abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175417901
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 04:41 schreef djh77 het volgende:
Volgens GvE zijn er ook investeerders positief over de 48-uurs termijn.... Toch bijzonder gezien de 100% negatieve reacties op dit forum

[..]

Sybren je hebt heel veel werk te doen om de communicatie op orde te krijgen: https://www.geldvoorelkaa(...)er-communicatie.aspx
GvE gaat steeds meer in hun eigen wereldje leven. Goed om te lezen dat GvE zo heeft aangedrongen op het gedrocht 48-uurs termijn, dan weet ik ook wie ik er op af kan rekenen :(
pi_175417918
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:10 schreef djh77 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank!
Ik laat hem aan mij voorbij gaan.
pi_175417987
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 06:04 schreef ETphonehome het volgende:

[..]

Ik denk dat GvE die 6000 euro per maand beter had kunnen gebruiken door een default manager aan te nemen, ipv een communicatie manager.
GvE werkt hard aan de voorkant: projecten binnen halen, binnen 2 jaar naar 500 miljoen, dat was hun doel na het weer zelfstandig worden. Nu wordt hier een mr. goed nieuws show aan toegevoegd.
Ik keek zojuist nog eens naar het team op de website: administratie, crowdfundbemiddelaars, en risk managers, alles aan de inkomende kant lijkt wel aardig op zijn plek, maar ze vergeten wat mij betreft de stop in het bad te duwen.
Communicatie mbt default projecten is steeds te laat, ook toegezegde en aangekondigde updates
en betalingen op probleemprojecten blijven keer op keer uit. En dan heb ik het niet alleen over toezeggingen in de algemene mailings, maar ook over toezeggingen in individueel mailverkeer tussen de directie, en mij als investeerder.
Daarnaast moeten naar mijn mening ook de inning bij default projecten (denk aan een Meat and Co, en nog een aantal anderen die niet failliet zijn, maar wel gestopt met betalen) veel assertiever.
Ik heb de indruk dat een behoorlijk deel van de investeerders die sinds een aantal jaar investeren bij GvE aan het afhaken zijn, en dat de goed nieuws show hierbij voor vervangende investeerders moet zorgen.
Mee eens. Eigenlijk erger ik mij aan zo ongeveer de hele nieuwsbrief. Ook erg zwak van GvE om de internetconsultatie anoniem in te vullen maar vervolgens wel in de nieuwsbrief te verwijzen naar de reacties van anderen die wel open communiceren.
pi_175418902
Maar GVE verdient natuurlijk niets aan een default manager, daar profiteren alleen de investeerders van...ze kunnen beter nieuwe projecten binnenhalen, ze willen natuurlijk wel "de grootste blijven" en nog meer van dat soort borstklopperij.

Ze (AFM of de platforms zelf) zouden ook moeten aandringen op het vermelden van het percentage recovery bij een default bij alle platforms.
pi_175419102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 08:50 schreef Red_arrow het volgende:
Maar GVE verdient natuurlijk niets aan een default manager, daar profiteren alleen de investeerders van...ze kunnen beter nieuwe projecten binnenhalen, ze willen natuurlijk wel "de grootste blijven" en nog meer van dat soort borstklopperij.

Ze (AFM of de platforms zelf) zouden ook moeten aandringen op het vermelden van het percentage recovery bij een default bij alle platforms.
Dat zou best wel eens een afweging bij GvE geweest kunnen zijn. Nu is dit natuurlijk het ultieme korte termijn denken!
De early adapters, en de mensen die nu een paar jaar meedoen gaan nu verschillen zien tussen default afhandelingen, en afschrijvingen per platform. Dat zal heus wel een keer in een cijfer gevangen gaan worden, als dit eenmaal gebeurd droogt de vijver met potentiele investeerders natuurlijk heel snel op. Vertrouwen komt te voet, en gaat te paard.
pi_175419303
quote:
Volgens GvE zijn er ook investeerders positief over de 48-uurs termijn.... Toch bijzonder gezien de 100% negatieve reacties op dit forum

[..]

Sybren je hebt heel veel werk te doen om de communicatie op orde te krijgen: https://www.geldvoorelkaa(...)er-communicatie.aspx
Ik heb maar even de moeite genomen om GvE te laten weten hoe ik denk over de 48-uurs termijn, de reacties die ze ontvangen moeten natuurlijk wel representatief zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:45 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nope. Ik ben niet verbonden aan SiG.

Hun concept staat mij echter wel enorm aan, vooral omdat ik flink teleurgesteld ben in de zekerheden die andere crowdfunding projecten bieden. Mijn enige betrokkenheid is dat ik als investeerder een grote som geld in hun projecten heb zitten en daarom ook hoop dat het voorspoedig met SiG gaat.
Mee eens, van de 50+ platformen gaan er straks een stuk minder overblijven en daar mag SiG van mij best bij zitten.
pi_175419328
quote:

[..]

quote:
48uur inzagetermijn

Goede stap

Geldvoorelkaar.nl heeft lang op een dergelijke maatregel aangedrongen. Directeur Edwin Adams: 'Wij vinden het belangrijk dat investeerders een weloverwogen keuze maken en zich goed inlezen in de projecten waar ze hun geld in steken.
Aldus de spin doctors van gve.
Blijkbaar vonden ze het niet belangrijk genoeg om het in te voeren, maar hebben ze eerst wettelijke maatregelen afgewacht |:(
pi_175420902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:29 schreef Certeco het volgende:

[..]

Ik heb maar even de moeite genomen om GvE te laten weten hoe ik denk over de 48-uurs termijn, de reacties die ze ontvangen moeten natuurlijk wel representatief zijn.
Heb ook maar een mailtje gestuurd.

Je zou bijna denken dat Trump de nieuwe eigenaar is van GVE.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_175421226
Wie nog in roestige auto's en gas wil investeren, het kan nog heel even :)
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:33:23 #185
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_175421484
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:22 schreef obligataire het volgende:
Wie nog in roestige auto's en gas wil investeren, het kan nog heel even :)
en zou jij ons dat aanraden?

en hij zit al vol ;)
pi_175421585
project Utrecht (SiG) zit ook vol:
https://investeren.sameni(...)straat-19-te-utrecht
Een + voor: Jobmaniac, Lab services, Tilli kassa, ABV Consultancy, Havinga kozijnen, MDF Training, Fredbuurman, WPC-meubelshop, BNAB, Luehof outdoor, Doner Town, Coffee Company, E&G Partyverzorging, Wiebke Weihnachten, Lacy Lion, personal fitness
pi_175421723
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:39 schreef djh77 het volgende:
project Utrecht (SiG) zit ook vol:
https://investeren.sameni(...)straat-19-te-utrecht
De laatste investeerder heeft er even zo'n 20k ingestort.
Maar mooi dat er weer een succes is.
pi_175421740
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:47 schreef dyna18 het volgende:

[..]

*O*
pi_175422153
Nieuwe waterspelletjes op ccf (2e lening):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een + voor: Jobmaniac, Lab services, Tilli kassa, ABV Consultancy, Havinga kozijnen, MDF Training, Fredbuurman, WPC-meubelshop, BNAB, Luehof outdoor, Doner Town, Coffee Company, E&G Partyverzorging, Wiebke Weihnachten, Lacy Lion, personal fitness
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:26:41 #190
421881 dubbeltjez
dubbeltje wordt kwartje?
pi_175422434
nieuwe op investormatch

MyID
Doelbedrag ¤ 200.000,- Annuīteitenlening
Rente 8% .28 G-PD %
Looptijd 36 mnd
pi_175422634
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:26 schreef dubbeltjez het volgende:
nieuwe op investormatch

MyID
Doelbedrag ¤ 200.000,- Annuīteitenlening
Rente 8% .28 G-PD %
Looptijd 36 mnd
Staat al 3 dagen online *)
pi_175422787
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:12 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe waterspelletjes op ccf (2e lening):
SPOILER
Lekker weer voor waterspelletjes :)

Ik sla over, ben niet zo’n fan van 2e leningen.
pi_175422815
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:33 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

en zou jij ons dat aanraden?

Nee😀
  vrijdag 1 december 2017 @ 12:48:05 #194
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_175422882
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:44 schreef obligataire het volgende:

[..]

Nee😀
dat vermoeden had ik al :D
pi_175423581
Update ontvangen m.b.t. KoM's Special Trees
De Lasten tot Incasso's zijn nu (pas) verstuurd naar de advocaat en deze gaat nu de dagvaarding maken welke aan Van de Kimmenade zal worden betekend. Daarna gaat de rechtbank er zijn plasje over doen… Het gaat allemaal nog wel even duren dus.
pi_175423823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 12:48 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

dat vermoeden had ik al :D
Die hadden we al besproken hier, slecht project m.i., maar dat vonden de investeerders blijkbaar ook want , nou nou, om 11;22u nog niet vol dan moet het wel een hele slechte zijn _O-
pi_175423842
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:47 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ja ik dacht, ik moet toch iets doen met mijn 13e maand :7 :7
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:30:40 #198
400021 Faraday01
Inducing, Biatlonfan
pi_175423941
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:25 schreef obligataire het volgende:

[..]

Ja ik dacht, ik moet toch iets doen met mijn 13e maand :7 :7
lekker vroege dertiende maand :7
pi_175424180
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:33 schreef Certeco het volgende:
Over 48 uur een nieuw SiG-project, wederom op de Mathenesserweg:
https://investeren.sameni(...)g-46-c1-te-rotterdam
Als ik de WOZ waarde van dit pand wil controleren dan is deze locatie niet terug te vinden bij het WOZ-waardeloket. Volgens SiG komt dit vaker voor in Rotterdam en heeft dit te maken met de etage waar dit appartement zit. Voor mij allemaal een beetje wazig waardoor ik nu twijfel of ik deze wel of niet ga meepakken. Hier iemand die daar mee over weet?
pi_175424566
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:30 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

lekker vroege dertiende maand :7
De betaalmail komt pas later :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')