abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 november 2017 @ 17:11:21 #51
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175282741
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is sowieso van de pot gerukt dat het bestuur van de organisatie Zwarte Piet verboden heeft :')
Hoezo is dat van de pot gerukt? Dat moeten ze toch lekker zelf weten?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175282746
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:10 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik wou dat Abed terug ging naar zijn eigen land.
alsof hij daar niet kan inloggen op fok :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 17:13:02 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175282771
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hoezo is dat van de pot gerukt? Dat moeten ze toch lekker zelf weten?
Ja, dat kunnen die scholen dus niet zelf meer weten. Het is het bestuur van de organisatie achter tig scholen in heel Utrecht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 17:14:13 #54
213457 engine
pi_175282785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen die scholen dus niet zelf meer weten. Het is het bestuur van de organisatie achter tig scholen in heel Utrecht.
Exact. En het bestuur van die hele organisatie heeft zelf besloten geen zwarte pieten te doen. Zelf besloten.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 24 november 2017 @ 17:14:14 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175282787
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, dat kunnen die scholen dus niet zelf meer weten. Het is het bestuur van de organisatie achter tig scholen in heel Utrecht.
Die die scholen beheren. Kortom, hun scholen, hun keuze (en ja dat geld andersom dus net zo goed wat mij betreft).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 17:15:34 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175282811
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:14 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Exact. En het bestuur van die hele organisatie heeft zelf besloten geen zwarte pieten te doen. Zelf besloten.
Ja, leuk dat je het er mee eens bent, maar dat betekent niet automatisch dat die scholen het ook konden besluiten. Dit besluit je in overleg met de ouders, op een zo'n laag mogelijk niveau. De Nederlandse overheid heeft er ook geen reet over te vertellen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175282859
Wat de fuck,

Vroeger gingen allerlei sport clubjes en vrijwilligers verkleed als zwarte piet naar scholen toe om pepernoten het lokaal in te smijten. Als je buiten in een winkelstraat (dat was een plek met fysieke webshops) liep dan moest je soms bukken om ze niet voor je knar te krijgen. Want erg goed gooien konden de verklede kassadames van middelbare leeftijd niet. :')

De hysterische SJW's van de schoolleiding doen net alsof er Razzia's geweest zijn, omdat zwarte piet op bezoek kwam op school. :')

En dan van de kindertjes het snoep weer afpakken _O- :')

Man man man wat een land
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 17:18:43 #58
213457 engine
pi_175282868
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, leuk dat je het er mee eens bent, maar dat betekent niet automatisch dat die scholen het ook konden besluiten. Dit besluit je in overleg met de ouders, op een zo'n laag mogelijk niveau. De Nederlandse overheid heeft er ook geen reet over te vertellen.
Die scholen hadden niks te besluiten inderdaad. En dat zou je kunnen doen, dat hoeft niet.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175282876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 16:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is ook een grens, al valt nog te bezien dat dat echt geroepen is. Ervaring leert dat de minderwaardigheidcomplexen zulke dingen vaak verzinnen, net als het vuurwerk bij de intocht.
Of zoals die eigenaar van het circus die zei dat hij was bedreigd en zijn spullen waren vernield en daarom weg moest, terwijl in werkelijkheid het circus een fail was, de entreeprijs te hoog en hij zelf onenigheid had geschopt met de financierder en zijn personeel niet op de hoogte had gebracht en daarom vertrok.

Blijft vreemd dat, als je zelf zegt geen mening te hebben, je wel al een hele week commentaar hebt op de acties van de anti-groep en de acties van de pro-groep steevast probeert te verzachten of goed probeert te praten.

Wees nou eens eerlijk. Zeg of dat je eigenlijk toch bij het pro-kamp hoort en die acties niet afkeurt of veroordeel alle acties.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 17:19:26 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175282877
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:18 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Die scholen hadden niks te besluiten inderdaad. En dat zou je kunnen doen, dat hoeft niet.
Je had echt moord en brand geschreeuwd als het tegenovergestelde besloten was, ik weet het zeker :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 17:19:47 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175282880
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:19 schreef FYazz het volgende:

[..]

Of zoals die eigenaar van het circus die zei dat hij was bedreigd en zijn spullen waren vernield en daarom weg moest, terwijl in werkelijkheid het circus een fail was, de entreeprijs te hoog en hij zelf onenigheid had geschopt met de financierder en zijn personeel niet op de hoogte had gebracht en daarom vertrok.

Blijft vreemd dat, als je zelf zegt geen mening te hebben, je wel al een hele week commentaar hebt op de acties van de anti-groep en de acties van de pro-groep steevast probeert te verzachten of goed probeert te praten.

Wees nou eens eerlijk. Zeg of dat je eigenlijk toch bij het pro-kamp hoort en die acties niet afkeurt of veroordeel alle acties.
Die vernielingen zijn echt aangericht hè.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175282888
De inval was in de school van mijn dochter. Het gebeurde toen ik mijn dochter uit school haalde. Mijn observatie was dat de Pieten op het plein bleven en dat ze geen vervelende opmerkingen hebben gemaakt naar een leerkracht. De sfeer was eerder jolig dan vervelend . Mijn nog in Sint gelovende dochter vond de Pieten "grappig".
Wij als ouders zijn geïnformeerd dat er GEEN aangifte gedaan is door get schoolhoofd omdat er niets strafbaars is gebeurd. Dit zijn natuurlijk slechts mijn persoonlijke observaties en kan best iets gemist hebben. In de media lees ik in ieder geval andere zaken dan dat ik zelf ervaren heb of als informatie van school gekregen heb.
pi_175282906
WAGENINGEN - Een aantal Wageningers is een digitale petitie gestart om het uiterlijk van 'Piet' in Wageningen te veranderen. In Wageningen waren er zaterdag louter zwarte pieten bij de intocht van Sint Nicolaas. Vorig jaar was er wel een enkele roetveegpiet, maar dit jaar was daar niemand voor te porren, zo liet de organisatie al eerder weten.

_O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_175282911
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:18 schreef Nintex het volgende:
Wat de fuck,

Vroeger gingen allerlei sport clubjes en vrijwilligers verkleed als zwarte piet naar scholen toe om pepernoten het lokaal in te smijten. Als je buiten in een winkelstraat (dat was een plek met fysieke webshops) liep dan moest je soms bukken om ze niet voor je knar te krijgen. Want erg goed gooien konden de verklede kassadames van middelbare leeftijd niet. :')

De hysterische SJW's van de schoolleiding doen net alsof er Razzia's geweest zijn, omdat zwarte piet op bezoek kwam op school. :')

En dan van de kindertjes het snoep weer afpakken _O- :')

Man man man wat een land
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat die actiegroep de school binnen gegaan is. Omdat deze school waarschijnlijk al bekend stond om hun zielige anti-zwarte pieten gedrag. De verklaring van de directeur zal dan ook wel pure onzin zijn om deze actiegroep in een kwaad daglicht te zetten.

Het erge is nog wel dat de media dit zo verdraait dat het lijkt alsof de gestapo een school binnen gevallen is en er doorheen gemarcheerd heeft.
pi_175282912
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:20 schreef Coppi het volgende:
De inval was in de school van mijn dochter. Het gebeurde toen ik mijn dochter uit school haalde. Mijn observatie was dat de Pieten op het plein bleven en dat ze geen vervelende opmerkingen hebben gemaakt naar een leerkracht. De sfeer was eerder jolig dan vervelend . Mijn nog in Sint gelovende dochter vond de Pieten "grappig".
Wij als ouders zijn geïnformeerd dat er GEEN aangifte gedaan is door get schoolhoofd omdat er niets strafbaars is gebeurd. Dit zijn natuurlijk slechts mijn persoonlijke observaties en kan best iets gemist hebben. In de media lees ik in ieder geval andere zaken dan dat ik zelf ervaren heb of als informatie van school gekregen heb.
Grappig om te lezen. Kan je daar nog wat meer over vertellen?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 17:22:30 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175282932
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:20 schreef Coppi het volgende:
De inval was in de school van mijn dochter. Het gebeurde toen ik mijn dochter uit school haalde. Mijn observatie was dat de Pieten op het plein bleven en dat ze geen vervelende opmerkingen hebben gemaakt naar een leerkracht. De sfeer was eerder jolig dan vervelend . Mijn nog in Sint gelovende dochter vond de Pieten "grappig".
Wij als ouders zijn geïnformeerd dat er GEEN aangifte gedaan is door get schoolhoofd omdat er niets strafbaars is gebeurd. Dit zijn natuurlijk slechts mijn persoonlijke observaties en kan best iets gemist hebben. In de media lees ik in ieder geval andere zaken dan dat ik zelf ervaren heb of als informatie van school gekregen heb.
Kijk, ik verwachtte al zoiets. In dat geval is het echt een topactie ^O^
En de persoon die met de pers heeft gesproken een oprechte mafketel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175282945
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:20 schreef Coppi het volgende:
De inval was in de school van mijn dochter. Het gebeurde toen ik mijn dochter uit school haalde. Mijn observatie was dat de Pieten op het plein bleven en dat ze geen vervelende opmerkingen hebben gemaakt naar een leerkracht. De sfeer was eerder jolig dan vervelend . Mijn nog in Sint gelovende dochter vond de Pieten "grappig".
Wij als ouders zijn geïnformeerd dat er GEEN aangifte gedaan is door get schoolhoofd omdat er niets strafbaars is gebeurd. Dit zijn natuurlijk slechts mijn persoonlijke observaties en kan best iets gemist hebben. In de media lees ik in ieder geval andere zaken dan dat ik zelf ervaren heb of als informatie van school gekregen heb.
Precies wat we al verwacht hadden. Zo werkt de (door linkse elite gesponsorde) media.
pi_175282959
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:20 schreef Coppi het volgende:
De inval was in de school van mijn dochter. Het gebeurde toen ik mijn dochter uit school haalde. Mijn observatie was dat de Pieten op het plein bleven en dat ze geen vervelende opmerkingen hebben gemaakt naar een leerkracht. De sfeer was eerder jolig dan vervelend . Mijn nog in Sint gelovende dochter vond de Pieten "grappig".
Wij als ouders zijn geïnformeerd dat er GEEN aangifte gedaan is door get schoolhoofd omdat er niets strafbaars is gebeurd. Dit zijn natuurlijk slechts mijn persoonlijke observaties en kan best iets gemist hebben. In de media lees ik in ieder geval andere zaken dan dat ik zelf ervaren heb of als informatie van school gekregen heb.
Bedankt voor je bericht
Waarom kloppen ze het dan zo op en noemen ze het in de media een inval ?
Als ze op het plein bleven is er toch geen sprake van een inval ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 24 november 2017 @ 17:24:12 #69
213457 engine
pi_175282971
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je had echt moord en brand geschreeuwd als het tegenovergestelde besloten was, ik weet het zeker :')
Oh okay, Nattekat weet het zeker. De man weet alles _O_ Misschien nog wat zelfverzonnen feitjes net voor het weekend?

Het ging erom of dat "van de pot gerukt" was. En nee, het is helemaal niet van de pot gerukt als je als organisatie een besluit neemt voor de hele organisatie. Daar zullen ze vast wel over nagedacht hebben.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 17:24:32 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175282977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Bedankt voor je bericht
Waarom kloppen ze het dan zo op en noemen ze het in de media een inval ?
Als ze op het plein bleven is er toch geen sprake van een inval ?
Vaak zijn het de personen die het compleet opblazen ook de personen die naar de pers lopen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175282980
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Bedankt voor je bericht
Waarom kloppen ze het dan zo op en noemen ze het in de media een inval ?
Als ze op het plein bleven is er toch geen sprake van een inval ?
Omdat de media zich voornamelijk achter het anti kamp schaart. Media = voornamelijk links = sjw's = Nederlandse overheid.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 november 2017 @ 17:25:24 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175282990
Goed, hoe gaan we dit in het nieuws krijgen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175283002
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja, leuk dat je het er mee eens bent, maar dat betekent niet automatisch dat die scholen het ook konden besluiten. Dit besluit je in overleg met de ouders, op een zo'n laag mogelijk niveau. De Nederlandse overheid heeft er ook geen reet over te vertellen.
De Nederlandse overheid betaalt, dus zij hebben wel degelijk wat te zeggen over de uitingen van de instelling die zij financieel steunen.

Ik ben het met je eens dat een gesprek met de ouders wel netjes was geweest. Weet eigenlijk niet of dit gesprek nooit heeft plaatsgevonden, kan alleen terugvinden dat enkele ouders erop tegen zijn, maar niet hoe de rest van de ouders hierover denken en of hierover is gesproken.
pi_175283004
Leerkrachten hebben de actievoerders de school weer uitgezet.
staat er in het AD
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 24 november 2017 @ 17:26:21 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175283006
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 17:20 schreef Coppi het volgende:
De inval was in de school van mijn dochter. Het gebeurde toen ik mijn dochter uit school haalde. Mijn observatie was dat de Pieten op het plein bleven en dat ze geen vervelende opmerkingen hebben gemaakt naar een leerkracht. De sfeer was eerder jolig dan vervelend . Mijn nog in Sint gelovende dochter vond de Pieten "grappig".
Wij als ouders zijn geïnformeerd dat er GEEN aangifte gedaan is door get schoolhoofd omdat er niets strafbaars is gebeurd. Dit zijn natuurlijk slechts mijn persoonlijke observaties en kan best iets gemist hebben. In de media lees ik in ieder geval andere zaken dan dat ik zelf ervaren heb of als informatie van school gekregen heb.
Als dit echt zo is dan vind ik het zeker geen drama, wel als er wel dingen geroepen zijn als ga terug naar je eigen land.
Jouw lezing vind ik vooral flauw gedrag, ik vind dat hele opdringen van de eigen zienswijze aan beide kanten erg flauw. Laat mensen en organisaties gewoon zelf kiezen wat ze willen, bemoei je daar niet mee.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')