abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175280023
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:35 schreef Chai het volgende:

Hoezo denken je familie en vrienden eerder aan drugs dan aan een psychose dan? Zeker omdat het al eerder is gebeurd.

Vind het ook eng dat de crisisdienst je om dezelfde reden afwimpelde. :o Waar moet een mens met een psychose (waarvan dat ook nog niet bekend is, bijvoorbeeld bij de eerste keer) dan heen?
Omdat ik in het verleden wel drugs gebruikte, het was dus niet een gekke gedachte.

Er zijn sowieso niet zoveel dingen die ze kunnen doen, als je zelf niet opgenomen wilt worden. Dan moet je al een gevaar zijn voor de omgeving of jezelf, willen ze iets doen. En de eerste 5/6 dagen was ik onsamenhangend, maar leek het alsof ik verder mezelf wel kon redden. Pas de laatste dagen ging ik echt volledig in de flip.
pi_175280363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 14:42 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Omdat ik in het verleden wel drugs gebruikte, het was dus niet een gekke gedachte.

Er zijn sowieso niet zoveel dingen die ze kunnen doen, als je zelf niet opgenomen wilt worden. Dan moet je al een gevaar zijn voor de omgeving of jezelf, willen ze iets doen. En de eerste 5/6 dagen was ik onsamenhangend, maar leek het alsof ik verder mezelf wel kon redden. Pas de laatste dagen ging ik echt volledig in de flip.
En heb je op het laatst goede hulp gekregen? Of eerst geslapen en toen zelf naar dokter gegaan?

En wanneer iemand niet wil slapen en door de psychose geen hulp wil, moet je die dan als naaste maar goed in de gaten houden totdat het wel gevaarlijk wordt?
Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef 8777 het volgende:
De vrouwelijke fokkers zijn halve mannen. Vooral Chai.
pi_175280480
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 november 2017 15:00 schreef Chai het volgende:

En heb je op het laatst goede hulp gekregen? Of eerst geslapen en toen zelf naar dokter gegaan?

En wanneer iemand niet wil slapen en door de psychose geen hulp wil, moet je die dan als naaste maar goed in de gaten houden totdat het wel gevaarlijk wordt?
Op het laatst had mijn zusje door wat er was. Die is naast me blijven zitten tot in slaap viel. De dokter is op een geven moment elke dag langsgeweest.

Niet elke psychose is het zelfde. In mijn geval had ik ook niet geslapen, wat een oorzaak kan zijn, maar ook koffie kan het triggeren. Normaal gesproken hadden ze een dosis antipsychotice kunnen toedienen, het was dat ik zelf eerst wilde slapen voordat ik iets anders wilde proberen. Maar ze kunnen je niet zomaar opnemen of vastzetten. Dat had mijn familie graag gewild, die wisten ook niet zo goed wat ze met me moesten en zullen zelf wel bang zijn geweest.
  vrijdag 24 november 2017 @ 15:51:43 #54
165264 puzziepie
C'est La Fucking Vie
pi_175281371
Fijn dat het weer beter gaat Joopz O+ :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 24 november 2017 @ 16:14:06 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175281754
Welkom terug, lekker weer met je voeten op de aarde ipv met je geest tussen hier en daar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator vrijdag 24 november 2017 @ 16:28:54 #56
273461 crew  AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175282012
Hele verhaal niet meegekregen, maar blij dat het beter gaat!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
pi_175287446
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 11:40 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Er zijn daarnaast zat mensen hier die mijn privegegevens hebben en mij zelf hebben benaderd, nadat ze mijn posts hebben gelezen. Dat vangnet heb ik hier dus al, maar dat werkt alleen met mensen van wie ik iets aanneem. Heb overigens van een aantal mods een dm gekregen en heb daar wel iets mee gedaan.
Wat is Fok! toch een geweldig iets! _O_ _O_ _O_
pi_175294275
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 november 2017 12:13 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ho ho.. Geen hulp gezocht!? Ik heb vanaf de eerste dag hulp gezocht. Heb het ziekenhuis gebeld, de dokter, mijn ouders, broer, zus, vrienden.. Ik was de enige die wist dat ik in een psychose zat, de rest wilde mij niet geloven. Ben steeds op zoek gegaan naar hulp, maar men dacht dat ik drugs had gebruikt, of gewoon vervelend was. En er zijn zat mensen hier die mij persoonlijk bij gestaan hebben, je oordeel is dus onnodig.

Overigens wel knap dat je tussendoor ook nog een mening over mijn persoon weet weg te werken..
Heb dit allemaal niet mee gekregen maar vind dit echt naar om te lezen. :{

Ben blij dat het weer goed met je gaat!
pi_175295707
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 08:44 schreef Yasmin23 het volgende:

Heb dit allemaal niet mee gekregen maar vind dit echt naar om te lezen. :{

Ben blij dat het weer goed met je gaat!
Het is uiteindelijk goed gekomen, dus allemaal niet voor niets geweest.

en O+
pi_175345294
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 november 2017 09:37 schreef STING het volgende:

[..]

Er werken op dit moment nog teams van wetenschappers om sommige van je posts te ontcijferen O-)
_O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 10:59 schreef Jopie78 het volgende:
Ow, en er was iets met ondertitels en namen. Die spraken waarheid.. Het was dus heel belangrijk wat je ondertitel was... :@
Dat jouw geest op dat moment nog enigszins kon leven met mijn 'tja...' dan. :P Althans, het lk er (van mij uit gezien) op van wel... :D Ik zou er zlf in die toestand vermoedelijk eerder agressief van worden. Zo van: wat nou "tja..."?! Tyf op stom FOK!-vervuilend individu! :( :+

Maar fijn dat je terug bent, Jopie78! En wat een heftig gebeuren... gelukkig gaat het nu weer (wat) beter en gefeliciteerd ook nog met de schone scan! :*
pi_175345420
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:47 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Het is uiteindelijk goed gekomen, dus allemaal niet voor niets geweest.

en O+
Had je deze wijsheid al voor dit hele gebeuren?

''God is dood! Jij bent vanaf nu God!''
pi_175345488
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:44 schreef Forbry het volgende:

Dat jouw geest op dat moment nog enigszins kon leven met mijn 'tja...' dan. :P Althans, het lk er (van mij uit gezien) op van wel... :D Ik zou er zlf in die toestand vermoedelijk eerder agressief van worden. Zo van: wat nou "tja..."?! Tyf op stom FOK!-vervuilend individu! :( :+

Maar fijn dat je terug bent, Jopie78! En wat een heftig gebeuren... gelukkig gaat het nu weer (wat) beter en gefeliciteerd ook nog met de schone scan! :*
O+

Er zat geen druppel agressie in me, was thuis heel senang en de meeste tijd had ik oordopjes in en muziek aan staan. Danste de emoties eruit. Die "Tja." sloeg dan op jou en zou aangeven dat jij in twijfel leeft. Als je me in DM aangesproken had, was ik wrs gaan vertellen dat je niet moet twijfelen, dat IK JE ZIE en dat ik je in gedachten vasthou...

Het was vooral eng voor anderen, voor mij was het fantastisch.
Das ook de ellende, nu moet ik volgende keer als ik me geweldig voel, gaan oppassen dat het niet doorslaat. Lastig. ;)
pi_175349082
Hij is terug _O_ _O_ _O_
pi_175349248
quote:
14s.gif Op maandag 27 november 2017 21:30 schreef Mojo.jojo het volgende:
Hij is terug _O_ _O_ _O_
Hadden we 't leuk? :D
pi_175350443
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:51 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

O+

Er zat geen druppel agressie in me, was thuis heel senang en de meeste tijd had ik oordopjes in en muziek aan staan. Danste de emoties eruit. Die "Tja." sloeg dan op jou en zou aangeven dat jij in twijfel leeft. Als je me in DM aangesproken had, was ik wrs gaan vertellen dat je niet moet twijfelen, dat IK JE ZIE en dat ik je in gedachten vasthou...

Het was vooral eng voor anderen, voor mij was het fantastisch.
Das ook de ellende, nu moet ik volgende keer als ik me geweldig voel, gaan oppassen dat het niet doorslaat. Lastig. ;)
De 'tja...' is meer bedoeld in nonchalante en/of onverschillige zin dan in twijfelachtige zin, maar
desalniettemin zou die reactie lief zijn geweest en wel helemaal in lijn met andere dingen die ik je zag schrijven ja :P

Ik kan mij voorstellen dat dat laatste heel lastig is. Ik wens je daarin voor de toekomst een goede balans! :*
pi_175353847
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 19:49 schreef Protoplanet het volgende:

Had je deze wijsheid al voor dit hele gebeuren?

''God is dood! Jij bent vanaf nu God!''
Oh ja, daar was ik al mee bezig. Was puur mij, dus alles wat ik zei zat er al in. Ben normaal heel hard en koud in mijn communicatie, maar blijkbaar zit daar een heel lief en zacht persoon onder. ;)

En ik kan bijna niets meer op FOK!, heb bijna geen rechten meer, dus kan het ook niet wijzigen. :@

[ Bericht 15% gewijzigd door Jopie78 op 28-11-2017 06:19:38 ]
pi_175353851
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 05:55 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Oh ja, daar was ik al mee bezig.

En ik kan bijna niets meer op FOK!, heb bijna geen rechten meer, dus kan het ook niet wijzigen. :@
Hoe komt dat?
How I'll never be anything I hate
You smile, mention something that you like
How you'd have a happy life
if you did the things you like
  dinsdag 28 november 2017 @ 06:00:05 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175353853
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 05:55 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Oh ja, daar was ik al mee bezig.

Wat wou je wijzigen? :?
The love you take is equal to the love you make.
pi_175353855
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 05:58 schreef Molo het volgende:

Hoe komt dat?
Dat van die rechten? Geen idee. Heb nu een grijze versie, zonder emoticons en UI's. Zie eigenlijk alleen platte tekst.
pi_175353856
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Posts leeghalen misschien?
pi_175353857
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:00 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat van die rechten? Geen idee. Heb nu een grijze versie, zonder emoticons en UI's. Zie eigenlijk alleen platte tekst.
Kun je dat zelf niet in je profiel/instellingen veranderen?
  dinsdag 28 november 2017 @ 06:02:08 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175353860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:00 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat zal aan je instellingen liggen, niet aan je rechten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_175353861
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:00 schreef Lienekien het volgende:

Niets.. Kan ook geen plaatje plakken van hoe het eruit ziet. Het was ineens zo. Als ik uitlog en fok bekijk zonder in te loggen zie ik wel alles normaal, maar ingelogd ga ik gelijk naar een impulsvrije versie.

Weet eigenlijk niet waarom. Er is ook niets over gezegd.
pi_175353863
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:02 schreef Lienekien het volgende:

Dat zal aan je instellingen liggen, niet aan je rechten.
Ik kan niet meer bij de instellingen..
pi_175353865
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 06:03 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ik kan niet meer bij de instellingen..
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest