. Daarna weer een drankje en toen afscheid genomen. Ik heb van tevoren aangegeven dat ik om 14.30u weer weg moest en daar hebben we ons aan gehouden.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_175396882
Succes, en sta er niet raar van te kijken als er een seksuele aantrekking is tussen jullie.

Komt vaak voor namelijk als er nooit eerder contact is geweest, en beiden volwassen zijn. Dus dat erg verwarrend zijn, vandaar dat ik het je alvast meldt.

Vreemde toevoeging zul je denken, maar dan ben je alvast voorbereid.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')