abonnement Unibet Coolblue
pi_175645704
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:28 schreef stevieU2 het volgende:

[..]

Gaan je dan niet kijken als ze er wel staan? Toch jammer dat een headline spot dan wordt gevuld door een band die je liever niet ziet komen.....
Ik ga sowieso niet naar DTRH :P. Maar om je vraag te bandwoorden. Hypocriet als ik ben zou ik gewoon gaan kijken. Ik zou volledig begrip hebben voor een boycot, maar doen ze het niet dan is dat het recht van DTRH en dan denk ik het er mijne van.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 11-12-2017 14:51:54 ]
pi_175645915
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik ga sowieso niet naar DTRH :P. Maar om je vraag te bandwoorden. Hypocriet als ik ben zou ik gewoon gaan kijken. Ik zou volledig begrip hebben voor een boycot, maar doen ze het dan is dat het recht van DTRH en dan denk ik het er mijne van.
Thx voor je perspectief... en ik vind hun muziek wel aardig maar niet bijzonder dus voor mij is het geen "big loss" ze links te laten liggen behalve dat ik op die spot dan liever een andere band zou zien dan respectloze gasten...
pi_175646022
Maar ben wel benieuwd naar het antwoord van DTRH.
pi_175646358
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ben wel benieuwd naar het antwoord van DTRH.
Ik laat het jullie vanzelfsprekend weten :Y
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 december 2017 @ 15:56:44 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175647544
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:08 schreef stevieU2 het volgende:
Zojuist onderstaande mail verstuurd naar MOJO....

Beste Mojo,

Ik neem aan dat jullie op de hoogte zijn van de gebeurtenissen tijdens het recente optreden van QOTSA in USA. Jullie hebben hen geboekt voor DTRH en ik wil jullie vragen deze boeking te herzien.

De veiligheid en waardigheid van het publiek staat neem ik aan voorop bij ieder optreden. Als publiek ben je daar zelf ook verantwoordelijk voor, plus op elkaar letten voor een goede sfeer en en leuke concert/festival hebben. In vrijheid en verbondeheid.met de artiest.

Echter wanneer artiesten (een fotograve in) het publiek schoppen, verwonden en uitlachen en daarnaast nog een vorm van automutulatie toepassen om vervolgens het publiek uit te schelden en dikke middelvingers te geven, gaat het te ver wat mij (en velen) betreft.

Zij als band en jullie als boekers, hebben een verantwoordelijkheid het voor iedereen veilig en verbonden te houden op DTRH. Deze (zanger van de) band kan dit blijkbaar niet en daarom roep ik jullie op je verantwoordelijkheid te nemen en QOTSA te cancellen voor DTRH 2018. Dit alles heeft niets met artistiek vrijhheid te maken, wel met maatschappelijke verantwoordelijkheid, ook van jullie kant!
Dit soort gedrag hoort niet thuis op jullie geweldige festival!

Hartelijke groet en veel succes met het organiseren van DTRH,
Stefan


Voel je vrij hetzelfde te doen mijn tekst te kopiėren als je je erin kan vinden :Y
wat is een fotograve?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175647857
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat is een fotograve?
Gaap.... :Z
  maandag 11 december 2017 @ 18:32:21 #132
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_175651402
Hij heeft inmiddels excuses aangeboden..
  maandag 11 december 2017 @ 19:31:51 #133
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175653006
Maar wat is nou een fotograve?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 11 december 2017 @ 19:33:01 #134
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175653048
Nee grapje hoor. Van mij hoeven ze ook niet te komen, ben ook wel benieuwd naar het antwoord.

Als ze toch komen vind ik het ook niet heel erg, maar als ik weet wat voor een debiel daar op het podium staat dan voelt het toch minder ofzo
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 11 december 2017 @ 19:33:45 #135
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175653077
Jezelf op het podium met een mes in je hoofd snijden terwijl je “fuck muse” roept, nee dan gaat het wel goed met je denk ik
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175659322
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:08 schreef stevieU2 het volgende:
Zojuist onderstaande mail verstuurd naar MOJO....

Beste Mojo,

Ik neem aan dat jullie op de hoogte zijn van de gebeurtenissen tijdens het recente optreden van QOTSA in USA. Jullie hebben hen geboekt voor DTRH en ik wil jullie vragen deze boeking te herzien.

De veiligheid en waardigheid van het publiek staat neem ik aan voorop bij ieder optreden. Als publiek ben je daar zelf ook verantwoordelijk voor, plus op elkaar letten voor een goede sfeer en en leuke concert/festival hebben. In vrijheid en verbondeheid.met de artiest.

Echter wanneer artiesten (een fotograve in) het publiek schoppen, verwonden en uitlachen en daarnaast nog een vorm van automutulatie toepassen om vervolgens het publiek uit te schelden en dikke middelvingers te geven, gaat het te ver wat mij (en velen) betreft.

Zij als band en jullie als boekers, hebben een verantwoordelijkheid het voor iedereen veilig en verbonden te houden op DTRH. Deze (zanger van de) band kan dit blijkbaar niet en daarom roep ik jullie op je verantwoordelijkheid te nemen en QOTSA te cancellen voor DTRH 2018. Dit alles heeft niets met artistiek vrijhheid te maken, wel met maatschappelijke verantwoordelijkheid, ook van jullie kant!
Dit soort gedrag hoort niet thuis op jullie geweldige festival!

Hartelijke groet en veel succes met het organiseren van DTRH,
Stefan


Voel je vrij hetzelfde te doen mijn tekst te kopiėren als je je erin kan vinden :Y
:’)
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_175661566
Sneu zulk gedrag van een artiest.
Als je een band/artiest goed vindt en dan doen ze dit dan heb je gemengde gevoelens. Ene kant ben je pissig en wil je dat soort mensen/bands links laten liggen, andere kant vind je de band wel heel erg goed.
Hun komst naar DTRH was wel de grootste reden om het festival komend jaar te bezoeken...

-O-
Het weer zat niet mee
  maandag 11 december 2017 @ 23:43:49 #138
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175661713
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 23:38 schreef Verregende_Otter het volgende:
Sneu zulk gedrag van een artiest.
Als je een band/artiest goed vindt en dan doen ze dit dan heb je gemengde gevoelens. Ene kant ben je pissig en wil je dat soort mensen/bands links laten liggen, andere kant vind je de band wel heel erg goed.
Hun komst naar DTRH was wel de grootste reden om het festival komend jaar te bezoeken...

-O-
Het is zo’n goede band idd, dat is dan best jammer ja
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 00:40:43 #139
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175662430
Ik vind het een ontzettend lompe actie van Josh maar om nu tot een boycot op te roepen lijkt me ook wat ver gaan :') het is duidelijk dat hij tijdens het optreden fucked up was, hij heeft ook geen makkelijke tijd achter de rug. Boete doen en in rehab en dan komt het allemaal weer goed. Geen reden om iemand te lynchen mijns inziens...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175665764
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het een ontzettend lompe actie van Josh maar om nu tot een boycot op te roepen lijkt me ook wat ver gaan :') het is duidelijk dat hij tijdens het optreden fucked up was, hij heeft ook geen makkelijke tijd achter de rug. Boete doen en in rehab en dan komt het allemaal weer goed. Geen reden om iemand te lynchen mijns inziens...
Boycot is in mijn ogen geen lynchen... en als ik fucked up ben en dit soort dingen op DTRH doe, omdat ik een moeilijke tijd achter de rug heb, word ik echt van het festival verwijderd..... :Y
pi_175665826
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het een ontzettend lompe actie van Josh maar om nu tot een boycot op te roepen lijkt me ook wat ver gaan :') het is duidelijk dat hij tijdens het optreden fucked up was, hij heeft ook geen makkelijke tijd achter de rug. Boete doen en in rehab en dan komt het allemaal weer goed. Geen reden om iemand te lynchen mijns inziens...
Hij schopt letterlijk iemand het ziekenhuis in... als dat al geen reden meer is dan weet ik het ook niet. Ik heb ook geen zin om DTRH daar over te mailen, maar het zou volkomen terecht zijn als ze het doen. Maar goed, gaat toch niet gebeuren aangezien we hier praten over een headliner. Bij Ten Walls durfde Mojo het wel aan.
pi_175665852
Wat heeft ie dan eigenlijk voor moeilijke tijd achter de rug?
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:16:29 #143
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175667309

Wel een apology in ieder geval
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 12:35:10 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175667628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 00:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het een ontzettend lompe actie van Josh maar om nu tot een boycot op te roepen lijkt me ook wat ver gaan :') het is duidelijk dat hij tijdens het optreden fucked up was, hij heeft ook geen makkelijke tijd achter de rug. Boete doen en in rehab en dan komt het allemaal weer goed. Geen reden om iemand te lynchen mijns inziens...
Sjongejonge, dat is toch allemaal geen excuus? Als ik dit zou doen bij iemand zou ik toch wel een fikse taakstraf krijgen, of meer, lijkt mij.

Drugs en alcohol zijn natuurlijk nooit een excuus.

Een boycot los je niet veel mee op, maar dit gedrag moet niet zomaar getolereerd worden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175671368
Was misschien weer zo'n avondje nicotine, valium, vicodin, marihuana, XTC and alcohol...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het weer zat niet mee
pi_175671779
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:51 schreef Cyanide- het volgende:
Wat heeft ie dan eigenlijk voor moeilijke tijd achter de rug?
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:03:40 #147
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175676267
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:21 schreef Verregende_Otter het volgende:
Was misschien weer zo'n avondje nicotine, valium, vicodin, marihuana, XTC and alcohol...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gaat niks boven een goed avondje sos en fotografen schoppen _O_
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 21:17:33 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175680606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:49 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hij schopt letterlijk iemand het ziekenhuis in... als dat al geen reden meer is dan weet ik het ook niet. Ik heb ook geen zin om DTRH daar over te mailen, maar het zou volkomen terecht zijn als ze het doen. Maar goed, gaat toch niet gebeuren aangezien we hier praten over een headliner. Bij Ten Walls durfde Mojo het wel aan.
Ik vind je woordkeuze ook wat overdreven. "Hij schopt iemand het ziekenhuis in" klinkt alsof hij op iemand in heeft staan trappen. Ja hij trapt haar camera uit d'r handen. Behoorlijk stomme actie, maar denk niet dat het zijn intentie was om haar te verwonden. Ik vind het eerlijk gezegd nogal uit z'n verband gerukt allemaal :@ Ik vind het in zichzelf snijden en het publiek uitmaken van debielen schokkender eigenlijk.

quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:51 schreef Cyanide- het volgende:
Wat heeft ie dan eigenlijk voor moeilijke tijd achter de rug?
Onder andere zijn band die in Bataclan stond tijdens de aanslag (zelf was hij er overigens niet bij), bijna overleden tijdens een operatie onlangs etc. Ik kan me voorstellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Sjongejonge, dat is toch allemaal geen excuus? Als ik dit zou doen bij iemand zou ik toch wel een fikse taakstraf krijgen, of meer, lijkt mij.

Drugs en alcohol zijn natuurlijk nooit een excuus.

Een boycot los je niet veel mee op, maar dit gedrag moet niet zomaar getolereerd worden
Ik vind het wel verzachtende omstandigheden. Ik vind ook dat hij er iets mee moet doen, rehab bijvoorbeeld. Maar mag hij nu nooit meer optreden vanwege 1 domme actie? Neuh :N
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175681923
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind je woordkeuze ook wat overdreven. "Hij schopt iemand het ziekenhuis in" klinkt alsof hij op iemand in heeft staan trappen. Ja hij trapt haar camera uit d'r handen. Behoorlijk stomme actie, maar denk niet dat het zijn intentie was om haar te verwonden. Ik vind het eerlijk gezegd nogal uit z'n verband gerukt allemaal :@ Ik vind het in zichzelf snijden en het publiek uitmaken van debielen schokkender eigenlijk.

[..]

Onder andere zijn band die in Bataclan stond tijdens de aanslag (zelf was hij er overigens niet bij), bijna overleden tijdens een operatie onlangs etc. Ik kan me voorstellen dat dat je niet in de koude kleren gaat zitten.

[..]

Ik vind het wel verzachtende omstandigheden. Ik vind ook dat hij er iets mee moet doen, rehab bijvoorbeeld. Maar mag hij nu nooit meer optreden vanwege 1 domme actie? Neuh :N
Nee je probeert echt iets recht te praten wat krom is imo. En je mag mijn woorden best overdreven vinden, maar hij schopt en mevrouw heeft een nachtje in het ziekenhuis mogen doorbrengen. Dat had niet gebeurt zonder zijn schop, dus ja hij heeft haar in mijn optiek het ziekenhuis in geschopt.

En ook al zou hij alleen een camera uit haar handen willen schoppen... wtf ben je aan het doen dan? Het had zomaar onze Dark_Angelus kunnen zijn die hij schopt. Nee geen excuus, en Bataclan is erg verschrikkelijk (ook al was hij niet ter plekke) maar nog geen excuus om random iemand te schoppen.

En niemand zegt dat hij heel zijn leven geboycot moet worden. Maar een enkele tour boycotten mag best tot de opties horen bij dit soort misdaden. Het zou Mojo sieren als ze van dit soort zaken ook een statement maken. En niet alleen waneer een of andere Litouwse nobody DJ een tweet plaatst over homo’s. Dan komt het ook een beetje over dat ze toen een beetje moreel hebben gescoord over die act zijn rug, maar nu hun pootjes laten hangen omdat het een grote band betreft.

Maar nogmaals het is niet aan mij maar aan Mojo.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:18:45 #150
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175682647
Ik heb ze toch al gezien op Lowlands, van mij mag er wel een andere artiest komen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')