abonnement Unibet Coolblue
pi_175305926
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Evert vindt het verrassend dat Woudenberg eens naar de bank is verdrongen. Het spijt me, maar bij dezen gooi ik Evert voor de bus.
Je had ook even koffie kunnen gaan halen.
Oh.
  Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 20:52:16 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175305931
0-1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175305933
0-1 Vilhenna

Dit is beslist
Oh.
  Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 20:52:55 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175305945
ZAP naar Hveen - PEC
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 20:53:23 #205
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_175305956
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom Guardado werd afgeschminkt als een jongen die er met de pet naar gooide en te verzadigd is weet ik wel niet wat. Het is echt een genot om die jongen te zien voetballen. Vooral tactisch klopte PSV gewoon niet, maar waarom die conclusie trekken als je ook gezellig dingen af kan schuiven op mentaliteit?!
De selectie was gewoon niet in balans. Er zat een enorm gat in de verdediging vanwege het wegvallen van Bruma, Pröpper was geen schim van het seizoen ervoor en datzelfde geldt voor Luuk de Jong. Dan is je complete as naar de getverderrie. Er waren heel veel factoren wat totaal niet klopte dat seizoen. Maar ik vind niet dat Guardado werd misbruikt.
Dit, dus.
pi_175306020
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De selectie was gewoon niet in balans. Er zat een enorm gat in de verdediging vanwege het wegvallen van Bruma, Pröpper was geen schim van het seizoen ervoor en datzelfde geldt voor Luuk de Jong. Dan is je complete as naar de getverderrie. Er waren heel veel factoren wat totaal niet klopte dat seizoen. Maar ik vind niet dat Guardado werd misbruikt.
Heeft Pröpper misschien niet gewoon moeite om in een ploeg te spelen die gedwongen wordt om in de kleine ruimtes aan te vallen en niet grote?
pi_175306072
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Heeft Pröpper misschien niet gewoon moeite om in een ploeg te spelen die gedwongen wordt om in de kleine ruimtes aan te vallen en niet grote?
Ik denk dat ie genoeg klasse heeft voor beide. Speelde prima in de Eredivisie, Champions League en nu ook in de Premier League. En ik denk dat ie ook daar volgend jaar klaar is om hogerop te gaan.
Dit, dus.
pi_175306087
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat ie genoeg klasse heeft voor beide. Speelde prima in de Eredivisie, Champions League en nu ook in de Premier League. En ik denk dat ie ook daar volgend jaar klaar is om hogerop te gaan.
Ligt eraan wat je met hogerop bedoelt, want alles onder de top 6 is een ongelofelijke chaos in de Premier League.
  Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 20:59:21 #210
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175306112
Flap flap
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175306125
Stijn Schaars en Michel Vlap entertainen.
pi_175306130
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je met hogerop bedoelt, want alles onder de top 6 is een ongelofelijke chaos in de Premier League.
Een ieder geval een team wat mee doet voor prijzen :D
Dit, dus.
pi_175306174
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 20:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Een ieder geval een team wat mee doet voor prijzen :D
Nou, nou, nou. Dat is wat overdreven, maar hij leert wel veel bij qua discipline. Amper een paar dagen nadat zijn transfer rond was, moest hij meteen tegen City en dat deed hij niet onverdienstelijk. Sindsdien heb ik niet veel wedstrijden gezien, maar ze spelen echt vreselijk compact.
pi_175306191
Prima afgemaakt
Oh.
  zaterdag 25 november 2017 @ 21:03:45 #215
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_175306229
jorgensen
pi_175306231
Circus Boer.
  Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 21:03:52 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175306235
leuk balletje van odegaard
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175306263
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nou, nou, nou. Dat is wat overdreven, maar hij leert wel veel bij qua discipline. Amper een paar dagen nadat zijn transfer rond was, moest hij meteen tegen City en dat deed hij niet onverdienstelijk. Sindsdien heb ik niet veel wedstrijden gezien, maar ze spelen echt vreselijk compact.
Meen ik echt. Als hij zo onbetwist blijft als nu kan hij rustig naar een team wat meedoen voor prijzen, zoals jij al aangeeft; top5/6. Wijnaldum bij Liverpool, ik acht het niet onmogelijk dat Pröpper ook niet bij zo'n team kan aansluiten. En dat doet mee voor shieldjes en cupjes.
Dit, dus.
pi_175306342
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Meen ik echt. Als hij zo onbetwist blijft als nu kan hij rustig naar een team wat meedoen voor prijzen, zoals jij al aangeeft; top5/6. Wijnaldum bij Liverpool, ik acht het niet onmogelijk dat Pröpper ook niet bij zo'n team kan aansluiten. En dat doet mee voor shieldjes en cupjes.
Alleen kan dat niet na één seizoentje of zo. Voor Klopp was Wijnaldum wel handig; eerste transferzomer en Wijnaldum is een typische Klopp-voetballer. Liverpool zoekt nu meer goede controleurs met voetbalkwaliteiten, zoals Naby Keita die ze halen. Dat is voor hen echt een volgende stap in consequent meedoen om de titel.

Ga naar een Watford of Leicester of zo die uitstekende coaches in dienst hebben en een stapje hoger qua niveau zijn dan wat een Brighton heeft. Met alle respect, Lewis fucking Dunk, Glen Murray en dat soort nobody's ga je niet enorm veel van leren.
pi_175306388
Ødegaard wordt niet begrepen.
  Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 21:10:54 #221
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175306391
de gemiddelde teamgenoot van oedegaard begrijpt hem niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175306405
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Alleen kan dat niet na één seizoentje of zo. Voor Klopp was Wijnaldum wel handig; eerste transferzomer en Wijnaldum is een typische Klopp-voetballer. Liverpool zoekt nu meer goede controleurs met voetbalkwaliteiten, zoals Naby Keita die ze halen. Dat is voor hen echt een volgende stap in consequent meedoen om de titel.

Ga naar een Watford of Leicester of zo die uitstekende coaches in dienst hebben en een stapje hoger qua niveau zijn dan wat een Brighton heeft. Met alle respect, Lewis fucking Dunk, Glen Murray en dat soort nobody's ga je niet enorm veel van leren.
Nee, daarom zeg ik ook na een seizoen of 2, misschien 3. Hij laat nu zien dat zijn kwaliteiten goed genoeg zijn om mee te kunnen draaien, maar als hij zich zo blijft ontwikkelen en hij kan daadwerkelijk meer bepalend zijn voor deze ploeg dan kan hij een toevoeging zijn aan een team wat standaard top 5 speelt.
Dit, dus.
pi_175306480
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik ook na een seizoen of 2, misschien 3. Hij laat nu zien dat zijn kwaliteiten goed genoeg zijn om mee te kunnen draaien, maar als hij zich zo blijft ontwikkelen en hij kan daadwerkelijk meer bepalend zijn voor deze ploeg dan kan hij een toevoeging zijn aan een team wat standaard top 5 speelt.
Ik denk niet dat daar plaats voor hem is, maar om je alleen scheel te staren op de Premier League vind ik ook iets overdreven. Andere competities zoals de Bundesliga/Serie A kunnen ook geschikt voor hem zijn.
  Moderator zaterdag 25 november 2017 @ 21:18:25 #224
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_175306555
Genottelijk weekendje voor mij in de manager _O_ Penalty en assist Leemans, assist Berghuis, assist Schaars, goal Niemeijer. Gisteren hield Bizot de nul... laat maar komen die punten.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_175306606
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2017 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genottelijk weekendje voor mij in de manager _O_ Penalty en assist Leemans, assist Berghuis, assist Schaars, goal Niemeijer. Gisteren hield Bizot de nul... laat maar komen die punten.
Reden voor een feestje
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')